Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
![]() ![]() |
Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
marian-j |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
||
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|||
MuciX |
![]()
Post
#242
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Mersi mult ca iti tocesti gura macar.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#243
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Masina ta are injectie bosch sau delphi ? din ce an s-a pus bosch? sau toate sunt cu delphi ?
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
MuciX |
![]()
Post
#244
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
A mea are bosch, s-au mirat si cei de la service pentru ca ei vazusera doar delphi. Sincer nu stiu din ce an au pus delphi.
Din cate am inteles ar fi mai putin pretentioase astea Bosch. Totusi eu am inceput sa am ceva probleme si nu am reusit sa-i dau de cap pentru ca nu face mereu ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Coane MuciX,mi-am incheiat periplul prin toate locurile unde stiam io ca as fi putut gasi jante.
Rezultat?Negativ. ![]() Intr-un singur loc am gasit jante de Focus 1,da' alea-s cu 4 gauri. Am gasit inclusiv jante de Porsche,numa' jante de reno(ca mai caut pentru inca cineva) si de Focus,nu!Nici macar niste prezoane pt. colegul Alex4you n-am gasit!Si alea s-or gatat! Pe unde am umblat,mi s-a zis ca de cand cu balamucul asta de acum,cel cu gumele de iarna obligatorii,au vandut la jante in cateva saptamani cate n-au vandut in juma' de an! Am si o promisiune.Pe finalul lunii,va sosi un nou transport din Olanda si Germania insa preturile nu mi se par prea atractive:100 de euro setul de jante de tabla si 200 cele de aliaj.Aia cu promisiunea nu vand numa' jante ci doar roti echipate,insa cauciucurile de pe jantele respective,desi au "carne" pe ele,au niste DOT-uri de pe vremea lu' Pazvante-Chioru'. In incheiere,vreau sa-ti spun ca am lasat loc de buna-ziua peste tot pe unde am umblat si daca apare ceva interesant voi reveni cu un PM ca sa nu-ti incarc topicul aiurea. Toate cele bune! Ciao!M ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
MuciX |
![]()
Post
#246
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Mersi mult nea Marian. Nici eu nu am gasit mai nimic. Daca nu si nu, strang din "bucci' la primavara si poate le-oi lua odata p-alea de aliaj. Problema e ca o sa trebuiasca sa iau si gume, ca vreau pe 16.
Multumesc foarte mult pentru efort, esti de milioane. ![]() Numai bine! |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#247
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#248
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
De dimineata focosul a implinit:
IMG09.32.20_10_01_2012.jpg ( Size: 155.77k ) Number of downloads: 990 ![]() ![]() Trebuie sa fac o programare la Ford cat mai curand posibil ca varsta a inceput sa isi spuna cuvantul; o apuca asa, cateodata, si merge "intrerupt". Daca incerc sa tin turatia constanta (chiar si in gol) la, sa zicem, 2000 rpm, variaza turatia si la fel se aude si turbina variind in turatie. De asemenea daca incerc eu sa variez "usor" turatia, schimbarea de regim se produce brusc, mai brusc decat apas eu pedala, nu se tureaza lin. Toate acestea tind sa se intample cu motorul cald (temperatura nominala) si sunt insotite invariabil de catre pornirea ELV-ului. Totusi nu e o regula, foarte rar, dar se intampla, o apuca zapaceala si inainte de a ajunge la temperatura nominala. Si aici deja ma sperie pentru ca eu am motorul rece si ELV-ul pornit (A/C oprit, deci nu de acolo). Nu se aprinde nimic in bord, chiar si atunci motorul trage "normal" si nu scoate niciun fum. Stiu ca ELV-ul porneste atunci cand DPF-ul (filtrul de particule) intra in regim de regenerare. O chestie care sustine teoria asta ar fi ca dupa putin mers mai turat decat de obicei isi revine totul la normal. Alta sursa nu stiu, ma gandesc la un senzor bolnav sau EGR colmatat. - Totusi, merg destul de turat, schimbarile le fac la 3000 rpm (2500 rpm pana ajunge la temperatura nominala). - Totusi are niste kmp... - Totusi... Sper sa am timp de ea curand. LE: Gasisem niste jante de Ford pe 17" deja incaltate, "decat" 1500 lei... mi-am luat gandul ![]() ![]() Creca ii fac si un schimb de ulei prematur (10k kmp) cu ocazia asta. This post has been edited by MuciX: 11 Jan 2012, 00:45 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Intreb si io,nu dau cu paru':in ce stare se afla filtrul de aer?
