Incalzire suplimentara, orice fel
![]() ![]() ![]() |
Incalzire suplimentara, orice fel
dan_chisiu |
![]()
Post
#181
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 8 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|||
1055 |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Am vazut aceasta problema rezolvata altfel:
s-au montat 2 coolere de sursa de calculator pe bord pentru a sufla pe suprafata interioara a parbrizului. In functie de preferinte ( inaltimea soferului, ) se pot pune sa impinga aerul sub diferite unghiuri, optime pentru fiecare. |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#183
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
in locasul in care e caloriferul se mai poate monta unul?, mi se pare ca-i destul spatiu. si furtunele racordate cu T-uri la instalatia initiala.
locasul ala parca mia avea niste gauri de scurgere a apei. parerea mea e ca se pierde debit de aer p-acolo, asa ca am pus niste dopuri, gaurite pe mijloc. daca se aduna apa sa se scurga. de asemenea am pus peste tot in locasul ala folie de Al. ca sa radieze caldura mai bine. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
oldbones |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 November 07 ![]() |
eu am facut in felul urmator ...tot interiorul unde este radiatorul de caldura e izolat cu polistiren de unu si marginile inchise cu silicon astfel tot debitul de aer care il da ventilatorul merge numa prin radiatorul de caldura ..rezultatul se observa destul de repede mai ales ca acuma dupa vreo 10 minute se simte deja caldura in masina iar dupa vreo 5 km de mers poti sta in confort termic foarte bun in masina fara sa tremuri de frig .Ar mai fi bun de montat captator de aer( asta daca gasesti ca eu caut dupa unul si nu gasesc
![]() Attached thumbnail(s) 09_12_07_1454mini.jpg ( Size: 167.32k ) Number of downloads: 1041 09_12_07_1403mini.jpg ( Size: 289.58k ) Number of downloads: 1152 |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
eu am pus radiator suplimetar si isi face treaba excelent.
o idee.. Attached thumbnail(s) SP_A1287.jpg ( Size: 115.73k ) Number of downloads: 1262 SP_A1289.jpg ( Size: 115.7k ) Number of downloads: 1150 |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
pacoman |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 8 November 07 ![]() |
Am si eu o prolema care ma enerveaza rau de tot,am o dacie din 94 si am modificat-o asta vara complet,i-am pus si bord de cn tot.Cand o pornesc astept sa se incalzeasca putin,dau drumu la aeroterma si mi se abureste parbrizul si toate geamurile la fel de mult de nu mai vad afara.Cu toate ca se face cald in maisna geamurile raman aburite in continuare si parbrizul se dezabureste putin,doar in partea de jos.Daca nu-l sterg ramane asa si cand il sterg este unsuros la fel si geamurile laterale.E posibil sa fie radiatorul din masina fisurat si din cauza antigelului din instalatie sa mi se abureasca asa geamurile?Cu timpu mi se mai duce si din lichidul de racire din vas.Poate ati mai patit-o careva asa
|
--------------------
DACIA
Berlina 1310
1994 modificata CN4
|
|
ANTIdacie |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 13 December 05 ![]() |
unde pot sa gasesc si eu un asemenea radiator?
|
--------------------
Harb de dacie
1310
- DMITHEONE
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#188
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
o solutie ar fi aeroterma facuta la alexandria.220 lei:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ilikecheese |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru... ș-atât Group: Members Posts: 197 Joined: 17 February 06 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
QUOTE(pacoman @ 21 Dec 2007, 11:01) Am si eu o prolema care ma enerveaza rau de tot,am o dacie din 94 si am modificat-o asta vara complet,i-am pus si bord de cn tot.Cand o pornesc astept sa se incalzeasca putin,dau drumu la aeroterma si mi se abureste parbrizul si toate geamurile la fel de mult de nu mai vad afara.Cu toate ca se face cald in maisna geamurile raman aburite in continuare si parbrizul se dezabureste putin,doar in partea de jos.Daca nu-l sterg ramane asa si cand il sterg este unsuros la fel si geamurile laterale.E posibil sa fie radiatorul din masina fisurat si din cauza antigelului din instalatie sa mi se abureasca asa geamurile?Cu timpu mi se mai duce si din lichidul de racire din vas.Poate ati mai patit-o careva asa Problema la tine este ca instalatia nu este etansa si scapa pe undeva in zona caloriferului apa care se transforma in vapori si aia iti aburesc parprizul. Si e unsuros pentru ca in sistemul de racire ai apa+antigel, antigel care este putin unsuros. Rezolvarea ar fi sa desfaci grila de la calorifer si sa te uiti bine acolo, sa strangi mai bine colierele de la furtunele care intra in calorifer. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- BZ-02-PYS Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
am si eu problema cu incalzirea si nu stiu c sa fac mi-am facuto sa bage cat de putin dar tot nu prea se simte ceva idei simple si practice?bafta
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
adi_adyta |
![]()
Post
#191
|
![]() VINILURI IEFTINE Group: Members Posts: 50 Joined: 6 December 07 ![]() |
se poate adapta o aeroterma de oltcit?
