Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Espace 2015
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
R19/16v
"Televizorul" se dimmuieste...
Voi nu aveti moleculare d-astea dajteptele?
corbex
Si un buton fizic il nimeresti si fara sa te uiti la el. Pe alea virtuale nu prea poti sa le nimeresti fara sa le localizezi vizual.
R19/16v
Cu asta sunt de acord. D-aia nu-mi place lipsa de butoane fizice pe molecularu' dajtept...
tatimeu
molecularele astea djtepte cand sunt atinse in zonele apropiate "destinate butoanelor" se aprind si pentru ca suntem pe topicul rombului in cauza nu e nevoie sa atingi ecranul caci are butoane dedicate pentru clima cat si joystickul- dedicat pentru toate celelalte comenzi cum au toate celelalte auto. pe langa asta au pastrat satelitul de comanda audio, iar telefonul il manevrezi de pe volan.
deci au foast rezolvate din plin toate problemele sau neajunsurile voastre
IRONICK
Nu stiu cum este la voi, dar toate tablourile de bord in ziua de astazi isi regleaza singure luminozitatea.
VladSoare
QUOTE(dizzy @ 17 Oct 2014, 09:30)
In plus, toate masinile noi au o vizibilitate de tot rahatul, tabla de jur imprejur si niste gemulete ca pe submarin. In schimb imi pun camere de jur imprejur.
Mda, multumesc, ia puneti voi sticla la loc ca la Megane 1 break sau Scenic, faceti si economie de bani.
*


Nu cred. Sticla-i scumpă. Electronicele se cumpără de pe vapor, la cincizeci de cenți kilu'. biggrin.gif tongue.gif
adistnsc
Astazi, venind de la capitala la Giurgiu, vad doua masinute, mici, dragute, cu sigla romboidala, fara nume. Am oprit, am mers la prima masina dar soferul a facut semn ca refuza sa vorbeasca si a demarat in tromba impreuna cu celalalt. Am ramar ca gugusticul pe marginea drumului, uitandu-ma la cele doua avioane. M-am aruncat in F-16-le meu si am facut cateva fotografii din mers. La cum aratau, imi venea sa fac un tuning cu tarnacopul la Scenicul meu...
R19/16v
Scenicuri. Unu' lung, unu' scurt.
adistnsc
Asa am crezut si eu prima data .....dar pare mai mult a Espace. Adevarul e ca ma simteam ca maimuta din savana care se uita cum trece un Land Rover.
andri1940
adistnsc, ala e noul Espace toata ziua! Nici vorba de Scenic...
adistnsc
Bineinteles, de aceea am postat in topicul asta...Espace a ajuns in Romania.
R19/16v
My bad.
madhorsefuzzy
Azi dupa amiaza/seara am vazut un Espace 2015 cu numar de probe pe Dorobanti. E posibil sa fie prin RO sau am vazut eu gresit?

Am retinut ca standard au faruri cu LED, dar asta avea niste halogene cu lupe, nici macar xenon. Stopurile aveau acel L.

L.E. Pe cel bleu l-am vazut si eu.
miciceii
QUOTE(Squirrel @ 3 Oct 2014, 06:57)
Toate-s modele care au avut succes imens de piață…
*


...daaa mai ales Velsatis a avut cel mai mare succes.

In alta ordine de idei cred ca pretul de pornire va fi undeva in jur de 40-50.000 de epuroi asa ca nu va fi pt.tot muritorul de rand.La banii astia parca a-si lua un apartament cu 2 camere care sa aduca bani familiei nu sa ii cheltuie.
R19/16v
Ce comparatie stupida... Adevaru' e ca mergi cu apartamentu' peste tot!
miciceii
QUOTE(R19/16v @ 1 Nov 2014, 16:19)
Ce comparatie stupida... Adevaru' e ca mergi cu apartamentu' peste tot!
*



Hai te rog frumos ,lasa harfele si figurile pt.altii.Cand o sa schimbi masina din semnatura cu una de valoarea asteia atunci mai stam de vorba.Adevarul este ca, nici nu te poti deplasa altfel decat cu o masina de la 40.000 in sus nu?Imi pare rau pt.tine R19/16v dar am impresia ca suferi prea tare.
Pacat,aveam o parere buna despre tine dar se pare ca m-am inselat.
R19/16v
Ba dimpotriva, mie mi se pare ca tu cam suferi. Daca ai 50k eur de dat pe masina, ai cel putin inca pe-atat pt o casa.
Compara masina cu o alta masina si argumenteaza, nu cu un apartament, ca nu au nicio legatura.
Pana una alta, daca as avea 50k eur, nu stiu daca i-as da pe o mașină, chiar daca nu as avea casa. Dar daca asta e comparatia pe care o faci tu, nu e masina respectiva pt tine. De masini de 500k eur, 1 mil, mai mult, ce zici? Si totusi se cumpără si alea fara probleme.
Sunt multi care ar zice, la fel ca si tine, de cei 6-7k eur sau cat oi fi dat tu pe masina ta, dădeau avans la un apartament.
Ideea e foarte simpla. Bugetul dicteaza.

