DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

71 Pages « < 42 43 44 45 46 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?

Geox16v
post 29 Aug 2007, 08:02
Post #1291


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




@klaus Vreau sa te contrazic Treaba cu reducerea zgomotului provine in mod sigur de la Dacia si nu de la niste pareri exprimate pe aici Cite conducte fisurate au aparut ca sa fie necesara montarea in comparatie cu numarul instalatiilor zgomotoase? Am vazut si dovada ca informatia provine de la dacia dar nu pot sa o reproduc. Dupa cum am mai zis pina si denumirea spune suficient Cu o treaba sunt de acord, instalatia se comporta destul de prost


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 29 Aug 2007, 08:16
Post #1292


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Masa acustica se cheama si cea de pe planetara (de pe cea dreapta, cea lunga), dar asta nu inseamna ca are rolul de a reduce zgomotul planetarei, ci de a reduce vibratiile ce pot apare.
La fel si cu greutatile de pe pedale, tot mase acustice le zice, si ele au rol exclusiv de reducere a vibratiei pedalelor legate direct de blocul motor prin cabluri.
Un alt exemplu este cuiul percutor de la usa de la logan, care poarta denumirea de "ureche de inchidere", ca renaultul nu are in baza de date de denumiri (pentru traduceri) numele de "cui percutor". Asta nu inseamna ca este ureche, tot cui ramane.
Denumirea unor subansamble la Renault poate fi inselatoare, nu trebuie luata mot-a-mot


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 29 Aug 2007, 16:11
Post #1293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




Cei care spun ca galusca e antivibratii sa citeasca putin

Attached File(s)
Attached File  Doc1mod.doc ( 190k ) Number of downloads: 257
Attached File  Doc2mod.doc ( 109.5k ) Number of downloads: 202


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 29 Aug 2007, 16:19
Post #1294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Acum tu ce te asteptai ca ei sa recunoasca ca instalatia de AC este proiectata nasol si nu face fata???Ce vrei tu sa sustii este o aberatie a celor de la uzina care incesarca sa ascunda de fapt adevaratul motiv pentru care Ac-ul este zgomotos.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 29 Aug 2007, 18:04
Post #1295


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Documentele sunt clare si indubitabile.
Imi permit insa, de data asta, in ciuda documentelor , sa raman la parerea mea. Avand eu motivele mele.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 29 Aug 2007, 19:31
Post #1296


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Voi ati luat-o razna? Galusca are doar o functie de echilibrare, este limpede ca buna-ziua, e de ajuns sa te uiti la ea ca sa realizezi acest lucru.
Cand mergem cu viteza mai mare si nu se mai aude nicio drujba din cauza ventilatiei condensorului cum este? Sau poate de la 50 km/h in sus ne creste o galusca pe conducte dar nu putem sa o vedem...

Haideti sa o luam logic : cu sau fara galusca, compresoarele noastre au continuat sa faca zgomot, in schimb viteza face diferenta : la viteze mari nu se mai aude nimic si chiar aerul e mai rece. Ce se deduce de aici?

This post has been edited by prody: 29 Aug 2007, 19:36


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 29 Aug 2007, 20:50
Post #1297


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cel mai simplu de verificat daca are sau nu rezultat, pe caldura se tureaza motorul la relanti din corpul clapeta si se pune mana pe conducta aia si se tine ferm (se poate pune si o carpa, daca vi se pare prea rece). Daca drujba dispare, e de acolo, daca nu ....
Eu zic ca nu.

O sa fac probabil maine o analiza comparativa la rahatul ala de condensor, sa vad ce naiba are de este asa de putin performant pe caldura. Probabil ninos are dreptate cu varf si indesat cand zicea ca erau necesare 2 ventilatoare.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiticaLGN
post 29 Aug 2007, 23:26
Post #1298


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 29 January 07
From: Bucuresti




Ma gandeam.. Ne strangem mai multi, facem un fax catre vocea consumatorului (la email nu se obosesc sa raspunda), le cerem un rapsuns scris, pastram confirmarea de trimitere a faxului.
Vedem ce reactie are Dacia si daca tac trimitem fax-ul +confirmarea de primire la protectia consumatorului
Daca actionam individual nu avem nici o sansa. Problema e cum demonstrezi ca nu e in limite functionarea AC-ului? Masori decibelii inauntru? Vibratiile?




