DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

55 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"

cosmin_2300
post 26 Dec 2010, 13:12
Post #151


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Filtru de habitaclu la Solentza? blink.gif

This post has been edited by cosmin_2300: 26 Dec 2010, 13:13


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 26 Dec 2010, 16:50
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Da, la alea cu AC. Multi nici habar n-aveau ca masinile lor veneau din fabrica cu asa ceva, si pe la 60 de mii de km nu intelegeau de ce se aburesc geamurile si nu mai intra aer de afara.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 26 Dec 2010, 18:07
Post #153


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu stiu de la ce anume se potriveste, dar nu am avut nicio problema in a-l gasi pe cel care trebuie. Ca sa fac treaba mai usoara codul este "CU 2945", de la Mann. smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 31 Dec 2010, 20:53
Post #154


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Cad si eu prada "tendintilor" si va urez la multi ani si multa sanatate.
Sa aveti parte de cei dragi si de masinile voastre smile.gif

Aproape ca am terminat si anul asta...

LAST ONE OUT
lightsout.png

This post has been edited by MuciX: 31 Dec 2010, 20:53


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 Jan 2011, 11:40
Post #155


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Astazi am terminat si cu CASCO.
BCR Asig - 267 oiro pe an, fransiza de 100 oiro/eveniment si fro 5200 oiro suma asigurata.
Cum polita a fost incheiata de tata (proprietar in acte) la Buzau, astazi a trebuit sa le trimit poze. Cum era jegoasa, am fost sa o spal.
Iaca-ta, deci niste poze facute cam pa sistemu' autovit... smile.gif



Am uitat sa fac cateva si cu interiorul.
In rest, am deja 1000 + km cu ea si ne-am cam obisnuit putin unul cu celalalt.
Ma bucura foarte mult ca semnalizarea e din aia "cu impuls", doar apas putin pe maneta si licare el de 3 ori... cat schimb banda e numa' bine. smile.gif

This post has been edited by MuciX: 11 May 2012, 13:07


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Jan 2011, 18:09
Post #156


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Astazi am facut ditai pocinogu'. Presupun ca v-ati prins ca a nins zilele astea... eu am simtit-o pe pielea mea smile.gif. Plecat de la Medgidia pe la fro 11:30, alimentat, toate cele, in schimb, aveam sa aflu eu cativa km mai incolo, nu prea mai aveam lichid de parbriz (se pare ca nu ma invat odata, am mai patit-o si cu kangoo-ul). Am mers ce am mers pe autostrada si la un moment dat am prins un pluton din urma si am zis sa nu il depasesc pentru ca pe banda a doua era zapada "virgina" si si-asa imi facea bordul ca pomul de Craciun de la esp. Si stand in urma lor, trebuia sa folosesc stergatoarele, nu? Numai bine ca mie imi inghetasera lamelele. Nu-i bai, dam cu lichid si se rezolva... S-a rezolvat prima data, a doua oara, pana cand am ramas fara. Bun, zic, trag pe dreapta, le trantesc de doua ori si gata. Zis si facut, la prima parcare, intru, agit zdravan stergatoarele si s-a rezolvat. Deja nu mai vascolea asa tare deci nu mai aveau de ce sa inghete si am zis ca la urmatoarea benzinarie sa le fac alora un bine si sa le dau 40 de lei (!!!) pe 5 litri de smac. Dau sa plec, si in fata mea mai pleca un nenea cu un Aveo, care Aveo a ramas impotmolit. L-am asteptat 5-10 minute timp in care a dat la lopata, dar vazand eu ca nu are sorti de izbanda, am facut cale-ntoarsa. Si pe calea intoarsa, deja nu se mai vedeau urmele pe care le lasasem... si inevitabil am ramas blocat. unsure.gif Zic, "beton", asta-mi lipsea, lopata canci (asta dupa ce doar avusesem o discutie despre lopeti cu cele 2 pasagere - prietena si matusa ei) ce dracu sa fac, ma apuc sa scormonesc precum cartita, dar era zapada sub toata masina. Parca ma vedeam sunand la 112 sau lasand masina acolo, si facand cu mana la "ia-ma nenea".
In capatul celalalt al parcarii zaresc un alt nene cu o lopata (caruia ii multumesc) ajutand un matizozaur sa iasa si intr-un suflet ajung la el cerandu-i ajutor. Am scapat matizul si am trecut la a mea. Ne-am chinuit, am scos-o si caut un loc unde nu parea zapada asa mare, zic sa il iau pe om in masina pana la a lui, nu-l las asa. Se urca toti si masina, dar masina pauza. Iar date jos, iar impinge, am reusit sa plec iarasi, de data asta n-am mai oprit pana nu m-am vazut cu ea pe carosabil. Au venit si fetele si dusi am fost. Am o mizerie acum in masina de nu se poate, dar am zis ca asta sa-mi fie paguba.
Morala? Cand e omatul mare, luati-va lichid de parbriz. ph34r.gif

