Modificare parametrii turbina Logan 1,5 DCI, Modificare parametrii turbina Logan 1,5 DCI
![]() ![]() ![]() |
Modificare parametrii turbina Logan 1,5 DCI, Modificare parametrii turbina Logan 1,5 DCI
ArtVandelay |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|||
alc2 |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari pt ce ai obtinut pana acum , nu te mai lua dupa carcotasi care se refera la semiesec , costuri mari sau lipsa de fiabilitate , ai facut-o asa cum vroiai si asta conteaza . Si noi am putea vorbi de strugurii acri.
Respect pt curaj si ambitie ![]() La resoftare , peste 5000 km , o sa castigi + 30% cuplu si putere , asta ca sa fie safe , se poate si mai mult dar ..... Back on topic : *Legat de stabilitatea la viteze mari ti-as recomanda in loc de fuste,eleroane&stuff o solutie ieftina si cu rezultate bune : micsorarea garzii la sol , iar daca exista buget , si/sau amortizoare+arcuri sport . *Viteza maxima e o.k. , cu puterea de 105 CP nu poti sa ceri mai mult de la o caroserie "aerodinamica " , M2.2 de 105CP are 186 dar are alt Cx *Legat de schimb kit ambreiaj actual cu unul sport : vezi ca trebuie schimbata si volanta , altfel nu o sa tina mult. http://www.zf.com/sre/content/media/import..._2008/PCS_e.pdf Informativ , kit complet ambreiaj sachs performance disc si placa de presiune > 709 euro. QUOTE(hardsoft21 @ 29 Mar 2008, 08:06) . Acum dupa masuratoare am 208Nm si este la 1850 nu la 1700 cum era inainte. Nu inteleg de ce e cuplul doar 208 , adica cat cel de la 1.5/85 http://www.renault.ro/vn/megane_berline_4_portes_f2/p51.php OFF : Daca vrei sa faci o tura ( ca o mica comparatie ) cu TDI-ul din semnatura , poate ne intalnim intr-o zi ,dupa summit . |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#123
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
De ce nu înțelegi cum de este mai mic?
![]() Mai mare nu înseamnă neapărat mai bun, cum se spunea pe la începuturile discuției... Turbina nu se pupă cu motorișca... Iar în disputa cârcotași versus aplaudaci, nu prea se văd argumetele voastre... This post has been edited by MAERSK: 29 Mar 2008, 22:10 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
hardsoft21 |
![]()
Post
#124
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 26 January 08 ![]() |
Buna seara oameni buni
Vai de mine si de mine! Ce a ajuns acest biet topic - un mar al discordiei. Nu va certati acum pt nimic. Nu doresc sa fiu eu cauza disputelor voastre. Hai sa va spun ce am facut pe asfalt. Poza este mai jos, cu ce viteza am circulat pe la noi pe "drumulet" - 170 km/h dar nici una din pozele cu turometru nu este cum trebuie. Toate sunt tremurate si nu se intelege nimic. Asa ca ma mai duc maine dimineata intre 8 si 9 cand e soseaua mai libera sa am loc sa-i mai dau ceva "gaz"( motorina ). Se pare ca ceau spus baietii mai sus este partial corect. La 160 km/h aveam in jur de 3800 RPM plus minus vibratiile acului La 170 Km/h aveam in jur de 4000 RPM plus minus vibratiile acului. Mai sus de 170 nu m-am dus ca nu aveam loc de ceilalti participanti la "cross". Poate maine dimineata am loc mai mult pe sosea si pot sa o turez mai mult. Legat de turatii, putere si viteza problema nu este asa de simpla cum pare. Hai sa luam problema din clasa a 7 spre a 12 si sa vedem ce ne invata manualul. Puterea este egala cu forta ori