Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: O pata de ulei (probabil)
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
GabyT
QUOTE(tumpi @ 2 Aug 2008, 17:16)
Daca ascultam una bucata sotie, nici aceasta nu era dacie, dar, dacie am vrut, dacie am primit! Data viitoare nu mai vreau dacie!
*



Aceeasi situatie este si in cazul meu... ph34r.gif radmasa.gif
Nici eu nu mai voi achizitiona vre-o masina asemenea masina (si dintr-un promotor am ajuns sa ii fac reclama negativa bash.gif ).

Referitor la pierderile de ulei aparute si dupa schimbarea pinionului, asemenea cazurile am inteles ca sunt mult mai putine... poate ma contrazice colegul Kojak sau altcineva cu o "experieta" mai bogata. La mine dupa aprox. 2.000 km inca este curat. smile.gif
tumpi
Cred ca cine citeste acest topic se prapadeste de ras! Eu unul l-am mai citit astazi odata si am ras cu lacrimi de noi toti. Macar are si masina asta un punct bun, ne tine simtul umorului treaz!
tumpi
Dragii mei, dupa nici 100 de km de la schimbarea pinionului imi curge din nou ulei! Iar s-a umezit capacul de plastic!
Va imaginati cu ce stare de spirit plec eu maine in concediu? post-336-1110552489.gif
Deja i-mi pregatesc discursul pentru cei de la Dacia! Sper sa nu mai am si alte surprize in concediu! O sa-mi iau cu mine uleiul ramas de la revizie, asa de rezerva!
Diseara, de nervi ma imbat!
GabyT
QUOTE(tumpi @ 2 Aug 2008, 13:43)
Zsoltf, dupa cat scandal am facut in servis si la vocea clientului, nu cred ca si-ar permite din nou sa umble cu prostii. In factura si in carnetul de garantie scrie alb pe negru ca s-a inlocuit pinionul, iar pe factura mai apare si garnitura baie de ulei. Vreau sa cred ca au ei o formula magica prin care au pus la loc directia exact cum era inainte sa o desfaca!
Daca uleiul isi face iarasi aparitia, ma duc inapoi la servis, doar de asta am garantie la masina.
Oricum, pana sa egalez recordul in domeniu, mai am cateva incercari! biggrin.gif
*



De ce am eu impresia ca pinionul "nou" apare numai in carnetul de garantie...? nedumerire.gif
Oricum daca nu l-au inlocuit (si nu cred ca ai putea face o asemenea dovada), este FOARTE URAT din partea lor. nu crede.gif

Nci eu nu am stat langa masina ultima data (asa ca nu pot fi sigur daca au inlocuit pinionul sau nu), insa la mine au refacut cel putin directia (sau macar mi-au dat o foaie pe care scrie rezultatul reglajului biggrin.gif ) si cel mai important indiciu este ca nu mai curge.

Eu zic sa reclami "evenimentul " la VC (si cere si un numar de inregistrare) si daca masina este achizitionata pe persoana fizica, sa depui si o reclamatie la OPC.

zsoltf
Tumpi, daca nu ti-au desfacut cadrul motor evident ca nu au schimbat pinionul.
Cel mai simplu se poate dovedi daca se desface motorul iarasi, si o sa vezi ca pe pinion o sa scrie "SINTEROM" in loc de "RENAULT" (adica nu au schimbat-o)
Oricum eu zic sa nu-ti faci griji pentru vacanta, va rezista cu siguranta.
Kojak
QUOTE(tumpi @ 7 Aug 2008, 12:19)
O sa-mi iau cu mine uleiul ramas de la revizie, asa de rezerva!
*



