Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
![]() ![]() |
Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
MuciX |
![]()
Post
#271
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#272
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Pai e un motor cu injectie directa de benzina, care la sarcini mici merge cu amestecuri mult mai sarace decat la un motor MPI, plus avantajul adus de valvetronic (nu are clapeta de acceleratie care sa induca o rezistenta suplimentara pe traseul de admisie, controlul cantitatii de aer ce intra in cilindru se face din liftul supapelor). Arderi mai curate, consumuri mai mic, emisii scazute. Asta cu catalizator infundat de la mers subturat eu nu cred ca se intampla decat la motoare cu tehnologii mai vechi, si numai in cazuri de subturare exagerata, nicidecum mers cu 1800-2000 rpm constant la sarcina mica pe drum orizontal. Sa mergi cu 50 kmh in treapta a 3-a in loc de a 4-a mi se pare o risipa de cuplu, mai ales la un motor de 2000 cmc
This post has been edited by ArtVandelay: 24 Jan 2012, 19:44 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
MuciX |
![]()
Post
#273
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Gotcha, mersi
![]() 24 Jan 2012, 19:44: Pai bun, si in cazul meu, ce parere iti bagi? Tot risipa de cuplu e, sa merg in 3 in loc de 4? This post has been edited by MuciX: 24 Jan 2012, 19:44 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
user123 |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2012, 19:44) Cu atat mai mult in cazul tau...fiind diesel , cuplul e net mai mare si mai "jos" obtinut....cat priveste uzura anumitor piese ( turbina etc) la mers subturat, nu exista probe suficiente ( singurul lucru care intradevar dauneaza unei turbine diesel/benzina este un ulei slab); practic numai supraturarea genereaza suficienta uzura , la turatii medii si mici chiar si cu un ulei mai slab poti merge mult si bine ( s-a imbunatatit mult standardul pieselor in ultimii ani )..... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
cdadan |
![]()
Post
#275
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Astea cu protejarea turbinei sunt mituri urbane. Ai un motor modern care functioneaza foarte bine si la turatii mici. 3000 la diesel e echivalent cu 3750 la benzina (parerea mea). Cred ca la benzina tot la 3000 schimbai, nu?
QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2012, 19:20) la 80 km/h are fix 3000 rpm in treapta a 3a. Eu personal daca merg constant la viteza asta tind sa ii dau a 4a (fix 2000 rpm). Am vazut pe youtube, ai o "gura" mare intre treaptele 3 si 4. Au fortat fordistii astia nota, etajand o cutie "in 5" cu rapoartele de capat echivalente cu ale uneia in 6. In cazul asta intr-adevar nu prea ai ce face, trebuie sa mergi mai turat in a 3-a. Totusi, 3000 in conditii lejere e prea mult, risipa de carburant si uzura inutila. QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2012, 19:20) E simplu. Gasesti turatia de la care accelereaza frumos (fara tremurat si fara zgomot chinuit) si de acolo stii ca trage fara jena. Asta in conditii normale de trafic. Cand ai nevoie de maxim, sa-i dai fara mila pana la linia rosie. Apopo, ai condus diesel cu automata? O sa ti se para ca subtureaza crancen, insa inginerii aia stiu ce fac, doar nu-si pun singuri petarda sub fund. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#276
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2012, 20:44) Nu stiu sigur cum e etajata cutia ta...Ce turatie ai la 50-55 kmh in trapta a 4a ? oricum eu zic ca nu e subturata. Repet, mers constant, cu masina goala, pe drum orizontal. Pe rampe sau cu masina incarcata se mai schimba treaba. This post has been edited by ArtVandelay: 24 Jan 2012, 20:34 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
MuciX |
![]()
Post
#277
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(cdadan @ 24 Jan 2012, 20:22) Nu aveam turometru pe cele pe benzina, dar estimez undeva la 3500 - 4000 schimbarile. La drum lung vedea des 6000 la fel si cum tractorul vede 4500. ![]() QUOTE(cdadan @ 24 Jan 2012, 20:22) Am vazut pe youtube, ai o "gura" mare intre treaptele 3 si 4. Au fortat fordistii astia nota, etajand o cutie "in 5" cu rapoartele de capat echivalente cu ale uneia in 6. In cazul asta intr-adevar nu prea ai ce face, trebuie sa mergi mai turat in a 3-a. Totusi, 3000 in conditii lejere e prea mult, risipa de carburant si uzura inutila. Treapta 2 scade turatia cu 1250 rpm fata de treapta intai la aceeasi viteza. Treptele 3 si 4 cu cate 1000 rpm fata de precedenta, iar treapta a 5a cu 500 rpm fata de a 4a. Daca