Acum, daca ma mai gandesc putin, da, as da 50k eur pe ceva sa imi satisfac un moft, o placere, nu i-as da pe niciun apartament.


2 Nov 2014, 16:45:
Ah, si parerile voastre despre mine, imi sunt complet indiferente, asa cum bănuiesc ca va este si voua parerea mea despre voi, prin urmare nu știu de ce am deschide astfel de discuții.
mezym
Presupun ca e o chestiune de timp pana vine ala din Galati si-ti altoieste vreo cateva si tie! Deja oamenii au inceput sa-si schimbe parerea despre tine fiindca ai avut o opinie total diferita de a lor! tongue.gif

In alta ordine de idei, pretul de pornire va fi aproximativ 30.000 euro, ceea ce nu difera mult de cel al generatiei actuale (la motoarele similare ma refer). Si daca luam in calcul si faptul ca Renault spune de vreo doi ani ca modelele vandute vor avea preturi mai mari cu 10-15% vedem ca nu o sa fie chiar o surpriza!

Poate doar pentru cei ce asocieaza Renault cu gunoiul ...
AndreiMR
Foarte frumoasa masina, tehnologii interesante etc. Dar, motoarele mie mi se par anemice. Ok, e tendinta de downsizing in industrie, exista 1.6 dci de 160 cp dar e o masina mare care se presupune ca va merge incarcata, ca nu isi ia nimeni un Espace pentru a merge singur, ci pentru a-l incarca cu pasageri si bagaje. Si inca n-am vazut motorul downsized care sa se miste la fel de natural ca unul de capacitate mai mare, chiar daca e de putere similara. 1.6 turbo benzina n-o sa isi cumpere nimeni in Europa pe un monovolum, nici nu l-as pune la socoteala. Dar un diesel mai potent e necesar in clasa asta de masini. E vorba totusi de varful de gama al unui constructor, mi se pare ciudat rau sa nu ai un motor mai mare de 1.6L...


Aceeasi poveste ca la noul X-trail, o masina frumoasa, cu dotari misto, care vine cu un motor de 130 cp. Stau si ma intreb, oare 2.0 dci chiar nu se poate face Euro 6, intr-o varianta de vreo 160 cp, poate chiar 200, ca nu mai e mare lucru sa scoti 100cp/l dintr-un diesel in ziua de azi?
espacern
Peste putin timp 1.6 o sa fie un motor mare!
mircea_aq
200 de cai si 300nm nu sunt in niciun caz cifre de motor mic, acum 5-6 ani erau cifre de motor de 2.0T. La sub 1500kg cat va cantari noul Espace, eu cred ca o sa se miste chiar foarte bine.
Sigur ca daca vorbim de masini de clasa Espace-ului e semnificativ mai economic sa mergi pe diesel, da fiecare cu gusturile lui.
centurion
QUOTE(Synyster @ 2 Nov 2014, 20:46)
1.6 turbo benzina n-o sa isi cumpere nimeni in Europa pe un monovolum,
*


Oare? Esti tu sigur ca nu exista oameni care prefera motoare pe benzina pe orice tip de vehicul?




Eu ma numar printre ei..... Si mai stiu exemple....
AndreiMR
Si eu. Dar cred ca suntem o minoritate smile.gif Monovolume mari si SUV-uri pe benzina sunt foarte putin cautate, mai ales in tari unde taxele sunt bazate pe emisiile de CO2, care sunt semnificativ mai mici la diesel.
VladSoare
Nici eu n-aș refuza un EcoBoost de 1,6 litri și 180 de cai pe un monovolum. wub.gif
Sigur că aș prefera unul de cel puțin doi litri, dar nici 1,6 nu-i de lepădat.
eugeniuz2004
cand normele Euro vor aduce motorizarile diesel la un nivel de pret excesiv de mare fata de un echivalent (putere si - oareccum - cuplu) benzinar cu turbo (1, 2 --- 100) atunci o sa caute lumea (fortat oarecum) benzinare pe orice masina
unde mai pui ca doar emisiile de CO2 sunt mai reduse la diesel in timp ce particulele si alte gaze nocive sunt in floare la acest motor excelent (dar pentru camioane)
cat despre noul Espace... e o noua nava amiral a celor de la Renault. Doar ca va fi scumpa, ca orice nava amiral!
papa_mulo
QUOTE(mircea_aq @ 2 Nov 2014, 23:34)
200 de cai si 300nm nu sunt in niciun caz cifre de motor mic, acum 5-6 ani erau cifre de motor de 2.0T. La sub 1500kg cat va cantari noul Espace, eu cred ca o sa se miste chiar foarte bine.
Sigur ca daca vorbim de masini de clasa Espace-ului e semnificativ mai economic sa mergi pe diesel, da fiecare cu gusturile lui.
*



Am citit si eu pe undeva ca "va slabi" considerabil, insa chiar sub 1500kg nu cred are cum... nici cea mai cheala si usoara varianta nu cred ca poate sa coboare sub 1500 kg.
Bacu
Salt urias de calitate pentru renault cu acest espace! Abia astept noile laguna si megane.
edv_ro
Si preturile sunt pe masura...

