Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Opel Crossland X (Polizorul Turbo)
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69
wolfin
Japonezii cu dimensiunile lor tampite.

La mine 215 55 r17 sau 215 65 r16
marksman
Mi-am facut niste calcule: GY Vector 4S sau 4 jante de tabla pe 16 plus 4 senzori de presiune plus 4 Dunloape Winter Sport 5 sunt la acelasi pret. Avantajul major e ca nu mai dejantez gumele de vara si nu ma mai chinui cu ele pe olx. Singura necunoscuta aici a ramas daca se potrivesc piulitele de la jantele de aliaj la jantele de tabla.
wolfin
Daca prezonul si gaura de prindere sunt conice.... ar trebui sa se potrivesca
axabrt
La Ford nu se potrivesc
Piulițele pentru jante de aliaj au o șaibă rotativa integrata in corpul piuliței.
Piulițele pt jante de tabla sunt niste simple piulițe conice. Fără șaibă.

La Mazda nu știu , dar din trecutul comun unele repere sunt comune cu Ford și Volvo așadar nu știu ce să zic.
wolfin
Exact. Prezonul da tonul.

Cele cu saiba stiam ca nu merg la table
pishky
in teste cica au iesit bine crosclimatele
link : http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=151...dpost&p=4722639
einstein1984
ultimul tests de la tyrereviews i-a scos pe goodyear 4 season
marksman
Link?
GBX
QUOTE(wolfin @ 1 Oct 2020, 20:11)
Exact. Prezonul da tonul.

Cele cu saiba stiam ca nu merg la table
*


Cele cu șaibe merg și la aliaj, și la tablă. Doar lungimea contează.
Cele fără șaibă nu merg la jantele de aliaj pentru că pot "răzui" din material. Practic, ăsta este rolul șaibei, să se rotească prizonul în șaiba de oțel, nu direct pe aliajul moale.
wolfin
eu ziceam ca daca la aliaj e prezon conic merge si la tabla(mai sus e prezon pt aliaj)

la cele cu saiba la aliaj..din ce stiu..la unele de tabla dau cu virgula.
marksman
Pen' ca Alcar nu are inca omologare TUV pentru jantele de tabla pentru CX-30, am gasit solutia OEM sh, gume de iarna pe 16" cu DOT 2019.

LE: varianta allseason a picat pe motiv de "tot banii aia".
einstein1984
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-...n-Tyre-Test.htm
am avut pe o masina de inchiriat in germania, am prins uscat, ud, rece si slibovita si linsoare si nu am avut great. Bine, corsa 1,4 , paste 165 nu am mers dar nu am avaut de ce sa ma plang, erau gen 2 totusi.
dandobre
QUOTE(marksman @ 6 Oct 2020, 19:21)
Pen' ca Alcar nu are inca omologare TUV pentru jantele de tabla pentru CX-30, am gasit solutia OEM sh, gume de iarna pe 16" cu DOT 2019.

LE: varianta allseason a picat pe motiv de "tot banii aia".
*



Zi și tu ce ai luat, ca să ne dăm și noi cu părerea că nu-s bune.... biggrin.gif
marksman
Astea
dandobre
bune, nimic de comentat, dimpotriva... up.gif
marksman
QUOTE(dandobre @ 7 Oct 2020, 12:17)
nimic de comentat
*


...si jantele, si gumele sunt sh
dandobre
Sunt sh ca noi... wink.gif
Dot 2019 se vând și acum la magazin, cred că găsești și 2018

Jante sh am luat și eu la tractor, bine, eu am luat toată mașina sh... biggrin.gif
marksman
Tm-Cascada Bigăr și retur azi. Benzina OMV 100, dupa multe plinuri de 95 de la Petrom, Gazprom și ESO.
Dus: 7,5l/100km. Întors: 6,1l/100km. La întoarcere am schimbat manual cam 80% din drumul pe serpentine. Pe ultima mie de km am un consum mediu de 6,9l/100km. Nu-i rău pentru un benzinar de 2l si 180 CP cuplat la o cutie automată cu convertizor de cuplu.

Statisticile Opelului: pe ultimii 7000siceva de km are un consum mediu 7,8l/100km. 90% din kilometrii astia sunt în oraș.

