DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

55 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"

MuciX
post 8 Apr 2012, 09:50
Post #331


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ma cunosc bine cu tipul de la service si nu mi-a cerut nimic pentru asta. Si-a dat ochii peste cap si a zis sa o las in pace. smile.gif
Am reglat la reno acum vreo doi ani si mi-a luat 50 de lei.
Ideea e ca e o operatiune simpla, singura duda e sa ai acel dispozitiv cu care se verifica fasciolul de lumina.
Dar reglajul se poate face si in-house smile.gif
Sper sa te ajute docomentul.


Attached File(s)
Attached File  Aim.pdf ( 166.61k ) Number of downloads: 19


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 8 Apr 2012, 13:13
Post #332


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Nu prea m-as mai baga ca am facut o data la batrana dacie niste reglaje din astea de au iesit praf
QUOTE(argon @ 8 Apr 2012, 09:50)

Eu am 2.1 si becurile la faza scurta le-am schimbat singur, nu am cronometat, dar estimez sub 1 minut pe bec. Doar am deschis capota.
*



Nu cred ca ar fi problema ca e 2.1 sau 2.2 cat e problema ca marea majoritate sunt 1.6 -deci mai putin spatiu in compartimentul motor,deci mai mare chinul,ca a ta e 1.4 si e mai rara si ai mai mult loc pe acolo e alta poveste,dar am impresia ca generalizarea Meganeului 2 la schimbat aia si aia se face de pe impresiile lasate de 1.6

This post has been edited by vallyyy: 8 Apr 2012, 13:17


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Apr 2012, 16:52
Post #333


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Vorbesti din auzite, si motorul de 1.4 si 1.6 au aceasi marime exterioara, aceasi greutate aceasi capacitate a baii de ulei, etc , diferenta e la alea cu plastice in plus, nu are legatura cu capacitatea motorului, si la 1.6 cu economie la plastice sub capota se schimba al fel de usor becurile.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 8 Apr 2012, 17:02
Post #334


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Vrei sa-mi spui ca se gasesc si la 1.4 "plastice in plus"?


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Apr 2012, 17:13
Post #335


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Habar nu am, dar daca tu vezi un motor de 1.6 fara plastice din fabrica nu-l deosebesti de unul de 1.4. Deci nu are legatura schimbatul becurilor cu motorul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 8 Apr 2012, 17:28
Post #336


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti







Evident ca nu ai inteles deloc aluzia,sa reformulez pentru domnia voastra: o dificultate in schimbarea becurilor farului o intalnesc posesorii de megane 2 cu motor de 1.6 din cauza surplusurilor de plastice care insotesc acest motor,cum motorul de 1.4 nu beneficiaza de aceste" surplusuri " posesorii se pot considera norocosi pentru ca au mai mult acces la becurile farului,din pacate in Romanica noastra numarul posesorilor de 1.6 este mai mare decat al celor de 1.4 de aici se trag diverse concluzii despre schimbarea becului la aceasta masina
Acum ati inteles domnu' Argon ?

This post has been edited by vallyyy: 8 Apr 2012, 17:28


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 8 Apr 2012, 23:43
Post #337


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




QUOTE(MuciX @ 7 Apr 2012, 22:15)
A si sa nu uit, CB mi-a aratat 4.2/100 km pe ruta B-BZ-B. Drumul intors cu A/C pornit.

Mers cu CC in afara localitatilor la fix 2000 rpm in treapta 5 - 100 si umpic km/h si 60 km/h in localitati - treapta 4 la 1500 rpm (v-am ascultat sfaturile blush.gif).


Initial vroiam sa zic ca e mult, dar cu tot cu AC e ok tongue.gif. Pompa ar trebui sa zica destul de apropiat.
Eu la al meu tractor am fost surprins de ultimul consum de pompa (intrucat cb-ul arata pe aratura). Un total de 700 de km, dintre care fro 200 urban (Bucuresti), mers fara AC (ca era pe timp de iarna blush.gif ) si a luat 4.7 Cum pot sa cer mai bine de atat?


