DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Renault Koleos, primul SUV de la Renault

M i h a i
post 11 Sep 2008, 11:26
Post #241


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Are dreptate...Cum si Bmw X5 este slabut asa este si Touareg..Masina pentru off road este Land Cruiser nu chiu 7 ,bmw x5 sau Touareg...Eu am mers cu toate si asta imi este parerea..iar Koleos sunt sigur ca va fi mai bun decat peugeotul ala si outlander(vorbesc de off road)

This post has been edited by MHY: 11 Sep 2008, 11:27


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 11 Sep 2008, 12:42
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




"LE! Se pare ca ai dreptate la capacitati off-road Koleos vs Outlander(crosser), cel putin pe hartie:"

Vezi, tu ai facut o afirmatie despre Renault ca e mai slab decat altii doar pentru ca e Renault. Daca era un BMW, sau Jaguar, ai fi procedat oare la fel?

E clar ca Koleos e o reusita din punct de vedere tehnic designul fiind subiectiv pentru fiecare. Sa vedem la vanzari. Eu sper!

This post has been edited by Modus: 11 Sep 2008, 12:43


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 11 Sep 2008, 12:50
Post #243


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.215
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Nu e vina mea ca Reno a reusit sa-si faca o asemenea ''carte de vizita''!
Ci numa a lui!
Oricum, cu Mitsu am facut drive test, cu Reno inca nu!
O sa fac diferentele si dupa drive test!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 11 Sep 2008, 12:52
Post #244


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(Modus @ 11 Sep 2008, 12:42)
E clar ca Koleos e o reusita din punct de vedere tehnic designul fiind subiectiv pentru fiecare. Sa vedem la vanzari. Eu sper!
*




radmasa.gif radmasa.gif Poti sa spui de Vw Beetle sau Mercedes Cobra..parca...cele vechi.. ca au fost reusite din punct de vedere tehnic..si nu numai...Pe ce te bazezi tu cand ai zis asemenea lucru? Vanzari... icon_mrgreen.gif nu cred ca va fi un succes...va fi precum Scenic Rx4 ...(parca asa se numeste)...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Coro
post 11 Sep 2008, 13:13
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 18 May 07
From: Bucuresti




pot sa spun ca 2.0 dCi 175 e peste HONDA CR-V varianta 2.2 i-CDTi (nu din cifre sau din auzite)
cu RAV4 n-am mers, dar dupa specificatii nu prea ma trage de maneca.

de retinut:
2.0 dCi, 150 cai la 4000, 320 cuplu la 2000, 225/60 R17, 185 km/h - ? EUR
2.0 dCi, 175 cai la 3750, 360 cuplu la 2000, 225/60 R17, 191 km/h - 28.251 EUR
2.2 iCDTi, 140 cai la 4000, 340 cuplu la 2000, 225/65 R 17, 187 km/h - 29.369 EUR
2.2 D-4D, 136 cal la 3800, 310 cuplu la 2000, 225/65 R17, 180 km/h - 28.450 EUR

toate cu 6 trepte manuala si 4x4
prima se afla la noi doar in variantele
4x2 BVM6 la 25.251 EUR
4x4 BVA6 la 28.449 EUR

pretul echiparilor de baza cu TVA

wub.gif Koleos


--------------------
Renault MEGANE 1.5 dCi 2008 EXTREME
Renault Safrane 2.0 Vi 1993 RT BVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 11 Sep 2008, 15:06
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(MHY @ 11 Sep 2008, 12:52)
Pe ce te bazezi tu cand ai zis asemenea lucru? Vanzari... icon_mrgreen.gif  nu cred ca va fi un succes...va fi precum Scenic Rx4 ...(parca asa se numeste)...
*



Ti-a raspuns Coro deja, iar Renault Scenic Rx4 a fost un succes, inclusiv in Romania!


