DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

238 Pages « < 222 223 224 225 226 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

payty
post 9 Nov 2013, 07:46
Post #6691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




da, e cam problematic, pt ca cele doua capace sunt sub tensiunea arcului pe care il vad in poza, deci lipitura va fi mereu fortata. Poti incerca ceva gen super glue pt a ii da rezistenta, dar pt a fi etansa cred ca e nevoie si de un fel de silicon, ceva.

e doar o idee, pt ca eu nu am avut ocazia sa o desfac.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 9 Nov 2013, 19:57
Post #6692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




salut,am o problema cu electromotorul.Am schimbat bendixul pentru ca dupa ce pornea motorul ramanea cateodata cuplat pe coroana,problema a disparut.Acum este alta problema dau la automat si nu face nimic,nu invarte nu se misca deloc.L-am dat jos odata,i-am facut proba la beterie fara sa umblu la el si nu a mers,dupa care am desfacut capacul si am scos platoul cu carbuni,l-am pus la loc si dupa a mers cateva porniri.Am mers pana undeva cu masina si cand sa ajung acasa mi sa oprit motorul in mers,l-am pornit din mers cu a 2-a si am ajuns acasa.Problema e ca dau la automat si nu invarte.In timp de dadea cineva la automat a facut o scanteie pe la bobina,unde se pune plusul si excitatia,asa doar o data,nu am mai insistat.Ma gandesc la doua posibilitati:
1-un filet de pe platoul de carbuni este stricat nu mai strange surubul,sa nu stea intro parte si sa dea la masa sau ceva de genul asta,mi s-s paut ca rotorul sta intr-o parte fata de platoul de carbuni
2-am obserbat ca firele de pe rotor dinspre bendis sunt tocate putin,au atins de carcasa dupa cate am vazut,dar acum ceva timp am gasit bucsele terminate de tot si ma gandesc ca atunci sau tocat,dupa ce am montat bendixul am verificat nu mi s-a parut ca atinge de carcasa deloc. . Solenoidul nu cred ca este de vina,daca umblu la platou cred ca merge iar o perioada.
Astept niste pareri

Am uitat,nu imi incarca decat 12,22 dar daca dau drumul la toti cosumatorii tot 12,22 ramane,nu scade deloc, si cu motorul oprit este luminile sunt foarte slabe,bateria este buna,cu 10-15 min inainte de a ajunge in parcare totul mergea normal.

This post has been edited by adriano94: 9 Nov 2013, 19:59

Attached thumbnail(s)
dsc01552.jpg ( Size: 23.92k ) Number of downloads: 762


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia1310injectie
post 18 Nov 2013, 13:56
Post #6693


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 17 May 13
From: Corabia Olt




Ajutor!
Vreau sa fac aerisirea la sistemul de franare si am constatat ca aerisitoarele sunt blocate,ruginite si cheia a trecut peste.
Ce modalitati si ce sfaturi imi dati pentru a desface aerisitoarele sau sfaturi pentru alte metode de aerisire?


--------------------
Dacia 1310 2001 Injectie - OT-69-LPA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 19 Nov 2013, 08:16
Post #6694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




poti incerca o aerisire desfacand furtunul de la etrier in locul aerisitorului si scoti aerul pe acolo. nu iese perfect, dar oricum e mai bine.

ca sa scoti aerisitoarele ruginite ai doua chestii care te pot ajuta: sprei degripant si incalzirea etrierului cu o lampa de gaz.

mare grija ca aerisitoarele se rup usor. nu forta.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
culturism
post 23 Nov 2013, 12:15
Post #6695


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 April 11
From: BUZAU




am facut segmentarea la o dacie din 2000...si a mers bine imediat cand am scos-o de la mecanic....am facut si 100km si a mers ok....a stationat cam 6-7 zile...porneste fff greu.(la cald)..scoate fum...si se comporta la mers cam ca inainte.....(cand i-au piciorul de pe acceleratie se zdruncina)

This post has been edited by culturism: 23 Nov 2013, 12:16


--------------------
dacia dacia break 1310 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu33
post 23 Nov 2013, 15:26
Post #6696


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 24 October 12




Salut,am si eu o problema cu o volanta de dacia 1310 INJECTIE.

