Incalzire suplimentara, orice fel
![]() ![]() ![]() |
Incalzire suplimentara, orice fel
sobolan |
![]()
Post
#241
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
JandarmeritA |
![]()
Post
#242
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 April 08 ![]() |
Multumesc mult, cristitranca!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- BV-07-DET
|
|
sebastyan |
![]()
Post
#243
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 May 08 ![]() |
Am facut si eu rost de o aeroterma mica patrata care se pune langa torpedo. Cand am montat-o ne stiind exact ce si cum, am dat jos aeroterma originala, caloriferul original si masca de plastic din spatele bordului. La mine turul intra intr-un robinet dinc are ieseau 2 furtune care intrau in capatul radfiatorului ala vechi si pe la celalalt capat iesea un alt furtun. Am scos robinetul ala, am pus un robinet simplu pe bila din care am scos un singur furtuncare lam bagat prin locasu de la vechea aeroterma si lam scos sub bord unde lam bagat in noua aeroterma, si la retur am pus din T-ul de aerisire un furtun pana la returul aerotermei noi. Acum intrebarea mea este daca am facut bine ca am anulat robinetul cu 2 furtune si am scos 1 singur furtun. Si o alta intrebare daka poate sa imi zica cineva cum pot face o aerisire ca la carte. Azi am mers putin cu masina si zic ca baga caldura mult mai bine si mult mai repede.
|
--------------------
Dacia
1310
1987
- b15jna Dacia 1310 1987 - B 15 L S U
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(sebastyan @ 14 Sep 2008, 00:23) Am facut si eu rost de o aeroterma mica patrata care se pune langa torpedo. Cand am montat-o ne stiind exact ce si cum, am dat jos aeroterma originala, caloriferul original si masca de plastic din spatele bordului. La mine turul intra intr-un robinet dinc are ieseau 2 furtune care intrau in capatul radfiatorului ala vechi si pe la celalalt capat iesea un alt furtun. Am scos robinetul ala, am pus un robinet simplu pe bila din care am scos un singur furtuncare lam bagat prin locasu de la vechea aeroterma si lam scos sub bord unde lam bagat in noua aeroterma, si la retur am pus din T-ul de aerisire un furtun pana la returul aerotermei noi. Acum intrebarea mea este daca am facut bine ca am anulat robinetul cu 2 furtune si am scos 1 singur furtun. Si o alta intrebare daka poate sa imi zica cineva cum pot face o aerisire ca la carte. Azi am mers putin cu masina si zic ca baga caldura mult mai bine si mult mai repede. nu trebuia sa anulezi aeroterma si caloriferul original,o sa iti bage aer rece pe acolo,credema vb din propria experienta,trebuia sa scoti returul din caloriferul original,si sa il bagi ca tur in aeroterma suplimentara,apoi returul din aeroterma suplimentara mai departe in returul care venea in caloriferul original |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
sebastyan |
![]()
Post
#245
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 May 08 ![]() |
Corect cu aerul rece, am dat azi o tura si am vazut ca baga aer rece pe acolo, acum o sa astup pe dedesubt grila, si cu ocazia asta nu mai baga nici aer si nici nu o sa mai intre apa pe acolo.
|
--------------------
Dacia
1310
1987
- b15jna Dacia 1310 1987 - B 15 L S U
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#247
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
ma baieti incercati radiatoare pe ulei, eu am pus mana pe unul care urmeaza sa il montez
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#248
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
puneti mana si reparati sau intretineti sistemul original, ca face caldura de stai in pielea goala iarna la -25 grade, indiferent de bord sau alte povesti...
