DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 246 247 248 249 250 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

gotronic
post 11 Nov 2010, 00:05
Post #7411


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




La AT01, platina se poate impusca din urmatoarele cauze:

1. Bobina de inductie cu rezistenta ohmica in primar mai mica de cca 3 ohmi
2. Jocuri radiale la axul delcoului
3. jocuri la axul si platoul platinei mobile
4. Cadere de tensiune pe cheia de contact (mai mare de 2V)
5. Platini cu lamela de arc prea slaba (se balbaie, topaie platinile una pe alta)
6. Neplaneitatea platinei fixe peste cea mobila (sau nu calca pe toata suprafata)
7. Supraincarcarea releului de incarcare peste 18V
8. Distanta prea mica la platina combinata cu unul sau mai multe din punctele de mai sus
9. Platina de calitate slaba (contactul), sau pastila prea mica (pentru alte tipuri de motoare, chiar daca zic comerciantii ca e pentru Dacia)
10. Aprindere defecta (scurtcircuit tranzistorul). Ca sa verifici asta, alimentezi aprinderea cu platina inchisa si ii decuplezi alimentarea (firul rosu). Daca da scanteie cand se stinge LED-ul, atunci aprinderea e buna! Ar mai fi ceva dar nu poti tu sa verifici (limitarea de tensiune pe platina). Daca nu o face, s-a dus limitarea. (se vede cu osciloscopul cel mai simplu)

Din cauza asta am renuntat la AT01, de cand masinile au o vechime considerabila si uzurile isi spun cuvantul, iar AT01 nu mai "face fata". Incearca sa gasesti AT011 prin comert (este inca la acelasi pret cu AT01, cel putin asa au plecat de la mine de acum 3 ani inca)


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 11 Nov 2010, 22:53
Post #7412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Schumi_86,Aparatul tau de masura pleaca de la 0,3 ohm,rezistenta firelor.Asa ca valorile reale sunt:3ohm bobina,bujiile 0,Fisele valorile tale.Valorile fiselor trebuie sa fie de la bobina la bujie 4...15 kohm.Deci te incadrezi.Fisele fara rezistenta produc paraziti nu doar in masina ci si pe o distanta apreciabila in jur perturband receptia TV si radio(in special pe UM si UL).

Caderea de tensiune pe contact micsoreaza curentul prin platine,de ce ar duce la arderea platinei?Si nu vad nici cum jocurile din delco ar avea acest efect.Problema de baza a AT01 e ca nu micsoreaza curentul prin platine,asa ca tot se ard,desi mai lent.Dar,desigur,nu in 3 km ! Nu as folosi-o nici pe gratis. AT011 e alta marfa,valabila.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 11 Nov 2010, 23:12
Post #7413


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu vreau sa reiau "cearta " de acum cativa ani, nu curentul arde platinile, ci arcul electric mai mult.(demonstrat si verificat, uitati-va la clipurile de pe site la flama scanteilor la platine). Asta daca platina este dimensionata corespunzator curentului ce o strabate si este confectionata din ce trebuie, nu din ce este acum. Caderea tensiunii pe contact afecteaza "arderea" platinilor din cauza ca limitarea tensiunii pe platina se face fata de plusul bateriei (AT01), deci pe platina in afara tensiunii bateriei apare si o tensiune cauzata de limitarea tensiunii de autoinductie fata de borna plus. Arcul electric producandu-se undeva peste 20V (40V am invatat eu in conditii normale), pe principiul asta functioneaza AT01, si atata timp cat toate sunt "noi" si bune functioneaza foarte bine. Dovada ca foarte multa lume a fost foarte multumita la vremea respectiva.( eu am mers cca 60.000Km cu AT01 pe Oltcit cu o platina si mai mergea) Pe urma au inceput necazurile odata cu uzura masinilor si lipsa "mecanicilor" auto. Am studiat si eu sa vad ce se intampla si aici am ajuns cu concluziile. Nu am scos-o din fabricatie din cauza comerciantilor care m-au "amenintat" practic sa nu schimb produsul, ca se vinde bine si alta nu mai cumpara de la mine. (dovada este ca abia anul asta au inceput unii sa cumpere AT011 cand nu le-am mai dat AT01) Asta a fost tot, sincer nu mai vreau comentarii pe tema asta, e istorie.!
LE. Jocurile din delcou, fac sa "arda" platina din cauza "balbaielii" (mai multe inchideri si intreruperi decat normal, la un curent maxim), plus ca fac sa impinga platina nu radial ci si axial un pic si dezordonat, ceea ce implica contact pe lateral (nu paralel), deci o suprafata mai mica decat normal, rezulta un curent mai mare pe unitatea de suprafata.