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 11 Sep 2008, 15:14
Post #247


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Scenic Rx4 a fost un succes in Romania??Eu cred ca este un succes atunci cand se vand foarte multe masini...dar cum vad pe strada una singura la 6 luni nu prea cred ca a fost un succes..Noi vorbeam aici de ''reusita tehnica'' nu de date tehnice...daca performantele sunt bune nu inseamna ca acel motor este neaparat fiabil...daca este si fiabil ,si asta o sa vedem cu timpul ..atunci da poate fi numit o reusita tehnica..Iar daca ar fi sa luam in calcul ce ai zis tu ''koleos-reusita tehnica'' ...sa fim seriosi..

This post has been edited by MHY: 11 Sep 2008, 15:20


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 11 Sep 2008, 16:41
Post #248


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(Modus @ 10 Sep 2008, 14:05)
De ce nu ma mira ca e o masina foarte buna?
*




QUOTE(Modus @ 11 Sep 2008, 00:35)
eu:
totusi,sa dau aproape 35.000 eur pe el doar pt a ma urca pe movile...trebuie sa fiu un pic dus cu pluta.
*



Si are sens sa dai nu stiu cate zeci sau sute de mii de euro ca sa te urci pe movile cu un Touareg, Q7, sau Range Rover?

Koleos are un pret prea bun pentru tot ceea ce ofera.
*




QUOTE(Modus @ 11 Sep 2008, 13:42)
"LE! Se pare ca ai dreptate la capacitati off-road Koleos vs Outlander(crosser), cel putin pe hartie:"

Vezi, tu ai facut o afirmatie despre Renault ca e mai slab decat altii doar pentru ca e Renault. Daca era un BMW, sau Jaguar, ai fi procedat oare la fel?

E clar ca Koleos e o reusita din punct de vedere tehnic designul fiind subiectiv pentru fiecare. Sa vedem la vanzari. Eu sper!
*




QUOTE(Modus @ 11 Sep 2008, 16:06)
Ti-a raspuns Coro deja, iar Renault Scenic Rx4 a fost un succes, inclusiv in Romania!
*





Auzi, ne lasi odata , te plictisesti la servici, in showroom? huh.gif nu ti-ai facut targetul? nu mai linge atat blidele reno-urilor, in orice topic pupi in coor orice masin reno, mai lasa-ne frate odata, un post util nu ai scris si tu pe forumul asta...


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 11 Sep 2008, 16:48
Post #249


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Astazi am facut un drive-test cu varianta de 175 CP. Din punctul meu de vedere este o masina excelenta care isi merita banii.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 11 Sep 2008, 17:01
Post #250


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(MHY @ 11 Sep 2008, 13:52)
va fi precum Scenic Rx4 ...(parca asa se numeste)...
*



Ar vrea Renault Romania sa se vanda precum RX4, care a fost in vreo 3 ani cel mai vandut SUV din Romania.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 11 Sep 2008, 17:05
Post #251


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




QUOTE(semit @ 11 Sep 2008, 17:41)
...mai lasa-ne frate odata, un post util nu ai scris si tu pe forumul asta...
*



Sustin excl.gif

Referitor la Koleos nu ma pot pronunta decat ca outsider. Nu am calcat in el, insa la prima vedere e un clio umflat si cu un motor de 2.0l dci...

Daca se va vinde bine sau nu, se va vedea, dar daca as avea 35.000 cu siguranta mi-as lua altceva dar pe la un 25.000-30.000 si cu 5.000 ma plimb si beau de rup !!! Daca aduceau si ei farurile in tendinta de acum de la L3/M3, poate-poate arata a ceva...asa e un rahat de clio umflat cu pompa si personal o consider URATA, iar daca intradevar au pus musamaua pe usi, atunci e clar ca acei 5.000 de euro ptr. un Touareg cu piele adevarata merita... Macar daca dai un ban, sa stii pe ce il dai...
Pe langa asta, daca se incepe cu figuri d-alea de la mecanici gen Roberto sau mai stiu eu ce service atunci o sa aibe ffff mult de suferit.


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Frank SF
post 11 Sep 2008, 17:15
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 9 August 04
From: Bucharest




deja are reduceri, cica pret de lansare, 1250-1300 EUR cu TVA adica 1050-1100 EUR fara TVA, dar nu le marketeaza asa direct.

am studiat-o destul de atent la Meridian Vest, nu imi place. O sa iau totusi una vreo 2 zile la drive test extins.