viteza => P= FxV Ducand totul la limita adica facand ca in clasa a 12-a limita din putere avem: LIM ( FxV) = > la limita forta se reduce la cumulul tuturor fortelor de frecare care se exercita asupra masinii. Frecarea anvelopelor cu asfaltul, frecarea masinii cu aerul, frecarea elementelor transmisiei si asa mai departe ajungem sa putem sa le consideram constante. In mod real ele nu sunt constante, ele variaza dupa anumite legi - dar pt un interval infinit ezimal le putem considera constante. Deci daca putere creste atunci creste si viteza de deplasare a masinii. Dar repet asta este pur teoretic. In realitate lucrurile stau un pic altfel. Modificarea puterii masinii inseamna de fapt modificarea carecteristicilor de functionare a motorului. Adica la o anumnita turatie vei avea a alta putere si implicit alt impact asupra modului de transfer al puterii prin sistemul de transmisie. Tinand cont de variatia fortelor si a vitezei se obtine de fapt ca la cresterea puterii aveam cresterea atat a fortelor de frecare cat si o crestere mica de viteza. Dar eu nu asta am urmarit prin punerea unei noi turbine. Am vrut un aport de putere si modificarea softului la STAGE1 astfel incat sa-mi fie modificate limitarile din fabrica. Inainte nu puteam sa trec de 155-158 km/h. Acum ajung usor la 170 si mai am pedala si aport de putere astfel incat sa ma duc mai sus. Cu fumul stau bine spre exceptional. Nu scoate fum de nici o culoare si merge chiar frumos. Cat despre consum nu stiu ce sa spun ca pe asta nu l-am studiat. Ca limite o sa plec de la faptul ca in bucuresti consumam cam 6,8-7,1 iar afara la viteza stabila 120km/h cu aer conditionat pe treapta doi eram pe la 4,1-4,2 l/ 100km. Voi face extrapolare liniara sa vad cat ar trebuii sa consume la viteza cu care voi merge si apoi voi vedea cat imi indica calculatorul. Legat de viteza de deplasare trebuie sa recunosc ca aici am avut dreptate. La 170 km/h pe GPS amicului aveam 169 iar amicul meu cu opelul lui avea aproape 170. Asa ca mie kilometrajul imi indica aproape corect viteza de deplasare. Legat de pozarea motorului, daca vreti o sa fac asta maine dimineata dar cu capacul de plastic pus nu se vede nimic ( acel ornament care acopera motorul ) iar daca-l dau jos doar un ochi format poate sa-si spuna parerea despre turbina pt ca totul arata la fel cu diferenta ca "melcul" turbinei noi este un pic mai mare iar "palnia" de aspiratie este un pic mai evazata. Aici au pus nemtii un intermediar intre tubul filtrului de aer si "palnia" turbinei. Celelalte elemente nu se vad ca sunt un pic puse mai jos spre panoul de foc al masinii. Trebuie sa bagi capul la baza capotei ca sa le vezi. Voi poza maine dimineata cu telefonul si le voi posta aici. Alte pareri si alte sugestii maine dupa orele 10-11 cand ma intorc din "cursa" Multumesc celor care mi-au dat adrese de unde pot si cum pot procura diverse ca sa fac masina mai stabila. Cu cat merg mai mult cu ea cu atat sunt mai incantat de ce am reusit sa fac. Si voi avea chef sa ma si laud, asa ca .... ma voi lauda. Cu respect hardsoft21 This post has been edited by hardsoft21: 29 Mar 2008, 23:41 Attached thumbnail(s) Poza1.jpg ( Size: 44.82k ) Number of downloads: 678 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 - 1.5DCI
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Niste poze la motor?
