R19/16v
17 Oct 2014, 11:40
"Televizorul" se dimmuieste...
Voi nu aveti moleculare d-astea dajteptele?
corbex
17 Oct 2014, 11:53
Si un buton fizic il nimeresti si fara sa te uiti la el. Pe alea virtuale nu prea poti sa le nimeresti fara sa le localizezi vizual.
R19/16v
17 Oct 2014, 12:20
Cu asta sunt de acord. D-aia nu-mi place lipsa de butoane fizice pe molecularu' dajtept...
tatimeu
17 Oct 2014, 12:38
molecularele astea djtepte cand sunt atinse in zonele apropiate "destinate butoanelor" se aprind si pentru ca suntem pe topicul rombului in cauza nu e nevoie sa atingi ecranul caci are butoane dedicate pentru clima cat si joystickul- dedicat pentru toate celelalte comenzi cum au toate celelalte auto. pe langa asta au pastrat satelitul de comanda audio, iar telefonul il manevrezi de pe volan.
deci au foast rezolvate din plin toate problemele sau neajunsurile voastre
IRONICK
17 Oct 2014, 12:51
Nu stiu cum este la voi, dar toate tablourile de bord in ziua de astazi isi regleaza singure luminozitatea.
VladSoare
17 Oct 2014, 13:09
QUOTE(dizzy @ 17 Oct 2014, 09:30)
In plus, toate masinile noi au o vizibilitate de tot rahatul, tabla de jur imprejur si niste gemulete ca pe submarin. In schimb imi pun camere de jur imprejur.
Mda, multumesc, ia puneti voi sticla la loc ca la Megane 1 break sau Scenic, faceti si economie de bani.
Nu cred. Sticla-i scumpă. Electronicele se cumpără de pe vapor, la cincizeci de cenți kilu'.
adistnsc
17 Oct 2014, 19:54
Astazi, venind de la capitala la Giurgiu, vad doua masinute, mici, dragute, cu sigla romboidala, fara nume. Am oprit, am mers la prima masina dar soferul a facut semn ca refuza sa vorbeasca si a demarat in tromba impreuna cu celalalt. Am ramar ca gugusticul pe marginea drumului, uitandu-ma la cele doua avioane. M-am aruncat in F-16-le meu si am facut cateva fotografii din mers. La cum aratau, imi venea sa fac un tuning cu tarnacopul la Scenicul meu...
R19/16v
17 Oct 2014, 20:06
Scenicuri. Unu' lung, unu' scurt.
adistnsc
17 Oct 2014, 20:23
Asa am crezut si eu prima data .....dar pare mai mult a Espace. Adevarul e ca ma simteam ca maimuta din savana care se uita cum trece un Land Rover.
andri1940
17 Oct 2014, 21:25
adistnsc, ala e noul Espace toata ziua! Nici vorba de Scenic...
adistnsc
17 Oct 2014, 21:39
Bineinteles, de aceea am postat in topicul asta...Espace a ajuns in Romania.
R19/16v
18 Oct 2014, 07:31
My bad.
madhorsefuzzy
25 Oct 2014, 22:04
Azi dupa amiaza/seara am vazut un Espace 2015 cu numar de probe pe Dorobanti. E posibil sa fie prin RO sau am vazut eu gresit?
Am retinut ca standard au faruri cu LED, dar asta avea niste halogene cu lupe, nici macar xenon. Stopurile aveau acel L.
L.E. Pe cel bleu l-am vazut si eu.
miciceii
1 Nov 2014, 15:24
QUOTE(Squirrel @ 3 Oct 2014, 06:57)
Toate-s modele care au avut succes imens de piață…
...daaa mai ales Velsatis a avut cel mai mare succes.
In alta ordine de idei cred ca pretul de pornire va fi undeva in jur de 40-50.000 de epuroi asa ca nu va fi pt.tot muritorul de rand.La banii astia parca a-si lua un apartament cu 2 camere care sa aduca bani familiei nu sa ii cheltuie.
R19/16v
1 Nov 2014, 16:19
Ce comparatie stupida... Adevaru' e ca mergi cu apartamentu' peste tot!
miciceii
2 Nov 2014, 13:53
QUOTE(R19/16v @ 1 Nov 2014, 16:19)
Ce comparatie stupida... Adevaru' e ca mergi cu apartamentu' peste tot!
Hai te rog frumos ,lasa harfele si figurile pt.altii.Cand o sa schimbi masina din semnatura cu una de valoarea asteia atunci mai stam de vorba.Adevarul este ca, nici nu te poti deplasa altfel decat cu o masina de la 40.000 in sus nu?Imi pare rau pt.tine R19/16v dar am impresia ca suferi prea tare.
Pacat,aveam o parere buna despre tine dar se pare ca m-am inselat.