De ce intreb?Am in "parohie" niste dubite Ford Connect,ce circula doar in oras.Pe la 7-8k li se colmateaza filtrele de aer,datorita traseelor strict urbane li se incarca cu depuneri si coloana de esapament si incep sa aiba o parte din simptomele descrise de matale. Bafta multa,drum bun si astept sa vad cum arata kilometrajul ala cu un doi in cap si cu cinci de zero in coada! ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
MuciX |
![]()
Post
#250
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu mananc rahat, nu l-am verificat. Mi-am notat ca l-am schimbat in martie la ~167k kmp. Tot atunci s-a schimbat si cel de motorina.
13k kmp e mult pentru un filtru de aer la noi, bine ca mi-ai deschis ochii, chiar uitasem, dar oare chiar de acolo sa fie? Si de ce dispar simptomele dupa ceva mers? Prima data mi-a facut asa in vara, am fost in service, dar fara sa manifeste simptomele si mi-au spus "nu stim ce sa ii facem daca nu vedem ce face". Totusi filtrul de aer era mult mai proaspat. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
madkat |
![]()
Post
#251
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Treaba cu pornirea elv-ului ma duce cu gandul la unul din senzorii de temperatura
Am mai vazut situatia asta la alte dieseluri - cand senzorul de temperatura de pe termostat intrerupea sau dadea semnal eronat varia ralantiul sau daca semnalul era prea mare pornea elv-ul pe obd cred ca vezi ce parametri sunt anapoda oricum - intai schimba filtrul, poate scapi doar cu atat |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
MuciX |
![]()
Post
#252
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am facut azi dimineata un self test al ceasurilor de bord si mi-a aparut o eroare dtc: P0541
La o scurta cautare pe gugal am gasit asta: Air Intake Heater Control Circuit Low. Nu ar fi trebuit sa se aprinda ceva in bord totusi? |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#253
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ca tot e un subiect discutat si para-discutat, astazi am completat nivelul de ulei. Au trecut 10k kmp de la ultimul schimb.
Cand am facut schimbul am pus pana aici 01.jpg ( Size: 11.91k ) Number of downloads: 921 pe joja. 10k kmp mai tarziu, nivelul era aici 02.jpg ( Size: 11.82k ) Number of downloads: 855 . Nu am stat sa masor cat am pus, dar acum nivelul e aici 03.jpg ( Size: 11.82k ) Number of downloads: 836 . Multumitor, zic eu, tinand cont ca merg destul de turat cu el si nu se intampla rar sa vada 4000+ rpm ![]() Astazi sper sa ma pricopsesc cu un rand de stergatoare pentru ca astea lasa dare si scartaie cand e frig. M-au cam scos din minti sincer. Astazi am plecat sa caut stergatoare la dealerul Ford de pe T. Pallady - saracii. Intru in showroom, se vedea pe fata lor ca nu mai vazusera in ultima vreme oameni, in afara de colegii de munca, le zic ce caut, "In cladirea de langa, la etajul 1, vorbiti cu domnul C.". Ajung acolo, niciun nume pe usile birourilor, dar dau de al lui intr-un final. Ii zic ce si cum, i-am dat dimensiunile, ca el nu avea cum sa verifice si imi spune ca talonul nu il ajuta cu nimic (???). Il suna pe un nene si ii cere sa caute in showroom daca au ce trebuie (pai de acolo vin!!!). Vine ala dupa 5 minute (probabil nu avea credit sa il sune inapoi) "Vezi ca tre sa ai tu in calculator, cauta acolo, ca eu nu am gasit". "Numai putin, sa caut in calculator" imi spune domnul C. si incepe a rasfoi un caiet studentesc, patat grav cu cafea. "Mda, nu am dimensiunile astea, am mai mari daca va intereseaza." [...] A ramas ca ma suna in dupa amiaza asta. Inca nu am ajuns in service cu problema expusa zilele trecuta, astia de la dealerul de pe Pallady cica nu au inca un service si au un colaborator; nu m-am bagat. Voi vorbi cu cei de pe Virtutii despre asta. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#254
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(MuciX @ 11 Jan 2012, 14:18) Am facut azi dimineata un self test al ceasurilor de bord si mi-a aparut o eroare dtc: P0541 Pai poate este doar memorata, nu si prezenta.La o scurta cautare pe gugal am gasit asta: Air Intake Heater Control Circuit Low. Nu ar fi trebuit sa se aprinda ceva in bord totusi? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
MuciX |
![]()
Post
#255
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Deci nu e adevarat ca daca o eroare memorata nu mai apare la x porniri se sterge singura?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#256
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ramane in calculator pentru diagnoze viitoare. Oricum nu deranjeaza cu nimic.
