Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
![]() ![]() |
Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
MuciX |
![]()
Post
#331
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
vallyyy |
![]()
Post
#332
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Nu prea m-as mai baga ca am facut o data la batrana dacie niste reglaje din astea de au iesit praf
QUOTE(argon @ 8 Apr 2012, 09:50) Eu am 2.1 si becurile la faza scurta le-am schimbat singur, nu am cronometat, dar estimez sub 1 minut pe bec. Doar am deschis capota. Nu cred ca ar fi problema ca e 2.1 sau 2.2 cat e problema ca marea majoritate sunt 1.6 -deci mai putin spatiu in compartimentul motor,deci mai mare chinul,ca a ta e 1.4 si e mai rara si ai mai mult loc pe acolo e alta poveste,dar am impresia ca generalizarea Meganeului 2 la schimbat aia si aia se face de pe impresiile lasate de 1.6 This post has been edited by vallyyy: 8 Apr 2012, 13:17 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
argon |
![]()
Post
#333
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Vorbesti din auzite, si motorul de 1.4 si 1.6 au aceasi marime exterioara, aceasi greutate aceasi capacitate a baii de ulei, etc , diferenta e la alea cu plastice in plus, nu are legatura cu capacitatea motorului, si la 1.6 cu economie la plastice sub capota se schimba al fel de usor becurile.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#334
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Vrei sa-mi spui ca se gasesc si la 1.4 "plastice in plus"?
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
argon |
![]()
Post
#335
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Habar nu am, dar daca tu vezi un motor de 1.6 fara plastice din fabrica nu-l deosebesti de unul de 1.4. Deci nu are legatura schimbatul becurilor cu motorul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#336
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Evident ca nu ai inteles deloc aluzia,sa reformulez pentru domnia voastra: o dificultate in schimbarea becurilor farului o intalnesc posesorii de megane 2 cu motor de 1.6 din cauza surplusurilor de plastice care insotesc acest motor,cum motorul de 1.4 nu beneficiaza de aceste" surplusuri " posesorii se pot considera norocosi pentru ca au mai mult acces la becurile farului,din pacate in Romanica noastra numarul posesorilor de 1.6 este mai mare decat al celor de 1.4 de aici se trag diverse concluzii despre schimbarea becului la aceasta masina Acum ati inteles domnu' Argon ? This post has been edited by vallyyy: 8 Apr 2012, 17:28 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#337
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
QUOTE(MuciX @ 7 Apr 2012, 22:15) A si sa nu uit, CB mi-a aratat 4.2/100 km pe ruta B-BZ-B. Drumul intors cu A/C pornit. Mers cu CC in afara localitatilor la fix 2000 rpm in treapta 5 - 100 si umpic km/h si 60 km/h in localitati - treapta 4 la 1500 rpm (v-am ascultat sfaturile ![]() Initial vroiam sa zic ca e mult, dar cu tot cu AC e ok ![]() Eu la al meu tractor am fost surprins de ultimul consum de pompa (intrucat cb-ul arata pe aratura). Un total de 700 de km, dintre care fro 200 urban (Bucuresti), mers fara AC (ca era pe timp de iarna ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
clr |
![]()
Post
#338
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MuciX @ 7 Apr 2012, 22:15) ...... Filtrul de polen a fost o adevarata pacoste; trebuie demontata pedala de acceleratie pentru a-l schimba. .......... Am facut si eu operatia in toamna. Nu desfacerea pedalei e problema cat pozitia imposibila de contorsionist. Nu-l mai schimb in viata mea, sa-l schimbe mecanicul sub supravegherea mea (preventiv, pentru ca la schimbarea facuta de mine am gasit surubul de sus la pedala strans doar pana la jumatate de cel care schimbase filtrul anterior ![]() QUOTE(argon @ 8 Apr 2012, 09:50) .... Eu am 2.1 si becurile la faza scurta le-am schimbat singur, nu am cronometat, dar estimez sub 1 minut pe bec. Doar am deschis capota. Cel mai simplu e cu desfacerea aparatoarei din pasajul rotii. Asta cand e totul ok. Cand mi s-a sudat becul de la semnalizare de cablaj insa nu s-a mai putut decat cu demontare de far. Iar asta a insemnat obligatoriu dat bara jos ![]() This post has been edited by clr: 9 Apr 2012, 22:06 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
