DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 223 224 225 226 227 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

RaduWra
post 16 Dec 2013, 14:43
Post #6721


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Bogdan, baga o aerisire la instalatie de racire.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 17 Dec 2013, 11:33
Post #6722


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




payty

incearca sa atingi presiunea de 1 bar si in acelasi timp returul sa intoarca benzina in rezervor, dar si cu 0,9 nu vad o problema insa... daca zici ca la relanti ai 0,9 bari mai verifica si daca pe retur circula benzina, altfel e clar ca pompa de benzina va infometa motorul in sarcina

apoi ca sa elimini sonda lambda din posibilele cauze deconecteaza mufa acesteia ca ea sa nu mai influenteze amestecul si circula asa de proba o vreme

eu totusi banuiesc ca pompa ta, din cauza ca ai modificat arcul regulatorului, nu mai poate asigura debitul necesar, asta in cazul in care ai returul e uscat in functionare

This post has been edited by danciusergiu84: 17 Dec 2013, 11:35


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 17 Dec 2013, 14:36
Post #6723


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




am scris gresit: pompa asigura 1 bar. in manual scrie ca trebuie sa fie 0.9-1.1 bari si eu am pus valoarea mediana. acuma cu returul, n-am verificat daca e infundat. Am sa ma uit si la asta.

am sa deconectez si sonda, ca sa vad ce se intampla.

cred ca cel ma simplu e sa pun returul intr-o sticla si sa ii dau vreo 2-3 sprituri cu motorul cald. Daca merge ok, inseamna ca e de la retur.

This post has been edited by payty: 17 Dec 2013, 14:38


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murgaco
post 17 Dec 2013, 18:23
Post #6724


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 December 13




Buna seara tuturor,
Vroiam sa schimb releele de pe contraaripa stanga si nu am gasit acelasi model, practic mi-au facut cadou alte relee marca italamec 609 12v si cu tus alb este scris 072.
Practic aceste relee au si fuzibil 30 incorporat numai ca fata de valorile de la "urechile" centrale in loc de 86 - 86b - 87 (tyco v23134-k52-x341) au 86 - 87 - 87 (italamec 609).
Oare sunt compatibile?
Este vorba despre masina din semnatura
Multumesc



--------------------
DACIA 1305 drop side 1305 RI DROP SIDE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 17 Dec 2013, 19:40
Post #6725


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




payty - nu asa functioneaza returul

cand deconectezi furtunul intre corp clapeta si conducte pe acolo trebuie sa curga constant benzina daca ai motorul pornit, asta trebuie vazut si bine ai zis cu o sticla

e foarte buna presiunea

cand apesi acceleratia practic injectorul deschide mai mult timp deci cantitatea de benzina de pe retur va fi mai mica, dar nu vizibil la liber, doar in sarcina fiindca ecu apreciaza amestecul in functie de acest factor pe care si-l calculeaza singur (returul nu functioneaza pe principiul pompei de sprit de la carburatoare)

daca la relanti curge benzina binisor treci la sonda lambda sa o deconectezi, dar iti zic din experienta mea ca returul iti va fi uscat

eu cand aveam returul uscat cu motorul pornit am facut upgrade la o pompa de audi a4/b5 97 de 3 bari la care iam pus un regulator electronic sa-i scad debitul si presiunea din turatie astfel incat sa am pe retur un debit normal


murgaco - releele nu sunt standard de pe dacia, trebuie cautate identice fiindca difera ordinea papucilor

This post has been edited by danciusergiu84: 17 Dec 2013, 19:42


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murgaco
post 17 Dec 2013, 21:26
Post #6726


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 December 13




releul de la italamec este al treile din aceasta pagina
http://www.pdf-italia.it/files/area_visual...000000001,0,842
nu gasesc schema releului tyco pentru a face o comparatie, nu o are nimeni?


--------------------
DACIA 1305 drop side 1305 RI DROP SIDE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 17 Dec 2013, 22:22
Post #6727


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




sa speram ca se vede
primele 2 sunt siemens
ultimele sunt relee normale

Attached thumbnail(s)
2013_12_17_22.04.16.jpg ( Size: 680.72k ) Number of downloads: 722
2013_12_17_22.04.52.jpg ( Size: 651.94k ) Number of downloads: 744
2013_12_17_22.06.20.jpg ( Size: 660k ) Number of downloads: 733
2013_12_17_22.06.38.jpg ( Size: 658.48k ) Number of downloads: 714


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia1310injectie
post 18 Dec 2013, 17:57
Post #6728


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 17 May 13
From: Corabia Olt




Salutare!
Am o problema cu curentul generat de alternator.
Alternatorul imi debiteaza o tensiune de 13,ceva-14 si ceva.Cand pornesc proiectoarele,tensiunea de incarcare a bateriei scade ulitor.Ajuge undeva pe la 9-10.
PS:Am regulator mecanic!
Ce ar fi de vina?MS dry.gif