In afara de evenimentul asta as mai avea de povestit cum ca am avut un piston de etrier blocat, pe spate. Placutele de pe dreapta, partea cu probleme mai aveau 2 mm maxim pana la fier, iar intre cele de pe stanga si cele noi cu greu vedeai diferenta. Le-am schimbat pe toate, noroc ca le aveam in masina lasate de tata (astea sunt TRW). Aparent ultimul destept care a umblat acolo, acum vreo 4000km (un neamt) nu a catadicsit sa mai puna si garnitura aia calumea pe piston si s-a gripat. A mers bine o vreme, dupa care a inceput sa se blocheze, dar parea sa isi de-a drumul in mers. Sa zic ca am mers vreo 1000 km de cand am sesizat treaba asta, n-as fi crezut ca a frecat in halul ala. Bine ca am terminat si cu asta.
In ceea ce priveste consumul, am mers de la ultimul plin pana s-a aprins becul 750 km si am alimentat astazi 47 litri. Ar veni 6.3 l/100km ceea ce zic eu ca e bine tinand cont ca vreo 180-200 km sunt facuti in Bucuresti. In rest, E85 si A2. Pe A2 ieri si azi am mers incet, ce-i drept, din motive lesne de inteles. smile.gif

Numai bine!


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 24 Jan 2011, 20:36
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu ai cauciucuri de iarna pe ea? Eu am facut ieri dimineata A2-ul de la Drajna la Bucuresti cu 100 la ora si nu mi s-a aprins niciodata ESP-ul. Si inca nu se topise zapada.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 24 Jan 2011, 20:42
Post #158


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ba da, am cauciucuri de iarna. Am mers si eu pe un petec cu 90 km/h. Am lasat-o mai moale pentru ca, dupa cum am spus, daca nu urmaream transeele deja facute, sau daca ma apucam sa trec pe zapada "virgina" de pe banda doi intra ESP. Nu vreau nici sa mananc rahat sa spun ca facea masina in toate felurile, dar se aprindea martorul in bord si era cam cel mai "grav" lucru pe care voiam sa il risc.
Nu m-as fi inzapezit, dar fara sa stiu am intrat intr-o zona in care zapada era mai mare si masina "s-a urcat pe ea". Restul...

Ti-am mai zis si la cafenea, tare mi-ar placea sa vad cam in ce distanta ai fi oprit de la 100 km/h, nu 110 cum ai zis initial, in conditii de urgenta, adica "in graba".

This post has been edited by MuciX: 24 Jan 2011, 20:55


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 24 Jan 2011, 20:49
Post #159


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2011, 20:42)
Ti-am mai zis si la cafenea, tare mi-ar placea sa vad cam in ce distanta ai fi oprit de la 100 km/h, nu 110 cum ai zis initial, in conditii de urgenta, adica "in graba".
*


Asta dacă n-ar fi ajuns ca ăsta:




--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 24 Jan 2011, 20:53
Post #160


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Diferenta este ca totusi nu era gheata ieri pe A2. Oricum e posibil asa ceva si pe zapada. Chiar am vazut o duba pe sensul spre CT indreptata spre B, cu curu'n sant, deci foarte greu nu e. Sunt multe variabile aici, dar daca comploteaza toate impotriva ta, sau cum ar spune rumanu' "ceasul rau"...
Nu vreau sa risc, mai ales ca eram si cu doi pasageri. smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 24 Jan 2011, 23:44
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pai si pe gheata trebuie sa stii sa-ti adaptezi viteza in functie de neregularitatile drumului, de grosimea stratului de zapada acolo unde e cazul (aici e util indicatorul de consum instantaneu, variatiile in plus fata de consumul la o anumita viteza arata rezistenta la inaintare crescuta si stratul de zapada sau de resturi de gheata de pe drum), de alternanta gheata-asfalt (se formeaza praguri de nivel), greutatea masinii (eu personal prefer o masina cat mai mica si mai usoara cu tractiune fata si 4 roti de iarna in dauna unui SUV 4X4 de 2 tone care are ditai inertia, oricum la franare nu mai conteaza pe ce punte ai tractiunea) cum folosesti frana (pentru eficienta maxima nu se recomanda franarea pana la intrarea ABS-ului), daca ai tractiunea fata sau spate, cum schimbi vitezele (se recomanda un mers mai calm si ceva mai subturat pentru a nu pune prea mult cuplu la roti in situatii de aderenta precara), daca ai variatii asfalt-gheata-zapada nu se foloseste cruise-ul ci se tine piciorul pe acceleratie pentru a controla mai bine masina si multe altele pe care le inveti odata din manualele de exploatare de iarna a autovehiculului, apoi din diversele articole ce apar pe masura ce evolueaza tehnica si, mai ales, din practica.

