cristic1982
23 Jun 2011, 08:10
In mod normal, service-ul trebuia sa efectueze aceasta operatie, mai ales ca TdB vin de la furnizor.
Dar la service nici nu se cunoaste cum se face si nici nu se vrea, deci combinatia fatala...
Fizic nu puteau scrie datele din vechiul bord in cel nou pentru ca nu exista comunicarea acestora cu alte calculatoare ale masinii si nici cu interfata (cu o exceptie la dieseluri).
Km aia sunt inscrisi doar in memoria TdB-ului care nu are conceputa pe placa o modalitate de comunicare pentru rescriere. Trebuie dat cipul jos (la propriu) si rescris, ceea ce presupune pregatire mult peste ceea ce se gaseste in service.
Bine, baieti mai destepti il rescriu cu un soclu pus peste, conectat cum trebuie.
IRONICK
23 Jun 2011, 10:38
Baietii si mai destepti puteau sa il deruleze cu un generator, mai ales ca majoritatea proprietarilor nu au facut km destui ...
cristic1982
23 Jun 2011, 13:33
Ideea este ca operatia este posibila.
Oricum, majoritatea posesorilor nu sunt deranjati de aceasta nescriere a km-lor.
Eu sunt multumit de faptul ca afisajul este mai robust la inclinarea masinii.
luciango
28 Jun 2011, 10:18
Dragilor de vineri am si eu din nou 0Km la bord.
Au schimbat sonda litrometrica si tabloul de bord.
L-am incercat deja intr-o parte cu rezervorul jumate, cu el trei sferturi si cu el plin.
Pare ca indica ok in toate ipostazele asa ca sunt multumit.
Apropo: au scris in cartea masinii numarul de km pe care il avea tabloul vechi.
Totul a costat Dacia ~3000RON ceea ce mi se pare mult.
jay333
28 Jun 2011, 15:04
De fapt pe Dacia o costa cat ii plateste atelierului pentru manopera si eventual transportul. Sonda si bordul vor fi reconditionate si puse pe alte masini.
Squirrel
29 Jun 2011, 11:44
Dar fiscal cheltuielile alea sunt cumva deductibile?
IRONICK
4 Jul 2011, 10:28
Apropo de ce se poate edita in TdB:
[attachmentid=1627733721]
Squirrel
4 Jul 2011, 13:49
Très sympathique ce logiciel!
antonis
6 Jul 2011, 16:17
Este normal să meargă până la rev 1000 pentru o perioadă de timp
în general, este pe AC, sarcina motorului repede, altfel motorul se va opri în cazul în care eliberarea pedalei de accelerație, deoarece pompa AC adauga mai mult de încărcare a arborelui cotit!
Sper că ați înțeles meu "googly" (ma refer am folosit Google Translator) limba română!
dragos101010
10 Jul 2011, 09:16
problema a fost rezolvata cu indicarea turometrului gresita... am schimbat tabloul de bord care ea defect din fabrica adica turometrul atunci cand masina era oprita acul nu cobora sub prima linie chiar era deasupra ei si astfel imi indica gresit la bord conform diagnozei atunci cand esti fara ac masina trebuie sa aibe undeva la 750 de turatii pe minut iar atunci cand este dat drumul ac ului turatia creste la 850 asa ca eu am rezolvat aceasta problema si sfatuiesc pe toti cei care vor sa schimbe tabloul de bord sa verifice inainte de a se apuca sa il schimbe tabloul daca cel care vrea s ail puna pe masina indica corect sau nu.
Aia era o pozitionare gresit a acului, nu avea nimic tabloul. Pur si simplu se repozitiona acul si gata.
specialist
19 Jul 2011, 19:37
Ieri am zgariat-o si eu putin, m-am dus cu ea la service si, cum in august trebuia sa fac revizia am lasat-o si mi-au zis ca imi schimba si mie bordul si sonda litrometrica pt a rezolva problema indicarii eronate la combustibil. Ce m-a mirat e ca mi-au zis ei, eu habar n-aveam ca nu m-am mai uitat pe-aici de mult! Numai de bine!
mariusjo
19 Jul 2011, 22:19
QUOTE(specialist @ 19 Jul 2011, 20:37)
Ieri am zgariat-o si eu putin, m-am dus cu ea la service si, cum in august trebuia sa fac revizia am lasat-o si mi-au zis ca imi schimba si mie bordul si sonda litrometrica pt a rezolva problema indicarii eronate la combustibil. Ce m-a mirat e ca mi-au zis ei, eu habar n-aveam ca nu m-am mai uitat pe-aici de mult! Numai de bine!
