DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

55 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"

MuciX
post 24 Jan 2012, 19:37
Post #271


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Poti dezvolta, te rog, adica am citit despre asta de atatea ori... smile.gif ideea generala, cel mai rau e sa mergi subturat, mult mai rau decat turat.

This post has been edited by MuciX: 24 Jan 2012, 19:37


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 24 Jan 2012, 19:42
Post #272


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Pai e un motor cu injectie directa de benzina, care la sarcini mici merge cu amestecuri mult mai sarace decat la un motor MPI, plus avantajul adus de valvetronic (nu are clapeta de acceleratie care sa induca o rezistenta suplimentara pe traseul de admisie, controlul cantitatii de aer ce intra in cilindru se face din liftul supapelor). Arderi mai curate, consumuri mai mic, emisii scazute. Asta cu catalizator infundat de la mers subturat eu nu cred ca se intampla decat la motoare cu tehnologii mai vechi, si numai in cazuri de subturare exagerata, nicidecum mers cu 1800-2000 rpm constant la sarcina mica pe drum orizontal. Sa mergi cu 50 kmh in treapta a 3-a in loc de a 4-a mi se pare o risipa de cuplu, mai ales la un motor de 2000 cmc

This post has been edited by ArtVandelay: 24 Jan 2012, 19:44


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 24 Jan 2012, 19:44
Post #273


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Gotcha, mersi cheers.gif

24 Jan 2012, 19:44:
Pai bun, si in cazul meu, ce parere iti bagi? Tot risipa de cuplu e, sa merg in 3 in loc de 4?

This post has been edited by MuciX: 24 Jan 2012, 19:44


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 24 Jan 2012, 20:22
Post #274


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2012, 19:44)
... Tot risipa de cuplu e, sa merg in 3 in loc de 4?
*



Cu atat mai mult in cazul tau...fiind diesel , cuplul e net mai mare si mai "jos" obtinut....cat priveste uzura anumitor piese ( turbina etc) la mers subturat, nu exista probe suficiente ( singurul lucru care intradevar dauneaza unei turbine diesel/benzina este un ulei slab); practic numai supraturarea genereaza suficienta uzura , la turatii medii si mici chiar si cu un ulei mai slab poti merge mult si bine ( s-a imbunatatit mult standardul pieselor in ultimii ani ).....


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 24 Jan 2012, 20:22
Post #275


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Astea cu protejarea turbinei sunt mituri urbane. Ai un motor modern care functioneaza foarte bine si la turatii mici. 3000 la diesel e echivalent cu 3750 la benzina (parerea mea). Cred ca la benzina tot la 3000 schimbai, nu?

QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2012, 19:20)
la 80 km/h are fix 3000 rpm in treapta a 3a. Eu personal daca merg constant la viteza asta tind sa ii dau a 4a (fix 2000 rpm).
*


Am vazut pe youtube, ai o "gura" mare intre treaptele 3 si 4. Au fortat fordistii astia nota, etajand o cutie "in 5" cu rapoartele de capat echivalente cu ale uneia in 6. In cazul asta intr-adevar nu prea ai ce face, trebuie sa mergi mai turat in a 3-a.
Totusi, 3000 in conditii lejere e prea mult, risipa de carburant si uzura inutila.
QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2012, 19:20)
Sincer sunt situatii in care simt ca o mare nebuloasa modul de conducere a unui dizal cu turbo. nedumerire.gif ph34r.gif
*


E simplu. Gasesti turatia de la care accelereaza frumos (fara tremurat si fara zgomot chinuit) si de acolo stii ca trage fara jena. Asta in conditii normale de trafic. Cand ai nevoie de maxim, sa-i dai fara mila pana la linia rosie.

Apopo, ai condus diesel cu automata? O sa ti se para ca subtureaza crancen, insa inginerii aia stiu ce fac, doar nu-si pun singuri petarda sub fund.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 24 Jan 2012, 20:33
Post #276


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(MuciX @ 24 Jan 2012, 20:44)
Pai bun, si in cazul meu, ce parere iti bagi? Tot risipa de cuplu e, sa merg in 3 in loc de 4?
*



Nu stiu sigur cum e etajata cutia ta...Ce turatie ai la 50-55 kmh in trapta a 4a ? oricum eu zic ca nu e subturata. Repet, mers constant, cu masina goala, pe drum orizontal. Pe rampe sau cu masina incarcata se mai schimba treaba.