Car Magazine a cam desfiintat-o, cica e barca pe sosea si nu poate mare lucru nici in off-road, dupa ce unii ziceau ca poate off-road iar Renault zicea ca e aproape de Freelander la acestr aspect.

11 Sep 2008, 19:21:
vedeti ca e o oferta speciala la Touareg - Touareg Adventure, 29.999 EUR fara TVA, 35.698 euro inclusiv TVA.

"Acum poți avea propriul tău Touareg Adventure, cu cea mai generoasă echipare standard: motorizare diesel 2.5 R5 TDI, 174 CP, aer condiționat Climatronic, ESP, ABS plus, EDS, ASR, asistent la coborâre, tracțiune integrală permanentă, diferențial central autoblocant și blocabil de la bord, jante aliaj ușor de 18 inchi, faruri bi-xenon, parkpilot. "

interesant cum se incaleca ofertele.... un Touareg mai chel doar putin mai scump decit un Koleus echipat ...




This post has been edited by Frank SF: 11 Sep 2008, 17:21


--------------------
BMW 325xi Logan 1.6 1.6 Berlina 1310
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sclaud
post 11 Sep 2008, 19:33
Post #253


Status: activ


Group: Members
Posts: 480
Joined: 24 July 04
From: Brasov




Astazi am fost si eu la reprezentanta Renault din Brasov si am vazut Renault Koleos.
Exista o singura chestie pe care nu o inteleg: de ce nu au pus si ei un scut la motor (exact sub motor) ?! Intamplator era un exemplar de prezentare catarat pe o rampa deci am putut sa vad foarte bine toata partea de sub masina. In plus m-am uitat si la modelul de drive-test si la cel din showroom ...
Hmmmm ... nu inteleg nicicum de ce nu are un scut la motor ...
In rest ... drive test cica "numai saptamana viitoare" ... ok ... vom vedea.

OT: Saptamana trecuta am facut drive test cu Qashqai si m-a dezamagit total: zgomote in masina exact ca intr-o duba + zgomot pronuntat la puntea spate (drive testul a insemnat parcurgerea str. Carpatilor din Brasov - pt. cine cunoaste - adica o strada deloc buna ... dar exact asta am si intentionat). Sper ca Koleos sa nu se comporte la fel.


--------------------
none none 2019 - BV-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Coro
post 13 Sep 2008, 13:25
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 18 May 07
From: Bucuresti




voi ati vazut asta ?
http://www.automarket.ro/stiri/primul-tuni...leos-14771.html

l-au "nemtzificat"

kole03.jpg ( Size: 292.74k ) Number of downloads: 228


This post has been edited by Coro: 13 Sep 2008, 13:25


--------------------
Renault MEGANE 1.5 dCi 2008 EXTREME
Renault Safrane 2.0 Vi 1993 RT BVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 13 Sep 2008, 13:35
Post #255


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Rar am vazut un "tuning" mai hidos, in special tampeniile alea de halogene montate pe/sub bullbar... Mult crom aiurea... Ii mai lipseste cd-ul de la oglinda... Parerea mea.

This post has been edited by ThunderRa: 13 Sep 2008, 13:37


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 16 Sep 2008, 13:20
Post #256


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.215
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Fost la showroom si vazut Koleos!
Cah....
Aspect interior IEFTIN! Saracacios! Chiar la versiunea Privilege!
Cine cauta o masina din asta nu caut a o utilitara!
Plasticul de pe bord, aproape de Logan! Si nu inseamna ca Loganu are plastic ok, ci "urzica'' il are nasol!
fetele de usi, trecerea de la musama la plasticul foarte prost din jur, produce o senzatie tactila de nedescris, hidoasa
butoanele pt geamuri, aceleasi si ca forma si ca material ca la masina mea! Nu ma asteptam!
Ce sa mai, senzatia la bord.... Oribila!

