dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
fzoli |
![]()
Post
#6631
|
||
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|||
payty |
![]()
Post
#6632
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
de ceva timp constat ca se face presiune in rezervor foarte mare. Adica atunci cand ma duc sa pun benzina si scot busonul de acolo, se simte cum iese o gramada de aer de colo. Sticla de sampanie, nu altceva
![]() Masina are canistra de carbon. Ce ar trebui verificat, ca sa nu mai apara fenomenul? Furtunul de la rezervor pana la canistra nu l-am verificat inca, dar am sa il verific. In afara de asta ar mai putea fi si altceva? |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6633
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
electrovalva de langa filtru de aer este defecta sau ai fire intrerupte,aia e responsabila cu golirea vaporilor de benzina si bagarea lor in galeria de admisie,porneste motoru si tine mana la electrovalva daca se simte ca se micsa ceva in ia este buna,si atunci poate fi canistra carbon infundata
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
payty |
![]()
Post
#6634
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
canistra se poate curata cumva? sau trebuie schimbata?
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#6635
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
din ce am citit prin documentatii de nemtoaice canistrele de carbon au deschidere si la exterior, la canistra parctic nu este ce sa se intervina, ea contine carbune, doar furtunele ar trebui verificare sa nu fie infundate cu ceva resturi de carbune, dar cred ca problema e alta, ca sa fie asa presiune cred ca e ceva legat aiurea in circuit
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
payty |
![]()
Post
#6636
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am verificat electrovalva. cu motorul pornit nu se misca nimic acolo. nici daca turam motorul tot nu se misca nimic.
testul l-am facut fara sa fi facut vreun drum cu masina, dupa ce statuse o zi in parcare. conteaza? valva aia la ce tensiune se alimenteaza? sa incerc sa o alimentez direct, sa vad ce se intampla. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#6637
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
la alte marci e de 12v
nu de acolo face presiune, canistra trebuie sa aibe legatura cu exteriorul pentru aer, cand motorul functioneaza si electrovalva se deschide practic vaporii sunt aspirati cu ajutorul aerului pe care il trage canistra din exterior e ciudat la dacia cum e construit circuitul... ceva nu e in regula fiindca la alte marci nu se face presiune, sigur lipseste sau e infundata din fabrica legatura cu aerul din exterior a canistrei pe net gasesti mai multe modele ale acestui sistem: http://www.google.ro/search?hl=ro&site=img...p0uTes#imgdii=_ This post has been edited by danciusergiu84: 26 Jun 2013, 11:49 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6638
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
cel mai repede rezolvi problema cu o gaurica in buson!
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
CristiVoicu |
![]()
Post
#6639
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 21 December 11 ![]() |
Salut
Am o dacia injectie 2000 si am urmatoarea problema : Dupa ce pornesc motorul martorul de la ulei mai ramane aprins timp de 3-4 secunde si apoi se stinge. In acest timp cat ramane aprins becul se aude si ceva ciudat la motor apoi nu se mai aude. Mentionez ca aceasta problema se manifesta cand motorul este rece. Care credeti ca este problema ? Multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6640
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
CristiVoicu verifica presiunea pompei de ulei,(vezi pe forum cum se verifica)daca este buna schimba uleiu si filtru de ulei,eu foloseam numai filtre romanesti si nu ma avut nici o problema cu presiunea si becu de la ulei(ulei mobil 10w40)am pus o data filtru de ulei man (sa pun si eu ceva mai bun)si se stingea becu dupa 3-4 secunde,a doua zi am cumparat filtru romanesc si cel de man a facut cunostinta cu cosu de gunoi
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
dacia1310injectie |
![]() ![]()
Post
#6641
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 May 13 From: Corabia Olt ![]() |
Salutare!
Am o problema la Dacia mea 1310 injectie 2001 Masina porneste ,dar da sa moara daca nu este turata(trebuie tinuta din pedala ca motorul sa stea pornit). Am verificat pompa de benzina si schimbat sita si filtrul de benzina. Va rog sa ma ajutati cu pareri despre ce ar avea masina de nu sta pornita. Va multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
1310
2001 Injectie
- OT-69-LPA
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6642
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
1 motoras pas cu pas=sa discutat pe forum cum se schimba si cum se invata motorasu sa tina relantiul
2 sonda de apa=cea cu 2 fire,da informatie la ECU despre temperatura apei ca sa regleze turatia de relantii 3 catalizator partial infundat=ori altu nou ori teava in locu lui,trebuie verificat catalizatoru inainte de a face aceasta operatie 4 benzina proasta=de la ,,,teava,,.schimba benzina 5 ar fi bine sa verifici tu sau meseriasu compresia motorului |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mihai83 |
![]()
Post
#6643
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 November 09 ![]() |
Daca motorul moare la "rece", de verificat motorasul.Te poti uita si la senzorul de turatie de pe volanta.
