murdărie exagerată în circuitul de răcire, de unde vine noroiul
![]() ![]() ![]() |
murdărie exagerată în circuitul de răcire, de unde vine noroiul
tatuci |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|||
tynn |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Asa e la toate Daciile, mai ales daca ai mers doar cu apa sau antigel de proasta calitate. Namolul respectiv e rugina rezultata din corodarea blocului motor si a camasilor.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
maho |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(tatuci @ 8 May 2012, 11:07) QUOTE(tynn @ 8 May 2012, 12:01) Asa e la toate Daciile, mai ales daca ai mers doar cu apa sau antigel de proasta calitate. Namolul respectiv e rugina rezultata din corodarea blocului motor si a camasilor. Iti dai seama ce-ar insemna (in termen de uzura a blocului/camasilor) 1-2 cm de rugina ? Compresie zero, deci nu e cazul, asa cum nu e cazul la toate daciile (la a mea n-am asa ceva, si merg cu Prelix & apa demineralizata. Dar n-am folosit niciodata apa de robinet, poate de aia o avea "tatuci" mizerie si namol. Ar trebui desfacut circuitul de racire, dat jos radiatorul si curatit bine (sunt topicuri pe tema asta), sau inlocuit, DOAR DACA E CAZUL (pierderi mari). Poate a folosit in trecut si antigel rosiatic... Scuze pt. citarea integrala a ultimului post. This post has been edited by maho: 8 May 2012, 11:56 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
r3d |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
spalala bine si inlocuieste dinou amestecu antigel apa distilata:) si te va mai tine cativa ani:)_
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pamintul ala este de la antigel , am pus si eu odata prelix si intr-un an mi s-a infundat radiatoru
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
@ maho - ti dai seama ce-ar insemna (in termen de uzura a blocului/camasilor) 1-2 cm de rugina ? Compresie zero,
Compresia se face in interiorul pistonului si nu are treaba cu suprafetele racite cu antigel/apa. Cred ca stiai dar te-ai grabit This post has been edited by burlacu marian: 8 May 2012, 16:18 |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Compresia (ca si admisia, detenta si evacuarea) are loc in camera de ardere, nu in piston...
Iar 1-2 cm de rugina "rupta" din componente (pistoane, camasi, etc.) si depusa pe fundul borcanului, ar insemna cam 1 mm mai putin in diametrul pistonului. This post has been edited by maho: 8 May 2012, 18:29 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
burlacu marian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Nimic din camera de ardere (gaze, pulbere sau ce o mai fi) nu ajunge in lichidul de racire ci eventual pe esapament sau in sistemul de ungere. Asa e facut motorul de Dacie.
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
r3d |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
ba poate sa iti ajunga cand ai probleme la etansarea chiuloasei.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
maho |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@burlacu marian:
Intr-adevar, m-am grabit; m-am lasat furat de formularile consecutive: "noroi roșiatic/rugină depus într-un strat de cam 1-2 cm pe fundul vasului" si "Namolul respectiv e rugina rezultata din corodarea blocului motor si a camasilor", si am facut o asociere nefericita. Sa reformulez: daca cei 1-2 cm ar fi rugina, radiatorul si / sau pompa de apa ar fi strecuratoare, n-ar mai tine amestecul antigel. Restul afirmatiilor ramane valabil. ![]() @bygy007: eu de cand ma stiu merg cu prelix, si n-am avut probleme de namol. Nu inseamna ca-l recomand ca pe un antigel nemaipomenit, dar e (pt. mine) satisfacator, isi face treaba acceptabil, inclusiv iarna. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Amu' fara suparare, dar cine cauta, gaseste. Si am mai facut si topicul ala pentru lenesi, in care am cautat eu in avans.
QUOTE(bucatzel @ 10 Aug 2011, 13:14) Sistem racire motor Probleme cu instalatia de racire, motorul nu se incalzeste mai mult de 50 de grade am o mare problema ce ma depaseste, temperatura mare apa temperatura ridicata la motor, racire insuficienta curatare radiator dacia 1310 Pompa de apa pompa de apa, pierde apa pe la pompa Aici se inchide. This post has been edited by bucatzel: 9 May 2012, 08:54 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:01 |