sau dati-mi si mie o idee cum as putea sa ii fac incalzirea direct de pe galerii cum are oltcitu. |
--------------------
dacia
1300
1972
|
|
1055 |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Am crezut ca ma minte.Am vazut cu ochii mei si parca tot nu imi vine sa cred ca o idee asa de simpla nu a fost utilizata pina acum.
Este mai multicel de munca la pregatirea pentru iarna a masinii dar merita cu prisosinta.Colegul a cumparat de la dezmembraci 3 calorifere de dacie.3 le-a montat in spatiul dintre scaun si stilpul usii ( pe fiecare parte ) si ultimul sub bancheta din spate.S-a folosit de citeva bucati de furtun pentru a prelungii circuitul sii de un distribuitor cu 2 cai.De mult nu am vazut asa multa caldura in dacie. |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
PaulT |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
O singura aeroterma suplimentara era de 1000 ori mai simplu de montat,si avea cel putin acelasi efect.Eu unul,nu as trage n metri de furtun prin toata masina si inca 3 calorifere suplimentare.Sa am calorifer in stanga scaunului,sub banchete...Mi se pare o idee oricum,dar nu ...simpla.Si in nici un caz indicata.Gandeste-te numai la cat de lung este traseul suplimentar,la cat de mult trebuie sa circule lichidul de racire,si nu in ultimul rand,la cresterea probabilitatii ca ceva sa curga..
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
pana la urma mai are cineva vro idee mai simpla de a face caldura in dacie?? nu cu n calorifere... asa mai bn pun o centrala termica in porbagaj
![]() |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
PaulT |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
O singura aeroterma suplimentara.Care mie mi s-a parut necesara in stationare(si cu traficul din B unde mai mult se sta...).In mers,daca nu ai probleme la instalatie,nu ai nevoie de nimic.La,mine,daca am 60km/h,se face ca in baie in masina(si daca sunt -10grade afara),fara sa dau drumul nici macar la ventilatia originala a masinii.Aeroterma suplimentara e destul de usor de montat.
This post has been edited by PaulT: 24 Dec 2007, 13:16 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
maseax |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 2 Nov 2005, 23:40) Am montat niste captatoare din alea, baga un pic mai mult aer, dar nu suficient; ma gandeam sa incer sa montez o grila de la masinile cu an de fabricatie peste 2000, care are grila exterioara mult mai mare si sa vad care este rezultatul. Cum se numesc exact alea? Ca prin Focsani doamnele si domnii de la piese auto le spun ornamente, NU au, si nici nu aduc ca nu stiu cine le distribuie si cum se numesc exact. Care sunteti de prin focsani zicetimi si mie de unde sa cumpar dc ati vazut p undeva. (Cuza Voda n`are, in spate la BCR n`are, langa lic 4 Nare). Unde sa caut? 10x All SI UN CRACIUN FERICIT !!! This post has been edited by maseax: 25 Dec 2007, 02:25 |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
Merced |
![]()
Post
#197
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Am gasit si eu una suplimentara fix pentru 1300, facuta pe la turci din cate am vazut eu. N-arata deloc rau ca si design, se potrivea de minune cu modelul in cauza, dar costul de 3 milioane(sau 2.7 milioane, nu mai stiu sigur) mi s-a parut enorm.
Pe unde gasesc asa ceva mai ieftin? ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#198
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
aia turceasca e cea care are si o grila pt schimbator?
gasesti romaneasca la 220 lei.si merita;) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
catalin-g3 |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 26 August 04 From: BaileGovora ; BUCURESTI ![]() |
Caloriferul meu este foarte asemanator cu cel al lui marius-gabriel. Problema este ca in urma cu vreo 2 luni mi s-a fisurat radiatorul si am bagat un praf din acela special pt oprit scurgerile. Se pare insa ca am bagat cam mult si s-a infundat caloriferul.