Mă apropii de 5000 km și parcă încep să mă confrunt cu prima problema: un huruit metalic de la compresor. L-am auzit azi de două ori, la întors. Cică e o problemă cunoscută, care se lasă cu înlocuirea compresorului.
marksman
M-am dus să recuperez un coleg rămas pe coclauri din motiv de baterie moartă. La două lucruri nu m-am așteptat: la partida de offroad cu Mazda și la o baterie complet neresuscitabilă. S-a terminat cu bine, după ce am trimis o baterie bună cu un alt coleg care are un Subaru AWD.
marksman
Au ajuns azi roțile sehajknoi. Trebuie sa le fac un mic detailing, dar una dintre jante va rămâne cu urmele pe care le-a căpătat probabil la transport. În pozele pe care omul mi le-a trimis nu se vedeau acele urme, iar ambalajul era rupt la primire. După cum arată, acolo s-a odihnit o țeavă sau un picior de "ceva".

Am văzut urmele și am vrut să fac scandal, dar am renunțat: nu aș fi rezolvat nimic, nu era vreo dovadă care să indice că nu ar fi fost janta belită înainte de a ajunge la ei.

[attachmentid=1628121542]
dandobre
Dacă alea sunt singurele urme, eu zic că sunt impecabile... smile.gif
marksman
Din ce am inspectat până acum, alea-s singurele.
marksman
Getting a little bit dirty:

[attachmentid=1628121592]
tomageorgian
Oare cum e motorul de 1.2 83cp pe aceasta masina?
axabrt
Probabil poate fi descris că și moartea pasiunii.
Dar dacă citești acest review tradus din italiana probabil o să înțelegi și singur
[attachmentid=1628121594]
marksman
Cred că e mai fiabil decât cel turbo, și mai bun în oraș.
tomageorgian
https://www.aramisauto.com/voitures/opel/cr...tedVehicleKey=1

O fi un pret bun?
marksman
QUOTE
Notre site est temporairement indisponible
tomageorgian
La mine merge tongue.gif
dr_mKe
Puțin murdară radmasa.gif

[attachmentid=1628121603]
bion
Bagi de 95?
marksman
QUOTE(tomageorgian @ 18 Oct 2020, 21:30)
La mine merge tongue.gif
*


Dacă nu intru din România merge și la mine. Ce comportament de rahat pe francezi, afișează funcție de IP-ul de origine.

Bref: pare a fi un Enjoy cu optiuni (are CB monocrom), are în minus față de "Polizor" 47 CP, o treaptă de viteză, climatizarea automată pe două zone și încălzirea în volan și în scaune. Are în plus barele de portbagaj (irelevante pentru mine, dar un plus pentru look), radio DAB/DAB+ și farurile LED adaptive.

Unul configurat identic în România are preț de catalog 18105E.
tomageorgian
Aha. Dar pret la fata locului nu cred ca e tot 18.000€. Deci pare un pret acceptabil asta din franta. Dar ma trage rau in jos motorul.
Urmatoarele la pret sunt capturul vechi si dusterul.
marksman
Depinde pentru ce-l vrei. Daca vei face aproape exclusiv oraș cu el, pare ideal echipat (minus partea de încălzire în volan și scaune, care e extraordinară dpmdv).
Când am ales "polizorul", am vrut neapărat motor mai puternic, pentru drumurile în afara orașului.

Legat de preț, "polizorul" avea un preț de catalog de 19k si ceva, redus în showroom la vreo 17k, minus Rabla, minus încă 500E negociați, a ieșit la 15k și un pic.
cj98czh
nici la Paris iernile nu sunt ca si la noi .. acolo daca a nins 3 cm s-a blocat tot ...
marksman
Nu, dar poate fi frig. În weekendul ăsta am prins 9-10 grade, vânt și nori. Am ieșit din mașină să fac poze, am intrat înapoi aproape înghețat, am pornit încălzirea în volan și în scaune. În 5 minute îmi era cald.
cj98czh
eu cred ca am pornit incalzirea in scaune la toate masinile mele de vreo 10 ori in total .. de vreo 10 ani de cand am masini cu asa ceva .. nu imi place, este adevart ca nu sunt nici friguros .. consoarta in schimb o porneste de cate ori scade sub 15 grade smile.gif
marksman
Fiecare cu nevoile lui și nivelul (perceput) de confort. Am avut (și am) scaune încălzite la Logan, la Passat nu am avut și le-am simțit lipsa, așa că în căutările mele am bifat "scaune și volan cu încălzire".
dr_mKe
La scaune cu tapițerie din stofă nu am simțit nevoie, chiar ma enerva maxim încălzirea. La piele este cruntă senzația de frig. N-am crezut până nu am ptobat pe posteriorul propriu.
bucatzel
La drumuri sub 10 minute, nici nu mai chinui motorul sa ma si incalzeasca, incalzirea din scaune imi e arhisuficienta, sincer.

