DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

47 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.

AmunDei
post 12 Aug 2010, 16:52
Post #421


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Gandeste-te ca oriunde vedeam urma de imbinare incetineam la 90-100 si nu a fost suficient...


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Aug 2010, 17:44
Post #422


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




asa se intampla cu roti minuscule, cu 185 sau 195 pe 15 nu mai simti nimic tongue.gif vinde-mi mie jantele alea pe 13 ca nu-s pretentios, si iti pui tu ai mari ph34r.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 12 Aug 2010, 18:00
Post #423


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




N-are treaba roata, are treaba ET-ul jantelor care este 25 fata de 45 la table, cuplat cu 5,5 J fata de 4,5. Iar eu daca pun mai mari scade si mai mult comfortul ca micsorez balonul.

This post has been edited by AmunDei: 12 Aug 2010, 18:02


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 14 Aug 2010, 18:54
Post #424


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Ieri la ora 12 m-am suit frumusel in masina cu destinatia Sibiu, pt festivalul Artmania. Asadar facut plinul cu benzol de 99 (4.91 lei/L, maca-v-ar cainii de hoti...) si purces la drum. Drumul foarte liber cum am iesit din Ploiesti (cum nu prea e in nici o zi) si am crezut ca am noroc de trafic bun, dar mare greseala. Cum am intrat in Sinaia parca se teleportasera acolo toate masinile din lume, nu inteleg de unde erau atatea si in felul asta a trecut fix o ora jumate pana am iesit din Busteni, mai exact pentru vreo 10 km. Ma rog, trecem peste. Pana la Brasov s-a mai eliberat, apoi mai departe spre Sibiu unde ma bucur sa vad ca drumul s-a mentinut dupa iarna care a fost.

Undeva intre Brasov si Fagaras m-am luat la harta cu un Astra clasic, in sensul ca a vrut la un moment dat sa ma depaseasca intr-un loc neprielnic pentru el si pentru mine, adica avand masina venind din fata si fara prea multa vizibilitate (pe bune ca nu stiu cum gandesc unii oameni). Dupa tentativa lui nereusita de depasire m-am enervat si i-am dat talpa ca sa-i treaca toate dorintele de a ma baga in sant si l-am tinut in spate vreo 10 km dupa care am lasat-o moale si l-am lasat sa se duca in plata domnului (aici bifam varfuri de 150 km/h cuplat cu suspensia care m-a ajutat mult, facand ca terenul pierdut in linie dreapta din cauza diferentei de putere sa fie recuperat cu brio pe viraje).

Apoi am ajuns in Fagaras unde drumul e pulbere cum il stiam, dar se traverseaza repede, iar dupa a urmat inlantuirea de 110 km/h exterior si 50-60 in localitate, ca-s multe si dese ale naibii. Apropiindu-ma de Sibiu am ginit si o spalatorie unde am dat jegul jos de pe masina cat mi-am dezmortit si eu putin picioarele. De ajuns am ajuns in jurul orei 18, deci un mirific total de aproape 6 ore pentru 260 de km amarati. Vive la Roumanie inca o data!

Dupa ce am pus ceva la ghiozdan ca ma rodea foamea rau de tot m-am inarmat cu entuziasm si cu ceva bani (stiam de anul trecut ca e 5 lei un pahar cu bere - deci pahar, nu halba - bine ca nu i-a lovit febra tva-ului crescut) si m-am indreptat catre piata mare.

Concertul fu fain, dar sonorizarea cam dubioasa, din 2 motive:
- pe de o parte pedala dubla iti deplasa intestinele din loc iar pe de alta parte auzeam foarte clar ce vorbeste persoana de langa mine; probabil cei de au facut egalizarea credeau ca e loc de discoteca.
- a doua chestie deranjanta a fost pierderea in mixaj a vocii si a chitarii solo cuplat cu faptul ca de langa scena nu se intelegea nici un cuvant, dar daca ma duceam 50 m in spate totul se schimba. Pai oameni buni, ma duc sa vad trupa de aproape nu sa stau la un km de scena ca sa pricep ceva, altfel stateam frumusel acasa si ascultam de la calculator.

M-au bucurat in schimb prestatiile primelor doua trupe, mi-au demonstrat ca 'stiu' si live, iar cea de-a treia nu m-a interesat ca urmare am iesit la vreo 20 de minute dupa inceperea timpului lor alocat.

