Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Opel Crossland X (Polizorul Turbo)
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69
marksman
Gurmand polizorul (90% oras):

[attachmentid=1628105780]
axabrt
Bravo așa ... A mea consuma 2 litri mai mult , da are un cilindru in plus.
Ai consum absolut normal pt un motor turbo.

Sper doar data viitoare sa alegi un motor mai mare
Cred că cel mai echilibrat dpdv performante consum e 2.0 turbo.
Nu m ar deranja nici un 1.8tce de la Renault.

Astea sub 1.8 chiar și turbo downsized scrie pe ele , d aia și consuma.
Prefer ceva 2.0 tce sau cum i 0 zice , la aia ai consum sa zicem 12-15 dar și putere dubla
bion
Despre consum. Mexicana viteza medie 49 km, la 841 km consum mediu 6,4.Ovaz de 100 octane de la mol.

In 27k km consumul mediu a oscilat intre 6,4 si 6,8.In oras urca la la 8,5-9.
marksman
QUOTE(marksman @ 11 Jun 2019, 13:43)
[...]

O chestie faina, care mie imi da senzatia de interior aproape premium e ca nu vezi tabla goala in jurul geamurilor. Exista un ornament din plastic pe tot conturul ferestrei. O sa pun si poze.
*



Asta e, si urmareste conturul ferestrei, forma schimbandu-se, nu ramane asa ascutit:


[attachmentid=1628105787]


Despre consum: n-are nici 3000 km inca, ma astept sa scada in timp.

15 Jun 2019, 20:14:
Update: consum de autostrada: 7.5l/100 km, constant 130km/h, un stat in coloana din motiv de accident.
MuciX
Consum de ursuleț. blush.gif
sobolan
confirm si adaug si cotetul meu 2000 benzina care ia 6.9 afara mers la blana biggrin.gif
IRONICK
QUOTE(bion @ 14 Jun 2019, 23:56)
Despre consum. Mexicana viteza medie 49 km, la 841 km consum mediu 6,4.Ovaz de 100 octane de la mol.

In 27k km consumul mediu a oscilat intre 6,4 si 6,8.In oras urca la  la 8,5-9.
*

Tot motor de drujba?
bion
Celebrul 1,2 tsi. Pe sosea se descurca mai mult decat onorabil. 130-170 e placerea ei. In oras la sprinturi scurte slz rules pen-ca imi e lene sa amestec des in benzina biggrin.gif
bgdrenault
Daca nu ar fi avut problemele cu lantul si ceva probleme cu supapele dupa cca 130000 de km(de fapt asat pe la toate tsi-urile) ar fi fost un best buy. Nu chiar fortat, silentios, consum rezonabil, echilibrat. Numai ca nu au reusit sa-l faca sa tina. Nici ultima varianta de distributie, cu pinioane si simeringuri schimbate nu genereaza linistea dorita. Si cu tot ce poate decurge de aici.
In rest, l-am pedalat destul in Europa. Face fata, 160 viteza de croaziera nu i pute deloc. Si de la 120 in treapta a 6 a accelereaza viguros, nu se plafoneaza deloc.
Si daca l mai tii si cu OMV 100, e si mai bine. Si ulei la 9-11000 de km, preferabil 5w40, la mine de exemplu.
dr_mKe
Consumul depinde extrem de mult de stilul de condus: 10,1 / 10,4 / 10,1 % pe 3 plinuri făcute-n Bucale, când eram la cursul de somno. În oraș eu sunt extrem de liniștit.

16 Jun 2019, 09:51:
QUOTE(MuciX @ 22 Mar 2019, 09:17)
Pai vorbim de lunga sau scurta, că nu mai înțeleg? Aia scurta la 30m trebuie sa bată. Daca bate mai mult la vreuna, treci pe la marian de urgență.
*



Comentariu retro: pe asta cu 30m de unde ai scos-o ? Dacă doar la 30 m îți bat farurile pe scurtă mai bine nu ieși noaptea pt că riști să omori pe careva excl.gif și cât mai rapid treci pe la marian-j să-ți regleze farurile corect ! La 50 kmh nu ai timp să vezi, să realizezi/reacționezi și să oprești. O mașină cu frâne excepționale se oprește în aprox 15 m de la 50 kmh, iar timpul de reacție de la a vedea/realiza/apăsa pedala de frână nu-l mai punem în distanța asta.