De exemplu, daca in timpul mersului motorului, se desprinde un fir de la vreun senzor, posibil sa se aprinda martorul de erori in bord si sa treaca in regim de avarie. Daca fixezi la loc senzorul, calculatorul trece inapoi la regimul normal, dar eroarea ramane in calculator. La fel si daca incerci sa pornesti stergatoarele cand sunt inghetate pe parbriz. Dupa ce dezgheti, ele vor functiona normal, dar va ramane o eroare in calculator. |
--------------------
.
.
.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#257
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Azi de dimineata:
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Caliente |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
Nu prea e ""cold start"" cand apa sta la 60 sau 80 de grade, nu deosebesc bine:P dar se vede ca este ridicat putin,de aceea nu da ""abur'' pe esapament, daca o porneai dupa peste 3 ore nu mai pornea asa.
Ai webasto pe ea ? a pornit rapid. This post has been edited by Caliente: 23 Jan 2012, 18:18 |
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#259
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
ce legatura are webasto cu pornirea ?
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
pishky |
![]()
Post
#260
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#261
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Eu stiu ca webasto incalzeste direct aerul ce intra in habitaclu, si functioneaza si cu motorul oprit. pentru incalzirea lichidului de racire unele motoare sunt echipate cu rezistente pe circuitul de racire (ex: passat) dar nu stiu daca e cazul la focus
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
pishky |
![]()
Post
#262
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
din ce am mai citit, tot aici pe forum, sunt 2 feluri de webasto, unul care preincalzeste apa in motor (si porneste aproape la cald), si unul care incalzeste proabil habitaclu direct.
la colegu se vede ca dupa ce porneste ii pleaca imediat si acul de la temperatura apei (la mine sta acolo la frig, dardaie de-a dreptul, cred ca daca ar putea m-ar bate pana s-ar incalzi), fapt care inseaman ca ori pornirea nu era la foarte rece, ori are ceva de incalzit, ori are ceasurile stricate(optimiste). |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
corbex |
![]()
Post
#263
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Daca pui baterie de 150 Ah, se activeaza si optiunea de incalzire a radiatorului.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
pishky |
![]()
Post
#264
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(corbex @ 23 Jan 2012, 22:21) tind sa nu te cred, e din gama pestii zboara, dimensiunile fizice ale unei baterii de 150 Ah sunt cam duble fata de o baterie normala, si ar trebui sa aiba o rezistenta cat china in radiator, ce radiator e ala care si incalzeste si si raceste ![]() This post has been edited by pishky: 23 Jan 2012, 22:31 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#265
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Mai usor e sa faci focu' sub masina.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#266
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu am webasto, mi-ar placea unul. Posibil sa zic vreo prostie, eu stiam de cele cu rezistente pe circuitul de racire, care incalzesc lichidul ca la pornire sa fie deja cald. Implicit va da si caldura imediat.
