Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Espace 2015
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
klaus
QUOTE(IRONICK @ 9 Oct 2014, 22:06)
Apropo de tablouri de bord configurabile
*
Pacat ca e doar pe unele variante (evident, alea mai scumpe)...


QUOTE(b76bgaarh @ 10 Oct 2014, 08:58)
ps uite aici tableta integrata in bord, dar na reno rulz.
*
Ai dreptate aici. Probabil d-aia ti-ai si cumparat un volvo, nu un renault, ca oferea o calitate premium la pret de megane...
Ca opinie personala, masinile premium trebuie sa ofere ceva premium, ca altfel nu da lumea galeata aia de banet pe ele. D-aia se si fac comparatiile cu lucruri comparabile, nu intre cele mai ieftine si cele mai scumpe.
Squirrel
Orice este comparabil, doar să aibă aceleași unități de măsură. Că ecartul/plaja de valori este mai mare…
Pe de altă parte, s-a vehiculat o gamă de preț pentru Enterprise-ul francez? Am o vagă bănuială că va fi în gama de peste 30.000€…
centurion
QUOTE(IRONICK @ 10 Oct 2014, 21:10)
Cand o sa te urci intr-o Tesla o sa vezi ca totul se integreaza in peisaj.
*


Si la Espace nu este la fel pentru ca este un Renault.
klaus
Acu' depinde si in ce tesla te urci...
Ca pana la modelul S nu as putea spune ca erau niste castigatoare la concursurile de frumusete interioara:
[attachmentid=1627965736] [attachmentid=1627965737] [attachmentid=1627965738] [attachmentid=1627965739]
Si nici modelul S (care are totusi vizionara aparite acu' vreo 2 ani, totusi) nu as zice ca integreaza televizorul ala cu touch screen (ca nu-i pot zice tableta) foarte bine, parca ar fi un fel de dulapul bunicii cu televizorul in el:
[attachmentid=1627965740]
b76bgaarh
Fanu reno nu prea le are cu prețurile la espace/ grand espace. Asta vară un grand espace era puțin mai scump decât un xc90.

Ps. pt restul rămâne pejos 308.
R19/16v
Ce anume e comparabil intre XC90 si Espace?
Squirrel
Și dacă cel vechi arăta astfel de la 33.000€…
user posted image
centurion
QUOTE(klaus @ 10 Oct 2014, 21:47)
Acu' depinde si in ce tesla te urci...
*


Nu conteaza. Daca nu e Renault, atunci se potriveste. radmasa.gif
La Renault, oricum ar fi, nu e bine.

IRONICK
QUOTE(klaus @ 10 Oct 2014, 21:47)
Acu' depinde si in ce tesla te urci...[..]nu as zice ca integreaza televizorul ala cu touch screen (ca nu-i pot zice tableta) foarte bine, parca ar fi un fel de dulapul bunicii cu televizorul in el
*
Ca nu iti place tie sau unui inrait fan reno, nu inseamna ca altora nu le place televizorul ala.
Oricum la reno in bord sunt info pe care vw nu le are momentan. Poate doar la masinile sport. Ma asteptam la un fan reno sa spuna asta.
centurion
Nu trebuie sa fii fan Renault ca sa apreciezi anumite aspecte ale marcii in general sau ale noului Espace in special. Nu trebuie sa fii fan Renault ca sa fii obiectiv.

Si ce informatii sunt la bordul Espace si care nu se regasesc la VW? "Fuel used"?
Ca daca te referi la cele de pe gama RS, adica in afara subiectului acestui topic, care nu se regasesc pe VW, atunci sunt sigur ca nu se regasesc nici pe Espace.
IRONICK
QUOTE(centurion @ 11 Oct 2014, 02:15)
Nu trebuie sa fii fan Renault ca sa apreciezi anumite aspecte ale marcii in general sau ale noului Espace in special. Nu trebuie sa fii fan Renault ca sa fii obiectiv.

