Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.
![]() ![]() |
Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.
AmunDei |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|||
argon |
![]()
Post
#422
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
asa se intampla cu roti minuscule, cu 185 sau 195 pe 15 nu mai simti nimic
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#423
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
N-are treaba roata, are treaba ET-ul jantelor care este 25 fata de 45 la table, cuplat cu 5,5 J fata de 4,5. Iar eu daca pun mai mari scade si mai mult comfortul ca micsorez balonul.
This post has been edited by AmunDei: 12 Aug 2010, 18:02 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#424
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Ieri la ora 12 m-am suit frumusel in masina cu destinatia Sibiu, pt festivalul Artmania. Asadar facut plinul cu benzol de 99 (4.91 lei/L, maca-v-ar cainii de hoti...) si purces la drum. Drumul foarte liber cum am iesit din Ploiesti (cum nu prea e in nici o zi) si am crezut ca am noroc de trafic bun, dar mare greseala. Cum am intrat in Sinaia parca se teleportasera acolo toate masinile din lume, nu inteleg de unde erau atatea si in felul asta a trecut fix o ora jumate pana am iesit din Busteni, mai exact pentru vreo 10 km. Ma rog, trecem peste. Pana la Brasov s-a mai eliberat, apoi mai departe spre Sibiu unde ma bucur sa vad ca drumul s-a mentinut dupa iarna care a fost.
Undeva intre Brasov si Fagaras m-am luat la harta cu un Astra clasic, in sensul ca a vrut la un moment dat sa ma depaseasca intr-un loc neprielnic pentru el si pentru mine, adica avand masina venind din fata si fara prea multa vizibilitate (pe bune ca nu stiu cum gandesc unii oameni). Dupa tentativa lui nereusita de depasire m-am enervat si i-am dat talpa ca sa-i treaca toate dorintele de a ma baga in sant si l-am tinut in spate vreo 10 km dupa care am lasat-o moale si l-am lasat sa se duca in plata domnului (aici bifam varfuri de 150 km/h cuplat cu suspensia care m-a ajutat mult, facand ca terenul pierdut in linie dreapta din cauza diferentei de putere sa fie recuperat cu brio pe viraje). Apoi am ajuns in Fagaras unde drumul e pulbere cum il stiam, dar se traverseaza repede, iar dupa a urmat inlantuirea de 110 km/h exterior si 50-60 in localitate, ca-s multe si dese ale naibii. Apropiindu-ma de Sibiu am ginit si o spalatorie unde am dat jegul jos de pe masina cat mi-am dezmortit si eu putin picioarele. De ajuns am ajuns in jurul orei 18, deci un mirific total de aproape 6 ore pentru 260 de km amarati. Vive la Roumanie inca o data! Dupa ce am pus ceva la ghiozdan ca ma rodea foamea rau de tot m-am inarmat cu entuziasm si cu ceva bani (stiam de anul trecut ca e 5 lei un pahar cu bere - deci pahar, nu halba - bine ca nu i-a lovit febra tva-ului crescut) si m-am indreptat catre piata mare. Concertul fu fain, dar sonorizarea cam dubioasa, din 2 motive: - pe de o parte pedala dubla iti deplasa intestinele din loc iar pe de alta parte auzeam foarte clar ce vorbeste persoana de langa mine; probabil cei de au facut egalizarea credeau ca e loc de discoteca. - a doua chestie deranjanta a fost pierderea in mixaj a vocii si a chitarii solo cuplat cu faptul ca de langa scena nu se intelegea nici un cuvant, dar daca ma duceam 50 m in spate totul se schimba. Pai oameni buni, ma duc sa vad trupa de aproape nu sa stau la un km de scena ca sa pricep ceva, altfel stateam frumusel acasa si ascultam de la calculator. M-au bucurat in schimb prestatiile primelor doua trupe, mi-au demonstrat ca 'stiu' si live, iar cea de-a treia nu m-a interesat ca urmare am iesit la vreo 20 de minute dupa inceperea timpului lor alocat. De campat am campat in masina si am adormit pe la ora 12 cu trezirea la ora 5 ca sa plec inapoi pe racoare. Drumul inapoi lejer, dar cu multe tiruri (deh, circula si ei tot noaptea). Cum am trecut de Brasov s-a mai animat putin atmosfera, iar pe urcarea de dinainte de Predeal am tinut trena pentru un Accord, rolurile inversandu-se pe portiunea de cativa km inspre Azuga, unde e iarasi loc de fuga. Apoi ne-am calmat odata ce am intrat in localitate, am ras si eu, a ras si el si ne-am vazut de drum linistiti in continuare. Si cum drumul fusese chiar 'idiots free' pana acum, era logic ca urma sa intalnesc cateva specimene: 1: meltean cu Touareg ce a trecut vajaind (minim 150 cred) pe banda doi in timp ce eu mergeam linistit pe banda 1 cu 100. Asta in sine nu ar fi o problema, numai ca o treime din masina lui circula pe banda pe care ma aflam eu si a trecut atat de aproape incat mi-a sters tot praful de pe oglinda stanga, plus ca masina s-a zguduit atat de tare de la curentul de aer ca riscam sa ajung in sant daca nu tineam ferm de volan. Noroc ca nu-s sperios la faze din astea. Concluzia: pupa-l-ar trenu cu tot cu el in masina. 