iustin_uap
3 Oct 2017, 21:11
Ov, depinde de tipul de carenaj. Alea care-s montate pe a mea nu prea mai lasa noroiul sa intre pe niciunde, iar daca masina-i unsa inainte de a le pune ma gandesc ca-s slabe sansele sa apara probleme. Totusi, intr-adevar, nu poti sti sigur pana nu verifici si asta e naspa.
De ce rusine?! Din contra, eu cred ca ar fi o pata de culoare binevenita intrucat nu prea se inghesuie lumea la astea cu masca groasa.
DACIOTUL_97
3 Oct 2017, 21:51
Inainte de a monta carenajele,obligatoriu se "boteaza" tabla cu un amestec de ulei si vaselina,de preferinta neutilizate.Masina nu o sa rugineasca daca se repeta operatiunea o data la cativa ani (in functie de rulaj).
Adrian Frigo
3 Oct 2017, 23:18
Sau ceară.
Oricum,e diferență ENORMĂ la cele care au carenaje,nu se strânge sub ele praf sau noroi mai deloc!Rugina nu mai apare așa ușor,mai ales dacă a fost pregătită cum trebuie înainte.Eu de abia aștept să le montez pe vișinică!
iulica89
4 Oct 2017, 06:54
QUOTE(Ov @ 3 Oct 2017, 10:23)
Eu n-as monta carenaje pentru ca in timp chiar daca masina nu e folosita intens dupa ele se aduna praf care se transforma in noroi si apoi in pamant care tine umezeala. Fara carenaje se poate spala usor, eu bag mana dupa aripi si racai peste tot pe unde pot ajunge.
Ca utilizator de carenaje pot spune ca ce spui tu se aplica pentru mai mult de 10-15 ani. Eu din 2012 am avut carenaje pe Dacia bleu si am observat ca a fost foarte bine protejata in zonele acoperite de carenaje. am dat cu vaselina si ulei inainte de aplicarea lor si doar in unele puncte am gasit doar zone prafuite. In rest vaselina si ulei neatinse. Singura problema este ca unde vei face gauri, vopseaua se va arde si va aparea rugina.
Pentru cazul de fata carenajele nu sunt justificate deoarece masina va circula doar vara, rareori in conditii de ploaie si nicidecum pe macadam. Cel mai mare inamic al caroseriei este saramura care se formeaza iarna si adera la noroaiele formate in timpul verii si nespalate corespunzator.
sobolan
4 Oct 2017, 07:33
carenajele la dacie is ok,aplicate corect prelungesc viata masinii,acuma depinde si pe unde o utilizezi,e ok ce spune OV ca o speli mai usor si totodata o vezi mai usor in caz de ugina sau alte celea....eu am vrut sa-i pun,gasisem dar daca am vandut-o a ramas fara......parerea mea e ca merge si cu si fara totusi pe spate nu-s necesare....
dadoshel
9 Oct 2017, 12:37
Va ramane in mod cert fara ele.....
Dilema: dupa cum ziceam anterior, parca nu sunt multumit de frane, asa ca am achizitionat o pompa noua LPR. Nu stiu cat mai apuc sa misc masina pana la primavara, daca da frigul. Ce ma sfatuiti, sa pun acum pompa noua sau o las in cutie pana la primavara? Stiu ca sta oricum, dar poate e mai bine sa stea in cutie decat pe masina ....sau invers.
Multumesc
iulica89
9 Oct 2017, 13:45
Las-o in cutie si la primavara sa completezi lista cu garnituri cilindrii etrieri de AUTOFREN, pistonase receptoare spate(tipul mic), repartitor(singura optiune viabila e cel de ASAM-sa nu cumperi de uzina sau cine stie ce ca is blocate) si nu in ultimul rand furtune (3buc.). Lichid recomand Ferodo sau ATE - cumpara 1l sa fii sigur. Daca vrei sa faci maxima treaba verifica(vizual) sa fie intreaga si garnitura de la servo - cea dinspre pompa-eventual porneste motorul si asculta sa vezi daca trage aer fals. Pune pe cineva sa apese pe frana si unge axul cu ceva vaselina siliconica(nu normala ca se alege praful de garnitura).
