DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

55 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"

marian-j
post 30 Oct 2011, 18:15
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




S-a notat.
Nu promit nimic dar daca se iveste ceva te anunt imediat.
Uisi mi lac! smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 30 Oct 2011, 18:28
Post #242


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Mersi mult ca iti tocesti gura macar. smile.gif Ma duc sa vad pe unde dracu pun ceveesul ala in masina, am tot cotrobait prin casa pana acum si nu am dat de nimic sa imi starneasca inspiratie.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 30 Oct 2011, 19:27
Post #243


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Masina ta are injectie bosch sau delphi ? din ce an s-a pus bosch? sau toate sunt cu delphi ?


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 30 Oct 2011, 20:49
Post #244


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




A mea are bosch, s-au mirat si cei de la service pentru ca ei vazusera doar delphi. Sincer nu stiu din ce an au pus delphi.
Din cate am inteles ar fi mai putin pretentioase astea Bosch. Totusi eu am inceput sa am ceva probleme si nu am reusit sa-i dau de cap pentru ca nu face mereu sad.gif. Acum de cand cu frigul nu a mai facut figuri, dar cat a fost cald am zis ca o iau razna.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 18 Nov 2011, 22:16
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Coane MuciX,mi-am incheiat periplul prin toate locurile unde stiam io ca as fi putut gasi jante.
Rezultat?Negativ. sad.gif
Intr-un singur loc am gasit jante de Focus 1,da' alea-s cu 4 gauri.
Am gasit inclusiv jante de Porsche,numa' jante de reno(ca mai caut pentru inca cineva) si de Focus,nu!Nici macar niste prezoane pt. colegul Alex4you n-am gasit!Si alea s-or gatat!
Pe unde am umblat,mi s-a zis ca de cand cu balamucul asta de acum,cel cu gumele de iarna obligatorii,au vandut la jante in cateva saptamani cate n-au vandut in juma' de an!
Am si o promisiune.Pe finalul lunii,va sosi un nou transport din Olanda si Germania insa preturile nu mi se par prea atractive:100 de euro setul de jante de tabla si 200 cele de aliaj.Aia cu promisiunea nu vand numa' jante ci doar roti echipate,insa cauciucurile de pe jantele respective,desi au "carne" pe ele,au niste DOT-uri de pe vremea lu' Pazvante-Chioru'.
In incheiere,vreau sa-ti spun ca am lasat loc de buna-ziua peste tot pe unde am umblat si daca apare ceva interesant voi reveni cu un PM ca sa nu-ti incarc topicul aiurea.
Toate cele bune!
Ciao!M smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 21 Nov 2011, 12:46
Post #246


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Mersi mult nea Marian. Nici eu nu am gasit mai nimic. Daca nu si nu, strang din "bucci' la primavara si poate le-oi lua odata p-alea de aliaj. Problema e ca o sa trebuiasca sa iau si gume, ca vreau pe 16.

Multumesc foarte mult pentru efort, esti de milioane. cheers.gif

Numai bine!


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 31 Dec 2011, 20:08
Post #247


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




La multi ani!

1388302.jpg

This post has been edited by MuciX: 31 Dec 2011, 20:10


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Jan 2012, 00:42
Post #248


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




De dimineata focosul a implinit:
IMG09.32.20_10_01_2012.jpg ( Size: 155.77k ) Number of downloads: 990


bday.gif wub.gif


Trebuie sa fac o programare la Ford cat mai curand posibil ca varsta a inceput sa isi spuna cuvantul; o apuca asa, cateodata, si merge "intrerupt". Daca incerc sa tin turatia constanta (chiar si in gol) la, sa zicem, 2000 rpm, variaza turatia si la fel se aude si turbina variind in turatie. De asemenea daca incerc eu sa variez "usor" turatia, schimbarea de regim se produce brusc, mai brusc decat apas eu pedala, nu se tureaza lin.
Toate acestea tind sa se intample cu motorul cald (temperatura nominala) si sunt insotite invariabil de catre pornirea ELV-ului.
Totusi nu e o regula, foarte rar, dar se intampla, o apuca zapaceala si inainte de a ajunge la temperatura nominala. Si aici deja ma sperie pentru ca eu am motorul rece si ELV-ul pornit (A/C oprit, deci nu de acolo).

Nu se aprinde nimic in bord, chiar si atunci motorul trage "normal" si nu scoate niciun fum.
Stiu ca ELV-ul porneste atunci cand DPF-ul (filtrul de particule) intra in regim de regenerare. O chestie care sustine teoria asta ar fi ca dupa putin mers mai turat decat de obicei isi revine totul la normal.

