Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Formula 1 -Sezonul 2005
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
driverx
Eu de mult nu mai urmaresc DELOC F1. De ani de zile. Cine s-a uitat la F1 la sfarsitul anilor 80 stie de ce nu ma mai uit acum. Atunci era un spectacol. Aveai la ce te uita. S-au scos motoarele Turbo, s-a dus tot. Mai tare m-am suparat cand le-au ingustat in 90 si nu stiu cat. Am uitat. E o gluma de multi ani acest F1. Gluma proasta. Spectacol 0, in afara de anul acesta, ne uitam cum Schumi alearga pe locul 1, in afara de masinile slabe la care nu stiai cand pusca motorul, totul era previzibil.

Ce interesante is cursele de camioane, WRC, NASCAR....
neumann
QUOTE(ssilviu @ 20 Jun 2005, 11:47)
MIchelin nu este cu nimic mai mult vinovat ca un producator al carui motor bubuie in turul de incalzire!


Corect, cu conditia ca motorul sa bubuie din cauza ca e facut prost (defect de proiectare/fabricatie) si nu din vina ca pilotul l-a forjat prea tare (eventual in calificari).
Oricum, Michelin s-au penalizat singuri, nici FIA si nici altcineva nu puteau sa obtina un efect mai mare ca asta. Ce-si face omul cu mana lui...
Ca o parere personala, ar trebui dublate punctele care se obtin in cursele din formula 1 (toate, adica locul 1 - 20 pct, locul II - 16 pct, etc.); astfel ar conta mai mult capacitatea pilotului de a termina cursa si faptul ca acesta se claseaza in mod constant in primii 8. Nu le-ar mai da mana acestor "meseriasi" sa renunte asa usor la a mai concura chiar si pentru ultimele locuri aducatoare de puncte.

ssilviu
QUOTE(cristianco2002 @ 20 Jun 2005, 12:24)

Ca o parere personala, ar trebui dublate punctele care se obtin in cursele din formula 1 (toate, adica locul 1 - 20 pct, locul II - 16 pct, etc.); astfel ar conta mai mult capacitatea pilotului de a termina cursa si faptul ca acesta se claseaza in mod constant in primii 8. Nu le-ar mai da mana acestor "meseriasi" sa renunte asa usor la a mai concura chiar si pentru ultimele locuri aducatoare de puncte.
*


iti dai seama ca ferrari ar fi stat mai prost, nu? tongue.gif
neumann
QUOTE(ssilviu @ 20 Jun 2005, 12:38)
iti dai seama ca ferrari ar fi stat mai prost, nu? tongue.gif


Depinde la cate curse mai dau astia de la Michelin chix cu pneurile tongue.gif
Cui ii pasa de Ferrari? Despre altceva discutam aici.
In schimb, tendinta data de jmecherii formulei 1 mi se pare gresita in general.
Cum adica sa limitezi orele de teste, de exemplu? Adica omu' vrea sa munceasca pentru a imbunatati masina in particular, si tehnologia in general si tu ii interzici?
Si ce daca numai o echipa e dispusa sa investeasca in asta? Bravo lor! Nu e spectacol? Nici o problema, spectacol poate fi si lupta pentru locul 2,3,4,5 etc.
E ca si cum am face un pact sa nu folosim fibra optica pentru transmisii de date ca e prea scumpa, si ne angajam toti sa folosim metoda indiana (cu fumul).
PS: Mi-am luat bicicleta si ma antrenez. Sper ca in cativa ani sa particip cu ea la formula1, as prefera la Monaco.
ssilviu
nu e bine pusa problema de tine cu limitarea testarii. Unii aveau bani si testau 100.000km si normal ca aveau performante mai bune ca unii care nu aveau bani decat de 30k km. Insa in cazul in care toti au aceleasi conditii, atunci se vede care echipa e mai buna si stie sa exploateze cel mai bine aia 30.000km.
neumann