Astfel nu vei avea treaba cu franele cel putin 5 ani. Si vei avea frane nu gluma.
PS: se intelege ca ar trebui sa schimbi placutele-recomand cele de Renault-in cutie alba la maxim 40 lei setul. De asemenea si sabotii spate - vezi ce gasesti noi pe site-urile unixauto.ro sau epiesa.ro.
Succes!
dadoshel
9 Oct 2017, 15:43
Pai acusi am facut majoritatea din operatiunile de le zici, ma gandesc ca nu tre facute in fiecare primavara, nu?
-furtune, etrieri fata am pus noi
-placute, ferodouri sunt in perfecta stare si cu uzura aproape inexistenta
-pistonase spate pregatisem noi, dar sunt perfect functionale ale ei
-repartitorul este functional
Asadar ar fi mai bine sa nu montez totusi pompa noua daca va sta peste iarna...
Multumesc frumos.
eu as monta-o sa scap de-o grija
Alex1300BV
11 Oct 2017, 17:39
In plus, o sa aflam daca functioneaza mai bine.
iulica89
12 Oct 2017, 06:29
QUOTE(Ov @ 11 Oct 2017, 15:44)
eu as monta-o sa scap de-o grija
ai uitat partea aia naspa in care trebuie sa faci aerisirea si, daca nu sti ce sa faci sa termini repede, o sa ai un cosmar.
dadoshel
12 Oct 2017, 07:46
Mai oameni, nu ma ajuta neuronu' sa pricep daca e mistocareala sau nu
, insa ati atins un punct sensibil
Intr-adevar ma mananca in coor sa vad pompa schimbata, la fel si planetara si tampoanele de la cutie. Nu ca as mai circula cu ea anul asta, dar macar stiu daca ambrezolvat problemele sau trebuie sa merg mai departe....
Iulica, chit ca nu voi face operatiunea singur, orice pont e binevenit
Alex1300BV
12 Oct 2017, 10:16
pai schimba-le
Pastrezi masina in exterior?
Mai asteptam poze.
De aerisit o aerisesti cat se poate inainte s-o pui pe masina, adica montezi borcanul pe ea, bagi o surubelnita in locul pedalei, apesi (cu burta, dar pune-ti o scandura ceva ca altfel iti lasa urme
), astupi conductele cu degetele, dai drumul la piston, si tot asa pana arunca lichid (nu spre masina). Apoi montezi pompa pe masina si o mai aerisesti si de pe aerisitorul ei (ca banuiesc ca ai luat pompa tandem si la aia ai aerisitor pe pompa). In teorie nu mai trebuie sa umbli si pe la roti. Ca sa demontezi pompa veche/montezi pompa noua iti recomand sa-ti cumperi (daca n-ai deja) inelare taiate speciale pentru tevi, astfel demontezi conductele fara sa le strici. Daca cumva vreo conducta nu vrea sa se desfaca incalzeste-o cu lampa de gaz si o sa cedeze.
Singurul cosmar la montarea pompei e ca faci mizerie cu lichid de frana care e extrem de periculos pentru vopsea. Eu cand fac operatia asta izolez cu carpe sub pompa si iau si o sticla de apa cu mine. Evident daca imbib vreo carpa cu lichid o schimb urgent si daca sare lichid pe vopsea spal imediat cu apa.
QUOTE(Ov @ 12 Oct 2017, 12:07)
lichid de frana care e extrem de periculos pentru vopsea.
Nu doar pt. vopsea, ci si pt. tabla in general, ca o rugineste rapid. De-aia la schimbarea lichidului de frana ar trebui sterse bine jantele (la interior) dupa operatie. Io am patit-o o data, acum stiu pt. viitor.
dadoshel
12 Oct 2017, 11:47
Masina nu mai este afara, e in garaj. Aerisit...