Stie careva o metoda pt a-l desfunda? |
--------------------
AsconaC/AstraF
BERLINA
85/96 "Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK |
|
ionutctn |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Merced @ 25 Dec 2007, 09:08) Am gasit si eu una suplimentara fix pentru 1300, facuta pe la turci din cate am vazut eu. N-arata deloc rau ca si design, se potrivea de minune cu modelul in cauza, dar costul de 3 milioane(sau 2.7 milioane, nu mai stiu sigur) mi s-a parut enorm. Pe unde gasesc asa ceva mai ieftin? ![]() Daca vreti parerea mea: am vazut la varumiu' (il si intreb daca e problema) cand avea dacia 1300 o aeroterma pusa in dreapta jos sub torpedo cum ar fi. El avea bord din ala de R12 cu ceasuri Jaeger. Si aeroterma aia era ceva de Renault model mai vech bineinteles prin care trecea (intrare si iesire) un furtun de apa de la motor exact ala de intra in aeroterma normala de dacie. Dadea o caldura iarna de neam prost nu asa. Eu la CN cred ca am (poate) la treapta 3 ce avea ala in masina. Singurul dezavantaj era ca nu era estetica. Era la vedere. Prinsa acolo in dreptul la torpedou in partea de jos si de forma unui radiator de dacie dar bineinteles de dimensiuni mai mici dar dadea o caldura de stateai in tricou. Acum cat sa coste o aeroterma de la dezmembrari? Si mai pui munca ta sa o cureti si sa o asezi/fixezi acolo plus tras furtune de apa etc. dar iesi mult mai ieftin dar si inestetic. Oricum aia turceasca nu o sa iti dea caldura cum iti da asta. This post has been edited by ionutctn: 27 Dec 2007, 15:26 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
Kruger |
![]()
Post
#202
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai oameni buni, de ce sa modifici atata si sa dai bani pe tot felul de aeroterme si calorifere si furtune ? Se poate face cald in dacie cu ce are pe ea din fabrica, se face cald RAU, trebuie doar sa muncesti si sa corectezi toate isolatiile facute cu dosul. Am bord scoica, ventilator stoc, si o caldura de mori. Si in mers, si pe loc, si in toate felurile. am mai scris in doua topice pe aici ce s-a facut la masina mea.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(Kruger @ 27 Dec 2007, 20:28) Mai oameni buni, de ce sa modifici atata si sa dai bani pe tot felul de aeroterme si calorifere si furtune ? Se poate face cald in dacie cu ce are pe ea din fabrica, se face cald RAU, trebuie doar sa muncesti si sa corectezi toate isolatiile facute cu dosul. Am bord scoica, ventilator stoc, si o caldura de mori. Si in mers, si pe loc, si in toate felurile. am mai scris in doua topice pe aici ce s-a facut la masina mea. da ai spus...si eu am facut la fel...am izolat d mi-a venit rau si acum sa vedem rezultatele am pornito putin si sa facut acceptabil....dar sa vad cum e cand merg merg cu ea..(nu am avut ocazia,dar daca nu merge sigur voi suplimenta) sau poate pot vorbi cu vecinul ala al tau |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
doar caloriferul original daca e izolat bine face caldura, dar nu se compara cu o aeroterma suplimentara.
caloriferul pe care eu il am e defapt un radiator de racire ulei si provine de la un peugeot mai vechi, la care am mai adaugat eu acele coolere de sursa PC. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
Kruger |
![]()
Post
#205
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Marius, ce intelegi prin nu se compara ? Vrei 60 de grade in masina sa faci ochiuri pe bord ? Iarna asta am deschis si geamul de caldura.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
pai la caloriferul original in afara ca nu l-am f.... i-am facut tot ce se putea face, inclusiv montat captatoare pe capota, izolat, curatat de frunze, refacute clapetele alea gen supapa,bureti de etansare, pompa apa noua, termostat care sa deschida mai sus, scos paletii la ventilator si montat electroventilator.
cu toate astea facea treaba cat sa nu ingheti. cu aeroterma suplimentara simti ca miroase a caldura in masina, nu mai stai cu fesu` in cap plus gluga de la geaca, plus ca iti poti permite sa si lasi un pic geamul in jos incat sa fumezi linistit fara fum prea mult in masina. mai am o honda civic si pot spune ca am caldura in dacie cam cat jumatate din cat poate maxim honda. This post has been edited by marius-gabriel: 28 Dec 2007, 00:35 |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
Kruger |
![]()
Post
#207
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Inteleg, stiu ce zici, nu dau cu parul. Oi fi avand eu vreun model mai cu motz de calorifer...sau mai stiu eu ce, habar nu am.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
o intrebare am .....exista vro clapeta care inchide aerul cald la borul ala mai vechi cu 3 ceasuti?? daca da stie cineva unde se afla si cum se poate ajunge la ea?
This post has been edited by Sorin_18: 28 Dec 2007, 20:33 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Merced |
![]()
Post
#209
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Aerul cald il "inchide" robinetul caloriferului. Nu-i picior de clapeta la masinile pre-CN.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 07:54 |