Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Formula 1 -Sezonul 2005
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
neumann
Si in alte spoturi se pedepseste non-combatul; daca pana acum nu s-a reusit o motivare pozitiva ca echipele sa participe, e bine sa se incerce si cea negativa; o varianta viabila cred ca ar fi ceva similar cu fotbalul, suspendarea o etapa din campionat. Si pentru ca unii sa nu-mi sara in cap sa-mi spuna ca si cursa viitoare ar fi tot 3 echipe, spun ca pot fi suspendati pe rand, prin tragere la sorti cate o echipa la un GP.
Io tot nu inteleg ce are lumea cu Ferrari? Si-au facut doar treaba, nu au fost nici pentru, nici impotriva introducerii acelei sicane in mod oficial.
Siguranta in F1 nu inseamna sa te retragi la boxe; daca imi permiteti o comparatie cu domeniul IT, cand vreun server crapa, el de fapt a atins gradul de siguranta maxima, 100% wink.gif
Sunt convins ca toate echipele care s-au retras din cursa, luate separat, au avut fiecare situtatii in care si-au tinut masinile in cursa cu probleme mai grave decat asta, poate-poate ar obtine un punct, sau ar fi in centrul atentiei masina (sponsori).
vv
si sa trecem peste Indianapolis...
[quote]
BMW have confirmed their takeover of the Sauber Formula One team.

The German company announced at a Munich press conference that they have moved in on Peter Sauber's team and will rename it BMW.
[quote]
http://www.sportinglife.com/formula1/news/...2/AUTO_BMW.html
FLEX
Beton! Old Papa Frank a cam pus-o de mamaliga ... cu ce motoare o sa concureze Williams la anul?
vv
Intrebare retorica: oare nu puteau toate echipele sa concureze pe Bridgestone la Indianapolis? Era chiar asa de neconceput? Puteau fi penalizati 10 pozitii pe grila de start + penalizarea inerenta data de faptul ca rulau pe niste cauciucuri cu care nu erau obisnuiti/setarile masinilor nu erau facute pentru cauciucurile alea.
ssilviu
nu cred ca le-ar fi convenit celor de la Bridgestone, (si in nici un caz lui Ferrari) ca echipele concurente sa puna mana pe guma lor, si sa o mai si testeze!
Fire
hai ma...nici nu se pune problema. Cum adica..nenea ferrari ne dai si noua niste perechi de cauciuruci daca mai ai prin spate pe acolo? Hai ca ti le dam inapoi cand terminam si promitem ca va vom da si noi o cutie de viteze daca veti avea vreodata nevoie...
BAC
Interesante sunt motivele expuse de BMW privitoare la cumpararea echipei Sauber. E clar ca sunt nemultumiti de slabele rezultate cu Williams. Vor sa calce pe urmele lui Renault, care dupa cativa ani de la formarea unei echipe proprii, acum sunt in top. Ar fi interesant daca Villeneuve va pilota la anul pt. BMW.
brunner
QUOTE(Fire @ 22 Jun 2005, 23:51)
hai ma...nici nu se pune problema. Cum adica..nenea ferrari ne dai si noua niste perechi de cauciuruci daca mai ai prin spate pe acolo? Hai ca ti le dam inapoi cand terminam si promitem ca va vom da si noi o cutie de viteze daca veti avea vreodata nevoie...
*


Exact, avea Ferrari vreo 56 de perechi stand aiurea prin garaj biggrin.gif
Fire
28 mai exact tongue.gif
ssilviu
care 56?P
vv
Ce vi se pare asa de absurd?
1. Daca toate echipele testau BS, era in avantajul BS/Ferrari si NU in avantajul celorlalti
2. Sigur ca Ferrari nu avea caucioace pentru toate echipele - dar cu putin efort (si o taxa substantiala) sunt sigur ca BS putea sa 'produca' si 50 anvelope daca era nevoie.
3. Da, Michelin si BS sunt competitori, la fel si Ferrari vs Rino, Mclaren & others - dar oricum ar fi castigat Ferrari mie imi este foarte clar. Doar ca nu mai iesea scandalul asta - si din toata treaba ieseau doar Michelin sifonati nu si ceilalti. Adica pe bune, mi se pare in avantajul tuturor.
brunner
QUOTE(ssilviu @ 23 Jun 2005, 09:45)
care 56?P
*


14 masini, 4 perechi de fiecare (trebuie sa aiba 2 seturi, parca)
dantes
beeey...4 bucati de masina!!! x 2 masini = 8 BUC. x 14 masini = 112 buc...