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
PaulT |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 29 Mar 2008, 22:45) ArtVandelay ![]() ![]() <span class='edit'>29 Mar 2008, 22:49:</span> Demarajul se va imbunatati datorita cuplului motor superior ![]() ![]() La x rotatii ale motorului ,cu cutia cuplata intr-o anumita treapta vei avea y rotatii la roata.INDIFERENT de puterea motorului.Si daca o impingi in treapta respectiva,la o anumita viteza vei avea aceeasi turatie ca atunci cand trage motorul.E atat de dificil de priceput?Si daca pe cutia respectiva va fi montat un motor de 500 CP,turatia in treapta 5 a motorului la 150km/h va fi aceeasi ca acum.Cum sa ignori partea cinematica????Pai partea cinematica iti transforma rotatiile arborelui in rotatii ale rotii....Oricum,discutia este off-topic. On-topic-Pentru stabilitate,micsoreaza garda la sol si intareste un pic suspensia.Fustele si eleroanele nu te ajuta cu nimic.Mai bine sa aiba masina un look stock,si sa aiba imbunatatiri care se simt cu adevarat.Eleroanele si fusta ar fi bani aruncati.Parerea mea.Oricum,felicitari pentru modificare.Ar fi interesante niste diagrame de la standul de masurare a performantelor.Nu ti le-au dat cei la care ai pus turbina? |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Muratu |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Din datele date de tine (cum ca ai prins 170Km/h la o turatie de 4000RPM) a reiesit faptul ca la turatia de 4500RPM vei avea o viteza de invidiat de 190Km/h, iar la viteza de 200Km/h vei avea 4700RPM.
Te invidiez prin faptul ca ai reusit sa-ti modifici masina intr-un mod in care autoritatile nu ar avea cum sa-si dea seama de modificarea facuta. |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#128
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Intr-adevar, chiar ai obtinut ceva. Ramane de vazut cat vor rezista alte piese ...
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
PaulT |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muratu @ 1 Apr 2008, 20:24) Din datele date de tine (cum ca ai prins 170Km/h la o turatie de 4000RPM) a reiesit faptul ca la turatia de 4500RPM vei avea o viteza de invidiat de 190Km/h, iar la viteza de 200Km/h vei avea 4700RPM. Te invidiez prin faptul ca ai reusit sa-ti modifici masina intr-un mod in care autoritatile nu ar avea cum sa-si dea seama de modificarea facuta. Orice Logan dci ar atinge vitezele astea daca ar avea suficienta putere sa urce in ture...Si-a modificat motorul,nu cutia de viteze.Si la 190km/h oricum nu va ajunge..de 200km/h nici nu mai comentez. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Muratu |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
De ce nu, doar inca nu stie la ce turatie are limitare.
Eu am reusit sa ma duc pe vitezometru aproape de 205Km/h la o turatie de 4400Rpm aproximaiv iar motorul nu a zis nici passs, nu as vedea de ce un logan cu o Putere asemanatoare cu a Accentului meu nu ar prinde cel putin 190Km/h o viteza plauzibila(dar nu uzuala). |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Eu sunt insistent. Cer niste poze. Altfel cred ca Loganul ala e stock.
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#132
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
@Muratu, si tu chiar crezi ca la 205Km/h pe vitezometru, erai aproape de viteza de 200Km/h ... ?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Doc |
![]()
Post
#133
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu de ce dar modificarile la masina asta nu au costat atat cat s-a vehiculat pe aici si totusi rezultatul este unul mai bun:
--- editat de moderator: sters linkul de reclama --- This post has been edited by klaus: 5 Apr 2008, 22:23 |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muratu @ 3 Apr 2008, 20:16) De ce nu, doar inca nu stie la ce turatie are limitare. Eu am reusit sa ma duc pe vitezometru aproape de 205Km/h la o turatie de 4400Rpm aproximaiv iar motorul nu a zis nici passs, nu as vedea de ce un logan cu o Putere asemanatoare cu a Accentului meu nu ar prinde cel putin 190Km/h o viteza plauzibila(dar nu uzuala). Ai impresia ca poti ajunge la turatia max in ultima treapta??Nu limitarea de turatie iti da v max.Daca era asa...atingeam 225km/h cu berlina.Din cate stiu Hyundai 1,5 crdi are vmax 176 km/h.Pana la 205 km/h,chiar daca sunt pe ceas e cale f lunga.Sau vant f serios din spate sau o panta de durata.Ca abatere de 30 km/h ma indoiesc sa aibe.Si o mare influenta asupra vmax o are aerodinamica,iar la aceeasi putere,masina ta sta mai bine ca Loganul din punctul asta de vedere. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#135
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Pina la urma @hardsoft21, pui poze de la motor sau nu? spune ca sa stim sa nu te mai stresam...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#136
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
După ce iese din service...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#137
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Hai mah ... ca nu s-a stricat chiar asa repede ... mai putintica rabdare.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Lord Hades |
![]()
Post
#138
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Cata rautate ... sau sa fie ... invidie?