--------------------
Logan Prestige KIA CEED SW BEST 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 30 Aug 2007, 08:21
Post #1299


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(MiticaLGN @ 30 Aug 2007, 00:26)
... (la email nu se obosesc sa raspunda)...
*
Subscriu! Am asteptat 2 saptamini un raspuns si n-a venit. Le-am facut forward la mailul trimis si m-a sunat o dudue care era iritata rau...
QUOTE(MiticaLGN @ 30 Aug 2007, 00:26)
...Problema e cum demonstrezi ca nu e in limite functionarea AC-ului? Masori decibelii inauntru? Vibratiile?
*
Asta e o mare țeapa si nu avem cum sa demonstram nimic. Dacia are o atitudine româno-balcanica si de aia le voi face "reclama" negativa. NU mai vreau Dacia! Sa mearga dl. Stroe si cu dl. "Furmont" cu Loganu' ca de la multi dintre noi probabil nu vor mai vedea bani, chiar de ar face Ferrari la pret de Tico... Am incercat sa fac programari la 2 service-uri reclamind zgomotul AC-ului si mi s-a spus "politicos" sa nu mai vin, ca zgomotul e normal... blink.gif


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Azreil
post 30 Aug 2007, 08:42
Post #1300


I am Rock ...


Group: Members
Posts: 150
Joined: 11 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(MiticaLGN @ 30 Aug 2007, 00:26)
Ma gandeam.. Ne strangem mai multi, facem un fax catre vocea consumatorului (la email nu se obosesc sa raspunda), le cerem un rapsuns scris, pastram confirmarea de trimitere a faxului.
Vedem ce reactie are Dacia si daca tac trimitem fax-ul +confirmarea de primire la protectia consumatorului
Daca actionam individual nu avem nici o sansa. Problema e cum demonstrezi ca nu e in limite functionarea AC-ului? Masori decibelii inauntru? Vibratiile?
*



Nu stiu ce sanse sunt sa rezolvam problema noastra , dar particip si eu daca e nevoie , dar am impresia ca ne vom lovi de zidul gros de cuvinte "Asa face toate".

This post has been edited by Azreil: 30 Aug 2007, 08:44


--------------------
Skoda Octavia 2 2008 Elegance 1.9 TDI - B-82-KBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiticaLGN
post 30 Aug 2007, 10:23
Post #1301


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 29 January 07
From: Bucuresti




E clar ca nu mai iau Dacia.. oricum a fost un compromis pentru ca am oscilat intre toyota corola (cu avans+rate la banca) sau prestige cu banii jos.
Problema e ca masina e noua si nu cred ca am bani sa o schimb curand.
Creddeti ca putem invoca AC+vibratiile lui ca o cauza care genereaza in timp fisurarea conductelor fotografiate pe aici? Ne trebuie un motiv temeinic, ceva care sa demonstreze ca asta nu iti afecteaza doar urechile ci si buzunarul




--------------------
Logan Prestige KIA CEED SW BEST 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melinter2000
post 30 Aug 2007, 13:28
Post #1302


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 11 October 06




Domnilor, deja m-am lamurit cu AC-ul de Dacie. Totusi de cind am colectorul de masa acustica si am completat cu freon(de la o firma ce repara frigidere si Ac-uri de apartament) eu nu mai am zgomot la AC. Si am cam mers vara asta pe calduri f. mari. Sa va spun totusi ceva: Baietii care mi-au completat instalatia mi-au spus ca au pus alt tip de freon, pentru instalatii frigorifice, ca difera fata de cel din fabrica. Nu stiu ce tip este, dar ma gindesc ca poate si freonul e o cauza in ceea ce priveste zgomotul. Probabil are alta densitate, compozitie, nu stiu ce sa spun, dar nu mai am zgomot.
Dar asta nu inseamana ca in viitor voi mai cumpara vreodata un Logan. NICIODATA LOGAN este deviza mea acum.