2: inainte de rondul carrefour ploiesti, eu pe prima banda (din 2) si mos cu logan pe banda 2 care decide ca e de cuviinta sa intre in rond suindu-se pe masina mea. Asadar infipt in pedala de frana si in claxon, evitat bordura si injurat mos de toate neamurile in timp ce el revenea pe banda lui. La iesire din rond acelasi mos considera ca nu-i de cuviinta sa mai tina linia corecta si intra din nou pe banda 1, adica fix unde eram, ati ghicit, tot eu. Repetat ce am facut mai sus apoi depasit mos cu prima ocazie sa nu mai imi faca alte surprize. Concluzia: n-am nimic cu cei batrani dar daca nu mai poti fi atent stai acasa la treburile tale si nu-l mai cauta pe necuratu' pe drum. si in ultimul rand 3: taximetrist de pe contrasens care se gandeste sa faca stanga taind linia continua prin fata mea la nici 1 km dupa evenimentul de mai sus. Concluzia: astuia nu am ce sa-i urez decat sa-l pupe acelasi tren ca pe ala cu Torareg, eventual pe amandoi in acelasi timp. Apoi ajuns acasa in parcare in 9:45, oprit motorul, multumit masinii pentru ca m-a adus in siguranta acasa si a suportat chinurile prin care a trecut, 'multumit' sortii ca mi-a adus totii idiotii pe o raza de 100 km in fata, apoi mers la o binemeritata masa ca eram rupt de foame din nou. Total km efectuati: 525. Inca nu s-a aprins becul pt alimentare si cum la mine la prima palpaire mai am vreo 5 L in rezervor rezulta daca fac calculul doar cu km astia inseamna un 5.7 la suta, in conditiile in care jumatate din drum (respectiv la dus) am folosit AC si a vazut talpa seriosa pe portiuni maricele. Multumitor, spun eu. Si ceva poze pentru imortalizarea digitala a calatoriei. This post has been edited by AmunDei: 14 Aug 2010, 19:03 Attached thumbnail(s) DSC00784.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 848 DSC00786.JPG ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 895 DSC00787.JPG ( Size: 1.56mb ) Number of downloads: 831 DSC00790.JPG ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 770 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#425
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Am montat niste boxe de 16,5 pe fata. Pana aici totul bine, numai ca in ideea ca pe viitor voi schimba fetele de usa cu unele care sa acopere toata usa, am fost cam neglijent si am ciopartit cam mult cartonul de pe partea dreapta pentru a putea introduce difuzorul.
Abia apoi m-am documentat asupra fetelor de usa pline, si ar veni cu 2 dezavantaje: - primul ca vor acoperi cu totul tamburusele de inchidere/deschidere usi; cum inca nu am gasit un buton adecvat pentru chestia asta, inseamna ca nu voi mai putea utiliza functia de inchidere a usilor din interior (prezizez ca din telecomanda pot sa le inchid, dar numai daca motorul este oprit, cand il pornesc nu mai vrea si pas ![]() - al doilea dezavantaj ar fi ca pe spate nu vor mai intra in locasul lor manerele de la geamuri. In concluzie cred ca renunt si cumpar de la dezmembrari o fata de usa cum am acum pe care o decupez cu simt de raspundere, iar de banii respectivi pun folie pe geamuri ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
cdadan |
![]()
Post
#426
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 14 Aug 2010, 19:54) Nus' de ce te apuci sa relatezi astfel de vitejii, ca nu e deloc educativ. Sa nu mai zic de viteze ilegale. Iar clasicul ala cat de 1.4 motor ar avea, e mult mai rapid ca matizul. Ai avut parte de un partener de trafic mai putin antrenat sau pur si simplu, poate ca te-a ignorat. Tu faceai concurs, iar el nu. ![]() QUOTE(AmunDei @ 14 Aug 2010, 19:54) meltean cu Touareg ce a trecut vajaind (minim 150 cred) pe banda doi in timp ce eu mergeam linistit pe banda 1 cu 100 Pai bine ti-a facut. Tu ai voie cu 150 iar el nu? ![]() This post has been edited by cdadan: 27 Aug 2010, 15:13 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#427
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Am explicat de ce m-am luat la harta. Iar daca faceam doar eu concurs nu s-ar fi luat dupa mine in continuare. De puterea masinii nu ma leg pentru ca aproape orice masina are un raport cp/kg mai bun ca al meu, nu asta e scopul. Si da, probabil imi cunosc masina mai mult decat el o cunoaste pe a sa.