Cum trebuie montata? am inteles ca are 2 dinti lipsa si ca acolo trebuie sa fie PMS pentru cilindri 1&4 cum anume o pun? trag motorul la punct si ii pun volanta cu cei 2 dinti indreptati spre senzor?


--------------------
Dacia 1310 SPORT 2000 - B-90-NMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 23 Nov 2013, 16:34
Post #6697


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




in mod normal suruburile de la volanta sunt puse in asa fel incat o poti monta intr-un singur fel.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 23 Nov 2013, 20:19
Post #6698


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




salut, spuneti mi si mie va rog ca nu stiu ce sa I mai fac imi intra apa , pe sub bord si se duce pana la pedaliere, aveam o despartitura la cheder I am pus silicon, acolo unde trebuia furtunasele sub cheder am pus ceva sa tina distantat, mi a zis cineva sa pun vasilina sub cheder am pus, ce as putea sa mai verific?, a mai avut cineva problema asta? mentionez ca in urma cu ceva timp am avut o accidentata toata fata si de atunci sa intamplat ceva, multumesc anticipat, stima.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu33
post 24 Nov 2013, 13:25
Post #6699


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 24 October 12




QUOTE(payty @ 23 Nov 2013, 16:34)
in mod normal suruburile de la volanta sunt puse in asa fel incat o poti monta intr-un singur fel.
*



Din pacate la dacie nu e ca la masinile straine sa aibe suruburile cu o anumita distanta intre ele,la dacie toate sunt puse la acceiasi distanta poti sa sa o pui cum vrei...dar are doar o anumita pozitie care este?


--------------------
Dacia 1310 SPORT 2000 - B-90-NMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 24 Nov 2013, 14:02
Post #6700


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




distanta intre suruburile de prindere a volantei este foarte mica,asa ca mare atentie la montarea volantei,nu fortati suruburile,se poate strica filetu in vibrochen,
inainte de demontarea volantei de pe motor este bine sa faceti un semn(o linie)pe volanta si vibrochen pentru a evita neplacerile de mai tarziu


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pycoboy
post 25 Nov 2013, 22:34
Post #6701


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 May 07




Buna seara, am si eu problema cu masina...in mers mi s-a aprins martorul de la baterie si acul care indica benzina s-a dus la minim exact ca atunci cand nu este pus contactul. Am ajuns acasa am oprit-o si am incercat sa o pornesc dupa vreo 10 min dar nu mi se aprindea nimic in bord, la inceput a dat sa porneasca vreo 2 chei, ca si cum nu se alimenta sau nu avea benzina iar pe urma a pornit dar fara sa se aprinda martorul de la injectie, iar acul de la benzina era la minim. Am plecat cu ea si s-a stins martorul de la baterie si de aprinde doar cnd apas pedala de frana. Ce ar putea fi, ca stau cam prost cu finantele momentan si pana la salariu mai am ca sa ajung cu ea la un electrician. Multumesc anticipat pt ajutor.

26 Nov 2013, 20:57:
Am gasit problema...siguranta era d vina...problema e ca am gasit-o topita...la fel incs vreo 3 d l lumini...care este cauza pt care se topesc sigurantele ? Multumesc anticipat.