R19/16v
2 Nov 2014, 15:43
Ba dimpotriva, mie mi se pare ca tu cam suferi. Daca ai 50k eur de dat pe masina, ai cel putin inca pe-atat pt o casa.
Compara masina cu o alta masina si argumenteaza, nu cu un apartament, ca nu au nicio legatura.
Pana una alta, daca as avea 50k eur, nu stiu daca i-as da pe o mașină, chiar daca nu as avea casa. Dar daca asta e comparatia pe care o faci tu, nu e masina respectiva pt tine. De masini de 500k eur, 1 mil, mai mult, ce zici? Si totusi se cumpără si alea fara probleme.
Sunt multi care ar zice, la fel ca si tine, de cei 6-7k eur sau cat oi fi dat tu pe masina ta, dădeau avans la un apartament.
Ideea e foarte simpla. Bugetul dicteaza.
Acum, daca ma mai gandesc putin, da, as da 50k eur pe ceva sa imi satisfac un moft, o placere, nu i-as da pe niciun apartament.
2 Nov 2014, 16:45:
Ah, si parerile voastre despre mine, imi sunt complet indiferente, asa cum bănuiesc ca va este si voua parerea mea despre voi, prin urmare nu știu de ce am deschide astfel de discuții.
Presupun ca e o chestiune de timp pana vine ala din Galati si-ti altoieste vreo cateva si tie! Deja oamenii au inceput sa-si schimbe parerea despre tine fiindca ai avut o opinie total diferita de a lor!
In alta ordine de idei, pretul de pornire va fi aproximativ 30.000 euro, ceea ce nu difera mult de cel al generatiei actuale (la motoarele similare ma refer). Si daca luam in calcul si faptul ca Renault spune de vreo doi ani ca modelele vandute vor avea preturi mai mari cu 10-15% vedem ca nu o sa fie chiar o surpriza!
Poate doar pentru cei ce asocieaza Renault cu gunoiul ...
AndreiMR
2 Nov 2014, 19:46
Foarte frumoasa masina, tehnologii interesante etc. Dar, motoarele mie mi se par anemice. Ok, e tendinta de downsizing in industrie, exista 1.6 dci de 160 cp dar e o masina mare care se presupune ca va merge incarcata, ca nu isi ia nimeni un Espace pentru a merge singur, ci pentru a-l incarca cu pasageri si bagaje. Si inca n-am vazut motorul downsized care sa se miste la fel de natural ca unul de capacitate mai mare, chiar daca e de putere similara. 1.6 turbo benzina n-o sa isi cumpere nimeni in Europa pe un monovolum, nici nu l-as pune la socoteala. Dar un diesel mai potent e necesar in clasa asta de masini. E vorba totusi de varful de gama al unui constructor, mi se pare ciudat rau sa nu ai un motor mai mare de 1.6L...
Aceeasi poveste ca la noul X-trail, o masina frumoasa, cu dotari misto, care vine cu un motor de 130 cp. Stau si ma intreb, oare 2.0 dci chiar nu se poate face Euro 6, intr-o varianta de vreo 160 cp, poate chiar 200, ca nu mai e mare lucru sa scoti 100cp/l dintr-un diesel in ziua de azi?
espacern
2 Nov 2014, 20:14
Peste putin timp 1.6 o sa fie un motor mare!
mircea_aq
2 Nov 2014, 22:34
200 de cai si 300nm nu sunt in niciun caz cifre de motor mic, acum 5-6 ani erau cifre de motor de 2.0T. La sub 1500kg cat va cantari noul Espace, eu cred ca o sa se miste chiar foarte bine.
Sigur ca daca vorbim de masini de clasa Espace-ului e semnificativ mai economic sa mergi pe diesel, da fiecare cu gusturile lui.
centurion
5 Nov 2014, 19:33
QUOTE(Synyster @ 2 Nov 2014, 20:46)
1.6 turbo benzina n-o sa isi cumpere nimeni in Europa pe un monovolum,
Oare? Esti tu sigur ca nu exista oameni care prefera motoare pe benzina pe orice tip de vehicul?
Eu ma numar printre ei..... Si mai stiu exemple....
AndreiMR
5 Nov 2014, 20:00
Si eu. Dar cred ca suntem o minoritate
Monovolume mari si SUV-uri pe benzina sunt foarte putin cautate, mai ales in tari unde taxele sunt bazate pe emisiile de CO2, care sunt semnificativ mai mici la diesel.
VladSoare
5 Nov 2014, 20:19
Nici eu n-aș refuza un EcoBoost de 1,6 litri și 180 de cai pe un monovolum.