Cum arata cheile cu pricina? Ultima data s-a lucrat cu fixe normale.....si se vede....
BLUE R 19
12 Oct 2017, 12:03
QUOTE(Ov @ 12 Oct 2017, 12:07)
Singurul cosmar la montarea pompei e ca faci mizerie cu lichid de frana care e extrem de periculos pentru vopsea. Eu cand fac operatia asta izolez cu carpe sub pompa si iau si o sticla de
apa cu mine. Evident daca imbib vreo carpa cu lichid o schimb urgent si daca sare lichid pe vopsea spal imediat cu
apa.
Sa retina cine nu stie -
Lichidul de frana se spala cu apa...cat mai multa, dar trebuie actionat repede. Acesta se dizolva in apa, poate chiar mai repede decat laptele in apa.
Cheile cu pricina arata ca niste inelare obisnuite, diferenta este data de soliditate, sunt mai masive, mai groase in material si au inelul taiat, cat sa treci cu ea peste conducta.
dadoshel
12 Oct 2017, 15:00
Multumesc frumos, am sa intru pe la cateva magazine in speranta ca am sa gasesc.
Ca sa nu cumpar un set intreg, ca nu e momentul, de cat sunt holenderele alea de la conducte? Adica ce cheie sa iau?
Adrian Frigo
12 Oct 2017, 16:47
QUOTE(dadoshel @ 12 Oct 2017, 16:00)
Multumesc frumos, am sa intru pe la cateva magazine in speranta ca am sa gasesc.
Are chiar el în topicul de la bursă!
BLUE R 19
12 Oct 2017, 19:15
Nu am chei la vanzare
, am avut unele pt. purjoare. Parca sunt de 12 si 14, la pompa cu trei conducte nu sunt sigur. Masoara cu fixa...daca nu mai ai hexagon, cu papagalul...
dadoshel
13 Oct 2017, 10:14
Pareri va rog
CJ89TLX?
CJ84UAP? 89 nu e disponibil.....evident de ce propun 84
CJ84YET? sora ei demult plecata a fost CJ01YET
Tare greu ma hotarasc.....poate mai aveti in minte alte combinatii potrivite
Nici week-endul asta se pare ca nu voi putea ajunge sa inlocuiesc piesele in discutie
eu am luat chei "la bucata" din piata de "la rusi" din obor. In principiu in orice piata unde se vand si scule trebuie sa gasesti.
Arata asa: [attachmentid=1628073311]
si costa in jur de 10 lei bucata. Nu mai tin minte exact de cat e hexagonul la frane, undeva intre 10 si 12 (sunt tentat sa zic 11 acum).
roland
13 Oct 2017, 13:20
Intrebare intrebatoare: de ce nu circuli cu ea iarna asta? Care ar fi problema?
Adrian Frigo
13 Oct 2017, 13:27
QUOTE(BLUE R 19 @ 12 Oct 2017, 20:15)
Nu am chei la vanzare
, am avut unele pt. purjoare....
Știam eu ceva dar...
QUOTE(dadoshel @ 13 Oct 2017, 11:14)
Pareri va rog
CJ-89-YET ?
dadoshel
13 Oct 2017, 14:12
Avand in vedere ca mai am o saptamana la dispozitie, o sa caut si eu in piata "la rusi" poate gasesc chei. Daca nu, am sa caut si pe la magazine auto.
Roland, masina nu va circula de principiu niciodata iarna. Nu va circula pentru ca vreau sa o protejez de sare/umezeala si din inca 2 motive:
1. Iarna pot gasi mult mai usor vreun berbec care sa ma calareasca si sa iau de la asigurari bani de o punga de pufuleti.