This post has been edited by pycoboy: 26 Nov 2013, 20:57


--------------------
Dacia 1310Li 2003 - B-32-KIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 1 Dec 2013, 02:05
Post #6702


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




masura incarcarea si verifica cablurile. ce sigurante s-au topit?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 1 Dec 2013, 14:47
Post #6703


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




cauza pentru care se topesc sigurantele fara sa se arda,este simpla sigurantele,pentru dacia clasica,sunt din plastic nu din ceramica cum erau o data,si ca orice siguranta care nu face contact bine pe soclu ei se incalzeste si se topeste,cele de plastic


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 1 Dec 2013, 21:41
Post #6704


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




si la straineze sunt de plastic sigurantele dar nu deasta se topesc

se topesc fiindca se incalzesc

cauza: contacte oxidate

This post has been edited by danciusergiu84: 1 Dec 2013, 21:41


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liciu Bogdan
post 2 Dec 2013, 13:03
Post #6705


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 December 13




Buna ziua .
Am si eu o problema cu masina , dacia 1310 injectie din 2003 , nu porneste .
Care ar putea fi cauza.


--------------------
Dacia 1310 2003 - BC 05 FCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 2 Dec 2013, 14:43
Post #6706


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




cea mai tare intrebare!
da detalii


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liciu Bogdan
post 2 Dec 2013, 14:48
Post #6707


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 December 13




Ce detalii sa dau , bag cheia in contact dau sa pornesc , se invarte electromotoru dar nu da sa o ia ,ce altceva sa zic

This post has been edited by Liciu Bogdan: 2 Dec 2013, 14:48


--------------------
Dacia 1310 2003 - BC 05 FCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murgaco
post 3 Dec 2013, 00:35
Post #6708


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 December 13




Salut,
Am si eu o problema cu masina din semnatura.
De cand i-am schimbat filtrul de benzina nu stiu ce sa intamplat dar a inceput sa mearga tot mai rau.
Cateodata merge normal, cateodata in suturi, iar mai nou deloc. Cand incerc sa o pornesc moare motorul rapid. Cand pun contactul se aude pompa...
Pe GPL merge normal.
Care credeti ca este problema?
Multumesc


--------------------
DACIA 1305 drop side 1305 RI DROP SIDE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 3 Dec 2013, 08:40
Post #6709


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




QUOTE(Liciu Bogdan @ 2 Dec 2013, 14:48)
Ce detalii sa dau , bag cheia in contact dau sa pornesc , se invarte electromotoru dar nu da sa o ia ,ce altceva sa zic
*


Pe carcasa ambreiajului ai senzorul de turatie, se desface cu o tubulara de 10 sau 11, Il scoti afara si il cureti de mizerii, pilitura de fier etc. Daca nu porneste verifici daca-ti vine benzina, scoti furtunul de tur din corpul clapeta si pui contactul, ar trebui sa auzi un bazait dinspre rezervor si sa arunce benzina pe furtun.


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRAZY_MOUSE_87
post 4 Dec 2013, 00:46
Post #6710


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 9 November 11




Buna ziua,

Am probleme destul de urate cu o dacia 1310 pe injectie
Este motor de 1597 cm injectie monopunct , cel care este si pe papuc.
Masina este din 2001.
Problemele sunt urmatoarele :
Moare motorul la relanti cand vrea el , dar de obicei doar dupa ce este deja incalzit, nu si cand este rece.
Nu poti sa te bagi cu ea undeva brusc, ca da sa moara si se accelereaza intarziat.
Masina are 100.000 km , are catalizatorul golit.
Bujiile le-am scos de 2 ori si sunt destul de afumate, de parca ar fi amestec bogat de benzina.Sunt bujiile cumparate special pt tipul asta de motor , luate dupa cod.
Suspectez pompa de benzina, dar cineva mi-a recomandat sa o duc la o diagnoza
Asadar daca a-ti facut o diagnoza la o dacia dasta clasica pe injectie si imi puteti recomanda unde sa merg as fi recunoscator.
Unde sa fac diagnoza si cam cat costa?
Eu stau prin sectorul 2 Bucuresti.
Imi puteti da mail ca sa nu facem reclama la vreun service , daca nu se permite.
M.visan@yahoo.com

Multumesc frumos !

