DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 64 65 66 67 68 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

dia_ph2
post 18 May 2009, 06:50
Post #1951


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




@IRONICK
Foarte simpla si eficienta ideea ta de prindere a batatorului. La mine ramasese pe principiul "improvizatia este solutia definitiva".
Pentru a gasi pozitia optima pentru cele 2 batatoare, poti folosi oricand un laptop cu un program gen Audacity, impreuna cu un microfon cu electret. Inregistrezi 10sec pentru fiecare combinatie, apoi exporti si analizezi cu un program gen TrueRta. Nu este nevoie de un microfon calibrat pentru acest tip de masuratoare.

@burtosu
Foarte tare!
QUOTE(burtosu @ 15 May 2009, 21:00)

Oi fi eu burtos dar tot eu am dat primul codurile de pe tobe.Na. radmasa.gif 

*



Multumesc pentru coduri.
Si inca ceva: poti sa te uiti la un Logan 1.4 si sa compari tremuriciul tevii de esapament? Tu ai deja o intermediara mai buna si vreau sa stiu influenta ei asupra zgomotelor si vibratiilor.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 18 May 2009, 11:55
Post #1952


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Cam greu ce-mi zici tu cu laptopul,dar este o idee buna,iar legat de 1.4 o sa vad ce pot face.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 19 May 2009, 09:24
Post #1953


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Ori nu vad eu bine ori la mine e oleaca altfel:
2009_05_17_15_41_53_0001_resize.JPG ( Size: 163.19k ) Number of downloads: 2344
2009_05_17_15_42_07_0002_resize.JPG ( Size: 146.03k ) Number of downloads: 2492
2009_05_17_15_42_15_0003_resize.JPG ( Size: 170.87k ) Number of downloads: 2453
2009_05_17_15_42_34_0004_resize.JPG ( Size: 174.03k ) Number of downloads: 2426


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 May 2009, 11:19
Post #1954


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




ce iti da cu virgula? rugina?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 19 May 2009, 12:14
Post #1955


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Poate LuluMOB vrea sa se laude ca are batator acustic montat de fabrica, altfel nu vad decat ca e mai ruginita...

In alta ordine de idei, pe drumurile denivelate (din belsug, de altfel), caroseria intra intr-o rezonanta joasa, independent de turatia motorului. Probabil vine din raspunsul suspensiilor, poate din ranforsarile insuficiente, poate chiar de la montantul C; am ciocanit fiecare parte a caroseriei si, cel mai a gol suna aceasta portiune. Parca nu am auzit pe nimeni sa fi luat masuri pt dampingul acestei suprafete. In acest caz, preferabil ar fi un material mai rigid decat alubandul sau folia bituminoasa la sul, ceva in genul celor aplicate de fabrica. Cunoaste cineva de unde se poate procura un astfel de material?

This post has been edited by dia_ph2: 19 May 2009, 12:22


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 19 May 2009, 18:24
Post #1956


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Prin Moldova e mai umezeala si rugineste Loganul mai repede. blush.gif

E o prindere acolo pe care n-o vad la voi, probabil din cauza unghiului; ma gandesc oricum ca fara aia nu puteau s-o lase asa teleleu tanase.

Eu: 2009_05_17_15_42_15_0003_resize.JPG ( Size: 62.03k ) Number of downloads: 2421
vs.Ironick: IMG_3613a.jpg ( Size: 84.82k ) Number of downloads: 848
vs.Burtosu burtosu_1.jpg ( Size: 84.88k ) Number of downloads: 888


PS: Cred ca m-am prins, la Burtosu e alta toba intermediara, la Ironick nu se vede, e celalalt cot.
PS2: Si eu o am tot blush.gif mica.

This post has been edited by LuluMOB: 19 May 2009, 18:43


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 May 2009, 21:20
Post #1957


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dia_ph2 @ 19 May 2009, 13:14)
Cunoaste cineva de unde se poate procura un astfel de material?
Exista cod de reper, se cumpara din service. Iti dau lacrimile cand auzi pretul ...

PS. Am reusit in sfarsit sa imi gasesc microfonul si castile.

PS2. TrueRTA blush.gif ... unde-i butonul de import file?

