Renault Koleos, primul SUV de la Renault
![]() ![]() ![]() |
Renault Koleos, primul SUV de la Renault
M i h a i |
![]()
Post
#241
|
||
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
------
------
------
|
|||
Modus |
![]()
Post
#242
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
"LE! Se pare ca ai dreptate la capacitati off-road Koleos vs Outlander(crosser), cel putin pe hartie:"
Vezi, tu ai facut o afirmatie despre Renault ca e mai slab decat altii doar pentru ca e Renault. Daca era un BMW, sau Jaguar, ai fi procedat oare la fel? E clar ca Koleos e o reusita din punct de vedere tehnic designul fiind subiectiv pentru fiecare. Sa vedem la vanzari. Eu sper! This post has been edited by Modus: 11 Sep 2008, 12:43 |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
miki |
![]()
Post
#243
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.215 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu e vina mea ca Reno a reusit sa-si faca o asemenea ''carte de vizita''!
Ci numa a lui! Oricum, cu Mitsu am facut drive test, cu Reno inca nu! O sa fac diferentele si dupa drive test! |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
M i h a i |
![]()
Post
#244
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(Modus @ 11 Sep 2008, 12:42) E clar ca Koleos e o reusita din punct de vedere tehnic designul fiind subiectiv pentru fiecare. Sa vedem la vanzari. Eu sper! ![]() ![]() ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
Coro |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 18 May 07 From: Bucuresti ![]() |
pot sa spun ca 2.0 dCi 175 e peste HONDA CR-V varianta 2.2 i-CDTi (nu din cifre sau din auzite)
cu RAV4 n-am mers, dar dupa specificatii nu prea ma trage de maneca. de retinut: 2.0 dCi, 150 cai la 4000, 320 cuplu la 2000, 225/60 R17, 185 km/h - ? EUR 2.0 dCi, 175 cai la 3750, 360 cuplu la 2000, 225/60 R17, 191 km/h - 28.251 EUR 2.2 iCDTi, 140 cai la 4000, 340 cuplu la 2000, 225/65 R 17, 187 km/h - 29.369 EUR 2.2 D-4D, 136 cal la 3800, 310 cuplu la 2000, 225/65 R17, 180 km/h - 28.450 EUR toate cu 6 trepte manuala si 4x4 prima se afla la noi doar in variantele 4x2 BVM6 la 25.251 EUR 4x4 BVA6 la 28.449 EUR pretul echiparilor de baza cu TVA ![]() |
--------------------
Renault
MEGANE 1.5 dCi
2008 EXTREME Renault Safrane 2.0 Vi 1993 RT BVA
|
|
Modus |
![]()
Post
#246
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#247
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Scenic Rx4 a fost un succes in Romania??Eu cred ca este un succes atunci cand se vand foarte multe masini...dar cum vad pe strada una singura la 6 luni nu prea cred ca a fost un succes..Noi vorbeam aici de ''reusita tehnica'' nu de date tehnice...daca performantele sunt bune nu inseamna ca acel motor este neaparat fiabil...daca este si fiabil ,si asta o sa vedem cu timpul ..atunci da poate fi numit o reusita tehnica..Iar daca ar fi sa luam in calcul ce ai zis tu ''koleos-reusita tehnica'' ...sa fim seriosi..