This post has been edited by CRAZY_MOUSE_87: 4 Dec 2013, 00:47


--------------------
DACIA BREAK 1999 - B 10 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 4 Dec 2013, 09:24
Post #6711


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




poate merge inecata din vreo cauza de moare motorul.

Ca ai bujiile afumate, asta inseamna amestec bogat, deci s-ar putea sa fie sonda lambda. Faptul ca nu mai ai catalizator, usurezi nitel problema.

la rece porneste turata (asta ca sa vezi daca merge motorasul de relanti).


Diagnoza nu cred ca mai gasesti unde sa faci. Am incercat si eu si ziceau ca nu mai au softul pt tester.

This post has been edited by payty: 4 Dec 2013, 09:24


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRAZY_MOUSE_87
post 4 Dec 2013, 15:10
Post #6712


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 9 November 11




sincer din ce am stat aseara si am citit si eu banuiesc sonda lambda...
motorasul de relanti a fost schimbat acum 1 an cu altul nou.

urmeaza sa le iau pe rand pana gasesc tester.

verificat si reglat culbutori la 020 a si 025 e
desfacut mufele de la senzori si curatate cu spray de contacte
verificat daca pierde vacum pe undeva...a mai avut odata capacelul de plastic de la servofrana intepat si fasaia pe acolo si mergea naspa.
resetat calculator , scos borna minus cateva minte.
Verificat termostat daca este si la cate grade deschide.
Sonda asta nustiu daca reusesc sa o desfac de acolo, este tare rau infiletata.

Legat de ce m-a intrebat userul payty : Da cand o pornesc si este rece sta turata la 1200 si dupa ce se incalzeste revine la 900 si atunci cam incepe sa faca figuri. Ce este drept consuma vara cam 12 % in oras si acum cam 15 %.
Asata vara aveam si probleme cu ea de mirosea a benzina in masina dar am rezolvat prin a schimbat garnitura aceea mare de este in locul pe unde este bagata pompa de benzina in rezervor.

Cum aflu daca este sau nu sonda defecta?! nu ar trebui sa stea martoru de la injectie aprins?
Cum aflu daca este defect motorasul acesta de relanti?!
Cateodata face o fugura de genul sta la relanti cu motoru cald si se aprinde becul de la injectie, daca nu o accelerez putin ca sa se stinga becul , incepe sa tremure si moare motorul.
Acum mai nou nici nu mai are sprint in ea.
Daca vrei sa te bagi la ciupeala undeva incepe sa se inece si dupa se tureaza.
E cam bolnava, sper ca dupa ce ii verfic toate cele sa o pot baga si pe tester undeva.

This post has been edited by CRAZY_MOUSE_87: 4 Dec 2013, 15:14


--------------------
DACIA BREAK 1999 - B 10 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 4 Dec 2013, 20:15
Post #6713


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pai motorasul cred ca merge din moment ce la rece ai 1200 rpm si apoi scade la 900.

iar sonda cel mai bine se verifica cu un test de noxe , dar daca n-ai catalizator probabil nu o sa iasa oricum.

ca si simptome, daca sonda are senzorul murdar de diverse (adica trebuie schimbata), ea va raporta calculatorului un amestec sarac in benzina si atunci calculatorul va tinde sa il imbogateasca, de unde rezulta consum mare (cam ce se intampla la tine).


La unele masini mai merge sa o turezi mai tare pt o perioada mai mare, ca sa se arda mizeriile de pe sonda, dar sincer la dacie nu cred sa mearga chestia asta avand in vedere ca sonda e departe de galeria de evacuare si gazele se mai racesc pana acolo.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 5 Dec 2013, 20:16
Post #6714


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(Liciu Bogdan @ 2 Dec 2013, 15:48)
Ce detalii sa dau , bag cheia in contact dau sa pornesc , se invarte electromotoru dar nu da sa o ia ,ce altceva sa zic
*


daca se aude pompa de benzina cand pui contactul? daca nu verifica sigurantele de pe contraaripa stanga.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liciu Bogdan
post 6 Dec 2013, 19:32
Post #6715


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 December 13




QUOTE
Pe carcasa ambreiajului ai senzorul de turatie, se desface cu o tubulara de 10 sau 11, Il scoti afara si il cureti de mizerii, pilitura de fier etc. Daca nu porneste verifici daca-ti vine benzina, scoti furtunul de tur din corpul clapeta si pui contactul, ar trebui sa auzi un bazait dinspre rezervor si sa arunce benzina pe furtun.