2. Nu mi se pare a fi o masina de care te poti bucura iarna: caldura,dezaburire, siguranta etc
Iarna aceasta cu atat mai putin sunt dispus sa o misc din cauza ca:
- se afla la 50 km distanta de locuinta mea, la casa de la tara in garaj, unde iarna nu prea mergem
-am detaliat problemele pe care le prezinta la capitolul tablarie, nu vad rostul de a ajuta la agravarea lor
Adrian, parca as tine si eu spre YET. Imi plac si celelalte doua, dar parca respectivele combinatii nasc asteptari
johnybic
13 Oct 2017, 14:16
de 11 este hexagonul la conducte,am facut operatiunea de curand,la mine a mers cu fixa ,o fixa veche lata ,oricum daca holenderele sunt pline de rugina pamnat sau mai stiu eu ce este
bine sa cureti cu o perie de sarma si sa dai cu sprei sa lasi sa actioneze cel putin 15 minute iar daca tot nu o ia mai dai odata cu sprei si mai astepti ,la mine s-au desfacut relativ foarte usor
13 Oct 2017, 14:17:PS operatiunea de aerisire am facut-o cu ajutorul meu de nadejde ,baiatul meu de 11 ani
Ii inoculezi virusu'?
Fixele merg la fel de bine, nu vad de ce te-ai chinui sa bricolezi c-o inelara decupata; bine, asta daca nu se duce dracu' conducta (in caz ca-i putreda), noroc ca inca se mai gasesc conducte.
dadoshel
13 Oct 2017, 15:42
Baiu e ca si prima data s-a lucrat tot cu fixa. Nu sunt/nu au fost murdare, ruginite etc. Cu toate astea s-a fwtwt putin hexagonul....
Johnybic, te invidiez, eu mai am cale lunga pana acolo, al meu are abia un an
johnybic
13 Oct 2017, 21:06
Mulți înainte sănătos,vine el timpul sa îl ajute pe tati,numai Dacia sa o mai am pana atunci
13 Oct 2017, 23:38:Nu prea îl atrage virusul acesta,nu acuma
iustin_uap
14 Oct 2017, 13:52
QUOTE(dadoshel @ 13 Oct 2017, 10:14)
Pareri va rog
CJ89TLX?
CJ84UAP? 89 nu e disponibil.....evident de ce propun 84
CJ84YET? sora ei demult plecata a fost CJ01YET
Tare greu ma hotarasc.....poate mai aveti in minte alte combinatii potrivite
UAP, desi interesant, a devenit prea comun. Desigur, e un element ce indica in mod clar ca masina apartine unui pasionat, dar din cauza ca e folosit de foarte multi oameni pentru mine a ajuns sa-si piarda din farmec, iar masina din identitate.
*Eram la o masa dupa o intalnire si, vrand sa incep o conversatie, intreb persoana de langa mine cu ce masina a venit. Raspunsul a fost "Cu UAPul". Fac precizarea, desi nu stiu daca mai e nevoie, ca peste jumatate din masinile din parcarea aia aveau UAP la numar.
Varianta TLX nu e nici pe departe asa de comuna, dar am vazut-o folosita pe modele care nu-s TLXuri, ceea ce arata ca foarte multi nu stiu sa faca diferenta. Din fericire, aici nu e cazul.
In incheiere, eu votez pentru ideea unui numar "personalizat" intrucat, in opinia mea, masina ar trebui sa reprezinte in primul rand ceva pt. dvs. si mai apoi ceva pt. publicul larg.
dadoshel
14 Oct 2017, 19:46
Adevarul e ca la UAP am cam renuntat din prima. Fiind o combinatie legata mai mult de masina decat de mine, ar fi fost potrivita daca era disponibila cu anul ei.
TLX inca mi se plimba prin minte...
Desi cel mai probabil va ramane YET. Acum sa vad cu ce combinatie. Anul meu, anul ei sau 10, acesta din urma fiind 01 inversat
PS: pe jantele de 5,5 merg gumele de 155? Am vazut pe bursa niste CMS Portofino si ma bate un gand.....Nu neaparat de dragul jantelor de aliaj, dar as vrea sa scap de camere. Si pe la vulcanizari mi-au zis ca am sanse minime sa pot cu canadele...
