DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Modificare parametrii turbina Logan 1,5 DCI, Modificare parametrii turbina Logan 1,5 DCI

IRONICK
post 25 Apr 2008, 09:20
Post #181


-


Group: Members
Posts: 22.700
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(felixb @ 25 Apr 2008, 06:28)
@IRONICK :DOAR ATAT, la reputatia ta, ...eu inca ma abtin
Oare de cate ori trebuie sa ti se spuna ca esti penibil ca sa intelegi?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PAULIC
post 25 Apr 2008, 09:22
Post #182


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 June 07
From: Bucuresti




Daca initiatorul topicului este de acord eu m-as oferi sa merg pe a2 in urma domniei lui pina la viteza maxima pe care poate sa o prinda cu acea zisa modificare facuta de specialisti in germania. Mentionez ca si eu am tot motor euro3 dar in momentul in care el ajunge la viteza maxima sa imi faca un semn(asta in cazul in care ma pot tine aproape de dinsul) si cu riscul unui consum destul de mare ii arat ce putea obtine cu citeva sute de euro ,asta fara sa faca 4000km.


This post has been edited by PAULIC: 25 Apr 2008, 09:25


--------------------
MERCEDES LOGAN E 220 CDI 1,5 DCI W211 2003 LAUREATE 2006 - B38TXY B48VCK
LOGAN LAUREATE 1,5 DCI 2006
MERCEDES E 220 CDI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felixb
post 25 Apr 2008, 17:43
Post #183


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 April 08




in fine, se vede treaba ca nu sunt binevenit,...studiati acest grafic, ...si nu mai vorbim...bafta va urez
nu ai cum sa ai 108cp la un cuplu de 208nm, fara un lag mare, asta inseamna ca iti da putere si cuplu maxim in ture foarte mari....tu ai vorbit ceva de 4100 ture, sunt ferm convins ca nu atingi 1o8 cp la 4100 ture, si daca iau de bun ce ai scris ca ai cuplu 208nm la 1800-1900, imi este apsolut clar ca nu ai nici macar 85cp...eu la 90 cp(la 3800 ture) aveam 219nm(la 2210 ture)...concluzia este; zici ca ai 108 cp la 4100rot/min(turatie mare), la un cuplu mic 208nm (in ture joase)....aberant, sigur ai fost mintit...ITI RECOMAND UN DYNO, bafta

This post has been edited by felixb: 25 Apr 2008, 18:10

Attached thumbnail(s)
LOGAN_20CU_20INTERCOOLER_20SI_20UNICHIP_1_.jpg ( Size: 121.46k ) Number of downloads: 455


--------------------
logan dci 2006
Prostii par conceputi pe cale artificiala/ Ca sunt multi ai dracu' si n-au nici o boala (Parazitii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Apr 2008, 18:22
Post #184


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Șterge repede numărul de telefon..


This post has been edited by MAERSK: 25 Apr 2008, 18:24


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Apr 2008, 18:27
Post #185


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.588
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nici o problema, cu totii stim cat de "optimist" poate fi dinamometrul de la Master Tuner unde ai fost tu cand se vrea.

This post has been edited by einstein1984: 26 Apr 2008, 08:44


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felixb
post 25 Apr 2008, 21:12
Post #186


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 April 08




QUOTE(einstein1984 @ 25 Apr 2008, 18:27)
Nici o problema, cu totii stim cat de "optimist" poate fi dinamometrul de la Matser Tuner unde ai fost tu cand se vrea.
*



carcotas...asta e...am vazut ca ai ceva cu ei, pe alt forum...parerea mea este ca exagerezi...da-mi un singur exemplu plauzibil de modificare test atata timp cat esti prezent la finalul testului(banuiesc ca ai facut, sau ai asistat la un test dyno)...CARCOTAS sau fitos...cred ca ai remarcat faptul ca nu am niciun interes sa le fac reclama

This post has been edited by felixb: 25 Apr 2008, 21:17


--------------------
logan dci 2006
Prostii par conceputi pe cale artificiala/ Ca sunt multi ai dracu' si n-au nici o boala (Parazitii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 25 Apr 2008, 21:24
Post #187


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(felixb @ 23 Apr 2008, 22:30)
...ai si tu o diagrama Dyno? eu am avut 103 cp, 260nm(AM SI DIAGRAMA), stock am avut 65 cp, 160nm...realizat in bucuresti,cu 1000e... acum am mai mult,..
*


Cat ?