Eu zic ca n-are rost, daca doar ptr. problema asta vrei sa iei uleiu'. dry.gif

Pierderile sunt nesemnificative d.p.d.v. cantitativ, alta e beleaua dupa cum prea bine stim cu totii.
tumpi
Gata, Slava Domnului, am ajuns in Luxembourg! Daca nu ar pierge ulei, masina ar fi ok, dar este facuta de romani!
Ce drumuri are Romania si ce drumuri are occidentul!!!!!
Si cat bun simt au soferi europeni!!! Romanii chiar ca isi merita soarta!!!
GabyT
Chiar daca sunt offtopic rau, ma risc biggrin.gif :
arunca-te pana in Belgia (Brugge si Bruxelles) si Olanda (Amsterdam wub.gif ) si nu ai sa regreti.
Concediu placut !
ellvviiiss
salut.e pentru prima data cand scriu.logan cu 6100km la bord si cu 5 drumuri in service.toate problemele legate de scurgeri de ulei.au fost schimbate garnitura de la baie de vreo 3 ori,cureaua .pinion, simering si nu stiu ce bucsa de etansare.acum m-am trezit ca imi sta si volanul stramb cu cateva grade spre dreapta.nu cumva trebuia sa imi faca si directia cand da jos cadru motor?le-am spus si de problema asta si cica nu au nu stiu ce stand sa imi regleze o cremaliera.scuze daca nu am scris unde trebuie si cum trebuie.va salut
roland
Dupa cum scrie in acest topic (l-ai citit, nu?) si dupa cum am repetat si eu nu cu mult mai sus, DA, dupa inlocuirea simering-ului trebuie refacuta geometria (directia). Musai. Acuma si dupa ce ti-o fac, s-ar putea sa-ti stea volanul stramb pt. ca nu sunt capabili s-o faca bine.
han_1.6 mpi
nu sunt in stare sau ii doare in cot de client ? sa dau un exemplu: am plecat in franta acum 3 saptamani si pe la sibiu faceam o verificare a lichidului de spalare pt parbriz si surpriza vad pata de ulei de la distributie reaparuta dupa schimbarea semeringului...in fine dupa vreo 6000 de km parcursi si pata stearsa nu a reaparut deci baietii din service nu curatasera piesele dupa ce au inlocuit semeringul si uleiul se extinsese de pe piesele murdarite. vai de mama ei de meserie sad.gif
bobo77
"Mai bine asa" decit sa-ti fi curatat piesele fara sa le schimbe, lucru care se putea intimpla...
ellvviiiss
revin.luni sunt programat pentru a-6-a oara cu aceeasi problema legata de scurgeri de ulei.pentru a nu stiu a cata oara mi-au promis solemn ca o sa o rezolve.parca mai auzisem placa asta,dar sincer nu stiu ce sa fac.cum sa gasesc o rezolvare?am sunat si la vocea clientului si acelasi lucru se rezolva,se rezolva etc .cica de data asta sa faca poze la zona cu probleme si sa trimita situatia pentru analiza la dacia.ma gandeam sa ma duc la un alt service prin apropiere.a fost cineva in ploiesti sau rm-sarat sau alt oras prin apropiere?sunt meseriasi sau raman pe plan local si imi fac abonament la ei lunar.cred ca voi intra in top10 cu numarul de vizite la service legate de scurgerile de ulei.ori astia se asteapta sa iasa masina din garantie si sa ma jupoaie de bani.bafta tuturor
klaus
Eu le-as cere in scris celor de la VC, avand in vedere aparitia repetata a evenimentului in perioada de garantie, imposibilitatea rezolvarii defectului pana acum, in baza hg 449/2003 inlocuirea produsului si chemarea la conciliere in acest sens, urmand sa te adresezi in aceasta directie ANPC. Evident, probabilitatea de inlocuire e mica, dar poate se misca mai cu talent aia din service si chiar repara treaba. Poti invoca si existenta unui viciu ascuns la produs, care ar putea sa-ti prelungeasca la nesfarsit garantia. Mentioneaza si asta...
Gingis
Are dreptate Klaus......eu asa am procedat la atreia aparitie a petelor,si ...surpriza dupa doua luni de corspondenta cu DACIA +reclamatie la ANPC=schimbat motor pe garantie.Asa ca succes....dar cam dureaza si trebuie sa stii cum sa-i iei. up.gif
bobo77
Am o retinere sa cred asta domnule Gingis, asta nu inseamna ca tu minti, dar este greu de crezut ceea ce spui tu...
ellvviiiss
greu de crezut faza cu schimbatul motorului.cine stie ce motor obosit ti-au pus astia.unde ai facut schimbarea de motor?am mari emotii cu masina asta.a fost cineva in ploiesti.focsani sau apropiere cu aceasta problema?va salut
Gingis
Schimbul a fost facut in 2007,cat despre dovezi....ce te-ar multumi ?? Am hartiile drept dovada si ideea ca afost un motor obosit e doar in mintea voastra.Eu doar v-am spus ca cu un pic de ambitie si muuult timp si nervi s-a rezolvat....Deci se poate.....totul e sa vrei si sa stii sa dovedesti ca acel produs nu corespunde.E adevarat ca legea garantiei era alta in 2007,mult mai avantajoasa dupa parerea mea.