Si ce informatii sunt la bordul Espace si care nu se regasesc la VW? "Fuel used"?
Ca daca te referi la cele de pe gama RS, adica in afara subiectului acestui topic, care nu se regasesc pe VW, atunci sunt sigur ca nu se regasesc nici pe Espace.
*

radmasa.gif
Se vede obiectivitatea. Dar si faptul ca nu ai idee despre ce se vorbeste pe aici.
s_j_teo
Masina este frumoasa dar cea mai mare problema este pretul un astfel de model va trece lejer de 40.000 de euro in varianta maxima de echipare . Fara suparare Renault nu este o firma de lux mai toate modelele lor care au incercat sa urce in gama premium au fost un esec in vanzari ex renault vel satis,latitude si chiar Koleos care nu este lux dar din cauza pretului si a formei nu a rupt gura targului . Cumparatorul tipic de masina noua marca Renault este un individ cu buget de pana in 25-27 de mii de euro restul sunt exceptii de la regula . Oricum Renault traiste din vanzarile masinilor pana in 20.000 de euro .
Squirrel
Gama curentă are prețurile cuprinse între:
  • 33 050,00 € TTC pentru Espace Limited 2,0 dCi 130,
  • 52.850,00 € TTC pentru Grand Espace Initiale 2,0 dCi 175 cu transmisie automată.
Espace V nu cred că va fi mai ieftină, cel puțin un 10-15% peste prețurile gamei actuale, nu ne vor agasa privirile pe străzi, fiind privit ca un model vârf de gamă.

Daimler a identificat în urma testelor de uzină și rutiere peste 100 puncte unde va opera îmbunătățiri, ceea ce conduce la amânarea cu 6 luni a debutului vânzărilor.
paul_p
Preturi de masina populara, nu premium.
centurion
QUOTE(IRONICK @ 11 Oct 2014, 13:04)
Dar si faptul ca nu ai idee despre ce se vorbeste pe aici.
*


Lumineaza-ma tu.
E greu sa treci de la Loganul pe care il ai la Espace. Stiu, strugurii sunt acri.
klaus
QUOTE(b76bgaarh @ 10 Oct 2014, 21:25)
Fanu reno nu prea le are cu prețurile la espace/ grand espace. Asta vară un grand espace era puțin mai scump decât un xc90.
*


Nu stiu ce sa-ti zic de asta vara, dar acum xc90 varianta veche (nu asta noua cu tablete pe ea) nu este sub 53.000 euro
Daca nici versiunea cea mai ieftina de espace nu va fi mai ieftina, atunci ai dreptate...
St
Noul espace o sa aiba motoare pe benzina?
Modus
Da, pentru inceput se ofera un 1.6 TCE de 200 de cai, cuplat la o cutie de viteze automata cu dublu ambreiaj in 7 trepte.
mircea_aq
Daca n-are interior premium tot degeaba.
Uite-aici exemplu de ergonomie:

[attachmentid=1627966083]
IRONICK
QUOTE(St @ 12 Oct 2014, 12:17)
Noul espace o sa aiba motoare pe benzina?
*


Sa speram care are motoare!
mircea_aq
Motoare care sa-ti stimuleze glandele salivare...

[attachmentid=1627966106]
b76bgaarh
QUOTE(klaus @ 11 Oct 2014, 21:58)
Nu stiu ce sa-ti zic de asta vara, dar acum xc90 varianta veche (nu asta noua cu tablete pe ea) nu este sub 53.000 euro
Daca nici versiunea cea mai ieftina de espace nu va fi mai ieftina, atunci ai dreptate...
*


radmasa.gif

reno rulz....

ps preturi de lista din germania, ca la noi gasesti f usor pe toate drumurile grand espace, putin sub 50000 euro

http://www.renault.de/renault-modellpalett...ische-daten.jsp


pps. in aceeasi germania, noul xc 90, cu awd, cutie automata cu 8 trepte, e decat 53 400.


ppps. la dealeri grand scenic in configuratia asta (automatic, diesel, 7 locuri 175 cp) era 36000 iar vechiul xc90 (automatic, diesel, 2wd, 7 locuri, 163 cp) incepea sub 35000 euro.

