Incalzire suplimentara, orice fel
![]() ![]() ![]() |
Incalzire suplimentara, orice fel
draku |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#122
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am o-ntrebare si cum n-am vrut sa-ncep un topic nou la piese pt atata lucru, am sa-ntreb aici, poate stie cineva... Vreau sa-mi pun captatoare (prize) de aer la grila dintre capota si parbriz. Si cum modelul din poza atasata nu-mi place de nici o culoare, vroiam sa stiu daca exista si alte modele, eventual dintr-o bucata si curbat la capete (fara muchii drepte si colturi)
![]() Hmmmm, acu' vad ca nu se mai pot atasa poze... Vedeti in linkul asta, respectiva Dacie are modelul de prize care mie NU-mi plac... http://www.gigel.org/Dacie_corecta |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
calinp |
![]()
Post
#123
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Am cautat si eu captator mare (dintr-o bucata) in vitan si raspunsul primit a fost: "nu se mai fabrica"
|
-------------------- |
|
RollerMAN |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am cumparat de curand captatoare din alea care nici mie mi-au placut la inceput si tot strambam din nas prin tot targul vitan dar daca nu am gasit alt model pana la urma am zis sa le iau si daca nu imi plac deloc estetic o sa le dau jos la vara macar sa am iarna caldura mai multa, dar odata ajunse pe masina mie chiar imi plac cum arata.
Mentionez ca am o berlina din 96 modelul acela dinaintea zambetului lui iliescu si captatoarele acelea arata mult mai bine p modelul cum am eu decat pe cele mai vechi cum era cea din poza atasata. Acum depinde de fiecare ce model are si daca nu ii plac cum arata chiar si montate pe masina daca pot sa sacrifice un efect optic pentru niste caldura in plus. Si in plus nici nu mai intra asa de multa zapada cum intra direct prin grilele normale. La fel fiind si cu apa de ploaie. |
--------------------
Dacia
1410
- B Born 2 roll!
|
|
draku |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
pt cine vrea aeroterma d'aia electrica, am vazut aseara in Carrefour Colentina, la 450.000 lei. mai era in raft o singura bucata, exact modelul pe care il am eu. pe ea scria 150W
|
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
mauru007 |
![]()
Post
#126
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
Muttley |
![]()
Post
#127
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(RollerMAN @ 5 Dec 2005, 14:18) Mentionez ca am o berlina din 96 modelul acela dinaintea zambetului lui iliescu si captatoarele acelea arata mult mai bine p modelul cum am eu decat pe cele mai vechi cum era cea din poza atasata. Acum depinde de fiecare ce model are si daca nu ii plac cum arata chiar si montate pe masina daca pot sa sacrifice un efect optic pentru niste caldura in plus. Si in plus nici nu mai intra asa de multa zapada cum intra direct prin grilele normale. La fel fiind si cu apa de ploaie. Pai d-aia pe masina ta vin bine, ca la modelul tau nu ramane portiunea cu fante neacoperite de la mijloc... Eu am ca la aia din poza (ma refer la fante ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#128
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Va zic eu incalzire elctrica: Un procesor sempron 2500+ cu overcloking, se incalzeste in 15 secunde si scoate aer la 60 de grade!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
StefanT |
![]()
Post
#129
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Dec 2005, 21:53) Va zic eu incalzire elctrica: Un procesor sempron 2500+ cu overcloking, se incalzeste in 15 secunde si scoate aer la 60 de grade! Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, acum am inteles de unde vine nick-ul...idei geniale.... calitate/pret ar fi exceptional! E doar vreo 2 mil unul nou, si cred ca nici nu ar trebui mai mult de 2-300... cu cateva sute de milioane iti faci o incalzire de prima mana, si nici nu cred ca au consum prea mare... GENIAL! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#130
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Seba @ 20 Oct 2005, 16:59) Eu mi-am montat un ventilator de Opel cumparat de la dezmembrari. Are trei viteze si cand le pornesc pe amandoua (cel original si cel nou montat) se simpte suflul aerului si de pa bancheta din spate. Pentru asta trebuie etansat ca lumea sistemul ca sa nu sufle pe unde nu trebuie. Ventilatorul din poza ta nu este de Vectra. ![]() Pe baza modelului tau am facut acelasi lucru dar cu un ventilator de Opel Kadet ... parca ... ca nu am inteles ce a mormait ala de la dezmembrari. Azi am fost la Bucuresti ... caldura era la jumatate, iar eu in tricou. Super treaba cu ventilatorul asta. Daca am nevoie pornesc ambele ventilatoare si in cateva minute am facut caldura in masina. Poze am sa fac luni ![]() Acum astept zapada si gerurile de rigoare .... sunt pregatit ! ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
Seba |
![]()
Post
#131
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 27 April 05 From: Targu Mures ![]() |
Scuze de dezinformare il am mai de demult si le-am confundat (modelele de Opel). Adevarul ca din masina de pe care a fost demontat nu mai era decat o parte din caroserie si nu prea mai intelegeam mare lucru. Parea o vectra, oricum bine ca ai rezolvat problema.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#132
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Seba @ 10 Dec 2005, 21:21) Scuze de dezinformare il am mai de demult si le-am confundat (modelele de Opel). Adevarul ca din masina de pe care a fost demontat nu mai era decat o parte din caroserie si nu prea mai intelegeam mare lucru. Parea o vectra, oricum bine ca ai rezolvat problema. Mersi mult ... geniala idee ... o recomand si celorlanti colegi de forum care au probleme cu incalzirea masinii. Totul costa 300k ( 250k ventilatorul, 50k intrerupatorul, care este luat tot de la dezmembrari). Modelul de intrerupator este la alegere ![]() Singurul dezavantaj este ca consuma cam mult curent ... dar o tin un pic mai turata ... cam 1100 ture si e ok. |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#133
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
mihaitacudacia |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut! Eu am o Dacie berlina din 1987 si nu ma plang, am caldura. Problema este ca as vrea sa se dezabureasca geamurile mai repede. Mai ales cele laterale. Credeti ca solutia montarii unei aeroterme jos in spatiul de la casetofon este eficienta? Sau aveti alte solutii?