De campat am campat in masina si am adormit pe la ora 12 cu trezirea la ora 5 ca sa plec inapoi pe racoare.

Drumul inapoi lejer, dar cu multe tiruri (deh, circula si ei tot noaptea). Cum am trecut de Brasov s-a mai animat putin atmosfera, iar pe urcarea de dinainte de Predeal am tinut trena pentru un Accord, rolurile inversandu-se pe portiunea de cativa km inspre Azuga, unde e iarasi loc de fuga. Apoi ne-am calmat odata ce am intrat in localitate, am ras si eu, a ras si el si ne-am vazut de drum linistiti in continuare.

Si cum drumul fusese chiar 'idiots free' pana acum, era logic ca urma sa intalnesc cateva specimene:

1: meltean cu Touareg ce a trecut vajaind (minim 150 cred) pe banda doi in timp ce eu mergeam linistit pe banda 1 cu 100. Asta in sine nu ar fi o problema, numai ca o treime din masina lui circula pe banda pe care ma aflam eu si a trecut atat de aproape incat mi-a sters tot praful de pe oglinda stanga, plus ca masina s-a zguduit atat de tare de la curentul de aer ca riscam sa ajung in sant daca nu tineam ferm de volan. Noroc ca nu-s sperios la faze din astea. Concluzia: pupa-l-ar trenu cu tot cu el in masina.

2: inainte de rondul carrefour ploiesti, eu pe prima banda (din 2) si mos cu logan pe banda 2 care decide ca e de cuviinta sa intre in rond suindu-se pe masina mea. Asadar infipt in pedala de frana si in claxon, evitat bordura si injurat mos de toate neamurile in timp ce el revenea pe banda lui. La iesire din rond acelasi mos considera ca nu-i de cuviinta sa mai tina linia corecta si intra din nou pe banda 1, adica fix unde eram, ati ghicit, tot eu. Repetat ce am facut mai sus apoi depasit mos cu prima ocazie sa nu mai imi faca alte surprize. Concluzia: n-am nimic cu cei batrani dar daca nu mai poti fi atent stai acasa la treburile tale si nu-l mai cauta pe necuratu' pe drum.

si in ultimul rand 3: taximetrist de pe contrasens care se gandeste sa faca stanga taind linia continua prin fata mea la nici 1 km dupa evenimentul de mai sus. Concluzia: astuia nu am ce sa-i urez decat sa-l pupe acelasi tren ca pe ala cu Torareg, eventual pe amandoi in acelasi timp.

Apoi ajuns acasa in parcare in 9:45, oprit motorul, multumit masinii pentru ca m-a adus in siguranta acasa si a suportat chinurile prin care a trecut, 'multumit' sortii ca mi-a adus totii idiotii pe o raza de 100 km in fata, apoi mers la o binemeritata masa ca eram rupt de foame din nou.

Total km efectuati: 525. Inca nu s-a aprins becul pt alimentare si cum la mine la prima palpaire mai am vreo 5 L in rezervor rezulta daca fac calculul doar cu km astia inseamna un 5.7 la suta, in conditiile in care jumatate din drum (respectiv la dus) am folosit AC si a vazut talpa seriosa pe portiuni maricele. Multumitor, spun eu.

Si ceva poze pentru imortalizarea digitala a calatoriei.

This post has been edited by AmunDei: 14 Aug 2010, 19:03

Attached thumbnail(s)
DSC00784.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 848
DSC00786.JPG ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 895
DSC00787.JPG ( Size: 1.56mb ) Number of downloads: 831
DSC00790.JPG ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 770


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 27 Aug 2010, 13:47
Post #425


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Am montat niste boxe de 16,5 pe fata. Pana aici totul bine, numai ca in ideea ca pe viitor voi schimba fetele de usa cu unele care sa acopere toata usa, am fost cam neglijent si am ciopartit cam mult cartonul de pe partea dreapta pentru a putea introduce difuzorul.

