...pardon, eu am avut chiar 6.
Prieteni, nu dati vina pe pinionul de SInterom - al meu era frantuzesc si tot am avut scurgeri - cei drept la 38K dar totusi......
Parerea mea este ca problema este mai profunda.....
Unde se fac motoarele astea 1.4 MPI? La noi la Mioveni?
Acelasi lucru a fost si la mine, pinionul nu era de sinterom era frantuzesc a inceput sa curga la 18.000 km........de la interventia in service nu am mai avut probleme......
QUOTE(fizzo @ 1 May 2008, 12:22)
Prieteni, nu dati vina pe pinionul de SInterom - al meu era frantuzesc si tot am avut scurgeri - cei drept la 38K dar totusi......
Parerea mea este ca problema este mai profunda.....
Unde se fac motoarele astea 1.4 MPI? La noi la Mioveni?
@michou:
La care, 1.4 sau 1.6 16v?
Partea incercuita cu rosu reprezinta zona unde apar vizibil, fara a demonta nimic de pe masina (motor), eventualele pete de ulei din zona distributiei.
Mai exact, la imbinarea dintre carterul inferior al distributiei (capacul negru) si carterul superior al distributiei, precum si in zona inferioara a blocului motor, in zona jojei si a fuliilor.
daca capota e stropita in partea stg este clar problema cu distributia?
la capota n-am facut poza ca era stropita foarte putin si nu cred ca se vedea.
la indrumarile voastre am facut o poza la zona incriminata. Mi-a luat ceva timp sa descopar pe unde este aceasta zona.
Credeti ca are aceeasi problema? Masina e Dacia Logan Laureate+ din octombrie 2006 iesita din garantie, 24000 km, nu s-a curatat niciodata motorul.
aceeasi problema, pinionul.
pregateste-te cu vreo 1500-1800 ron, daca ai noroc sa nu-ti schimbe si pompa de apa iesi mai ieftin.
recomand meridian vest (militari) pentru interventie
pai am postat si pozele pentru ca eu nu am vazut urme de ulei...
totusi nu e cam mult 1800 ron?
Retype eu cred ca nu are nimic! da cu mana pe fulie si pe capacul ala si vezi daca ramai uleios pe degete sau doar murdar de praf! pozele sunt foarte intunecate dar nu mi s-au parut scurgeri de ulei
claudiuxyz
4 May 2008, 21:03
QUOTE(paul_damian @ 30 Apr 2008, 18:19)
La fel arata si la mine. Uleiul vine de undeva din partea dreapta si se prelinge pe acea protectie a pinionului. Si la mine au schimbat pinion, simering, cureaua de distributie si garnitura baie de ulei. Eu cred ca problema vine de la carterul de închidere arbore cotit.. Am asistat la toata lucrarea si mi s-a facut mila de saracul loganel.
Dupa 1000 km totul este uscat si nici probleme la directie nu am.
draculafly
5 May 2008, 09:45
nac nac dupa o plimbare in turcia de aproximativ 3000km...surpriza a aparut uleiul pe capace ,fulii etc.de la ultima interventie vroiam sa nu ma duc la service decat daca crapa masina si raman in drum cu ea, ma scarbisem de mecanicii lu peste ,dar acum vad ca din ce in ce mai multi sunt celora care le apare uleiul pe la distributie asa ca imi fac programare si ma duc peste ei, pana s or satura de noi si ne dau cate un mercedes
de data asta ma duc la meridian vest sa vedem ce hram poarta astia .succes tuturor de pe forum !
Chiar acum m-am uitat la un coleg de serviciu care o are din sept/2006 si are cu ea 25000 km. Este ulei in zona respectiva si cu praf (ca nu a fost spalat niciodata motorul). Omul s-a mirat un pic, dar nu isi face probleme.
Cred ca se poate spune ca "asa fac toate".
eu zic ca e normal sa curga ulei din motor
acum nu ma mai mir de ce sunt atat de ieftine
am putea sa facem o scara de risc, cati stropi sunt pe capota la mia de km, iar daca se depaseste un anumit prag sa se indice interventia
paul_damian
5 May 2008, 16:06
Rasu'-i ras si gluma'-i gluma, da'...