--------------------
logan logan laureate plus, 1,4 2006 laureate plus - is72mcr
Nu voi deveni niciodata sclavul masinii, ci ea este si va ramane sclava mea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 Aug 2007, 13:32
Post #1303


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Poate-i intrebi ce tip de "freon" ti-au pus, daca mai ai drum pe la ei.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 30 Aug 2007, 18:16
Post #1304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Eu am completat freonul si uleiul ,am izolat tevile , am pus masa acustica si am schimbat si GMV-ul pe garantie si pot spune ca am ramas fara drujba in proportie de 85%.Pe caldurile alea mari se mai auzea dar putin fata de cum huruia inainte de schimbari.


PS: are vre-o importanta tipul freonului ?


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Aug 2007, 08:32
Post #1305


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da, are, pentru ca r134 care e in instalatiile noi este mai putin eficient la transfer termic decat R12 de ex, care era in instalatiile vechi. Asta inseamna ca in instalatiile cu R12 presiunea de lucru e mai mica, ca face transferul termic mai repede. Deci si sarcina compresorului e mai mica.
Problema este ca cei doi agenti frigorifici sunt incompatibili pe termen mediu si lung, nu mai zic ca au si alte tipuri de uleiuri nemiscibile intre ele.
Insa mai sunt si alte versiuni de agenti frigorifici, nu doar R12 si R134, si poate i-o fi pus din aia.

Am studiat si condensorul de Logan. DPDV realizare si dimensiuni nu este subdimensionat si nici nu e realizat prost. Problema e aproape sigur de la ventilatorul prea mic, care nu acopera suficienta suprafata din condensor.
Dar am observat ca pe dieselurile astea mai noi condensorul este cel de pe variantele din Iran. Adica e schimbat fata de versiunile mai vechi de la benzinare. Si ma indoiesc ca le schimba daca nu era nevoie...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 31 Aug 2007, 08:43
Post #1306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Bineinteles ca nu il schimba daca nu era nevioe ca nu sunt frantujii chiar asa de darnici dar acu' cred ca le-a ajuns la nas.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 31 Aug 2007, 21:03
Post #1307


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Pai si condensorul ala merge numai pe dieseluri?


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei_2006
post 31 Aug 2007, 21:50
Post #1308


Loganist


Group: Members
Posts: 737
Joined: 21 September 06
From: Bucuresti




Se poate pune si pe benzinare ala de pe diesel, adica ala de Iran.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 1 Sep 2007, 06:46
Post #1309


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




Hai sa va spun parerea mea,compresorul eu zic ca nu are nimic.Prin 2004 cand inca se faceau teste si se pregateau masinile pentru jurnalisti(nu iesise la vanzare),s-au confruntat cu o problema,cand porneai AC-ul masina incepea sa vibreze(oglinzi,volan,etc.) si au gasit de cuviinta sa schimbe rezistenta de pe GMV.
Resistenta avea o valoare mai mica(ohm), avea mai putine spire si era confectionata dintr-o "sarma" mai groasa,deci turatia GMV-ului era mai mare si racea condensorul mai bine,s-a inlocuit cu una cu rezistenta mai mare(ohm) confectionata dintr-o "sarma" mai subtire si mai multe spire avand ca urmare scaderea turatiei GMV-ului si disparitia vibratilor.Dupa cum spuneam este doar o parere,eu personal am testat chestia asta dar am preferat resistenta mai "silentioasa" pentru ca vibratia volanului ma deranja.Am sa pun poze cu cele doua rezistente pentru comparatie mai tarziu(trebuie demontata dupa masina), pana atunci am sa mai fac un experiment ,(una este plecata la modificat deja) am sa incerc sa mai tai din spire la cea silentioasa crescand astfel turatia GMV-ului.