Cat despre distanta de franare la 100-110, nu pot sa-ti raspund, intrucat n-am stat sa pun ruleta pe asfalt. Nu stiu insa de ce am impresia ca e mai mica decat distanta de franare de la 170-180 pe drum uscat. smile.gif Si cred ca sunt multi dintre noi care am mers cu viteza asta. Daca iti sare un caine de la 5-6 metri in fata masinii cu care mergi cu 100 la ora, rezultatul va fi cam acelasi indiferent de ce frane ai si cat de aderent e drumul.
Eu unul ieri, cand vedeam vreun obstacol in zare, de regula era suficient ori sa decuplez cruise-ul, ori sa iau piciorul de pe acceleratie. Cand ma apropiam de obstacol reveneam iar cu piciorul pe acceleratie, eventual introduceam intr-o treapta de viteza inferioara pentru a-mi continua deplasarea pana la oprire.

Ce mi se pare curios e ca tu relatezi ca incontinuu ti se aprindea martorul ESP in bord. Eu unul n-am vazut asa ceva decat atunci cand spargeam troienele de zapada si masina incepea sa se abata de la trasa impusa. Si chiar si atunci se intampla rar.

Pana la urma, nu vad de ce as fi eu inferior pilotilor nordici de raliuri, doar am si eu un cap, doua maini si 2 picioare si pot invata sa fac si eu ce fac ei.

Imi amintesc ca iarna trecuta eram in poligon, eu cu Megane-ul, si cu inca o cunostinta cu un Suzuki Vitara, cu anvelope de teren, dar de vara. Eh, la rampe, unde urcam eu cu Megane-ul, Suzuki trebuia sa cupleze 4x4. radmasa.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 24 Jan 2011, 23:52


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 25 Jan 2011, 00:07
Post #162


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(Laurentziu83 @ 24 Jan 2011, 23:44)
Pana la urma, nu vad de ce as fi eu inferior pilotilor nordici de raliuri, doar am si eu un cap, doua maini si 2 picioare si pot  invata sa fac si eu ce fac ei.

Pot sa te ating? wub.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Jan 2011, 00:16
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu esti genul meu. wub.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 25 Jan 2011, 10:01
Post #164


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(Laurentziu83 @ 24 Jan 2011, 23:44)
Ce mi se pare curios e ca tu relatezi ca incontinuu ti se aprindea martorul ESP in bord. Eu unul n-am vazut asa ceva decat atunci cand spargeam troienele de zapada si masina incepea sa se abata de la trasa impusa. Si chiar si atunci se intampla rar.
*



QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2011, 20:42)
Am lasat-o mai moale pentru ca, dupa cum am spus, daca nu urmaream transeele deja facute, sau daca ma apucam sa trec pe zapada "virgina" de pe banda doi intra ESP. Nu vreau nici sa mananc rahat sa spun ca facea masina in toate felurile, dar se aprindea martorul in bord si era cam cel mai "grav" lucru pe care voiam sa il risc.
*



Pe langa asta mai e si vorba aia cu "ce stie taranul ce-i ciocolata". E prima data cand merg cu masina dotata cu ESP, cu atat mai putin pe zapada. Mi s-a aprins de fro 5 ori martorul ala. De asemenea, am spus ca am mers si eu cu 90, dar am lasat-o mai moale.

Treaba cu nordicii... eu cred ca scoti putin din context. Nu le esti inferior cu nimic... ca om. Iti garantez ca in momentul de fata le esti inferior ca "pilot" prin lipsa ta de experienta si prin lipsa unei masini ca a lor.
Ia baga un plei aici si estimeaza-mi ochiometric cam ce viteza au baietii astia pe viraje.

Eu cred ca ar fi cazul sa ne gandim acum si cam ce dotari au masinile alea pentru a putea atinge performantele acelea.