PS! Nu mai vorbesc de preturi! Am in buzunar oferta pt Mitsu Outlander Instyle NAVI , care iese 32k DDP
Ceva asemanator, config la Serus iese 34K, si nu are MM center , nu vorbesc de Navi care in ro este inutil!
Nu are scaunul soferului cu memorie, nu are TOTAE scaunele incalzite, si NU ARE 7 locuri ( bine, aici este de discutat pt ca mie mi se par total in plus, dar orisicum inseamna ceva mai multa piele folosita de Mitsu!)
Asa ca am refuzat drive test! Deja nu mai conteaza ca este mai potenta (pe hartie cel putin) daca-i si mai scumpa si mai urata si cu service mai scump!
Un singur avantaj ar fi ca reteaua reno e mai extinsa!

This post has been edited by miki: 16 Sep 2008, 13:21


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 16 Sep 2008, 13:49
Post #257


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




O mica mentiune: La Mitsu locurle cele doua din portbagaj nu sunt imbracate in piele nici la versiunea de top.

Sa vedem ce poate Kuga cand o sa apara (am vazut deja unul pe strazi la noi). Tom Ford zicea de el ca e OK onroad... ca offroad e varza, ca toate soft-roaderele biggrin.gif

This post has been edited by Cypher4laguna: 16 Sep 2008, 13:52


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Sep 2008, 13:54
Post #258


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(miki @ 16 Sep 2008, 14:20)
Aspect interior IEFTIN! Saracacios! Chiar la versiunea Privilege!


In conditiile in care in toate testele realizate de presa de specialitate interiorul este laudat comparativ chiar cu toata concurenta, e destul de clar ce importanta trebuie data in general afirmatiilor tale, nu?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 16 Sep 2008, 13:57
Post #259


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




@miki
Am o intrebare. Interiorul lui Outlander seamana bine cu cel de la noul Lancer (La calitate si la design)?


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 16 Sep 2008, 15:19
Post #260


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Mie mi-a placut Koleos la interior si nu doar in versiunea de top. Poate ca standardele mele sunt mai scazute insa din punctul meu de vedere interiorul este unul din punctele tari ale acestei masini. Ssilviu, chiar sunt curios ce crezi si tu dupa ce ai sa-l vezi. Eu zic ca e un crossover reusit...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 16 Sep 2008, 16:33
Post #261


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.215
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(ssilviu @ 16 Sep 2008, 14:54)
In conditiile in care in toate testele realizate de presa de specialitate interiorul este laudat comparativ chiar cu toata concurenta, e destul de clar ce importanta trebuie data in general afirmatiilor tale, nu?
*



Eu nu sint presa de specialitate! Eu sint un fost posibil cumparator. mie asta-mi inspira: IEFTIN!
Nu ma crezi, opreste la un show room si pipaie pe unde am zis eu!
SUSTIN in continuare, plasticul de la bordul de logan, este la fel cu bordul lui Koleos!
PS! Cumva in concurenta nu intra si freelander2, toyota RAV? Cumva pres de specialitate sustine ca la calitatea materialelor CRV ar fi mai slaba?
Nu de alta, dar astea sint inca foarte departe ( in fata) de ''urzica''

QUOTE(r_vlad @ 16 Sep 2008, 14:57)
@miki
Am o intrebare. Interiorul lui Outlander seamana bine cu cel de la noul Lancer (La calitate si la design)?
*



N-am urcat in lancer, asa ca nu pot sa compar!
oricum si la asta, asta fiind Outlander, am gasit ceva de criticat, culoarea afisorului CB Rosu.... icon_mrgreen.gif
Si faaptul ca nu pot lua Navi fara 7 locuri si trapa!

This post has been edited by miki: 16 Sep 2008, 16:47


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sclaud
post 16 Sep 2008, 17:01
Post #262


Status: activ


Group: Members
Posts: 480
Joined: 24 July 04
From: Brasov




QUOTE(miki @ 16 Sep 2008, 17:33)
Eu nu sint presa de specialitate! Eu sint un fost posibil cumparator. mie asta-mi inspira: IEFTIN!
Nu ma crezi, opreste la un show room si pipaie pe unde am zis eu!
SUSTIN in continuare, plasticul de la bordul de logan, este la fel cu bordul lui Koleos!
...

Parerea mea ... ca fost posesor de Logan (3 ani): plasticul de pe bord (TOT - aka - INTEGRAL) + plasticul de pe partea superioara a fetelor de la usi NU ARE NICI O LEGATURA cu plasticul echivalent de la Logan - aka - este MULT mai bun (calitativ).