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 9 Apr 2012, 22:04
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(MuciX @ 7 Apr 2012, 22:15)
......
Filtrul de polen a fost o adevarata pacoste; trebuie demontata pedala de acceleratie pentru a-l schimba.
..........
*



Am facut si eu operatia in toamna. Nu desfacerea pedalei e problema cat pozitia imposibila de contorsionist. Nu-l mai schimb in viata mea, sa-l schimbe mecanicul sub supravegherea mea (preventiv, pentru ca la schimbarea facuta de mine am gasit surubul de sus la pedala strans doar pana la jumatate de cel care schimbase filtrul anterior nono.gif ).

QUOTE(argon @ 8 Apr 2012, 09:50)
....
Eu am 2.1 si becurile la faza scurta le-am schimbat singur, nu am cronometat, dar estimez sub 1 minut pe bec. Doar am deschis capota.
*



Cel mai simplu e cu desfacerea aparatoarei din pasajul rotii. Asta cand e totul ok. Cand mi s-a sudat becul de la semnalizare de cablaj insa nu s-a mai putut decat cu demontare de far. Iar asta a insemnat obligatoriu dat bara jos sad.gif

This post has been edited by clr: 9 Apr 2012, 22:06


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 9 Apr 2012, 22:16
Post #339


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Sincer aveam dubii daca cei la care o lasasem primavara trecuta l-au schimbat; cu atat mai mult cu cat piulita aia parea sa fi fost nemiscata de ceva timp... M-am convins cand am scos filtrul, 100% a fost schimbat






































... era pus invers ph34r.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 10 Apr 2012, 08:47
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Ce dobitoci mad.gif
E greu sa te uiti la sageata cu fluxul de aer


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Apr 2012, 09:28
Post #341


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Problema e umpic mai complexa de atat: tu vezi sageata, esti comstiincios si doritor sa faci treaba ca la carte, dar daca pentru tine, "air flow" inseamna scrisu' dã pâ filtru, normall ca o sa indrepti sageata spre botul masinii, desi aerul ala intra, nu iese. smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 10 Apr 2012, 22:36
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




si cu filtru asta daca ai scule corespunzatoare(un prelungitor flexibil, tubulare si cliket) il rezolvi destul de repede, asta din ce am citit smile.gif) stiu ca la fata locului cand o sa-l schimb o sa se scoboare toti sfinti din cer:))
am si eu un focus si urmeaza sa schimb filtru, oricum nu ma grabesc sa il schimb, aer baga destul de bine si nu simt mirosuri suspecte cand dau drumu la aer.... restul filtrelor le-am schimbat dar asta nu cred ca ii asa important incat sa i dau atata atentie.


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Apr 2012, 14:25
Post #343


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Eu zic sa-l schimbi.
Ideea e ca sistemele de ventilatie de orice tip, fie ele auto sau nu, sunt ca o insula plina de amazoane si shaormerii pentru un gras libidinos.
Tu poate nu iti dai seama, dar un filtru schimbat la intervale lungi poate scadea calitatea aerului din habitaclu.
Este posibil ca tu sa nu ai acelasi ghinion ca mine; daca stau sa ma gandesc, il schimb la an, deci nu ma chinui in fiecare zi cu el smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 11 Apr 2012, 20:51
Post #344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Poate prin Bistrita calitatea aerului o fi mai buna, dar in Bucuresti si 1 an e interval mare sad.gif
Orice filtru de habitaclul pe care l-am schimbat dupa o folosire indelungata in Bucuresti arata intr-un hal de te speria. Gandeste-te ca in fond e vorba de ce bagi in plamanii tai.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Apr 2012, 20:58
Post #345


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Asta al meu facuse blana in striurile alea. Ma gandesc si eu serios sa il schimb mai des, sau macar sa il verific.
Ce mi se pare ciudat este ca nu observ diferente de flux de aer. E un filtru mare ce-i drept, deci are pe un' sa treaca aerul biggrin.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Apr 2012, 14:19
Post #346


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ce ar putea sa imi dea vibratii (usoare) in volan la viteze de 110+ kmh in afara de roti neechilibrate (le-am verificat si sunt ok)?
Anvelopele nu le-am inspectat temeinic, dar nici nu mi-a sarit vreo deformare in ochi. Stiam ca de obicei anvelopele deformate sau uzate neuniform pe suprafara de rulare dau vibratii mai mult la viteze mici (posibil sa ma insel) si nu este cazul.

Sa fie vreo bucsa/articulatie dusa? Nu am simtit sa bata la gropi, totusi sunt cele din fabrica si au ceva timp.