PS Se vede si un megane pe acolo ph34r.gif

This post has been edited by MuciX: 25 Jan 2011, 10:02


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Jan 2011, 12:18
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Hai totusi sa nu apreciem experienta fiecaruia numai din ce se scrie pe net, ci din practica. Ok?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 25 Jan 2011, 12:27
Post #166


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Inteleg de aici ca te-am deranjat in discutia asta, departe de mine gandul totusi. Pana la urma fiecare cum crede el mai bine. Eu am mers 70-80, atat am crezut eu de cuviinta, am intalnit si pe uni cu dacii care mergeau cu 55-60 si pe altii cu masini "bune" care mergeau cu 100+.
La fel si eu vreau sa spun, in "apararea" mea, ca faptul ca am condus si conduc preventiv nu ma face nici un sofer mai bun, dar nici unul mai slab decat cel de langa mine. Oricum e ceva greu de cuantificat.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Jan 2011, 12:36
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Stai linistit, nu ma atac din discutii de pe net. smile.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 25 Jan 2011, 13:28
Post #168


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ma bucur.

Pun si un filmulet scurt, filmat prost, cu drumul de duminica.


LE: nu stiam ca nu am voie cu 3gp. smile.gif

25 Jan 2011, 13:35:


This post has been edited by MuciX: 25 Jan 2011, 13:35


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Apr 2011, 12:40
Post #169


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




M-am gandit sa revin, in mare pentru ca mi-a facut "pofta" colegul ncristi.
Ieri am trecut la gumele de vara, profund dezamagit pentru ca nu am reusit sa imi iau jante de aliaj asa cum imi propusesem. Cum am mers cu ea numai cu cele de vara, am fost foarte placut impresionat de scaderea de zgomot (nu mare, dar soferul o simte smile.gif ).
Mi-a aparut un greere, plasticul de peste airbagul cortina (montantul cool.gif pe partea stanga. E un scartait nesimtit, semn ca freaca, tre sa vad ce e acolo si sa gasesc o solutie.
Tot la capitolul zgomote care nu ar trebui sa existe, a inceput sa bata pe stanga fata, un zgomot de metal pe metal, parca ar fi o trusa de scule. Pare grav, o sa incerc sa remediez cu proxima ocazie, problema e de timp la mine. Cu ocazia schimbarii anvelopelor am vazut ca amortizorul fata stanga a "plans", deci tre sa ma pricopsesc si de cel putin 2 amortizoare. Culmea e ca nu simt niciun pic de joc in directie. E posibil sa ma fi si obisnuit cu ea, treaba are vreo 1000-1500 km de la primele simptome, dar s-a atenuat.
In rest, am schimbat filtre (motorina, aer si habitaclu), aveam un furtun de retur injector fisurat si au trebuit schimbate toate. Cu ocazia asta am vazut ca imi scapa putin ulei la capacul supape si am schimbat si saibele de la injectoare; citisem pe forumul ford ca ar fi o boala a lor.
Cei din service mi-au spus sa ma bucur ca am injectie BOSCH, nu DELPHI, cica ar fi ceva mai putin pretentioase. Ramane de vazut.
In termeni de consum sunt multumit, dar foarte curios cum pot altii sa scoata sub 5.5 l/100km. Reiterez cu ocazia asta consumul meu calculat pana acum: 428416.png Mentionez ca am trecut absolut toate alimentarile de cand o am. smile.gif Ultimul consum, calculat ieri a fost de 6.73 l/100km (300+ autostrada, un Bucuresti-Giurgiu dus-intors si 100 km in Bucuresti)
Ce-i drept cuplul de diesel m-a cam indemnat la talpa, spre rusinea mea, am realizat ca merg cam tare de cand o am in comparatie cu ceea ce spune legea sau cum mergeam cu kangoo-ul. Am decis, de aceea, sa-mi pun CC, poate mai remediez problema. Ceea ce ar insemna o alta investitie in volan si montaj. Partea buna, volanul cu CC are acele insertii cromate care imi plac foarte mult biggrin.gif

Numai bine!