Farul de la bițiclă-mi bate la cca 70 m lejer și ăsta-i doar cel de 700 lumeni, de cel cu 2000 nu discutăm 243.gif



axabrt
. Face fata, 160 viteza de croaziera nu i pute deloc. Si de la 120 in treapta a 6 a accelereaza viguros, nu se plafoneaza deloc.
[

Bade, mai taie din ele radmasa.gif
Oi avea sub capota vreun 2.0 tfsi și nu vrei sa ne zici

Cat despre laserul lu doftoru, el vrea sa se laude că xenonu de bicicleta e mai bun decât ăla de mașină.
Asta i normal, cat timp bicicleta e mai scumpă decât masina
cj98czh
a ajuns axa sa ii dea lectii de soferie lui doctorul .... vine sfarsitul ... radmasa.gif radmasa.gif
MuciX
Farurile au fost reglate. Marian a verificat și el, dar nu mai era nimic de reglat. Bat unde trebuie și cât trebuie.

Nu mai știu de unde am reținut treaba cu 30mp.
ady77
De fapt erau 30 mc tongue.gif
bgdrenault
QUOTE(axabrt @ 16 Jun 2019, 09:56)
. Face fata, 160 viteza de croaziera nu i pute deloc. Si de la 120 in treapta a 6 a accelereaza viguros, nu se plafoneaza deloc.
[

Bade, mai taie din ele  radmasa.gif
Oi avea sub capota vreun 2.0 tfsi și nu vrei sa ne zici
*



Bade, eu am vandut masina, chiar nu as mai avea vreun motiv sa o laud.
Iar in 2010 cu softul initial, cam rupea masina la demaraj. Dupa ce picau turbinele si au pus o saiba si alt soft le au mai temperat.
E exact cum am scris. Am si niste filmari pe undeva, dar nu mai trebuie.
marksman
QUOTE(MuciX @ 16 Jun 2019, 11:23)
Farurile au fost reglate. Marian a verificat și el, dar nu mai era nimic de reglat. Bat unde trebuie și cât trebuie.

Nu mai știu de unde am reținut treaba cu 30mp.
*


De la mine, ca farurile erau reglate prost din fabrica, lucru pe care l-am observat imediat. Le-a reglat Marian ca la carte, bat cum trebuie acum.
bgdrenault
treaba cu 30 de metri nu e de prin regulile de circulatie mai vechi? Parca era si niste teste cu distamta de 30 de metri/
IRONICK
QUOTE(dr_mKe @ 16 Jun 2019, 09:42)
Farul de la bițiclă-mi bate la cca 70 m lejer și ăsta-i doar cel de 700 lumeni, de cel cu 2000 nu discutăm  243.gif
*


Ce surse de alimentare folosesti pentru ele?
Ce acumulatori si cati?
bion
QUOTE(bgdrenault @ 16 Jun 2019, 08:33)
Daca nu ar fi avut problemele cu lantul....
*


Acu implineste 3 ani, e pe curea.
dr_mKe
Sigma Buster 700, acumulator integrat, la 700 lumeni merge maxim 2 ore.
bgdrenault
QUOTE(bion @ 16 Jun 2019, 17:44)
Acu implineste 3 ani, e pe curea.
*


Alta viata. Dar supapele nu sunt excluse. Benzina buna, talpa si ulei schimbat la supertimp si fara probleme.
IRONICK
QUOTE(dr_mKe @ 16 Jun 2019, 19:32)
Sigma Buster 700, acumulator integrat, la 700 lumeni merge maxim 2 ore.
*


700lm, la 120lm/W = 6W consum (cu led de calitate).
La 3.6v ai curent de 1.65A in full, deci 3.3Ah pentru 2h.
Este ok. Nu mai fac calcul pentru 2000lm.