Iar eu n-am bani decat de o bicicleta sau o dacie. Care e problema? Ma obliga cineva sa ma iau la intrecere cu un passat pe strada? Mama lor de nemti... daca romanii aveau atatia bani sa testeze dacia la fel de mult ca passatul, normal ca faceau o masina mai buna (aiurea...). Who cares?
Scopul e progresul. Nu carpeala la bani. Oricum, pana la urma tot 2-3 echipe care au bani conteaza cu adevarat.
E normal (legile economiei spun asta) ca pe masura ce adaugi resurse (dupa punctul de eficienta maxima), aportul lor sa fie din ce in ce mai mic la rezultat.
ssilviu
scopul e competitia! cat mai egala...
BAC
Bun, haide sa vedem care sunt regulile in celelalte concursuri de masini. In Formula Renault si GP2(fosta F3000) se merge parca cu acelasi tip de sasiu. In WTCC anul trecut se punea lest la castigatorul cursei anterioare, nu stiu acum cum e. Si acolo s-a traversat o criza, castiga numai Alfa-Romeo dupa carte a inceput sa castige numai BMW. Nu stiu clar in formulele americane cum e, dar parca si acolo aveau la un moment dat ceva comun.
St
In NASCAR exista 2-3 tipuri de sasiu, motoarele seamana izbitor, nu sunt la fel, dar sunt apropiate de performanta, sa nu mai spunem ca masinile sunt la nivelul anilor 85-90, pentru spectacol si siguranta pilotilor(chiar daca nu prea e)
Fire
Michlen sunt trasi la raspundere.
http://formula1.com/race/news/3209/740.html
paulp
Sa le puna Montane, ca astea rezista si 10 ani fara uzura, ce daca n-au aderenta.. doar is facute de acelasi producator smile.gif
costi
Corect! le dau eu pe ale mele smile.gif
Am revazut asta seara iesirea de la boxe al lui Schumacher.
Ma intreb cit de timpit si lipsit de scrupule poate fi cineva incit sa-si scoata colegul de echipa de pe circuit !
Si cit de penibil poate fi altcineva incit sa stea cu un asemenea specimen in echipa doar de dragul unui salariu mare.



Fire
Daca se lasa frau liber la orice si nu se impunea nici o restrictie (nr de km, motor, sasiu) ar fi castigat echipele cu cei mai multi bani. Tot ce incearca sa faca Max si Bernie este ca creasca interesul in urmarirea acestui motorsport. Fiindca e evident ca in anii anteriori din cauza monopolului Calutului Cabrat (parca asa e) F1 isi pierdea din spectatori. Sincer imi placeau regulile de acum 2 ani cand nu aveai voie TC decat dupa 100 km si moror schimbat de cate ori vroiai tu.
Ori in 2008 ce Formula 1 mai e si asta...bine ca nu cere (FIA) sa fie motor cu carburator si frane cu tambur pe fata si saboti de cauciuc in spate tongue.gif

Apropo....pentru cine stie, masinile F1 de acum au vreun agent de racire sau sunt exclusiv racite de cele 3 prize de aer?

Costi, Schumi ar fi facut orice pentru acele 10 puncte, ai spune ca se multumeste cu acele 7 titluri dar se pare ca nu..si asa e bine!
A, si daca as fi co-echipierul lui i-as face loc oricand sa ma depasasca smile.gif
Intr-adevar Bari era dezamagit dupa cursa...ati vazut ca cei 2 nu se priveau in ochi deloc, dar dupa ce ca esti la Ferrari mai faci si mutre? Ce, mai vrei si locul 1?
dantes
QUOTE(Fire @ 20 Jun 2005, 21:58)
Apropo....pentru cine stie, masinile F1 de acum au vreun agent de racire sau sunt exclusiv racite de cele 3 prize de aer?
*



Au si lichid de racire....dupa cum ai vazut, cand bubuie un motor, e si fum alb (apa) si albastrui (ulei)... dar au niste radiatoare MARI...si la 19.000 de rpm...cred ca trebuiesc racite repede!

Oricum..e o prostie sa limitezi o masina in F1... De aici se trag foarte multe progrese tehnologice, care in mod normal, nu se baga bani ptr. asa ceva, decat foarte putin...
St
Ba da, se baga destui bani si in asa ceva, numai ca multe inovatii pe masninile de serie sunt imprumutatea din F1
driverx
19000 rpm??

Pe la 10-11 mii pistoanele is pintre nori.
paulp
Catch it 243.gif

Mai uita-te la F1, ca plaja maxima de turatii e intr-adevar la 18-19 mii de ture wink.gif
driverx
Chiar....hmmm...chiar asa a evoluat? smile.gif De muuuulti ani nu m-am mai uitat la ....sa nu zic ce ii F1.
dantes
Intr-adevar, majoritatea masinilor din F1 merg cu 18-19.000 rpm, dar sunt si exceptii..
Minardi, mai mult de 17.000 nu vezi, iar BMW, a atins si 20.000 ....

