Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
![]() ![]() ![]() |
Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
adimfx |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 7 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
MINI
Cooper
2002 climatronic, 4 airbag, 30.000 km
|
|||
mark`` |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#63
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
..si noaptea?
![]() |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
mark`` |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Brun it is
![]() |
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
burcezanv |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 March 09 ![]() |
Duster este o masina din clasa LOW COST de la Renault nici nu se pune problema sa aiba 5 stele al siguranta!!! Maxim 4 stele...mai mult nu le da voie Grupul mama sa aiba!!!!
Cat despre pret... sa dai atatia bani pe o masina care in maxim 3-4 ani arata ca alta de 8-9 in aceleasi conditii de exploatare... mi se pare scumpa! Aici ma refer la tot ce tine de plasticuri, inst. electrica... nimicuri din astea care se aduna... Plasticele sunt de FOARTE PROASTA calitate... poate umpic peste cele intalnite la masinile CHINEZESTI! Avand in vedere ca este TOT o masina LOW cost si asta amintesc... !!! Grupul mama nici nu se gandeste sa o doteze cu acea climatizare automata! Duster are un confort destul de ridicat la rulare, e conceput pentru drumuri "grele" de romania. Directia este imbunatatita fata de celelalte modele de la Dacia... dar foarte putin... pot sa spun ca si franarea este cu un nivel mai sus (decat celelalte modele Dacia)... datorita sistemului dimensionat adecvat pentru autovehicolul despre care tot vb. Nu va ganditi la sistem de franarepe discuri pentru puntea spate!!! ca nici nu are nevoie si ar implica costuri pentru dezvoltare si implementare mai ridicate, atat si pretul de achizitie...! Si NISSAN-ul Navara are tamburi pe spate... si isi fac eficient treaba! Ca o ultima idee este un autovehicul LOW COST care isi face treaba pentru banii pe care unii vor sa ii scoata din buzunar... Aveti mare grija... atata atentie s-a dat modelului in ultima vreme incat pana si un bebelus l-ar dori... Mass media asta isi face treaba prea bine... Eu sunt fan DACIA... sa nu ma criticati... si pt mine exista un mare semn de intrabare... in loc de Duster as alege un model nemtesc ... Nu degeaba VW e lider mondial... chiar daca nu e SUV... Am scris prea mult... si poate degeaba... |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI 85 CP
2010
- BN-20-BUR
|
|
aphophis |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
haide bre lasati-o incolo cu plasticele de proasta calitate. Bre, daca plasticele de pe duster sunt la acelasi nivel cu cele de pe logan ph2, atunci pot sa zic ca sunt comparabile cu cele din clasa (ba chiar mai sus). Uitati-va la hyundai accent, fiat albea , chevrolet kaveo si spuneti-mi daca vedeti plastice mai bune. Ba as zice ca alea de pe logan sunt mai bune ca cele de pe kaveo si fiat albea. Cat despre fauve, numa de bine, da pana la aia cu liderul mondial, numai rumanii puteau sa o viseze
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
C@talin |
![]()
Post
#67
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
te chinui degeaba a zis omu ca vrea TDI
![]() ![]() This post has been edited by C@talin: 17 Apr 2010, 17:32 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
venusake |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 280 Joined: 5 March 07 From: ARAD ![]() |
Noa, apai am fost si io la drive test in Arad.