Alta sursa nu stiu, ma gandesc la un senzor bolnav sau EGR colmatat.
- Totusi, merg destul de turat, schimbarile le fac la 3000 rpm (2500 rpm pana ajunge la temperatura nominala).
- Totusi are niste kmp...
- Totusi...

Sper sa am timp de ea curand.


LE: Gasisem niste jante de Ford pe 17" deja incaltate, "decat" 1500 lei... mi-am luat gandul sad.gif. Oricum erau prea mari si mai mult ca sigur acre smile.gif

Creca ii fac si un schimb de ulei prematur (10k kmp) cu ocazia asta.

This post has been edited by MuciX: 11 Jan 2012, 00:45


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 11 Jan 2012, 01:06
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Intreb si io,nu dau cu paru':in ce stare se afla filtrul de aer?
De ce intreb?Am in "parohie" niste dubite Ford Connect,ce circula doar in oras.Pe la 7-8k li se colmateaza filtrele de aer,datorita traseelor strict urbane li se incarca cu depuneri si coloana de esapament si incep sa aiba o parte din simptomele descrise de matale.
Bafta multa,drum bun si astept sa vad cum arata kilometrajul ala cu un doi in cap si cu cinci de zero in coada! biggrin.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Jan 2012, 01:14
Post #250


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu mananc rahat, nu l-am verificat. Mi-am notat ca l-am schimbat in martie la ~167k kmp. Tot atunci s-a schimbat si cel de motorina.
13k kmp e mult pentru un filtru de aer la noi, bine ca mi-ai deschis ochii, chiar uitasem, dar oare chiar de acolo sa fie? Si de ce dispar simptomele dupa ceva mers?
Prima data mi-a facut asa in vara, am fost in service, dar fara sa manifeste simptomele si mi-au spus "nu stim ce sa ii facem daca nu vedem ce face".
Totusi filtrul de aer era mult mai proaspat.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 11 Jan 2012, 12:52
Post #251


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




Treaba cu pornirea elv-ului ma duce cu gandul la unul din senzorii de temperatura
Am mai vazut situatia asta la alte dieseluri - cand senzorul de temperatura de pe termostat intrerupea sau dadea semnal eronat varia ralantiul sau daca semnalul era prea mare pornea elv-ul

pe obd cred ca vezi ce parametri sunt anapoda

oricum - intai schimba filtrul, poate scapi doar cu atat


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Jan 2012, 14:18
Post #252


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Am facut azi dimineata un self test al ceasurilor de bord si mi-a aparut o eroare dtc: P0541

La o scurta cautare pe gugal am gasit asta: Air Intake Heater Control Circuit Low.

Nu ar fi trebuit sa se aprinda ceva in bord totusi?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 20 Jan 2012, 12:36
Post #253


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ca tot e un subiect discutat si para-discutat, astazi am completat nivelul de ulei. Au trecut 10k kmp de la ultimul schimb.
Cand am facut schimbul am pus pana aici 01.jpg ( Size: 11.91k ) Number of downloads: 921
pe joja.
10k kmp mai tarziu, nivelul era aici 02.jpg ( Size: 11.82k ) Number of downloads: 855
.
Nu am stat sa masor cat am pus, dar acum nivelul e aici 03.jpg ( Size: 11.82k ) Number of downloads: 836
.

Multumitor, zic eu, tinand cont ca merg destul de turat cu el si nu se intampla rar sa vada 4000+ rpm smile.gif

Astazi sper sa ma pricopsesc cu un rand de stergatoare pentru ca astea lasa dare si scartaie cand e frig. M-au cam scos din minti sincer.
Astazi am plecat sa caut stergatoare la dealerul Ford de pe T. Pallady - saracii.
Intru in showroom, se vedea pe fata lor ca nu mai vazusera in ultima vreme oameni, in afara de colegii de munca, le zic ce caut, "In cladirea de langa, la etajul 1, vorbiti cu domnul C.". Ajung acolo, niciun nume pe usile birourilor, dar dau de al lui intr-un final. Ii zic ce si cum, i-am dat dimensiunile, ca el nu avea cum sa verifice si imi spune ca talonul nu il ajuta cu nimic (???). Il suna pe un nene si ii cere sa caute in showroom daca au ce trebuie (pai de acolo vin!!!). Vine ala dupa 5 minute (probabil nu avea credit sa il sune inapoi) "Vezi ca tre sa ai tu in calculator, cauta acolo, ca eu nu am gasit".
"Numai putin, sa caut in calculator" imi spune domnul C. si incepe a rasfoi un caiet studentesc, patat grav cu cafea. "Mda, nu am dimensiunile astea, am mai mari daca va intereseaza."
[...]
A ramas ca ma suna in dupa amiaza asta.