17 Jun 2019, 19:40:
QUOTE(bion @ 15 Jun 2019, 23:08)
Celebrul 1,2 tsi. Pe sosea se descurca mai mult decat onorabil. 130-170 e placerea ei. In oras la sprinturi scurte slz rules pen-ca imi e lene sa amestec des in benzina biggrin.gif
*

Ala de 105CP, nu?
Nu eram fan, da a inceput sa imi placa 1.0 de 115CP. Mic si obraznic.
marksman
Azi 7.0 l/100km consum de autostrada pe cruise control, am avut intr-o depasire un varf de 160, nu mai repet curand, la viteza aia topaie pe drum.
dr_mKe
Ești fricos laugh.gif
bion
La viteza aia la roata de la popel se simte patratu din pierpatrat blush.gif
Hsbp. La viteza aia pana si slz inca statea pe drum.
axabrt
E vexi fix așa aveam o fobie cu Loganul
Peste 149 mi se părea că mi e frica.
Presupun că dacă drumul e cu denivelări sau curbe d aia ți a fost nașpa.
In mod normal așa i,pe drum drept și Solenza prinde 160.
Avea un var acu multi ani și i a dat atâta pe coborâre dinspre campina spre Ploiesti.

marksman
De azi avem numere definitive. Mai trebuie talonul. Tic-tac, Opel...
bgdrenault
De ce a durat asa mult, asa ai vrut?
Pentru masinile noi mai trebuie programare? In cat timp vine talonul?
IRONICK
QUOTE(bion @ 18 Jun 2019, 01:17)
Hsbp. La viteza aia pana si slz inca statea pe drum.
*

Plecand la ideea lu' matale cu scutul ... m-am apucat de un proiect sa aerodinamizez si insomarizez o masina. Din ambitie! Bine ma chiuni de mai mult de 3 luni cand se poate. Am mai pus eu inca un deflector central, unele laterale, am inchis puntea spate, montat difuzor spate (cu unghiul corespunzator pentru el, cred eu .. sleep.gif ) si deflectoare laterale (pe C) ca deranja mizeria pe geamul din spate a lu' hatchback. Rezultatul a fost aproape 1l mai putin (adica 5.4% in conditii de mers rapid, 139 pe autostrada etc). Fata de 6.5% pe acelasi traseu si fara AC.
O planforma asemanatoare, cu propulsia de mai sus.
marksman
QUOTE(bgdrenault @ 18 Jun 2019, 22:56)
De ce a durat asa mult, asa ai vrut?
Pentru masinile noi mai trebuie programare? In cat timp vine talonul?
*


Cica era plin la inmatriculari, de asta a durat pana in ceasul al 12-lea (ultima zi de numere rosii). Talonul vine in 15 zile.

QUOTE(IRONICK @ 18 Jun 2019, 23:19)
Plecand la ideea lu' matale cu scutul ... m-am apucat de un proiect sa aerodinamizez si insomarizez o masina asemanatoare. [...]
O planforma asemanatoare, cu propulsia de mai sus.
*


Pejo 2008?
Filip
Peste 120 km/h nu merg pe autostrada cu Astra G. Trebuie echilibrate rotile. De la 130-140 incolo apar niste vibratii naspa, plus de asta are trepte scurte ca la dacia 1310. La 100 km/h in a 5-a are 3000 rpm. Oricum orice masina are viteza ei de croaziera. La asta e 110 km/h. Phaeton 3.2 se simte bine la 170 km/h. Dar mai confortabil intre 140-150 pe banda 2.
IRONICK
QUOTE(marksman @ 19 Jun 2019, 07:55)
Pejo 2008?
*
Nu cu a ta, ci cu a lui.
Bicicleta galbena
Clio?
Baga si niste poze pe vreun topic cu imbunatatiri, Ironice, sa nu se supere Marksu.

bion
FAUVEU biggrin.gif
Fara Ac e fix pix. De cand am vehiculul respectiv e fct. permanent ac.Pe auto.Cand prind o zi mai racoroasa o sa merg fara ac ca sa vad ce consum are.
marksman
România:
[attachmentid=1628105984]