Eu m-am urcat si in Laguna III tot in aceasi zi in care m-am urcat si in Koleos iar plasticul despre care vorbeam mi s-a parut identic calitativ (doar putin -foarte putin- mai tare la Koleos).

Just my two cents ...


--------------------
none none 2019 - BV-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Sep 2008, 17:04
Post #263


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Discutati de materialul in sine sau de finisajul lui? Ma refer la suprafata


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 16 Sep 2008, 17:25
Post #264


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




In mare parte materialele folosite in interiorul lui Koleos sunt identice cu cele folosite pe Laguna 3 iar interiorul acesteia este laudat in mai toate testele comparative. Mie imi place interiorul Lagunei atat din punctul de vedere al design-ului cat si al calitatii materialelor folosite. Am fost placut surprins, cand m-am urcat prima data in Koleos, de interiorului acestuia in mare parte datorita asemanarii cu cel al Lagunei.

@miki
Nu m-am urcat in Outlander, doar in noul Lancer. Daca interiorul lui Outlander seamana cu cel al lui Lancer (din poze asa pare) atunci Koleos este la ani lumina distanta in ceea ce priveste calitatea materialelor si finisajelor.
In ceea ce priveste comparatia cu materialul din Logan ... esti sigur ca te-ai urcat in Koleos ? Sau poate te referi la finisaj/pattern, cum zice si IRONICK.

This post has been edited by r_vlad: 16 Sep 2008, 17:32


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 16 Sep 2008, 17:38
Post #265


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(miki @ 16 Sep 2008, 17:33)

Si faaptul ca nu pot lua Navi fara 7 locuri si trapa!
*



Asta e o problema de configurare...dar ce faci cu navi ca pentru Romania harta nema, la Mitsubishi harta incepe de la Ungaria spre vest.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 16 Sep 2008, 19:27
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




QUOTE(Cypher4laguna @ 16 Sep 2008, 13:49)
O mica mentiune: La Mitsu locurle cele doua din portbagaj nu sunt imbracate in piele nici la versiunea de top.

Sa vedem ce poate Kuga cand o sa apara (am vazut deja unul pe strazi la noi). Tom Ford zicea de el ca e OK onroad... ca offroad e varza, ca toate soft-roaderele biggrin.gif
*



Kuga se misca bestial on-road. Off-road e sub Koleos. Pe de alta parte singurul motor din oferta (cel putin deocamdata) este un diesel de 136 CP, ceea ce face ca masina sa para sub-motorizata. Iar la viteze mari capota flambeaza destul de consistent. In plus, cursa schimbatorului este cam ciudata, aproape ca nu tragi spre tine la 2, 4, 6, ci impingi in jos. Te obisnuiesti, nu-i vorba, dar pana si unele utilitare cu maneta in bord au o cursa mai normala.


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 16 Sep 2008, 19:33
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(miki @ 16 Sep 2008, 16:33)
Eu nu sint presa de specialitate! Eu sint un fost posibil cumparator. mie asta-mi inspira: IEFTIN!
Nu ma crezi, opreste la un show room si pipaie pe unde am zis eu!
SUSTIN in continuare, plasticul de la bordul de logan, este la fel cu bordul lui Koleos!
PS! Cumva in concurenta nu intra si freelander2, toyota RAV? Cumva pres de specialitate sustine ca la calitatea materialelor CRV ar fi mai slaba?
Nu de alta, dar astea sint inca foarte departe ( in fata) de ''urzica''
N-am urcat in lancer, asa ca nu pot sa compar!
oricum si la asta, asta fiind Outlander, am gasit ceva de criticat, culoarea afisorului CB Rosu.... icon_mrgreen.gif
Si faaptul ca nu pot lua Navi fara 7 locuri si trapa!
*



fara suparare insa daca tu nu ai gasit de criticat la outlander plasticul a la logan (adica care aduce la logan) ... daca vrei sa vezi materiale saracacioase la volan intra in outlander si in noul lancer.