Intr-adevar se baga bani si in dezvoltarea masinilor de serie, DAR cei mai multi bani sunt bagati in dezvoltarea masinilor din F1... Gandeste-te ca an de an, baietii schimba radical toata masina, ca alte cutii, alte motoare, alta aerodinamica, etc... Renault a mers la un moment dar (2 ani) cu un motor cu deschidere intre cilindri de 116*...ceilalti cu 90* cum era normal...si chiar promitea mult, mai ales ca aerodinamica se schimba radical (in bine), cand centrul de greutate era mai jos... Dar au intampinat probleme, si au renuntat...dar daca se dovedea fiabil? We'll never know!

La masinile de serie ce sa mai zic? Ca nu le schimba decat la ceva ani, si de regula sunt facelifturi, nicidecum avans tehnologic...

Astfel, de exemplu, ESP-ul a fost imprumutat de la F1, sau traction control, sau mai stiu eu ce gadgeturi... De aceea consider ca in F1 nu ar trebui sa existe limite, si astfel sa progreseze si tehnologia...

Sa vedem pe viitor ce se va intampla... Pana atunci, se pare ca FIA intenteaza ceva acuzatii la adresa lui Michelin, ca trebuiau ca masinile cu astfel de cauciucuri, sa fie monitorizate la viteza in curba 13, si sa nu depaseasca viteza de X km/h...Dar astfel, tot Ferrari castiga, dar castiga cu toate masinile in pista si se simteau umiliti... De parca Ferrari cum se simtea cand toate caucioacele lor aveau probleme de aderenta si toate prostiile?
costi
Pai chiar ca nu te uiti.
Grafica de acum include si un turometru si un accelerometru.
Poti vedea usor ca turatia se duce in 18-19.000 iar accelerarile/decelerarile ajung si la 5g !
driverx
OK, sorry, my mistake smile.gif

Nu ma mai fascineaza de multi ani F1. Asta e. Am explicat mai sus de ce.
dantes
QUOTE
Grafica de acum include si un turometru si un accelerometru.


Si cu timpii de pe livetiming de la formula1.com , experienta e completa smile.gif

Sper sa vedem si spectacol, batai pentru pozitia 1,2,3,4,etc, cu muuuulte masini, nu numai ferrari si ...ferrari, sa mai fie si renault, mercedes, honda, etc...Iar pana acum imi place ceea ce vad...
Mai putin ultima "cursa"! -Multumim domnilor de la FIA !
St
Sa speram ca nu se va mai intampla ce s-a intamplat la INDianapolis.

Nu este numai FIA de vina pentru ce s-a intamplat. Eu zic ca principalul vinovat e MIchelin.
dantes
QUOTE
Nu este numai FIA de vina pentru ce s-a intamplat. Eu zic ca principalul vinovat e MIchelin.


Stii ce imi este mie teama? De faptul ca pe 29 sau cat naiba au spus ei, va fi o infatisare la nustiuce comisie sau tribunal sau ceva, in care FIA vor sa penalizeze pe cei de la Michelin...

Din chestia asta, sper sa nu sufere spectacolul! Desi la cat de inrait e Eclestone pe Michelin, nu stiu cum va iesi...
Sa speram in continuare la curse neatinse de regulamente stupide!

Later edit...din stirea data de Fire
QUOTE
The FIA has ordered the seven Michelin teams to appear at a hearing of its World Motor Sport Council on Wednesday June 29 following their controversial withdrawal from the US Grand Prix.
The seven teams due to appear before the FIA next week are BAR, McLaren, Red Bull, Renault, Sauber, Toyota and Williams.
Fire
poate in cel mai rau caz vor fi nevoiti sa plateasca o suma mare de bani care eventual sa acopere 50% din vaolarea biletului fiecarui spectator, asa mi s-ar parea corect.

