probleme ambreiaj, zgomot, patinare, inlocuire, piese necesare
![]() ![]() ![]() |
probleme ambreiaj, zgomot, patinare, inlocuire, piese necesare
nh1980ro |
![]()
Post
#331
|
||
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
|
||
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|||
flo_teardrop |
![]()
Post
#332
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 June 07 ![]() |
Am auzit si eu un zgomot la Solenza mea care aduce cu cel de diesel, sau maidegraba cu doua piese de metal dur care se lovesc una de alta. Mi-am schimbat si eu ambreiajul pentru ca era placa sparta si distributia si zgomotul tot se aude. Urmeaza sa ma uit pe dedesupt pentru ca ma gandesc ca s-ar putea sa fie de la o lovitura si sa se balangane vreo piesa ceva... O sa fac o lista cu reparatiile pe care le fac si cand dispare zgomotul va tin la curent, pe viitor sa stiti ce incercati (sau mai bine zis ce sugerati mecanicului sa caute)
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2003 confort
- b-34-dzn
|
|
M@X |
![]()
Post
#333
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 June 07 From: Piatra Neamt ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by M@X: 22 Jun 2007, 15:14 Attached thumbnail(s) Poza_0100.jpg ( Size: 343.44k ) Number of downloads: 3307 |
--------------------
SOLENZA
CONFORT
2005
- NT-05-.........
|
|
CHE |
![]()
Post
#334
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 24 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare scurta. Am schimbat ambreiajul acum o saptamana la 60K. Disc uzat, placa poate mai mergea dar am zis sa nu risc.
De atunci pedala de ambreiaj sta mai jos decat cea de frana, cam la jumatatea inaltimii celei de frana. E normal? Exista vreo metoda de a o ridica? Masina merge bine, totul e ok dar mi se pare ciudata inaltimea pedalei. Mecanicul mi-a zis ca asa e la toate... ![]() |
--------------------
dcab 4x4-1.9D
2006/ peugeot 308 - 1.6 hdi
2008
- B xx MAH / B xx MAH slalom printre .... masini....
150cp .... amandoua |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sta sau cupleaza mai jos?
Ce masina ai? This post has been edited by $$ilvviu: 26 Jul 2007, 18:12 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
CHE |
![]()
Post
#336
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 24 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Solenza scala 2004.
Ambreiajul cupleaza bine, doar pedala sta mai jos. |
--------------------
dcab 4x4-1.9D
2006/ peugeot 308 - 1.6 hdi
2008
- B xx MAH / B xx MAH slalom printre .... masini....
150cp .... amandoua |
|
i96nds |
![]()
Post
#337
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Din fabrica statea mai sus pedala. Dar eu zic ca e mai bine ca ti l-a reglat asa, ca sa nu existe riscul sa patineze si sa uzezi si ambreiajul asta nou.
Daca chiar te roade, exista un topic in care se spune cum se regleaza cursa pedalei, din cele doua piulite de la capatul cablului de ambreiaj. Eu zic totusi sa il lasi asa, ca e bine. Totusi verifica distanta aia (cursa) sa fie aprox. 30mm. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
AdrianGTA |
![]()
Post
#338
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
Eu de ce sa nu fiu in rand cu lumea! La un moment dat am auzit un clank si am simtit ceva in pedala de ambreiaj, iar masina nu mai tragea! Am tras pe dreapta am bagat-o in a I si am pornit! Vitezele schimbam aproape fara ambreiaj deoarece nu tinea foarte bine, ci... 10-20 % din valoarea normala, si motorul era turat dar tragea greu! Am patit-o si eu! Acum sa vad daca tre sa schimb tot, rulment, placa, etc!
![]() |
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|
david79 |
![]()
Post
#339
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
normal ca schimbi tot: placa , disc, rulment. s-r pute peste 1 luna sa iti pice ce n-ai schimbat si manopera e cel putin 250 ron. cauta mai mult tot kit-ul ca gasesti preturi de la simplu la triplu.
|
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#340
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
salutare ...
desi am sperat foarte mult sa ocolesc topicul asta ... soarta nu a fost de partea mea , asa ca am si eu 2 intrebari: 1- a inceput sa se auda si la mine sunetul de diesel , iar cand calc pedala de ambreiaj dispare - cam cat ma mai tine ? 2- nu prea intra mereu in marsalier , adik atunci cand vreau sa dau maneta dreapta si in spate intra cam jumatate si mai departe intra destul de greu , daca nu trag mai tare .Cel putin nu caraie sa faca galagie.Celelalte viteze merge impecabil. Are legatura tot cu zgomotul si cu ambreiajul ? Stie cineva un pret mai recent pt kit ambreiaj + manopera ? Solenza mea este din 2003 si am 42.000 km This post has been edited by metrix4you: 10 Aug 2007, 23:03 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
Gelu 1 |
![]()
Post
#341
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 January 07 ![]() |
Sunetul de diesel apare si la un ambreiaj nou dupa un nr. de km. (nu prea multi) . E din cauza arcurilor de pe disc. Eu circul cu zgomotul de diesel si masina are 83 000 km.Nu e nici un fel de problema.