This post has been edited by ArtVandelay: 24 Jan 2012, 20:34


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 25 Jan 2012, 00:58
Post #277


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(cdadan @ 24 Jan 2012, 20:22)
Cred ca la benzina tot la 3000 schimbai, nu?
*


Nu aveam turometru pe cele pe benzina, dar estimez undeva la 3500 - 4000 schimbarile. La drum lung vedea des 6000 la fel si cum tractorul vede 4500.smile.gif
QUOTE(cdadan @ 24 Jan 2012, 20:22)
Am vazut pe youtube, ai o "gura" mare intre treaptele 3 si 4. Au fortat fordistii astia nota, etajand o cutie "in 5" cu rapoartele de capat echivalente cu ale uneia in 6. In cazul asta intr-adevar nu prea ai ce face, trebuie sa mergi mai turat in a 3-a.
Totusi, 3000 in conditii lejere e prea mult, risipa de carburant si uzura inutila.
*


Treapta 2 scade turatia cu 1250 rpm fata de treapta intai la aceeasi viteza. Treptele 3 si 4 cu cate 1000 rpm fata de precedenta, iar treapta a 5a cu 500 rpm fata de a 4a.
Daca tii, pot urca pe iutub un filmulet cu reprizele. wink.gif
QUOTE(cdadan @ 24 Jan 2012, 20:22)
E simplu. Gasesti turatia de la care accelereaza frumos (fara tremurat si fara zgomot chinuit) si de acolo stii ca trage fara jena. Asta in conditii normale de trafic. Cand ai nevoie de maxim, sa-i dai fara mila pana la linia rosie.
*


E simplu, trage frumos de la 1750 rpm in sus. smile.gif
QUOTE(cdadan @ 24 Jan 2012, 20:22)
Apopo, ai condus diesel cu automata? O sa ti se para ca subtureaza crancen, insa inginerii aia stiu ce fac, doar nu-si pun singuri petarda sub fund.
*


Din totdeauna m-a mirat asta, am condus automat, dar nu dizal si la mers "usor" schimba foarte jos.
QUOTE(ArtVandelay @ 24 Jan 2012, 20:33)
Nu stiu sigur cum e etajata cutia ta...Ce turatie ai la 50-55 kmh in trapta a 4a ? oricum eu zic ca nu e subturata. Repet, mers constant, cu masina goala, pe drum orizontal. Pe rampe sau cu masina incarcata se mai schimba treaba.
*


In a 4a deja e subturata, eu la 50-55km/h merg cu a 3a la 2000+ rpm. Cred ca e undeva la sub 1500 rpm in a 4a, nu am mers decat odata asa de curiozitate.

This post has been edited by MuciX: 25 Jan 2012, 01:00


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 25 Jan 2012, 09:13
Post #278


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Se poate merge si intr-a cincea la 1500 rpm. In oras, intre doua semafoare.Fara sa accelerezi. Daca-i vorbesti frumos, motorul nu protesteaza. In afara e nevoie de minim 2000 rpm. Turatia asta permite chiar accelerari foarte usoare.
Asta asa, vorbind despre mersul economic icon_mrgreen.gif Il bat si pe Argon la stilul asta.

This post has been edited by corbex: 25 Jan 2012, 09:14


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 25 Jan 2012, 11:33
Post #279


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Dand crezare miturilor de care vorbea cdadan, mai bine un litru in plus decat turbina plina de funingine. De consum sunt multumit oricum.
LE: El ar trage si la turatia aia, daramite sa mentina, dar nu prea il tin in astfel de regimuri.
Probabil cu mers cum zici tu se lauda lumea ca scoate 4.5 extern cu motorul asta. Eu n-am reusit asta pana acum, nu vreau nici sa pierd vremea pe drum sau sa dozez piciorul drept cu marje de laborator. smile.gif

This post has been edited by MuciX: 25 Jan 2012, 11:34


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Feb 2012, 01:35
Post #280


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




In seara asta am pornit-o si eu de curiozitate cum a stat bateria pe vremurile astea; nu mai fusese pornita de duminica. Invarte cam greu pe gerul asta. Inainte de pornire am verificat lichidul de racire si era destul de dens fata de cum e in mod normal.

Am filmat si pornirea asta, clar mult mai greoaie decat cea de mai devreme. Motorul mi se pare ca a a pornit ok, nu a trebuit invartit prea mult, dar bateria...


