Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
![]() ![]() |
Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
cosmin_2300 |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Da, la alea cu AC. Multi nici habar n-aveau ca masinile lor veneau din fabrica cu asa ceva, si pe la 60 de mii de km nu intelegeau de ce se aburesc geamurile si nu mai intra aer de afara.
|
--------------------
.
.
.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#153
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu stiu de la ce anume se potriveste, dar nu am avut nicio problema in a-l gasi pe cel care trebuie. Ca sa fac treaba mai usoara codul este "CU 2945", de la Mann.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#154
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Cad si eu prada "tendintilor" si va urez la multi ani si multa sanatate.
Sa aveti parte de cei dragi si de masinile voastre ![]() Aproape ca am terminat si anul asta... LAST ONE OUT lightsout.png This post has been edited by MuciX: 31 Dec 2010, 20:53 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#155
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Astazi am terminat si cu CASCO.
BCR Asig - 267 oiro pe an, fransiza de 100 oiro/eveniment si fro 5200 oiro suma asigurata. Cum polita a fost incheiata de tata (proprietar in acte) la Buzau, astazi a trebuit sa le trimit poze. Cum era jegoasa, am fost sa o spal. Iaca-ta, deci niste poze facute cam pa sistemu' autovit... ![]() Am uitat sa fac cateva si cu interiorul. In rest, am deja 1000 + km cu ea si ne-am cam obisnuit putin unul cu celalalt. Ma bucura foarte mult ca semnalizarea e din aia "cu impuls", doar apas putin pe maneta si licare el de 3 ori... cat schimb banda e numa' bine. ![]() This post has been edited by MuciX: 11 May 2012, 13:07 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#156
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Astazi am facut ditai pocinogu'. Presupun ca v-ati prins ca a nins zilele astea... eu am simtit-o pe pielea mea
![]() ![]() In capatul celalalt al parcarii zaresc un alt nene cu o lopata (caruia ii multumesc) ajutand un matizozaur sa iasa si intr-un suflet ajung la el cerandu-i ajutor. Am scapat matizul si am trecut la a mea. Ne-am chinuit, am scos-o si caut un loc unde nu parea zapada asa mare, zic sa il iau pe om in masina pana la a lui, nu-l las asa. Se urca toti si masina, dar masina pauza. Iar date jos, iar impinge, am reusit sa plec iarasi, de data asta n-am mai oprit pana nu m-am vazut cu ea pe carosabil. Au venit si fetele si dusi am fost. Am o mizerie acum in masina de nu se poate, dar am zis ca asta sa-mi fie paguba. Morala? Cand e omatul mare, luati-va lichid de parbriz. ![]() In afara de evenimentul asta as mai avea de povestit cum ca am avut un piston de etrier blocat, pe spate. Placutele de pe dreapta, partea cu probleme mai aveau 2 mm maxim pana la fier, iar intre cele de pe stanga si cele noi cu greu vedeai diferenta. Le-am schimbat pe toate, noroc ca le aveam in masina lasate de tata (astea sunt TRW). Aparent ultimul destept care a umblat acolo, acum vreo 4000km (un neamt) nu a catadicsit sa mai puna si garnitura aia calumea pe piston si s-a gripat. A mers bine o vreme, dupa care a inceput sa se blocheze, dar parea sa isi de-a drumul in mers. Sa zic ca am mers vreo 1000 km de cand am sesizat treaba asta, n-as fi crezut ca a frecat in halul ala. Bine ca am terminat si cu asta. In ceea ce priveste consumul, am mers de la ultimul plin pana s-a aprins becul 750 km si am alimentat astazi 47 litri. Ar veni 6.3 l/100km ceea ce zic eu ca e bine tinand cont ca vreo 180-200 km sunt facuti in Bucuresti. In rest, E85 si A2. Pe A2 ieri si azi am mers incet, ce-i drept, din motive lesne de inteles. ![]() Numai bine! |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#157
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu ai cauciucuri de iarna pe ea? Eu am facut ieri dimineata A2-ul de la Drajna la Bucuresti cu 100 la ora si nu mi s-a aprins niciodata ESP-ul. Si inca nu se topise zapada.
|
--------------------
.
.
.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#158
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ba da, am cauciucuri de iarna. Am mers si eu pe un petec cu 90 km/h. Am lasat-o mai moale pentru ca, dupa cum am spus, daca nu urmaream transeele deja facute, sau daca ma apucam sa trec pe zapada "virgina" de pe banda doi intra ESP. Nu vreau nici sa mananc rahat sa spun ca facea masina in toate felurile, dar se aprindea martorul in bord si era cam cel mai "grav" lucru pe care voiam sa il risc.