Iar cu mersul inapoi la fel face si a mea de cand am luat-o de noua. Merge mai usor si fara sa caraie daca apas a doua oara pedala de ambreiaj. In tot acest timp la ambreiaj am schimbat doar cablul. Nu cred ca ai de ce sa-ti faci probleme de acum. |
--------------------
Citroen
C3
2003
- AG/--/---
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Am vre-o 52.500 , incepuse sa mi se intareasca pedala din ce in ce mai mult , mai ales la caldura si am fost sa mi-o regleze un mecanic . A reglat-o , cursa s-a micsorat f mult , initial am avut impresia ca procesul de cuplare era mai ferm , dar dupa vre-o 20-50 km cu ea reglata asa a inceput sa-mi dea impresia ca masina nu prea trage cum tragea inainte si apoi cand am stat pe loc cu motorul pornit se auzea zgomot de la ambreiaj , ca si cum rulmentul facea zgomot de vibratie , ca la vechea Dacie . Am fost iar sa mi-o regleze cum era inainte si acum este ok , dar e pe duca ambreiajul si trebuie sa ma gandesc mai serios la schimbarea lui .
As vrea Sachs , dar nu vreau sa risc sa nu fie bun , asa ca va intreb de care ati luat , de unde si mai ales cat a costat ? Pana la urma e bun ambreiajul de 1300 ? P.S. recunosc ca o fortez de-i sar capacele cand e cazul , turatii inalte si viteza , frana de motor cand e cazul , dar NU stau cu piciorul pe ambreiaj niciodata . Dau scarturi , schimb rapid vitezele , dar il las sa se si racoreasca . Ambreiajul a fost reglat f strans pana la 27.000 cand am cumparat masina , pentru ca fostul era anti-tehnica si de atunci mi-au spus cei de la Auto-test ca mai e cam 65% din viata ambreiajului . De atunci l-am mai slabit si pana acum a mers bine . Deci marea prostie este a celor din fabrica , care stiu de problema cu zgomotul acela si daca il strang mai mult , masina pana la 15.000 nu are nici un fel de problema , apoi cu minciuni si altele il pacalesc pe romanas ca "asa face toate" si dupa ce ies din garantie cad pe capete . This post has been edited by marius80_eugen: 15 Aug 2007, 19:20 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Zippy |
![]()
Post
#343
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
1.Cine ti-a zis ca merge ambreiajul de berlina pe solenza?
2.Sachs au mai incercat si altii si nu se potriveste.Reia topicul de la capat. 3.Nu te lega la cap cu improvizatii. Oricum fii fericit ca te-a tinut 52.000 km si inca mai merge. ![]() p.s: nu te-am mai vazut pe la intalniri, ne dai cu flit? ![]() |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ok , am inteles ideea . Am inteles ca vre-o doi si-au pus , dar NU mai am rabdare sa citesc de la cap ca mi-ai picat ochii pe tastatura seara trecuta .
Nu imi palce sa fac improvizatii , dar eu de ambreiajul de la berlina chiar am fsot multumit si de asta speram ca s-ar potrivi . Am sa ma trec si eu pe lista celor care dau cu banul si am sa dau comanda de kit ambreiaj , kit distributie , |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
AdrianGTA |
![]()
Post
#345
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
am fost la un mecanic, si mi a cerut 5 milioane pe manopera! ma duc maine dimineatza la el! sunt presat de timp, ca am probleme in familie, casa matusii mele a ars, si tre sa ajung la tara (bacau) cat mai curand! sa vad maine cum gasesc piesele, la ce pret! am auzit ca se gaseste si la 3 mil tot ansamblul! :-/
|
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai tata , cum sa fie 5 mil manopera ? Ala merita batut spitalizat ! Nici la service autorizat nu-ti ia atat ! Piese sunt cam 3,3 - 3,5 mil tot kitul ! Daca chiar nu rezolvi da-mi un pm si am sa vb cu un mecanic de-al meu , unde cred ca ar fi cam jumate , dar problema e sa aiba timp si loc pe elevator !