This post has been edited by MHY: 11 Sep 2008, 15:20 |
--------------------
------
------
------
|
|
semit |
![]()
Post
#248
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Modus @ 10 Sep 2008, 14:05) QUOTE(Modus @ 11 Sep 2008, 00:35) eu: totusi,sa dau aproape 35.000 eur pe el doar pt a ma urca pe movile...trebuie sa fiu un pic dus cu pluta. Si are sens sa dai nu stiu cate zeci sau sute de mii de euro ca sa te urci pe movile cu un Touareg, Q7, sau Range Rover? Koleos are un pret prea bun pentru tot ceea ce ofera. QUOTE(Modus @ 11 Sep 2008, 13:42) "LE! Se pare ca ai dreptate la capacitati off-road Koleos vs Outlander(crosser), cel putin pe hartie:" Vezi, tu ai facut o afirmatie despre Renault ca e mai slab decat altii doar pentru ca e Renault. Daca era un BMW, sau Jaguar, ai fi procedat oare la fel? E clar ca Koleos e o reusita din punct de vedere tehnic designul fiind subiectiv pentru fiecare. Sa vedem la vanzari. Eu sper! QUOTE(Modus @ 11 Sep 2008, 16:06) Auzi, ne lasi odata , te plictisesti la servici, in showroom? ![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#249
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Astazi am facut un drive-test cu varianta de 175 CP. Din punctul meu de vedere este o masina excelenta care isi merita banii.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
ssilviu |
![]()
Post
#250
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dantes |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(semit @ 11 Sep 2008, 17:41) Sustin ![]() Referitor la Koleos nu ma pot pronunta decat ca outsider. Nu am calcat in el, insa la prima vedere e un clio umflat si cu un motor de 2.0l dci... Daca se va vinde bine sau nu, se va vedea, dar daca as avea 35.000 cu siguranta mi-as lua altceva dar pe la un 25.000-30.000 si cu 5.000 ma plimb si beau de rup !!! Daca aduceau si ei farurile in tendinta de acum de la L3/M3, poate-poate arata a ceva...asa e un rahat de clio umflat cu pompa si personal o consider URATA, iar daca intradevar au pus musamaua pe usi, atunci e clar ca acei 5.000 de euro ptr. un Touareg cu piele adevarata merita... Macar daca dai un ban, sa stii pe ce il dai... Pe langa asta, daca se incepe cu figuri d-alea de la mecanici gen Roberto sau mai stiu eu ce service atunci o sa aibe ffff mult de suferit. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
Frank SF |
![]()
Post
#252
|
Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 9 August 04 From: Bucharest ![]() |
deja are reduceri, cica pret de lansare, 1250-1300 EUR cu TVA adica 1050-1100 EUR fara TVA, dar nu le marketeaza asa direct.
am studiat-o destul de atent la Meridian Vest, nu imi place. O sa iau totusi una vreo 2 zile la drive test extins. Car Magazine a cam desfiintat-o, cica e barca pe sosea si nu poate mare lucru nici in off-road, dupa ce unii ziceau ca poate off-road iar Renault zicea ca e aproape de Freelander la acestr aspect. 11 Sep 2008, 19:21: vedeti ca e o oferta speciala la Touareg - Touareg Adventure, 29.999 EUR fara TVA, 35.698 euro inclusiv TVA. "Acum poți avea propriul tău Touareg Adventure, cu cea mai generoasă echipare standard: motorizare diesel 2.5 R5 TDI, 174 CP, aer condiționat Climatronic, ESP, ABS plus, EDS, ASR, asistent la coborâre, tracțiune integrală permanentă, diferențial central autoblocant și blocabil de la bord, jante aliaj ușor de 18 inchi, faruri bi-xenon, parkpilot. " interesant cum se incaleca ofertele.... un Touareg mai chel doar putin mai scump decit un Koleus echipat ... This post has been edited by Frank SF: 11 Sep 2008, 17:21 |
--------------------
BMW 325xi
Logan 1.6
1.6 Berlina 1310 "Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
|
|
Sclaud |
![]()
Post
#253
|
Status: activ Group: Members Posts: 480 Joined: 24 July 04 From: Brasov ![]() |
Astazi am fost si eu la reprezentanta Renault din Brasov si am vazut Renault Koleos.
Exista o singura chestie pe care nu o inteleg: de ce nu au pus si ei un scut la motor (exact sub motor) ?! Intamplator era un exemplar de prezentare catarat pe o rampa deci am putut sa vad foarte bine toata partea de sub masina. In plus m-am uitat si la modelul de drive-test si la cel din showroom ... Hmmmm ... nu inteleg nicicum de ce nu are un scut la motor ... In rest ... drive test cica "numai saptamana viitoare" ... ok ... vom vedea. OT: Saptamana trecuta am facut drive test cu Qashqai si m-a dezamagit total: zgomote in masina exact ca intr-o duba + zgomot pronuntat la puntea spate (drive testul a insemnat parcurgerea str. Carpatilor din Brasov - pt. cine cunoaste - adica o strada deloc buna ... dar exact asta am si intentionat). Sper ca Koleos sa nu se comporte la fel. |
--------------------
none
none
2019
- BV-XX-XXX
|
|
Coro |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 18 May 07 From: Bucuresti ![]() |
voi ati vazut asta ?