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#139
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Eu nu am diesel ... si chiar daca as avea, nu as avea banii si nici curajul necesar pentru a aduce o asemenea modificare motorului.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
hardsoft21 |
![]()
Post
#140
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 26 January 08 ![]() |
QUOTE(bobo77 @ 5 Apr 2008, 09:38) Salut baieti. Am plecat la plimbare prin tara, asa ca la SUMMITUL lui PESTE. Poze de la motor nu pot sa pun din cauza ca nu prea a iesit nimic din ce am pozat. Asa cum am spus turbina si restul sunt undeva jos , cam pe la nivelul motorului si trebuie sa bagi capul intre baza capotei si motor ca sa vezi ceva. Am facut ceva poze dar sunt total aiurea, naspa. Asa ca nu le postez. Rog nu va suparati, o sa incer sa mai fac cateva ca sa vedeti si voi ce a iesit. La intrebarea cat scoate la demaraj, raspunsul este 12-13 secunde. Atat a iesit la incercare cu plecare de pe loc si sosire la linie cu cronometrul in mana. Eroarea poate sa fie destul de mare dar mie imi convine cum este acum. Consumul a scazut un pic. Dar asta doar pana pe la 120 Km/h, ca dupa ce trec de 120-125 km/h incepe sa manance cam 1 litru la fiecare 9-12 km/h in plus. Asa ca de la un consum normal de 3,9-4,1 l/100km la 120 incepe sa suie vertiginos pana pe la 9,5-10,5 la peste 165km/h.Cand eram la peste 175km/h nu am privit la consum, mai interesat eram de turatie si de viteza. Legat de intrebarea cu pretul, pot sa spun urmatoarele. Masina a costat 8900euro si cu ce am mai cheltuit pentru modificari si remapari am ajuns cu ea la o suma cam de 11500 euro. Pretul unui logan de 85 CP nou este de 10500-10800 euro depinde cu ce vine pe el. Daca mai pui si o remapare de 300 euro face cam 11100 euro. Asa ca mare diferenta de pret nu este si eu oricum sunt un pic mai tare ca el. Asa ca sunt multumit de investitie. Mai jos am pus cateva poze cu viteza cu care am mers pe la noi pe drumuri.Am avut curahjul sa imping pedala pana la maxim in podea si am ajuns la peste 185 km/h.Dar asta pt foarte scurt timp ca nu vreau sa am probleme cu ea. Revin la parerea ca este un pic instabila de fund asa ca pana la urma ma voi indrepta spre un eleron. Poate ii pun si spoiler. Dupa cei fac tot aranjamentul voi pune niste poze pe aici sa le vedeti. Cu respect hardsoft21 P.S. = Primele trei poze sunt pt lamurirea intrebarilor anterioare privitoare la turatie si viteza. De acolo oricin poate sa afaca extrapolari si sa vada ce si cum dar mai ales CAT. Facute la viteza relativ stabila. This post has been edited by hardsoft21: 6 Apr 2008, 23:40 Attached thumbnail(s) Poza2.jpg ( Size: 23.29k ) Number of downloads: 726 Poza4.jpg ( Size: 24.47k ) Number of downloads: 667 Poza5.jpg ( Size: 25.27k ) Number of downloads: 680 Poza8.jpg ( Size: 15.03k ) Number of downloads: 677 Poza9.jpg ( Size: 16.48k ) Number of downloads: 345 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 - 1.5DCI
|
|
Doc |
![]()
Post
#141
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai niste grafice dyno? Nu de alta as vrea sa vad si eu cum trage masina asta.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Bravo pentru rezultat.
