DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

55 Pages « < 46 47 48 49 50 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"

M.C.
post 25 Jul 2013, 10:18
Post #1411


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




QUOTE(Markos @ 25 Jul 2013, 12:12)
Gabon?
*


Iezapt


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Jul 2013, 10:30
Post #1412


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




În orice manual de service, de la Dacia 1300 și până în era noastră, se scrie clar faptul că la înlocuirea discurilor de frână, se înlocuiesc obligatoriu plăcuțele.
Rectificarea nu este o procedură agreată de contructor, și niciun service respectabil nu ar trebui să o practice. În același timp, rectificarea produce un disc similar cu cel nou, cu excepția grosimii. Prin urmare trebuie înlocuite plăcuțele.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 25 Jul 2013, 10:36
Post #1413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




QUOTE(M.C. @ 25 Jul 2013, 10:36)
Nu este chiar asa.
Daca in urma masuratorilor facute discurilor ovalizate, te incadrezi in limitele minime de siguranta,date de catre constructor,se poate face rectificarea.
Personal,eu am discurile de pe puntea fata rectificate in urma ovalizarii,si sunt facute la reprezentanta Ford, la sugestia lor,dupa ce au facut masuratori.

te-am editat eu, am sters quote blush.gif
*




QUOTE(C a t a l i n @ 25 Jul 2013, 11:30)
În orice manual de service, de la Dacia 1300 și până în era noastră, se scrie clar faptul că la înlocuirea discurilor de frână, se înlocuiesc obligatoriu plăcuțele.
Rectificarea nu este o procedură agreată de contructor, și niciun service respectabil nu ar trebui să o practice. În același timp, rectificarea produce un disc similar cu cel nou, cu excepția grosimii. Prin urmare trebuie înlocuite plăcuțele.
*



Ceva nu e logic aici wacko.gif


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Jul 2013, 10:38
Post #1414


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ce nu e logic? E vorba de un service din lumea arabă, unde, ca și în România, totul e discutabil.

Un service Ford din Germania nu făcea așa ceva.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 25 Jul 2013, 10:39
Post #1415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Service-ul ala oarecare,este reprezentanta oficiala Ford din Dubai.
Nu are rost sa intram in polemica inutila.
Dar,tu le stii mai bine decit toti,deci,ai dreptate. tongue.gif

This post has been edited by M.C.: 25 Jul 2013, 10:43


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Jul 2013, 10:39
Post #1416


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(C a t a l i n @ 25 Jul 2013, 11:30)
Rectificarea nu este o procedură agreată de contructor, și niciun service respectabil nu ar trebui să o practice.
*



Constructor sau service, hotaraste-te. Constructorul nu are treaba decat cu grosimea minima. De service-urile de la noi, e clar ca nu e agreata, e de munca, bani relativi putini, mai bine le schimbam, mai iasa o vanzare, facem un target, samd.

This post has been edited by argon: 25 Jul 2013, 10:40


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 25 Jul 2013, 10:40
Post #1417


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Ba e logic. Constructorul agreeaza o grosime minima, dar obtinuta prin uzura. Nu face nici o referire la rectificare. Dar nici n-are de ce sa se opuna.
Ce spuna Catalin cu imperecherea placutelor cu discurile e din cauza "modelului" diferit de uzura intre cele doua componente. Eu zic ca in citeva sute de km se egalizeaza si nu mai e o problema, doar ca trebuie sa circuli mai cu grija pina atunci. Acelasi lucru e valabil si cind schimbi placutele, fara sa umbli la discuri.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Jul 2013, 10:40
Post #1418


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ia stimabile un manual de service și vezi ce scrie în el.

25 Jul 2013, 11:47:
QUOTE(argon @ 25 Jul 2013, 11:39)
Constructor sau service, hotaraste-te. Constructorul nu are treaba decat cu grosimea minima.
*



Nea flex, un service oficial lucrează sub licența constructorului. Dacă face operațiuni neagreate de constructor, își pierde licența. Iar constructorul are treabă cu orice se face în acel service, pentru că toate dosarele de garanție sunt suportate de el.

25 Jul 2013, 11:53:
QUOTE(corbex @ 25 Jul 2013, 11:40)
in citeva sute de km se egalizeaza si nu mai e o problema, doar ca trebuie sa circuli mai cu grija pina atunci. Acelasi lucru e valabil si cind schimbi placutele, fara sa umbli la discuri.
*



Într-un service oficial, chiar și în România, după schimb plăcuțe sau schimb discuri + plăcuțe se face obligatoriu test de frânare pe stand.