http://www.automarket.ro/stiri/primul-tuni...leos-14771.html l-au "nemtzificat" kole03.jpg ( Size: 292.74k ) Number of downloads: 228 This post has been edited by Coro: 13 Sep 2008, 13:25 |
--------------------
Renault
MEGANE 1.5 dCi
2008 EXTREME Renault Safrane 2.0 Vi 1993 RT BVA
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#255
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Rar am vazut un "tuning" mai hidos, in special tampeniile alea de halogene montate pe/sub bullbar... Mult crom aiurea... Ii mai lipseste cd-ul de la oglinda... Parerea mea.
This post has been edited by ThunderRa: 13 Sep 2008, 13:37 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
miki |
![]()
Post
#256
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.215 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Fost la showroom si vazut Koleos!
Cah.... Aspect interior IEFTIN! Saracacios! Chiar la versiunea Privilege! Cine cauta o masina din asta nu caut a o utilitara! Plasticul de pe bord, aproape de Logan! Si nu inseamna ca Loganu are plastic ok, ci "urzica'' il are nasol! fetele de usi, trecerea de la musama la plasticul foarte prost din jur, produce o senzatie tactila de nedescris, hidoasa butoanele pt geamuri, aceleasi si ca forma si ca material ca la masina mea! Nu ma asteptam! Ce sa mai, senzatia la bord.... Oribila! PS! Nu mai vorbesc de preturi! Am in buzunar oferta pt Mitsu Outlander Instyle NAVI , care iese 32k DDP Ceva asemanator, config la Serus iese 34K, si nu are MM center , nu vorbesc de Navi care in ro este inutil! Nu are scaunul soferului cu memorie, nu are TOTAE scaunele incalzite, si NU ARE 7 locuri ( bine, aici este de discutat pt ca mie mi se par total in plus, dar orisicum inseamna ceva mai multa piele folosita de Mitsu!) Asa ca am refuzat drive test! Deja nu mai conteaza ca este mai potenta (pe hartie cel putin) daca-i si mai scumpa si mai urata si cu service mai scump! Un singur avantaj ar fi ca reteaua reno e mai extinsa! This post has been edited by miki: 16 Sep 2008, 13:21 |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#257
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
O mica mentiune: La Mitsu locurle cele doua din portbagaj nu sunt imbracate in piele nici la versiunea de top.
Sa vedem ce poate Kuga cand o sa apara (am vazut deja unul pe strazi la noi). Tom Ford zicea de el ca e OK onroad... ca offroad e varza, ca toate soft-roaderele ![]() This post has been edited by Cypher4laguna: 16 Sep 2008, 13:52 |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#258
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(miki @ 16 Sep 2008, 14:20) Aspect interior IEFTIN! Saracacios! Chiar la versiunea Privilege! In conditiile in care in toate testele realizate de presa de specialitate interiorul este laudat comparativ chiar cu toata concurenta, e destul de clar ce importanta trebuie data in general afirmatiilor tale, nu? |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
r_vlad |
![]()
Post
#259
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
@miki
Am o intrebare. Interiorul lui Outlander seamana bine cu cel de la noul Lancer (La calitate si la design)? |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#260
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Mie mi-a placut Koleos la interior si nu doar in versiunea de top. Poate ca standardele mele sunt mai scazute insa din punctul meu de vedere interiorul este unul din punctele tari ale acestei masini. Ssilviu, chiar sunt curios ce crezi si tu dupa ce ai sa-l vezi. Eu zic ca e un crossover reusit...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
miki |
![]()
Post
#261