Inca nu am ajuns in service cu problema expusa zilele trecuta, astia de la dealerul de pe Pallady cica nu au inca un service si au un colaborator; nu m-am bagat. Voi vorbi cu cei de pe Virtutii despre asta.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Jan 2012, 12:39
Post #254


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(MuciX @ 11 Jan 2012, 14:18)
Am facut azi dimineata un self test al ceasurilor de bord si mi-a aparut o eroare dtc: P0541

La o scurta cautare pe gugal am gasit asta: Air Intake Heater Control Circuit Low.

Nu ar fi trebuit sa se aprinda ceva in bord totusi?
*
Pai poate este doar memorata, nu si prezenta.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 20 Jan 2012, 12:52
Post #255


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Deci nu e adevarat ca daca o eroare memorata nu mai apare la x porniri se sterge singura?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Jan 2012, 09:48
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ramane in calculator pentru diagnoze viitoare. Oricum nu deranjeaza cu nimic.

De exemplu, daca in timpul mersului motorului, se desprinde un fir de la vreun senzor, posibil sa se aprinda martorul de erori in bord si sa treaca in regim de avarie. Daca fixezi la loc senzorul, calculatorul trece inapoi la regimul normal, dar eroarea ramane in calculator.

La fel si daca incerci sa pornesti stergatoarele cand sunt inghetate pe parbriz. Dupa ce dezgheti, ele vor functiona normal, dar va ramane o eroare in calculator.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 22 Jan 2012, 18:23
Post #257


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Azi de dimineata:


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caliente
post 23 Jan 2012, 18:15
Post #258


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 8 July 11




Nu prea e ""cold start"" cand apa sta la 60 sau 80 de grade, nu deosebesc bine:P dar se vede ca este ridicat putin,de aceea nu da ""abur'' pe esapament, daca o porneai dupa peste 3 ore nu mai pornea asa.

Ai webasto pe ea ? a pornit rapid.

This post has been edited by Caliente: 23 Jan 2012, 18:18


--------------------
OPEL VIVARO 2003, - IF 06 UJS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 23 Jan 2012, 18:40
Post #259


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




ce legatura are webasto cu pornirea ?


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 23 Jan 2012, 19:02
Post #260


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(ArtVandelay @ 23 Jan 2012, 18:40)
ce legatura are webasto cu pornirea ?
*



incalzeste apa in motor si nu e chiar pornire la rece e la mai cald (probabil undeva la 60 grade)


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 23 Jan 2012, 19:54
Post #261


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Eu stiu ca webasto incalzeste direct aerul ce intra in habitaclu, si functioneaza si cu motorul oprit. pentru incalzirea lichidului de racire unele motoare sunt echipate cu rezistente pe circuitul de racire (ex: passat) dar nu stiu daca e cazul la focus


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 23 Jan 2012, 22:15
Post #262


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




din ce am mai citit, tot aici pe forum, sunt 2 feluri de webasto, unul care preincalzeste apa in motor (si porneste aproape la cald), si unul care incalzeste proabil habitaclu direct.

la colegu se vede ca dupa ce porneste ii pleaca imediat si acul de la temperatura apei (la mine sta acolo la frig, dardaie de-a dreptul, cred ca daca ar putea m-ar bate pana s-ar incalzi), fapt care inseaman ca ori pornirea nu era la foarte rece, ori are ceva de incalzit, ori are ceasurile stricate(optimiste).


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 23 Jan 2012, 22:21
Post #263


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Daca pui baterie de 150 Ah, se activeaza si optiunea de incalzire a radiatorului.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 23 Jan 2012, 22:31
Post #264


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(corbex @ 23 Jan 2012, 22:21)
Daca pui baterie de 150 Ah, se activeaza si optiunea de incalzire a radiatorului.
*



tind sa nu te cred, e din gama pestii zboara, dimensiunile fizice ale unei baterii de 150 Ah sunt cam duble fata de o baterie normala, si ar trebui sa aiba o rezistenta cat china in radiator, ce radiator e ala care si incalzeste si si raceste huh.gif si mai este si eficient.

This post has been edited by pishky: 23 Jan 2012, 22:31


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 23 Jan 2012, 22:32
Post #265


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Mai usor e sa faci focu' sub masina.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 24 Jan 2012, 00:45
Post #266


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu am webasto, mi-ar placea unul. Posibil sa zic vreo prostie, eu stiam de cele cu rezistente pe circuitul de racire, care incalzesc lichidul ca la pornire sa fie deja cald. Implicit va da si caldura imediat.

Am mai zis la un moment dat ca acele se ridica putin. Lucru pe care l-am vazut la mai multe masini, atunci cand se pune contactul se ridica de la "sub zero" la zero. La mine se ridica ceva mai mult, si am mai spus asta in postul 184. Chiar si cel de motorina, la plin, sare mult peste "full".
Nu pare sa se fi umblat in ceasuri sau daca s-a umblat, nu au fost lasate urme fizice.