This post has been edited by IRONICK: 19 May 2009, 22:27


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 19 May 2009, 22:36
Post #1958


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




de la alte masini pot folosi batatorul acoustic? nu gasesc de logan in zona ... sad.gif

This post has been edited by Ciochy: 19 May 2009, 22:37


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 19 May 2009, 22:53
Post #1959


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




De pe Renault-uri.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 20 May 2009, 06:43
Post #1960


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




O scurta descriere a procedeului de ajustare "non-urechiometric" a pozitiei batatorului acustic:
- cu un program gen Audacity (free) se fac mai multe inregistrari pentru pozitii diferite ale microfonului, turatie a motorului - recomandat bineinteles aceeasi portiune de drum, cat mai lipsita de zgomote gen trafic, vant, etc. Inregistrarile apar sub forma unor piste, recomandat un timp de 10-20sec, in care trebuie mentinuta turatia constanta si putin respiratia... Atentie la exportul fiecarei piste (fie wav, fie mp3), trebuie dat mute la celelalte piste, pentru a nu se amesteca.
- cu TrueRTA (non-free) sau similar, cu mixerul din Windows pe stereo-mix, se fac setarile din screenshotul atasat, se incarca fiecare pista intr-un player, se apasa pe butonul Go si se obtine o medie pe intervalul inregistrat (10-20sec). Se salveaza fiecare grafic pe locatiile 1,2..20 si se poate face compararea la rece a rezultatelor. Numai sa nu uitati ce corespunde fiecarei pozitii...

untitled.jpg ( Size: 209.39k ) Number of downloads: 750


This post has been edited by dia_ph2: 20 May 2009, 06:49


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 22 May 2009, 15:10
Post #1961


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 25 April 09




am vazut ca sunt persoane care au facut izolare fonica a podelei cu aluband inca de acum 4 ani.eu am descoperit recent acest forum.ma gandesc sa-mi fac si eu o izolare de genul acesta.dar a avut cineva curiozitatea sa se uite pe sub alubandul ala si sa vada daca nu cumva a favorizat aparitia ruginei?
stiu ca nu o sa dezlipeasca nimeni nici un cm de aluband doar ca sa-mi dea mie un raspuns.ma gandeam la cei care au fost nevoiti sa-l dezlipeasca dintr-o anume situatie.


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 May 2009, 16:41
Post #1962


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Am desfacut eu o solenza (partial). Nu era nici un fel de rugina pe dedesubt.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 23 May 2009, 10:48
Post #1963


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 25 April 09




klaus cat timp a avut aluband pe ea solenta aia? multumesc!


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 28 May 2009, 22:53
Post #1964


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




salutare tuturor,
am citit pana pe la pagina 44 smile.gif dar rabdarea si ideile mi le-am cam format...
sunt posesor de reno clio symbol dci si as vrea sa mi imbunatatesc pe cat se poate confortul la volan.

chedere autoadezive pt lufturile de la usi cu montant central si aripa gasesc eu...
pentru chederul de la motor ce ma sfatuiti sa iau care ar fii mai moale? duminica ma duc in vitan... a mea are pus cheder in partea de jos si sus iar pe laterale as vrea sa completez eventual sa l pun pe tot dintr-o bucata.

s-a tot vorbit de mocheta cauciucata.. pe asta vreau sa o pun la capota cu partea de cauciuc in jos apoi sa vin cu un strat de pasla 3mm si insonorizarea originala. Pe tabla cheala as vrea sa i dao o mana de antifon cauciucat poate chiar si aluband o folie... sper sa nu fie prea gros sandwich-ul biggrin.gif

Bordul am sa l dau jos si pe partea interioara a capacului aluband 2-3 staruri cat sa nu deranjeze la remontare, pe bordul descoperit unde se poate tot aluband sau cauciuciuc lipit cu silicon ...

Cam astea ar fii ideile mele pe care le voi pune in practica pe la jumatatea lui iunie (atunci am timp) insa as vrea sa strang material pana atunci.

Bineinteles contra cost ma intereseaza max 2 m de pasla fonomin chiar si bucati ... ce v-a ramas! Pe asta nu stiu de unde sa o iau in cantitate asa mica!
De asemenea de unde pot procura cauciuc care sa fie tot ca fonominul, subtire si maleabil.
Deocamdata cu atat va stresez.
Multumesc


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 29 May 2009, 13:25
Post #1965


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




cine este dispus sa-mi faca rost si mie de 1-2 batatoare acustice, deoarece dezmebrarile de pe ruta judetelor Cluj, Alba nu au sau care au dau niste preturi astronomice.