This post has been edited by gotronic: 11 Nov 2010, 23:17


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 13 Nov 2010, 20:54
Post #7414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Chiar ca nu vreau ca aceasta discutie sa para o"cearta".Imi exprim totusi pareri legate de un domeniu,aprinderi tranzistorizate,de care ma ocup de mai bine de 15 ani.Personal nu am negat niciodata faptul ca AT01 e un sistem mai bun decat clasic.Dar din cauza ca tot exista flama intre platine,ele tot se ard,se vede ca nu mai sunt lucioase.Am spus ca se ard adica se consuma,nu ca se impusca(treaba legata de arcul electric care si obliga clasic la un joc maricel,circa 0,4 mm la platine ca sa se stinga repede).Asa ca eu consider ca de departe nu e si nici nu a fost o varianta buna de aprindere tranzistorizata.Era o simplificare,am mai spus,ingenioasa,a circuitului de masa care se ia prin platina,dar are neajunsul ca tot prin platine trece si tot curentul din bobina. AT011,cu max 100 mA prin platine,nu le mai consuma,tin nu 60 000 km ci atat cat rezista la tocire piciorusul de textolit.Adica face o treaba completa,iar asta noua cu IGBT are si cadere de tensiune mai mica pe final,treaba utila la pornire cu baterie slaba.
In ce priveste rolul "balbaielilor"platinei in arderea ei,ar duce la mai multe ruperi de curent decat normal,dar la curenti mai mici,bobina n-ar apuca sa se incarce,de asta am spus ca "nu vad cum ar avea acest efect".E clar o parere,n-am facut verificari.Foarte posibil sa n-am dreptate.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 13 Nov 2010, 21:02
Post #7415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Cat costa, va rog AT011 ?


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 13 Nov 2010, 21:25
Post #7416


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ai PM!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 16 Nov 2010, 19:31
Post #7417


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(Tudor Badescu @ 13 Nov 2010, 20:54)
Adica face o treaba completa,iar asta noua cu IGBT are si cadere de tensiune mai mica pe final,treaba utila la pornire cu baterie slaba.
In ce priveste rolul "balbaielilor"platinei in arderea ei,ar duce la mai multe ruperi de curent decat normal,dar la curenti mai mici,bobina n-ar apuca sa se incarce,de asta am spus ca "nu vad cum ar avea acest efect".E clar o parere,n-am facut verificari.Foarte posibil sa n-am dreptate.
*


1. Si AT01 de acum 5...6 ani, tot cu IGBT era.! smile.gif
2. Platina se "arde" la desfacerea contactului in mod normal, dar daca exista acele "balbaieli", se "arde" si la inchiderea contactului. Asta din cauza ca atunci cand s-a produs autoinductia, curentul este in urma tensiunii cu cateva zeci de grade prin bobina de inductie. Daca imediat dupa autoinductie platinile se balbaie si se inchid (ating una de alta), atunci este posibil ca valoarea maxima a curentului sa "afecteze" serios contactele. Asta se intampla atat pe clasic cat si cu AT01 (dar ceva mai atenuat) sad.gif (cand exista acele jocuri la ax delcou, platou platina mobila sau/si neplaneitati ale contactelor de la platini).