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 21 Feb 2012, 17:01
Post #281


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Astazi am profitat de concediu si am fost cu masina la doftor.
Pusa la doagnoza, a dat doo erori:
- una la pedala de acceleratie, memorata, nu recurenta, de cand s-a schimbat filtrul de habitaclu; s-a sters si basta;
- una de la faptul ca avea programata o regenerare a filtrului de particule si nu a apucat sa o faca. Am lasat-o eu sa o faca dupa ce am plecat, deci e ok.
Conlcuzii:
Nicio eroare care sa denote o defectiune. Simptomele care m-au alarmat pe mine erau pur si simplu semnele unui inceput de ciclu de regenerare, respectiv "executarea" lui.
Testul functionarii EGR-ului au aratat o functionare corecta a acesteia. Tipul mi-a spus ca nu are rost sa il desfac pentru curatare.
Am mai verificat presiunile senzorilor de la intrarea si iesirea din DPF. Presiune normala a gazelor din DPF (27 mbar la 5000 rpm daca imi amintesc corect, "fullash" e considerat ce sare de 100).
Totul este in regula la 180000 km, un motor exploatat corect.
Am mai inlocuit o siguranta arsa din cauza careia nu-mi functionau bricheta si priza din portbagaj. smile.gif

L-am rugat sa imi verifice si cablajul in bord, se pare ca masina are precablaj pentru CB si tempomat. Cu putin noroc (daca gasesc bord) saptamana asta urmeaza instalarea unui CB. smile.gif


Succesuri iremediabile!

LE: Mi-am dat comanda de ceasuri cu CB, maneta semnalizator cu buton "info" si o solutie de compromis pentru a instala pilot automat fara schimbarea volanului.
Zilele astea trebuie sa ajunga! 124.gif

This post has been edited by MuciX: 21 Feb 2012, 22:54


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 23 Feb 2012, 20:22
Post #282


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Butoane de CC bricolate in satelitul audio.

fata.JPG ( Size: 86.71k ) Number of downloads: 865
verso.JPG ( Size: 95.16k ) Number of downloads: 927


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 24 Feb 2012, 21:33
Post #283


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Gata! Am montat montat toate cele.
Acum am CB si Cruise Control.
Din pacate modelul pre-facelift nu afiseaza consumul instantaneu, dar eu sunt multumit.
Mai trebuie montat senzorul de temperatura exterioara sa-mi afiseze si partea aceea.

Am probat si CC-ul si sunt multumit.

Mai departe poze biggrin.gif
IMG20.46.12_24_02_2012.jpg ( Size: 191.64k ) Number of downloads: 830
IMG20.46.22_24_02_2012.jpg ( Size: 183.23k ) Number of downloads: 810

IMG20.46.33_24_02_2012.jpg ( Size: 182.63k ) Number of downloads: 786
IMG21.17.36_24_02_2012.jpg ( Size: 218.36k ) Number of downloads: 187




--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Mar 2012, 14:46
Post #284


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Am spalat focosul in dimineata asta si cand am ajuns acasa am gasit ditai pocinogul:
In zonele colorate cu rosu s-a luat vopseaua, banuiesc de la pietris, si deja a inceput sa se instaleze un strat superficial de rugina. mad.gif
De remediat cat mai repede.


LE: Sa ma apuc eu de retusat, sau sa vizitez o vocsitorie? nedumerire.gif

This post has been edited by MuciX: 3 Mar 2012, 14:47

Attached thumbnail(s)
1316877061_FOCUS_EST_AV06_TDCI_SILVER_SIDE.jpg ( Size: 142.93k ) Number of downloads: 269


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 3 Mar 2012, 16:36
Post #285


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Vopsitorie


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Mar 2012, 17:14
Post #286


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ma gandesc foarte serios ca dupa vopsit sa colantez pragurile (nu suport bavetele).