--------------------
Dacia 1310 2001 Injectie - OT-69-LPA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murgaco
post 18 Dec 2013, 19:13
Post #6729


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 December 13




QUOTE(nikuniku @ 17 Dec 2013, 22:22)
sa  speram ca se vede
primele 2 sunt siemens
ultimele sunt relee normale
*



Poate m-am exprimat gresit.
Releele primite au aceiasi configuratie a contactelor. Difera doar valoarea contactului central care in loc de 86b este 87. Cum schema de functionare a releelor primite am gasit-o pe net vroiam sa stiu daca este identica cu cea ale releelor tyco / siemens.

Cum as putea proba daca este vina releului ca nu porneste pompa sau e defecta pompa?

Multumesc


--------------------
DACIA 1305 drop side 1305 RI DROP SIDE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murgaco
post 4 Jan 2014, 17:56
Post #6730


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 December 13




Astazi am schimbat pompa de benzina.
Pompa veche era BOSCH 0580453 514 iar pompa noua (mi-au spus ca este modelul imbunatatit) BOSCH 0580314 152.

Cand pun contactul se aude pompa, am verificat si turul si returul la intrarea/iesirea din carburator si ajunge benzina, cand motorul merge pe GPL se aude pompa .....

Problema este ca nu iasa benzina prin injector.
Care sa fie cauza?

Multumesc


--------------------
DACIA 1305 drop side 1305 RI DROP SIDE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FDRaul
post 6 Jan 2014, 15:52
Post #6731


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 6 January 14




Salutare la toti , Am si eu o problema cu masina mea e o dacia 1310 pe injectie din anul 2001 masina a fost cumparata de noua de tatal meu acum e la mine masina a avut o perioda in care a stat pur si simplu 2 ani de zile a avut mici probleme dar sau rezolvat si acum masina merge. ieri dupa ce am luat o curba masina a inceput sa sufle aer sub capota, nu ma pricep la mecanica foarte bine si nu imi dau seama de la ce poate fi va rog sa ma ajutati si pe mine, mentionez sufla pe langa recipentul de lichid de frana multumesc foarte mult!


--------------------
Dacia 1310 DAcia 1310 2001 injectie berlina - HD 07 FDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nova.super.gti
post 6 Jan 2014, 16:10
Post #6732


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 22 November 13




salut am eu relee originale si tot ce va trebuie pt injectie si aprindere modul aprindere, senzor volanta,corp injector complet,pompa benzina toate originale
pt colegul cu ultima postare,verifica pompa de servofrana si furtunul care duce in galeria de admisie daca ai nevoie te pot ajuta


--------------------
dacia NOVA GTI NOVA GTI 2001/GTI - B21ZZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FDRaul
post 6 Jan 2014, 16:49
Post #6733


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 6 January 14




sunt incepator si la condus si in ale mecanici dar daca ar fi de la servofrana nu as as avea frana deloc , eu am frane si inca prind foarte bine dar ma nelinistete de unde scpa acel aer


--------------------
Dacia 1310 DAcia 1310 2001 injectie berlina - HD 07 FDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nova.super.gti
post 6 Jan 2014, 22:51
Post #6734


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 22 November 13




din servofrana se mai "alimenteaza" un furtunas subtiere care duce la clapetele de aer din bord este posibil sa fie crapat unul dintre ele


--------------------
dacia NOVA GTI NOVA GTI 2001/GTI - B21ZZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 11 Jan 2014, 18:04
Post #6735


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Dupa o lunga perioada de timp in care n-am mai avut nici o problema cu dacia...de vreo saptamana a aparut o problema care se manifesta astfel: in mers, uneori incepe turometrul sa oscileze de nebun, mai ales daca apas pe claxon..atunci sare acul turometrului in 7000 de ture(motorul merge normal, doar acul indica aiurea)..daca am farurile pe faza scurta si dau faza lunga..se opreste casetofonul. Daca aprind si proiectoarele motorul da sa moara. Problema o rezolvam oprind motorul si pornind din nou. Acum , am observat .,in dimineata asta..cand am vrut sa pornesc becurile din bord aveau o intensitate slaba..ca si cand nu aveam baterie, iar acest releu incercuit in poza tzacanea intr-una. L-am scos..l-am bagat la loc..a pornit masina. Am fost sa iau releu, am incercat vreo 3 dar nu vroia sa porneasca masina cu niciunul..nu se potriveau acele numere de la bornele releului. L-am bagat inapoi pe al meu si am plecat acasa , nu am mai avut probleme..credeam ca o fi oxidat bornele si atat. in seara asta..iarasi facea asa,,tzacanea releul si becul de la injector nu se stingea..clipea dupa ritmul in care tacanea releul. Oare sa fie toata problema din acel releu? sau sa fie ceva mai complicat? ..cand imi face asa..trebuie sa ii pun contactul de mai multe ori si sa ii dau cateva bobarnace releului..ca altfel nu mi se aprinde martorul injectorului si sa se sttinga normal ca sa pot porni.