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 31 May 2009, 13:42
Post #1966


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




de unde pot cumpara aluband la cel mai mic pret???


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 31 May 2009, 14:28
Post #1967


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Eu am vazut la Dedeman rola de 20 sau 25 cm latime si 10 metri lungime cu aproximativ 95 lei.
Avea mai multe feluri, unele produse de Den Braven, iar altele erau italienesti.
Preturile sunt in functie de latime, lungimea avand-o toate 10 metri. Eu nu am vazut role cu lungime mai mica de 10 m.

This post has been edited by cristio_79: 31 May 2009, 14:31


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Jun 2009, 22:26
Post #1968


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




Zonele unde am masurat:

Pedala accelaratie

acceleratie.jpg ( Size: 242.1k ) Number of downloads: 344


Pedala ambreiaj

ambreiaj.jpg ( Size: 101.14k ) Number of downloads: 273


Difuzor usa

difuzor.jpg ( Size: 100.95k ) Number of downloads: 201


Montant A, zona jos

montant_jos.jpg ( Size: 100.28k ) Number of downloads: 159


Montant A, zona sus

montant_sus.jpg ( Size: 101k ) Number of downloads: 120


Parbriz/plansa de bord

plansa.jpg ( Size: 100.42k ) Number of downloads: 96


Schimbator

schimbator.jpg ( Size: 102.19k ) Number of downloads: 101


Tunel central

tunel.jpg ( Size: 101.24k ) Number of downloads: 103


Frana de mana

frana_de_mana.jpg ( Size: 100.71k ) Number of downloads: 116


Microfonul este terminat, trebuie sa imi gasesc altul mai bun. Nu am stat sa reglez mai nimic, am facut-o in graba. Sper sa mai am timp si de altele.

This post has been edited by IRONICK: 1 Jun 2009, 22:44


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 Jun 2009, 08:21
Post #1969


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.912
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




PE loc la ralanti au fost masuratorile?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jun 2009, 08:24
Post #1970


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




Masuratorile au fost facute la distanta foarte mica (1-3cm) de zonele indicate la viteza de 90km/h in tr.5

This post has been edited by IRONICK: 2 Jun 2009, 08:25


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 2 Jun 2009, 09:20
Post #1971


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




La viteza de 90km/h in treapta a 5-a avem aproximativ 2500 rpm (caz particular motor 1.4, cutie viteze Jh1), de unde rezulta 2500/60=aprox. 42hz; armonica a doua la 84hz, armonica a 4-a la 168hz, armonica 8-a la 336hz. Observ din masuratorile postate de IRONICK prezenta armonicelor de ordin 2 si 8, lipsa armonicei a 4-a, precum si o usoara necorelare a acestora, in cadrul fiecarei masuratori, probabil din cauza raportului s/n scazut (microfon si/sau placa audio).
Per total insa e de bine, inca cineva dispus sa rontaie la numere si grafice... o sa mai fac si eu niste masuratori pentru a incerca depistarea rezonantei de la 3000 si ceva de rpm.
Inca ceva, am mai spus-o dar o repet: pe drumurile cu denivelari uniforme (adica nu lise), caroseria intra intr-o rezonanta joasa, cel mai probabil din cauza suprafetelor de tabla de dimensiuni mari, fara rigidizari sau materiale pt damping. Am ciocanit cu degetul montantul C si acesta vibreaza cel mai mult. Mai vibreaza si aripile fata, restul sunt destul de inerte (spre exemplu, acoperisul, in portiunea din fata este "mort"/inert). Are cineva idee cum se poate aplica aluband/folie bituminoasa pe interiorul montantului C? Este chiar esential cred eu, pentru reducerea zgomotului la rulare pe suprafete mai putin ideale.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jun 2009, 12:16
Post #1972


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu pe microfon dau vina pentru ce a iesit, chiar am vrut sa masor altceva in jurul a 162 +/- 5Hz si nu am putut. Mai am alt microfon Sanyo (dintr-un cass, cu electret) pe care vreau sa il incerc.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 2 Jun 2009, 14:12
Post #1973