Nu m-as fi inzapezit, dar fara sa stiu am intrat intr-o zona in care zapada era mai mare si masina "s-a urcat pe ea". Restul... Ti-am mai zis si la cafenea, tare mi-ar placea sa vad cam in ce distanta ai fi oprit de la 100 km/h, nu 110 cum ai zis initial, in conditii de urgenta, adica "in graba". This post has been edited by MuciX: 24 Jan 2011, 20:55 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#159
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#160
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Diferenta este ca totusi nu era gheata ieri pe A2. Oricum e posibil asa ceva si pe zapada. Chiar am vazut o duba pe sensul spre CT indreptata spre B, cu curu'n sant, deci foarte greu nu e. Sunt multe variabile aici, dar daca comploteaza toate impotriva ta, sau cum ar spune rumanu' "ceasul rau"...
Nu vreau sa risc, mai ales ca eram si cu doi pasageri. ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#161
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pai si pe gheata trebuie sa stii sa-ti adaptezi viteza in functie de neregularitatile drumului, de grosimea stratului de zapada acolo unde e cazul (aici e util indicatorul de consum instantaneu, variatiile in plus fata de consumul la o anumita viteza arata rezistenta la inaintare crescuta si stratul de zapada sau de resturi de gheata de pe drum), de alternanta gheata-asfalt (se formeaza praguri de nivel), greutatea masinii (eu personal prefer o masina cat mai mica si mai usoara cu tractiune fata si 4 roti de iarna in dauna unui SUV 4X4 de 2 tone care are ditai inertia, oricum la franare nu mai conteaza pe ce punte ai tractiunea) cum folosesti frana (pentru eficienta maxima nu se recomanda franarea pana la intrarea ABS-ului), daca ai tractiunea fata sau spate, cum schimbi vitezele (se recomanda un mers mai calm si ceva mai subturat pentru a nu pune prea mult cuplu la roti in situatii de aderenta precara), daca ai variatii asfalt-gheata-zapada nu se foloseste cruise-ul ci se tine piciorul pe acceleratie pentru a controla mai bine masina si multe altele pe care le inveti odata din manualele de exploatare de iarna a autovehiculului, apoi din diversele articole ce apar pe masura ce evolueaza tehnica si, mai ales, din practica.
Cat despre distanta de franare la 100-110, nu pot sa-ti raspund, intrucat n-am stat sa pun ruleta pe asfalt. Nu stiu insa de ce am impresia ca e mai mica decat distanta de franare de la 170-180 pe drum uscat. ![]() Eu unul ieri, cand vedeam vreun obstacol in zare, de regula era suficient ori sa decuplez cruise-ul, ori sa iau piciorul de pe acceleratie. Cand ma apropiam de obstacol reveneam iar cu piciorul pe acceleratie, eventual introduceam intr-o treapta de viteza inferioara pentru a-mi continua deplasarea pana la oprire. Ce mi se pare curios e ca tu relatezi ca incontinuu ti se aprindea martorul ESP in bord. Eu unul n-am vazut asa ceva decat atunci cand spargeam troienele de zapada si masina incepea sa se abata de la trasa impusa. Si chiar si atunci se intampla rar. Pana la urma, nu vad de ce as fi eu inferior pilotilor nordici de raliuri, doar am si eu un cap, doua maini si 2 picioare si pot invata sa fac si eu ce fac ei. Imi amintesc ca iarna trecuta eram in poligon, eu cu Megane-ul, si cu inca o cunostinta cu un Suzuki Vitara, cu anvelope de teren, dar de vara. Eh, la rampe, unde urcam eu cu Megane-ul, Suzuki trebuia sa cupleze 4x4. ![]() This post has been edited by Laurentziu83: 24 Jan 2011, 23:52 |
--------------------
.
.