Dar cand au avut masinile F1 sistem ESP? Nu mi-amintesc de asa ceva.
St
Organizatorii dau cumva banii pe bilet inapoi spectatorilor?
Fire
nu se stie inca
FLEX
QUOTE(Fire @ 21 Jun 2005, 18:20)
Dar cand au avut masinile F1 sistem ESP? Nu mi-amintesc de asa ceva.
*



Cred ca era vorba de suspensiile active si launch-control, nu de ESP ...
dantes
La ei "ESP"-ul e muuuuuult evoluat prin suspensii active, prin elemente de aerodinamica (inainte se puteau modifica "din mers" anumite setari aerodinamice), etc...
A fost un pic adaptat pe masinile de serie.... Oricum, au la sisteme electronice care cred ca noi nici nu visam...sau ce si cum functioneaza. Oricum in momentul cand sunt depasite pentru ei, atunci le baga pe masinile de serie...

Sa vedem ce o sa decida mai marii F1-ului...
Fire
Eu nu stiu ce sisteme electronice avansate mai au acum...majoritatea au fost interzise. "Following the ban on computer-controlled 'active' suspension in the 1990s, all of the Formula One car's suspension functions must be carried out without electronic intervention."
Nici launch control, nici TC decat dupa 100 km/h. Nu prea mai au nici un sistem avansat ce asista la manevrarea masinii...
BAC
Daca FIA va lua niste masuri de pedepsire a celor sapte echipe, direct sau indirect prin Michelin, cred ca vom asista la inceputul ruperii F1.
Fire
Pai va si lua:
"The seven Michelin teams who pulled out of Sunday’s race at Indianapolis are to face charges of breaching the International Sporting Code by committing "one or more acts prejudicial to the interests of a competition, namely the 2005 United States Grand Prix, and/or to the interests of motor sport generally.""

http://formula1.com/race/news/3212/740.html pt. tot articolul.
Daca n-aveti chef sa-l cititi: cele 7 echipe au incalcat mai multe reguli si vor primi o pedeapsa.
dantes
Nu pot sa zic decat ca la faza asta, FIA are dreptate! Sa-i penalizeze in special in bani, si de ce nu si in puncte!

Asta a insemna o SFIDARE! Articolul ala care spunea ca trebuie sa anunti din timp ca te retragi, nu-l stiam...astfel ca pe langa daunele morale provocate, mai apare si o incalcare a regulamentului...

Ce Bridgstone au avut probleme dar au concurat! Ca s-au facut de rusine, s-au facut! Dar astia sunt mai cu MOT?
Sa fie penalizati!!!
brunner
Reactie tipica de ferrarist. "SA LE TAIE CAPUL!"
"astia sunt mai cu MOT"
Da ma, au fost mai cu mot, le-a fost frica de moarte. Ce-ati fi vrut? Sa moara cativa piloti, ca sa fiti voi multumiti ca s-a concurat?
Daca era ferrari in locul lor, n-ati fi zis nici pas.

Au fost suficient de penalizati prin pierderea punctelor pentru cursa asta.
La regulament n-au ce sa le faca, oficialii AU FOST anuntati, si la cursa S-AU PREZENTAT. Singura obligatie era sa faca tura de formare, care au si facut-o.

BTW, si Michelin ar putea sa-i dea in judecata pe bridgestone/firestone ca n-au fost anuntati de pericolul generat de noua suprafata de circuit, cu care si bridgestone a avut probleme mari in cursa de Indycar.
Bridgestone a avut EXACT aceleasi probleme ca michelin inainte cu cateva saptamani, dar au avut noroc ca au putut testa. Michelin n-a avut date, asa ca fault.
paulp
QUOTE
Michelin ar putea sa-i dea in judecata pe bridgestone/firestone ca n-au fost anuntati de pericolul generat de noua suprafata de circuit, cu care si bridgestone a avut probleme mari in cursa de Indycar.

Pe ce planeta traiesti?
De cind concurenta isi anunta adversarii de eventuale probleme?
Frate e vorba de jdemilioane de parai aici, si tu crezi ca vreuna din firme ar ezita sa faulteze firma concurenta wink.gif
costi
Cei 7 n-au nici o vina. Daca e sa plateasca cineva acela este Michelin. Si nici nu trebuia Bridgestone sa-i anunte. Trebuiau sa stie singuri.
brunner
QUOTE(paulp @ 22 Jun 2005, 14:15)
Pe ce planeta traiesti?
De cind concurenta isi anunta adversarii de eventuale probleme?
Frate e vorba de jdemilioane de parai aici, si tu crezi ca vreuna din firme ar ezita sa faulteze firma concurenta wink.gif
*


De-aia am zis 'ar putea'. Normal ca nici prin cap nu le-a trecut sa-i anunte, dar fiind vorba de probleme de siguranta ar fi avut o mica obligatie, asa cum normal era ca aia cu circuitul sa nu refaca suprafata rugoasa, care omora cauciucurile. (O nivelasera intr-o vreme, si au facut-o inapoi inainte de cursa)


QUOTE
Trebuiau sa stie singuri.