Ieri m-am dat cu 4x2 de 85CP, iar azi cu 4x4 de 110 CP. Una peste alta, mi-au placut amandoua! - La cel de 110 parca ma asteptam sa aiba frana de motor mai pronuntata. Poate doar mi s-a parut - Problema comuna pe viitor (pt toate versiunile) cred ca va fi un zgomot al haionului. In miscare, in timp ce masna rula, am pus mana pe el si "amutea" - Mi s-au parut suficient de vioaie, ambele masini. Este o diferenta de motorizare dari si greutatea e diferita - DA, e nasol acel capac de la rezervor. Ala sa fie cel mai mare necaz - Interiorul imi place - Am plimbat masina si pe asfalt curat si pe asfalt spart si pe drumuri de pamant cu noroi uscat (destul de nasol pt a-ti da seama de comportament la drum accidentat). Eu zic ca se descurca mai mult decat onorabbil Concluzie: - Cad ma lasa buzunarul, in ziua urmatoare ma duc sa-mi iau 11CP 4x4 LE. Am uiat trei aspecte: 1. Ieri (cu 4x2) am facut complet un sens giratoriu destul de strans, in treapta a 3-a, cu motorul nitel turat si a stat super fain in curba. Chiar m-am simtit bine, pasagerii nu s-au panicat iar eu simteam situatia super controlata. 2. Pe drum, la 120k, m-am jucat cu miscari stanga-dreapta de volan si a fost foarte ok. Nimic nu dadea senzatia de pericol. 3. In curte la dealer, asteptand "plimbarea", erau discutii ref la chei si apoi s-a ajuns la compararea cheilor din pliant cu cea a unui "insotitor de bord" de la test-drive. O prima concluzie: Daca ti cheia cu plasticul spre tine si varful inainte, canalul longitudinal al cheii Dusterului de la teste era pe partea dreapta, iar a celor din pliante (inca necastigatoare) era , la toate, pe partea stanga. Ar putea sa fie un prim criteriu de evaluare "ochiometrica" daca intra sau nu in contact! This post has been edited by venusake: 17 Apr 2010, 18:24 |
--------------------
DACIA
DUSTER
2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black
- AR Rosu ======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE! ====================== |
|
Bulldog |
![]()
Post
#69
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
Serje |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Incep penibilitatile care au fost si cand a aparut Loganul ... ca o sa pice tabla, ca o sa arate nu stiu cum in 2-3 ani ... si uite ca o trecut 5 ani jumate ... si nu pica tabla de pe ele si tot cam la fel arata ... si se tin bine masinile.
Si chiar am vazut o droaie de ciobani cu loganuri ... care habar nu au ce ii aia grija de masina ... Despre asta cu plasticurile de prosta calitate ... imi explica si mie cineva ce intelege prin plastic de proasta calitate? Nu se crapa, nu se deformeaza, nu se decoloreaza ... ce altceva mai vreti? Ca nu ii placut pentru unii la atingere ... ii alta poveste, da nu pe toata lumea intereseaza sa mangaie plasticuri sau .. cine stie ce vise erotice aveti sa faceti cu plasticurile astea ... |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
Cyrusmddd |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
Am fost si eu la dealarul local pentru a-mi face o impresie despre acest Duster: masina e fainuta la exterior, dar ar fi trebuit sa schimbe ceva si la interior pentru ca tot ca in loganul meu m-am simtit. Din punctul meu de vedere nu a-si da banii pe asa ceva, iar la pretul la care se vinde as alege oricand, la orice ora, o Skoda, Ford, VW etc. chiar daca nu e SUV (sunt curios cati utilizatori o vor utiliza off-road). La aprox. jumatate de pret (fata de versiuniile Duster de top) imi iau un Logan aproape full si sunt mult mai castigat. Oricum pt Dacia e un pas inainte. Sa asteptam si impresiile primilor posesori.
Concluzie finala :,,aceeași Mărie, dar cu altă pălărie" ! Numai bine ! This post has been edited by Cyrusmddd: 17 Apr 2010, 18:21 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
aphophis |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
din punctul meu de vedere e o anumita diferenta intre un logan ph1 si ph2. Am facut comparatia in shwooroom intre un ph1 prestige si un interior de sandero. Sincer, m-am simtit mult mai bine in sandero, parca era o clasa peste cel de logan obisnuit. Nu stiu insa cat justifica asta sa vinzi un logan ph1 , sa pui diferenta si sa iti iei duster (care are cama acelasi interior cu sandero-ul)
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
CristiA. |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
am fost si eu la drive-test cu duster 1.5dci85cp;prima impresie a fost o masinuta aranjata....interiorul mi-a placut,plasticele cred ca nu sunt chiar asa proaste calitativ dar nici nu exceleaza...in timpul mersului m-a deranjat f.mult zgomotul din habitaclu;la 3000 ture era f.pronuntat(e posibil din obisnuinta silentiozitatii lagunei3 sa cred acest lucru?)...in rest stabilitate in viraje si manevrabilitate bune....ca o concluzie...acceptabila ca masina,dar nu si ca pret....sa auzim numai de bine!
