O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
![]() ![]() ![]() |
O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
doctoru1980 |
![]()
Post
#851
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
-8861
Logan/1300
2006/1972
- CharlesioNig https://vgruk.com/ - visit vgruk
|
|||
q_acdc |
![]()
Post
#852
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma pricep,astept sa treaca timpul(4 ani) si voi face revizia .Daca stau si ma gandesc la cati bani trebuiau sa dau pe revizii in 4 ani (service dacia) ajung la aceeasi suma .(pt revizia de 4 ani,nu am nervi ,timp pierdut,masina noua desfacuta,certuri)
|
--------------------
Dacia
Logan 1,4MPI
2008 preference 1.4 75cai AC DC - RIDE ON
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#853
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
treaba cu inlocuitu semeringului e destul de "pretntiasa" fiindca si pinioanele noi au defecte nu numai cele de sinterom
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
doctoru1980 |
![]()
Post
#854
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(q_acdc @ 24 Jul 2010, 10:24) Nu ma pricep,astept sa treaca timpul(4 ani) si voi face revizia .Daca stau si ma gandesc la cati bani trebuiau sa dau pe revizii in 4 ani (service dacia) ajung la aceeasi suma .(pt revizia de 4 ani,nu am nervi ,timp pierdut,masina noua desfacuta,certuri) Salut, Legat de problema cu distributia. Am gasit un mecanic care imi ia 370 lei per total sa mi-o faca. In asta este inclus kit-ul de distributie+semering+curea de accesorii+mana de lucru. Eu zic ca banii astia ii dai pe prima revizie la un service Dacia, prin urmare este un pret cinstit. |
--------------------
-8861
Logan/1300
2006/1972
- CharlesioNig https://vgruk.com/ - visit vgruk
|
|
roland |
![]()
Post
#855
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(doctoru1980 @ 24 Jul 2010, 07:50) Salutare tuturor, Am un logan Ambiance 1.4 MPI din 2006. Dupa aprox. 4400 km parcursi am obs ca pierde ulei pe la distributie. Am fost la Auto Cobalcescu unde mi-au schimbat cureaua si semeringul. Pe la 11.000 km problema a reaparut. De data aceasta s-au schimbat cureaua, semeringul si pinionul de distributie. Asta se intampla in 2007. Acum in 2010 masina are 48000 km si ieri am obs cu stupoare ca problema a reaparut. Daca inainte supura un pic acum e foarte mult ulei in zona distributie, am vazut ca exista ulei si in alternator si pe cureaua de accesorii. Ma gandesc ca s-ar putea sa fie o problema cu axa cu came.... mi se pare foarte dubios sa schimbi distributia de 3 ori in 48000 km. Nu te mira foarte tare, se mai intampla (rar, dar se intampla). Eu am patit la fel, masina din 2006, schimbat semering in 2007, semering + pinion in 2007, semering + pinion in 2009, sa vedem... ![]() Schimba-l intr-un service unde ai garantie la lucrare. Sa nu ai surprize. |
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#856
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La unele motoare mai curge si prin gaura surubului pinionului de la axa cu came.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#857
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
da dar la motoarele k9k
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
mumus |
![]()
Post
#858
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
capacul de la distributie se poate da jos usor? ca si eu am scurgeri...de fapt la 1-2 mii km se vad pete uleioase...un gen de praf cu putin ulei pe la capac si sub el... ma gandesc ca nu am scurgeri mari...dar vreau sa vad si eu de unde oare sunt ele. era sa uit... 1.4 8v 2006 42000 km... scurgerile sunt prezente cred ca de vreo 20000 km..dar nu a patit nimic pana acum...
This post has been edited by mumus: 26 Jul 2010, 18:46 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
doctoru1980 |
![]()
Post
#859
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Hello all,
Astazi am schimbat distributia (curea+rola+semering+ curea accesorii). Deasemenea am schimbat uleiul, filtrele si placutele de frana. Masina are 47700 km. Cost total 520 lei (materiale+mana de lucru). Eu zic ca e destul de bine avand in vedere ca in 2009 am platit pt. prima revizie la Loganul tatalui meu 350 lei ![]() This post has been edited by doctoru1980: 3 Aug 2010, 00:31 |
--------------------
-8861
Logan/1300
2006/1972
- CharlesioNig https://vgruk.com/ - visit vgruk
|
|
roland |
![]()
Post
#860
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Aveai probleme la distributie? Curgea uleiul?
|
--------------------
.
.