MuciX |
![]()
Post
#339
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Sincer aveam dubii daca cei la care o lasasem primavara trecuta l-au schimbat; cu atat mai mult cu cat piulita aia parea sa fi fost nemiscata de ceva timp... M-am convins cand am scos filtrul, 100% a fost schimbat
... era pus invers ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
clr |
![]()
Post
#340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce dobitoci
![]() E greu sa te uiti la sageata cu fluxul de aer |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
MuciX |
![]()
Post
#341
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Problema e umpic mai complexa de atat: tu vezi sageata, esti comstiincios si doritor sa faci treaba ca la carte, dar daca pentru tine, "air flow" inseamna scrisu' dã pâ filtru, normall ca o sa indrepti sageata spre botul masinii, desi aerul ala intra, nu iese.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
quick |
![]()
Post
#342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
si cu filtru asta daca ai scule corespunzatoare(un prelungitor flexibil, tubulare si cliket) il rezolvi destul de repede, asta din ce am citit
![]() am si eu un focus si urmeaza sa schimb filtru, oricum nu ma grabesc sa il schimb, aer baga destul de bine si nu simt mirosuri suspecte cand dau drumu la aer.... restul filtrelor le-am schimbat dar asta nu cred ca ii asa important incat sa i dau atata atentie. |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
MuciX |
![]()
Post
#343
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Eu zic sa-l schimbi.
Ideea e ca sistemele de ventilatie de orice tip, fie ele auto sau nu, sunt ca o insula plina de amazoane si shaormerii pentru un gras libidinos. Tu poate nu iti dai seama, dar un filtru schimbat la intervale lungi poate scadea calitatea aerului din habitaclu. Este posibil ca tu sa nu ai acelasi ghinion ca mine; daca stau sa ma gandesc, il schimb la an, deci nu ma chinui in fiecare zi cu el ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
clr |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Poate prin Bistrita calitatea aerului o fi mai buna, dar in Bucuresti si 1 an e interval mare
![]() Orice filtru de habitaclul pe care l-am schimbat dupa o folosire indelungata in Bucuresti arata intr-un hal de te speria. Gandeste-te ca in fond e vorba de ce bagi in plamanii tai. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
MuciX |
![]()
Post
#345
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Asta al meu facuse blana in striurile alea. Ma gandesc si eu serios sa il schimb mai des, sau macar sa il verific.
Ce mi se pare ciudat este ca nu observ diferente de flux de aer. E un filtru mare ce-i drept, deci are pe un' sa treaca aerul ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#346
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ce ar putea sa imi dea vibratii (usoare) in volan la viteze de 110+ kmh in afara de roti neechilibrate (le-am verificat si sunt ok)?
Anvelopele nu le-am inspectat temeinic, dar nici nu mi-a sarit vreo deformare in ochi. Stiam ca de obicei anvelopele deformate sau uzate neuniform pe suprafara de rulare dau vibratii mai mult la viteze mici (posibil sa ma insel) si nu este cazul. Sa fie vreo bucsa/articulatie dusa? Nu am simtit sa bata la gropi, totusi sunt cele din fabrica si au ceva timp. LE: intensitatea vibratiilor variaza si cu rugozitatea suprafatei de rulare, totusi parca s-a simtit altfel zilele astea. This post has been edited by MuciX: 16 Apr 2012, 14:20 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
mk2 |
![]()
Post
#347
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu-i neaparat ca anvelopele deformate sa faca doar la viteze mici.
