Pai daca ramane combustibil in cocoasa fara sorb si legatura cu surata ei(ca asta e problema) ce crezi ca se intampla? La combustibilul acela nu poti avea acces decat prin inclinarea vehiculului, adica prin scurgerea lui in cocoasa cu sorb si indicator de nivel.
silviuf42
1 Nov 2010, 21:10
QUOTE(zanzie @ 21 Oct 2010, 12:03)
Sa se creada mai smecher decat aia cu masini normale?
Ca sa fiu mai smecher decat tine? Nu mi-as pierde vremea cu asta.
Oricum ma enerveaza cand oamenii isi dau asa cu opinia acolo unde nu le fierbe oala, daca vroiam sa fiu smecher imi luam un Touareg la mana a doua si eram cel mai tare din parcare. Ai auzit Einstein? Oricum, motivele pentru care mi-am luat un 4x4 le-am asternut intr-un alt post cu discutii generale despre Duster, nu am sa ma repet aici.
Am pus topicul asta sus ca sa-l vada lumea direct si sa nu mai deschida altele. Il dau jos la doua saptamani dupa ce vad OTS-ul pentru remedierea problemei.
Fratilor, este bine ca ati spus, mai avem si cricuri.
Squirrel
22 Nov 2010, 11:13
Preferam o conductă de legătură care să echilibreze volumul din „cocoașe” sau un tub prin capilaritate…
Eu unul constat, ca in contradictie cu cele specificate in manual, chestia cu indicatorul se intampla si in situatii mai domestice (doar un pic de panta).
Mai mult decat atat, cu rezervorul peste 50% si autonomia calculata de CB este mai mica. O sa mai urmaresc si revin.
pedrovl
23 Nov 2010, 20:02
Daca s-ar citi manualul s-ar afla ca prin inclinare si/sau dupa inclinare este posibil ca nivelul de combustibil sa fie indicat eronat pana la revenirea in linie dreapta. Ceea ce este deranjat este ca nivelul revine foarte greu la normal si pana nu se repune contactul , respectivul senzor nu reciteste informatia. Eu am desfacut in prezenta trimisului uzinei absolut tot: senzor, sorb, pompa, rezervor, etc. Au constatat, mi-au spus ca la Renault Koleos a fost aceeasi chestiune si s-a remediat prin montarea unul furtunas care comunica cu cele 2 camere ale rezervorului iar la Duster se studiaza - DAR DUREAZA - pentru ca este vorba de cardan care trece pe mijlocul rezervorului si gura de comunicare este prea ingusta pentru a monta un furtun. Vor sa gaseasca o solutie definitiva si nu una provizorie. Nici eu nu sunt foarte bucuros dar in 40.000 de km m-am invatat cu chestiunea si nu las sa scada sub 2 pavele nivelul de motorina pentru a nu avea probleme. Intre timp astept si eu resemnat ca toata lumea sa apara vreun francez ca de la cretinii astia de la uzina nu ma astept la o rezolvare decat romaneasca.
jay333
24 Nov 2010, 09:22
Da, e enervanta problema asta, da, e frustrant ca Dacia inca nu a venit cu rezolvarea insa eu unul m-am obisnuit si fac cum face romanul: imi vad de ale mele. Asta sa fie cea mai mare problema a masinii si ma pot declara multumit.
IRONICK
24 Nov 2010, 10:05
QUOTE(pedrovl @ 23 Nov 2010, 20:02)
Intre timp astept si eu resemnat ca toata lumea sa apara vreun francez ca de la cretinii astia de la uzina nu ma astept la o rezolvare decat romaneasca
Pe aia de la uzina care au venit, ar trebui sa ii apreciezi. Eu au venit sa iti linisteasca tie psihicul. Totul pleaca de la semnatura unui francez care a aprobat intrarea in productie cu problema asta. Asa ca injuri degeaba romanii, nu ei stabilesc costurile. Acum trebuie asteptat, nu tehnica este problema, ci costurile pentru rezolvarea ei.
pedrovl
24 Nov 2010, 19:21
daca era un francez problema era rezolvata demult. la koleos s-a rezolvat foarte repede. si chiar sa cred ca semnatura de care spui ar fi fost data de un francez probabil se imbatase cu tzuica. vorba lui jay....asta sa fie problema.
IRONICK
24 Nov 2010, 20:36
Incurci merele cu perele, rezolvarea problemelor pentru tarile cu apa calda se face rapid. O statistica referitoare la ots-urile aplicate la Logan la noi in tara si afara ai incercat sa faci pana acum? Ca sa vorbesti in cunostinta de cauza, nu de alta.
pedrovl
30 Nov 2010, 22:20
Ironick, nu te supara:
- ai ceva cu subsemnatul?