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Zic si eu: polarizarea cum e facuta? O schema ar fi utila. Si ar mai fi volumul setat din placa de sunet. Indiferent ca e intrare de linie sau de microfon (depinde de laptop si de placa de sunet incorporata sau nu), eu am obtinut rezultate bune in privinta raportului s/n cu volumul setat aproape de minim. Bineinteles, cu preamplificator adecvat. La inceput am folosit sistemul meu de masurare pentru incinte acustice, de aceea multe dintre determinarile facute de mine sunt la ralanti sau cu motorul turat pe loc, pentru ca (sistemul) nu era portabil. Intre timp insa am cautat cateva capsule cu electret si am construit un preamplificator alimentat de o baterie de 9v. Am comparat cu raspunsul microfonului ECM8000 (precizez, calibrat) si nu sunt diferente semnificative in raspunsul in joasa frecventa. Exceptie a facut o singura capsula de 6mm, care se taia de pe la 160hz, restul, mai ales cele de 10mm dau rezultate foarte bune. O sa incerc sa postez si schema.

Rezonanta tablariei o sa incerc (poate, de curiozitate) sa o determin prin excitarea cu frecvente joase a panourilor. Ce ma deranjeaza ramane rezonanta de la 3k si ceva rpm (nu stiu sigur deocamdata daca este determinata de evacuare, admisie sau suportii motorului), precum si rezonanta caroseriei pe drumurile gen A2 prima portiune.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jun 2009, 14:27
Post #1974


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




Polarizare nu am facut, ma gandeam ca nu este nevoie. O sa incerc sa il ajut atunci cu un rezistor si condensator pentru decuplare. Volumul pe placa de sunet este la 75%. Nu m-am dus in rosu nici la cel mai puternic zgomot. Capsula mea era ~4mm, asta cu care vreau sa fac teste din nou are ~7mm.

Nu am mai avut timp de teste cu batatorul, dar se pare ca in tr.5 rezonanta este mai redusa decat in celelalte trepte. Nu rezista nici o masina pe A2 partea cu ciment. Toate au rezonante de nu iti vine sa crezi.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 2 Jun 2009, 14:57
Post #1975


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Schema interna ECM8000: http://www.awdiy.com/uploads/pdf/Behringer...c_schematic.pdf

Se observa realizarea unui potential de 6.2v, filtrare si polarizare cu rezistenta de 15k. Din punctul acesta se poate prelua cu un condensator de 10u. Poti face abstractie de condensatorul de 3.3n, intrucat acesta corecteaza o anomalie a capsulei folosite, oricum in afara domeniului de interes si unde oricum, microfonul trebuie calibrat pentru rezultate exacte. Consider ca pana la 1khz, este suficient.

2 Jun 2009, 18:28:
Asa cum am promis, iata schema preamplificatorului:
sch.jpg ( Size: 111.75k ) Number of downloads: 177

Realizarea sa fizica, la repezeala:
preamp.jpg ( Size: 104.95k ) Number of downloads: 357

Microfonul:
mic.jpg ( Size: 122.42k ) Number of downloads: 381




This post has been edited by dia_ph2: 2 Jun 2009, 17:28


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 4 Jun 2009, 09:55
Post #1976


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Daca nu am avut timp pentru noi masuratori, am studiat un Audi A4 1.9TDI.

Blanite:
1.jpg ( Size: 60.77k ) Number of downloads: 645
3.jpg ( Size: 132.09k ) Number of downloads: 712
8.jpg ( Size: 103.11k ) Number of downloads: 651
6.jpg ( Size: 56.39k ) Number of downloads: 647


Scut acoperit cu material fonoabsorbant:
2.jpg ( Size: 50.12k ) Number of downloads: 665
5.jpg ( Size: 52.29k ) Number of downloads: 636


Prindere elastica toba:
7.jpg ( Size: 89.37k ) Number of downloads: 659


Mecanism inchidere usa:
9.jpg ( Size: 45.48k ) Number of downloads: 649


Chedere usi si izolatie aripa:
10.jpg ( Size: 83.85k ) Number of downloads: 674
11.jpg ( Size: 126.86k ) Number of downloads: 654
12.jpg ( Size: 36.32k ) Number of downloads: 668
13.jpg ( Size: 87.49k ) Number of downloads: 660