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#250
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
toata treaba sta in curatarea compartimentului de la aeroterma, izolarea caloriferului, si acoperirea aerotermei, am facut iarna trecuta si am avut caldura grupa mare
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#251
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
nu trebe de 1300, eu mi-am luat unul nou de 1310 facut de UAMT, si functioneaza sistemul original perfect, mai ales daca gresati putin cablurile si robinetul, merge parfum si izolarea caloriferului neaparat, cred ca am descris chiar eu cu Sorin _18 mai demult intr-un topic metoda, iar daca vreti sa-i faceti neaparat o imbunatatire care chiar s-ar cunoaste iar fi sa ii montati captatorul de aer pe grila; aici intervine deja chestia de gust ca asta tine de aspect, mi se pare ca pe modelele pana in 93 prinde destul de bine, la alea cu bare de plastic nu arata
![]() |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#252
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 14 Sep 2008, 20:54) nu trebe de 1300, eu mi-am luat unul nou de 1310 facut de UAMT, si functioneaza sistemul original perfect, mai ales daca gresati putin cablurile si robinetul, merge parfum si izolarea caloriferului neaparat, cred ca am descris chiar eu cu Sorin _18 mai demult intr-un topic metoda, iar daca vreti sa-i faceti neaparat o imbunatatire care chiar s-ar cunoaste iar fi sa ii montati captatorul de aer pe grila; aici intervine deja chestia de gust ca asta tine de aspect, mi se pare ca pe modelele pana in 93 prinde destul de bine, la alea cu bare de plastic nu arata ![]() cu ce-l izolai... poti sa faci te rog un mic rezumat? cu folie de parchet cu aluminiu pe o parte? iar ca sa umblu la paletii de dirijare trebuie musai dat bordu jos???? |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#253
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
am bagat fâșii de burete deasupra si sub el, apoi cu grila scoasa pornesti ventilatorul si pui mana sa vezi in ce directie e suflat aerul si tai bucati de polistiren si pui pe capete astfel incat sa nu mearga debitul aiurea, oricum daca dai grila jos si te uiti bine acolo o sa iti dai seama cam ce trebe izolat...tre sa te gandesti doar sa faci tot debitul de aer sa treaca prin calorifer, si e ok.
Si in legatura cu sistemul de circulare al aerului: daca vrei sa ajungi la paletii, o sa trebuiasca sa dai jos bordul, altfel nu cred ca poti lucra, dar daca vrei sa verifici numai sistemul de zavorare trebuie sa scoti scrumiera, si dedesubt e prins in 2 suruburi de 4 pare-mi-se cheie de 7, si il scoti afara, ai grija ca mai are pe acolo si locasul de la becul scrumierei...oricum zic a 131267 oara ca i-as rupe picioarele proiectantului... |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
sebastyan |
![]()
Post
#254
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(Sorin_18 @ 14 Sep 2008, 11:44) Am inteles cum zici tu sa fac, dar deja e prea tarziu pt ca am dat deja jos vechiul calorifer, aeroterma veche si masca aia cu pale de dirijare a aerului ca sa pot baga pe acolo furtunele noi. Cu aburirea momentan nu am avut probleme si daca o fi sa am am sa folosesc un sprei special pentru dezaburire. Intrebarea mea este daka are ceva ca am anulat robinetul dublu si am pus unul pe bila cu o singura iesire. Am sa revin maine cu ceva poze sa vedeti cam cum a iesit. |
--------------------
Dacia
1310
1987
- b15jna Dacia 1310 1987 - B 15 L S U
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
ca sa nu mai deschid alt topic,am bord cn si nu prea sunt multumit d randamentul care il da aeroterma,mi se pare ca nu functioneaza in parametri,ma gandeam sa ii schimb termostatul,antigelu si aerisire,intrebarea mea este,care este cel mai mare termostat care la-as putea pune??
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#256
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Cred ca esti primul care zice ca are CN si nu e multumit, in fine, poate ai problema cu aerisirea, un 2+2 de curatat atunci si o clatire buna, eventual si cu niste otet
![]() Sa inteleg ca daca-mi montez o aeroterma suplimentara sub bord in dreptul scaunului, s-ar aburii geamul ? ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
pei cred ca aerisirea si termostatul,am observat ca este cel cu care a iesit din fabrica
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
aetius1 |
![]()
Post
#260
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 24 June 08 ![]() |
Geamul se abureste daca renunti la caloriferul original pt ca o sa iti intre numai aer rece,parerea mea inainte de a monta un calorifer suplimentar refaceti vechiul sistem de incalzire a masini si dupa daca doriti caldura mai multa montati unul.