Mersi frumos omu , ai avut dreptate , senzorul de turatie era murdar .


--------------------
Dacia 1310 2003 - BC 05 FCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia1310injectie
post 8 Dec 2013, 22:40
Post #6716


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 17 May 13
From: Corabia Olt




Problema aeroterma Dacia 1310 Injectie 2001 !
Pur si simplu invart de buton de la aeroterma si nu da nici un semn de viata.
Ce ar putea fi?
Multumesc mult!


--------------------
Dacia 1310 2001 Injectie - OT-69-LPA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 9 Dec 2013, 15:49
Post #6717


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




salut!
am si eu o intrebare! ca sa nu mai sap prin 200 si ceva de pagini!
ce reprezinta chestia asta si ce regleaza?
multumesc!
chestie.jpg ( Size: 205.92k ) Number of downloads: 440


later edit: cumva este senzorul(potentiometrul) de pozitie clapeta de acceleratie?

This post has been edited by adaniel69: 9 Dec 2013, 16:49


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 10 Dec 2013, 08:52
Post #6718


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




ala e potentiometrul clapetei si nu e ok sa il desfaci de acolo ca pozitia lui e reglata pe banc.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Dec 2013, 20:52
Post #6719


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




La dacia mea 1310 Li, desi am incercat mai multe rezolvari de pe forum, ma confrunt in continuare cu problema datului in nas la acceleratii bruste. Merge bine doar vreo 2-3 minute dupa pornirea la rece, cand nu da in nas deloc.

Am cautat si prin acest topic si nu am gasit ceva concret. La diagnoza nu am unde sa merg, pt ca nu mai face nimeni asa ceva.

Pana la urma exista vreo rezolvare? Eu nu am condus o dacie Li de noua si nu imi e clar daca asa faceau si noi sau problema apare in timp.


Concret, eu am schimbat filtrul de benzina, am reglat din nou regulatorul de presiune din interiorul corpului clapeta sa dea o presiune de 0.9 bari si am verificat ca pompa debiteaza presiunea necesara. Fisele le-am masurat cu ohmmetrul si sunt ok. Bujiile nu par prea obosite si sunt bosch.
Am pus buson de benzina ventilat ca sa scap de presiunea din rezervor. Nu pare sa traga aer fals pe la servo sau prin alta parte (desi nu am testat cu rigurozitate asta).


Masine iese la noxe cum trebuie, deci sonda lambda (si evident si catalizatorul) cred ca ies din cauza.
Culbutorii sunt reglati ca la carte, compresie are pe toti cilindrii.


Ce as mai putea testa? Problema e tare enervanta cu atat mai mult cu cat am si o dacie pe carburator care merge impecabil din punctul asta de vedere.



Senzorul ala de temperatura se poate defecta? Sau bobina de inductie?



LE. Am schimbat azi si senzorul de temperatura (cel de la injectie, nu cel pentru bord) si face absolut la fel.

This post has been edited by payty: 15 Dec 2013, 15:16


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liciu Bogdan
post 16 Dec 2013, 14:35
Post #6720


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 December 13




Nu baga caldura , am o dacia 2003 . Dau drumu la ventilator si imi baga aer rece , aer cald intra atunci cand am 120 km /h . Am pus si carton in fata radiatorului si tot degeaba . Stii cineva care ar fi problema


--------------------
Dacia 1310 2003 - BC 05 FCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
238 Pages « < 222 223 224 225 226 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2024 - 16:38
Forum Renault