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
axx |
![]()
Post
#74
|
![]() membru... doar membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Am trecut si eu pe la dealer azi, am facut programare pentru drive test cu 4X4 dci 110 pentru sambata viitoare la 16.30. Studiind masinile expuse in showroom, am remarcat doar o parte din observatiile facute de colegi pe forum. Ca urmare tind sa cred ca multe din aspectele remarcate sunt date de gradul de "folosire" al masinii. Totusi am remarcat si eu ca capacul de la busonul rezervorului are un "joc" suspect si are dimensiuni "impresionante", si ca fapt divers, am constatat ca exista doua tipuri de telecomenzi. Una "rotunjita" ca sa zic asa, prezenta pe un Laureate 4X2 dci de 85 cp, si una mai "patratoasa", pe Laureate 4X4 dci 110 cp. Sa fie vorba in continuare de masini de preserie, echipare aleator ? Sau depinde de optiunea MP3 ? Deasemeni, hayonul se inchidea mai usor sau mai greu, in functie de masina, la fel comenzile climatizarii, care aveau joc sau nu. Sper sa ma lamuresc mai bine dupa drive test. Mi-a placut zgomotul de inchidere al usilor, nu am vazut rugina sub masina(probabil ca au fost curatate bine...
![]() Cu stima... P.S. Kitul de protectie a aripilor, imi scapa acum numele, arata interesant de departe, de aproape insa arata calitatea plasticului, si in plus nu cred ca arata bine pe culori deschise, deoarece, probabil din cauza matritei, nu acopera complet tabla, si raman la imbinari "bucati" mici din caroseria vopsita a masinii, ceea ce da un aspect neplacut. This post has been edited by axx: 17 Apr 2010, 18:58 |
--------------------
Skoda
Superb
2017 Style
- IS 24 AXL
|
|
Manuel |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Eu cred ca plasticele sunt destul de bune pentru clasa din care face parte. Spunea aphophis de Aveo, Accent sau Albea, uitati-va si la Tucson sa vedeti ce plastic de minge de ping-pong are pe bord!
Iar motorul de 85 CP nu mi se pare deloc puturos daca e tinut in turatia optima. Se mai plangea unul pe sofptedia ca-i lesinat la 1.000 ture... |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
redu |
![]()
Post
#76
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 February 10 ![]() |
Mie mi se pare ca masinile inca nu ies de pe o "linie de productie" comuna. De ce cu ghilimele? Multe pareri diferite, ceea ce inseamna ca un Duster nu e la fel cu altul, ceea ce inseamna ca in functie de echipa care a lucrat la un Duster stabilim calitatea. Inca nu ies omogen dpdv calitativ. Unele scartaie, altele nu, unele au rugina, altele nu, unele aia, altele nu. Inca e o mare loterie cu Duster-ul. Calitatea este foarte diferita intre exemplare. Linia de productie se rezuma la oamenii care au lucrat la fiecare exemplar.
Calitatea plasticelor, adica modul in care le simti cand pui pana pe ele sau cand le vezi, este corecta, cred eu, pt pret. Ar mai fi unele aspecte zise deja. Sa zicem ca le-as accepta tinand cont de pret. Dar lucrul de mantuiala nu-l suport. Si pe 1.6, 16V, chel, 4x2, asta am vazut. Sper sa fi gasit eu un exemplar mai prost, altfel masina chiar mi-ar place. Astept pareri pozitive de la posesori si alti test-drive-eri norocosi s-o scoata prin off road |
--------------------
Renault
Scenic
2003, 1.9 dci Expression
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#77
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
XanRO |
![]()
Post
#78
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 16 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Am fost azi la drivetest DCi 85CP 4x2.