This post has been edited by adriano2br: 11 Jan 2014, 18:06

Attached thumbnail(s)
ABCD0004__2_.JPG ( Size: 390.93k ) Number of downloads: 586


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitoiu.alex
post 25 Jan 2014, 22:32
Post #6736


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 January 14




Salutare!

Sunt posesorul unei berline dacia 1310 injectie, an fabricatie 2004. De vreo saptamana am o problema pe care nu o pot deslusi. In mers in momentul in care calc frana palpaie lumina in faruri tare, adica o scadere brusca de tensiune si isi revine. Acum mai recent de vreo 2 zile , daca o las la relanti la semafor de exemplu si sting farurile, in momentul in care le aprind scade brusc turatia la motor si se aprinde martorul la injectie pentru cateva secunde apoi se stinge si merge normal, se mai intampla cateodata sa mearga putin neregulat la relanti. Au vreo legatura intre ele toate acestea? care sa fie problema?


--------------------
Dacia 1310 injectie Berlina 2004 - HD-09-EHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 25 Jan 2014, 22:57
Post #6737


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




legatura dintre alternator si caroserie rupta sau oxidata


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitoiu.alex
post 26 Jan 2014, 00:05
Post #6738


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 January 14




Multumesc pentru raspunsul rapid, maine voi verifica si voi reveni sa va spun ce si cum.

26 Jan 2014, 22:38:
Am verificat legatura dintre alternator si caroserie, nu era rupta, am desfacut am dat cu smirghel, spray de contact, dar nu s-a schimbat situatia , face la fel. Se pare ca problema e alta. Alte pareri?

This post has been edited by chitoiu.alex: 26 Jan 2014, 22:38


--------------------
Dacia 1310 injectie Berlina 2004 - HD-09-EHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 27 Jan 2014, 01:27
Post #6739


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Am avut si eu probleme asemanatoare, tot firele de la masa au fost de vina, dar undeva la electromotor..cum a zis tot userul @nikuniku in utmatorul topic:

http://www.daciaclub.ro/problema-pornire-e...ca-t273962.html


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 27 Jan 2014, 10:38
Post #6740


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




eu zic sa verifici dupa aer fals


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitoiu.alex
post 27 Jan 2014, 14:39
Post #6741


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 January 14




Am sa verific azi legatura de la ECU la electromotor, sa vad daca e oxidat papucul, sau fire rupte. Aer fals nu cred, tind sa cred ca e tot o problema de natura electrica, pentru ca face figuri cand calc frana, dar si cand aprind farurile, deci cand intra mai multi consumatori.

27 Jan 2014, 22:25:
Am verificat, am curatat bine papucul, de la cablajul mare de la ecu am doar un fir mai gros care duce la electromotor, l-am prins bine inapoi. Si cred ca s-a rezolvat problema, nu a mai facut figuri deloc. Acum ramane de vazut , ca nu am mers foarte mult cu ea. Multumesc pentru raspunsuri.

This post has been edited by chitoiu.alex: 27 Jan 2014, 22:25


--------------------
Dacia 1310 injectie Berlina 2004 - HD-09-EHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 1 Feb 2014, 23:30
Post #6742


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




am si eu probleme cu caldura.imi baga tot timpul rece la picioare,nu conteaza unde e directionat aerul.
de exemplu daca il dau in dreapta de tot sa bage in masina baga caldut(nu cald/sau foarte cald),iar la picioare este rece.la fel si la restul.daca dau aeroterma mai mult de treapta 2 baga rece peste tot.
Si inca ceva,nu imi mai merge recircularea.Sa schimb chestia aia cu manetele?cam ce pret are? Multumesc


mentionez ca am schimbat caloriferul din interior acum 2 ani

This post has been edited by adriano94: 1 Feb 2014, 23:39


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 3 Feb 2014, 20:45
Post #6743


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




s-ar putea sa ai supapele de vacuum din interiorul bordului duse. Cand dai de maneta aia ar trebui sa se auda miscandu-se prin interiorul bordului.