O PERECHE = 4 caucioace = 28 perechi !!! fara cucioace de rezerva!
neumann
QUOTE(dantes @ 23 Jun 2005, 11:25)
beeey...4 bucati de masina!!! x 2 masini = 8 BUC. x 14 masini = 112 buc...

O PERECHE = 4 caucioace = 28 perechi !!! fara cucioace de rezerva!
*



O pereche = 2 bucati de ceva (common sense).
Deci 56, omu a gresit in mod corect smile.gif
PS(ot): Lejera saptamana asta...
Fire
bai...ma oftic
o pereche=2 pneuri
o masina=4 pneuri=2 perechi
o echipa=2 masini=8 pneuri=4 perechi
7 echipe=14 masini=56 penuri=28 perechi
NO?
dantes
Voi ce faceti? Teoria perechii? Pai o masina are 4 sau 2 roti? Perechea nu e pentru o masina? Sau astia in F1 alearga cu motociclete? O pereche de pneuri = 4 caucioace!
Fire
teoria perechii
Dicþionar explicativ
PERÉCH//E ~i f. 1) Grup de douã obiecte de acelaºi fel întrebuinþate împreunã.
Ma rog..conteaza atat de mult?
neumann
QUOTE(Fire @ 23 Jun 2005, 13:46)
bai...ma oftic
7 echipe=14 masini=56 penuri=28 perechi
NO?

LolLolLo.gif
Pai trebuie si de rezerva wink.gif
Deci 56...
dizzy
Interesanta treaba cu preluarea echipei Sauber de catre BMW.
Sa nu uitam ca aceasta echipa micutza a fost intotdeauna o pepiniera pt tineri piloti gen Raikkonen si a facut o figura frumoasa in F1. Acuma cu banii si engineeringul BMW s-ar putea sa ii vedem in top f curand. Management germano-elvetian plus motoare BMW plus bani de la Petronas plus 1 pilot bun gen Button, Ralf Schumacher chiar si Villeneuve plus o tanara speranta ar putea fi combinatia castigatoare.
De mult speram sa vad BMW alergand alaturi de altcineva decat Williams, intotdeauna am sperat sa vad McLaren-BMW dar si BMW simplu imi suna bine.

Referitor la magaria din US:
Pilotii sunt niste profesionisti. Ii inteleg pe cei care au concurat, s-au comportat ca niste adevarati profesionisti: Contractul imi spune sa alerg, nu am nici un motiv REAL sa nu o fac, atunci alerg. Nu imi pasa daca alerg singur sau impreuna cu alti 100.
Cei care au refuzat sa alerge au considerat ca sunt in nesiguranta si au avut poate dreptate. Nu poti obliga pe cineva sa alerge atunci cand nu sunt indeplinite minimul de standarde de siguranta.
Consider ca singurul vinovat pt aceasta situatie e Michelin. Daca ar fi existat cauciucuri bune, nimeni nu ar fi refuzat sa alerge, atunci situatia asta nu ar fi existat. Era de datoria lor sa aduca niste anvelope potrivite acestei curse si nu sa vina cu scuze puerile:
"Tovarasa invatatoare tenisii mei nu-s buni ca sa alerg in jurul scolii azi fiindca se topesc pe laterale! As putea sa nu dau proba azi? Astea-s scuze de scoala generala"

Restul e politica.
Fire
Interviu cu Max Mosley (are puncte de vedere bune omul)
http://formula1.com/race/news/3218/740.html

Korben_Dallas
QUOTE(cristianco2002 @ 22 Jun 2005, 15:45)
Io tot nu inteleg ce are lumea cu Ferrari?
*