Abia apoi m-am documentat asupra fetelor de usa pline, si ar veni cu 2 dezavantaje:
- primul ca vor acoperi cu totul tamburusele de inchidere/deschidere usi; cum inca nu am gasit un buton adecvat pentru chestia asta, inseamna ca nu voi mai putea utiliza functia de inchidere a usilor din interior (prezizez ca din telecomanda pot sa le inchid, dar numai daca motorul este oprit, cand il pornesc nu mai vrea si pas blink.gif ).
- al doilea dezavantaj ar fi ca pe spate nu vor mai intra in locasul lor manerele de la geamuri.

In concluzie cred ca renunt si cumpar de la dezmembrari o fata de usa cum am acum pe care o decupez cu simt de raspundere, iar de banii respectivi pun folie pe geamuri laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 27 Aug 2010, 15:13
Post #426


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(AmunDei @ 14 Aug 2010, 19:54)
intre Brasov si Fagaras m-am luat la harta cu un Astra clasic ... bifam varfuri de 150 km/h
*


Nus' de ce te apuci sa relatezi astfel de vitejii, ca nu e deloc educativ. Sa nu mai zic de viteze ilegale. Iar clasicul ala cat de 1.4 motor ar avea, e mult mai rapid ca matizul. Ai avut parte de un partener de trafic mai putin antrenat sau pur si simplu, poate ca te-a ignorat. Tu faceai concurs, iar el nu. blush.gif

QUOTE(AmunDei @ 14 Aug 2010, 19:54)
meltean cu Touareg ce a trecut vajaind (minim 150 cred) pe banda doi in timp ce eu mergeam linistit pe banda 1 cu 100
*


Pai bine ti-a facut. Tu ai voie cu 150 iar el nu? blink.gif

This post has been edited by cdadan: 27 Aug 2010, 15:13


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 27 Aug 2010, 15:38
Post #427


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Am explicat de ce m-am luat la harta. Iar daca faceam doar eu concurs nu s-ar fi luat dupa mine in continuare. De puterea masinii nu ma leg pentru ca aproape orice masina are un raport cp/kg mai bun ca al meu, nu asta e scopul. Si da, probabil imi cunosc masina mai mult decat el o cunoaste pe a sa.

Poate nu ai citit tot contextul, da, pot merge cu 150 unde drumul imi permite, dar Touaregul ce cauta cu 150 ocupand 2 benzi?

Oricum, daca precizez ca restul drumului in afara de 'intrecerea' respectiva a fost facut cu maxim 110 la ora, probabil ca nu ma crede nimeni. Din nou, nu asta e scopul.

This post has been edited by AmunDei: 27 Aug 2010, 15:39


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 27 Aug 2010, 16:04
Post #428


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(AmunDei @ 27 Aug 2010, 16:38)
De puterea masinii nu ma leg
*


Mai puternica, mai stabila, una peste alta evident mai rapida. Si mult mai sigura. wink.gif Daca l-ai vazut stresat si periculos, lasa-l in plata domnului sa mearga singur.
Mi-a placut si faza cu Accord-ul. Am tinut trena, am inversat rolurile, am ras si eu, a ras si el ... ca intre profesori. blush.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 8 Oct 2010, 12:01
Post #429


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Observatie de ultima ora: la plecarile in forta de pe loc, aderenta se pastreaza mult mai buna daca rotile sunt bracate. Mai exact, daca plec tare si rotile sunt drepte iar directia tinuta este inainte, inevitabil derapez, dar daca trebuie de ex sa fac stanga sau dreapta atunci cand plec de pe loc si am deja rotile putin bracate, derapajul este minim, uneori chiar deloc. Nu-mi pot explica fenomenul...

This post has been edited by AmunDei: 8 Oct 2010, 12:02


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Oct 2010, 12:04
Post #430


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Geometria directiei si diferentialul ar fi de vina. Dar daca nu vrei sa ramai fara sateliti, nu exagera.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Oct 2010, 12:11
Post #431


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu ramane fara sateliti, daca e atent ca doctorul, si ii culege dupa ce au iesit prin carsasa cutiei.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 8 Oct 2010, 12:13
Post #432


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Plec tare cand e nevoie, ex intersectie aglomerata, unde daca ma bag tre sa dau ceva gaz ca sa nu incurc pe nimeni.


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Oct 2010, 12:14
Post #433


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Asa zic si eu ca Euro 4 e lesinat tare, dar nu ai compensat acest fapt cu ciptiuningu? La plecarea de pe loc nu bati nici un Logan..aia e problema ta? dupa 50 de metri te ajunge, dar nu asta conteaza cand e vorba de plecat din intersectii...pleaca tare si fara sa o fortezi cu scart.