Si eu eram pornit sa montez unul si dupa ce am schimbat pinza am pus musama ,am izolat caloriferul ca aerul sa treaca numai prin el(inainte de al izola curatati bine compartimentul lui si eventual il scoteti afara si suflati cu aer pentru a curata aripioarele)apoi din pluta sau poliester "redirijati "aerul catre calorifer. Dupa modificari daca nu sinteti multumiti montati unul suplimentar. O zi buna. |
--------------------
Dacia
1310
1990
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#261
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
Si eu spun ca daca refaci sistemul original de incalzire, nu vei mai avea probleme iarna. Eu am avut Dacia 1300 si Dacia 1310 si pe ambele le tineam in parametri tehnici buni. Printre primele lucruri pe care le-am facut cand le-am cumparat (pe fiecare dintre ele) a fost sa curat sistemul de racire motor - incalzire habitaclu si sa schimb agentul termic.
Apoi un trai si-o viata iarna! Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#262
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
mda, deci e clar, tre sa-mi cumpar calorifer nou, cu lame mai rare.
eu aveam d-ala de Al cu lame f dese si era degeaba. la dacie cu calorifer de cupru si lamele rare era boierie. auziti, dar daca mai montez inca un calorifer in acelasi compartiment?sa fie 2, fata in fata???? sau inca unu pus sub lamele de dirijare din interior? |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
sebastyan |
![]()
Post
#263
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(aetius1 @ 15 Sep 2008, 16:30) Deci daca eu am pus aeroterma sumplimentara si ca sa nu imi intre pe la vechiul calorifer aer rece, astup masca aia cu gauri si izolez bine acolo ca sa nu mai patrunda nici apa si nici aer deloc nu o sa mai am probleme cu aburirea? |
--------------------
Dacia
1310
1987
- b15jna Dacia 1310 1987 - B 15 L S U
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#264
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
ti se abureste oricum la inceput. aer cald inauntru, rece afara.
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
aetius1 |
![]()
Post
#265
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 24 June 08 ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 16 Sep 2008, 00:28) Dar aer proaspat pe unde o sa iti mai intre, asta inseamna ca de cind in cind mai deschizi geamu,eu am pus si un calorifer separat cu un robinet pe el, cind e prea frig il folosesc. Poate gasesc pozele cind l-am montat si am sa le postez. This post has been edited by aetius1: 16 Sep 2008, 12:35 |
--------------------
Dacia
1310
1990
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Chiar te rugam sa pui acele poze, sa ne mai inspiri si pe noi, ca acuma vine mosul peste noi cu tot cu reni
![]() Tzepesh sa inteleg ca si tu ai probleme cu caldura la masina, de unde ne luam calorifere cu aripioare mai rare ? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#267
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu, daca de Buzau sau Brasov sunt... Cert este ca am vazut ca este de Cu cel mai rar.
oricum, nou e 95-100ron. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
parca cele 1300 franta au asa ceva... pe la dezmembrari cred ca ar fi o solutie
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#269
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Salut.Sunt nou pe aici, asa ca va rog nu ma luati tare.Am o dacia din '95 , bord scoica si ma confrunt cu urmatoarea problema: debitul de aer cald care intra in masina fie pe la grila de la parbriz fie jos la picioare este foarte mic(parca ar fi ceva infundat).Mentionez ca radiatorul este fierbinte . Am desfacut capacul cu grilaj dintre parbriz si capota ,curatat tot ,izolat cu purfix, schimbat panzele care functioneaza ca o supapa cu musama noua etc , iar cele 3 manete din bord zic eu ca functioneaza toate se simte cand sunt actionate.Chiar si la viteza mai mare si/sau cu ventilatorul de aeroterma pornit debitul ramane foarte mic.Care ar fi cauza si care remediul ? Multumesc
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
lopi |
![]()
Post
#270
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 22 April 08 ![]() |
Buna!
Am montat un calorifer suplimentar sub bord si problema este cu motorul electric. Merge la turatie maxima iar zgomotul si debitul de aer cald sunt prea mari!! Ma intereseaza daca ma puteti ajuta in gasirea unei solutii pentru scaderea turatiei. (rezistor/potentiometru). (Initial am avut un rezistor cu 3 iesiri intermediare, dar se incingea rau de tot si am renuntat la el.) Multam. |
--------------------
dacia
1410
1992
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 04:00 |