Parca e prea mult 263 Nm pentru un motor ca asta ... nu stiu ... in fine ... ai o diferenta de cuplu care doar ea insasi (diferenta) misca de pe loc lejer o masina de gen clio, solenza, fabia. Eu stiam ca se poate maxim 30% fara probleme, ce-i in plus scurteaza viata motorului intr-un mod exponential ... cam cati km ai parcurs de la modificarea cu pricina ?

Oricum, toata stima din partea mea pentru astfel de pasionati pentru schimbarea turbinelor, testare, etc !!! Si, nu in ultimul rand, pentru explicatiile kilometrice pe care am depus un oaresice efort sa le citesc !

This post has been edited by cristi.r: 25 Apr 2008, 21:33


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Apr 2008, 22:39
Post #188


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Revin cu intrebarea: numai din intercooler si chiptuning e tot aportul asta. Bine, si dintr-o eliminare a catalizatorului?
Masurarea pe dyno, in ambele variante (stock-ul de 65 cp si "modificata") s-a realizat in conformitate cu directiva 80/1296/CEE, asa cum trebuie?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PAULIC
post 26 Apr 2008, 00:04
Post #189


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 June 07
From: Bucuresti




Nu Klaus ,nu este numai din ce ai enumerat mai sus,dar nu pot sa ma bag eu sa spun daca Felix nu spune. Ce pot sa spun ca este un om serios care nu ii arde de mintit alti oameni pe forum si mai pot sa spun ca masina lui alearga cu peste 200km/h si se poate si dovedi.


--------------------
MERCEDES LOGAN E 220 CDI 1,5 DCI W211 2003 LAUREATE 2006 - B38TXY B48VCK
LOGAN LAUREATE 1,5 DCI 2006
MERCEDES E 220 CDI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felixb
post 26 Apr 2008, 05:28
Post #190


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 April 08




mersi Paulic, la obiect si fara inflorituri...sa traiesti nea PAULIC, paste fericit


--------------------
logan dci 2006
Prostii par conceputi pe cale artificiala/ Ca sunt multi ai dracu' si n-au nici o boala (Parazitii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 26 Apr 2008, 08:35
Post #191


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Cu peste 200km/h pe GPS? ca pe ceas majoritatea lgn merg...

This post has been edited by bobo77: 26 Apr 2008, 08:35


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Apr 2008, 08:43
Post #192


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.588
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




felixb, spre deosebire de tine stiu si cum functioneaza un dinamometru de sasiu, stiu si cum poate fi pacalit, calibrat sau verificat. Dar 175 Nm/l de cilindree deja depaseste un diesel de 3 l si 6 in linie de la BMW, care are tehnologii mult mai avansate decat petarda de K9K a lui Renault (mai ales sustinand ca e turbina lui din fabrica). Asa ca nu prea cred ce arati tu acolo.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 26 Apr 2008, 10:30
Post #193


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Mult zgomot pentru nimic. Mergeti pe o pista de curse pe undeva NU PE DRUMURI PUBLICE si vedeti care scoate cel mai bun timp, sau cea mai mare viteza inregistrata cu un radar performant de preferat. Si pe urma cineva isi va cere scuze, iar alt cineva va fi premiat. Asta daca chiar are importanta ca se atinge 190 sau 200 km/h cu loganul diesel. A mea la 140 mi se parea a naibii de instabila ... poate si din cauza ca batea un vant puternic. Asa ca astept rezultatele concursului.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felixb
post 26 Apr 2008, 13:20
Post #194