Daciotul_98
14 Oct 2017, 20:40
QUOTE(dadoshel @ 14 Oct 2017, 19:46)
Adevarul e ca la UAP am cam renuntat din prima. Fiind o combinatie legata mai mult de masina decat de mine, ar fi fost potrivita daca era disponibila cu anul ei.
TLX inca mi se plimba prin minte...
Desi cel mai probabil va ramane YET. Acum sa vad cu ce combinatie. Anul meu, anul ei sau 10, acesta din urma fiind 01 inversat
PS: pe jantele de 5,5 merg gumele de 155? Am vazut pe bursa niste CMS Portofino si ma bate un gand.....Nu neaparat de dragul jantelor de aliaj, dar as vrea sa scap de camere. Si pe la vulcanizari mi-ai zis ca am sanse minime sa pot cu canadele...
Merg si canadele tubeless, am avut pe break (4.5 ca ale tale), acum am canade 5.5 tubeless. Chestia e ca janta rugineste pe interior, de aia pierde in general. Dar daca o pui pe butuci, dai jos anvelopele actuale, cureti si pasivizezi jantele pe interior, nu o sa iti piarda. O alta problema cu scapatul, e ca janta sa fie avariata, dar nu cred ca e cazul.
dadoshel
14 Oct 2017, 20:49
Pai in masura in care ma hotarasc sa pastrez canadele, nici nu se pune problema ca nu le trimit la sablat si vopsit in camp electrostatic. Doar sa fiu sigur ca asa nu am surprize...
johnybic
14 Oct 2017, 22:39
Eu am jantele ei originale nereconditionate fără camere și sunt ok
14 Oct 2017, 22:46:
În privința numărului alege tu unul care îți place ,eu unul cred ca o sa îl las pe asta al ei care îl are de când au apărut numerele astea tip nou ,și în plus este cu steagul RO nu cu steluțele de la UE,consider eu ca e mai mișto sa păstrez ce a fost pe mașină mai ales ca este de nouă în familie
Adrian Frigo
14 Oct 2017, 23:10
Și mie îmi place mai mult stegulețul RO.De abia aștept să rezolv cu un sticker defectul ăsta când îmi vin numerele noi...
@Dodoshel-cu programarea înmatriculării cum stai?E și pe la Cluj jale?Am auzit că prin Olt stai și 5 luni...
dadoshel
15 Oct 2017, 08:28
Numarul actual nu l-as lasa, nu imi zice nimic....Avem 01YET cu steag RO, dar e pe masina tatei, s-a pastrat cand a fost vanduta unguroaica
Cu programarea, daca nu te grabesti nu e jale...Eu am facut programarea pe la sfarsti de august parca, pentru 17.10
dadoshel
22 Oct 2017, 09:17
Gata, ne-am inmatriculat
Ieri am reusit cu chiu cu vai sa ajungem pe la ea, nu i-am putut dedica toata ziua din pacate....
Urgentele s-au rezolvat, alte lucruri s-au constatat, si altele au iesit la iveala
Am inceput prin inlocuirea tampoanelor cutie, unul nu era dezastru, celalalt era binisor obosit. Problema rezolvata, am scapat de bataia in schimbator descrisa anterior.
La frane s-a verificat de pierderi(nu sunt), s-a reaerisit(a fost putin aer, dar putin de tot) si s-a concluzionat ca problema e la utilizator. Am uitat eu cum trebuie apasata pedala de frana la Dacie. Asadar pompa noua LPR a ramas in cutie. Nu stiu ce sa fac cu ea: sa o pastrez, sa incerc sa o vand?