tii, pot urca pe iutub un filmulet cu reprizele. ![]() QUOTE(cdadan @ 24 Jan 2012, 20:22) E simplu. Gasesti turatia de la care accelereaza frumos (fara tremurat si fara zgomot chinuit) si de acolo stii ca trage fara jena. Asta in conditii normale de trafic. Cand ai nevoie de maxim, sa-i dai fara mila pana la linia rosie. E simplu, trage frumos de la 1750 rpm in sus. ![]() QUOTE(cdadan @ 24 Jan 2012, 20:22) Apopo, ai condus diesel cu automata? O sa ti se para ca subtureaza crancen, insa inginerii aia stiu ce fac, doar nu-si pun singuri petarda sub fund. Din totdeauna m-a mirat asta, am condus automat, dar nu dizal si la mers "usor" schimba foarte jos. QUOTE(ArtVandelay @ 24 Jan 2012, 20:33) Nu stiu sigur cum e etajata cutia ta...Ce turatie ai la 50-55 kmh in trapta a 4a ? oricum eu zic ca nu e subturata. Repet, mers constant, cu masina goala, pe drum orizontal. Pe rampe sau cu masina incarcata se mai schimba treaba. In a 4a deja e subturata, eu la 50-55km/h merg cu a 3a la 2000+ rpm. Cred ca e undeva la sub 1500 rpm in a 4a, nu am mers decat odata asa de curiozitate. This post has been edited by MuciX: 25 Jan 2012, 01:00 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
corbex |
![]()
Post
#278
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Se poate merge si intr-a cincea la 1500 rpm. In oras, intre doua semafoare.Fara sa accelerezi. Daca-i vorbesti frumos, motorul nu protesteaza. In afara e nevoie de minim 2000 rpm. Turatia asta permite chiar accelerari foarte usoare.
Asta asa, vorbind despre mersul economic ![]() This post has been edited by corbex: 25 Jan 2012, 09:14 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
MuciX |
![]()
Post
#279
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Dand crezare miturilor de care vorbea cdadan, mai bine un litru in plus decat turbina plina de funingine. De consum sunt multumit oricum.
LE: El ar trage si la turatia aia, daramite sa mentina, dar nu prea il tin in astfel de regimuri. Probabil cu mers cum zici tu se lauda lumea ca scoate 4.5 extern cu motorul asta. Eu n-am reusit asta pana acum, nu vreau nici sa pierd vremea pe drum sau sa dozez piciorul drept cu marje de laborator. ![]() This post has been edited by MuciX: 25 Jan 2012, 11:34 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#280
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
In seara asta am pornit-o si eu de curiozitate cum a stat bateria pe vremurile astea; nu mai fusese pornita de duminica. Invarte cam greu pe gerul asta. Inainte de pornire am verificat lichidul de racire si era destul de dens fata de cum e in mod normal.
Am filmat si pornirea asta, clar mult mai greoaie decat cea de mai devreme. Motorul mi se pare ca a a pornit ok, nu a trebuit invartit prea mult, dar bateria... |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#281
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Astazi am profitat de concediu si am fost cu masina la doftor.
Pusa la doagnoza, a dat doo erori: - una la pedala de acceleratie, memorata, nu recurenta, de cand s-a schimbat filtrul de habitaclu; s-a sters si basta; - una de la faptul ca avea programata o regenerare a filtrului de particule si nu a apucat sa o faca. Am lasat-o eu sa o faca dupa ce am plecat, deci e ok. Conlcuzii: Nicio eroare care sa denote o defectiune. Simptomele care m-au alarmat pe mine erau pur si simplu semnele unui inceput de ciclu de regenerare, respectiv "executarea" lui. Testul functionarii EGR-ului au aratat o functionare corecta a acesteia. Tipul mi-a spus ca nu are rost sa il desfac pentru curatare. Am mai verificat presiunile senzorilor de la intrarea si iesirea din DPF. Presiune normala a gazelor din DPF (27 mbar la 5000 rpm daca imi amintesc corect, "fullash" e considerat ce sare de 100). Totul este in regula la 180000 km, un motor exploatat corect. Am mai inlocuit o siguranta arsa din cauza careia nu-mi functionau bricheta si priza din portbagaj. ![]() L-am rugat sa imi verifice si cablajul in bord, se pare ca masina are precablaj pentru CB si tempomat. Cu putin noroc (daca gasesc bord) saptamana asta urmeaza instalarea unui CB. ![]() Succesuri iremediabile! LE: Mi-am dat comanda de ceasuri cu CB, maneta semnalizator cu buton "info" si o solutie de compromis pentru a instala pilot automat fara schimbarea volanului. Zilele astea trebuie sa ajunga! ![]() This post has been edited by MuciX: 21 Feb 2012, 22:54 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#282
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#283
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Gata! Am montat montat toate cele.