Fante obturare radiator:
4.jpg ( Size: 171.3k ) Number of downloads: 682


Pe dedesubtul masinii nu sunt materiale absorbante gen blanita capota, ci doar un scut de plastic. Tot scutul de sub motor este acoperit de un soi de burete, pe alocuri cu forme geometrice de dispersie probabil, motorul este acoperit de un capac pe dedesubtul caruia se afla un strat de burete. Locurile prin care trec arborii de transmisie sunt mici si acoperite de un material fonoabsorbant. Practic mai toate locurile pe unde poate scapa zgomotul motorului de sub capota sunt minutios proiectate si izolate fonic. Pana si in dreptul radiatorului se afla niste fante care se deschid numai in mers de la curentul de aer. Usile se inchid foarte frumos ca si sunet, probabil datorita chederelor si tablei mai groase, dar si mecanismului de inchidere in trepte, care, mai ales pe ultima treapta trage destul de tare usa din mana. Motorul in sine, 1.9TDI este recunoscut ca fiind zgomotos pe alte masini ale grupului VAG, dar pe Audi A4 in cauza, este mult mai silent.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 4 Jun 2009, 12:38
Post #1977


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Daca puneau toate astea pe loganel ii dublau pretul.
Cumva modelul prezentat de tine are doua randuri de panouri antifoc?


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 4 Jun 2009, 13:15
Post #1978


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Nu se pun ele in totalitate nici pe Octavia sau Passat, daramite pe o masina low-cost. Spre exemplu, o masina low-cost (pentru unii) este si Opel Corsa D 1.2, unde lipseste cu desavarsire orice blanita, exceptand insonorizantul de pe injectoare. Dar se incadreaza in "normele de zgomot" specifice segmentului din care face parte. A, sa nu uit, nici macar nu are toba intermediara. Deloc...
Audi-ul pozat de mine este din 2004.

This post has been edited by dia_ph2: 4 Jun 2009, 13:17


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 6 Jun 2009, 10:03
Post #1979


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Masuratorile au fost facute cu microfonul amplasat pe locul pasagerului fata, la nivelul capului, viteza 4-a, cate 5 secunde "curate" pentru fiecare regim de turatie astfel: 2000 - caramiziu, 2500 - albastru, 3000 - verde, 3500 - violet, 4000 - galben. Pentru a usura citirea graficului, am translatat cu 10db masuratorile corespunzatoare 2500 si 3000rpm, si cu 20db pe cea de la 2000.

4th.jpg ( Size: 128.96k ) Number of downloads: 546


Frecventa de functionare a motorului se calculeaza cu relatia f=rpm/60. Fiind un motor in 4 cilindri, rezulta frecventa aprinderii rpm/30, aceasta numindu-se armonica de ordin 2.
Din relatiile prezentate, rezulta frecventa fundamentala 33/42/50/58/67hz pentru 2000/2500/3000/3500/4000rpm, si armonica a doua 66/84/100/116/134hz. Din cate se observa pe grafic, frecventele sunt destul de bine corelate si cu o abatere destul de mica.
Ce trebuie vazut este nivelul armonicii a doua, care numai la 3500rpm depaseste nivelul fundamentalei.

Pentru viteza 5-a am efectuat masuratori numai la 2000rpm (caramiziu) si 2500rpm (albastru).

5th.jpg ( Size: 100.53k ) Number of downloads: 146


This post has been edited by dia_ph2: 6 Jun 2009, 10:15


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 6 Jun 2009, 20:09
Post #1980


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Toyota Corolla 1.8vvti break 2004.


2009_05_13_15_55_40_0001_resize.JPG ( Size: 929.34k ) Number of downloads: 423
2009_05_13_15_55_52_0002_resize.JPG ( Size: 964.47k ) Number of downloads: 488
2009_05_13_15_56_06_0003_resize.JPG ( Size: 756.88k ) Number of downloads: 527
2009_05_13_15_56_39_0004_resize.JPG ( Size: 557.78k ) Number of downloads: 508
2009_05_13_15_57_01_0005_resize.JPG ( Size: 717.89k ) Number of downloads: 420
2009_05_13_15_57_10_0006_resize.JPG ( Size: 636.71k ) Number of downloads: 375
2009_05_13_15_57_36_0007_resize.JPG ( Size: 493.26k ) Number of downloads: 351
2009_05_13_15_57_45_0008_resize.JPG ( Size: 511.88k ) Number of downloads: 415
2009_05_13_15_58_31_0009_resize.JPG ( Size: 961.86k ) Number of downloads: 472
2009_05_13_15_59_02_0010_resize.JPG ( Size: 536.67k ) Number of downloads: 447


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 64 65 66 67 68 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 09:07
Forum Renault