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 16 Sep 2008, 23:18
Post #268


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.215
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 16 Sep 2008, 18:04)
Discutati de materialul in sine sau de finisajul lui? Ma refer la suprafata
*




Vizual si tactil, la suprafata,ca doara n-am facut analiza ref. la durabilitate! tongue.gif N-am avut cind si cu ce!
Bavuri, rosturi inegale sau alte defecte de finisaj, ce-i drept n-am observat! Pare a fi lucrat mai ingrijit.
Adica sa nu care cumva sa inteleaga careva ca-i masina americana ! radmasa.gif
Asta nu inseamna ca nu are un interior cu aspect ieftin pentru clasa si pretul lui!
Nu inteleg de ce dracu n-au folosit pt bord plasicu ''spumos'' de la Megane?
Chiar asa mare diferenta de costuri???
Sincer, nici nu vreau sa ma gindesc la interioarele non privilege!

Sa mai dau un exemplu, de carcoteala!
Butoanele pentu geamuri! Sint identice cu cele de megane. Pan-aici nimic rau, numai inchipuitiva cum se simte trecerea de la ''piele'' la plasticul ''cauciucat'', adica de la o senzatie de alunecare la una de ''guma de sters''!
Noroc ca la meganu meu s-au mai lustruit butoanele!

This post has been edited by miki: 16 Sep 2008, 23:22


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 17 Sep 2008, 14:22
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Am facut test drive cu SUV Renault-ului...Masina condusa:2 dci ,150 cp ,cutie automata.
Nici eu nu am fost tocmai un fan al suv-urilor dar masina m-a surprins in mod placut.Mi s-a parut foarte agila pentru greutatea ei ,foarte bine insonorizata( semnificativ peste benzinarul meu la anumite turatii/viteza,nu-mi venea sa cred ca era diesel)zgomotele motorului,de rulare sau ale aerului fiind aproape inexistente(bine,asa cum am mers eu)
Materialele interiorului mi s-au parut,totusi,de buna calitate, si eu as spune ca asemanator L3.
Un singur lucru am remarcat din cele in care ,sa zic asa,era loc de mai bine:spatiul pentru ocupantii din spate mi s-a parut cam mic,atat fata de scaunele din fata cat si fata de plafon...
Una peste alta,o masina o.k


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mauru007
post 18 Sep 2008, 13:06
Post #270