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.215 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 16 Sep 2008, 14:54) In conditiile in care in toate testele realizate de presa de specialitate interiorul este laudat comparativ chiar cu toata concurenta, e destul de clar ce importanta trebuie data in general afirmatiilor tale, nu? Eu nu sint presa de specialitate! Eu sint un fost posibil cumparator. mie asta-mi inspira: IEFTIN! Nu ma crezi, opreste la un show room si pipaie pe unde am zis eu! SUSTIN in continuare, plasticul de la bordul de logan, este la fel cu bordul lui Koleos! PS! Cumva in concurenta nu intra si freelander2, toyota RAV? Cumva pres de specialitate sustine ca la calitatea materialelor CRV ar fi mai slaba? Nu de alta, dar astea sint inca foarte departe ( in fata) de ''urzica'' QUOTE(r_vlad @ 16 Sep 2008, 14:57) @miki Am o intrebare. Interiorul lui Outlander seamana bine cu cel de la noul Lancer (La calitate si la design)? N-am urcat in lancer, asa ca nu pot sa compar! oricum si la asta, asta fiind Outlander, am gasit ceva de criticat, culoarea afisorului CB Rosu.... ![]() Si faaptul ca nu pot lua Navi fara 7 locuri si trapa! This post has been edited by miki: 16 Sep 2008, 16:47 |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
Sclaud |
![]()
Post
#262
|
Status: activ Group: Members Posts: 480 Joined: 24 July 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(miki @ 16 Sep 2008, 17:33) Eu nu sint presa de specialitate! Eu sint un fost posibil cumparator. mie asta-mi inspira: IEFTIN! Nu ma crezi, opreste la un show room si pipaie pe unde am zis eu! SUSTIN in continuare, plasticul de la bordul de logan, este la fel cu bordul lui Koleos! ... Parerea mea ... ca fost posesor de Logan (3 ani): plasticul de pe bord (TOT - aka - INTEGRAL) + plasticul de pe partea superioara a fetelor de la usi NU ARE NICI O LEGATURA cu plasticul echivalent de la Logan - aka - este MULT mai bun (calitativ). Eu m-am urcat si in Laguna III tot in aceasi zi in care m-am urcat si in Koleos iar plasticul despre care vorbeam mi s-a parut identic calitativ (doar putin -foarte putin- mai tare la Koleos). Just my two cents ... |
--------------------
none
none
2019
- BV-XX-XXX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#263
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Discutati de materialul in sine sau de finisajul lui? Ma refer la suprafata
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#264
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
In mare parte materialele folosite in interiorul lui Koleos sunt identice cu cele folosite pe Laguna 3 iar interiorul acesteia este laudat in mai toate testele comparative. Mie imi place interiorul Lagunei atat din punctul de vedere al design-ului cat si al calitatii materialelor folosite. Am fost placut surprins, cand m-am urcat prima data in Koleos, de interiorului acestuia in mare parte datorita asemanarii cu cel al Lagunei.
@miki Nu m-am urcat in Outlander, doar in noul Lancer. Daca interiorul lui Outlander seamana cu cel al lui Lancer (din poze asa pare) atunci Koleos este la ani lumina distanta in ceea ce priveste calitatea materialelor si finisajelor. In ceea ce priveste comparatia cu materialul din Logan ... esti sigur ca te-ai urcat in Koleos ? Sau poate te referi la finisaj/pattern, cum zice si IRONICK. This post has been edited by r_vlad: 16 Sep 2008, 17:32 |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
St |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Alfred |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