This post has been edited by argon: 8 Oct 2010, 12:17


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 8 Oct 2010, 12:23
Post #434


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Nu e vorba de 'lesinat', dar mie nu imi place cand intr-o intersectie aglomerata sau cand intra cineva pe banda 1 la drum lung mai din scurt sa o lalaie pana ajunge la viteza mea si sa fiu eu nevoit sa franez. Daca te bagi pai baga-te nu o tine la 20-30 la ora dupa manevra. Din cauza asta plec tare, ca nu-mi place sa fac chestia asta altuia.


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Oct 2010, 12:48
Post #435


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai una e sa pleci tare, alta e sa rupi aderenta. Bine, daca ai montana e similar...


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 8 Oct 2010, 12:54
Post #436


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




ciudat, toate masinile pe care le-am condus pierdeau aderenta mult mai usor cu rotile virate decat in linie dreapta huh.gif si mi se pare logic, patineaza roata de pe interiorul virajului

This post has been edited by ArtVandelay: 8 Oct 2010, 12:54


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 8 Oct 2010, 13:28
Post #437


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




QUOTE(einstein1984 @ 8 Oct 2010, 12:48)
Pai una e sa pleci tare, alta e sa rupi aderenta. Bine, daca ai montana e similar...
*



La mine e totuna biggrin.gif

Pneurile sunt Uniroyal Rallye 680

Edit: am facut un sumar aproximativ de km de cand am luat carnetul. Am undeva pe la 60-65 mii km in total, iar in ianuarie fac 5 ani. Se putea si mai mult, dar asta e.

This post has been edited by AmunDei: 24 Oct 2010, 11:57


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 24 Oct 2010, 15:47
Post #438


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Cum difuzoarele de le-am pus pe fata sunt doar temporare pentru ca-s no-nameuri, recomandati-mi si mie o pereche pe 16.5 de calitate, buget maxim 200 ron.

This post has been edited by AmunDei: 24 Oct 2010, 15:50


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 25 Oct 2010, 09:12
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari






--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Oct 2010, 09:25
Post #440


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Helix.
http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_au.../Dark_Blue_B6x/

This post has been edited by einstein1984: 25 Oct 2010, 09:26


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 25 Oct 2010, 12:17
Post #441


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu






--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 25 Oct 2010, 12:38
Post #442


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(einstein1984 @ 25 Oct 2010, 10:25)

+1 up.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 26 Oct 2010, 00:16
Post #443


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




C@talin, nu vreau pe componente ca nu mi-am pus fete de usi pline smile.gif

Interesante Helix-urile 'adancime de montaj - 58mm', inseamna ca o sa dea si putin bas, pentru ca am renuntat si la ideea subwoofer-ului din motive de spatiu.

This post has been edited by AmunDei: 26 Oct 2010, 00:17


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 27 Oct 2010, 13:35
Post #444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Blaupunkt au adancime 46!


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Oct 2010, 15:49
Post #445


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Tot mediocre sunt.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Oct 2010, 16:06
Post #446


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Onkyo made in Japan daca gasesti, boxe de boxe, sunt OEM Daewoo, dar la limuzine.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Oct 2010, 16:07
Post #447


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.335
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Las- dracului Argoane ca sunt altele atatea peste ... tu si limuzinele tale ....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Oct 2010, 16:10
Post #448


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nakamichi stiam ca se pun pe Lexus, Bose pe Audi, Linn pe Aston MArtin, si vine argon cu cartoanele lui.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 27 Oct 2010, 16:23
Post #449


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Blaupunkt pe Matiz si Logan laugh.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 27 Oct 2010, 20:03
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(einstein1984 @ 27 Oct 2010, 15:49)
Tot mediocre sunt.
*


Da, dar nici 200 ron nu sunt multi bani. Eu nu as cumpara difuzoare doar de 200 ron, mai pun ceva si iau mai bun. In timp am fost foarte multumit de Pionner si JBL. Data viitoare voi cumpara pentru mine JBL(nici foarte scumpe si destul de performante pentru nevoile mele). wink.gif


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
47 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 04:31
Forum Renault