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 16 Nov 2010, 21:21
Post #7418


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




cam cat costa o aprindere electronica? astept raspuns


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 16 Nov 2010, 22:26
Post #7419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(gotronic @ 16 Nov 2010, 19:31)
1. Si AT01 de acum 5...6 ani, tot cu IGBT era.! smile.gif
2. Platina se "arde" la desfacerea contactului in mod normal, dar daca exista acele "balbaieli", se "arde" si la inchiderea contactului. Asta din cauza ca atunci cand s-a produs autoinductia, curentul este in urma tensiunii cu cateva zeci de grade prin bobina de inductie. Daca imediat dupa autoinductie platinile se balbaie si se inchid (ating una de alta), atunci este posibil ca valoarea maxima a curentului sa "afecteze" serios contactele. Asta se intampla atat pe clasic cat si cu AT01 (dar ceva mai atenuat) sad.gif  (cand exista acele jocuri la ax delcou, platou platina mobila sau/si neplaneitati ale contactelor de la platini).
*




Balbaiala platinilor exista oricum, si cu delcoul care are jocuri, si fara. De fapt orice intrerupator cu element mecanic de genul arcurilor are asa ceva. Eu la modulul meu de aprindere pana nu am eliminat din soft acest efect, nu am reusit sa fac nimic, iar delcoul meu nu are jocuri.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 17 Nov 2010, 17:34
Post #7420


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




Buna seara,ziua,sau ce o fi cand cititi smile.gif
Am si eu o problema cu aprinderea asta,am una cumparata si montata pe masina de anul trecut,toate bune si frumoase pana acum o saptamana can motorul nnu mai vroia sa porneasca,nu statea la relanti,dadea in nas,etc.
Chem mecanicul se uita,desface,pune la loc,cand sa pornim masina nimic.Pur si simplu nu a vrut sa porneasca decat impinsa.Opresc,dau la cheie,nimic.Scot aprinderea,dau cheie porneste.
Am mers fara aprindere vreo cateva zile,m-am dus sa-mi iau alta,mi-am luat si un set de platini,vine mecanicul o monteaza,dau cheie merge perfect,nu da in nas,nu zice nimic.
Ieri am dus masina la un mester sa pot trece si eu I.T.P.-ul (ca tot omu')
cand ma duc sa iau masina mergea de parca avea roti patrate.
Stiu ca au umblat la motor sa-mi poata iesi noxele (cel putin asa zi ei)
Azi chem mecanicul si ne-am batut capul vreo ora sa o pornim.
scot aprinderea,tot nu porneste.
Schimb bobina,o pun pe clasic porneste,pun aprinderea nu mai porneste.
Oare sa dau banii pe alta aprindere,ce ar putea fi?Unde au putut umbla romanii de la I.T.P. de eu le-am dus masina in stare perfecta si am luato pe burta?
Oare sa fi fost de vina bobina cea veche si sa-mi fi bulit aprinderea si sa fie doar o intamplare faptul ca s-a intamplat la ei? biggrin.gif
Imi cer scuze pentru postul lung...si sper ca m-am facut inteles.
Nu am cu ce sa masor bobina decat cu ruleta icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Nov 2010, 18:01
Post #7421


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




de care aprindere ti-au luat aia pentru platina sau cea pt senzor ? biggrin.gif
eu cred ca ti-au umblat la avans si la carbelitor .
Parerea mea lasa-o pe clasic pana cand iei una cu senzor pare mai bun pe timp rece pe timp cald mai da cate o bataie de cap ici colo.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 17 Nov 2010, 19:30
Post #7422


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




Pai prima data am avut din aia fara senzor,acum cumparasem din aia la care se poate pune si senzorul,dar senzor nu aveam.
Eu eram foarte multumit si cum mergea ea,fara senzor.
Acum as cumpara alta ca nu e o avere,dar ma gandesc sa nu patesc acelasi lucru,cu toate ca am bobina noua (e adevarat ca e facut intr-o scara de bloc) e no name.
La carburator sant sigur ca au umblat,dar in rest nu stiu nimic.
Adica,ce fel de probleme ar da pe timp de vara?