This post has been edited by mihai83: 26 Jul 2013, 23:38 |
--------------------
dacia
1310 li
2001
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#6644
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
salut,mi-am luat de curand o dacie break din 2000 pe injectie,si am o mare problema la ea,care de obicei apare la cele pe carburatie,in sarcina cand vreau sa o accelerez mai brusc ,da in nas rau de tot,se zgaltaie toata masina de 2-3 ori si dupa aia incepe sa ia viteza,chiar si cand incepe sa ia viteza acceleratie mi se pare totusi greoaie,de la ce ar putea fi?
|
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
roland |
![]()
Post
#6645
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Vezi ca e explicatia si ceva solutii in acest topic. Nu mai stiu exact cauza si solutiile (le stiam mai demult) dar sunt 100% scrise in acest topic. Da, are 200 de pagini, dar trebuie cautat.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Alx1000 |
![]()
Post
#6646
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 22 April 13 ![]() |
Din cate imi mai aduc aminte de la 'batrana' imi facea asa dintr-un motiv hilar. Facea presiune in rezervor. Desfaceam busonul, eliberam presiunea, iar mai apoi o perioada nu mai aveam probleme.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#6647
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
nu are cum,mi-a facut asa si imediat dupa ce am plecat din peco,deci bagasem benzina si iesise cat de cat presiunea din rezervor,ieri am scos fisele la bujii si a cazut din ele un fel de catran...se poate din cauza bujiiilor sa faca asa?
|
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#6648
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
am curatat fisele,bujiile,tot face,masina da in nas cand o accelerez brusc ,si dupa 2 secunde isi revine,nu stie nimeni de la ce ar putea fi?
|
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#6649
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Benzina proasta, si mie imi face exact acelasi lucru cand nu-i benzina buna, parca "sughita" motoru de 2-3 ori si apoi o lua din loc, baga benzina 99 peste asta ce o ai si o sa vezi ca isi mai revine umpic.
Bafta! |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#6650
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
am schimbat filtrul de benzina azi,a avut si un pic de apa si benzina foarte neagra,parca era ulei ars,vedem diseara cum se comporta
9 Aug 2013, 05:31: problema se mentine,filtrul de benzina nu a schimbat nimic,am mai avut o dacie pe injectie care mergea foarte bine,avea acceleratie foarte buna,dar avea un furtun anulat de sub pleosca de la filtrul de aer,cea care acopera injectorul,am mai intrebat un prieten si mi-a spus ca e o problema generala la daciile pe injectie... This post has been edited by ilie.claudiu90: 9 Aug 2013, 05:31 |
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6651
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Incearca si asta, ca doar zilele trecute am avut o asemenea problema, si iata ce am gasit: demontand injectorul, ca in poza, stutul de intrare (tur), si taiat furtunul la 5cm de la capat, am gasit in ele coji parca ar fi de plastic, asa de bine inghesuite ca formau un "filtru" sau mai degraba semana cu un cablu izolat de furtunul de benzina. Dupa ce stutul, intrarea in corp si injectorul au fost suflate, decolmatate... si furtunul a fost supus desfundarii si clatirii cu benzina de la pompa masinii (la presiunea data de pompa), nu in primele minute, dar dupa 5-6 min de mers in gol si un dialog pe masura(io-i ceream, ea nu vrea, io-i ceream, ea nimic) si-a revenit total, mai ales ca de peste un an, merge cu motorasul suspendat, pentru ca nu face servici. Iata in pet, ce era pe furtun, iesind cand am pus pompa la treaba, dupa ce am crezut ca furtunul e desfundat.
This post has been edited by PH-06-BOA: 29 Aug 2013, 21:33 Attached thumbnail(s) 1__1_.jpg ( Size: 272.25k ) Number of downloads: 684 1__2_.jpg ( Size: 139.37k ) Number of downloads: 762 1__3_.jpg ( Size: 183.16k ) Number of downloads: 733 1__4_.jpg ( Size: 194.83k ) Number of downloads: 723 1.jpg ( Size: 175.33k ) Number of downloads: 738 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
payty |
![]()
Post
#6652
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
cum naiba au ajuns "extraterestii" aia in furtun? au crescut acolo?
![]() la regulatorul de presiune nu ai umblat deloc? (cat de curand tre sa fac si eu o operatiune din asta ca e cam lesinata masina mea, tot asa, da in nas la acceleratie). |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
alex81 |
![]()
Post
#6653
|
![]() Dacia Driver... Group: Members Posts: 27 Joined: 11 January 13 From: Timisoara ![]() |
Salut tuturor,as dori sa imi schimb si eu bujiile la masina,am rasfoit acest topic si am vazut ca sunt diferite pareri despre bujii. Daca se poate sa imi recomande cineva care a folosit pe masina si a fost multumit de ele.Momentan inca am bujiile originale din fabrica,masina avand doar 58000 Km,cred ca e timpul sa le schimb.
