dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
ChrisSs |
![]()
Post
#6781
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|||
KeO |
![]()
Post
#6782
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
nunu. ala e un recuperator de vapori. filtrul de benzina e sub masina.
|
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
tinker |
![]()
Post
#6783
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
a incercat careva sa inlociasca robinetul asta cu cel de dacia 1300 de calorifer?eu asa ma gandesc sa fac dupa ce a cedat si robinetu si caloriferu in aceeasi zi,oricum asteacare se gasesc in magazine sunt cam degeaba
This post has been edited by tinker: 7 Apr 2014, 17:03 Attached thumbnail(s) Dacia_1310_GPL_Pitesti_E2_Marini_motor_2.jpg ( Size: 194.38k ) Number of downloads: 816 |
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
KeO |
![]()
Post
#6784
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
pai ala nu e robinet, e surub de aerisire instalatie.
|
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
tinker |
![]()
Post
#6785
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
mda ramasesem cu impresia ca are 4 cai prin care sa treaca apa nu doar 3,cred ca ar merge numai cu vas de expansiune cu 2 furtune ca sa numai trebuiasca aerisit
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
Furry |
![]()
Post
#6786
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 April 14 ![]() |
Salut.Am si eu o problema.Am dacie 1310 Li model 2000 si de la un timp a inceput sa bata si sa scartaie cablul de kilometraj.Ideea e urmatoarea,am bagat mana cu chiu cu vai pe la panoul de sigurante, am rupt sigiliul, dar m-am innecat ca tiganul la mal.
Nu pot sa imi dau seama cum se scoate cablul din ceas prin spate. Piulita nu are, din cate am inteles e pe clema asa zisul cablu clipsat. Ori nu am eu forta sa apas pe clema,ori nu apas unde trebuie.Puteti sa ma ajutati si sa imi spuneti mai exact cum se scoate cablul asta clipsat?Ca deja nu mai suport ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li / Logan 1,2 16v
2000 / 2011
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6787
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
invarte cam jumate de cursa si trage afara in acelasi timp, este o pozitie naspa dar cu ceva nervi si cateva injuraturi ii dai de cap. daca vrei sa l schimbi trage mai tare ca iese eu am schimbat vreo 5 si toate s panarame inclusive ceasu:))
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
Furry |
![]() ![]()
Post
#6788
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 April 14 ![]() |
Buna ziua, imi cer scuze ca nu am mai postat data trecuta cand incercam sa schimb cablul de kilometraj.Pana la urma am demontat consola si am scos ceasurile afara.Din pacate cablu nu este uzat deloc nici din cutie nici din bord,e din ceas problema sa rotunjit acolo cred.
L-am lasat asa momentan ca nu am bani de alt ceas, vad ca acum nu mai fuge kilometraju dupa o anumita viteza,acum doar tacane ![]() Acum revin cu o alta problema: Am mers cam 2000 de km saptamana asta si de 2 zile observ ca are niste scapari de putere in mers. Daca stau la relantii, are momente cand scade relantiul si da sa moara si se chinuie sa o stabilizeze.Dar nu mereu,in rest merge bine are doar toanele ei cand vrea. Si inca ceva,uneori daca merg cu ea in oras mi se aprinde becul din bord de la injectie,acum eu nu am cunostinte prea multe de mecanica,ma gandeam sa ma duc sa ma uit pe la buji, avand totu electronic pe ea ma gandeam sa ma uit si pe la mufele alea pe acolo sa fie in regula. Ma gandesc sa nu fie de la benzina sa fi prins benzina proasta,sa aibe apa in ea,sau poate e de la filtru de benzina(trebuie schimbat?) ca am plecat odata de la semafor in 1-a si se gatuia ca si cand as fi ramas fara benzina. Cam asta ar fi,astept sa va dati cu parerea si voi,poate invat mai multe cu ocazia asta ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li / Logan 1,2 16v
2000 / 2011
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6789
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut. Imi poate spune cineva, de ce cand accelerez mai puternic in mers incepe masina sa tremure? Se poate sa fie de la planetara, ca parca cand o accelerez mai violent se aude o bataie pe dreapta. Face ca toti dracii masina cand o accelerez puternic. Ce este de facut? multumesc
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
KeO |
![]()
Post
#6790
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
Greu de interpretat "tremuratul" asta. "Face ca toti dracii" poate sa fie diferit de la o persoana la alta.