În condițiie descrise de tine, rezultatul n-ar fi deloc satisfăcător.

This post has been edited by C a t a l i n: 25 Jul 2013, 10:53


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 25 Jul 2013, 10:57
Post #1419


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Chiar si dupa inlocuirea lichidului de frana, cu 3 minute inainte de testul de franare de la itp.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 25 Jul 2013, 11:47
Post #1420


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Aia nu se pune!
Te-au vazut baietii boier si si-au zis ca nu te mai uiti matale la patruj de lei. sleep.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Sep 2013, 16:08
Post #1421


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Stergem praful.

Nu prea am mai umblat cu tractorul, pentru ca nu am schimbat discurile inca. Nu stiu daca e o urmare a impactului sau daca s-a intamplat din cauza discurilor deformate, dar acum a inceput sa huruie rulmentul stanga fata.
Urmeaza o vopsire integrala peste ceva timp, o revizie "din bara in bara" dupa care se va incheia capitolul "Tractorasul".

Sunt in cautare de alt fier. Spun asta pentru ca ma tot uit de vreo 2 saptamani pe site-uri si nu gasesc ceva sa imi convina, poate ma ajutati voi blush.gif

Semnalmente:
Clasa compacta, dar daca apare o ocazie, e ok si clasa medie, dar usor nenecesara o masina asa mare.
An de fabricatie cat mai recent, cat mai putini km, o voi tine vreo cativa ani.
Motor benzina 1.8l sau 2.0l.
Climatizare automata.
Pilot automat.
Ar fi dragute scaune incalzite, eventual si parbrizul.
Cotiera.

***Un vis frumos ar fi propulsie, nu tractiune. Mai greu cu asta. smile.gif

Buget: 8000 EUR, dar cam cu tot cu inmatriculare.
La motorizarea pe care o vreau ar cam fi 1000 EUR numai taxa, daca o iau de afara. unsure.gif

Pana acum m-am uitat de lancer, accord, civic, focus, mondeo, megane, clio, mazda 3 si 6.

Ce mi-a atras atentia pana acum:
Am gasit un focus din 2009, 2.0 benzina, echipare titanium, la privat, in apropiere de tatal meu. Sa vedem zilele astea daca e ok masina. In anunt are 68k km trecuti.

Tot in jermanea am mai gasit un megane RS, la vreo 50 km de tata. O sa se intereseze si de aia. Masina de autohaus.

Ma mai uitam la un clio rs pe autovit, cu putin ciuning mioritic, dar usor remediabil. Suspect de putin km, totusi. Sa ma interesez si de aia.

Nu ma grabesc, dar ar fi dragut daca as gasi ceva pana in decembrie. Poate pana atunci mai suplimentez bugetul. blush.gif


In lipsa de "material" voi lua ceva foarte ieftin si voi pastra banii. Poate gasesc o masina sa imi placa atunci cand nu voi cauta.

This post has been edited by MuciX: 23 Sep 2013, 16:11


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horace1971
post 23 Sep 2013, 18:39
Post #1422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 January 11
From: Brasov




Eu as merge pe Megane RS (225,230,250Cp)Din 2006 merg zilnic cu asa ceva si sunt la al treilea deja.Dac ai noroc sa prinzi unul cup cu autoblocant este mai mult ca perfect!Primul la mine nu a avut-,,impinge" fata pe viraje la mers sportiv !
In rest masina e super.


--------------------
Dacia/Renault /1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS 1971/1970/1975 - BV99UAP,70REN,75REN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Sep 2013, 18:48
Post #1423


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Din pacate toate megane-urile RS pe care le-am vazut pe autovit sunt "rulate ocazional" si "numai pe autostrazi in strainatate", "pentru cunoscatori", etc.


Un cup interesant ar fi asta, dar il cam scot din buget.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 23 Sep 2013, 21:16
Post #1424


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(MuciX @ 23 Sep 2013, 17:08)
Semnalmente:
Clasa compacta, dar daca apare o ocazie, e ok si clasa medie, dar usor nenecesara o masina asa mare.
An de fabricatie cat mai recent, cat mai putini km, o voi tine vreo cativa ani.
Motor benzina 1.8l sau 2.0l.
Climatizare automata.
Pilot automat.
Ar fi dragute scaune incalzite, eventual si parbrizul.
Cotiera.