Nu stiu ce au ceilalti cu Ferrari
Pe mine ma deranjeaza ca a cumparat cu bani grei tot ce se putea de la celelalte echipe (ingineri etc) iar acum se cred cei mai tari din parcare.
Ca si cum U Craiova, dupa ce aretrogradat in "B", si-ar cumpara locul in Divizia A, l-ar aduce pe Lucescu, pe Ronaldo & company si ar deveni cea mai titrata echipa
Sa nu uitam ca pana cand l-au adus pe schumacher (nu am gresit, ci am scris asa intentionat), Ferrari se zbatea pe la mijlocul campionatului
Ce a mai ramas din definitia de intrecere sportiva?
Formula 1 nu ar mai trebui sa se numeasca sport, mai ales de cand alearga schumacher
Lupta, bataie, lovituri sub centura, daca moare capra mea sa moara si a vecinului...
Hai sa fim seriosi, de ce sa ne placa Ferrari, sau oricare alta echipa din F1?
Le cer scuze fanilor Ferrari (pe care ii respect, pentru ca sunt impatimiti ai motoarelor, ca si mine) dar cred ca sunt prea subiectivi si nu vor sa vada ce e rau la Ferrari, ci numai la ceilalti
Pana la aducerea lui schumacher imi era indiferent cine castiga, imi pasa doar de spectacol
A venit el in F1 a inceput circul: adio sportivitate, adio respect fata de colegii de pe pista
Si tocmai pe el si-a gasit Ferrari sa-l cumpere
Asta am eu cu Ferrari
Acum, hai, dati in mine, desfiintati-ma! icon_mrgreen.gif
paulp
Dau eu primu, ca ti-am aratat unde e topicu 243.gif
Eu sint Fan Ferrari, si fan Schumi, dar nu-ti dau dreptate din alte motiv.
Schumi a cistigat oriunde a fost. asta dupa moartea lui Senna (d-zeu sa-l odihneasca). A facut 2 echipe de la 0 unde ajunsesera: Benneton-Renault si Ferrari, e egoist ca orice pilot si nu vrea sa piarda.
Ferrari si-a recapatat statututul de mare vedeta avut pe vremea lui Graham Hill abia o data cu venirea lui Schumi la echipa.
Si asta dintr-un motiv foarte simplu, Schumi e inginer mecanic, care stie cu ce se maninca o masina, si stie ce sa le ceara mecanicilor.
E exact cum ne ducem noi in service si-i spunem lu nea "las-o ba ca merge-asa" ca stringerea suruburilor se face la cuplu cutare wink.gif
Faptul ca au trebuit inventate reguli speciale pentru a uniformiza sansele aduce un plus de spectaculozitate, dar nu aduce si un plus la piloti.
As prefera oricind un Hakinen, un Hill, un Montoya in zilele bune, care sa se bata pe bune cu Shumi, si nu asa-zise reguli, care mai de care mai timpite, al caror unic scop e de a-l frina pe Schumi wink.gif
ssilviu
QUOTE(paulp @ 26 Jun 2005, 21:51)
A facut 2 echipe de la 0 unde ajunsesera: Benneton-Renault si Ferrari, e egoist ca orice pilot si nu vrea sa piarda.
Ferrari si-a recapatat statututul de mare vedeta avut pe vremea lui Graham Hill abia o data cu venirea lui Schumi la echipa.
Si asta dintr-un motiv foarte simplu, Schumi e inginer mecanic, care stie cu ce se maninca o masina, si stie ce sa le ceara mecanicilor.