Poate nu ai citit tot contextul, da, pot merge cu 150 unde drumul imi permite, dar Touaregul ce cauta cu 150 ocupand 2 benzi? Oricum, daca precizez ca restul drumului in afara de 'intrecerea' respectiva a fost facut cu maxim 110 la ora, probabil ca nu ma crede nimeni. Din nou, nu asta e scopul. This post has been edited by AmunDei: 27 Aug 2010, 15:39 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
cdadan |
![]()
Post
#428
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 27 Aug 2010, 16:38) Mai puternica, mai stabila, una peste alta evident mai rapida. Si mult mai sigura. ![]() Mi-a placut si faza cu Accord-ul. Am tinut trena, am inversat rolurile, am ras si eu, a ras si el ... ca intre profesori. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#429
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Observatie de ultima ora: la plecarile in forta de pe loc, aderenta se pastreaza mult mai buna daca rotile sunt bracate. Mai exact, daca plec tare si rotile sunt drepte iar directia tinuta este inainte, inevitabil derapez, dar daca trebuie de ex sa fac stanga sau dreapta atunci cand plec de pe loc si am deja rotile putin bracate, derapajul este minim, uneori chiar deloc. Nu-mi pot explica fenomenul...
This post has been edited by AmunDei: 8 Oct 2010, 12:02 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#430
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Geometria directiei si diferentialul ar fi de vina. Dar daca nu vrei sa ramai fara sateliti, nu exagera.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#431
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu ramane fara sateliti, daca e atent ca doctorul, si ii culege dupa ce au iesit prin carsasa cutiei.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#432
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Plec tare cand e nevoie, ex intersectie aglomerata, unde daca ma bag tre sa dau ceva gaz ca sa nu incurc pe nimeni.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
argon |
![]()
Post
#433
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Asa zic si eu ca Euro 4 e lesinat tare, dar nu ai compensat acest fapt cu ciptiuningu? La plecarea de pe loc nu bati nici un Logan..aia e problema ta? dupa 50 de metri te ajunge, dar nu asta conteaza cand e vorba de plecat din intersectii...pleaca tare si fara sa o fortezi cu scart.
This post has been edited by argon: 8 Oct 2010, 12:17 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#434
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Nu e vorba de 'lesinat', dar mie nu imi place cand intr-o intersectie aglomerata sau cand intra cineva pe banda 1 la drum lung mai din scurt sa o lalaie pana ajunge la viteza mea si sa fiu eu nevoit sa franez. Daca te bagi pai baga-te nu o tine la 20-30 la ora dupa manevra. Din cauza asta plec tare, ca nu-mi place sa fac chestia asta altuia.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#435
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai una e sa pleci tare, alta e sa rupi aderenta. Bine, daca ai montana e similar...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#436
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
ciudat, toate masinile pe care le-am condus pierdeau aderenta mult mai usor cu rotile virate decat in linie dreapta
![]() This post has been edited by ArtVandelay: 8 Oct 2010, 12:54 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
AmunDei |
![]()
Post
#437
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 8 Oct 2010, 12:48) La mine e totuna ![]() Pneurile sunt Uniroyal Rallye 680 Edit: am facut un sumar aproximativ de km de cand am luat carnetul. Am undeva pe la 60-65 mii km in total, iar in ianuarie fac 5 ani. Se putea si mai mult, dar asta e. This post has been edited by AmunDei: 24 Oct 2010, 11:57 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#438
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Cum difuzoarele de le-am pus pe fata sunt doar temporare pentru ca-s no-nameuri, recomandati-mi si mie o pereche pe 16.5 de calitate, buget maxim 200 ron.
This post has been edited by AmunDei: 24 Oct 2010, 15:50 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
misu78 |
![]()
Post
#439
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_au...axiale/THx_662/
sau daca ai un pic mai mult loc http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_au...axiale/GT5-803/ |
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#440
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Helix.
http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_au.../Dark_Blue_B6x/ This post has been edited by einstein1984: 25 Oct 2010, 09:26 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
C@talin |
![]()
Post
#441
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
cdadan |
![]()
Post
#442
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 25 Oct 2010, 10:25) +1 ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#443
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
C@talin, nu vreau pe componente ca nu mi-am pus fete de usi pline
![]() Interesante Helix-urile 'adancime de montaj - 58mm', inseamna ca o sa dea si putin bas, pentru ca am renuntat si la ideea subwoofer-ului din motive de spatiu. This post has been edited by AmunDei: 26 Oct 2010, 00:17 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
misu78 |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Blaupunkt au adancime 46!
|
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#445
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Tot mediocre sunt.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#446
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Onkyo made in Japan daca gasesti, boxe de boxe, sunt OEM Daewoo, dar la limuzine.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#447
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.335 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Las- dracului Argoane ca sunt altele atatea peste ... tu si limuzinele tale ....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#448
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nakamichi stiam ca se pun pe Lexus, Bose pe Audi, Linn pe Aston MArtin, si vine argon cu cartoanele lui.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Blaupunkt pe Matiz si Logan
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
misu78 |
![]()
Post
#450
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 27 Oct 2010, 15:49) Da, dar nici 200 ron nu sunt multi bani. Eu nu as cumpara difuzoare doar de 200 ron, mai pun ceva si iau mai bun. In timp am fost foarte multumit de Pionner si JBL. Data viitoare voi cumpara pentru mine JBL(nici foarte scumpe si destul de performante pentru nevoile mele). ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:31 |