Totusi, ca sa nu desfaci tot blocul ala de comanda care e cam pacatos, incearca intai sa verifici furtunelul ala mic care vine de la servofrana, ca ala e sursa de vacuum.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitoiu.alex
post 5 Feb 2014, 09:34
Post #6744


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 January 14




Si eu am avut cam aceleasi probleme legate de caldura cum ai tu, nu puteam sa trec de prima treapta in sus ca imi baga imediat rece, totul s-a rezolvat cand s-a spart caloriferul si a trebuit schimbat, atunci am vazut ca sunt doua modele de calorifere, unul cu doua randuri de elementi la interior si inca un model cu trei randuri de elementi, am pus modelul cu trei randuri si baga caldura pe orice treapta, cand se incalzeste masina baga puternic si in masina si la picioare. Nu pot sa tin mana acolo ca arde.

Mentionez ca in magazin nu am gasit modelul cu trei randuri de elementi, l-am cumparat de la dezmembrari.

Cel care l-am avut pe masina si nu baga caldura mai deloc, nu avea mai mult de un an, dar nu a mers bine inca de cand l-am cumparat.

This post has been edited by chitoiu.alex: 5 Feb 2014, 09:47


--------------------
Dacia 1310 injectie Berlina 2004 - HD-09-EHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 5 Feb 2014, 18:40
Post #6745


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




payty nu se aude nimic atunci cand misc maneta,ce ar trebuii sa schimb?sistemul ala cu manetele?

chitoiu.alex m-am gandit si la varianta asta,dar nu prea imi vine sa cred ca nu ar face caldura.caloriferul este de aluminu din cate imi amintesc dar nu stiu cati elementi are.am dat 60-70lei pe el nou


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitoiu.alex
post 6 Feb 2014, 09:15
Post #6746


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 January 14




Exact asa am avut si eu luat din magazin cu 60 sau 70 de lei, dar nu baga caldura, baga numai doua secunde cand porneam ventilatorul, si atat, dupa parerea mea, au o problema la elementi si la fagurii aceia , si in momentul in care pornesti ventilatorul, raceste caloriferul.

Am uitat sa intreb , la tine apa se ridica la temperatura optima? poate fi si asta o cauza

This post has been edited by chitoiu.alex: 6 Feb 2014, 09:17


--------------------
Dacia 1310 injectie Berlina 2004 - HD-09-EHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 6 Feb 2014, 21:59
Post #6747


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




astea sunt diferentele dintre calorifere
cu cel subtire nu va fi caldura deloc in masina
cu cel gros caldura va fi OK
in poza 3 se ved tevile din calorifer 3 tevi=caldura
in poza 4 se vad tevile din calorifer 2 tevi =fara caldura

This post has been edited by nikuniku: 6 Feb 2014, 22:02

Attached thumbnail(s)
diferente_.jpg ( Size: 765.71k ) Number of downloads: 132
diferente1.jpg ( Size: 1.7mb ) Number of downloads: 110
diferente2.jpg ( Size: 1.54mb ) Number of downloads: 136
diferente3.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 135
diferente4.jpg ( Size: 1010.36k ) Number of downloads: 113
diferente5.jpg ( Size: 787.63k ) Number of downloads: 99


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitoiu.alex
post 7 Feb 2014, 12:46
Post #6748


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 January 14




Foarte explicite pozele, exact la asta ma refeream. Deci, in concluzie nu cumparati calorifere cu doua randuri de tevi..

This post has been edited by chitoiu.alex: 7 Feb 2014, 12:47


--------------------
Dacia 1310 injectie Berlina 2004 - HD-09-EHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 7 Feb 2014, 17:10
Post #6749


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




apa cred ca se ridica,sta exact sub linia alba,o sa caut o poza si pun

am schimbat astazi supapa de la recirculare 26 lei,cablu de cald-rece ca era rupt 4 lei. problema e ca merge cam greu maneta de cald-rece si nu stiu de ce,nu prea imi vine sa mai umblu acolo ca e al dracu de greu.eu am desfacut toate alea de pe consola si am tras putin afara de ea(nu am reusit sa o scot de tot,tinea in stanga de tot la ceasuri),si am bagat cablu acolo.
Acum nu mai comuta pe pabriz,cand merge cand nu merge.Am verificat si supapa dubla cu un furtun pe sus se trage tija,iar pe lateral nu o trage deci e o membrana rupta si cred ca e aia de opreste aerul la picioare ca mie imi baga incontinuu aer la picioare.

am inteles cum e si cu prostia aia de calorifer nikuniku nu ai unu bun de vanzare??


uite si poza,in mers cred ca era vara,si facusem cam 30-35km de cand plecasem cu masina
Fotografie0111.jpg ( Size: 258.83k ) Number of downloads: 132


This post has been edited by adriano94: 7 Feb 2014, 17:20


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 7 Feb 2014, 19:48
Post #6750


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




adriano94@ dupa ce am vandut masina,am pus piesele la vanzare pe diferite site-uri,si caloriferele sau dat primele(2buc)


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 223 224 225 226 227 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 01:43
Forum Renault