This post has been edited by doctorasul: 1 Sep 2007, 06:58


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stupu Petrica
post 1 Sep 2007, 14:48
Post #1310


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 August 07




Aer conditionat zgomotos precum tractorul

Am ridicat in data de 27.Iulie 2007 o Dacie 1.5 Dci,
cind am ajuns la generoasa virsta de o luna si 1800 Km
am constatat ca la pornirea aerului conditionat scoate un
vuiet de nu poti conduce masina.
Intrebare : o fi de la folosire indelungata, compresor de o
calitate indoielnica, sau pur si simplu cumparam niste masini
facute din rebuturi.

Sunt foarte dezamagit de calitatea foarte proasta a partii mecanice
a masini Dacia Logan care nu este de provenienta Romaneasca.Picture_079.jpg ( Size: 703.63k ) Number of downloads: 270


Hai oameni sa ne unim si sa reclamam mizeria asta de masina.
Am dat 10500 euro si speram sa fie cit de cit o masina.

This post has been edited by Stupu Petrica: 1 Sep 2007, 14:56


--------------------
Dacia 1.5 DCI Dacia 1.5 DCI 2007 1.5 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stupu Petrica
post 1 Sep 2007, 15:06
Post #1311


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 August 07




Haideți sa ne unim si ( sa formam o asociatie ) sa reclamam acest mare defect la instalatia de aer conditionat.

Dacă nu reclamam acest lucru conducerea Dacia crede ca ca suntem niște
prosti.


--------------------
Dacia 1.5 DCI Dacia 1.5 DCI 2007 1.5 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kostake
post 1 Sep 2007, 15:20
Post #1312


Membru relaxat


Group: Members
Posts: 187
Joined: 1 February 06




Daca al meu nu face ca Mobra pot sa ma unesc?
Va rog frumos..!


--------------------
dacia logan 1,4 2005 laureat - B 10 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 1 Sep 2007, 16:10
Post #1313


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Si ce vrei sa reclami ? Scrie undeva care este nivelul maxim de zgomot acceptat ? Poti sa aduci un certificat medical ca te-ai imbolnavit de nervi fix din cauza acelui zgomot ? Sau ca ai facut pietre la rinichi ?

La atatia bani, atata peste. Nu stiu zau la ce te asteptai de la masina asta.

Sau cu alte cuvinte, sa facem o asociatie .. ca sa ce ? Pagubitii cu bani depusi la CEC pentru dacia au facut o asociatie. Spune-mi dupa cat timp au reusit ceva.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Sep 2007, 16:20
Post #1314


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Stupu Petrica, apuca-te sa faci asociatia aia. Ca sa castigi ceva timp, sa nu te impiedici pe parcurs de un lucru atat de neinsemnat.
De asemena studiaza problemele pe care trebuie sa le abordezi in reclamatie si documentatia pe care ai putea-o avea la baza.

PS: si intre timp ia legatura totusi cu un avocat. S-ar putea sa ai unele surprize.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Sep 2007, 17:00
Post #1315


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Am sa-mi permit sa mentionez ce am inteles eu pana acum de pe acest topic.
Zgomotul de drujba este dat de compresorul care intra in suprasarcina in conditii de caldura mare.
Motivatia acestui lucru este insuficienta eficienta a racirii agentului refrigerant, asa cum a demonstrat aproape stiintific Ninos ( post ), lucru intarit de Prody care a observat ca la drum intins, la aceeasi temperatura zgomotul nu mai este prezent, pentru ca e suficient flux de aer prin condensor si confirmat mai sus de userul doctorasul
Solutii propuse pana acum si care au dat ceva rezultate in anumite limite:
- aducerea fluidelor din instalatie la cantitatile prescrise (agent frigorific si ulei)
- aducerea uleiului din compresor la cantitatea prescrisa de producator.
Astea 2 pentru a fi instalatia in parametrii.
- reducerea cantitatii de agent frigorific (ceea ce va reduce din sarcina compresorului dar va scadea si eficienta instalatiei)
Pentru imbunatatirea eficientei instalatiei:
- izolarea conductelor pentru a limita transferul cu caldura din compartimentul motor, cu derivata de introducere a ambelor conducte intr-o izolatie comuna.
- imbunatatirea eficientei condensorului, fie prin adaugarea unui ventilator suplimentar, fie prin montarea unei rezistente mai mici, care ar majora viteza ventilatorului (desi eu stiu ca pe treapta a 2-a ventilatorul e pe direct, nu cred ca i-ar ajuta o rezistenta mai mica)
- inlocuitea supapei de expansiune variabila cu una fixa (desi asta va reduce eficienta instalatiei).
- inlocuirea condensorului cu unul mai mare (asta e propunerea mea din acest post, nu e pe topic)