madhorsefuzzy
Si care se vindea mai bine: espas-ul sau xc90-ul?
dizzy
Poate voua va place dar eu nu prea inteleg chestia asta cu caciscriul de 14 inch in masina. In opinia mea, singurul avantaj al unui ecran mare e la navigatie dar si aici, un ecran mai mare de 5-6 inch mi se pare peste nevoile unui utilizator normal.
OK, vad drumul, vad directia, sensurile de mers, ajunge!
Cat l-ar face ei de frumos, caciscrinul nu ofera feedback absolut deloc.
Nu stiu cum faceti voi dar eu stiu pe pipaitelea unde sunt comenzile de climatizare, de inainte-inapoi la muzica si de volum. La caciscrin trebuie sa te uiti la el ceea ce nu prea e de bine in mers.


Diac
Sa vedem cum rezista ecranul ala la lichidul scurs de la mirositorul agatat de oglinda. mwhahahahaahha 243.gif
IRONICK
QUOTE(b76bgaarh @ 13 Oct 2014, 13:56)
radmasa.gif

reno rulz....

ps preturi de lista din germania, ca la noi gasesti f usor pe toate drumurile grand espace, putin sub 50000 euro
*


erau niste vorbe mai demult, cum dacie la 10.000Euro? cum dacie la 20.000Euro?
asa-i si la reno rulz ....
VladSoare
QUOTE(dizzy @ 13 Oct 2014, 14:42)
Nu stiu cum faceti voi dar eu stiu pe pipaitelea unde sunt comenzile de climatizare, de inainte-inapoi la muzica si de volum. La caciscrin trebuie sa te uiti la el ceea ce nu prea e de bine in mers.
*

Da, foarte bine punctat.
În plus, nu vreau să mă gîndesc cum va arăta pleașca aia lucioasă, plină de amprente. Nici n-are rost s-o ștergi, că de-acasă pînă la primul semafor se face la loc. biggrin.gif

Edit: și mai e ceva care mi-a scăpat pînă acum. Ecranul cică e capacitiv, adică nu va merge cu mănuși. Asta poate fi foarte supărător iarna, dacă obișnuiești să conduci cu mănuși.
R19/16v
A disparut acum ceva vreme problema asta, coane!
VladSoare
Știu că există niște mănuși speciale, care au pe vîrfurile degetelor nu știu ce soi de material. Dar la prețul unui Espace te cam aștepți să meargă mașina cu mănușile tale, nu să-ți cumperi tu unele care-i plac ei. tongue.gif
madhorsefuzzy
Fitzaaaaaaaaaaaaaaaaa ........ wub.gif
argon
QUOTE(VladSoare @ 13 Oct 2014, 16:00)
Edit: și mai e ceva care mi-a scăpat pînă acum. Ecranul cică e capacitiv, adică nu va merge cu mănuși. Asta poate fi foarte supărător iarna, dacă obișnuiești să conduci cu mănuși.
*



Manusa o dai jos, dar cu lagul ecranului de la frig ce facem?
IRONICK
Da cand bate soarele in el si se incalzeste? Sau iti reflecta lumina?
pishky
da... daca nu bifezi hoptiunea cu televizoru....... mai exista lag-ul de la frig / cald reflexii...etc?
adica ....atunci cand sunt suficient de "dezorientat" sa nu stiu sa ma tarasc din sant pana acasa....nu sunt nici in stare sa operez utilaje grele...ca espasul
Markos
QUOTE(VladSoare @ 13 Oct 2014, 16:00)
Ecranul cică e capacitiv, adică nu va merge cu mănuși. Asta poate fi foarte supărător iarna, dacă obișnuiești să conduci cu mănuși.
*