- forumisti trebuie sa faca statistici legate de ots-uri ca sa nu greseasca in fata ta?
- daca un forumist de buna credinta greseste trebuie neaparat executat prin raspunsuri de genul celor pe care le dai tu?
parerile si comentariile care nu-ti convin trebuiesc neaparat contra postate in vederea obtinerii de premii virtuale de valori inestimabile?
bineinteles daca am gresit rog stergeti ...... sau dati avertisment
Squirrel
1 Dec 2010, 13:51
Eu aștept concluzia: pe când OTS-ul ăla?
Eu cred ca in cel mai fericit caz se va schimba bordul (tabloul de bord=ala cu acele), cu schimbare de soft cu sensibilitate mai mica.
E mai ieftin asa, schimba softul din bord (e, si niste memorii ca alea care sunt sunt la limita) decat sa rezolvi problema cu alt plutitor sau pompa suplimentara.
Spuneam ca nu ma deranjeaza prea mult problema cu indicatorul atata timp cat, la parcarea pe teren drept, isi revenea. Totusi, duminica am parcat pe o bordura si imi arata 1 linie peste rezerva desi initial avea doar 3 lipsa. De atunci a ramas tot intr-o linie cu toate ca am parcat-o pe teren drept. Poate trebuie s-o ridic pe cric sa-i mut benzina.
C a t a l i n
2 Dec 2010, 10:24
Să înțeleg că nu te deranjează faptul că nu poți folosi tot carburantul din rezervor?
Inca n-am ajuns sa constat daca pot sa folosesc toata benzina sau nu.
C a t a l i n
2 Dec 2010, 10:31
Păi e oarecum legic, nici pe drum plat nu îți trece nimeni carburantul peste cocoașă. Asta se traduce prin autonomie mai mică, indicație eronată pe CB, capacitate utilă a rezervorului mai mică decât minte Dacia...
Probabil ca asa ar fi daca m-as baza pe cat stiu eu ca e in rezervor. Am sa scriu la Dacia sa vad ce-or zice.
LE: Am scris la VC si practica lor de a se feri de raspunsuri scrise ca dracu' de tamaie vad ca ramane: m-au sunat sa-mi zica sa ma duc pe la vreun service sa vada ce si cum, cica diagnosticare. Oi face si asta candva.
pedrovl
2 Dec 2010, 22:53
Am 44.000 de km cu primul Duster (dci-ul) si pot sa va spun cum se comporta eroarea respectiva.
1. eu merg plin pe plin si nu astept sa scada mai jos de 2 pavele
2. eroarea apare doar cand se parcheaza vizibil inclinat si cand este putin combustibil
3. este deranjant pentru ca nu-si revine atat de repede pe cat ar trebui si pe cat ne asteptam noi. (la skoda pana nu repui contactul de cateva ori ramane blocat acul in pozitia in care a surprins eroarea)
4. dureaza foarte mult pana isi revine la pozitia initiala
5. cb-ul reactioneza foarte bine la comanda sondei si deci nu exista motiv de ingrijorare daca stiti ca aveti suficient combustibil
6. am vorbit la uzina si mi-au spus ca este in studiu problema dar dureaza cateva luni bune pentru ca vor sa remedieze o singura data si bine
7. nu o privesc ca pe o defectiune ci ca pe o eroare (normala de altfel - in carte scrie foarte clar) care persista mai mult decat normal.
8. m-am obisnuit cu acest aspect si chiar daca o folosesc in toate conditiile si nu parchez numai pe locuri drepte se intampla destul de rar sa-mi apara eroarea in discutie
C a t a l i n
2 Dec 2010, 23:04
Ai omis o chestie: indicația dată de CB privind autonomia este greșită în permanență, pentru că nu vei putea niciodată consuma tot carburantul din rezervor pe drum plat.
Nu e doar o eroare de indicare. Motorina/benzina care ramane in cocoasa fara sorb nu poate fi folosita.
@ C a t a l i n - mi-ai luat-o inainte.
gabylzr
3 Dec 2010, 07:40
pedrovl asta nu este o eroare , este o greseala de proiectare de care s-a stiut dar s-a mers pe burta .
pedrovl
3 Dec 2010, 17:32
nu contest ca ar fi fost cunoscuta problema dar raman la parerea ca este o eroare si nu o defectiune. intrucat eu nu scad cu motorina sub 2 -3 pavele nu prea ma deranjeaza. in rest sa speram ca va fi gasita solutia optima.