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 April 08




@ lord hades ;schimba arcuri si amortizoare si mai stam de vorba
@einstein1984 ;forte bine, nu crezi si pace...pe hard soft il crezi cand spune ca are 208nm?(CU ACEEASI PETARDA LA CARE FACI REFERIRE)....acum m-am convins, esti FITOS, MAI PUTIN CUNOSCATOR...SI DACA TOT STI cum poate fi pacalit spune, fama sa inteleg, ...daca nu sunt VORBE IN VANT.....BLA, BLA, BLA

This post has been edited by felixb: 26 Apr 2008, 13:25


--------------------
logan dci 2006
Prostii par conceputi pe cale artificiala/ Ca sunt multi ai dracu' si n-au nici o boala (Parazitii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PAULIC
post 26 Apr 2008, 13:45
Post #195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 June 07
From: Bucuresti




Eu am propus dar nu s-a dat nici un raspuns


--------------------
MERCEDES LOGAN E 220 CDI 1,5 DCI W211 2003 LAUREATE 2006 - B38TXY B48VCK
LOGAN LAUREATE 1,5 DCI 2006
MERCEDES E 220 CDI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Apr 2008, 14:50
Post #196


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.588
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




felixb, pe hardsoft l-as crede, caci cifra cu care se lauda el e mai credibila decat a ta, mai ales in lumina modificarilor pe care le-a descris. Tu nu spui ce ai pe masina, dar te lauzi cu o linie serpuita pe un grafic.
Renault scoate din 1,5 DCi 100 de cai si 200 Nm (cifre relativ apropiate de ce a declarat hardsoft), tu vii si zici ca ai cu 30% mai mult cuplu la o putere comparabila. In caz ca nu stiai, puterea e direct proportionala cu cuplul si cu turatia. Asa ca daca chiar ai aia 103 cai, ca sa ai si 260 Nm ar trebui sa ai o curba de cuplu f tuguiata, care scade mult in ture mari, lucru greu de crezut pentru un MAC. Eu zic sa ne lasi in pace sau sa mergi pe 4 tuning, unde o gramada de oameni vor cadea in fund in fata ta si a maretei tale masini.
Daca vrei sa pacalesti un dinamometru de sasiu, e suficient sa te joci cu locul unde pui traductorul de temperatura a aerului. Il indesi sub capota si o sa faca o corectie de iese graficul de pe zona hasurata. Mai sunt si alte metode, dar am altele mai bine de facut decat sa ti le explic tie.
Sarbatori fericite tuturor!

This post has been edited by einstein1984: 26 Apr 2008, 14:51


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 26 Apr 2008, 15:43
Post #197


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




@felixb, mai jenibil de atat, poti fi? ... Ti-ai facut si tu cont sa te lauzi ca, kitsch-ul tau de masina, e mai buna decat toate celelalte. Ca doar ti-ai facut si tu un chip-tuning, si acuma te dai mare zmeu. Jenibil ...


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Apr 2008, 15:54
Post #198


-


Group: Members
Posts: 22.700
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(einstein1984 @ 26 Apr 2008, 15:50)
Daca vrei sa pacalesti un dinamometru de sasiu, e suficient sa te joci
Pentru cine nu stie, se recomanda citirea normei puse de Klaus si se va observa cat de usor se poate insela un dyno ...
QUOTE(klaus @ 25 Apr 2008, 23:39)
s-a realizat in conformitate cu directiva 80/1296/CEE, asa cum trebuie?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felixb
post 26 Apr 2008, 18:30
Post #199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 April 08




bla, bla, bla...in primul rand ca nu m-am laudat....se vede treaba ca nu am cu cine purta o discutie pertinenta, la orice argument de al meu cautati sa transformati ceva veridic intr-un neadevar...asa ca renunt, nu de alta dar nu am cu cine...ce zici Einstein1984- MA PROVOCI LA UN DYNO? plateste cine pierde...