Cu mănuși, pufoaică și căciulă de astrahan.
klaus
QUOTE(b76bgaarh @ 13 Oct 2014, 12:56)
ps preturi de lista din germania, ca la noi gasesti f usor pe toate drumurile grand espace, putin sub 50000 euro

http://www.renault.de/renault-modellpalett...ische-daten.jsp
pps. in aceeasi germania, noul xc 90, cu awd, cutie automata cu 8 trepte, e decat 53 400.
ppps. la dealeri grand scenic in configuratia asta (automatic, diesel, 7 locuri 175 cp) era 36000 iar vechiul xc90 (automatic, diesel, 2wd, 7 locuri, 163 cp) incepea sub 35000 euro.
*


Iarasi ai dreptate, insa (of, intotdeauna trebuie sa existe un insa, dovada ca argumentatia e incompleta...)lipseste lista de la volvo. Nu-i pb, o dau eu: http://www.volvocars.com/de/all-cars/all-n..._Volvo_XC90.pdf
53.400 primul pret.
+ 1.500 euro 7 locuri
+ 1875 tablou digital
+ 1650 intelisafe assitul
vrei keyless +750
vrei klimatic +1500
vrei head-up display+plafon sticla - mai decartezi 4.200
etc.

Cand iei un espace, le iei pe toate astea la pretul total de cat o fi, 53.000, pret de la care volvo pleaca. Cand incepi sa te misti un pic la volvo ala cu optionalele aduni 10.000 de nu stii de unde au aparut.
Cand faci comparatii, repet, trebuie sa fie COMPARABILE.
Fa pretul comparabil si mai treci pe aici, sa inteleg si eu cum de a reusit volvo sa intre intre producatorii generalisti sau cum a reusit renault sa intre intre producatorii premium...
R19/16v
QUOTE(VladSoare @ 13 Oct 2014, 16:47)
Știu că există niște mănuși speciale, care au pe vîrfurile degetelor nu știu ce soi de material. Dar la prețul unui Espace te cam aștepți să meargă mașina cu mănușile tale, nu să-ți cumperi tu unele care-i plac ei. tongue.gif
*




Nu e nevoie nici de mănuși speciale. Note 3 celcel puțin merge și cu mănuși de lucru. Dacă el poate, poate și cel din espace, fără îndoială.
mircea_aq
Merge si Nokia 520 cu manusi de iarna, si asta e telefon de 100 de euro.
Squirrel
…față de ecranele rezistive de pe gama Dacia.
IRONICK
[attachmentid=1627966330]

Sa invete si Renault cum se fac reducerile de costuri la masinile in gama de pret ~10.000E.
P-A-C-O
... vrei sa spui furnizorii.... MAKO face pt. toata lumea, cerere sa fie wink.gifl
St
Pentru necunoscatori, ce masina e?
IRONICK
QUOTE(P-A-C-O @ 15 Oct 2014, 19:54)
... vrei sa spui furnizorii.... MAKO face pt. toata lumea, cerere sa fie wink.gifl
*


De fapt nu este o reducere, ci un design schimbat. Au renuntat la mufa care o platesti degeaba, au renuntat la table si nituri (care la renault&dacia cauzeaza probleme la linia de masa cu stopuri care palpaie), partea de izolatie umiditate/condens/apa mult mai buna cu oring la fiecare bec si lamele de contact din alama. O prindere mai usoara in doua suruburi (si restul sunt ghidaje) de la exterior. Nu mai stai in portbagaj sa pui "usa" de vizitare.

15 Oct 2014, 23:25:
QUOTE(St @ 15 Oct 2014, 20:35)
Pentru necunoscatori, ce masina e?
*


i20 (o masina pe care poti sa o iei 'full' supt 10.000Euro).
dizzy
Sper ca peste instalatia aia electrica la vedere vine vreo "usa", ceva, caci altfel nu prea vad bine firele alea lasate la vedere asa.
Coreeni au evoluat frumos in ultimii ani, ma uitam al un i40 si cam arata a masina, nu a cazan cu roti ca Hyundai-urile din anii 90
meganus_bicorpus
Daca tot vorbim de tablete infipte in bord, cei de la Mercedes au luat-o cu mult inaintea celor de la Reno
dizzy
la fel de urata arata de parca a pus-o fiu-meu cu plastilina, ducktape si superglue, dar macar are si comenzi cu butoane.
uite exemplu de integrare reusita la Hyundai
http://www.google.ro/search?aq=2&oq=hyunda...2F%3B1024%3B640
IRONICK
QUOTE(dizzy @ 16 Oct 2014, 16:25)
Sper ca peste instalatia aia electrica la vedere vine vreo "usa", ceva, caci altfel nu prea vad bine firele alea lasate la vedere asa.
Coreeni au evoluat frumos in ultimii ani, ma uitam al un i40 si cam arata a masina, nu a cazan cu roti ca Hyundai-urile din anii 90
*