sir


Group: Members
Posts: 437
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




Am pus față în față proaspăt lansatele Ford Kuga și Renault Koleos, pentru a vedea ce înseamnă polivalența în viziunea celor doi constructori și cum se comportă pe teren accidentat două modele care au doar un job part-time în offroad.
Au nume fără sens, au un job în offroad doar part-time, dar au cam întârziat la petrecerea așa-ziselor modele softroad și reprezintă tentativa de pionierat a constructorilor Ford și Renault într-un segment extrem de disputat. Sunt Ford Kuga și Renault Koleos și își măsoară forțele într-un test comparativ.
Primul venit în peisajul automobilistic românesc, cât și în cel european este Ford Kuga, model care duce mult pomenitul curent kinetic în dimensiunea 4x4 și o face surprinzător de bine, rezultând un model care aspiră la titlul de chipeșulclasei.Linii expresive, forme bine proporționate și un aspect dinamic - sunt acele elemente care îl fac pe Kuga remarcat imediat.
Crossoverul Ford pare un metrosexual care nu se sfiește să își suflece pantalonii și să iasă de pe drumurile asfaltate. Totodată este clar că avem un Ford din noua generație, asemănările cu Focus și Mondeo fiind mai mult decât evidente: aceeași "gură" trapezoidală, bosaje largi și aceleași nervuri puternice ale capotei.Kuga are un profil zvelt, un ampatament de 2,69 metri, console destul de scurte, o linie laterală ascendentă și geamuri fumurii în standard pentru versiunile Trend și Titanium, fiind clar adresat tinerilor. Posteriorul este ferm, cu linii bine definite, blocuri optice mici și un spoiler în genul luiFocus, străpuns de două evacuări, cam subdimensionate totuși.
De partea cealaltă, Renault Koleos arată destul de cuminte, ne-am fi așteptat la ceva mai îndrăzneț din partea extravaganților francezi, dar designerii Renault au fost cam convenționali în realizarea acestui SUV compact. Ba chiar, dacă am dezlipi rombul argintiu și celelalte elemente de identitate, paternitatea Renault ar putea fi pusă la îndoială, Koleos rămânând doar unul din multele modele din a sa clasă.
Unde s-a dus stilul franțuzesc Renault? Probabil de vină este parteneriatul cu Samsung, care oferă pe piața asiatică un frate aproape geamăn, Samsung QMX. Nu este vorba că arată dezagreabil, dar parcă mai multă fantezie și forme care să curgă în mod fluid ar fi fost mai plăcute ochiului, în locul designului ușor greoi. Totuși, dacă ne uităm mai atent, putem observa că primul SUV Renault tinde ca stil spre MPV-uri.
Deci la capitolul estetică Kuga privește de sus la inexpresivul Koleos. Totuși, în spatele banalității vizuale a SUV-ului Renault se ascund abilități offroad peste media clasei și un spirit practic demn de un monovolum.
În interior, Ford Kuga va încânta clar orice admirator de Ford, având un design familiar (mai ales pentru fanii Focus) și materiale dintre cele mai bune, plus finisaje de calitate. De la hatchbackul compact, Kuga moștenește planșa de bord, scaunele cu suport lateral excelent, ca părți bune, dar și lipsa spațiilor de depozitare, ca punct negativ pentru o mașină care ar trebui să aibă o latură familistă mai pronunțată.
Poziția la volan este bună și poate fi adaptată oricăror exigențe, comenzile fiind amplasate la îndemâna celui aflat la volan, mai puțin cele ale sistemului audio regăsite destul de în spatele volanului. Pasagerii din spate nu vor avea probleme de claustrofobie, dar nici nu se vor lăfăi, spațiul fiind exact cât trebuie. De efect este plafonul de sticlă, element de care copiii exilați pe bancheta din spate se vor îndrăgosti imediat. Portbagajul are 360 de litri și hayonul se deschide atât în întregime, cît și doar luneta, dar nu excelează la capitoul modularizare.
Interiorul lui Koleos apelează la subiectivism: ori îți va plăcea, ori vei fi dezamăgit. Planșa de bord are aspectul unei brioșe, cu partea superioară într-o tonalitate mai închisă, o margine proeminentă și o parte inferioară ce conține majoritatea comenzilor. Plasticul este de calitate bună, dar acest aranjament necesită oarece adaptare vizuală din partea tradiționaliștilor.
Poziția la volan este confortabilă și insuflă un aer autoritar celui aflat la volan, probabil generat și de suprafața vitrată generoasă. Scaunele sunt relaxante, dar nu oferă suportul necesar unei escapade pe un drum sinuos, mai ales că ruliul este la el acasă pe curbe. Koleos excelează însă la capitolul spații de depozitare, având o grămadă de compartimente și buzunărașe, despre care Renault spune că totalizează 70 de litri.
Tot la plusuri, mai ales pentru melomani, putem trece excelentul sistem audio Bose, device care aduce atmosfera marilor săli de concerte mai aproape de urechile noastre, chiar în drum spre birou.