Parca am mai putin loc la volan decat in Loganul meu. Motor cinstit, schimbatorul mai scurt si "intra" mai usor. In rondul de la Metro Berceni masina a stat bine de tot. Nu mi s-a parut pozitia mult mai inalta decat la Logan, dar poate e doar o impresie (scaunele date in jos si in spate la maxim si la a mea si la cea de test). Intr-adevar, denivelarile (la iesirea pe poarta Meridian sud e o sina ptr poarta si o denivelare in starturile de asfalt) nu prea se simt. Am observat bureti multi cam prin toate locurile care erau la vedere, mai putin in gaura dintre portbagaj si aripa care se casca cand deschideai suportul de cric. Sub mocheta din portbagaj e pasla, simplu si ieftin dar eficient, caci nu prea am observat alte zgomote in afara de motor la frana de motor. A deschis la un mom dat insotitorul de drive test geamul si mi-am adus aminte ca e tractoras totusi. O masina din cele de test avea niste bureti dinastia dezlipiti la imbinarea plasticelor din portbagaj cu table. Pacat ca lipsea 4x4, macar pentru uitat pe sub ea, comparat portbagaj, etc, daca drive test off road tot n-a fost. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
2006
- B-XX-XXX
|
|
robertt |
![]()
Post
#79
|
![]() bilutze Group: Members Posts: 62 Joined: 19 March 05 From: lat44° 26' lon26° 6' ![]() |
QUOTE(mark`` @ 17 Apr 2010, 12:34) Am fost si am condus ![]() se misca bine pt un 1.5 85CP. incearca-; si pe cel de 110 CP. o sa vezi o mare diferenta. QUOTE(RSV @ 17 Apr 2010, 14:18) -Pozitie foarte proasta de condus in special daca ai inaltime peste 1.85 cum am eu. -Vizibilitate foarte proasta din cauza parbrizului si al inaltimii scaunului mult prea mare. La logan vad mult mai bine. parca un pic cam inalt scaunul...dar nu m-a deranjat la condus. Vizibilitatea a fost buna in cazul meu. 1,77. QUOTE(burcezanv @ 17 Apr 2010, 17:12) si asta spune multe!!! |
--------------------
Opel
Vectra 1800 16v
2001
- b xx xxx
|
|
smailmiami |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 7 September 06 ![]() |
QUOTE(aphophis @ 17 Apr 2010, 17:28) Uitati-va la [...] chevrolet kaveo si spuneti-mi daca vedeti plastice mai bune. Ba as zice ca alea de pe logan sunt mai bune ca cele de pe kaveo [...]. Sigur ca da ... P.S. Pentru cine nu stie, in poza este bordul Aveo. Parerea mea, e cu vreo 10 clase peste Logan, calitativ si estetic. This post has been edited by smailmiami: 17 Apr 2010, 22:31 Attached thumbnail(s) chevrolet.aveo.20330881_E.jpg ( Size: 22.6k ) Number of downloads: 4083 |
--------------------
Daewoo
Leganza
2004
- DJ-10-DKL
|
|
aphophis |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
smiley, la calitatea plasticelor e doar parerea ta
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Gescu |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 October 07 ![]() |
Nu ca am dar si albea sta destul de bine la capitolul asta si nu prea am tinut cont asa mult de ele(nu le-am menajat).E drept ca logan ph 2 iti da o nota de mai bine legat nimic de zis dar aveo eu cred ca e pe primu loc la plastice in clasa.