Da, pentru ca se proiecteaza masinile in Europa. Firele sunt sub tripla, nu sunt la vedere.
VladSoare
QUOTE(meganus_bicorpus @ 16 Oct 2014, 15:32)
Daca tot vorbim de tablete infipte in bord, cei de la Mercedes au luat-o cu mult inaintea celor de la Reno
*

Tot urîtă mi se pare și la Mercedes, să nu crezi că-mi place doar pentru că e altă marcă. tongue.gif
Fiind mai mică decît pe Espace, parcă nu mă deranjează chiar atît de tare. Dar de plăcut tot nu-mi place.
Tabletă să fie, dac-o cer interesele partidului, dar măcar integreaz-o cumva în bord, să nu arate ca o struțocămilă.
tatimeu
QUOTE(dizzy @ 13 Oct 2014, 14:42)
Poate voua va place dar eu nu prea inteleg chestia asta cu caciscriul de 14 inch in masina. In opinia mea, singurul avantaj al unui ecran mare e la navigatie dar si aici, un ecran mai mare de 5-6 inch mi se pare peste nevoile unui utilizator normal.
OK, vad drumul, vad directia, sensurile de mers, ajunge!
Cat l-ar face ei de frumos, caciscrinul nu ofera feedback absolut deloc.
Nu stiu cum faceti voi dar eu stiu pe pipaitelea unde sunt comenzile de climatizare, de inainte-inapoi la muzica si de volum. La caciscrin trebuie sa te uiti la el ceea ce nu prea e de bine in mers.
*



cine zice ca trebuie sa folosesti ecranul sau sa te uiti la el pentru a regla temperatura la AC. dupa cate am vazut are si comenzi manuale banuiesc ca pentru toate functiile care sunt desenate frumos pe caciscrin.
dizzy
La Tesla nu mai are botoane, are numai caciscrin.
Am zis ca e parerea mea personala ca nu-mi place caciscrinul care face de toate.
De exemplu, mie nu-mi trebuie sa-mi afisezi coperta de la albumul din care face parte melodia pe care o ascult, nici silueta masinii intre liniile de pe sosea.
Interfata IGO de exemplu e suficienta pt mine dar asa sunt eu mai retrograd.
In plus, toate masinile noi au o vizibilitate de tot rahatul, tabla de jur imprejur si niste gemulete ca pe submarin. In schimb imi pun camere de jur imprejur.
Mda, multumesc, ia puneti voi sticla la loc ca la Megane 1 break sau Scenic, faceti si economie de bani.

partner
QUOTE(dizzy @ 17 Oct 2014, 09:30)
La Tesla nu mai are botoane, are numai caciscrin.
Am zis ca e parerea mea personala ca nu-mi place caciscrinul care face de toate.
De exemplu, mie nu-mi trebuie sa-mi afisezi coperta de la albumul din care face parte melodia pe care o ascult, nici silueta masinii intre liniile de pe sosea.
Interfata IGO de exemplu e suficienta pt mine dar asa sunt eu mai retrograd.
In plus, toate masinile noi au o vizibilitate de tot rahatul, tabla de jur imprejur si niste gemulete ca pe submarin. In schimb imi pun camere de jur imprejur.
Mda, multumesc, ia puneti voi sticla la loc ca la Megane 1 break sau Scenic, faceti si economie de bani.
*




De acord cu tine, pe deasupra noaptea la drum lung e deranjant sa stai cu "televizorul" aprins si sa urmaresti drumul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.