Am mai zis la un moment dat ca acele se ridica putin. Lucru pe care l-am vazut la mai multe masini, atunci cand se pune contactul se ridica de la "sub zero" la zero. La mine se ridica ceva mai mult, si am mai spus asta in postul 184. Chiar si cel de motorina, la plin, sare mult peste "full". Nu pare sa se fi umblat in ceasuri sau daca s-a umblat, nu au fost lasate urme fizice. Ce am pus in filmulet, e chiar prima pornire, de duminica dimineata, dupa ce a nins sambata noapte. ![]() 24 Jan 2012, 00:52: LE: Ultimul consum, exclusiv Bucuresti 301 km cu 24+ litri motorina -> 8,05 l/100Km. Drumuri scurte (13x2 Km pe zi), cu motorul mai mult rece, schimbat la 2500 rpm cat era rece si 3000 rpm dupa ce a ajuns la temperatura nominala. This post has been edited by MuciX: 24 Jan 2012, 00:52 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Caliente |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
QUOTE(pishky @ 23 Jan 2012, 23:15) din ce am mai citit, tot aici pe forum, sunt 2 feluri de webasto, unul care preincalzeste apa in motor (si porneste aproape la cald), si unul care incalzeste proabil habitaclu direct. la colegu se vede ca dupa ce porneste ii pleaca imediat si acul de la temperatura apei (la mine sta acolo la frig, dardaie de-a dreptul, cred ca daca ar putea m-ar bate pana s-ar incalzi), fapt care inseaman ca ori pornirea nu era la foarte rece, ori are ceva de incalzit, ori are ceasurile stricate(optimiste). da, webasto incalzeste apa in motor si implicit aerul in habitaclu, si eventual motorina care se intoarce pe retur(mai putin interesant) ,cei care nu au webasto prefera varianta mai ieftina doar pentru habitaclu. Ai ceva la ceasuri, totusi e ciudat, poti avea 85 grade nonstop dar ai 90 real, sau cand va urca vreodata la 95 sa ai vreo 110, daca ai sansa sa le dai jos vreodata calibreazale manual cu test mode. A pornit super masina!!!! |
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
cdadan |
![]()
Post
#268
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2012, 00:45) Drumuri scurte (13x2 Km pe zi), cu motorul mai mult rece, schimbat la 2500 rpm cat era rece si 3000 rpm dupa ce a ajuns la temperatura nominala. Nu stiu de ce trebuie dus dieselul pana in 3000 in trafic lesinat de oras. Eu la benzina schimb de obicei sub 2500. Acum depinde de motor si transmisie, dar totusi, stiu ca 1.6 de 110 nu-i un motor lesinat. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#269
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nici pe departe nu-i un motor lesinat. Nu o duc la 3000 pentru ca as avea nevoie de nu stiu ce putere pe care nu o pot obtine altfel, dar din ce am mai citit si eu pe un forum-altul am tras concluzia, personala de altfel, ca e mai bine pentru turbina. Pana acum, la 180k kmp turbina nu da semne de oboseala, nu scoate fum, semn ca daca strategia nu ajuta, macar nu dauneaza.
Nu zic nici ca asa e cel mai bine, sau ca altii ar trebui sa faca la fel, eu asa fac cu a mea. ![]() Regula cu 3000 nu e neaparat batuta in cuie, adica acolo schimb cand "se succed" treptele. Daca am drum liber si viteza (constanta) cu care merg imi tine motorul la, sa zicem, 2800 rpm, atunci ii dau treapta urmatoare care pica de obicei la 1800 - 2000 rpm. Dar asta pentru mers constant si doar pentru ca nu e un motor silentios in mod deosebit. Am citit proprietari de acelasi motor la care "nu vede treapta a 4a in Bucuresti" si ca sa iti faci o idee la 80 km/h are fix 3000 rpm in treapta a 3a. Eu personal daca merg constant la viteza asta tind sa ii dau a 4a (fix 2000 rpm). Sincer sunt situatii in care simt ca o mare nebuloasa modul de conducere a unui dizal cu turbo. ![]() ![]() <span class='edit'>24 Jan 2012, 19:21:</span> Tu cdadan cred si eu ca o mai tii la 2500, ca e benzina si din ce am inteles e aspirat. Totusi nu exista riscul infundarii catalizatorului de la mers subturat? This post has been edited by MuciX: 24 Jan 2012, 19:22 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#270
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
La motorul lui nu prea
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 08:38 |