LE: intensitatea vibratiilor variaza si cu rugozitatea suprafatei de rulare, totusi parca s-a simtit altfel zilele astea.

This post has been edited by MuciX: 16 Apr 2012, 14:20


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 16 Apr 2012, 19:59
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Nu-i neaparat ca anvelopele deformate sa faca doar la viteze mici.

Am cumparat in toamna 2 pirelli-uri, si bateau de pe la 80 in sus. Dupa ce le-am echilibrat de vreo trei ori si am si roluit jantele, pana la urma mecanicii lui peste au realizat ca de fapt erau cauciucurile strambe.

Totusi, la ultima echilbrare, reusisera sa le faca sa bata doar de pe la 110 in sus.

Pentru a observa "deformarea" au pus roata pe masina de echilibrat si au tinut o surubelnita la aprox 1 cm deasupra cauciucului. Astfel se vedea cum distanta dintre cauciuc si surubelnita varia.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Apr 2012, 20:06
Post #348


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Anvelopele le am de noi, nu-mi amintesc sa fi dat in gropi aiurea cu ele. Jantele n-au nicio urma pe ele, nici macar julite de borduri (chiar le admiram si ma bucuram de performanta reusita). Pe langa asta nu faceau asa inainte sa le schimb cu cele de iarna.
O sa ma mai duc odata zilele astea sa le verific. nedumerire.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 May 2012, 14:27
Post #349


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Saptamana trecuta tractorasul ne-a purtat pe mine si prietena mea alaturi de 3 prieteni intr-o calatorie pana in Germania, mai exact Frankfurt am Main.

In total s-au facut ~4200 km si s-au consumat ~228 de litri de motorina, deci un 5.4 l/100km. CB-ul a fost resetat la plecare si la sfarsitul drumului indica 5.2.
Sincer mi se pare putin, in conditiile in care am fost multi plus bagaj, pe autostrazi nu s-a mers sub 130 (am avut in germania o portiune de la Passau pana la Frankfurt in care am vazut ca "masina mea mergea cel mai incet" asa ca m-am dus la 160 pe GPS - ~168 pe bord si acolo am stat). Cert e ca daca imi povestea cineva de un astfel de consum in orice conditii, l-as fi scuipat in ochi.

A fost un drum plin de peripetii, am vizitat Frankfurt-ul si cateva orasele de pe valea Main-ului si Rin-ului, Nurnberg, Munchen, Viena si Budapesta.
Am aflat si de unde veneau vibratiile, nu gasesc nicio explicatie pentru care nu am descoperit asta echilibrand rotile de 2 ori - 3 jante din 4 erau strambe. Se pare ca nu le-am verificat atat de temeinic pe cat credeam asa ca am dat 200 de oiro pe 3 jante noi + montat + echilibrat.


Acum am dat deja comanda de 4 discuri de frana si placute spate (pe alea de fata deja le aveam). Zilele astea ma duc si sa o ridic pe un elevator ca sa vad ce e de schimbat pe la articulatii. Fiind incarcata drumul asta a fost picatura care a umplut paharul pentru ea smile.gif


Reintalnirea:
IMG14.33.07_01_05_2012.jpg ( Size: 104.25k ) Number of downloads: 374


Si nu puteam sa ajung la Munchen fara sa intru aici:
IMG17.54.26_03_05_2012.jpg ( Size: 294.07k ) Number of downloads: 586
IMG17.58.47_03_05_2012.jpg ( Size: 330.07k ) Number of downloads: 558
IMG18.09.37_03_05_2012.jpg ( Size: 250.71k ) Number of downloads: 540



Reno de Ungaria:
Untitled.jpg ( Size: 90.32k ) Number of downloads: 540


This post has been edited by MuciX: 11 May 2012, 12:58

Attached thumbnail(s)
Untitled.jpg ( Size: 90.32k ) Number of downloads: 184


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 7 May 2012, 14:31
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Bmw-ul isetta nu ti-a placut la muzeu la bmw?


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 May 2012, 14:57
Post #351


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu a fost nimic sa nu imi placa acolo. De acord, nu aveau X-uri expuse. biggrin.gif
Pozele din concediu nu le am inca, un prieten are un aparat mai ales si am zis sa faca el pozele. Astept sa le iau zilele astea, ne-am intors abia ieri pe la amiaza.