.
|
|
Markos |
![]()
Post
#162
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 24 Jan 2011, 23:44) Pana la urma, nu vad de ce as fi eu inferior pilotilor nordici de raliuri, doar am si eu un cap, doua maini si 2 picioare si pot invata sa fac si eu ce fac ei. Pot sa te ating? ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#163
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu esti genul meu.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#164
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 24 Jan 2011, 23:44) Ce mi se pare curios e ca tu relatezi ca incontinuu ti se aprindea martorul ESP in bord. Eu unul n-am vazut asa ceva decat atunci cand spargeam troienele de zapada si masina incepea sa se abata de la trasa impusa. Si chiar si atunci se intampla rar. QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2011, 20:42) Am lasat-o mai moale pentru ca, dupa cum am spus, daca nu urmaream transeele deja facute, sau daca ma apucam sa trec pe zapada "virgina" de pe banda doi intra ESP. Nu vreau nici sa mananc rahat sa spun ca facea masina in toate felurile, dar se aprindea martorul in bord si era cam cel mai "grav" lucru pe care voiam sa il risc. Pe langa asta mai e si vorba aia cu "ce stie taranul ce-i ciocolata". E prima data cand merg cu masina dotata cu ESP, cu atat mai putin pe zapada. Mi s-a aprins de fro 5 ori martorul ala. De asemenea, am spus ca am mers si eu cu 90, dar am lasat-o mai moale. Treaba cu nordicii... eu cred ca scoti putin din context. Nu le esti inferior cu nimic... ca om. Iti garantez ca in momentul de fata le esti inferior ca "pilot" prin lipsa ta de experienta si prin lipsa unei masini ca a lor. Ia baga un plei aici si estimeaza-mi ochiometric cam ce viteza au baietii astia pe viraje. Eu cred ca ar fi cazul sa ne gandim acum si cam ce dotari au masinile alea pentru a putea atinge performantele acelea. PS Se vede si un megane pe acolo ![]() This post has been edited by MuciX: 25 Jan 2011, 10:02 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#165
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Hai totusi sa nu apreciem experienta fiecaruia numai din ce se scrie pe net, ci din practica. Ok?
|
--------------------
.
.
.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#166
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Inteleg de aici ca te-am deranjat in discutia asta, departe de mine gandul totusi. Pana la urma fiecare cum crede el mai bine. Eu am mers 70-80, atat am crezut eu de cuviinta, am intalnit si pe uni cu dacii care mergeau cu 55-60 si pe altii cu masini "bune" care mergeau cu 100+.
La fel si eu vreau sa spun, in "apararea" mea, ca faptul ca am condus si conduc preventiv nu ma face nici un sofer mai bun, dar nici unul mai slab decat cel de langa mine. Oricum e ceva greu de cuantificat. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#167
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Stai linistit, nu ma atac din discutii de pe net.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#168
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ma bucur.
Pun si un filmulet scurt, filmat prost, cu drumul de duminica. LE: nu stiam ca nu am voie cu 3gp. ![]() 25 Jan 2011, 13:35: This post has been edited by MuciX: 25 Jan 2011, 13:35 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#169
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
M-am gandit sa revin, in mare pentru ca mi-a facut "pofta" colegul ncristi.
Ieri am trecut la gumele de vara, profund dezamagit pentru ca nu am reusit sa imi iau jante de aliaj asa cum imi propusesem. Cum am mers cu ea numai cu cele de vara, am fost foarte placut impresionat de scaderea de zgomot (nu mare, dar soferul o simte ![]() Mi-a aparut un greere, plasticul de peste airbagul cortina (montantul ![]() Tot la capitolul zgomote care nu ar trebui sa existe, a inceput sa bata pe stanga fata, un zgomot de metal pe metal, parca ar fi o trusa de scule. Pare grav, o sa incerc sa remediez cu proxima ocazie, problema e de timp la mine. Cu ocazia schimbarii anvelopelor am vazut ca amortizorul fata stanga a "plans", deci tre sa ma pricopsesc si de cel putin 2 amortizoare. Culmea e ca nu simt niciun pic de joc in directie. E posibil sa ma fi si obisnuit cu ea, treaba are vreo 1000-1500 km de la primele simptome, dar s-a atenuat. In rest, am schimbat filtre (motorina, aer si habitaclu), aveam un furtun de retur injector fisurat si au trebuit schimbate toate. Cu ocazia asta am vazut ca imi scapa putin ulei la capacul supape si am schimbat si saibele de la injectoare; citisem pe forumul ford ca ar fi o boala a lor. Cei din service mi-au spus sa ma bucur ca am injectie BOSCH, nu DELPHI, cica ar fi ceva mai putin pretentioase. Ramane de vazut. In termeni de consum sunt multumit, dar foarte curios cum pot altii sa scoata sub 5.5 l/100km. Reiterez cu ocazia asta consumul meu calculat pana acum: 428416.png Mentionez ca am trecut absolut toate alimentarile de cand o am. ![]() Ce-i drept cuplul de diesel m-a cam indemnat la talpa, spre rusinea mea, am realizat ca merg cam tare de cand o am in comparatie cu ceea ce spune legea sau cum mergeam cu kangoo-ul. Am decis, de aceea, sa-mi pun CC, poate mai remediez problema. Ceea ce ar insemna o alta investitie in volan si montaj. Partea buna, volanul cu CC are acele insertii cromate care imi plac foarte mult ![]() Numai bine! This post has been edited by MuciX: 10 Apr 2011, 12:56 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#170
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Din ce stiu eu motoarele cu injectie BOSCH sunt de provinienta Peugeot si sunt motoare foarte fiabile ce nu au probleme cu injectoarele sau turbina.