Va multumesc. ![]() |
--------------------
Dacia 1310 1987 sa fiti sanatosi si sa va mearga Dacia
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#135
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Solutia este fluxul de aer. Deschizi putin geamurile (1-2 cm.) si se va intampla o minune.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
dex lada |
![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 12 Dec 2005, 14:08) da si poti sa pui un furtun gofrat sa traga aer du pa galeria de evacuare,asa poti sa ai caldura inainte sa se incalzeasca antigelul. Sau daca vrei sa te complici poti sa montezi pe galerie o adaptare din tabla cu e aia de la filtru de aer (pozitia iarna) si sa bagi furtunul gofrat care duce spre ventilator. Ce e misto la treaba cu furtunul la galerie ca poti sa faci un "Y" sau un "T" inainte de ventilator si sa aibe doua poziti unu iarna la galerie si una vara sa traga aer rece. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
StefanT |
![]()
Post
#137
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai dupa parerea ta, daca trage prin radiator, ala e aer rece? Daca il bagi pe ala in masima vara, iti faci 60 de grade celsius imediat
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
ceacu |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
Eu personal m-as feri sa bag aer (fie si cald) de la compartimentul motorului.
E posibil sa PUTA (benzina ulei ars gaze de carter ACID baterie HIDROGEN si OXIGEN din baterie) si in plus te poti INTOXICA! Toti producatorii de roabe (dacia-i masina) se chinuie (din rasputeri) sa izoleze cat mai bine (fonic, etanseitate etc.) compartimentul motor de habitaclu. In locul tau puneam aeroterma in interior aerul s-al ia tot din interior si se facea caldura mai repede. Mie doar cu caloriferul original (ala lung model vechi de sub grila) i-mi facea 35grade dupa 10min dar aveam termostat frantuzesc (luat de la magazin autorizat in 2002-2003) si aveam electroventilator pus invers in fata la radiatorului (model mic ca cel mare nu are locas pentru termocupla) ca sa pot pune si ventilatorul la pompa de apa vara (ca masura de backup il caram in portbagaj), fulie pompa apa de nova (are diametru mai mic si se invarte mai repede) si alimentarea releului de la termocupla (atentie doar bobina releului nu si contactul releului care era pe circuitul original Dacie din 92 canada) am conectat-o la plusul care vine la bobina de inductie si/sau releu regulator alternator astfel incat cand tai contactul sa se opreasca si ventilatorul si sa nu descarce aiurea bateria vreo 10 minute. Ma mir ca posesorii de nove cu carburator (si poate si ceilalti) nu fac la fel. ------- Am uitat daca mergi iarna cu caldura sa astupi toate orificiile din pereti/praguri samd. cu cartoane folie etc. ca sa nu intre aer cald si umed (de la respiratie) in praguri stalpi etc. ca o sa rugineasca de mama focului (praguri stalpi...) si in DOI ani se face coaja (am patit-o). This post has been edited by ceacu: 30 Dec 2005, 06:27 |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
ceacu |
![]()
Post
#139
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
Vreau sa va mai pun o intrebare.