Modus
Totul la superlativ http://www.tf1.fr/auto-moto/actualite/rena...ai-8590213.html

Pacat ca nu se comercializeaza in Romania
klaus
Da' un superlativ de la nemti nu ai?
Ca stim cu totii cum e presa franceza fata de masinile frantuzesti...
Modus
Presa franceza a dat de multe ori de pământ cu mașinile franțuzești. Nemții sunt groaznici, obiectivitate zero barat. Pentru ei Megane RS e bun doar sa care WCuri.
klaus
Da, stiu, si marmota invelea ciocolata in staniol
Modus
Deci si tu crezi ca Megane RS e bun doar sa care WCuri

http://www.automarket.ro/tv/prezentari/o-v...space-4421.html

Modus
1.6 TCE de 200 de cai e un motor cu care sa te bati cu nemtii

http://www.leblogauto.com/2015/04/essai-re...iale-paris.html

Ma bucur sa vad ca stiu sa isi gaseasca clienti. Orange, Airbus, etc. vor cumpara masiv noul Espace

http://www.lavoixdunord.fr/region/nouvel-e...-ia16b0n2761221

4x4
radmasa.gif Masiv, gen ai sa vezi 3, in toata Romania.
Modus
E vorba de vanzarile din tarile in care se comercializeaza modelul. In Romania nu se comercializeaza din pacate, asa ca daca vor aparea cel putin 3, va fi extraordinar.
AndreiMR
QUOTE(Modus @ 13 Apr 2015, 19:39)

Ma bucur sa vad ca stiu sa isi gaseasca clienti. Orange

http://www.lavoixdunord.fr/region/nouvel-e...-ia16b0n2761221
*



Orange s-au cam reprofilat pe Ford, sau mai bine zis colaboreaza cu Tiriac smile.gif Mai cumpara si Clio si Megane pentru astia cu rang mic, desi au o gramada de Fieste si de Focusuri, dar cei mai cu functie, care s-ar incadra la o masina gen Espace, deja au Ford, Mercedes sau Land Rover. Asta in Romania, evident
b76bgaarh
cand statul francez are 20%, e normal sa oblige firmele sa cumpere reno.
Diac
Mai usor cu pianu pe scari. Treaba asta era valabila pana acu vreo 10 ani, de ceva timp insa pana si Police nationale are Ford la greu.
b76bgaarh
statu trebuie sa faca licitatie, firmele private nu.


pam pam.
AndreiMR
Nu se mai uita nicio firma la nationalisme din astea cand vine vorba de achizitii, costurile dicteaza. Imi inchipui ca pentru Orange, ca si client, Ford au niste preturi extrem de bune, din moment ce angajatii Orange au reduceri serioase la masini Ford, mult peste ce ai obtine prin negociere si oferte speciale. La un moment dat, un Focus 1.0 Ecoboost cu clima automata si alte jucarii iesea mai ieftin decat un Logan, daca puneai si un tichet de rabla sleep.gif Si nu e numai pentru angajatii Orange reducerea, si angajatii de la alte multinantionale au preturi preferentiale pentru Ford.
Modus
France Telecom (Orange) e de stat, iar statul francez e actionar si la Airbus. Politia franceza are la greu si Renault Master si Renault Trafic

https://www.youtube.com/watch?v=aX5u1w0cQ2Y

https://www.youtube.com/watch?v=OP5xnWDkzrg

https://www.youtube.com/watch?v=PgAmCqazDJo

https://www.youtube.com/watch?v=Q8vuvMLzMv0

https://www.youtube.com/watch?v=97m9mDx3l_Y

https://www.youtube.com/watch?v=rG4KhZMz__I

Iar noul Espace se va vinde ca painea calda in tarile in care va fi comercializat.
IRONICK
QUOTE(Modus @ 14 Apr 2015, 09:50)
Iar noul Espace se va vinde ca painea calda in tarile in care va fi comercializat.
*
Pe cine crezi tu ca intereseaza aberatiile astea?
Modus
Pe actionarii si angajatii Grupului Renault
Han Solo
sunt multe frantuzesti in politia franceza, insa renault espace nu cred ca am vazut vreodata.
Modus
Espace nu are politia, insa e folosit de serviciile speciale

https://www.youtube.com/watch?v=SKM98KwbYAg

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.