asta e cel mai penibil motiv pentru a-l ridica pe schumacher in slavi. Cand a venit schumacher la ferrari? in 96? In 4 ani au luat titlu. Chiar nu era greu, cu cel mai mare buget si cei mai buni oameni. Acum sa facem o paralela: Alonso e pilot de curse la reno de 3 ani. Si uite, deja e gata sa ia campionatul. Asta ma face oare sa zic ca Alonso a ridicat echipa reno de la zero? Sau ca este mai bun ca schumacher pentru ca reusit treaba asta intr-un timp mai scurt? Nimic mai fals. Rezultatele Ferrari sunt datorate exclusiv intregii echipe si nu unui singur om, asa cum vor unii fani schumacher sa afirme. Poate ca proportional, contributia adusa la castigarea atator titluri, comparata cu cea a altui om din echipa, cea a lui Schumacherareo este cea mai mare, dar raportand la intreaga echipa, aceasta este infima. Mai pe scurt, Schumacher la o echipa fara bani si cu ingineri de mana a doua nu facea nici cat o ceapa degerata. Nu-i contest valoarea, dar sa afirmi ca el a ridicat echipa ca si cum fara el, ferrari ar fi fost si acum pe locu 3-4( desi acum chiar este tongue.gif ) mi se pare o mare aberatie
paulp
Nea Silviu, ma scuzi, dar Relault e echipa abia dupa ce a venit Briatore acolo, pina acum era doar asambleur wink.gif
In cazul in care ncineva nu intelege, Schumi sau oricare alt pilot-inginer wink.gif, pot aduce o echipa pe culmi cu bani, si cu ajutorul lui Ecklestne wink.gif dar au nevoie de conditii.
Eu nu-l ridic pe Michael in culmi, ci s-a ridicat singur prin ceea ce a facut la echipele unde a fost, si prin ceea ce stie wink.gif
Faptul ca un om, prin cunostintele lui, ajuta o echipa care are conditii finaciare sa citige e de toata admiratia, si eu astept aceasta sansa de mult timp wink.gif
ssilviu
pai reno a intrat in f1 de la inceput cu Briatore manager!
dantes
Hmmmm....ce aveti bey cu Ferrari/Sumahar?

Explicatia super simpla: CEL MAI TARE PILOT LA ORA ACTUALA!!! scurt / 2 !

Ce vina are el daca nu mai sunt altii care sa-l ajunga? Este pilot bun, si stie si ce sa ceara de la o masina! D-abia acum au inceput sa apara si alti piloti buni...

Si la Benetton si la Ferrari a castigat cat a putut! O sa spuneti ca e foamea dupa victorii...Pai NORMAL! Toti sunt foamea dupa victorii... Buget adecvat, masina buna, mecanic bun, pilot bun...este formula succesului! nu spun decat ca a batut toate recordurile! Ba am impresia ca 1 record a scapat, dar am impresia ca e din cauza ca erau mai putine curse intr--un an...nu mai stiu exact...

Oricum ideea e ca rezultatul conteaza, si daca era un pilot prost, sau mai stiu eu ce, atunci nu batea toate recordurile!
vv
ssilviu, MS a 'ridicat' echipa ferrari, si nu se poate sa nu vezi asta... daca ei au dominat ani buni, e 'vina' lui in principal. Ferrari aveau bani in inainte de venirea lui, si erau pe nicaieri. Sigur, au mai fost si alti ingineri remarcabili care au contribuit, dar la capitolul 'contributie pilot' Scumacher se evidentiaza in mod clar - majoritatea 'se multumesc' sa castige daca au masina buna; Schumacher nu numai ca a castigat cu masini mai slabe (sa ne aducem aminte ca a castigat de cateva ori in fata lui Senna?), dar si contribuie decisiv la imbunatatirea masinii. Cred ca asta il diferentiaza foarte tare de ceilalti piloti, asta il face sa fie un mare campion (chiar daca uneori e antipatic).
Korben_Dallas
QUOTE(paulp @ 26 Jun 2005, 20:51)
Si asta dintr-un motiv foarte simplu, Schumi e inginer mecanic, care stie cu ce se maninca o masina, si stie ce sa le ceara mecanicilor.
As prefera oricind un Hakinen, un Hill, un Montoya in zilele bune, care sa se bata pe bune cu Shumi, si nu asa-zise reguli, care mai de care mai timpite, al caror unic scop e de a-l frina pe Schumi wink.gif
*