Legat de opiniile exprimate, eu consider ca de vina este racirea improprie a condensorului, asezonata cu o usoara subdimensionare a lui.
Din acest motiv, cred ca cel mai eficient mod de a elimina zgomotul este cel propus de Ninos de a se monta un ventilator suplimentar de cielo (sau de altceva) in fata condensorului (cel standard, desi este mare, acopera "prea partial" suprafata radiatoarelor) .
Cele mai simple metode raman cele deja aplicate (aducerea fluidelor la nivelele prescrise si izolarea tevilor).
Personal consider ca "masa acustica" are efect extrem de redus in eliminarea zgomotului de sarcina a compresorului.
De asemena consider ca nu este de vina compresorul (poate doar vreo lipsa din cantitatea de ulei standard), decat in cazuri punctuale.

PS: ventilatoarele montate in fata radiatoarelor sunt mai putin eficiente (reduc din suprafata de intrare a aerului in radiatoare), dar in cazul dat nu exista loc pentru montarea unui ventilator suplimentar in spatele radiatoarelor.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Sep 2007, 18:18
Post #1316


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.956
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Masina de testdrive nu avea aer conditionat? Sau nu era pornit?
Masina functioneza corect, indeplineste functiile pe care le-ai platit (benzineste, scanteieste, racoreste), deci chiar nu vad problema.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 1 Sep 2007, 19:02
Post #1317


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Chiar Sanden (fabricantul) spune : compresorul, ca orice ansamblu mecanic, produce zgomot in timpul functionarii. (bun, mai spune ca zgomotul exagerat poate fii produs si de o proiectare gresita mad.gif )

@ einstein masina cu care am facut drive-test acum cateva saptamani (MCV 1.6 16V) facea ca tractoru' , da' smecherul de dealer a oprit AC si a deschis geamurile. radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 1 Sep 2007, 19:41
Post #1318


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




Am asa o mancarime in degete... Si topicul asta pare asa de promitator... Nu s-ar putea muta la Cafenea?

This post has been edited by radian: 1 Sep 2007, 19:41


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Sep 2007, 22:17
Post #1319


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.956
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Amedeus, e bine ca e Sanden, ca daca era Delphi nu mai facea compresorul zgomot deloc, fiind gripat. Ar fi facut cureaua de accesorii.
Daca tu mergi cu masina la service, si ei nu au ce sa repare/inlocuiasca/regleze la ea, se numeste ca zgomotul ala e normal. Ce anume vrei sa reclami? Ca ai crezut ca masina va fi mai silentioasa?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 2 Sep 2007, 10:09
Post #1320


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




M-ai inteles gresit. (nu stiu de unde reiese ca vreau eu sa reclam ceva) Am scris si pe celalalt topic ca zgomotul e o chestie tehnologica si nu ai cum sa o rezlovi (nici cu izolare a tevilor nici cu bucata aia de metal montata pe furtune smile.gif ). Cat despre a reclama (eu) ceva , nu se pune problema, mai ales ca acum s-a terminat si garantia. Daca nu am facut-o in primul an iti dai seama ca nu o sa ma duc acum sa reclam ca compresorul face zgomot si baietii sa-l inlocuiasca foarte amabili....pe banii mei ( cu altul care face la fel radmasa.gif )

P.S. Important e faptul ca face frig oricat de cald e afara, in maxim 3-4 minute temperatura devine una acceptabila. Nu regret nicio clipa ca am luat varianta echipata cu AC. up.gif

This post has been edited by Amedeus: 2 Sep 2007, 10:46


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
71 Pages « < 42 43 44 45 46 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2024 - 19:26
Forum Renault