IN alta ordine de idei mi-am bagat nasul la ambreiajul meu , nu l-am prins acolo , desi putin murdar era , dar mi-am reglat singurel ambreiajul cu mana , am dat drumul si am strans piulita si contra ei pana acum imi palce cum merge ambreiajul . Tine f bine , pedala este cam tare , dar nici nu se compara cum era la inceput si masina are si viata in ea si merge , nu face nici zgomotul de la inceput si nici nu mai pute a incins ambreiajul daca o forjez. Intrebare : stie cineva daca Solenza este una din masinile care au rulmentul mereu cuplat intr-o anumita pozitie ? Intreb asta pentru ca am vb si cu un mecanic de la VW si mi-a spus ca unele masini au rulmentul mereu cuplat si el se invarte mereu la turatie motorului indiferent daca este cuplat sau nu m astfel incat la cuplare sa nu sufere socuri mari de turatie . Voi stiti ceva despre asta ? Uneori si la mine scartaie incet cablul de ambreiaj , a fost verificat si nu are nimic , degeaba ii pun altul nou ca la fel va face . Ma gandesc sa bag ceva vaselina , dar mi-e teama sa nu se infunde si cu praf in timp si il fac de comanda . As vrea sa stiu mai multe despe desfacerea cutiei pentru inlocuirea kitului de ambreiaj sa-i dau idei mecanicului meu ca NU vreau sa dea jos motorul indiferent ce mai trebuie ! La vechea berlina nu am mai nimerit bine prezoanele de la priza de pe cutie si m-au ofticat rau de tot . Alte observatii : Kitul Valeo este in cutie verde si este cam 2,3-3,5 mil , iar cel de fabrica este cam 5 mil , dar este acelasi , in cutie albastra cu holograma hologramelor . This post has been edited by marius80_eugen: 21 Aug 2007, 23:45 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
psychoo |
![]()
Post
#347
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
chiar asa de multe probleme la ambreiaj?
![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
AdrianGTA |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
Am rezolvat cu ambreiajul! placa de presiune era stramba(dintii aia), rulmenul era ruginit, si discul super subtire, ajunsese la nituri! Prima data am gasit toate astea la pretul de 3 mil, in cutie albastra, dar mecanicul a spus ca sunt de calitate proasta, ca placa de presiune are lamelele alea subtiri si ca nu o sa ma tina mult! Am cautat prin bucuresti, si am gasit pe la capu' lu 6 (laromet) un magazin de piese import! am luat tot cu 7 milioane si erau intr-o cutie galbena de renault! Manopera ma dus pe la 4.5 mil, si i-am si ajutat la toata operatiunea! mi-a dat jos motorul cu cutia de viteze, a chelit-o de tot! Mi-au dat drumul la freon, ca sa poata da jos freonul si am fost nevoit sa-mi umplu instalatia cu freon din nou, 1.3 milioane ma costat! dar masina merge acum brici!:D Cu ocazia asta am inspectat mai bine roata stg cu probleme, si se pare ca s-a indoit caroseria
![]() ![]() |
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|
Yakoo |
![]()
Post
#349
|
![]() Proud Owner of O Solnitza Group: Members Posts: 51 Joined: 15 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci te-a costat 13 milioane!!!! doamne! io am schimbat kit-ul de ambreiaj acum vreo 2 luni cu 5 mil cu totul si nu am nici o problema!(inca)
Cutie galbena? ce marca era kit-ul de a costat 7 mil!? This post has been edited by Yakoo: 28 Aug 2007, 08:23 |
--------------------
Dacia
SLZ
Scala 2003
|
|
AdrianGTA |
![]()
Post
#350
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
Tot valeo, dar era mai gros fata de cel in cutia albastra dacia
|
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#351
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
1."Rulment de presiune cu bile aflat în contact permanent cu diafragma (forță de apăsare constantă)."
2.1300RON pentru schimbarea ambreiajului e cam mult. 3.Zgomotul de diesel n-are de-a face cu viata ambreiajului (aduca mai are putin sau mult pana crapa) 4.Sunt destule Solenze care au inca ambreiajul original si peste 100.000km. (asta presupune mers normal pentru o masina de familie si nu curse de raliu). 5.Schimbarea ambreiajului se poate face si pe masina prin demontarea rotii stanga, dar e nevoie de cineva mai experimentat pentru asta. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
nairam |
![]()
Post
#352
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca incepe sa se duca si la mine ambreiajul.