Am cumparat in toamna 2 pirelli-uri, si bateau de pe la 80 in sus. Dupa ce le-am echilibrat de vreo trei ori si am si roluit jantele, pana la urma mecanicii lui peste au realizat ca de fapt erau cauciucurile strambe. Totusi, la ultima echilbrare, reusisera sa le faca sa bata doar de pe la 110 in sus. Pentru a observa "deformarea" au pus roata pe masina de echilibrat si au tinut o surubelnita la aprox 1 cm deasupra cauciucului. Astfel se vedea cum distanta dintre cauciuc si surubelnita varia. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#348
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Anvelopele le am de noi, nu-mi amintesc sa fi dat in gropi aiurea cu ele. Jantele n-au nicio urma pe ele, nici macar julite de borduri (chiar le admiram si ma bucuram de performanta reusita). Pe langa asta nu faceau asa inainte sa le schimb cu cele de iarna.
O sa ma mai duc odata zilele astea sa le verific. ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#349
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Saptamana trecuta tractorasul ne-a purtat pe mine si prietena mea alaturi de 3 prieteni intr-o calatorie pana in Germania, mai exact Frankfurt am Main.
In total s-au facut ~4200 km si s-au consumat ~228 de litri de motorina, deci un 5.4 l/100km. CB-ul a fost resetat la plecare si la sfarsitul drumului indica 5.2. Sincer mi se pare putin, in conditiile in care am fost multi plus bagaj, pe autostrazi nu s-a mers sub 130 (am avut in germania o portiune de la Passau pana la Frankfurt in care am vazut ca "masina mea mergea cel mai incet" asa ca m-am dus la 160 pe GPS - ~168 pe bord si acolo am stat). Cert e ca daca imi povestea cineva de un astfel de consum in orice conditii, l-as fi scuipat in ochi. A fost un drum plin de peripetii, am vizitat Frankfurt-ul si cateva orasele de pe valea Main-ului si Rin-ului, Nurnberg, Munchen, Viena si Budapesta. Am aflat si de unde veneau vibratiile, nu gasesc nicio explicatie pentru care nu am descoperit asta echilibrand rotile de 2 ori - 3 jante din 4 erau strambe. Se pare ca nu le-am verificat atat de temeinic pe cat credeam asa ca am dat 200 de oiro pe 3 jante noi + montat + echilibrat. Acum am dat deja comanda de 4 discuri de frana si placute spate (pe alea de fata deja le aveam). Zilele astea ma duc si sa o ridic pe un elevator ca sa vad ce e de schimbat pe la articulatii. Fiind incarcata drumul asta a fost picatura care a umplut paharul pentru ea ![]() Reintalnirea: IMG14.33.07_01_05_2012.jpg ( Size: 104.25k ) Number of downloads: 374 Si nu puteam sa ajung la Munchen fara sa intru aici: IMG17.54.26_03_05_2012.jpg ( Size: 294.07k ) Number of downloads: 586 IMG17.58.47_03_05_2012.jpg ( Size: 330.07k ) Number of downloads: 558 IMG18.09.37_03_05_2012.jpg ( Size: 250.71k ) Number of downloads: 540 Reno de Ungaria: Untitled.jpg ( Size: 90.32k ) Number of downloads: 540 This post has been edited by MuciX: 11 May 2012, 12:58 Attached thumbnail(s) Untitled.jpg ( Size: 90.32k ) Number of downloads: 184 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bogdan_dsn |
![]()
Post
#350
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Bmw-ul isetta nu ti-a placut la muzeu la bmw?
|
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
MuciX |
![]()
Post
#351
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu a fost nimic sa nu imi placa acolo. De acord, nu aveau X-uri expuse.