Da, trebuiau, vina lor a fost ca nu s-au informat. Probabil nici unul de pe la ei nu s-a intrebat "Bai, ce s-a mai intamplat cu asfaltul pe la circuitul ala din patagonia" biggrin.gif
vv
brunner, esti un pic pe langa subiect. Problema nu era suprafata de contact, ci taloanele cauciucurilor care nu rezistau - Michelin a venit cu cauciucuri prea moi.
http://www.formula1.com/insight/technical_...05/740/149.html
Manuel
QUOTE(brunner @ 22 Jun 2005, 13:19)
Da, trebuiau, vina lor a fost ca nu s-au informat. Probabil nici unul de pe la ei nu s-a intrebat "Bai, ce s-a mai intamplat cu asfaltul pe la circuitul ala din patagonia" biggrin.gif
*



Si ti se pare putin lucru ca nu s-au informat? Eu cred ca stiau foarte bine, numai ca nu au reusit sa gaseasca o solutie in timp util. Ei sunt singurii raspunzatori, nu mai cautati vinovati aiurea.
Stati linistiti, Ferrari oricum nu mai are nici o sansa la titlu anul asta. Aproape toate punctele au fost obtinute printr-un noroc porcesc, datorita conjuncturilor. E clar ca sunt cu cel putin o secunda pe tur mai lenti decat McLaren. Parerea mea e ca ar trebui sa-i dea in judecata pe astia de la Mercedes ca nu le spun si lor cum sa mai scoata neste caluti cabrati din motor.
dantes
QUOTE(brunner @ 22 Jun 2005, 13:12)
Reactie tipica de ferrarist. "SA LE TAIE CAPUL!"
"astia sunt mai cu MOT"
Da ma, au fost mai cu mot, le-a fost frica de moarte. Ce-ati fi vrut? Sa moara cativa piloti, ca sa fiti voi multumiti ca s-a concurat?
Daca era ferrari in locul lor, n-ati fi zis nici pas.
*



Frica de moarte? Pai li s-a propus sa mearga mai incet pe acolo, cu monitorizarea vitezei!!! Daaaa...dar ei SUNT mai cu mot! De ce sa fie UMILITI de Minardi, Jordan si Ferrari???

Sorry, dar la concurenta nu zici NIMIC! De ce exista in ziua de azi spionaj industrial?

Vina a purtat-o Michelin, dar neprezentarea pe de-a intregul cursei, a apartinut echipelor, iar acestia (dupa cum declara FIA) NU au anuntat retragerea din cursa! Ei trebuiau sa ofere spectacol, si sa mearga mai incet pe acolo! D-aia sunt chemati sa raspunda!
vv
C.M. - "singurii vinovati sunt Michelin" - eu nu inteleg totusi pe cei care declara ca "noi vroiam cu disperare sa concuram dar nu s-a putut" (vezi Williams, RBR) - ce draq ii impiedica sa concureze? Daca se putea cu sicana - nu ar fi putut oare sa isi imagineze o sicana acolo, si sa ia virajul ca si cum ar fi existat o sicana? Sigur ca da, ii faceau chiar si Minardi, dar ar fi reusit sa ia macar 1-2p, si in plus, nu iesea tot scadalul asta. Adica se faceau de kko Michelin, dar atat.
brunner
QUOTE(dantes @ 22 Jun 2005, 14:30)
Frica de moarte? Pai li s-a propus sa mearga mai incet pe acolo, cu monitorizarea vitezei!!! Daaaa...dar ei SUNT mai cu mot!
*


Cat ar fi fost 'suficient' de incet? 200? 150? Crezi ca era idee stralucita sa mergi cu 150 (sau sa vezi sicane imaginare), si sa-ti vina altul din spate cu 350, in curba?
Si cum crezi ca i-ai fi putut obliga pe piloti sa mearga ca melcu'? smile.gif Aia-s pusi acolo sa concureze, nu sa se prelinga, si din frustrare n-ar fi respectat viteza...