Se scutura masina, sau tremura/vibreaza/intrerupe motorul? E posibil sa fie din planetara, in cazul primei variante. |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
Floryn_Cis |
![]()
Post
#6791
|
![]() Daciar Razboinic Group: Members Posts: 342 Joined: 21 June 08 From: cisnadie ![]() |
verifica suportii de la motor si cei de la cutie inclusiv traversa sa nu fie rupta
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300 Berlina
1972 berlina
- Sb03cjs Dacia 1300 1,4L 5 trepte , 1972
Ford Escort Ghia 1,6 16v C.L.X. combi, 1999 |
|
Iantela |
![]()
Post
#6792
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Nu cred sa fie de la tampoane pentru ca tremura, ma "SCUTURA" sa zic asa, stanga-dreapta si tot asa. Am zis ca este de la planetara pentru ca se si aude si o simt in podea langa acceleratie cum "paraie". Ar putea face asa masina de la o planetara? Sa fie iesita planetara din tripoda sau vorbesc prostii?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6793
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Salut baieti. Am si eu o problema cu motorul, imi tacane avansul in sarcina, exact ca la motorul pe carburator. Oare de la ce poate fi, tinand cont ca nu pot regla avansul. Problema a aparut de cateva zile, pana acum nu am auzit sa faca zgomote.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6794
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
schimba benzina,altceva nu ai ce face
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#6795
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
QUOTE(fullhouse @ 20 May 2014, 08:41) Salut baieti. Am si eu o problema cu motorul, imi tacane avansul in sarcina, exact ca la motorul pe carburator. Oare de la ce poate fi, tinand cont ca nu pot regla avansul. Problema a aparut de cateva zile, pana acum nu am auzit sa faca zgomote. verifica sa traca aer rece nu fierbinte de pe galeria de evacuare dar cel mai important schimba pompa de benzina fiindca nu mai asigura presiunea necesara ~1bar |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6796
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
salut, fratilor de cand am avut accident cu masina la fiecare ploicica imi baga apa, ce pot sa verific aveti idee apa intra pe la pedalierul dreapta, daca arunc si ocana de apa pe masina cred ca intra putina apa, cand intreb mesariasii zic e dacie ce sa I faci, dar pana la accident nu era tot dacie.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
maru |
![]()
Post
#6797
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
Salutare. Am si eu o problema la cazanu` meu , o dacia 1310 injectie si GPL si anume:
la relanti nu`mi "simte" pistonul 3 dar daca trec de 1500 de ture isi intra in normal (si pe benzina si pe gaz face la fel) si am incercat cam urmatoarele aspecte: -am desfacut furtunul de la servo-frana si am pus mana pe stutul de la galerie sa vad daca se simte vreo schimbare (am avut o problema asemanatoare cu o dacia pe carburatie si fiind crapat furtunul de la servo-frana tragea aer fals si nu mai aspira bine pe admisie carburant deoarece acest stut este cel mai apropiat de admisia pistonului 3) -am demontat corpul clapeta si am etansat ambele garnituri cu silicon pentru a elimina eventualele admisii de aer fals si am verificat stuturile cu capacele daca sunt OK -am demontat galeria si am etansat cu silicon -am schimbat bujiile -am reglat culbutorii la rece (20 A - 25 E) -chiuloasa a fost rectificata si planata cam cu 5000 km inainte -am demontat sonda lambda si am pornit`o pentru a elimina o eventuala infundare partiala a catalizatorului Din ce am mai vorbit cu baietii pe la munca mi`ar fi zi ca tot chiuloasa ar fi de vina si ca ar fi vreo supapa "puturoasa" dar pana sa ma apuc sa demontez mai verific si cu o alta bobina,calculator si daca nu cumva o fi sarit de la punct (desi este putin probabil ca are distributia pe lant). Intrebarea mea pentru voi ar fi daca mai stiti si alte cauze care ar duce la acest simptom (cand scot fisa de la pistonul 3 la relanti nu o simte deloc desi da scanteie dar daca o bag la loc si accelerez putin il simte) Multumesc |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6798
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
salut maru-le si bine ai venit printre pasionatii(din ce in ce mai putini la numar)de dacia
cand am vorbit la telefon am uitat sa-ti zic daca ai verificat compresia pe cilindrii |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
maru |
![]()
Post
#6799
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
nu am verificat compresia inca, a ramas ca ionut sa vorbeasca cu un vecin sa`mi dea un compresmetru..
p.s: mai da si tu cate un telefon daca`ti mai vine vreo idee sanatate |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
Olynth |
![]()
Post
#6800
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 February 14 ![]() |
Sault , azi cand am pornit a mea babuta am asteptat frumos becul de injectie am pornit si am obs ca nu s-a inchis becul de la temperatura apei .