This post has been edited by felixb: 26 Apr 2008, 18:33


--------------------
logan dci 2006
Prostii par conceputi pe cale artificiala/ Ca sunt multi ai dracu' si n-au nici o boala (Parazitii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 26 Apr 2008, 19:11
Post #200


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Pai poate ne-ai oferi sansa de a ne "clati" ochii pe acel "ceva veridic" ...


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 26 Apr 2008, 19:30
Post #201


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(felixb @ 26 Apr 2008, 14:20)
@ lord hades ;schimba arcuri si amortizoare si mai stam de vorba
*




Tu chiar crezi ca nu am ce face cu niste bani? ce nu pot sta linistit la coada la semafor cu 70 CP si arcurile originale?


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VLADIautomobile
post 26 Apr 2008, 20:11
Post #202


cu 1 passat in -


Group: Members
Posts: 159
Joined: 23 October 07
From: Timisoara




Exista un lucru despre care se poate discuta pe acest forum fara sa fi luat la misto, fara carcoteli si chestii rautacioase?
Eu cred ca initiatorul acestui topic a avut un curaj enorm si a vrut sa faca ceva deosebit indiferent daca a fost stupid sau nu si de aceea nu pot decat sa-l felicit.
Lasati-o mai moale ca e Pastele!

This post has been edited by VLADIautomobile: 26 Apr 2008, 20:14


--------------------
Dacia Logan 1,5 DCI 2005 - TM 22 ZCH
What the mind can conceive and believe, it can achieve!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felixb
post 26 Apr 2008, 21:24
Post #203


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 April 08




vlad sunt de acord cu tine,dar fitosii astia cu impresii de cunoscatori si multa poezie in cap,... si tendinte de monopolizare a unui thread, scot ce este mai rau din mine....la un cerc literar ar trebui sa participe, nu aici...BLA, BLA, BLA...BUFONERIE, NIMIC MAI MULT


--------------------
logan dci 2006
Prostii par conceputi pe cale artificiala/ Ca sunt multi ai dracu' si n-au nici o boala (Parazitii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raqzvan
post 27 Apr 2008, 02:18
Post #204


gute Laune war Trumpf


Group: Members
Posts: 514
Joined: 21 September 06
From: Constanta, Romania




Motanu' Felix, da' tu pana la urma ce doresti de la viata?! De ce cauti scandal cu orice pret?
Pana acum tu esti singurul cu "poezie in cap". Vii pe forum cu vocabularul tau limitat, ortografia deficitara si logica defecta, jignesti in stanga si in dreapta si faci pe marele cunoscator, dar nu aduci nici o dovada in sprijinul afirmatiilor sforaitoare. Ori te lauzi (si atat), ori prezinti ce modificari ai facut la masina, ca sa vada si ochii nostri minunea. Daca nu, atunci tot ce-ai facut tu e ...
QUOTE
BLA, BLA, BLA...BUFONERIE, NIMIC MAI MULT


Later edit:
Am editat cele doua "mari" greseli (in albastru). Scuza mea e ca tastez pe intuneric (am o tastatura cu taste iluminate, si a inceput sa se ia vopseaua de pe taste) si tastez repede. Macar eu am invatat in clasa intai sa folosesc semnele de punctuatie: nu pun punct dupa virgula, las un spatiu dupa punct si dupa virgula (pentru ca ideile sa fie mai usor de urmarit), etc. Si am mai invatat ca dupa punct se incepe propozitia urmatoare cu litera mare. huh.gif Sau intre timp s-au schimbat regulile?!

This post has been edited by raqzvan: 27 Apr 2008, 18:56


--------------------
Geely Logan Laureate 1.6MPI 2006
Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 27 Apr 2008, 09:09
Post #205


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




felixb, inchide-le gura carcotasilor astora de pe forum cu un alt test pe dyno, dar facut in alta parte. Eu nu am studii in domeniu si tot am spus acelasi lucru pe care einstein l-a demonstrat apropape inginereste (adica nu cu cifre biggrin.gif). Pur si simplu e prea mare cuplul ala de 260 Nm. Uita-te si tu un pic in ofertele altor producatori de automobile si fa-ti singur o idee. Nu e neaparat sa ne-o impartasesti noua aici.