Cand am fost la service? Miercuri? Azi e luni, si am fost sa fac o noua programare. Ca, deh, am facut vreo 200 km de atunci, nu? Si ar fi cazul sa merg iar... Nu fiindca ma uita baietii de acolo, ci fiindca curgeeeeeeee!
PS: Scuze pentru imaginile postate pe hostul asta, care-si baga reclama si e deranjant, dar nu stiu altul care sa-mi permita imagini asa de mari.
(imageshack.us are limitari in ce priveste dimensiunea)
draculafly
6 May 2008, 09:56
e cineva din auzite, din cunoscute care din cauza uleiului i a sarit cureaua de distributie sau i s a intamplat alte minuni????
eu am auzit de distributie rupta la un Logan insa avea 89.000 de km
probabil ca daca apare ulei se va rupe mult mai devreme de 60.000 de km la cat trebuie schimbata
eu zic ca daca sta umezita la greu cu ulei la maxim 40.000 de km se rupe
LuluMOB
6 May 2008, 10:05
Eu cred că sunt destul de bine tratate ca să nu se dizolve la primul strop. Am văzut mașini vechi la care curgea uleiul pe la toate garniturile și nu aveau probleme deosebite.
Dar e important și cât curge și unde ajunge acel ulei; dacă se prelinge puțin pe carter e doar neplăcut; dacă ajunge la curea și e mult, trebuie musai rezolvat.
Dar asta e o părere de nea Gică, în mod normal, dacă vrei să fii împăcat, n-are voie să curgă nimic.
Cureaua de la fosta Supernova a mea a fost schimbata la 78.000 de km si curgeau atze din ea. Mecanicul a spus ca mai avea foarte putin si se rupea.
Asa ca eu nu cred ca un Logan care are cureaua imbibata de ulei va rezista 78.000 de km.
LuluMOB
6 May 2008, 10:21
Dacă e "îmbibată" e grav.
Din ce știu eu la Logan cureaua se schimbă la 60.000km.
Ce a spus mecanicul e una, faptul că totuși nu s-a rupt e alta.
pai cam toate Loganurile cu scurgeri de ulei la distributie au curelele imbibate de ulei deoarece chiar pe acolo curge. E inevitabil sa nu fie ulei pe curea.
Kojak ne poate confirma.
Salutare,
La Loganul 1.4 am avut scurgerile la distributie...Sper sa sa scap la 1.6 16V de aceasta problema, desi la dacia surprizele sunt mari si nebanuite.
QUOTE(Kojak @ 2 May 2008, 11:14)
@michou:
La care, 1.4 sau 1.6 16v?
la ala de 1.6 16v nu curge ulei ci cade direct in mers baia de ulei jos
Am rezolvat si eu problema scurgerilor de ulei..sper sa nu mai am surprize!
psihoursu
15 May 2008, 11:50
sal am un un golan 1.4 cu 6000 km si cand am fost la revizia de an au constatat ca pierde ulei pe la capacul de distributie. Cunoscand pe cineva in service mi-a schimbat toata distributia. Problema mare este ca atunci cand au dat capacul de distributie jos s-a constatat ca erau piese romanesti facute de sinterom. Mecanici spuneau ca erau siguri ca distributia este facuta de sinterom pentru ca numai la ele apar probleme de genul acesta
discutia a degenerat offtopic... cred ca se poate da stingerea!
P.S. aviz amatorilor de flame-uri sau incitari la discutii de genul "luati-va masina, lasati caruta"... daca aveti treaba, nu dorim sa va retinem!... data viitoare se lasa cu sanctiuni
LE am redeschis la cerere... dar daca discutia a o va lua iar in balarii sau vor incepe mistourile sau alte offtopicuri, se va inchide definitiv... sunt deja suficiente discutii pentru ca orice persoana interesata sa poate sa traga o concluzie
mojolino
19 May 2008, 22:52
Acum cateva minute m-am inregistrat pe forum si am citit din discutiile voastre. Eu am achizitionat un Logan in 2007, fabricat in 2007 (ianuarie), iar dupa vreo 5000 km am observat o pata mica de ulei langa cureaua de distributie. Am fost intr-un service de la mine din Pitesti la "renumitul" IATSA, am relatat problema si totul s-a "remediat" cu o carpa din bumbac. Am crezut ca sunt eu prea tipicar sau pretentios. Dupa alti 3000 km, pata a aprut din nou, de data asta si mai mare si destul de vizibila si imbibata cu praf. Ce-am zis atunci?? moment prielnic sa-i fac si prima revizie, si... stupoare!!! Mecanicul mi-a zis ca nu e nici o problema, a acos o carpa si a sters acolo, fara nici o alta lamurire. Daca asa esti tratat cand dai atatia bani pe o masina, atunci plec capul smerit. Acum am 12500 km si problema mea este tot nerezolvata...