<span class='edit'>18 Aug 2008, 21:01:</span>
Am atasat un document ptr. cei neincrezatori......[attachmentid=1627466604][attachmentid=1627466604]
klaus
Legea garantiei era mai avantajoasa inainte de 2007. Din 2007 e asta noua. Probabil tu ai masina inainte de 2007, cu termenii de garantie de dinainte.
Gingis
Tot ce se poate...nu mai retin exact.Chestia e ca am reclamat faptul la sfarsitul lui 2006,dovada si km.masinii.(masina e din 2006).
je_design
cred ca intru si eu in clubul vostru. am citit topicul asta, am mers de curios sa vad daca am si eu, si am. am putin ulei, cam ca si in poza atasata (poza luata de pe acest forum). mie mi-au facut schimbul de ulei de aprox. o luna, oare nu a ramas "uns" de la schimb? am sters cu o carpa si acum astept sa vad daca apare din nou.
GabyT
In nici un caz nu are cum sa ajunga ulei pe capacul negru de la schimbul acestuia.
Welcome to the club. sad.gif
roland
Nu, nu e de la schimbul de ulei. Daca ar fi asa, ar fi dare de sus in jos. Daca e ca in poza, se vede clar ca uleiul iese de sub capac.
je_design
astept sa vad daca mai apar. uleiul de acolo se vedea ca e vechi, era imbacsit cu praf. acum, ce-a da Domnu'! m-am pregatit sufleteste si daca mai apare ulei acolo o duc la service. cei din service schimba din prima totul, sau o dau pe tatonari? merci! s-aveti o zi buna!
BMA
dupa cum ai citit mai sus. nu schimba tot nici la a 7-a interventie....
GabyT
Cu acatiste popa.gif e posibil mai devreme, dar nu inaite de a 3-a sau a 4-a interventie. biggrin.gif
roland
La mine a fost asa:
1. Schimbare semering.
2. Etansare suruburi.
3. Schimbare pinion + semering + suruburi.

Nu a mai curs. Mi s-a spus ca sunt pasii indicati de Dacia. Chit ca 1 si 2 ar putea fi facuti simultan.
je_design
am facut inca aprox. 100 km si nu am mai vazut urme de ulei. ce am vazut insa, daca dau cu degetul pe cureaua de accesorii se ia ceva negru.

L.E. acum am venit de la masina, si am reusit sa bag mana pana in spatele zonei in care aveam ulei si am descoperit ca este ceva umed acolo ca un fel de vaselina lipicioasa, care miroare exact ca vaselina.