Nu este o eroare. Nu este intr-adevar nici defectiune(asta ar implica o prealabila functionare corespunzatoare... ceea ce nu se aplica). Este asa cum se spune mai sus o eroare de proiectare cunoscuta cu siguranta inca dinainte de lansarea masinii. Pe tine nu te deranjeaza pentru ca faci plinul imediat sub 1/2 rezervor. Dar, capacitatea utilizabila a rezervorului este mai mica decat cea anuntata, autonomia de asemenea. Daca cineva se ghideaza la limita dupa indicatia de autonomie de pe cb poate ajunge in situatia de a ramane pe dreapta, in pana de combustibil(dar cu cocoasa inutilizabila plina....).
pedrovl
4 Dec 2010, 22:30
eu recunosc ca mai fac ceva.... (mi-a spus nenea de la uzina cand a venit sa constate ) umplu rezervorul aproape tot timpul pana in buza. Nenea m-a asigurat ca la diesel nu e nici o problema si pot sa-l fac ochi. in acest fel bag frecvent peste cele 2 pavele 40 - 50 de litri adica un total de 60 - 67 de litri in functie de cum am rabdare la pompa. (eu daca sunt prin tara si baietii de la peco - unde am eu contract). in acest fel am si tot timpul mai multa motorina si deci nu astept sa raman pe rosu si autonomia nu scade sub 6-700 de kilometri oricum as merge.
poate rezolva "uzinacii" problema sau poate afla vreun francez din conducere......
Stai linistit ca stiu si cei din conducere indiferent de nationalitate.
Vasi_82
11 Jan 2011, 10:33
hai ca sunteti culmea! voi faceti o problema si acolo unde nu exista!!
computerul de bord functioneaza bine, doar ca nu stiti voi sa-l cititi
Asta insemnand? Mai in detaliu... se poate?
virgiliu
11 Jan 2011, 21:28
La mine pot sa va spun ca mi se aprinde martorul la 10 litri de benzina verificat in meniul secret si ca odata am mers asa pana imi indica 3 litri si chiar 2 pana sa alimentez. Nu m-a lasat in drum.
bobo77
11 Jan 2011, 22:17
Ce sa se poata PaulT si de la cine? tu crezi ca el stie ce a vrut sa spuna...
pedrovl
12 Jan 2011, 14:47
Nu exista masina la care sa se poata consuma TOT combustibilul din rezervor. Chiar si cand se ramane in pana indiferent de model tot mai este ceva. De exemplu la anumite masini (Skoda octavia II de ex.) exista o rezerva de 7-8 litri care se poate adauga dupa ce se face plinul. asta nu inseamna ca la golirea completa nu mai exista nici un litru de combustibil.
EU REPET constatarea si sper sa se inteleaga ce trebuie:
1. La orice masina dupa ce sta inclinata nivelul este eronat iar la unele printre care si Duster este necesara repornirea motorului pentru recitirea corecta a nivelului de carburant.
2. La modelele 4x4 este si mai normal mai ales dupa rulare pe teren accidentat si eventuale opriri in pozitii dificile.
3. LA DUSTER este o problema pentru ca isi revine FOARTE GREU !!! practic nu este o DEFECTIUNE !! Si IN NICI UN CAZ nu se ramane in pana de combustibil decat daca scade ca la orice masina sub nivelul sorbului.
4. Teoria referitoare la ceea ce ramane intre cocoasele rezervorului este ERONATA pentru ca am verificat-o personal iar combustibilul se consuma in mod corect si eficient. Totusi masina asta nu e facuta de amatori oricat incearca unii sa o huleasca !!
specialist
17 Jan 2011, 16:58
@pedrovl:
Nu vreau sa par nerespectuos cu Dv sau cu "nenea de la service" (sau cum ati pus in post ca sa nu mai avem probleme de citare ad-literam), dar eu am avut probleme cand am pus pana in buze rezervorul - scuze pt cei care au citit post-ul de pe clio. Pe scurt, am alimentat ochi, nu a mai pornit si au venit de la service pt ca imi curgea benzina prin coltul dreapta al spoiler-ului - se pare ca se umpluse canistra carbon - nu ma pricep. Mi-au scos un cablu de la motor, a luat-o, am mers vreo 40 km sa consum si apoi am repus acel cablu si nu s-a mai oprit. E adevarat ca motorul era pe benzina si era vara. De asemenea, e adevarat ca asa faceam si eu plinul de la prima masina (berlina, solenza etc) si n-am avut probleme, dar de la acest incident cand s-a oprit pompa fac banii rotund si ma opresc.
Nu dau nimanui sfaturi, doar va spun ce am patit...