***Un vis frumos ar fi propulsie, nu tractiune. Mai greu cu asta. smile.gif
*


Aham. La banii doar una cam obosita. Sau seria 1, da' aia e prea mica.
Si vezi ca e corect tractiune spate, contrar parerii unor moderatori de p-aici. A explicat Marty la un moment dat cum e cu grupul mototractor si cu propulsia integrala. blush.gif

This post has been edited by cdadan: 23 Sep 2013, 21:17


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 23 Sep 2013, 21:18
Post #1425


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Propulsie au avioanele.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Sep 2013, 21:20
Post #1426


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu-i graba, nu gasim, mai asteptam, mai punem un ban pe ban. smile.gif

Intr-adevar, pentru masini din 2009-2010 trebuie sa sar ceva de 10000, dar poate gasesc vreun doctor pensionat care isi ia masina noua cu care sa mearga la piata.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 23 Sep 2013, 21:33
Post #1427


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




In vreo 2-3 ani alea de 2009-2010 vor fi exact cum vrei tu. blush.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Sep 2013, 21:35
Post #1428


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




In vreo 2-3 ani voi vorbi de masini din 2012-2013, daca voi vrea sa imi iau una. biggrin.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 23 Sep 2013, 21:38
Post #1429


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Numa' bine, prinzi niste teseiuri mici si fasnete.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Sep 2013, 21:39
Post #1430


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Musai de unudoi. sleep.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 23 Sep 2013, 21:42
Post #1431


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Contrar anumitor pareri, sunt bune si alea. Mie-mi plac.

Eu tot n-am inteles o chestie: daca tot vrei sa dai tractorasul, de ce te mai chinui cu vopsire integrala sau revizie cap-coada?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Sep 2013, 21:46
Post #1432


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Poveste lunga.
Vrea tata sa scape de kangoo. Si s-a decis ca eu trebuie sa pregatesc tractorul temeinic pentru a se intoarce la tara de bastina, iar eu voi primi un pret "peste piata" in schimbul lui. Pe langa asta voi mai pune si eu ceva si asa am bugetul de masina, prima rezivie si primul an de casco. smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 23 Sep 2013, 21:51
Post #1433


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Dar cu investitiile curente cum stai? Ai spart sampania?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Sep 2013, 21:53
Post #1434


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nț. Mai intai a intarziat constructorul cu actele, iar acum intarzie si banca.
Sunt un munte de draci sincer. Termenul initial era 15 Aug. Lesne de inteles ca stau cu totul impachetat inca de pe atunci.

Oricum, stai linistit, acolo e alta socoteala, nu lom masina cu banii de acolo. blush.gif

This post has been edited by MuciX: 23 Sep 2013, 21:54


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 23 Sep 2013, 22:01
Post #1435


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Cam nasol, ca acus' vine iarna. Pe interior mai este de lucru?
Intreb fiindca de obicei intr-un astfel de proiect bagi tot ce ai si ce n-ai, bugetele se depasesc lejer. Pe urma apare o lista cu cheltuieli care n-au fost anticipate.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 23 Sep 2013, 22:03
Post #1436


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Tu vrei să-și taie venele, sau ce?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Sep 2013, 22:22
Post #1437


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Da, interiorul este gata, in sensul ca e platit tot, mai sunt mici retusuri de facut. Trebuie mobilat. Deja am luat un minim de confort, ramane ca in timp sa vina si altele. Eu locuind singur nu am nevoie sa mobilez toate camerele inca.
Sper ca anul asta sa fac si mansarda, dar nu e o prioritate.

This post has been edited by MuciX: 23 Sep 2013, 22:22


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 23 Sep 2013, 22:35
Post #1438


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Da' nu te însori?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Sep 2013, 23:03
Post #1439


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu e in plan. sleep.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horace1971
post 24 Sep 2013, 06:55
Post #1440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 January 11
From: Brasov




QUOTE(MuciX @ 23 Sep 2013, 18:48)
Din pacate toate megane-urile RS pe care le-am vazut pe autovit sunt "rulate ocazional" si "numai pe autostrazi in strainatate", "pentru cunoscatori", etc.
Un cup interesant ar fi asta, dar il cam scot din buget.
*


Acel Megane a fost al meu prima oara ,inca mai are suportii de nr.cu Euromotor !


--------------------
Dacia/Renault /1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS 1971/1970/1975 - BV99UAP,70REN,75REN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
55 Pages « < 46 47 48 49 50 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 07:57
Forum Renault