This post has been edited by Gescu: 17 Apr 2010, 23:07 |
--------------------
Fiat
Albea
2006 Dynamic 1.4 Fire 77 CP (Fully Integrated Robotised Engine)
115Nm/3000rpm |
|
asgard1955 |
![]()
Post
#83
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Am ajuns si eu astazi insfarsit la dealerul din Oradea sa vad masina dupa multe luni de analize si vizionare poze aparute aici pe forum si pe internet.
Din pacate la test drive nu am mai apucat pentru ca era deja ora 6 si urma lansarea pentru publicul oradean care a fost foarte interesanta: deschiderea sa facut cu un avion care facea acrobatii aeriene (si aici faza tare: avionul zbura foarte jos deasupra parcarii in care a avut loc evenimentul si facea tot felul de acrobatii, in timp ce mergeam grabit spre parcare trec pe langa doua femei mai in varsta care se uitau dupa avion, la care una din ele zice:"cred ca e baut pilotul de se da peste cap" ![]() Fara sa exagerez din cate am vazut la TV si pe net a fost cea mai interesanta lansare din Romania. Inainte de a-mi spune parerea vreau sa zic ca sunt doua tipuri de oameni care isi dau cu parerea despre duster si asta raportat la masina actuala pe care o detin, respectiv de upgrade (dusterul reprezinta o masina mai buna decat cea pe care o detin) si downgrade (caz in care detin o masina mai calitativa si vor gasi multe neajunsuri la duster). Eu ma raportez la masina mea actuala, un ford ka din 2001 care probabil de noua a costat in jur de 10000 eur in 2001 (suma deloc mica pentru o jumate de masina) iar cand am cumparat-o eu in 2006, avea 5 ani si am dat pe ea 4900 eur. O mare parte din clientii duster vor fi cei care pana acum nu si-au permis decat o masina de clasa mica sau o berlina si nu un suv nou, in acest caz dusterul fiind un upgrade. Inainte sa enumar ce mi-a placut si ce nu la duster vreau sa spun ca la orice capitol este peste fordul ka pe care il detin. Plusuri: - aspectul exterior este elegant si bine proportionat, impune respect (am fost foarte placut surprins cand am vazut-o live ), chiar poate fi o masina de director fara ca cel care o conduce sa se simta complexat - bosajele la aripi sunt generoase si daca se vrea cred ca fara probleme se pot monta jenti de 17" sau 18" - garda la sol e mare si iti da senzatia ca nu mai ai nevoie de drumuri, (nu ca noi am avea) - desi garda la sol e mare, inaltimea masinii luata de la sol nu e exagerata si ai senzatia ca e o masina compacta - protectiile aripi si usi arata bine mai ales pe culorile inchise - rotile au marimea potrivita si inaltimea cauciucurilor e numai buna pentru absorbirea socurilor in offroad si de la dat in gropi - pozitia la volan e destul de inalta si se vede capota ca si la "jipanele" mai cu pretentii, o senzatie super - scaunele sunt foarte confortabile iar volanul reglabil ajuta si mai mult la gasirea unei pozitii de condus optime - fata de ka-ul meu are spatiu interior de parca e S-klasse, de portbagaj nu mai vorbesc pentru ca e de minim 3 ori mai mare si asta calculat numai pana la luneta - am rugat pe cineva cu inaltimea de aprximativ 1.8 m sa se aseze la volan si sa isi regleze scaunul cat mai confortabil are nevoie dupa care m-am asezat pe scaunul din spatele soferului (tot 1.8m) si am stat foarte comod fara a avea genunchii inghesuiti, asa ca masina e foarte confortabila pentru toti pasagerii la drum lung - tot sa legat lumea de pozitia reglajului la oglinzile electrice, se poate face si din mers cand frana de mana nu este trasa fara mare efort - ultima data am injurat ka-ul acum o saptamana cand a trebuit sa ii schimb un bec de faza scurta si m-am uitat la duster cum sta treaba, exista spatiu suficient si schimbarea se poate face fara sa iti ramana bucati de piele pe la faruri ca si la ka - plasticele de bord comparate cu cele de la masina mea actuala chiar reprezinta o mare evolutie atat calitativ cat si estetic - am reusit sa rotesc foarte usor volanul pe loc chiar daca masina nu era