Nu stiu cum la unii se efectueaza schimbare de bord si sonda litrometrica fara a cere acest lucru si la mine care am cerut acest lucru , priviti ce raspuns am primit:
"Buna ziua
Conf ICM acest autoturism nu are OTS
Cu stima
Pricope Diana
Apan-GL""
Trimite e-mail direct la Dacia.Sau da-le un telefon.
inspektah
8 Aug 2011, 20:44
Pt cei care li s-au schimbat sonda + consola de bord ce luna a fabricatiei aveati ?M-am decis sa ma adresez la vocea clientului si sa le spun ca imi indica prost samd.Ma apropii de 15000 de km,de revizie ,(am 14000km)intors de la un drum de 1400 km si clar are erori de afisaj ..padele eronate
.Masina mea e fabricata anul trecut in luna august parca .. livrata in octombrie la inceput .Mi-au zis ca lotul meu nu ar avea probleme...De pe la 1000 de km am obs. erorile dar am reusit sa ma impac cu ele
mergand 90 % in oras cu maxim 4 padele bagand motorina de 50 ron facand calcul matematic
.A schimbat cineva la Serus ?
cristic1982
9 Aug 2011, 08:09
A mea este construita in mai 2010.
Un user mai tehnic ne poate spune care este diferenta intre sonda cea noua si cea care este scoasa de pe masina?
Pentru ca eu nu pot sa cred ca la TDB este ceva schimbat. Logic (si practic), nivelul se masoara cu un plutitor in rezervor. Sunt curios ce e schimbat. L-au chemat pe taica-miu sa-i faca schimbarea si nu s-a putut datorita modificarii luminii de la bord.
P-A-C-O
9 Aug 2011, 16:48
QUOTE(Dsign @ 9 Aug 2011, 11:11)
L-au chemat pe taica-miu sa-i faca schimbarea si nu s-a putut datorita modificarii luminii de la bord.
adica ti-au scos masina din garantie?
Inca nu stiu ce au facut... Astept sa ajung acasa sa vad care-i treaba.
cosmin_2300
22 Aug 2011, 09:39
Din câte știu se scot anumite elemente din garanție, nu toată mașina!
Adică a pierdut garanția la instalația electrică și la panoul modificat.
Cica mai si cereau vreo doojde meleoane pe tablou. Si cica le-a zis tata: de doojde meleoane fac plinul mereu si sunt sigur ca am benzina
Si le zic si eu : cu doojde meleoane imi cumpar doojde tablouri de bord
IRONICK
26 Aug 2011, 09:30
Nu sunt cuvinte pentru prostia de care dau dovada astia de la Dacia.
totusi, care-i faza? Ce anume e schimbat?
Practic... nimic. Nu e rezolvata deloc problema. Doar ca sensibilitatea la afisare e mai redusa. Combustibilul tot nu circula dintr-o cocoasa in alta.. N-ai pierdut nimic. Eu personal, daca as fi posesor de Duster nici nu m-as fi dus sa aplic "solutia" de remediere.
bobo77
26 Aug 2011, 22:30
E doar o alta pacaleala marca Dacia...
jay333
26 Aug 2011, 22:33
Pacaleala in sensul "am dat banii si n-am primit nimic" sau pacaleala de genul "operatia ar costa 3000 lei si se face gratis desi Dacia ar putea spune ca efectul este descris in manual"?
bobo77
26 Aug 2011, 22:46
Pacaleala cu afisajul, unde nu mai danseaza liniutele, dar cum a zis si PaulT cobustibilul tot nu circula dintr-o cocoasa in alta.
Mda, adica pana scad liniutele alea, raman fara benzina de tot... Eu as propune sa scoata naibii bordul de tot, ceasurile, la ce ne mai trebuie?
Squirrel
29 Aug 2011, 12:54
Capilaritate versus 2 sonde si 2 pompe ... sau tras pe dreapta in sant sa se scurga cocoasa stânga in cea cu pompa de uzina ...
pedrovl
15 Nov 2011, 19:34
mi-au schimbat sonda litrometrica si tabloul de bord. sunt la al 2-lea plin. inca nu s-a autoresetat . mi-au spus ca e altfel facut si ca nu vor mai fi erori de afisaj. sa vedem....
jay333
16 Nov 2011, 09:20
N-or mai fi erori de afisaj dar tot se va reseta din cand in cand.
Lavinia1978
15 Jan 2019, 17:00
Buna. Am un duster 2011, 4Ś4,motor 1.6, benzina. Poate sa- mi spuna si mie cineva cum aflu, din computerul de bord, cati litri de benzina am in rezervor? Am probleme cu indicatorul, dupa ce masina sta inclinata. Ce sfaturi imi puteti da?? Va rog, daca se poate, un ajutor. Mersi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.