AU rezolvat problema stergand uleiul cu carpa.
Asta e cea mai mare lipsa de respect fata de un client Dacia pe care am auzit-o.
@mojolino: Iti recomand AMAT...eu am avut aceeasi problema la 2000 km , s-a schimbat distributia si acum totul este ok,fara probleme si am cam 14.000 km.
Nu stiu la cine ai fost tu la Iatsa dar la mine nu s-a pus problema cu carpa. Mie baietii mi-au lucrat frumos plus ca au schimbat si curelele, galeti, pinionul ala de sinterom si ce mai tine de distributie. Sunt multumit si nu mai am probleme
@mojolino;
Reclama-i pe cei din service la Vocea Clientului Dacia, nu mai sta la povesti de genul "sters cu carpa", cu ei!
Nu ca ar conta foarte mult...dar oricum probabil ca te vor suna ulterior sa te prezinti la service si sa-ti efectueze o interventie "normala" in zona distributiei.
Bafta!
A schimba service-ul pentru ca aia sunt prea puturosi si superficiali (asta ca sa nu spun altfel), NU reprezinta o solutie "sanatoasa".
Sa puna dracu' mana si sa munceasca, nu sa prosteasca clientul in fata.
mojolino
20 May 2008, 17:17
Nu stiu cata incredere poti sa ai in ei (de mecanici vorbesc). Ei sunt simpli angajati si nu stiu ce inseamna "sa te porti cu clientul". Lasand micile "atentii" la o parte, in schimbul carora te rezolva mai repede eventual, nu am vazut decat superficialitate. Am si colegi care au trecut prin ceva asemanator. Mi-e frica sa ma duc intr-un service pentru ca nu am incredere. Mai am aproape 2 ani de garantie si ma gandesc ce o sa fac cand o sa expire...
Eu deja sunt satul pana peste gat de Logan...
Acum masina este (din nou) in service si (in sfarsit) de data aceasta s-a hotarat sa mi se schimbe celebrul pinion de sinterom, distributia & co.
Nu stiu daca aceasta este procedura impusa de uzina (intai chem "fraieru'" si ii etansez suruburile si daca pierderile persista iar omu' nu s-a saturat sa tot revina in service, ii inlocuiesti si acest pinion) sau chiar nu a fost pana acum cazul sa mi se inlocuiasca si aceaste componente...
dar mi-am facut in ultimul timp prostul obicei de a ma prezenta in service din 2 in 2 saptamani pt. a rezolva aceste pierderi de ulei...
Anterioarele interventii au fost efectuata pe 07.05.2008, 26.03.2008, 07.10.2008 cand s-a etansat doar surubul; intre timp, pentru diversificarea "ofertei" de pene, am mai schimbat si pistoanele si blocul de lumini....
fara 5 interventii nu rez problema
QUOTE(GabyT @ 20 May 2008, 18:40)
este procedura impusa de uzina (
intai chem "fraieru'" si ii etansez suruburile si daca pierderile persista iar omu' nu s-a saturat sa tot revina in service, ii inlocuiesti si acest pinion)
Din pacate, se pare ca DA...asta e procedura lor de kkt!
Aveti idee, exista
ceva scris din partea uzinei (vre-o directiva, recomadare...) referitor la procedura de urmat in cazul pierderilor de ulei din zona distributiei, respectiv faptul ca mai intai se etanseaza suruburile si dupa aceea se iau masurile radicale (schimbatul pinionului si a distributiei) si daca da, se poate sa primesc si eu un asemenea exemplar ?