Acum am CB si Cruise Control. Din pacate modelul pre-facelift nu afiseaza consumul instantaneu, dar eu sunt multumit. Mai trebuie montat senzorul de temperatura exterioara sa-mi afiseze si partea aceea. Am probat si CC-ul si sunt multumit. Mai departe poze ![]() IMG20.46.12_24_02_2012.jpg ( Size: 191.64k ) Number of downloads: 830 IMG20.46.22_24_02_2012.jpg ( Size: 183.23k ) Number of downloads: 810 IMG20.46.33_24_02_2012.jpg ( Size: 182.63k ) Number of downloads: 786 IMG21.17.36_24_02_2012.jpg ( Size: 218.36k ) Number of downloads: 187 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#284
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am spalat focosul in dimineata asta si cand am ajuns acasa am gasit ditai pocinogul:
In zonele colorate cu rosu s-a luat vopseaua, banuiesc de la pietris, si deja a inceput sa se instaleze un strat superficial de rugina. ![]() De remediat cat mai repede. LE: Sa ma apuc eu de retusat, sau sa vizitez o vocsitorie? ![]() This post has been edited by MuciX: 3 Mar 2012, 14:47 Attached thumbnail(s) 1316877061_FOCUS_EST_AV06_TDCI_SILVER_SIDE.jpg ( Size: 142.93k ) Number of downloads: 269 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#285
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Vopsitorie
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#286
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ma gandesc foarte serios ca dupa vopsit sa colantez pragurile (nu suport bavetele).
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#287
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ma da tu cat tii masia asta?
cu o spalare si o ceruire rezolvi problema elegant. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#288
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
A sarit vopseaua barfi, nici mama cerii n-o mai aduce de unde o fi ea acum.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
kossak |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu nu m-as agita asa tare.
Din cate am observat tabla pe focus 2 rugineste destul de greu. Are un prieten vopseaua sarita pe o portiune de vreo 2 cm patrati de mai bine de un an si n-are rugina. Daca ar fi vorba de logan m-as grabi cu vopsitul, dar asa... ![]() |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
MuciX |
![]()
Post
#290
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am vorbit deja cu o cunostinta, sa mai dispara din zapada asta si o rezolvam. Mai bine sa "o iau" de acum, decat prea tarziu. Nu cred sa coste prea mult nici colantatul pragurilor. Ne-om potrivi la culori?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
poate le faci negre....
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#292
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
cum crezi...
mie imi place contrastul negru/gri. bafta ps vaz acum ca ai spoileru fata si spoileru spate negre, la paret de jos. merge bine si pragul negru, ca o continuare. This post has been edited by b76bgaarh: 3 Mar 2012, 18:23 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#294
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Astazi focosul a primit un rand de stergatoare, cele vechi isi cam dadusera duhul si le pusesem de ceva timp gand rau.
Sincer nu sunt pe deplin multumit de alegerea facuta, am luat niste Champion si am dat 90 de lei pe ambele. Cel de pe spate l-am gasit doar la Ford si a costat "decat" 50 de lei. Cel de la sofer tinde sa lase dare in coltul stanga-jos. E foarte lung (650 mm), totusi daca din prima zi face asa, nu cred sa prinda prea multi purici pe parbrizul asta. Dupa aceea a trecut si printr-o "spoiala" cu titlu de spalare urmata de o revizuire acasa constand intr-un "tratament" al plasticelor cu o solutie de la Turtle Wax si un altul al geamurilor, pe interior, anti-aburire. Consumul indicat de CB (ca m-am ajuns si am si d-ala acum) s-a "stabilizat" la 6.7 l/100km, regim exclusiv urban (Bucuresti) ceea ce este putin dezamagitor tinand cont ca ce calculam eu pana acum era situat la 7.5+. Oare atat de mare sa fie eroarea? Ce-i drept, am facut doar ~230 de la ultima resetare. Vom vedea la urmatorul plin. This post has been edited by MuciX: 15 Mar 2012, 19:35 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#295
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
De ce nu ai luat stergatoare din "targ"? Eu am acum Alca, luate de la piese auto. Au costat fix 18 lei ambele. Aveau si dimensiuni mari.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#296
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am fost la autokarma. Am zis sa nu iau d-alea ieftine, m-am c@c@t pe mine, aia e. Daca tin macar ca de bun simt, nu ma doare burta.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
clr |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Scartaie? Ca aia ma streseaza cel mai mult la un set de stergatoare.
Alka din alea am luat si eu acum vreo 2 ani pentru masinuta de serviciu, tot asa, la vreo 8 lei bucata. Aveau si un strat grafitat dat superficial, dupa 2 sapt incepusera sa scartaie ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
MuciX |
![]()
Post
#298
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Deocamdata nu scartartaie, daca scartaiau ma intorceam imediat cu ele.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dansora |
![]()
Post
#299
|
![]() CISA Group: Members Posts: 480 Joined: 19 October 06 From: Orasu'lu'Bucur/Curtea de la AG ![]() |
La cele originale se poate schimba decat lamela de cauciuc. E 35 de lei o lamela de 70 cm la magazinele cu piese VW. Se monteaza destul de usor.
..iesi mai ieftin si mai calitativ. |
--------------------
Kia
Proceed GT
2020
|
|
MuciX |
![]()
Post
#300
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:22 |