Constatari: pare-se ca si noul/vechi radiator pierde pe undeva, s cazut nivelul din vas si e si umeda traversa pe care sta radiatorul.Inca nu dau cu tunul dupa om, poate o fi ramas umed de cand am schimbat eu radiatorul, si nivelul...poate si-a mai tras ea. Trebuie sa completez cand mai ajung pe acolo, sa vedem daca mai scade,acum nu am avut antigel la mine. Mda..asta dupa ce am dat 150 pe el
Dupa drumirile pentru testat frane, deschidem capota, imi creste instant tensiunea.....Iara avem balta de ulei pe bujia 3, pe pompa benzina si toata zona adiacenta. Zic: ma Sebi ce plm fac cu asta, i-am schimbat deja odata garnitura si uite ce face? Se uita la mine crucis: Pai daca iti sufla la bujie cum a ajuns ulei pe capota?Ma uit tamp, si vad capota spreyata cu ulei in zona cu pricina. Zice:io zic ca e pe la joja, si aia nu-i de bine. Injur printre dinti si ma resemnez pentru moment...
Cumparasem sa schimb burbuful dintre laba de urs si carcasa filtru aer. Desfac frumos totul pe acolo, arunc un ochi in carburator,il arunc si celalalt sa fiu sigur ca vad bine, si zic: Sebi, aia acolo trebuie sa fie? Se uita omul, se incrunta, coboara tot calendarul ortodox, smulge furtunele de la recirculare gaze si se apuca de scos din stutul carburatorului un obturator de toata frumusetea din ceva panza
Nu stiu nici cand, nici de ce, omul meu a infundat recircularea
Mecanicosul zice ca de-aia mi-a aruncat ulei.....
Zgomot nou: in sarcina, undeva de pe la 3000 rpm in sus, se aude din fata un zanganit. Suna ca si franele cand freaca aproape fier pe fier....Aveti idee? Noi nu am apucat sa mai investigam, dupa cum ziceam timpul a fost limitat, trebuia sa ajunga omul la nunta.
Multumesc.
om_bland
23 Oct 2017, 00:01
Sfatul meu este sa pastrezi pompa de frana . Nu se stie cand vei avea nevoie de ea
. In magazine sau pe comanda nu vor mai fi in curand ...
roland
23 Oct 2017, 08:18
Pe vremuri cand aveam o Dacie 1310 din 2000, mi se parea ca franeaza ok, ITP - test franare luat corect. Apoi am trecut pe Logan si mi se parea ca franeaza super, fata de Dacie.
Dupa o luna de mers exclusiv cu Logan-ul, am urcat in Dacie si la prima franare am avut impresia ca o plesnesc de ceva. O senzatie idioata de tot, parea ca nu se mai opreste. Nu-mi imaginez cum era cu franele la Daciile mai vechi, fara servo (nu mai tin minte pana cand s-au facut).
Legat de radiator, tin minte ca l-ai schimbat de ceva vreme, cu siguranta orice urma de antigel s-ar fi evaporat. Daca e umed, atunci e proaspat, probabil daca te uiti cu lanterna o sa vezi si pe unde picura.
dadoshel
23 Oct 2017, 10:01
L-am avertizat deja pe cel care mi l-a vandut ca s-ar putea sa fie o problema, vedem cum rezolvam. Parca n-as lua totusi Asam sau Breckner....
Nu are nimeni idee despre zgomotul descris? Mi-a ramas pe creieras...
Legat de obturarea recircularii, am vorbit de dimineata cu fostul proprietar. Zice ca solutia e recomandata de ceva mecanic ca sa se evite infundarea duzei din furtun, si cica in loc de aia a dat nustiu ce gaura nustiu unde ca sa traga aer de acolo. Acu tre sa vad ce naiba a facut ca nu am inteles
Cu franele, chiar m-am linistit, imi facusem asteptari nerealiste. Fum a scos din roti mecanicul
sobolan
23 Oct 2017, 10:06
Pompele de frana ICP(aka 4 tevi) franeza aproape de fel de eficient ca un logan,asta daca-s corecte toate pe la sistem,unii de pe aici nici macar nu stiu sa le aeriseasca corect...ok sa zicem ca o aerisesti la pedala dar macar scoate-i sonda de pe ea ca intra in varie si merge pe juma' de circuit sau baga-i vreo 3-4 pedale violente dupa ce ai aerisit-o la pedala,aia normal se aeriseste cu o pompa de vacum sau mai simplu prin curgere libera dar ATENTIE cu limitatorul de franare spate apasat la maxim(debit mare-se pune un lemn ceva acolo sa-l tina apasat).......frana cu dublu circuit in tandem(aka 3 tevi) e ce mai buna,franeaza ok si nu e pretentioasa la intretinere,am avut pe fosta dacie un luata de noua marca Asam&shit si era ok desi nu recomand nimanui firma asta dar decat una oem sh sau noua dar statuta ani de zile pe la rafturi(deci e la noroc) mai bine una noua cu garnituri noi,cauciucul imbatraneste si el chiar daca-i fartec....aici depinde si de cum a fost pastrata,lichidul de frana curat(nou) intretine cauciucul ok,recomand pompele puse la pastrat cu ceva lichid bagat in ele(prin borcanel).....