La mine nici n-au "carait" cei de la Meridian Vest - imediat mi-au schimbat pinionul si distributia.
Bine eu nu mai eram in garantie......asa m-au usurat de 1800 roni.
1800
pe decontul semnat de mine pt dacia la garantie erau max 200 de euro
e enorm 1800 de ron
Pai stai asa:
1.) Distributia + pinion + pompa de apa = 850 ron
Piesele n-au fost luate din service fiindca costau dublu aproape
2.) Manopera - 10 ore X 55 RON = 550 RON
3.) Atentii pt mecanic + receptioner = 300 ron
Nu-mi pare rau fiindca mecanicul a lucrat fffff bine - a fost placerea mea sa-i rasplatesc munca intr-un fel.
Total: 1700 Ron
3 mil spaga
plus ca ai schimbat si pompa de apa
dar chiar si asa mai mult de 7-8 mil nu ar trebui sa coste
eu in jude de suma asta o am pe hartia care am semnat-o dupa ce am luat masina -- hartia cu devizul serviceului pentru a-si decondat banii de la Dacia.
roland
22 May 2008, 08:54
Unii ii invata cu spaga, apoi mecanicii o pretind si de la altii si, daca aia n-o dau, le fac lucrare de cacao.
Nu mai dati spaga. Ei sunt platiti sa ne serveasca. Daca nu le convine salarul sa faca greva sau sa-si schimbe meseria.
Am observat ceva ciudat in legatura cu spaga.
Pana acum cu toate masinile care le-am avut am fost in service-uri si am dat spaga la orice operatie in service.
Insa de 1 an nu mai dau deloc si observ ca treaba se face chiar mai bine decat inainte.
Si eu sunt de parere ca aceste practici ar trebui sa dispara si chiar si eu am facut ceva in legatura cu acest lucru.
p.s: Singurul loc unde mai dau spaga sunt spalatoriile auto pentru ca stiu ca majoritatea spalatorilor nu au contract de munca si nici salariu si ei din asta traiesc (cu toate ca nici aici nu sunt de acord cu spaga fac o exceptie)
Ce-mi place de voi
Viata este mult mai diferita in practica decat in teorie.....iar spaga este parte integranta din viata noastra, in special in zona asta a Balcanilor....
Cine vrea da, cine nu, nu.
Nimeni nu mi-a bagat mana in buzunar.
Totul s-a rezumat la calcule: piese din service la pret aproape dublu sau spaga receptionerului 100 RON? Calculati voi.....
Pentru mecanic: a fost rasplata mea pentru munca lui si grija cu care mi-a lucrat. Am stat langa masina pe toata perioada reparatiei si am vazut cum a lucrat.
Plus ulei nou de la el si antigel.
Acum calculati si voi.
vijelie
22 May 2008, 17:18
QUOTE(fizzo @ 22 May 2008, 17:12)
...Plus ulei nou
de la el si antigel...
It happens again...
De unde crezi ca avea ala ulei si antigel nou de la ei
ITI ZIC EU DE UNDE: Au furat frate de la altii.
AU zis ca l-au schimbat si l-au schimbat doar jumate sau chiar deloc.
Mie la un service din Bucuresti cu masina de la munca mi s-a intamplat sa las acolo masina si o o ridic de la revizie cu schimbul de ulei facut pe hartie (in realitate nu era facut si din curiozitate m-am uitat la ulei cand am ajuns la sediul unde lucrez si era la fel de negru ca inainte)
Sa le fie rusine
mi-am schimbat distributia acum 2 zile (la 60.000) si azi m-am uitat sub capota si m-am speriat: am o pata de ulei pe capota din fata pana in spate deasupra curelei de accesorii!
Pana acum era ca lacrima de curata capota pe interior.
marti ma duc peste ei!
Mama lor!
Miine sunt programat pentru cea de a doua interventie in zona distributiei. Prima data a fost in aprilie, atunci am avut 1900km. Acum am 3800km si curge iarasi (de fapt cred ca a curs din primul moment de dupa interventie). (masina e din Feb.2008)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.