.
|
|
doctoru1980 |
![]()
Post
#861
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
-8861
Logan/1300
2006/1972
- CharlesioNig https://vgruk.com/ - visit vgruk
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#862
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
e cam aiurea cu bavurile alea ,mare atentie la montaj
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
Victorine |
![]()
Post
#863
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
In urma cu cateva saptamani am observat si eu o scurgere de ulei insa nu in zona distributiei, ci in zona garniturii de chiulasa. De asemenea in urma cu cca 1 an a inceput sa umezeasca putin in zona in care se ataseaza corpul termostatului de blocul motor cu ceva ce tind sa cred ca este antigel. Nivelul uleiului este in parametri, undeva la jumatatea distantei intre min si max pe joja, parca mai aproape de max.
A mai avut cineva probleme de genul asta? Motorul are cam 98.000km si mai are si un tacanit enervant pe care il pun pe seama culbutorilor (din cele citite pe forum). Ma intreb daca un reglaj al culbutorilor ar rezolva si problema scurgerii de ulei, cred ca se schimba si garnitura si se strange la cuplu, nu? Daca ma lumineaza careva asupra posibilelor cauze si rezolvari ma bucur... Dup-aia cand ajung la bani e alta poveste... Iata si niste imagini: Attached thumbnail(s) DSC_2879.JPG ( Size: 852.88k ) Number of downloads: 1482 DSC_2885.JPG ( Size: 688.67k ) Number of downloads: 1505 DSC_2883.JPG ( Size: 906.51k ) Number of downloads: 1485 DSC_2881.JPG ( Size: 990.71k ) Number of downloads: 1500 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
cris06 |
![]()
Post
#864
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Din poze pare a fi garnitura de la capacul tachetilor. Pata e de ulei. Zgomotul poate proveni si de la axa cu came. Trebuie desfacut si vazut exact defectele.
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
klaus |
![]()
Post
#865
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
sigur e de la capacul culbutorilor. Garnitura de chiulasa e mai jos (sub bujii, bujiile fiind in chiulasa).
Scurgerile pe acolo sunt pur si simplu neimportante (doar daca nu curge mult). Se elimina pentru linistea psihica a posesorului, nu ca ar fi nevoie. Se desface capacul, se regleaza culbutorii, se pune o garnitura noua (acolo se poate da linistiti si cu mastic rosu, ca ala e un capac pur si simplu, nu e ca la chiulasa) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Victorine |
![]()
Post
#866
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Oai, merci ca m-ati lamurit, ca eram in eroare... deci ala-i capacul culbutorilor... Acuma nu stiu ce sa zic, m-as baga la un reglaj, dar nu stiu cat costa si am auzit pe unii ca se plangeau dupa reglaj de mers neuniform si alte cele. Eventual sa-l fac la Autoeuropa in Timisoara ca sa-mi dea aia si o garantie la lucrare. Daca pierderile pe-acolo zici ca-s neimportante, alea pe langa corpul termostatului cum or fi? Mai scade apa in vasul de expansiune si miroase, dar nu cine stie ce, mai completez inainte de a intra in iarna odata pe an. Acolo cum se remediaza, e reo garnitura, ceva?
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#867
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Azi am fost la revizie si mecanicu a constatat ca sunt scurgeri de ulei pe la simering si pinionu de la distributie, mi-au cerut 1000 ron sa o faca, voi ce ziceti?
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
Kojak |
![]()
Post
#868
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ptr. operatiunea asta, pretu' e bun. Go for it!
Bineinteles, service + factura + garantie. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
roland |
![]()
Post
#869
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Din 2008 masina? Garantie nu mai este? Sper din suflet ca ai luat d-aia extinsa. Daca nu, acuma ai dat banii pe reparatie. Si eu sunt patit de cateva ori cu problema asta si ultima a fost cu o luna inainte sa iasa din garantie extinsa.
|
--------------------
.
.
.
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#870
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
2008...Garantia cica a fost de 3 ani, dar nu si la motor unde a fost doar de 2 sau ceva de genu asta, cand l-am intrebat pe mecanic, daca anu trecut la revizie si itp nau vazut pata de ulei a dat din umeri...
Spre norocul meu am fost la alt service azi si mi-a dat jos capacu de la pinion si am vazut mai clar de unde provine uleiul, se pare ca vine de sus, am inteles ca este vorba de un surub care nu ar fi avut suficient silicon la montarea masini si daia ar fi cedat, insa din cauza ca a curs mult ulei cureaua de la distributie s-a inmuiat si trebuie schimbata + semering si o fulia de la pinion care si aia prezinta urme de uzuri. Am facut cateva poze cu telefon, nu se vede cine stie , dar pentru cine cunoaste probabil este suficient. ps:scuze de gramatica dar sunt foarte obosit ![]() Attached thumbnail(s) IMG_0106.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 1212 IMG_0107.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 545 IMG_0108.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 491 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
roland |
![]()
Post
#871
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Garantia include inclusiv aceasta problema. eu am reparat pe garantie si normala si extinsa, altii la fel. cred ca te fraiereste serviceul. dute la unul autorizat cu actele de garantie si te rezolva.
|
--------------------
.