L.E. da' incalzire in volan... la aia jur ca nu i-am simtit nevoia. o fi chestie de circulatie poate, nici manusi nu port decat din intamplare.
AR-18-MOS
Așa am zis și eu, până am condus prima dată o mașină cu încălzire în volan. Practic cu încălzirea în scaune și în volan, lăsam ventilația pe cea mai mică treaptă.
ursul_bipolar
De acord cu MOS.
Bicicleta galbena
In ciuda iernilor moi din ultimii ani si a circulatiei periferice bune pe care o am, mi-am zis de mai multe ori - ce bun ar fi un volan incalzit!
N-am cum sa bricolez, ca mi-as pune la 407 (care fiind chel n-are nici scaune incalzite).
Deci da.


YRX
Ba ai cum... biggrin.gif

Link

https://www.aliexpress.com/i/4000142965834.html
marian-j
QUOTE(dr_mKe @ 20 Oct 2020, 13:39)
La scaune cu tapițerie din stofă nu am simțit nevoie, chiar ma enerva maxim încălzirea. La piele este cruntă senzația de frig. N-am crezut până nu am ptobat pe posteriorul propriu.
*


Un an de zile ti-am povestit chestia asta! Nu m-ai bagat in seama. Vinilinul de pe scaune arata frumos si cam atat. Iarna te pui pe scaun ca pe o lespede de marmura, iar vara iti iau foc bucile.
bion
QUOTE(marksman @ 20 Oct 2020, 10:22)
Passat nu am avut și le-am simțit lipsa, așa că în căutările mele am bifat "scaune și volan cu încălzire".
*


Saraceai de la 200 de lei sa pui resou sub cur?
marksman
1. Nu suport husele pe scaun
2. Am zis că nici plătit nu mai desfac un scaun auto
3. Aș fi plătit pentru retrofit dar nu am găsit pe nimeni să se bage.
4. Cei care montau încălzire în scaune voiau să pună butoane pe plasticele scaunelor. În niciun caz.

<span class='edit'>23 Oct 2020, 22:00:</span>
Trecut azi Polizorul la bocancii de iarnă. Am dat jos roțile de vară murdare și am montat roțile de iarnă curate, scoase din pungile lor. Mă felicit pentru cele 30 de minute suplimentare pe care le-am petrecut curățând roțile de iarnă înainte de a le depozita.

Am verificat și discurile de frână față/spate, ochiometric și tactil, sunt în regulă dpdv al uzurii. La montarea roților m-a prins întunericul, și de ce mă temeam nu am scăpat: am montat una cu sensul de rotație greșit. Muncă în plus. Apoi am spălat și roțile de vară. Cu ocazia asta am terminat cei 500 ml de P-Ray pentru jante. Bună soluția, jantele au ieșit ca noi. Am vrut să mai cumpăr, dar nu e pe stoc.

Kilometraj 20043. Mai trebuie să îi mai dau o spălare cu Revita, deși mă tentează o ceruire cu Collinite.
bion
Eu am pus imediat ce am cumparat conserva(roti separate iarna, becuri schimbate si incalzire scaune) si e ok. Eu am insistat sa pun butoanele pe plasticul de la baza exterioara a scaunelor. E mai accesibil decat locasurile dedicate in consola. Nu huse. Din alea am la slz. Imi pare rau ca nu am montat si acolo in scaune.
marksman
@bion: oricum Passatul e istorie, iar la Opel și la Mazda am încălzire in scaune și în volan din fabrică.
AR-18-MOS
Singurul lucru pe care îl apreciam la Opelul Mokka față de seria 7, era încălzirea în volan. Sunt două lucruri la seria 7 care-mi lipsesc față de orice mașină din 2020, și anume încălzirea în volan și ACC. Sigur, cu retrofit le pot rezolva și pe astea două.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.