Eu nu i-am contestat nicidecum calitatile de pilot, dimpotriva, sunt cu totul de acord ca este un pilot exceptional, iar faptul ca e inginer mecanic l-am aflat abia acum. Bravo lui!
Durerea mea e alta: lipsa lui de caracter si de sportivitate, care si-a pus amprenta pe intregul fenomen F1
Amintiti-va cum a "castigat" in fata lui Damon Hill, scotandu-l de pe pista in cel mai ordinar mod cu putinta
Va mai dau un exemplu tot din fotbal, ca e mai la indemana: Real Madrid. Au cumparat crema cremelor, dar pana nu au pus osul sa munceasca nu a fost posibil sa isi castige respectul fanilor. Asta pentru ca fotbalul inca mai este sport, pe cand F1 nu, ci doar o afacere cu milioane de fraieri (adica noi, telespectatorii)
gattoman
QUOTE(electromatic @ 27 Jun 2005, 09:24)
Amintiti-va cum a "castigat" in fata lui Damon Hill, scotandu-l de pe pista in cel mai ordinar mod cu putinta
*



vezi ca asa a castigat si Senna un campionat. a intrat intentionat in unu care daca era sa castige cursa aia castiga campionatu.
si mai este un exemplu de asta in care victima a fost senna. deci schumacher nu e singurul.
ssilviu
QUOTE(vv @ 27 Jun 2005, 10:35)
ssilviu, MS a 'ridicat' echipa ferrari, si nu se poate sa nu vezi asta... daca ei au dominat ani buni, e 'vina' lui in principal.


Alonso este cel care a "ridicat" echia Renault, si nu se poate sa vezi asta.Sigur, au mai fost si alti ingineri remarcabili care au contribuit, dar la capitolul 'contributie pilot' Alonso se evidentiaza in mod clar - majoritatea 'se multumesc' sa castige daca au masina buna; Alonso nu numai ca a castigat cu masini mai slabe (sa ne aducem aminte ca a castigat cu o masina cu 2 sec mai inceata decat cea a lui Schumacher), dar si contribuie decisiv la imbunatatirea masinii. Cred ca asta il diferentiaza foarte tare de ceilalti piloti, asta il face sa fie un mare campion (chiar daca uneori e antipatic).

Contrazice-ma daca poti!

Nu o sa poti, pentru ca si eu folosesc aceleasi argumente "irefutabile" ca ale tale. Pentru mine nu fac nici doi bani. O echipa valoreaza si functioneaza in intreaga sa complexitate, nu depinde de un singur om. Pentru ca orice om este dispensabil. Orice om! Sa va dau un singur exemplu. Cand Gascoyne a plecat de la reno, deja multi s-au grabit sa vada caderea lui reno, si cresterea extraordinara a toyotei. Ei uite, ca Reno a evoluat bine mersi si fara Gascoyne, este pe primul loc in campionat, iar toyota tot sub reno au ramas. Asa cum am mai spus, cine zice ca un singur om a ridicat o echipa, sau ca fara el, echipa nu facea doi bani, nici nu o sa-l mai bag in seama, consider ca nu are habar de f1....


QUOTE
iar faptul ca e inginer mecanic l-am aflat abia acum


cat despre asta...e doar un titlu onorific... rolleyes.gif
paulp
Alonso e un pilot bun, chiar foarte talentat, dar echpa Renault n-a ridicat-o el, ci Briatorre wink.gif

Ma bucur ca au aparut piloti ca Alonso, Raikonnen, Trulli, care pot asigura viitorul formulei 1.
Problema e FIA si Ecklestone, ca aici e buba mare wink.gif
Korben_Dallas
QUOTE(ssilviu @ 27 Jun 2005, 10:56)
O echipa valoreaza si functioneaza in intreaga sa complexitate, nu depinde de un singur om. Pentru ca orice om este dispensabil. Orice om!
*


Fac pariu cu tine pe o lada de bere ca daca pleaca schumacher de la Ferrari, aceasta echipa va fi din nou ce a fost, ba chiar mai putin decat atat alcoholic.gif drunksinging.gif
vv
QUOTE
echipa valoreaza si functioneaza in intreaga sa complexitate, nu depinde de un singur om. Pentru ca orice om este dispensabil. Orice om!