This post has been edited by recinalcol: 17 Nov 2010, 19:32


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 17 Nov 2010, 21:33
Post #7423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Gotronic,totusi IGBT-ul de acum e mai adecvat decat cel de acum 5 ani(la un moment dat ai spus ca ai avut probleme cu niste BU 932 si am dedus ca s-or fi folosit si darlingtonuri).Acela satura la circa 1,3V,iar acum la 0,8...0,9V la alimentare cu 12V pe bobina de 3 ohm.Iar la un moment dat era vorba sa apara cu unul si mai bun.Scaderea caderii de tensiune pe tranzistorul final mai are un avantaj cu (asta nu e pt.Gotronic,evident ca stie asta):incalzirea mai redusa.Asta permite bobine cu rezistenta mai mica fara a risca supraincalzirea aprinderii.Pentru ca acum sunt multe bobine sub 3 ohm pe piata.

Recinalcol,cred ca au umblat la dozajul de ralanti.Banuiesc ca au strans prea mult surubul de amestec,Acela orizontal cu arc de jos.Nu mai intra destula benzina.Oricum,cu mersul de care vorbesti,ce noxe corecte sa iasa?Eu am vazut de doua ori la I.T.P.ca luau nitel din avans ca sa iasa noxele,iar asta nu zapacea motorul.Legat de bobina,chiar cu 2,7 ohm nu trebuia sa strice Gotronicul.Daca s-a reglat mult timp la ralanti,iar bobina are rezistenta prea mica,a putut aparea sopraincalzire si defectare.Masoara neaparat rezistenta bobinei.Sunt bobine care necesita rezistenta serie,dar se vand fara!


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 18 Nov 2010, 10:14
Post #7424


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




Chiar nu stiu ce au facut "meseriasii" ca nu am fost prezent,o sa ma duc sa masor undeva bobina (sa inteleg ca trebuie sa aibe minim 3 ohm,nu?)si daca totul e ok,o sa incerc sa pun iar aprinderea,daca nu totusi o sa ma duc sa cumpar alta.
As putea da jos bobina sa ma duc cu ea undeva sa o masor?
Nu prea ma pricep.
Nu-mi place deloc cum merge fara.
Apropo,senzori se gasesc separat?Daca imi cumpar acum aprinderea,as putea sa-mi cumpar mai tarziu si un senzor?
Multumesc pentru raspuns si va doresc o zi perfecta.

DRIVE SAFE ! ! ! sofer1.gif

This post has been edited by recinalcol: 18 Nov 2010, 10:23


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 18 Nov 2010, 13:42
Post #7425


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Senzori separat nu o sa gasiti la magazine sub nici o forma. Asta din cauza ca multi confunda AT01 cu AT011, si daca si-ar monta senzorii pe AT01, pe langa faptul ca nu functioneaza aprinderea, se strica si senzorii la prima cheie data la demaror. Asta datorita autoinductiilor de tensiune ce apar in instalatia electrica.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 18 Nov 2010, 16:38
Post #7426


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




am priceput,banuiesc ca ar trebui sa dau comanda pe site pentru senzor.
Si pan la urma ca sa masor bobina trebuie sa fie sau nu pe masina?
Nu va suparati dar chestiile astea ma depasesc.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvyu_92
post 18 Nov 2010, 18:59
Post #7427


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 9 November 09




Mi-am comandat si eu o aprindere electronica cu senzor astept sa vina si sa o montez si eu biggrin.gif


--------------------
DACIA 1310 1999 - AG 05 ZIY
Pasionat de "fiare vechi" care merg mai spectaculos decat "plasticele" de ultima generatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 18 Nov 2010, 23:32
Post #7428


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(recinalcol @ 18 Nov 2010, 16:38)
am priceput,banuiesc ca ar trebui sa dau comanda pe site pentru senzor.
Si pan la urma ca sa masor bobina trebuie sa fie sau nu pe masina?
Nu va suparati dar chestiile astea ma depasesc.
*


Poate sa fie pe masina, dar cu firele scoase si fisa deasemenea.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 19 Nov 2010, 10:30
Post #7429