Am si eu o curiozitate. Eu ca posesor de Logan stiu ca 30% din puterea motorului se afla sub pres.. ![]() Daca vrei stabilitate de ce o cauti in body-kituri? Ca astea sunt doar pt show, si in plus iti scad, banuiesc, si din viteza maxima. Alte arcuri+amortizoare nu ti-ar fi de folos pentru stabilitate si pentru un + la viteza? Un splitter pentru bara fata, un eleron-da, "generator Vortex" ![]() |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(hardsoft21 @ 6 Apr 2008, 23:30) La intrebarea cat scoate la demaraj, raspunsul este 12-13 secunde. Atat a iesit la incercare cu plecare de pe loc si sosire la linie cu cronometrul in mana. Eroarea poate sa fie destul de mare dar mie imi convine cum este acum. Consumul a scazut un pic. Dar asta doar pana pe la 120 Km/h, ca dupa ce trec de 120-125 km/h incepe sa manance cam 1 litru la fiecare 9-12 km/h in plus. Asa ca de la un consum normal de 3,9-4,1 l/100km la 120 incepe sa suie vertiginos pana pe la 9,5-10,5 la peste 165km/h.Cand eram la peste 175km/h nu am privit la consum, mai interesat eram de turatie si de viteza. Credeam ca poti obtine performante mai mari din schimbarea turbinei. Uite iau exemplu masina mea un dci euro4 de 70cp luata anul trecut cu o simpla resoftare(remapare) adica cu costuri totale investite de 225 euro la dimsport bucuresti am obtinut exact aceleasi performante ca tine(si anume demaraj 0-100km/h in 12-13sec,cresterea vitezei maxime,si scaderea consumului la fel ca la tine) dar cu costuri mult mai mici. Consum la 80km/h Consum la 100km/h Viteza maxima(cu masina incarcata,cel putin 300kg) |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#144
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Fă un consum la pompă, să vezi cât minte acel soft...
![]() Dacă vrei să scrie consum 2 %, caută-mă! ![]() This post has been edited by MAERSK: 12 Apr 2008, 15:04 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
hardsoft21 |
![]()
Post
#145
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 26 January 08 ![]() |
[quote=SUPERCAR,12 Apr 2008, 14:27]
Credeam ca poti obtine performante mai mari din schimbarea turbinei. Uite iau exemplu masina mea un dci euro4 de 70cp luata anul trecut cu o simpla resoftare(remapare) adica cu costuri totale investite de 225 euro la dimsport bucuresti am obtinut exact aceleasi performante ca tine(si anume demaraj 0-100km/h in 12-13sec,cresterea vitezei maxime,si scaderea consumului la fel ca la tine) dar cu costuri mult mai mici. Salut ! Sunt in deplasari , la un internet de cafenea asa ca o sa scriu scurt ca merge reteaua astora ca un C _ R . Daca te uiti in cartea masinii vei vedea urmatoarele. 1. La data achizitionarii masinii mele a ta era un faza de prototip sau de embrion. Asa ca eu aveam turbina cu geometrie fixa iar la tine este cu cea variabila. Acum am si eu turbina cu geometrie variabila. 2. Cum am mai scris anterior - si tu si eu avem acelasi tip de cutie de viteza DOAR ca la tine baietii de la fabrica de GREVISTI din Pitesti au modificat treapta 4 si 5 - rapoarte modificate. Asa ca eu din fabrica aveam 153 km/h pe carte si tu ai ( conform maculaturii intitulata "cartea masinii" ) cam 170 km/h. Asa ca prin resoftare ma asteptam sa spui ca ai o viteza de 200km/h nu ca la cei 170 ei mai pus ceva de genul 15km/h. Eu am pus de la 153 la 185 si mai sus - deci cam peste 30 km/h. Asa ca eu am dat banii pe ceva bun iat tu ai dat banii pe "seminte". Poate daca o mai resoftezi de 1000 euro ajungi si tu sa-i pui la a ta 30 km/h in plus. Cand ajumgi la 200 km/h , adica 170+30=> initial+resoftare atunci sunt de acord ca poti sa te lauzi cu ceva. Aici mai itervine si diferenta de pret. Ca tu din fabrica ai pus la pretul masinii inca 700 euro ca sa o cumperi. Euroi pe care eu ii consum pt turbina. 