QUOTE(Cypher4laguna @ 16 Sep 2008, 13:49) O mica mentiune: La Mitsu locurle cele doua din portbagaj nu sunt imbracate in piele nici la versiunea de top. Sa vedem ce poate Kuga cand o sa apara (am vazut deja unul pe strazi la noi). Tom Ford zicea de el ca e OK onroad... ca offroad e varza, ca toate soft-roaderele ![]() Kuga se misca bestial on-road. Off-road e sub Koleos. Pe de alta parte singurul motor din oferta (cel putin deocamdata) este un diesel de 136 CP, ceea ce face ca masina sa para sub-motorizata. Iar la viteze mari capota flambeaza destul de consistent. In plus, cursa schimbatorului este cam ciudata, aproape ca nu tragi spre tine la 2, 4, 6, ci impingi in jos. Te obisnuiesti, nu-i vorba, dar pana si unele utilitare cu maneta in bord au o cursa mai normala. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(miki @ 16 Sep 2008, 16:33) Eu nu sint presa de specialitate! Eu sint un fost posibil cumparator. mie asta-mi inspira: IEFTIN! Nu ma crezi, opreste la un show room si pipaie pe unde am zis eu! SUSTIN in continuare, plasticul de la bordul de logan, este la fel cu bordul lui Koleos! PS! Cumva in concurenta nu intra si freelander2, toyota RAV? Cumva pres de specialitate sustine ca la calitatea materialelor CRV ar fi mai slaba? Nu de alta, dar astea sint inca foarte departe ( in fata) de ''urzica'' N-am urcat in lancer, asa ca nu pot sa compar! oricum si la asta, asta fiind Outlander, am gasit ceva de criticat, culoarea afisorului CB Rosu.... ![]() Si faaptul ca nu pot lua Navi fara 7 locuri si trapa! fara suparare insa daca tu nu ai gasit de criticat la outlander plasticul a la logan (adica care aduce la logan) ... daca vrei sa vezi materiale saracacioase la volan intra in outlander si in noul lancer. |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
miki |
![]()
Post
#268
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.215 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 16 Sep 2008, 18:04) Vizual si tactil, la suprafata,ca doara n-am facut analiza ref. la durabilitate! ![]() Bavuri, rosturi inegale sau alte defecte de finisaj, ce-i drept n-am observat! Pare a fi lucrat mai ingrijit. Adica sa nu care cumva sa inteleaga careva ca-i masina americana ! ![]() Asta nu inseamna ca nu are un interior cu aspect ieftin pentru clasa si pretul lui! Nu inteleg de ce dracu n-au folosit pt bord plasicu ''spumos'' de la Megane? Chiar asa mare diferenta de costuri??? Sincer, nici nu vreau sa ma gindesc la interioarele non privilege! Sa mai dau un exemplu, de carcoteala! Butoanele pentu geamuri! Sint identice cu cele de megane. Pan-aici nimic rau, numai inchipuitiva cum se simte trecerea de la ''piele'' la plasticul ''cauciucat'', adica de la o senzatie de alunecare la una de ''guma de sters''! Noroc ca la meganu meu s-au mai lustruit butoanele! This post has been edited by miki: 16 Sep 2008, 23:22 |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
cata70 |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
Am facut test drive cu SUV Renault-ului...Masina condusa:2 dci ,150 cp ,cutie automata.
Nici eu nu am fost tocmai un fan al suv-urilor dar masina m-a surprins in mod placut.Mi s-a parut foarte agila pentru greutatea ei ,foarte bine insonorizata( semnificativ peste benzinarul meu la anumite turatii/viteza,nu-mi venea sa cred ca era diesel)zgomotele motorului,de rulare sau ale aerului fiind aproape inexistente(bine,asa cum am mers eu) Materialele interiorului mi s-au parut,totusi,de buna calitate, si eu as spune ca asemanator L3. Un singur lucru am remarcat din cele in care ,sa zic asa,era loc de mai bine:spatiul pentru ocupantii din spate mi s-a parut cam mic,atat fata de scaunele din fata cat si fata de plafon... Una peste alta,o masina o.k |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
mauru007 |
![]()
Post
#270
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Am pus față în față proaspăt lansatele Ford Kuga și Renault Koleos, pentru a vedea ce înseamnă polivalența în viziunea celor doi constructori și cum se comportă pe teren accidentat două modele care au doar un job part-time în offroad.