Germania:
[attachmentid=1628105985]
sobolan
QUOTE(Filip @ 19 Jun 2019, 09:35)
De la 130-140 incolo apar niste vibratii naspa, plus de asta are trepte scurte ca la dacia 1310
*



are trepte ca la Dacia dar e mai naspa decat Dacia.... radmasa.gif opel das auto icon_mrgreen.gif
bgdrenault
Ce vrei sa ne arati cu pozele, marksman? Ca in Romania polueaza mai putin?
Bwwlan
Cre' ca omu' indica faptul ca la Jermaniea ieste trei motoare disponibile, pe cand la Rumunija decat unu.
Zic șîeu.
Bicicleta galbena
Si eu tot asta am remarcat.
Poate lua alt motor. Cu alta cutie...
marksman
In Romania mai este "decat" motorul de 110 CP, singurul care n-a facut probleme. Nici pe Grandland X nu mai e disponibil motorul de 1.2 130 CP, ci doar benzinarul de 1.6 180 CP.
Deci or fi stiind baietii ceva.
bgdrenault
Cred ca asta vor sa vanda in Romania acum. Sau poate au ceva probleme de omologare cu poluarea, de la 1 August 2019.
Daca sunt probleme cu acele doua motoare, sunt probleme doar in Romania si in Germania nu?

De exemplu, pe Peugeot 2008 sau 3008, nu aveau 1,2 130 CP manual decat la comanda si 6 luni asteptare,
In schimb, pe 2008 doar 1,2 110 cp automat si dieselul de 1,5, masini pe stoc.

Nu cred ca e scos din vanzare de motiv de cutie, altul e motivul.
marksman
1.2 130CP exista pe stoc.

Posibil si sa nu faca fata comenzilor, dar e destul de mare coincidenta: 130 CP cu probleme, 82 CP cu probleme, si nu mai apar pe configurator. Ma rog, problemele sunt la nivelul imperecherii motorului si cutiei, dupa cum le vad eu, dar totusi...
bion
Studiile trebuie asimilate innainte de achizitie. Acu incearca sa accepti ce ai cumparat.
bgdrenault
QUOTE(marksman @ 22 Jun 2019, 16:32)
1.2 130CP exista pe stoc.
*


Te referi la Opel, ca este pe stoc, nu la Peugeot?

22 Jun 2019, 21:32:
QUOTE(marksman @ 22 Jun 2019, 16:32)
Posibil si sa nu faca fata comenzilor, dar e destul de mare coincidenta: 130 CP cu probleme, 82 CP cu probleme, si nu mai apar pe configurator. Ma rog, problemele sunt la nivelul imperecherii motorului si cutiei, dupa cum le vad eu, dar totusi...
*


cel de 82 CP ce probleme are? Acela nu e in 4 cilindri?

Pai daca sunt cu probleme, in Germania de ce se pot comanda? Au gasit defectul?
cristic1982
Este doar strategie de marketing, nu are treabă cu care are sau nu probleme.
Dacă erau probleme grave, le retrăgeau de pe toate piețele.
bgdrenault
Stai linistit, nu se retrage nimic in nici un caz,
cristic1982
Probleme grave (pentru un constructor auto) sunt cele ce implică siguranța, cum a fost la Toyota cu pedala de accelerație, nicidecum ceea ce are marksman.
IRONICK
QUOTE(cristic1982 @ 22 Jun 2019, 23:30)
Probleme grave (pentru un constructor auto) sunt cele ce implică siguranța, cum a fost la Toyota cu pedala de accelerație
*

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Dar parul din ochi nu se vede?

bgdrenault
QUOTE(cristic1982 @ 22 Jun 2019, 22:30)
Probleme grave (pentru un constructor auto) sunt cele ce implică siguranța, cum a fost la Toyota cu pedala de accelerație, nicidecum ceea ce are marksman.
*


Pai si au retras? Au reparat.
4x4
Nu au retras astia de GM airbagurile pt pasageri de la takata, si ei saracii sau mai ars in trecut.
Aici cristic1982 are dreptate, asta e ultima lor grija...

Din pacate, cel mai probabil nu se va repara nimic pana sare pinionul si lasa o gaura in lateralul cutiei de viteza, posibil atunci sa o inlocuiasca cu o unitate reconditionata de fabrica si sa acopere din bunatate jumatate din costul manoperei. Uleiul, ambreiajul si ce alte piese mai schimbi daca tot esti acolo, le vei putea plati singur desigur.

https://www.pri.org/stories/2011-08-05/hond...mission-problem

https://topclassactions.com/lawsuit-settlem...t-class-action/

Mai multe detalii despre cazul nissan laugh.gif : http://www.nissanproblems.com/cvt/ + link
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.