|
--------------------
-
-
-
|
|
MuciX |
![]()
Post
#171
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Va lansez si eu o intrebare, ca sunt nehotarat: inca de cand am pus pneurile de vara am vazut ca mi-a curs un amortizor pe fata-stanga. Cum imi inchipui ca ala e cel cu care a iesit tractoru' pe poarta fabricii, am decis sa schimb macar puntea fata, pentru inceput, urmand si spatele cu proxima ocazie. Masina chiar nu e barca, se tine super bine, dar nu se stie niciodata. Acum, am studiat si eu piata, dar nu stiu la care firma sa ma opresc.
Am gasit asa: KAYABA, AL-KO, MONROE, SACHS, KYB si OPTIMAL. Pe langa asta, nu mai exista amortizoare pe uloi? Am auzit ca astea pe gaz sunt mai dure si as fi vrut tot asa. In ceea ce priveste preturile, se pare ca am gresit ca le-am comparat cu alea de Matiz, unde am dat 120 de lei... ![]() Un service unde sa le schimb, imi recomanda si mie cineva? Daca se poate aproape de Titan? ![]() This post has been edited by MuciX: 7 May 2011, 11:46 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
kossak |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
A schimbat un prieten toamna trecuta amortizoarele fata pe un focus 2. Avea vreo 70k atunci si ambele au fost terminate, era barca masina...
El a pus Sachs. A schimbat si flansele, pretul a fost undeva la 1100 lei cu tot cu manopera....el e foarte multumit de noile amortizoare. |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
MuciX |
![]()
Post
#173
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Multam de raspuns, sincer oscliam intre Monroe si Sachs.
Le-as comanda pe net, ca vad ca ofera reduceri magazinele la comenzi on-line, dar mi-e teama sa nu imi vina piesele gresite. Pana una, alta am facut o programare la un elevator pentru luni, sa vad ce ar mai fi de schimbat, fata-spate pe langa amortizoare (cu toate ca amortizoare voi schimba doar pe fata acum). Nu vreau sa fiu d-ala sa zic ca e "lucru nemtesc", dar mi se pare ca se tine bine tinand cont de nr de km, chiar impresionant ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#174
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pune Sachs, chiar daca-s mai scumpe merita, am eu , si-s multumit, anume Sachs Advantage, vezi ca Superturing sunt ceva mai slabe decat Advantage.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#175
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai daca devin asa de specific in model, creca va trebui sa colind magazinele
![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#176
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Sachs Advantage sunt pe gaz, dar confortabile, nu-sti sar pietrele de la rinichi. Nu trebuie sa colinzi mare lucru, unde aduce Advantage(sunt cu eticheta rosie) aduce si Superturing(cu albastru).
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#177
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai am gasit Sachs Advantage 504 lei bucata. Sa vad cat ma duce manopera acum. Multumesc argon.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
janos |
![]()
Post
#178
|
![]() User Group: Members Posts: 613 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Eu am ales Sachs pentru masina lu' tata si pana acum e Ok.
Legat de ESP-ul care se aprindea iarna: nu ai cumva si ASR (antipatinaj) ca acela este / poate fi cuplat la acelas buton (ca la VAG-uri). La 109 cai si cuplul de diesel poti sa o tii foarte mult in patinare continua ... |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
2015
- MS 2 cifre 3 litere Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#179
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai ESP cuprinde si ASR, deci da de acolo era. Eu ma refeream la faptul ca era aderenta scazuta. Se poate decupla din buton, doar ASR-ul, "restul" de ESP ramane tot timpul.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
janos |
![]()
Post
#180
|
![]() User Group: Members Posts: 613 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Atunci este OK, nu te mira
![]() Legat de consum, crede-ma ca si cu motor de 2.0 diesel 103 KW se poate scoate consum de 5 %, cu timpul te obisnuiesti sa nu ii dai talpa si scade consumul ![]() |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
2015
- MS 2 cifre 3 litere Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 08:38 |