Daca o vazut cineva calorifer lung dar un model negru asemanator ca si constructie cu radiatorul mare de racire dor ca-i din aluminiu si care costa mai putin decat caloriferul original (ala lucios cu aripioare multe si foarte fine din pacate puse prea des ca filtreaza paraful mai mult decat lasa aerul prin el si pe deasupra tine fix 1an am patit-o de 3 ori) In TM pe Borzesti la magazinul de la parterul blocului (am uitat cum se numeste) caloriferul vechi (lucios cu aripioare fine) era acu un an 850k lei si ala nou (negru mai rar ca lasa f usor sa treaca aerul) 550k lei. Mai trebe mentionat ca am infundat un calorifer d-ala negru (are canalele de lichid de 1mm grosime), asa ca daca va puneti din ala (parca-i facut la Bistrita) sa puneti si un filtru de instalatii termice (centrale) pe furtun inainte de calorifer (filtru de 1/4' din bronz si nu d-ala mare de sticla, cu doua nipluri si racorduri de furtun + colierele de rigoare) si sa umblati numa cu antigel fiindca apa goala corodeaza foarte tare aluminiul din calorifer si chiulasa. |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#140
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Eu nu am probleme cu mirosuri neplacute de la motor. Ideea o am de la cineva de pe forum si nici el nu are probleme de genul asta.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
dex lada |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Steffyx @ 30 Dec 2005, 00:11) Pai dupa parerea ta, daca trage prin radiator, ala e aer rece? Daca il bagi pe ala in masima vara, iti faci 60 de grade celsius imediat ![]() Pai pana se incalzeste antigelul sa traga aer cald mai dureaza asa de pe evacuare baga aer cald mai repede. Dupa pararea ta antigelul se incalzeste mai repede decat evacuare ? Si pana se incalzeste radiatorul mare (caloriferul e cald deja) si atunci ce rost mai are sa traga aer prin radiatorul mare ? Eu am dat o solutie care sa bage aer cald ,pana se incalzeste caloriferul. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
StefanT |
![]()
Post
#142
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai raspuns la ce te-amintrebat eu... tu spuneai ca poti sa faci o struto-camila de ac, sa iti bage de la ventilator vara. Si ventilatorul trage aer. Si trage prin radiaotr, prin alt loc nu are unde. Si vara crede-ma ca nu ti-as recomanda sa iti bagi aer din radiator inauntr-u. Apa din radiator are cca. 60 de grade intr-o zi calduroasa de vara.
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
StefanT |
![]()
Post
#143
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 31 Dec 2005, 04:00) Eu nu am probleme cu mirosuri neplacute de la motor. Ideea o am de la cineva de pe forum si nici el nu are probleme de genul asta. Subscriu. Daca motorul e decent intretinut, nu ai nici cea mai mica problema. Sa nu ai balti de ulei, rahati de sobolani p-acolo... pisici moarte.. ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#144
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Stefyx ... stiu ca tu ai un ventilator montat in acelasi loc ( de la tine am ideea
![]() Cum se comporta vara ? Baga aer cald de la motor ? sau nu folosesti acel ventilator pe timp de vara ? |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
StefanT |
![]()
Post
#145
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Vara e mai eficienta metoda "in chiloti si geamu jos"...ventilatorul ar baga cald, iti dai seama... cred ca vara la motor ai pe putin 50 de grade... daca iti baga aerul ala in masina deja nu stii pe unde sa mai fugi..plus ca ar paga miros de incins, care mie imi displace
![]() Acum nu stiu ce sa zic, ca si eu l-am montat de vreo luna doar ![]() E de nota 10 oricum... |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Seba |
![]()
Post
#146
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 27 April 05 From: Targu Mures ![]() |
Eu il am de 3 ani. Vara scot siguranta de la ventilatorul de Opel si nu-l folosesc. E pus acolo pentru a mari debitul de aer prin calorifer iarna cand stai la stopuri sau circuli cu viteza redusa.
|
--------------------
-
-
-
|
|
auro |
![]()
Post
#147
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 April 06 ![]() |
cea mai buna solutie de caldura ar fi webasto.il puteti gasi la dezmembrari auto pe majoritatea limuzinelor anilor 90.este destul de mic si incape la compartimentul motor.atasez si poze sa vedeti cum arata ....este luat de pe un bmw serie 7 din 92 e in perfecta stare de functionare si il vand la pretul de [...pe privat]
This post has been edited by diaconuliviu: 13 Nov 2006, 12:36 Attached thumbnail(s) Copy_1_of_63OA0018.jpg ( Size: 85.12k ) Number of downloads: 1817 |
--------------------
bmw
730i
- xxx
|
|
StefanT |
![]()
Post
#148
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
S-s discutat indelung, oricum are si acest sistem mari inconvienente, siguranta de exploatare scazuta. Functioneaza cu combustibil, si acest fapt prezinta riscuri majore. Cauta...
EDIT: 5 mil? Nici nu e scump.. This post has been edited by Steffyx: 28 Apr 2006, 23:03 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
animalu |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 20 January 07 From: Timisoara ![]() |
sunt curios ce randament ar avea niste rezistentze electrice si un ventilator... cel putin pentru dezaburire ar fi eficient si pt mine ar fi suficinet k merg la "ghici" dimineatza ... am sa incerc asta zilele astea o sa revin dupa "experiment" daca merge k dezaburire sunt multumit
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia 1310
'89 TLX
- TM10UOV Membru de 2 lei
|
|
andutzu |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Topicul asta era "in floare" anul trecut pe vremea asta. Acum cu temperaturile astea nu se mai inghesuie nimeni la incalzire suplimentara.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 01:41 |