Permite-mi sa nu fiu de acord. Sigur ca un om e mai putin decat o echipa, dar ceea ce ai zis tu e fals, foarte fals. Poate ca un om valabil valoreaza zero intr-un context prost (bani insuficienti, de ex.) dar valoreaza ENORM intr-o echipa potrivita. Si nu este dispensabil!!! In sensul ca da, poti scapa de el, dar va fi un soc pentru intreaga echipa, si daca nu ii gasesti un inlocuitor echivalent - socul se va resimti, daca nu imediat, atunci in cativa ani sigur. Si acum nu imi spune ca pentru orice om se poate gasi un inlocuitor echivalent, ca inseamna ca Toyota au fost cretini sa-l ia pe Gascoyne, Ferrari sa-l ia pe MS samd (de ce sa plateasca o caruta de bani ca sa-l fure de la alta echipa, daca aveau un inlocuitor echivalent). Oare chiar nu ai reusit sa observi ca echipele pe unde a trecut MS au ajuns sa fie campioane mondiale? A dracului coincidenta, de ce oare nu se intampla la fel si cu Villeneuve?
A, btw, Toyota e in crestere de forma. Si Reno... nu ai de unde sa stii ca toate lucrurile bune care se intampla acolo nu sunt doar 'inertie' de pe vreamea cand era Gascoyne acolo. Si nu ai de unde sa stii ce rezultate spectaculoase ar fi avut cu Gascoyne. Si as indrazni sa spun ca Renii au castigat anul acesta pe fondul ratarilor BS + problemelor tehnice McLaren de la inceputul campionatului. Acum, nu-i prea vad prea relaxati....
ssilviu
QUOTE(electromatic @ 27 Jun 2005, 13:34)
Fac pariu cu tine pe o lada de bere ca daca pleaca schumacher de la Ferrari, aceasta echipa va fi din nou ce a fost, ba chiar mai putin decat atat alcoholic.gif  drunksinging.gif
*



deja sunt, si asta si cu schumacher in echipa...ar trebui tehnicienii de la B-stone sa stea mai mult pe langa schumacher, sa-i invete cum sta treaba cu compozitia gumelor.. laugh.gif
dantes
QUOTE
ar trebui tehnicienii de la B-stone sa stea mai mult pe langa schumacher, sa-i invete cum sta treaba cu compozitia gumelor..


Pai se pare ca a stat pe langa ei! Vezi INDIANAPOLIS !!! hehehehehe laugh.gif
Korben_Dallas
QUOTE(dantes @ 27 Jun 2005, 13:13)
Pai se pare ca a stat pe langa ei! Vezi INDIANAPOLIS !!! hehehehehe laugh.gif
*


Măi, păi acest om (schumacher) a devenit și inginer mecanic și expert în chimie
Aflu ceva nou despre el în fiecare zi
în urmă cu 16 - 17 ani era un personaj pe plaiurile mioritice care știa de toate, avea și titlul de "Doctor Honoris Causa", doctoratul în chimie și cine mai știe câte altele, și era în permanență lângă un foarte iubit...
Înseamnă că, în sfârșit, au și nemții un asemenea OM
Numai să nu sfârșească precum omul nostru, că nu merită chiar așa ceva
Nu îl urăsc, îmi este doar antipatic laugh.gif
paulp
Nicu, sa nu exageram totusi wink.gif
Un pilot bun poate sa-i spuna producatorului de cauciucuri cum sa fie cauciucul pentru cursa. El simte cel mai bine aderenta circuitului si daca e suficient de bun stie si unde sint zonele cu probleme.
Or, la asta, Shumi e superbun smile.gif
Stie exact ce sa ceara si cum sa ceara pentru a se face inteles.
Asta e tot secretul unui pilot bun.
FLEX
Am mai spus-o si o repet: Si Senna a lovit, si Prost a lovit (intentionat) partenerul de competitie pentru a cistiga titlul; de pe lista lipsei de fair-play lipsesc pilotii britanici, insa ... e un ceva care nu le permite chestia asta ... dar latinii si germanicii n-au greata ...
dantes
Exact cum a evidentiat Paul, asta am vrut sa spun! Nu e expert in chimie, DAR stie EXACT cum se comporta masina, si ce trebuie sa ceara. (PUNCT)
Korben_Dallas
QUOTE(paulp @ 27 Jun 2005, 14:09)
Stie exact ce sa ceara si cum sa ceara pentru a se face inteles.
Asta e tot secretul unui pilot bun.
*