Pacient: Solenza benzina, confort, 63.500 KM an fabricatie 2005 ianuarie. Simptome: Se intampla cam de 3-4 ori pe zi (circul cam 100 km/zi numai in bucuresti) bag in viteza accelerez si debraiez (adica iau piciorul de pe ambreiaj) cupleaza OK. De pe la 3000 de ture in sus incepe sa se tureze motorul si sa nu mai traga pana pe la 4000, slabesc putin acceleratia apoi isi revine si merge normal. Ideea este ca se tureaza motorul si nu mai trage sa zicem cam in 2-3% din cazurile in care schimb viteza. Este de la cablu? Sa ma pregatesc sa schimb tot chitul de ambreiaj? Specificatie: 1. Daca trag frana de mana si vreau sa pornesc moare motorul sau plec cu rotile din spate blocate ( in functie de suprafata de contact).... 2. Daca merg constant in treapta a 3-a cu 40-50 km/h si apas ambreiajul se tureaza motorul, apoi dau drumu la ambreiaj revine in mers normal. Deci? This post has been edited by nairam: 11 Sep 2007, 22:35 |
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
florinc |
![]()
Post
#353
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
As incerca mai intai un schimb de cablu ambreiaj si un reglaj la cotele din fabrica al acestuia...(29 mm)
|
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
tyby_peace |
![]() ![]()
Post
#354
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 September 07 ![]() |
cam aceeasi problema am si eu ...in seara asta am observat pt prima data...am facut o liniutza si cand i-am dat a 2-a s-a dus la 6000 si statea acolo.
![]() ce as putea sa fac? pot sa evit sa schimb kitul ? ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- ct-xx-xxx
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#355
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai daca schimbi fara sa ridici piciorul de pe accelratie si mai faci si liniute e bine ca te-a tinut atat ambreiajul. Incearca sa mai slabesti cablul de ambreiaj, dar probabil s-a tocit discul si va trebui schimbat.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
iulyus1 |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 December 06 From: Bacau ![]() |
Proaspat posesor de Solenza Clima 2003 , km la bord reali 36000.
La 39400 mi-a cedat ambreajul , de ce mi-a fost frica nu am scapat. Kit ambreaj original Renault cutia galben cu gri 550 ron. Manopera 200 ron . Dupa efectuarea operatiuni am constatat ca ambreajul tinea mai jos ca inainte si parca fuge mai tare aku ![]() Parerea mea pt cei care vor schimba kitul de ambreaj sa fie atenti la aspectul asta . Ca mie mi-a parut rau ca nu a avut cine sa ma invetze. La urmatoarea schimbare de ambreaj am sa fiu mai atent ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima Solentzar de meserie
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Eu studiez posibilitatea schimbarii kit-ului de ambreiaj de Solenza cu unul de Supernova.Daca discul si placa se potrivesc mai mult ca sigur,problema ramane volanta ,care trebuie modificata.Cunosc destul de multe persoane care au SRN si care au trecut de mult de 100000 km,fara sa aiba probleme cu ambreiajul.Daca cineva are poze cu componentele kit-urilor,atat de Solenza,cat si de Supernova,cu volantele,dar si cu carterele ambreiajelor,sa le posteze ca sa vedem diferentele dintre ele.
Pentru cei care nu au manualele celor doua autoturisme,iata caracteristicile ambreiajelor: 1.SUPERNOVA -Mecanism 215 CP OE 3500 -Disc 26 caneluri,D=215mm,E=7mm. 2.SOLENZA -Mecanism 180 CPO 3300 -Disc 26 caneluri,D=181,5mm,E=6,8mm. D-diametrul discului E-grosimea discului. This post has been edited by cristio_79: 8 Nov 2007, 22:15 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Cr|sTy |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 8 June 05 From: Constanta ![]() |
Am si eu o slz confort din 2004 cu aproximativ 63000km.
Cred ca am probleme cu ambreiajul.In viteze intra usor,nu agata,nu se tureaza in gol, dar acum cand plec de pe loc trebuie sa`i dau mai mult gaz,nu mai pot face plecare usoara,doar din ambreiaj.Aceeasi simptoma si cand merg in marche-arriere. Oare ce are mai exact? ![]() |
--------------------
Seat
Leon 2.0TDI 140cp
2006 Sport-Up Ex: Dacia Solenza 1.9D 2004 Confort
Don`t follow me! I don`t know where I`m going... |
|
ScoRpiO |
![]()
Post
#359
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 6 August 03 From: Bucuresti ![]() |
cam asa se intampla si la mine... 60000 km, 2003 iulie, pleaca greu si tremura, clantzanit de diesel, dar nu a fost schimbat pana acum... mi se mai intample sa si agate la schimbatul itezelor... mai ales a 1-a si a 2-a...
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp
2003 1.6 16V
- - ScoRpiO
____________________________________ Posesor de Renault Megane Bicorp 2.1 |
|
Cr|sTy |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 8 June 05 From: Constanta ![]() |
eu nu stiu cum e la benzina...cu acel clantanit de diesel...fiind obisnuit cu zgomotul de diesel,benzina mi se pare silentioasa orice ar avea
![]() mie imi agata doar in marche-arriere(nu foarte tare) ,insa asa e din prima zi si acum mi se pare ceva normal ![]() |
--------------------
Seat
Leon 2.0TDI 140cp
2006 Sport-Up Ex: Dacia Solenza 1.9D 2004 Confort
Don`t follow me! I don`t know where I`m going... |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 07:23 |