Ainstaine, ca sa-ti pun, totusi, sangele in miscare, mi-am adus aminte de curba de cuplu/putere la 1.7 CDTi de la isuzu pus pe opel, 100CP, 16v, euro4. Aia tuguiata biggrin.gif
link


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Apr 2008, 17:22
Post #206


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Avand in vedere ca nu prea primesc raspunsuri, sa spun ce am inteles eu de prin alte parti:
Felix are asa:
- motorul standard de 65 cp. cu turbina standard cu geometrie fixa
- intercooler (unul mare, intr-adevar) montat de mastertuning
- un chiptuning prin OBD
- un catalizator scos
- la chiptuning s-a adaugat, tot la master tuning, un UNICHIP exterior

Adica pe scurt: fara catalizator + intercooler + chiptunig + chiptuning la chiptuning ( LolLolLo.gif )

Petru a obtine rezultate asemanatoare, din acelasi motor de baza, Renault a pus alte injectoare, alta turbina, intercooler, "chiptuning" si cred ca are si ceva modificari la chiulasa si pistoane.

Parerea mea personala: daca era asa de simplu Renaultul nu se mai complica cu alta turbina, cu alte injectoare etc. Insa se vede treaba ca el s-a complicat.

PS: umbla vorba prin targ, de la unii care s-au dat cu masina lui felix, ca nu trage pe cat zice proprietarul. O fi vreo vorba rautacioasa, nu pot nega, ca eu nu m-am dat cu ea, dar mi-a trecut oarecum pe la ureche...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felixb
post 27 Apr 2008, 18:29
Post #207


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 April 08




@raqzvan: ce profesor 'cult'. vad ca imi dai 'lectii' (pentru 'ortografia deficitara si logica defecta' pe care le am,)...ce parere ai de asta, TU AI SCRIS : 'vocalar', 'davada', 'nici o' (corect e'vocabular', 'dovada', 'nicio'). scuteste-ma, esti depasit baiatule. nu mai invoca 'ortografii' si jigniri, daca tu nu esti in stare sa fi asa cum pretinzi de la altii.
@klaus: si nici nu ai sa te dai cu masina mea, moderator 'impartial' ce esti. mai ales ca erai la curent cu imbunatatirile masinii mele (stiu cand erai logat pe celalalt forum si erai pe threadul meu; chiar ti-am trimis un PM cu 'bine ai venit la noi').ORICUM, ATI AVUT DREPTATE. AM SPART CUTIA....asta e. bravo hardsoft, ai facut lucru de calitate

In concluzie, bravo baieti! sunteti meseriasi! ati avut dreptate, am incercat sa va conving cu supermasina mea, am inventat, dar nu mi-a tinut...gratie desteptaciunii voastre.
AM SPART CUTIA FRATILOR!

This post has been edited by felixb: 27 Apr 2008, 18:31


--------------------
logan dci 2006
Prostii par conceputi pe cale artificiala/ Ca sunt multi ai dracu' si n-au nici o boala (Parazitii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Apr 2008, 18:58
Post #208


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Du-teeeeeeeeeee.................


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Apr 2008, 18:59
Post #209


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(felixb @ 27 Apr 2008, 19:29)
@klaus: si nici nu ai sa te dai cu masina mea,
Nu mi se pare ca as fi cerut eu asa ceva...
QUOTE(felixb @ 27 Apr 2008, 19:29)
moderator 'impartial' ce esti.
Si ce ar trebui sa faca un moderator impartial in opinia dvs? La ce am fost "partial"?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 27 Apr 2008, 19:23
Post #210


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Ce cutie s-a spart? smile.gif

Sa inteleg ca felix umbla fara catalizator ... si cum iti mai ies nene noxele la ITP? ... probabil cu spaga ...

Topicul asta o ia aiurea rau de tot. sad.gif si incepuse atat de fumos ... oricum cee important e ca hardsoft e fericit cu masinuta lui smile.gif


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 11:39
Forum Renault