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 3 Mar 2012, 17:22
Post #287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ma da tu cat tii masia asta?

cu o spalare si o ceruire rezolvi problema elegant.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Mar 2012, 17:29
Post #288


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




A sarit vopseaua barfi, nici mama cerii n-o mai aduce de unde o fi ea acum. smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kossak
post 3 Mar 2012, 17:52
Post #289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 752
Joined: 27 May 08
From: Cluj-Napoca




Eu nu m-as agita asa tare.
Din cate am observat tabla pe focus 2 rugineste destul de greu. Are un prieten vopseaua sarita pe o portiune de vreo 2 cm patrati de mai bine de un an si n-are rugina.
Daca ar fi vorba de logan m-as grabi cu vopsitul, dar asa... tongue.gif


--------------------
Honda Civic 1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Mar 2012, 17:55
Post #290


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Am vorbit deja cu o cunostinta, sa mai dispara din zapada asta si o rezolvam. Mai bine sa "o iau" de acum, decat prea tarziu. Nu cred sa coste prea mult nici colantatul pragurilor. Ne-om potrivi la culori?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 3 Mar 2012, 17:56
Post #291


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




poate le faci negre....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Mar 2012, 18:18
Post #292


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




greata.gif Mai bine pun bavete smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 3 Mar 2012, 18:22
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




cum crezi...

mie imi place contrastul negru/gri.

bafta

ps vaz acum ca ai spoileru fata si spoileru spate negre, la paret de jos. merge bine si pragul negru, ca o continuare.

This post has been edited by b76bgaarh: 3 Mar 2012, 18:23


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 15 Mar 2012, 19:34
Post #294


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Astazi focosul a primit un rand de stergatoare, cele vechi isi cam dadusera duhul si le pusesem de ceva timp gand rau.
Sincer nu sunt pe deplin multumit de alegerea facuta, am luat niste Champion si am dat 90 de lei pe ambele. Cel de pe spate l-am gasit doar la Ford si a costat "decat" 50 de lei.
Cel de la sofer tinde sa lase dare in coltul stanga-jos. E foarte lung (650 mm), totusi daca din prima zi face asa, nu cred sa prinda prea multi purici pe parbrizul asta.

Dupa aceea a trecut si printr-o "spoiala" cu titlu de spalare urmata de o revizuire acasa constand intr-un "tratament" al plasticelor cu o solutie de la Turtle Wax si un altul al geamurilor, pe interior, anti-aburire.
Consumul indicat de CB (ca m-am ajuns si am si d-ala acum) s-a "stabilizat" la 6.7 l/100km, regim exclusiv urban (Bucuresti) ceea ce este putin dezamagitor tinand cont ca ce calculam eu pana acum era situat la 7.5+. Oare atat de mare sa fie eroarea? Ce-i drept, am facut doar ~230 de la ultima resetare. Vom vedea la urmatorul plin.

This post has been edited by MuciX: 15 Mar 2012, 19:35


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 15 Mar 2012, 19:47
Post #295


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




De ce nu ai luat stergatoare din "targ"? Eu am acum Alca, luate de la piese auto. Au costat fix 18 lei ambele. Aveau si dimensiuni mari.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 15 Mar 2012, 19:52
Post #296


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Am fost la autokarma. Am zis sa nu iau d-alea ieftine, m-am c@c@t pe mine, aia e. Daca tin macar ca de bun simt, nu ma doare burta.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 15 Mar 2012, 21:14
Post #297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Scartaie? Ca aia ma streseaza cel mai mult la un set de stergatoare.
Alka din alea am luat si eu acum vreo 2 ani pentru masinuta de serviciu, tot asa, la vreo 8 lei bucata. Aveau si un strat grafitat dat superficial, dupa 2 sapt incepusera sa scartaie smile.gif


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Mar 2012, 00:57
Post #298


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Deocamdata nu scartartaie, daca scartaiau ma intorceam imediat cu ele.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dansora
post 16 Mar 2012, 11:24
Post #299


CISA


Group: Members
Posts: 480
Joined: 19 October 06
From: Orasu'lu'Bucur/Curtea de la AG




La cele originale se poate schimba decat lamela de cauciuc. E 35 de lei o lamela de 70 cm la magazinele cu piese VW. Se monteaza destul de usor.
..iesi mai ieftin si mai calitativ.


--------------------
Kia Proceed GT 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Mar 2012, 11:33
Post #300


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(MuciX @ 8 Oct 2011, 14:15)
Azi mi-am luat o mare teapa. Am cumparat niste refill-uri pentru stergatoare si nu mi se potrivesc. Stergatoarele mele au acel "flaps" dintr-o bucata cu lamela in sine.
*




16 Mar 2012, 11:33:
Am incercat si esuat deja smile.gif

This post has been edited by MuciX: 16 Mar 2012, 11:33


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
55 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:22
Forum Renault