Au nume fără sens, au un job în offroad doar part-time, dar au cam întârziat la petrecerea așa-ziselor modele softroad și reprezintă tentativa de pionierat a constructorilor Ford și Renault într-un segment extrem de disputat. Sunt Ford Kuga și Renault Koleos și își măsoară forțele într-un test comparativ. Primul venit în peisajul automobilistic românesc, cât și în cel european este Ford Kuga, model care duce mult pomenitul curent kinetic în dimensiunea 4x4 și o face surprinzător de bine, rezultând un model care aspiră la titlul de chipeșulclasei.Linii expresive, forme bine proporționate și un aspect dinamic - sunt acele elemente care îl fac pe Kuga remarcat imediat. Crossoverul Ford pare un metrosexual care nu se sfiește să își suflece pantalonii și să iasă de pe drumurile asfaltate. Totodată este clar că avem un Ford din noua generație, asemănările cu Focus și Mondeo fiind mai mult decât evidente: aceeași "gură" trapezoidală, bosaje largi și aceleași nervuri puternice ale capotei.Kuga are un profil zvelt, un ampatament de 2,69 metri, console destul de scurte, o linie laterală ascendentă și geamuri fumurii în standard pentru versiunile Trend și Titanium, fiind clar adresat tinerilor. Posteriorul este ferm, cu linii bine definite, blocuri optice mici și un spoiler în genul luiFocus, străpuns de două evacuări, cam subdimensionate totuși. De partea cealaltă, Renault Koleos arată destul de cuminte, ne-am fi așteptat la ceva mai îndrăzneț din partea extravaganților francezi, dar designerii Renault au fost cam convenționali în realizarea acestui SUV compact. Ba chiar, dacă am dezlipi rombul argintiu și celelalte elemente de identitate, paternitatea Renault ar putea fi pusă la îndoială, Koleos rămânând doar unul din multele modele din a sa clasă. Unde s-a dus stilul franțuzesc Renault? Probabil de vină este parteneriatul cu Samsung, care oferă pe piața asiatică un frate aproape geamăn, Samsung QMX. Nu este vorba că arată dezagreabil, dar parcă mai multă fantezie și forme care să curgă în mod fluid ar fi fost mai plăcute ochiului, în locul designului ușor greoi. Totuși, dacă ne uităm mai atent, putem observa că primul SUV Renault tinde ca stil spre MPV-uri. Deci la capitolul estetică Kuga privește de sus la inexpresivul Koleos. Totuși, în spatele banalității vizuale a SUV-ului Renault se ascund abilități offroad peste media clasei și un spirit practic demn de un monovolum. În interior, Ford Kuga va încânta clar orice admirator de Ford, având un design familiar (mai ales pentru fanii Focus) și materiale dintre cele mai bune, plus finisaje de calitate. De la hatchbackul compact, Kuga moștenește planșa de bord, scaunele cu suport lateral excelent, ca părți bune, dar și lipsa spațiilor de depozitare, ca punct negativ pentru o mașină care ar trebui să aibă o latură familistă mai pronunțată. Poziția la volan este bună și poate fi adaptată oricăror exigențe, comenzile fiind amplasate la îndemâna celui aflat la volan, mai puțin cele ale sistemului audio regăsite destul de în spatele volanului. Pasagerii din spate nu vor avea probleme de claustrofobie, dar nici nu se vor lăfăi, spațiul fiind exact cât trebuie. De efect este plafonul de sticlă, element de care copiii exilați pe bancheta din spate se vor îndrăgosti imediat. Portbagajul are 360 de litri și hayonul se deschide atât în întregime, cît și doar luneta, dar nu excelează la capitoul modularizare. Interiorul lui Koleos apelează la subiectivism: ori îți va plăcea, ori vei fi dezamăgit. Planșa de bord are aspectul unei brioșe, cu partea superioară într-o tonalitate mai închisă, o margine proeminentă și o parte inferioară ce conține majoritatea comenzilor. Plasticul este de calitate bună, dar acest aranjament necesită oarece adaptare vizuală din partea tradiționaliștilor. Poziția la volan este confortabilă și insuflă un aer autoritar celui aflat la volan, probabil generat și de suprafața vitrată generoasă. Scaunele sunt relaxante, dar nu oferă suportul necesar unei escapade pe un drum sinuos, mai ales că ruliul este la el acasă pe curbe. Koleos excelează însă la capitolul spații de depozitare, având o grămadă de compartimente și buzunărașe, despre care Renault spune că totalizează 70 de litri. Tot la plusuri, mai ales pentru melomani, putem trece excelentul sistem audio Bose, device care aduce atmosfera marilor săli de concerte mai aproape de urechile noastre, chiar în drum spre birou. Caracterul practic este mai evident și în spațiul