Caracterul practic este mai evident și în spațiul dedicat exclusiv bagajelor, partea superioară a hayonului ridicându-se, iar cea inferioară prin coborâre se poate comporta ca o rampă de încărcare. Câștigarea spațiului prin rabatarea banchetei nu mai înseamnă nervi tociți și degete accidentate, totul făcîndu-se prin acționarea unei singure manete, simplu și eficient.
Pe șosea Kuga se face remarcat prin fluiditatea caracteristică Ford. Suspensia este excelentă, filtrând bine denivelările chiar și pe cele mai vitrege drumuri, dar oferă siguranță având un ruliu reținut și previzibil. Totuși, deși este strâns înrudit cu Focus, nu vă așteptați să fie la fel de manevrabil - este un automobil mai înalt cu 80 mm și mai greu cu 230 kg, prin urmare pe viraje gabaritul își spune cuvântul.
Renault Koleos se află la polul opus, pe asfalt oferind o experiență diferită, dar plăcerea de a conduce nu vine din sportivitate, ci dintr-o anumită recursie. La bordul lui Renault Koleos vei adopta un stil mai relaxat, bucurându-te de puterea motorului diesel de 170 CP, livrată liniar, asta după ce te obișnuiești cu ambreiajul destul de brutal, ce necesită o talpă fină.
Totuși direcția excesiv asistată - meteahnă specifică Renault - și ruliul deloc neglijabil în curbe cenzurează din start intențiile sportive. La drumuri lungi (și drepte) veți descoperi însă un automobil foarte odihnitor, cu o ținută de drum rafinată și un propulsor foarte flexibil.
Spuneam că aceste modele vor fi angajate doar part-time în escapade off-road, dar asta nu înseamnă că nu o pot face decent. Clar remarcat aici este Renault Koleos. De fapt, din acest punct de vedere, SUV-ul este mai mult Nissan decât Renault, fiind dezvoltat pe platforma lui X-Trail și elaborat minuțios de specialiștii niponi. Prin urmare, aceleași moduri de tracțiune ca la SUV-ul japonez sunt disponibile, 4x2 cu tracțiune față, 4x4 automat și 4x4 permanent pentru sarcinile grele. Modelul vine dotat cu un diferențial controlat printr-un ambreiaj electromagnetic, care intervine înainte ca ESP-ul să intre în acțiune.
Unghiul de atac de 27 de grade și cel e degajare de 31 și sistemele de asistență la urcare în pantă și coborâre în rampă nu îl fac o alternativă la un Land Rover, dar cu siguranță îl recomandă printre premianții din clasă. Un mare dezavantaj îl reprezintă însă frâna de mână la buton, care nu este de prea mare ajutor la o pornire în coastă.
Ford Kuga se bazează exclusiv pe ajutoarele electronice în offroad, intervenția șoferului fiind minimă. Ca majoritatea SUV-urilor compacte, sistemul de tracțiune Haldex, cu o repartizare a cuplului de până la 50:50, reprezintă principala sa armă în lupta cu terenul accidentat. Rigiditatea șasiului nu îl recomandă însă pentru pivotarea între diferențe de nivel foarte mari și nu se va simți prea în largul său nici în vaduri sau noroaie.Totuși, Ford Kuga ar trebui să facă față cu brio cerințelor unui client tipic crossover, care urmărește mai degrabă un model capabil să facă față gropilor urbane și bordurilor decât adevăratelor obstacole din mediul natural.
Ford Kuga are un preț aferent versiunii Trend cu tracțiune integrală de 22.650 de euro (fără TVA) și beneficiază de 4 ani garanție. Modelul de test în versiunea Trend avea ca opțional scaunele de piele, element ce mai adaugă la preț încă 1.134 de euro, Pachetul Sezon ce includea acoperișul panoramic, încălzirea în scaune și parbrizul cu barieră termică, care mai adaugă încă 1.000 de euro.
Renault Koleos costă 25.536 de euro (fără TVA), dar prezintă o ofertă mai generoasă, pentru acești bani clienții primind echiparea de vârf Privilege și 35 CP în plus. Modelul testat de noi a avut în plus Pachetul Silver (vopsea metalizată, faruri bi-Xenon și sistem de spălare faruri) și trapa cu acționare electrică, elemente care mai încarcă nota cu încă 1.800 de euro.
Un verdict categoric nu poate fi trasat, cele două modele adresându-se unor categorii de public distincte. În mediul urban și pentru cei care pun mare preț pe stil și aparențe, decizia potrivită nu poate fi decît Ford Kuga. În schimb, Renault Koleo este mai adecvat pentru o familie care are nevoie de un caracter practic pronunțat și preferă ieșirile dese în natură, forțând granițele spațiului rutier amenajat.
Ford.jpg ( Size: 389.96k ) Number of downloads: 165
Renault.jpg ( Size: 291.91k ) Number of downloads: 152


Sursa "Promotor"

This post has been edited by mauru007: 18 Sep 2008, 13:09


--------------------
Ford Focus 2002/Ghia - vl
Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 03:23
Forum Renault