pornita si nu avea cheie in contact - foarte buna vestea ca, cuplajul electromagnetic e de la murano care e un model mai greu si de lux ceea ce inseamna ca la duster isi face treaba lejer fara riscul de a ceda - schimbatorul mie mi sa parut ca e identic cu cel de megane II, daca nu gresesc, la fel si zgomotul pe care il face tija la schimbarea pe loc cu motorul oprit Minusuri: - faptul ca in acest moment nu am bani sa il cumpar (asta e minusul meu nu al masinii) Concluzii: -masina este super si este un pas mare inainte pentru dacia, nu degeaba au zis nemtii ca este : "tiguanul romanesc la pret de polo" -inteleg perfect de ce exista deja mii de comenzi -este masina de familie perfecta pentru Romania Sfaturi: -mie imi place mult asa cum este dar pentru a inchide gura carcotasilor, la facelift ar trebui: montate comenzile la geamuri pe usi, discuri frana pe spate, redesenate butoanele de la ventilatie pe care multi le considera de aragaz, ESP optional pe toate versiunile. Voi crea un topic nou in care cei de la dacia pot vedea ce isi doresc cumparatorii de la duster peste cativa ani cand va aparea faceliftul. |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
minny |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Toate bune insa un singur lucru nu pricep: cum ai invartit volanul fara cheie, in mod normal face clac si gata ...
|
--------------------
------
------
------
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#85
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Sunt nou pe forum dar va citesc de 4ani asa ca va stiu la aproape toti pareile de bine, de rau sau "DEOSEBITE". Cat despre Duster l-am urmarit de la inceputuri si iata ca a aparut si pe piata. Am fost la drivetest atat cu 85cp 4x2 pe strada cat si cu 110cp 4x4 in teren sau mai dinespus poligon unde si-a aratat valentele de off-road veritabil (ASR-ul si diferentialul central si-au facut treaba). De regula daca vrei sa faci de rusine o masina o faci pe nepriceputul sau chiar esti. Ca aspect nu sunt multe de comentat, robust bine lucrat iar despre plastice uitati-va la vechiul VW polo ce platic are ca te dor dintii de gri ce este (ma refer la Happy). In rest la preturi intre 10500 - 17500 gasiti alt SUV. Apropo ptr. cei care iubesc alte marci gasiti pe Autovit un Tuareg la 10000 euro. Voi reveni
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
asgard1955 |
![]()
Post
#86
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
tkx |
![]()
Post
#87
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(venusake @ 17 Apr 2010, 18:53) O prima concluzie: Daca ti cheia cu plasticul spre tine si varful inainte, canalul longitudinal al cheii Dusterului de la teste era pe partea dreapta, iar a celor din pliante (inca necastigatoare) era , la toate, pe partea stanga. Ar putea sa fie un prim criteriu de evaluare "ochiometrica" daca intra sau nu in contact! la asta nu ma gandisem. am plecat la vanatoare! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
venusake |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 280 Joined: 5 March 07 From: ARAD ![]() |
Spor si succese!
Daca castigi, sa dea dreq sa nu vi la arad cu prafosu ca sa-l testiculam nitel! Am io off-road cat vrei si cum vrei! |
--------------------
DACIA
DUSTER
2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black
- AR Rosu ======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE! ====================== |
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Bobo77, posibil, dar astea pe care le-am vazut eu erau inca intacte.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
yoncv |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru ochelarist Group: Members Posts: 439 Joined: 28 September 06 From: Craiova ![]() |
Apropo de confortul pasagerilor - daca in spate stau 3 adulti, cel din mijloc va sta cam chinuit
|
--------------------
VW
Jetta
2017
- dj-17-???
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 05:24 |