Numai de bine!
pedrovl
18 Jan 2011, 22:30
Nu te contrazic dar probabil ca ai fortat si tu cam mult. la benzina stiu si eu ca nu e bine sa pui pana da pe afara....oricum e de retinut......
b76bgaarh
1 Apr 2011, 13:42
panarama asta de problema vad ca se manifesta si la alte suvuri mai scumpe si cu mai multe pretentii. eroarea apare daca o lasi cocotata pe bordura dar isi revine dupa vreo 10km prin oras.
mariusjo
3 Apr 2011, 20:24
QUOTE(pedrovl @ 4 Dec 2010, 23:30)
eu recunosc ca mai fac ceva.... (mi-a spus nenea de la uzina cand a venit sa constate ) umplu rezervorul aproape tot timpul pana in buza. Nenea m-a asigurat ca la diesel nu e nici o problema si pot sa-l fac ochi. in acest fel bag frecvent peste cele 2 pavele 40 - 50 de litri adica un total de 60 - 67 de litri in functie de cum am rabdare la pompa. (eu daca sunt prin tara si baietii de la peco - unde am eu contract). in acest fel am si tot timpul mai multa motorina si deci nu astept sa raman pe rosu si autonomia nu scade sub 6-700 de kilometri oricum as merge.
poate rezolva "uzinacii" problema sau poate afla vreun francez din conducere......
Abia acum putem constata adevaratul consum:
din datele furnizate de tine:
6-700 km cu 60- 67 de litri
luam cei mai multi kilometri cu cea mai putina cantitate de motorina
60 litri / 7 (700 km) = 8.57 litri / 100 km.
deci rezulta un consum mediu de 8.5 l/100km. Nu este chiar cum prezinti tu consumul in topicul despre consum. Eu cu o medie de 7.38 l/100km (de cand am achizitionat-o si pana in prezent) pot sa fiu multumit.
A aparut un OTS de rezolvare a problemei si recomand celor care au chestiunea sa se duca sa ii reguleze la icre pe aia de la dacia sa le aplice procedura.
Se schimba tabloul de bord (indcatoarele) si sonda litrometrica din rezervor.
Squirrel
22 Apr 2011, 07:03
Sincer, decât varianta asta preferam o a doua pompă care să arunce benzina peste cocoașă când sor'sa rămânea fără lichidul vital(din informațiile furnizate de sonda litrometrică deja existentă)…
jay333
28 Apr 2011, 12:52
Klaus, multam de pont, le-am cerut, acum astept piesele. Mai nasol e ca voi pierde kilometrajul.
Squirrel
28 Apr 2011, 12:54
Las' că o iei ca nouă din service!
jay333
28 Apr 2011, 12:56
Da, fireste, mai ramane sa ma cheme pentru cuzineti si mai ca-i alta masina.
Fata e schimbata dupa accident, planetarele pe fata sunt noi, un difuzor schimbat si ala, mai ramane doar motorul.
Squirrel
28 Apr 2011, 12:58
Încă n-ai primit plicul?
Editare I: După un rateu dat la pornire, un reprezentant Dacia a turnat imediat combustibil în rezervor (destul de mult că anterior nu avea decât o liniuță - cca. 10 litri => 40 litri de la Dacia) de a făcut plinul…însă era atât de volatil combustibilul că după nici 20 km și-a revenit treptat…însă debitmetrul funcționa corect…Cred că la revizie voi face și eu OTS-ul…poate îmi montează și buretele dintre bord și parbriz înapoi care a dispărut la montaj alarmă…
Editare II: Pe al tău, nu…
jay333
28 Apr 2011, 13:01
De ce, l-ai primit tu?
zoliasi
5 May 2011, 16:03
Azi am sunat la VC. fara sa stiu ca aparuse ots si m-au si programat pentru luni.Va tin la curent.
megavx1
6 May 2011, 19:45
am aceeasi problema cu indicatorul de combustibil. exista cu adevarat o rezolvare?
ce inseamna "OTS"?
cristic1982
6 May 2011, 21:37
Am fost si eu astazi la service, a fost luata referinta tabloului de bord si cand va veni piesa inlocuitoare ma vor suna.
La testele facute, evident, nu a aparut problema, dar dupa compararea referintei s-a decis schimbarea.
asgard1955
7 May 2011, 02:09
Masinile fabricate in ultima luna mai au problema cu indicatorul de combustibil daca tot a aparut rezolvarea ? si problema cu cuzinetii ?
Depinde ce se intelege prin rezolvare. Ca restul de combustibil tot nu circula dintr-o cocoasa in alta...
zoliasi
9 May 2011, 21:52
QUOTE(cristic1982 @ 6 May 2011, 22:37)
Am fost si eu astazi la service, a fost luata referinta tabloului de bord si cand va veni piesa inlocuitoare ma vor suna.
La testele facute, evident, nu a aparut problema, dar dupa compararea referintei s-a decis schimbarea.
Si eu azi la fel...
Squirrel
9 May 2011, 22:46
Da' o pompiță sau măcar un set de capilare nu se găsesc în banca de organe?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.