![]() am mers pana la destinatie am oprit , lasand-o la umbra dupa 1 ora am pornit si becul de la apa nu s-a inchis ![]() |
--------------------
dacia break
1310
2003
|
|
cipicas |
![]()
Post
#6801
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 January 12 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Olynth @ 26 May 2014, 14:37) Sault , azi cand am pornit a mea babuta am asteptat frumos becul de injectie am pornit si am obs ca nu s-a inchis becul de la temperatura apei . ![]() am mers pana la destinatie am oprit , lasand-o la umbra dupa 1 ora am pornit si becul de la apa nu s-a inchis ![]() Apa mai ai vasul de expansiune sau radiator? wtf poti schimba sonda de temp de pe capacul dispre baterie/ posibil defecta / scoate mufa si vezi daca se stinge becul in bord la mine se aprinde becul de la frana / scos fisa din sezor /wtf |
--------------------
Dacia
1310
2002
- IS-04-
|
|
solenza84 |
![]()
Post
#6802
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 October 13 ![]() |
buna ziua
Am si eu o problema.Frate-mio are o dacie pe injectie din 2000,intr-una din zile i-a murit motorul si a uitat sa mai ia contactul,a ramas asa vreo 2 ore.cand a incercat sa o porneasca nu a mai pornit.pana la urma am schimbat releele de la pompa de benzina si de la injector intre ele si asa a mers.Dar a aparut alta problema,se opreste motorul in trafic singur.care ar putea fi problema? |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
maru |
![]()
Post
#6803
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
QUOTE(solenza84 @ 30 May 2014, 15:24) buna ziua Am si eu o problema.Frate-mio are o dacie pe injectie din 2000,intr-una din zile i-a murit motorul si a uitat sa mai ia contactul,a ramas asa vreo 2 ore.cand a incercat sa o porneasca nu a mai pornit.pana la urma am schimbat releele de la pompa de benzina si de la injector intre ele si asa a mers.Dar a aparut alta problema,se opreste motorul in trafic singur.care ar putea fi problema? ai dat atat de putine amanunte incat nu stiu cine te poate ajuta deoarece la acest simptom pot fi multe cauze, fie ele din aprindere (bobina,contact imperfect,fir intrerupt etc) sau alimentare (furtun crapat pe tur) iar daca motorul iti porneste si functioneaza cateva minute apoi incepe sa mearga neregulat si se opreste poate fi din infundarea catalizatorului (incearca sa`i scoti sonda lamba si sa o lasi sa functioneze) |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
solenza84 |
![]()
Post
#6804
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 October 13 ![]() |
Motorul porneste la sfert de cheie,merge rotund,trage bine,dar in mers dintr-o data se opreste motorul.ii da cheie si porneste iarasi fara probleme.Am vazut pe aici ca motorul se poate opri si daca sunt ceva probleme la servofrana dar nu stiu ce legatura are motorul cu servofrana.o sa incerc sa curat releele ,sa vad sa nu fie ceva fir intrerupt si sa vad ce se intampla.
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6805
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Baieti, ma mai ajuti cu un sfat va rog? De curand am observat ca atunci cand pun avarie/semnalizare cu farurile aprinse , lumina din far incepe sa "palpaie" dupa semnalizare. A mai patit cineva asa ceva? Am cautat cu functia search, dar nu am gasit nimic asemanator. Ce as putea sa verific ca sa rezolv problema? Am curatat o gramada de mufe pe la motor dar vad ca problema persista. va multumesc
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6806
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Iantela un singur lucru ai de facut
pui un fir gros intre motor si caroserie,si cureti toate firele de masa de la compartimentu motor,inclusiv surubelele unde vin pusi papucii e masa |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6807
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
ma scuzi, nu prea am inteles. Firul acela unde il prind mai exact? pe motor oriunde sau de electromotor ori alternator? De curatat am tot curatat c-am tot ce era pe acolo....
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
flovro |
![]()
Post
#6808
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 June 14 ![]() |
Salut!
Am si eu problema cu masina lui tata, o dacia 1307 (an 2003) benzinara pe injectie, 4x4..... acum ceva timp a pornit tata masina normal si dupa ce a facut cu ea cam 1km cand a schimbat viteza i-a murit motorul... A pornit-o dar nu il lasa sa mearga mai mult de 1-2 metri si murea iar motorul ... la fel mi-a facut si mie...(de pornit pornea si pana sa bag in viteza 1 murea motorul, sau motorul murea cand ridicam piciorul de pe ambreiaj si acceleram ca sa plec de pe loc)..... Posibil sa se fi supraincalzit..... daca lasam sa se raceasca motorul pornea dar iar dupa 1 km de mers murea motorul si nu mai mergea nici 1 metru .... Am reusit pana la urma sa o aduc acasa schimband vitezele rapid (mod sport) si motorul turat.... Am avut 4000 de ture si eram in a 3-a .... asa am ajuns cu ea acasa in parcare.....Acum se afla la un mecanic de vreo 2 saptamani, timp in care a tot schimbat piese la ea dar tot degeaba.... Acum spune ca trebuie reparata garnitura de chiuloasa (repatatie ei m-ar costa 350 de lei).... sa fie de la aia problema? Eu as spune ca ii de la partea cu injectoarele.... dar nu ma bag Mersi mult! This post has been edited by flovro: 4 Jun 2014, 19:08 |
--------------------
Dacia
1307
2003
- CJ 65 DRA
|
|
spinu94 |
![]()
Post
#6809
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 June 14 ![]() |
Buna ziua...am si eu o problema ca masinuta mea....o dacie 1310 injectie an 2004...sa va povestesc mai pe larg ce mi se intampla...
Dupa ceva ani de cand am luat-o...mi s-a stricat alternatorul..am fost cu ea la un electrician si mi-a zis ca este puntea de diode si pe langa asta..si releul incorporat..am fost sa cumpar acele piese..dar nu am gasit decat puntea.. ![]() ![]() |
--------------------
dacia
supernova
2001
- CT-97-ESP
|
|
tinker |
![]()
Post
#6810
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
ce ar putea sa taie curentu general?calculatoru?
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 06:25 |