3. Chestia cu consumul las-o mai moale. Si eu daca vrei iti merg cu loganul meu cu 73Km/h si iti demonstrez ca are un consum de 2,9-3 l/100km.Eu vorbeam de un consum la 120 Km/h cand mai si depasesti si nu cand esti in curul unui camion si stai la urmarire. Asa am mers si eu cu 75km/h la 12-15 m in spatele unui camion si consumam 2,5-2,8 l/100km. Te astept pe tine sa-i explici cum am facut asta. In rest bafta si vorbim cand ajung acasa. Cu respect hardsoft21 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 - 1.5DCI
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
Nu te supara nu am nimic cu tine.
In primul rand motorul de pe loganul meu dci are turbina cu geometrie fixa. Apoi cutia de viteze este exact ca a doar ca a mea este actionata pe cabluri. Si la consum ala e la mers normal pe autostrada...fara sa merg in spatele unui tir si fara sa merg la vale sau sa fie pe liber,mai erau in masina vreo 2 persoane care pot confirma asta oricand. Ca o adaugare inainte de resoftare a mea nu trecea de 165km/h cam asta e maxim pentru un dci de 70cp stock. PS.Am si suspensia schimbata(arcuri si amortizoare) si anvelopele iar masina e mai joasa cu vreo 4 sau 5 cm si poate are si asta vreun efect la rezistenta la inaintare. This post has been edited by SUPERCAR: 12 Apr 2008, 17:33 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
klaus |
![]()
Post
#147
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(hardsoft21 @ 12 Apr 2008, 16:19) Asa ca eu din fabrica aveam 153 km/h pe carte si tu ai ( conform maculaturii intitulata "cartea masinii" ) cam 170 km/h. Asa ca prin resoftare ma asteptam sa spui ca ai o viteza de 200km/h nu ca la cei 170 ei mai pus ceva de genul 15km/h. Eu am pus de la 153 la 185 si mai sus - deci cam peste 30 km/h. Asa ca eu am dat banii pe ceva bun iat tu ai dat banii pe "seminte". Poate daca o mai resoftezi de 1000 euro ajungi si tu sa-i pui la a ta 30 km/h in plus. Cand ajumgi la 200 km/h , adica 170+30=> initial+resoftare atunci sunt de acord ca poti sa te lauzi cu ceva. 1. Tu compari ce zice cartea (153) cu ce-ai vazut tu pe bord dupa modificari (adica 185 dupa spusele tale). Deci compari mere cu pere. 153 reali si 153 pe bord sunt cu totul alta, poate-ar trebui sa faci un test cu un logan ca al tau stock, parerea mea e ca pe bord va trece lejer de acei 153. 2. Rezistenta la inaintare creste f mult odata cu viteza. Daca adaugand X cai putere, cresti viteza de la 150 la 180, in niciun caz aceiasi X cai nu vor creste viteza de la 170 la 200. Rezistenta la inainte la 200 si cea la 180 sunt total diferite, cresterea nu e liniara. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
klaus |
![]()
Post
#149
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#150
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si puterea necesara invingerii rezistentei creste cu cubul.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:03 |