Domnul in camasa alba din stanga acelui 3.0 CSL era angajat BMW si s-a oferit cand au plecat toti din incapere sa ne mai zica una alta, inclusiv ridicat capote wub.gif Asa am facut poza aceea cu motorul de Ti.
Mi-a confirmat mitul conform caruia echipa de F1 BMW cumparau modelul 1500 de la proprietari si foloseau blocurile motor cu peste 200k km pentru a face motoarele de competitie. Ideea era ca erau calite de la ciclurile de incalzire-racire si daca nu au crapat in atatia km nu aveau sa crape nici mai incolo.
Tot dumnealui ne-a spus ca daca avem rabdare urma sa ruleze un filmulet proiectat pe perete in ~20 de minute pe care l-am vizionat cu o mare placere... A fost foarte amabil.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 7 May 2012, 15:04
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Cand am fost eu in aprilie, doar la bmw-ul isetta era o tanti ce a deschis usa la masina si ne-a lasat sa ne uitam de aproape la interior. Oricum, e fain muzeul, mai putin bmw wellt.


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 May 2012, 15:06
Post #353


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Facut si asta biggrin.gif
De ce nu ti-a placut BMW Welt?


LE: M-au sunat cei de la spalatorie sa ridic masina. Am lasat-o dimineata la 9 pentru un diteiling interior. Abia astept 124.gif

This post has been edited by MuciX: 7 May 2012, 15:07


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 7 May 2012, 15:16
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Nu mi s-a parut foarte interesant. Acolo mi-a placut doar acel simulator unde erau o gramada de plozi si n-am apucat sa ma joc si eu tongue.gif .


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 May 2012, 15:33
Post #355


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




L-am prins si p-ala. biggrin.gif Se pare ca a fost bine ca am ajuns cam tarziu, nu a fost aglomerat.

Arata foarte bine flocosul la interior acum dupa curatare, multumit de treaba, plus ca m-au invitat ca daca gasesc ceva ce nu a fost curatat cum trebuie sa ma intorc la ei si va fi remediat in banii pe care i-am platit astazi.

Toata treaba a fost 200 lei + 30 spaga.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 May 2012, 09:23
Post #356


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ieri am descoperit ca focosul are precablaj din fabrica (inclusiv duliile) pentru iluminare la picioare pentru locurile din fata. Lipseau doar becurile, asa ca azi dimineata am luat in graba doua w5w si le-am infipt; surpriza, chiar merge.
Se aprind si se sting odata cu plafonierele. Diseara fac si poze biggrin.gif

LE: poze cu duliile.
IMG22.22.30_10_05_2012.jpg ( Size: 168.84k ) Number of downloads: 212
IMG22.19.32_10_05_2012.jpg ( Size: 311.6k ) Number of downloads: 233




Facuta cu telefonul... dry.gif
IMG00.04.57_12_05_2012.jpg ( Size: 110.6k ) Number of downloads: 197


This post has been edited by MuciX: 12 May 2012, 08:40


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 12 May 2012, 14:38
Post #357


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




QUOTE(MuciX @ 7 May 2012, 15:57)
...
Mi-a confirmat mitul conform caruia echipa de F1 BMW cumparau modelul 1500 de la proprietari si foloseau blocurile motor cu peste 200k km pentru a face motoarele de competitie. Ideea era ca erau calite de la ciclurile de incalzire-racire si daca nu au crapat in atatia km nu aveau sa crape nici mai incolo.
...
*



Un alt mit spunea ca blocurile erau lasate in curtea fabricii, undeva in spate, unde se mai pișau muncitorii pe ele din cand in cand, si tratamentul ala ajuta si el la rezistenta.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 12 May 2012, 21:19
Post #358


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Am fost tentat sa intreb si asta, dar domnul acela parea destul de pedant cat sa nu indraznesc sa discut asta. smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 15 May 2012, 14:01
Post #359


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




O parere despre rolele intinzatoare SKF? Vreau sa schimb cureaua de accesorii si intinzatorul original este 465 lei fata de 175 SKF. wacko.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 15 May 2012, 22:07
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




.......

This post has been edited by quick: 15 May 2012, 22:08


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
55 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:24
Forum Renault