o sa o forjez **tu-i mama ei de masina sa vad daca sare uleiul. o s-o tin numai in 3500-4000 ture ca daca e de curs, mai repede se vede la turatii mai mari.
roland
Ca sa fii sigur daca curge sau nu ulei, baga mana de sus, prin spatiul dintre cureaua de accesorii si ABS si verifica sub fulie. Adica pui degetul pe axul fuliei, in partea de jos. Daca iti curge ulei, chiar daca nu se vede pe capac, o sa ai degetul ud bine de tot. Se mai vede si pe fulie, chiar daca nu ajunge pe capac sau pe cureaua de accesorii.
je_design
pe o poza de pe acest forum ai putea sa imi arati locul respectiv, te rog? ca imi si bag mana in ea smile.gif
roland
Pana caut... Mai jos de capacul pe care ai gasit ulei e o fulie. Una singura. Pune mana pe axul ei, pe dedesubt. Bagi mana pe unde crezi ca ai loc (nu prea ai variante).
je_design
am bagat mana acolo, am dat de un fel de crusta plina de praf. nu e nimic umed, se vede ca uleiul sau ce naiba a fost acolo e foarte vechi. maine mai fac un drum de 150 km si ii dau iarasi un pic de forja, sa vad daca apare iar uleiul. daca stropeste pe undeva ar trebui sa vad fiindca am sters bine locul din poza de mai sus.
tumpi
Curge ulei sigur pe la distributie daca se umezeste cat de putin capacul de plastic care protejeaza distributia.
Dupa ce mi-au schimbat pinionul, la 5350 de km parcursi nu s-a mai "udat" conducta de la servodirectie si nici fulia (nici pe capota nu mai am ulei). Dar capacul de plastic se umezeste in maxim 50 de km dupa ce il sterg (l-am sters de peste 10 ori).
Abia astept sa ma intorc in tara sa continui telenovela!!!
Kojak
QUOTE(roland @ 22 Aug 2008, 10:11)
La mine a fost asa:
1. Schimbare semering.
2. Etansare suruburi.
3. Schimbare pinion + semering + suruburi.

Nu a mai curs. Mi s-a spus ca sunt pasii indicati de Dacia. Chit ca 1 si 2 ar putea fi facuti simultan.
*



1. - etansat suruburi;
2. - etansat suruburi;
3. - etansat suruburi;
4. - schimbat + etansat (noile) suruburi;
5. - schimbat + etansat (noile) suruburi;
6. - schimbat semering + pinion + suruburi.



Astia au fost pasii la masina (mea) din semnatura...asa ca din pacate e o chestie de noroc. dry.gif

Toate interventiile au fost realizate in intervalul 10000km ("debutul" scurgerilor de ulei) - 30000km (interventia nr. 6).

Au trecut cca. 20000km de la ultima interventie si zona e perfect uscata.
je_design
am bagat mana pana la axul fuliei si am gasit ulei. foarte putin intr-adevar, dar am gasit, negru si plin de praf. acum monitorizez situatia.
yo9hrb
QUOTE(roland @ 22 Aug 2008, 10:11)
La mine a fost asa:
1. Schimbare semering.
2. Etansare suruburi.
3. Schimbare pinion + semering + suruburi.

...
*


La mine a fost direct pasul 3. La vreo 7000 km. Azi am ajuns pe la 8200 si... pace. Sper sa ramana fara probleme.
P.S. Cu ocazia asta mi-am vazut pistoanele pe dedesubt. Sunt rotunde biggrin.gif
GabyT
La mine pasii au fost urmatorii :

1. etansate suruburi;
2. schimbat pistoane (si banuiesc reetansat suruburi);
3. etansate suruburi;
4. etansate suruburi;
5. inlocuit pinion + simering si etansate suruburi + OTS legata de coroziune.

Dupa mai mult de 2.000 km parcursi, locul incriminat se prezinta uscat biggrin.gif
je_design
am mai facut inca vreo 150 km si nu a aparut uleiul. de data asta am tinut-o numai in regim de 3500-4000 ture aproape constant. maine cred ca ii mai dau un drum de 100 km sa vad ce zice...

GabyT, ti-au schimbat pistoanele? au umblat in motor??
GabyT
Yap. Au desfacut motorul bucata cu bucata; in momentul in care am avut confirmarea ca zgomotul de care ma tot plangeam (tot pe acest topic) nu este rezultatul imaginatiei mele, am scris acest post : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1117910

Din cate am aflat de la service si discutand la VC, detin(eam) monopolul cu acest defect, nici unui alt Logan nefiindu-i efectuata o asemenea operatie. sad.gif


je_design
si acum ai scapat de scurgeri, nu?