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
tynn |
![]()
Post
#6654
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Ar cam fi cazul sa le schimbi, la max. 30.000 trebuiau inlocuite.
Bujiile originale sunt Bosch WR8BC+. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
payty |
![]()
Post
#6655
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
La mine s-a rezolvat cu datul in nas asa:
1. Se verifica tensiunea care e la pompa. La mine era de vreo 11.2V in loc de 12. Se curata din contacte, sa nu fie oxidate, pe la relee, pe unde mai e cazul. Oricum mai mult de 11.6 nu am obtinut. 2. Am schimbat filtrul de benzina (avea 55000 de km) cu unul tot Bosch, doar ca e de alta masina. 3. Arcul de la regulatorul de presiune se decalibrase si nu mai mentinea presiunea de 0.9-1.1 bar, cat ar trebui. La mine era in jur de 0.8 Am scos arcul si am tras nitel de el apoi l-am montat la loc. Prima data arata 1.2 bari dar l-am scos din nou si am mai apasat pe el. Acum a fix 1bar si merge ok masina. Atentie, chestia trebuie verificata cu un manometru, nu facuta la intamplare ca pe urma va consuma masina mult si nu mai da nici la noxe. Si manometrul sa aiba intervalul de masurare mai mic, ca sa va puteti da seama de subdiviziuni. La mine masura maxim 1.6 bari. Daca luati unul de 10 bari e mai greu sa va dati seama de diferenta dintr 1.0 bari si 1.2 bari. La mers in gol nu cred ca trebuie sa va asteptati sa se tureze imediat ca cea pe carburator, dar in sarcina nu se mai simte ca da in nas. This post has been edited by payty: 8 Sep 2013, 13:05 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#6656
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Felicitari!
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Crisescu |
![]()
Post
#6657
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
Salutare! Dupa 9 ani de cand o am,am constatat ca la viteze de peste 110km/h si cand afara sunt peste 25 de grade,imi porneste ventilatorul.Nu se intampla nimic rau,dar e normal ?
Instalatia de racire e perfecta.Daca pornesc caldura in masina,dupa cca 20sec. ventilatorul se opreste. ![]() |
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
corbex |
![]()
Post
#6658
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sa nu ai depuneri in radiator. Un detartraj i-ar prinde bine. Verifica si aerisirea instalatiei. Berlinele-s pacatoase la capitolul asta.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
emysem |
![]()
Post
#6659
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 March 10 ![]() |
Salut! Va rog sa ma ajutati cu ceva informatii despre Dacia 1310 injectie an 2000, astfel:
- ce tip de chiuloasa am pe masina si daca pot inlocui aceasta chiuloasa cu una de 1557?(supapele de admisie sunt de 1.6?); - am schimbat sonda de apa (bulb) dinspre filtrul de aer si imi indica temperatura foarte sus aproape de rosu, e bine ca acul de la temperatura sa fie intre linia alba de la mijloc si zona rosie,aprox. la jumatate intre acestea?(Cu sonda veche nu sarea de linia alba de la mijloc.) Multumesc pentru raspunsuri! L.E. Pe chiuloasa de pe masina scrie ceva dar nu inteleg ce scrie. La remat am gasit doar doua tipuri, 1557 si respectiv 102/13. Deci e buna cea cu 102/13? Am probleme cu chiuloasa de pe masina, am gasit o tija cazuta si o supapa de admisie se misca (revine)cu incetinitorul . Am fost cu supapa gripata la Piese auto si mi-a spus vanzatorul; ca este supapa admisie de 1,6! , am inlocuit-o si motorul incinge , am schimbat termostat, capac pompa apa, spalat radiatorul (de Cu, schimbat acum doi ani) cu solutie Flush radiator,filtru aer nou, ulei si filtru nou, schimbat bulb temperatura apa pentru ca mecanicul a spus ca nu indica temperatura corect(indica pana-n linia alba de mijloc).Nu intra apa in ulei ,nu bolboroseste in vas, garnitura de chiuloasa buna. Nu stiu ce sa-i mai fac, decat sa-i schimb chiuloasa! Alte sfaturi va rog! This post has been edited by emysem: 16 Sep 2013, 17:24 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
tinker |
![]()
Post
#6660
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
daca pui chiulasa de 1.6 poate sa iti faca figuri injectia,plus ca o sa decomprimi motoru daca ai 1.3/1.4 si o sa mearga mai prost
This post has been edited by tinker: 16 Sep 2013, 16:28 |
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 14:34 |