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




Deci nu conteaza.
Mersi worship.gif


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 19 Nov 2010, 17:41
Post #7430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Revin din nou cu o problema,acum 1 saptamana dau sa scot masina din garaj,o pornesc si surpriza mergea in 3,depistez bujia cu probleme,era a 2-a,am scos-o am pus-o la flacara la aragaz 1 min,am pus-o la loc si mergea blink.gif
Bujiile sunt noi,Bosch Super luate de vreo 3- saptamani,rezistenta lor e 0.3 am postat cu cateva zile in urma despre asta.
Astazi la fel dupa o saptamana aceeasi problema,pornesc mergea in 3,aceeasi bujie,o scot,o pun la flacara 1 min o pun inapoi si mergea bine dry.gif Am zis sa nu fie fisa,am inversat-o cu cealalalta,tot nu mergea,nu stiu ce ar putea sa fie?? bujiile nu prea cred pt.ca sunt noi. daca nu am sa ma duc sa-i dau in cap la vanzator cu ea. Capacul de delcou nu prea as crede sa fie de vina pt.ca m-am uitat la el nu se vede nimic si daca ar fi de la el ar merge tot timpu asa....in rest bujia merge bine,la culoare este cum trebuie. Cu masina am mers aproape zilnic. Astept pareri,sfaturi daca ma puteti ajuta.

This post has been edited by schumi_86: 19 Nov 2010, 17:43


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 19 Nov 2010, 18:14
Post #7431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Schimba bujiile intre ele...


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 19 Nov 2010, 18:44
Post #7432


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Mersi pt.sfat chiar ma gandeam sa incerc treaba asta,daca face tot asa la acelasi cilindru si dupa asta inseamna ca e capacu de vina....zic si eu huh.gif


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 19 Nov 2010, 18:54
Post #7433


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Bujiile contrafacute de pe piata EXACT asa fac. Merg maxim 200Km, dupa care incepe "distractia". sad.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 19 Nov 2010, 19:01
Post #7434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Sper sa nu fie asa....am sa incerc cu inversarea bujiei...daca tot asa face am sa ma duc la magazin si i le bag pe gat la vanzator ca imi zicea ca sunt cele mai bune care le are in magazin....sunt constient ca nu sunt originale dar totusi nici chiar asa sa faca figuri asa repede dry.gif pai daca tot e vorba de deastea mai bine iau Sinterom....vorba vine.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 19 Nov 2010, 19:04
Post #7435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




O schimbi sau o cumperi, sa fie acelasi tip... Dar alt lot de fabricatie, pe cat posibil.

This post has been edited by rodi: 19 Nov 2010, 19:05


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 19 Nov 2010, 19:05
Post #7436


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Daca prinzi sinteroame originale, sunt foarte bune, dar astea sunt si mai contrafacute decat altele. Nici producatorul nu le deosebeste. icon_mrgreen.gif Eu am mai spus pe aici ce sa cumparati, ca nu sunt inca contrafacute pe piata. (eyquem-uri)

This post has been edited by gotronic: 19 Nov 2010, 20:35


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 19 Nov 2010, 19:24
Post #7437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Multumesc de sfaturi,am sa revin dupa ce rezolv problema.

20 Nov 2010, 13:47:
Am uitat sa specific ca daca scoteam fisa de pe capacul de delcou mergea bujia adica o tineam la o distanta mica fata de contactul capacului,o puneam inapoi nu mai mergea...... dry.gif

This post has been edited by schumi_86: 20 Nov 2010, 13:47


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 20 Nov 2010, 14:09
Post #7438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




muta bujia


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Nov 2010, 15:04
Post #7439


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca gasiti cumparati champyon 86 parca nu mai retin numarul e aici pe forum si va garantez ca nu veti avea probleme 30.000 de km poate si mai bine cu si fara gotronic.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 20 Nov 2010, 16:28
Post #7440


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




<span class='edit'>20 Nov 2010, 13:47:</span>
Am uitat sa specific ca daca scoteam fisa de pe capacul de delcou mergea bujia adica o tineam la o distanta mica fata de contactul capacului,o puneam inapoi nu mai mergea...... dry.gif
*

[/quote]

Verifica scanteia la masa la fisa centrala. Daca este alb albastra si puternica avand o lungime de cca 1 cm, e bine, daca e rosiatica atunci verifici fisa sau bobina de inductie.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 246 247 248 249 250 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2024 - 01:51
Forum Renault