Ce am pus in filmulet, e chiar prima pornire, de duminica dimineata, dupa ce a nins sambata noapte. smile.gif Ca sa fiu sincer nu cred sa fi fost foarte frig pentru ca deja daduse un pic de soare. Am zis sa fac filmuletul asa, fara sa demonstrez ceva anume.

24 Jan 2012, 00:52:
LE: Ultimul consum, exclusiv Bucuresti 301 km cu 24+ litri motorina -> 8,05 l/100Km.
Drumuri scurte (13x2 Km pe zi), cu motorul mai mult rece, schimbat la 2500 rpm cat era rece si 3000 rpm dupa ce a ajuns la temperatura nominala.

This post has been edited by MuciX: 24 Jan 2012, 00:52


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caliente
post 24 Jan 2012, 17:44
Post #267


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 8 July 11




QUOTE(pishky @ 23 Jan 2012, 23:15)
din ce am mai citit, tot aici pe forum, sunt 2 feluri de webasto, unul care preincalzeste apa in motor (si porneste aproape la cald), si unul care incalzeste proabil habitaclu direct.

la colegu se vede ca dupa ce porneste ii pleaca imediat si acul de la temperatura apei (la mine sta acolo la frig, dardaie de-a dreptul, cred ca daca ar putea m-ar bate pana s-ar incalzi), fapt care inseaman ca ori pornirea nu era la foarte rece, ori are ceva de incalzit, ori are ceasurile stricate(optimiste).
*



da, webasto incalzeste apa in motor si implicit aerul in habitaclu, si eventual motorina care se intoarce pe retur(mai putin interesant) ,cei care nu au webasto prefera varianta mai ieftina doar pentru habitaclu.

Ai ceva la ceasuri, totusi e ciudat, poti avea 85 grade nonstop dar ai 90 real, sau cand va urca vreodata la 95 sa ai vreo 110, daca ai sansa sa le dai jos vreodata calibreazale manual cu test mode.
A pornit super masina!!!!


--------------------
OPEL VIVARO 2003, - IF 06 UJS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 24 Jan 2012, 18:58
Post #268


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2012, 00:45)
Drumuri scurte (13x2 Km pe zi), cu motorul mai mult rece, schimbat la 2500 rpm cat era rece si 3000 rpm dupa ce a ajuns la temperatura nominala.
*


Nu stiu de ce trebuie dus dieselul pana in 3000 in trafic lesinat de oras. Eu la benzina schimb de obicei sub 2500. Acum depinde de motor si transmisie, dar totusi, stiu ca 1.6 de 110 nu-i un motor lesinat.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 24 Jan 2012, 19:20
Post #269


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nici pe departe nu-i un motor lesinat. Nu o duc la 3000 pentru ca as avea nevoie de nu stiu ce putere pe care nu o pot obtine altfel, dar din ce am mai citit si eu pe un forum-altul am tras concluzia, personala de altfel, ca e mai bine pentru turbina. Pana acum, la 180k kmp turbina nu da semne de oboseala, nu scoate fum, semn ca daca strategia nu ajuta, macar nu dauneaza.
Nu zic nici ca asa e cel mai bine, sau ca altii ar trebui sa faca la fel, eu asa fac cu a mea. smile.gif
Regula cu 3000 nu e neaparat batuta in cuie, adica acolo schimb cand "se succed" treptele. Daca am drum liber si viteza (constanta) cu care merg imi tine motorul la, sa zicem, 2800 rpm, atunci ii dau treapta urmatoare care pica de obicei la 1800 - 2000 rpm. Dar asta pentru mers constant si doar pentru ca nu e un motor silentios in mod deosebit.
Am citit proprietari de acelasi motor la care "nu vede treapta a 4a in Bucuresti" si ca sa iti faci o idee la 80 km/h are fix 3000 rpm in treapta a 3a. Eu personal daca merg constant la viteza asta tind sa ii dau a 4a (fix 2000 rpm).
Sincer sunt situatii in care simt ca o mare nebuloasa modul de conducere a unui dizal cu turbo. nedumerire.gif ph34r.gif

<span class='edit'>24 Jan 2012, 19:21:</span>
Tu cdadan cred si eu ca o mai tii la 2500, ca e benzina si din ce am inteles e aspirat. Totusi nu exista riscul infundarii catalizatorului de la mers subturat?

This post has been edited by MuciX: 24 Jan 2012, 19:22


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 24 Jan 2012, 19:35
Post #270


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




La motorul lui nu prea


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
55 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 08:38
Forum Renault