dedicat exclusiv bagajelor, partea superioară a hayonului ridicându-se, iar cea inferioară prin coborâre se poate comporta ca o rampă de încărcare. Câștigarea spațiului prin rabatarea banchetei nu mai înseamnă nervi tociți și degete accidentate, totul făcîndu-se prin acționarea unei singure manete, simplu și eficient. Pe șosea Kuga se face remarcat prin fluiditatea caracteristică Ford. Suspensia este excelentă, filtrând bine denivelările chiar și pe cele mai vitrege drumuri, dar oferă siguranță având un ruliu reținut și previzibil. Totuși, deși este strâns înrudit cu Focus, nu vă așteptați să fie la fel de manevrabil - este un automobil mai înalt cu 80 mm și mai greu cu 230 kg, prin urmare pe viraje gabaritul își spune cuvântul. Renault Koleos se află la polul opus, pe asfalt oferind o experiență diferită, dar plăcerea de a conduce nu vine din sportivitate, ci dintr-o anumită recursie. La bordul lui Renault Koleos vei adopta un stil mai relaxat, bucurându-te de puterea motorului diesel de 170 CP, livrată liniar, asta după ce te obișnuiești cu ambreiajul destul de brutal, ce necesită o talpă fină. Totuși direcția excesiv asistată - meteahnă specifică Renault - și ruliul deloc neglijabil în curbe cenzurează din start intențiile sportive. La drumuri lungi (și drepte) veți descoperi însă un automobil foarte odihnitor, cu o ținută de drum rafinată și un propulsor foarte flexibil. Spuneam că aceste modele vor fi angajate doar part-time în escapade off-road, dar asta nu înseamnă că nu o pot face decent. Clar remarcat aici este Renault Koleos. De fapt, din acest punct de vedere, SUV-ul este mai mult Nissan decât Renault, fiind dezvoltat pe platforma lui X-Trail și elaborat minuțios de specialiștii niponi. Prin urmare, aceleași moduri de tracțiune ca la SUV-ul japonez sunt disponibile, 4x2 cu tracțiune față, 4x4 automat și 4x4 permanent pentru sarcinile grele. Modelul vine dotat cu un diferențial controlat printr-un ambreiaj electromagnetic, care intervine înainte ca ESP-ul să intre în acțiune. Unghiul de atac de 27 de grade și cel e degajare de 31 și sistemele de asistență la urcare în pantă și coborâre în rampă nu îl fac o alternativă la un Land Rover, dar cu siguranță îl recomandă printre premianții din clasă. Un mare dezavantaj îl reprezintă însă frâna de mână la buton, care nu este de prea mare ajutor la o pornire în coastă. Ford Kuga se bazează exclusiv pe ajutoarele electronice în offroad, intervenția șoferului fiind minimă. Ca majoritatea SUV-urilor compacte, sistemul de tracțiune Haldex, cu o repartizare a cuplului de până la 50:50, reprezintă principala sa armă în lupta cu terenul accidentat. Rigiditatea șasiului nu îl recomandă însă pentru pivotarea între diferențe de nivel foarte mari și nu se va simți prea în largul său nici în vaduri sau noroaie.Totuși, Ford Kuga ar trebui să facă față cu brio cerințelor unui client tipic crossover, care urmărește mai degrabă un model capabil să facă față gropilor urbane și bordurilor decât adevăratelor obstacole din mediul natural. Ford Kuga are un preț aferent versiunii Trend cu tracțiune integrală de 22.650 de euro (fără TVA) și beneficiază de 4 ani garanție. Modelul de test în versiunea Trend avea ca opțional scaunele de piele, element ce mai adaugă la preț încă 1.134 de euro, Pachetul Sezon ce includea acoperișul panoramic, încălzirea în scaune și parbrizul cu barieră termică, care mai adaugă încă 1.000 de euro. Renault Koleos costă 25.536 de euro (fără TVA), dar prezintă o ofertă mai generoasă, pentru acești bani clienții primind echiparea de vârf Privilege și 35 CP în plus. Modelul testat de noi a avut în plus Pachetul Silver (vopsea metalizată, faruri bi-Xenon și sistem de spălare faruri) și trapa cu acționare electrică, elemente care mai încarcă nota cu încă 1.800 de euro. Un verdict categoric nu poate fi trasat, cele două modele adresându-se unor categorii de public distincte. În mediul urban și pentru cei care pun mare preț pe stil și aparențe, decizia potrivită nu poate fi decît Ford Kuga. În schimb, Renault Koleo este mai adecvat pentru o familie care are nevoie de un caracter practic pronunțat și preferă ieșirile dese în natură, forțând granițele spațiului rutier amenajat. Ford.jpg ( Size: 389.96k ) Number of downloads: 165 Renault.jpg ( Size: 291.91k ) Number of downloads: 152 Sursa "Promotor" This post has been edited by mauru007: 18 Sep 2008, 13:09 |
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 03:23 |