Oricum, eu sunt convins ca toata treaba asta are substrat politic, pe de o parte Ecclestone care nu-i suporta pe aia de la Michelin, si pe de aialalta parte echipele care s-au retras, care nu-l suporta pe Ecclestone si vor sa scape de el.
Manuel
P.R. curat, ce-ar mai putea declara? Eu nu invinovatesc echipele, e normal sa se gandeasca in primul rand la siguranta dar ma enerveaza ca din toata tevatura asta, Ferrari iese destul de sifonata si pe degeaba.
OCEBE
eu nu cred ca FIA va aplica o pedeapsa in bloc celor 7 echipe ptr. ca prin asta nu va face decat sa starneasca mai tare disputa intre cele doua parti (FIA/echipe) si de aici ar putea aparea o posibila scindare a F1
vv
Pai brunner - exista o propunere clara: echipele puteau cere oficialilor ca cei care trec cu viteza >X prin virajul respectiv sa fie penalizati (drive through, 10 sec. - ceva de gen). Nu cred ca mai era nici un 'vitezoman' in conditiile astea.
Solutia 2 era sa schimbe cauciucurile o data la 10 ture (Michelin zicea ca tin 10 ture). Iarasi, pierdeau o gramada de timp, dar puteau concura in siguranta - si nici nu se mai punea problema ca X (unde X=Montoya smile.gif ) va fi inconstient si va intra cu 300km/h in viraj cu cauciucurile facute varza.

Mai, sa fie clar - eu nu ii condamn asa de tare ca s-au retras (doar daca au fost suficient de dobitoci incat sa nu verifice cu atentie inainte ca nu incalca nici un regulament). Dar nu ii pot intelege de ce declara acum "noi am fi concurat si in aceste conditii, pentru 1-2p, dar nu ne-au lasat". Cine nu v-a lasat frate?
RABADU
QUOTE(brunner @ 22 Jun 2005, 12:12)
Reactie tipica de ferrarist. "SA LE TAIE CAPUL!"
"astia sunt mai cu MOT"
Da ma, au fost mai cu mot, le-a fost frica de moarte. Ce-ati fi vrut? Sa moara cativa piloti, ca sa fiti voi multumiti ca s-a concurat?
Daca era ferrari in locul lor, n-ati fi zis nici pas.
*



N-am fi zis nimc pentru ca Ferrari nu a facut niciodata asa ceva
si sunt convins ca nici nu ar face-o vreodata!
dantes
QUOTE(brunner @ 22 Jun 2005, 13:49)
Cat ar fi fost 'suficient' de incet? 200? 150? Crezi ca era idee stralucita sa mergi cu 150 (sau sa vezi sicane imaginare), si sa-ti vina altul din spate cu 350, in curba?
Si cum crezi ca i-ai fi putut obliga pe piloti sa mearga ca melcu'? smile.gif  Aia-s pusi acolo sa concureze, nu sa se prelinga, si din frustrare n-ar fi respectat viteza...
*



laugh.gif pai i-ar fi depasit Minardi!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif Si au zis ca mai bine pleaca asa!

"Suficient" de incet inseamna sa fie cauciucul SAFE! Ideea e ca astia de la FIA au zis ca au incalcat articolul ala cu anuntatul! Deci au incalcat regulamentul... Dar asta e doar o acuzatie, nu si decizia care va trebui luata de catre consiliul ala...

Asta cu "nu ne-au lasat" e fooooooarte dubioasa! Cine? Pai probabil aia de la Michelin, sau alti oameni care au bani grei pe acolo, si au zis nu...nu cred ca ar fi zis FIA asa ceva! Altfel ar fi anulat cursa.
dRg
QUOTE(vv @ 22 Jun 2005, 13:53)
......... dar nu ne-au lasat". Cine nu v-a lasat frate?..........
*


Michelin nu i-a lasat, nu si-a dat acordul.
Ce mare scofala !
vv
Pai asta nu inteleg eu. Cum adica "nu i-a lasat Michelin"? Da' ce le poate face? Cum putea sa ii impiedice? Le-a zis "in conditiile astea nu ne asumam nici o responsabilitate" - ce i-a impiedicat sa zica "ok, ne-o asumam noi!"
dantes
Ba si-au dat acordul CU amendamente! Ori din 10 ture in 10 le schimba, ori viteza mica in curba aia! Dar nu le-a zis sa NU concureze DELOC!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.