Referitor la pompa de frana simplu circuit(1300) eu personal nu recomand,am avut niste experiente negative cu un 1300 cu pompa de aia,cel putin fara servo forta de apasare e mai mare,chiar si la ITP se monteaza un pedometru la pedala la asemenea masini,am lucrat ani de zile la banda la ITP,stiu ce spun.....
Acuma cunoscatorii de aici is multi,or sa-mi sara la cap precum ca 1300-le franeaza de iese fum din anvelopa,o fi asa desi daca e asa iar nu e ok ca poti frana cu rotile virate si tot inainte te duci ,n-ai abs la dacie dar parerea mea e tot aia.Va salut si drumuri bune !
dadoshel
23 Oct 2017, 11:01
Pompa de pe masina e varianta cu dublu circuit in tandem.Tot din asta am luat de schimb.
Idei referitoare la zgomotul descris?
Multumesc
QUOTE(dadoshel @ 22 Oct 2017, 09:17)
Zgomot nou: in sarcina, undeva de pe la 3000 rpm in sus, se aude din fata un zanganit. Suna ca si franele cand freaca aproape fier pe fier....Aveti idee? Noi nu am apucat sa mai investigam, dupa cum ziceam timpul a fost limitat, trebuia sa ajunga omul la nunta.
Multumesc.
poate fi ceva slab care intra in rezonanta, gen scut care loveste in toba, toba cu probleme
dadoshel
23 Oct 2017, 15:13
Zgomotul nu nu o vibratie, e facut de ceva care se invarte. Repet, suna exact ca niste frane la care freaca fier pe fier )sau aproape) si ar fi si discul putin ovalizat(adica nu e constant, face: zang-zang-zang)...imi pare rau ca nu am inregistrat.
atunci e posibil sa ai aparatoarea de tabla de la discurile de frana strambata si-ti atinge in janta, verifica janta la interior si ar trebui sa vezi urma, daca e asa atunci indrepti cu mana aparatoarea si aia e
dadoshel
24 Oct 2017, 16:07
Incerc cand mai ajung pe la masina. Dar tare ma tem ca nu sunt atat de norocos sa fie doar atat. Prea e doar dupa 3000 rpm indiferent de treapta de viteza...
roland
24 Oct 2017, 18:40
Da, aparatoarea ar face tot timpul, nu doar in sarcina si la peste 3000rpm. Lantul de la distributie nu ar putea fi (daca zici ca e metalic)? Sau cureaua de la alternator (dar aia nu face metalic).
posibil sa frece si lantul in carcasa, face si pe loc la turatie?
dadoshel
25 Oct 2017, 11:57
Uite...asta nu m-am gandit sa incerc. Vad cum ajung la ea, si revin. O sa incerc sa si inregistrez zgomotul
sobolan
25 Oct 2017, 14:11
va omorati creierii aiurea...de regula se slabeste sau nu e prinsa si in suruburile de jos tabla anti-pietre dintre cutie si motor,ai acces la ea pe dedesubt dupa ce dai scutul jos,pune-i si surubul central m7x15 din centru,sau restrange-l la cuplu mic.....aia te zornaie.....sau chiar scutul.....ce s-a scris mai sus e putin plauzibil.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.