Da, sunt de acord
Un pilot bun este neapărat un pilot complet
Iar lăcomia, din păcate, face parte din "dotarea" unui pilot complet
indiferent dacă se numește Senna, Prost sau Schumacher
Oare Kimi Raikonen nu este un pilot complet?
Sau el, săracu', o fi excepția 017.gif
paulp
Kimi e tinar... ai rabdare sa mai creasca putin, sa fie pus in pozitia de a cistiga si atunci mai discutam wink.gif
dantes
Iata o noutate... Daca penalizarile vor fi prea drastice pentru echipele incaltate cu pneuri Michelin, atunci cele 3 (trei) echipe cu Bridgestone (adica SI Ferrari) vor boicota Grand Prix-ul de la Magny-Cours Franta... asta ce au scris ziarele, printre care si aici.

Iata si aici ce zice Michelin despre preoblema... Se pare totusi ca Michelin a sugerat sa nu se concureze, iar toate echipele au hotarat sa nu concureze... Nu a fost cineva care le-a bagat sula-n coaste, ci au luat echipele decizia de a nu concura...

Interesant sa vedem maine ce se hotareste...si mai interesant e ca multi il vor pe Max Mosley sa demisioneze...hmmm..foarte interesant...
Alex2k4
Jurnalism romanesc de "calitate". Daca citesti pe planetf1.com sau pe F1.com interviul lui Paul Stoddart se intelege clar ca sunt doar frustrile personale care-l fac sa vorbeasca de un eventual boiot. Nici cele 7 echipe si cu atat mai mult Ferrari nu s-au pronuntat in sensul asta. Gandeste-te ca echipele au obligatii contractuale catre sponsori asa ca , chiar daca ar vrea, nu ar putea sa boicoteze cursa decat cu mari pierderi financiare.
dantes
Intr-adevar jurnalismul romanesc e cum e, iar Ferrari nici eu nu cred ca vor boicota cursa...oricum ar fi, Marele circ, a devenit chiar CIRC!
dany_el
Personal am renuntat la cursele de formula 1 in favoarea celor de Moto GP.Cred ca spectacolul e prezent in mai toate cursele si jocurile de culise sunt mai putin prezente.Sutn fan Schumy...dar haideti sa fim realisti;de unde si pana unde aceasta cadere a ferraristilor?Cam brusca si lipsita de explicatii.Nu credeti?Sau federatia se teme de monotonia campionatelor dominate copios de ferrari?De unde aceste regulamente care ,parerea mea, pun in pericol masini,piloti,mecanici,etc?Pentru mine a devenit SCANDALOS. mad.gif
daciafan
cool.gif cred ca se merge pe principiul ca daca e spectacol lumea se uita...daca e circ lumea se uita si savureaza tongue.gif excl.gif
Marty
Cica Michelin le da loveaua inapoi spectatorilor de la Indianapolis.
dantes
Asa si ar trebui...ca oricum biletele la US sunt muuuuult mai mici...adica la start/sosire era 80 si ceva de usd...iar la monza, sau oriunde in europa, e peste 300...

Asteptam cu interes ce se intampla azi...
Fire
Nu numai ca le dau inapoi banii pentru aceasta cursa dar mai si primesc un free ticket pentru urmatoarea (cea de anul viitor)
dantes
Iata raspunsul oficial din partea consiliului...

Following a meeting of the FIA’s World Motor Sport Council attended by the teams in Paris, President Max Mosley revealed that they were deemed guilty of not being in possession of suitable tyres for the event, but with strong mitigating circumstances, and of wrongfully refusing to allow their cars to start the race.

The teams were cleared of three other charges of refusing to race subject to a speed limit, of combining to make a demonstration damaging to the image of the sport by stopping after the parade lap and of not informing the race stewards of their plans to withdraw.


Dar o hotarare despre ce penalizari (oricum financiare doar) va fi in septembrie...

Bine macar ca se dau banii inapoi, si bilet la anu' viitor, iar duminica asta vom avea toate echipele la lucru, sa faca show, si sper si pentru indy....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.