.
.
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#872
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Am fost exact la serviceul si reprezentanta de unde am luat si masina, respectiv meridian turnu magurele ,iar aici mi-a zis ca la motor au fost 2 ani si la restu masini 3, insa nu stiu daca scrie undeva treburile astea.
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
klaus |
![]()
Post
#873
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
E o minciuna ordinara, nici macar dezinformare nu i se poate spune. Garantia e pe tot motorul, inclusiv la garantia extinsa.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
roland |
![]()
Post
#874
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Suna la Vocea Clientului. Te rezolva inainte de OPC.
|
--------------------
.
.
.
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#875
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Avand in vedere ca a iesit din garantie azi am fost la un alt service si sper eu sa fi remediat problema, am schimbat urmatoarele:
- semering -> 39lei - curea distributie + rola -> 220 - decarbusol (asta sa curete de ulei) Problema se pare ca a fost de la surubul care strapunge chiuloasa, lipsa siliconului a cauzat prelingerea uleiului (cred), toate suruburile au fost date cu silicon rezistent la 230 grade C. Ca un sfat , numai mergeti la meridianu de pe turnu magurele, cand am fost la revizie pe data de 7.07.2011 in loc sa-mi puna 3 litri de ulei, au pus 3,4 litri de ulei, pai cu 400 de grame e normal sa se faca presiune si sa dea uleiu pe afara. |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
roland |
![]()
Post
#876
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
A iesit din garantie? Trebuia sa ai o hartie de cand te-ai dus la ei prima data, de diagnosticare.
Daca nu ai citit topicul complet (e cam lung, e drept) niste observatii: - daca problema a fost de la suruburi, nu trebuia schimbat simering-ul de nicio culoare; ala se schimba doar cand curge pe acolo - in caz ca a curs pe la simering si, dupa schimbare, curge din nou, se schimba pinionul (ala cauzeaza distrugerea simeringului) - in caz ca a curs pe la suruburi, trebuie schimbate suruburile (am patit si eu si altii, fara schimbare nu a fost ok, indiferent cata pasta de etansare se punea) Alta observatie, capacitatea uleiului de motor este 3.3 l, cu schimbarea filtrului. Presupunand ca ti-au scurs TOT uleiul, e ok si 3.4. Dar, pentru ca de obicei nu curge tot, se pun 3 si se completeaza ulterior. Oricum, obligatia ta ca utilizator este sa verifici periodic nivelurile fluidelor. Dupa schimb trebuia sa verifici cu motorul rece si sa mergi sa-ti scoata, nu sa stai asa. E bine ca, o data pe luna, sa arunci un ochi sub capota. Presupun ca asa ai vazut ca-ti curge ulei. |
--------------------
.
.
.
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#877
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Da, a iesit din garantie.
Semeringul l-a scos si parea a fi putin uzat si avea urme de ulei , daia l-am schimbat. Suruburile nu aveau pic de silicon, ma gandesc ca si asta ar fi fost problema, recunosc nu am citit tot forumu, acum aud de la tine ca ar fi trebuit schimbate suruburile. Cand am scos joja uleiul era 2 degete peste nivelul maxim, cred ca prea mult ,nu? Mereu cand merg cu masina ma uit si la motor, insa acolo era greu de observat uleiul curs, trebuia ridicata pe rampa cumva, de deasupra nu prea se vedea. |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
danutsb |
![]()
Post
#878
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Stie careva cat costa operatiunea, acum in 2012? La Sibiu se pricep baietii?
Nu de alta dar, dupa 84000km, am si eu probleme la pinion/simering si as vrea sa stiu cat ma asteapta . |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
danutsb |
![]()
Post
#879
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
|
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#880
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Am si eu niste scurgeri prin aceasta zona. De la ce ar putea fi? Maine am programare pt verificare. Mecanicul care s-a uitat a zis ceva de scapare vapori benzina. Inlocuire un simering de pe acolo.
Cat de rea e treaba? Attached thumbnail(s) DSCF1674.jpg ( Size: 202.68k ) Number of downloads: 1427 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:45 |