This post has been edited by MuciX: 10 Apr 2011, 12:56


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 10 Apr 2011, 12:52
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Din ce stiu eu motoarele cu injectie BOSCH sunt de provinienta Peugeot si sunt motoare foarte fiabile ce nu au probleme cu injectoarele sau turbina.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 May 2011, 11:46
Post #171


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Va lansez si eu o intrebare, ca sunt nehotarat: inca de cand am pus pneurile de vara am vazut ca mi-a curs un amortizor pe fata-stanga. Cum imi inchipui ca ala e cel cu care a iesit tractoru' pe poarta fabricii, am decis sa schimb macar puntea fata, pentru inceput, urmand si spatele cu proxima ocazie. Masina chiar nu e barca, se tine super bine, dar nu se stie niciodata. Acum, am studiat si eu piata, dar nu stiu la care firma sa ma opresc.
Am gasit asa: KAYABA, AL-KO, MONROE, SACHS, KYB si OPTIMAL.
Pe langa asta, nu mai exista amortizoare pe uloi? Am auzit ca astea pe gaz sunt mai dure si as fi vrut tot asa.
In ceea ce priveste preturile, se pare ca am gresit ca le-am comparat cu alea de Matiz, unde am dat 120 de lei... smile.gif De, m-am ajuns acum.

Un service unde sa le schimb, imi recomanda si mie cineva? Daca se poate aproape de Titan? rolleyes.gif

This post has been edited by MuciX: 7 May 2011, 11:46


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kossak
post 7 May 2011, 15:59
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 752
Joined: 27 May 08
From: Cluj-Napoca




A schimbat un prieten toamna trecuta amortizoarele fata pe un focus 2. Avea vreo 70k atunci si ambele au fost terminate, era barca masina...
El a pus Sachs. A schimbat si flansele, pretul a fost undeva la 1100 lei cu tot cu manopera....el e foarte multumit de noile amortizoare.


--------------------
Honda Civic 1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 May 2011, 16:05
Post #173


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Multam de raspuns, sincer oscliam intre Monroe si Sachs.
Le-as comanda pe net, ca vad ca ofera reduceri magazinele la comenzi on-line, dar mi-e teama sa nu imi vina piesele gresite. Pana una, alta am facut o programare la un elevator pentru luni, sa vad ce ar mai fi de schimbat, fata-spate pe langa amortizoare (cu toate ca amortizoare voi schimba doar pe fata acum).
Nu vreau sa fiu d-ala sa zic ca e "lucru nemtesc", dar mi se pare ca se tine bine tinand cont de nr de km, chiar impresionant smile.gif. Sa vedem ce cred si cei de la service.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 May 2011, 16:07
Post #174


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pune Sachs, chiar daca-s mai scumpe merita, am eu , si-s multumit, anume Sachs Advantage, vezi ca Superturing sunt ceva mai slabe decat Advantage.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 May 2011, 16:11
Post #175


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Pai daca devin asa de specific in model, creca va trebui sa colind magazinele smile.gif. Sincer nici nu stiu pe unde in Bucuresti aici. Mersi de sfat argoane. Foarte la obiect smile.gif. Astea sunt pe gaz? Ca nici asta nu stiu, sa vreau pe gaz sau sa vreau pe ulei?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 May 2011, 16:13
Post #176


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Sachs Advantage sunt pe gaz, dar confortabile, nu-sti sar pietrele de la rinichi. Nu trebuie sa colinzi mare lucru, unde aduce Advantage(sunt cu eticheta rosie) aduce si Superturing(cu albastru).


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 May 2011, 16:28
Post #177


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Pai am gasit Sachs Advantage 504 lei bucata. Sa vad cat ma duce manopera acum. Multumesc argon.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 7 May 2011, 16:45
Post #178


User


Group: Members
Posts: 613
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Eu am ales Sachs pentru masina lu' tata si pana acum e Ok.
Legat de ESP-ul care se aprindea iarna: nu ai cumva si ASR (antipatinaj) ca acela este / poate fi cuplat la acelas buton (ca la VAG-uri). La 109 cai si cuplul de diesel poti sa o tii foarte mult in patinare continua ...


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 2015 - MS 2 cifre 3 litere
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 May 2011, 16:48
Post #179


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Pai ESP cuprinde si ASR, deci da de acolo era. Eu ma refeream la faptul ca era aderenta scazuta. Se poate decupla din buton, doar ASR-ul, "restul" de ESP ramane tot timpul.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 7 May 2011, 17:00
Post #180


User


Group: Members
Posts: 613
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Atunci este OK, nu te mira smile.gif
Legat de consum, crede-ma ca si cu motor de 2.0 diesel 103 KW se poate scoate consum de 5 %, cu timpul te obisnuiesti sa nu ii dai talpa si scade consumul biggrin.gif


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 2015 - MS 2 cifre 3 litere
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
55 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 08:38
Forum Renault