![]() Pozele din concediu nu le am inca, un prieten are un aparat mai ales si am zis sa faca el pozele. Astept sa le iau zilele astea, ne-am intors abia ieri pe la amiaza. Domnul in camasa alba din stanga acelui 3.0 CSL era angajat BMW si s-a oferit cand au plecat toti din incapere sa ne mai zica una alta, inclusiv ridicat capote ![]() Mi-a confirmat mitul conform caruia echipa de F1 BMW cumparau modelul 1500 de la proprietari si foloseau blocurile motor cu peste 200k km pentru a face motoarele de competitie. Ideea era ca erau calite de la ciclurile de incalzire-racire si daca nu au crapat in atatia km nu aveau sa crape nici mai incolo. Tot dumnealui ne-a spus ca daca avem rabdare urma sa ruleze un filmulet proiectat pe perete in ~20 de minute pe care l-am vizionat cu o mare placere... A fost foarte amabil. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bogdan_dsn |
![]()
Post
#352
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cand am fost eu in aprilie, doar la bmw-ul isetta era o tanti ce a deschis usa la masina si ne-a lasat sa ne uitam de aproape la interior. Oricum, e fain muzeul, mai putin bmw wellt.
|
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
MuciX |
![]()
Post
#353
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Facut si asta
![]() De ce nu ti-a placut BMW Welt? LE: M-au sunat cei de la spalatorie sa ridic masina. Am lasat-o dimineata la 9 pentru un diteiling interior. Abia astept ![]() This post has been edited by MuciX: 7 May 2012, 15:07 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bogdan_dsn |
![]()
Post
#354
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu mi s-a parut foarte interesant. Acolo mi-a placut doar acel simulator unde erau o gramada de plozi si n-am apucat sa ma joc si eu
![]() |
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
MuciX |
![]()
Post
#355
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
L-am prins si p-ala.
![]() Arata foarte bine flocosul la interior acum dupa curatare, multumit de treaba, plus ca m-au invitat ca daca gasesc ceva ce nu a fost curatat cum trebuie sa ma intorc la ei si va fi remediat in banii pe care i-am platit astazi. Toata treaba a fost 200 lei + 30 spaga. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#356
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ieri am descoperit ca focosul are precablaj din fabrica (inclusiv duliile) pentru iluminare la picioare pentru locurile din fata. Lipseau doar becurile, asa ca azi dimineata am luat in graba doua w5w si le-am infipt; surpriza, chiar merge.
Se aprind si se sting odata cu plafonierele. Diseara fac si poze ![]() LE: poze cu duliile. IMG22.22.30_10_05_2012.jpg ( Size: 168.84k ) Number of downloads: 212 IMG22.19.32_10_05_2012.jpg ( Size: 311.6k ) Number of downloads: 233 Facuta cu telefonul... ![]() IMG00.04.57_12_05_2012.jpg ( Size: 110.6k ) Number of downloads: 197 This post has been edited by MuciX: 12 May 2012, 08:40 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(MuciX @ 7 May 2012, 15:57) ... Mi-a confirmat mitul conform caruia echipa de F1 BMW cumparau modelul 1500 de la proprietari si foloseau blocurile motor cu peste 200k km pentru a face motoarele de competitie. Ideea era ca erau calite de la ciclurile de incalzire-racire si daca nu au crapat in atatia km nu aveau sa crape nici mai incolo. ... Un alt mit spunea ca blocurile erau lasate in curtea fabricii, undeva in spate, unde se mai pișau muncitorii pe ele din cand in cand, si tratamentul ala ajuta si el la rezistenta. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
MuciX |
![]()
Post
#358
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am fost tentat sa intreb si asta, dar domnul acela parea destul de pedant cat sa nu indraznesc sa discut asta.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#359
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
O parere despre rolele intinzatoare SKF? Vreau sa schimb cureaua de accesorii si intinzatorul original este 465 lei fata de 175 SKF.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
quick |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
.......
This post has been edited by quick: 15 May 2012, 22:08 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:24 |