la aproximativ 250 km dupa descoperirea petei de ulei, aceasta nu a aparut (inca). e frustrant, macar daca ar aparea as sti sigur ca are scapari...
je_design
acum cu fobia scurgerilor de ulei am observat ceva maroniu la imbinarea capacului chiulasei. initial am crezut ca si pe acoloiese ulei, dar e ceva lipicios ca un fel de silicon. "siliconul" asta poate curge??
vi_escu
Din fabrica capacul chiulasei nu vine etansat cu silicon. Mie mi-a curs pe acolo si nu numai mie.
je_design
nu stiu ce substanta e aia, e rosiatica si lipicioasa
mariusd4
Avand in vedere ca am citit toate cele 20 de pagini as vrea sa vin si eu cu cateva impresii :
- toti ati folosit termenul "curgere" in unele poze se vad doar usoare urme de vapori de ulei firesti zic eu avand in vedere ca totusi este motor renault si nu rolls royce
- detin un logan cu motor de 1.6 16v 8800 km, se vad unele mici pete, dar zic eu ca nu sunt de maniera de a afecta functionarea masinii, la distributie curat, doar in zona capacului de la culbutori
- sa nu cumva sa fie vorba , in anumite cazuri, de vaselina de pe piesele noi care la temperatura de si 100 grade sa se topeasca si sa se imprastie, spun asta ca am fost atentionat la service de aceste eventuale pete la ridicarea masinii cand mi s-a facut prezentarea
- una peste alta, am vazut la un service renault meganne cu acelasi motor care avea 262.000 km si motorul functiona perfect
- nivelul de ulei este ok,
- sfat, atunci cand schimbati anumite piese sa le faceti un semn particular ascuns cu oja si sa cereti restituirea lor sa verificati semnul pt ca s-a intamplat la skoda octavia in garantie sa nu-i schimbe anumite piese, nici macar uleiul la revizie, va spun din surse sigure . Asa este peste tot in service unde lucreaza romani indif ca este fiat, ford, skoda etc., nevoia de bani este peste tot . Sfat sa fiti vigilenti oriunde in orice service, sunt banii vostrii, nu va obliga nimeni . Scuze de off topic .

28 Aug 2008, 09:21:
Si inca ceva : Cum se explica atunci rezistenta masinilor de firma, carora nu li se deschide capota decat la revizii si pt a se completa lichid de parbriz ? Astea nu au asemenea curgeri ? Salutari la toti membrii si cat mai multi km cu loganurile noastre !
je_design
cum stati cu uleiul? mie inca nu mi-au aparut petele si am facut cam 500 km.
Sudsemnatu
si eu am gasit pete pe capota dar sunt negre ( bine .eu le-am gasit pe la 2000-3000 de km) si nu am bagat de seama.m-am tot intrebat ce e ..dar sunt de parerea colegului de mai sus ..ca poate sa fie vaselina aruncata la temperaturi foarte mari.
si chiar daca ai scurgeri pe la distributie si nu te duci cu ea ce se intampla? ma gandesc cum a zis si colegul ( in cazul masinilor de firma) sau al femeilor care nici nu stiu sa deschida capota la masina...ele habar nu au de joja ,ulei ., bla bla( marea majoritate) ce se intampla in cazul lor? chiar credeti ca nu sunt posesoare de logan care au scurgeri pe la distributie ? ele ce patesc? credeti ca nu merg bine mersi 100 de mii/? DOAR intreb! sper sa mi se raspunda...ce se intampla clar:)
mersi
andras
QUOTE(mariusd4 @ 27 Aug 2008, 14:22)

- una peste alta, am vazut la un service renault meganne cu acelasi motor care avea 262.000 km si motorul functiona perfect
-
*


Motorul dele megan este asamblat in turcia cupiese cel putin turcesti iar motorul de logan este MADE IN ROMANIA cu piese MADE IN SINTEROM.De asta nu curge motorul de renault.
tumpi
Intrebare: avand in vedere ca in certificatul de garantie am trecute 2 interventii consecutive legate de scurgerile de ulei pe la distributie, defectul nefiind totusi inlaturat, pot solicita uzinei sa-mi inlocuiasca motorul?
Am citit pe site-ul ANPC o gramada de lucruri interesante dar ce ma intereseaza pe mine nu am gasit nicaieri.
klaus
Tu poti solicita si luna de pe cer. Problema e ca legislatia nu te ajuta
tumpi
In concluzie, sa inteleg ca nu am temei legal pt a cere uzinei sa-mi inlocuiasca motorul?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.