Sigur că aș prefera unul de cel puțin doi litri, dar nici 1,6 nu-i de lepădat.
eugeniuz2004
8 Nov 2014, 20:49
cand normele Euro vor aduce motorizarile diesel la un nivel de pret excesiv de mare fata de un echivalent (putere si - oareccum - cuplu) benzinar cu turbo (1, 2 --- 100) atunci o sa caute lumea (fortat oarecum) benzinare pe orice masina
unde mai pui ca doar emisiile de CO2 sunt mai reduse la diesel in timp ce particulele si alte gaze nocive sunt in floare la acest motor excelent (dar pentru camioane)
cat despre noul Espace... e o noua nava amiral a celor de la Renault. Doar ca va fi scumpa, ca orice nava amiral!
papa_mulo
19 Nov 2014, 11:19
QUOTE(mircea_aq @ 2 Nov 2014, 23:34)
200 de cai si 300nm nu sunt in niciun caz cifre de motor mic, acum 5-6 ani erau cifre de motor de 2.0T. La sub 1500kg cat va cantari noul Espace, eu cred ca o sa se miste chiar foarte bine.
Sigur ca daca vorbim de masini de clasa Espace-ului e semnificativ mai economic sa mergi pe diesel, da fiecare cu gusturile lui.
Am citit si eu pe undeva ca "va slabi" considerabil, insa chiar sub 1500kg nu cred are cum... nici cea mai cheala si usoara varianta nu cred ca poate sa coboare sub 1500 kg.
b76bgaarh
7 Jan 2015, 15:58
Salt urias de calitate pentru renault cu acest espace! Abia astept noile laguna si megane.
Si preturile sunt pe masura...
Highwayman
3 Apr 2015, 10:05
Totul la superlativ
http://www.tf1.fr/auto-moto/actualite/rena...ai-8590213.htmlPacat ca nu se comercializeaza in Romania
Da' un superlativ de la nemti nu ai?
Ca stim cu totii cum e presa franceza fata de masinile frantuzesti...
Presa franceza a dat de multe ori de pământ cu mașinile franțuzești. Nemții sunt groaznici, obiectivitate zero barat. Pentru ei Megane RS e bun doar sa care WCuri.
Da, stiu, si marmota invelea ciocolata in staniol
1.6 TCE de 200 de cai e un motor cu care sa te bati cu nemtii
http://www.leblogauto.com/2015/04/essai-re...iale-paris.htmlMa bucur sa vad ca stiu sa isi gaseasca clienti. Orange, Airbus, etc. vor cumpara masiv noul Espace
http://www.lavoixdunord.fr/region/nouvel-e...-ia16b0n2761221
Masiv, gen ai sa vezi 3, in toata Romania.
E vorba de vanzarile din tarile in care se comercializeaza modelul. In Romania nu se comercializeaza din pacate, asa ca daca vor aparea cel putin 3, va fi extraordinar.
AndreiMR
13 Apr 2015, 21:15
QUOTE(Modus @ 13 Apr 2015, 19:39)
Orange s-au cam reprofilat pe Ford, sau mai bine zis colaboreaza cu Tiriac
Mai cumpara si Clio si Megane pentru astia cu rang mic, desi au o gramada de Fieste si de Focusuri, dar cei mai cu functie, care s-ar incadra la o masina gen Espace, deja au Ford, Mercedes sau Land Rover. Asta in Romania, evident
b76bgaarh
13 Apr 2015, 21:27
cand statul francez are 20%, e normal sa oblige firmele sa cumpere reno.
Mai usor cu pianu pe scari. Treaba asta era valabila pana acu vreo 10 ani, de ceva timp insa pana si Police nationale are Ford la greu.
b76bgaarh
14 Apr 2015, 10:08
statu trebuie sa faca licitatie, firmele private nu.
pam pam.
AndreiMR
14 Apr 2015, 10:32
Nu se mai uita nicio firma la nationalisme din astea cand vine vorba de achizitii, costurile dicteaza. Imi inchipui ca pentru Orange, ca si client, Ford au niste preturi extrem de bune, din moment ce angajatii Orange au reduceri serioase la masini Ford, mult peste ce ai obtine prin negociere si oferte speciale. La un moment dat, un Focus 1.0 Ecoboost cu clima automata si alte jucarii iesea mai ieftin decat un Logan, daca puneai si un tichet de rabla
Si nu e numai pentru angajatii Orange reducerea, si angajatii de la alte multinantionale au preturi preferentiale pentru Ford.
IRONICK
14 Apr 2015, 11:27
QUOTE(Modus @ 14 Apr 2015, 09:50)
Iar noul Espace se va vinde ca painea calda in tarile in care va fi comercializat.
Pe cine crezi tu ca intereseaza aberatiile astea?
Pe actionarii si angajatii Grupului Renault
Han Solo
14 Apr 2015, 11:44
sunt multe frantuzesti in politia franceza, insa renault espace nu cred ca am vazut vreodata.
Espace nu are politia, insa e folosit de serviciile speciale
https://www.youtube.com/watch?v=SKM98KwbYAg
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.