Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
MuciX |
7 May 2011, 17:03
Post
#181
|
||
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
gattoman |
7 May 2011, 20:51
Post
#182
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- |
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
slider2 |
7 May 2011, 21:02
Post
#183
|
doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 |
QUOTE(MuciX @ 10 Apr 2011, 12:40) In termeni de consum sunt multumit, dar foarte curios cum pot altii sa scoata sub 5.5 l/100km. Reiterez cu ocazia asta consumul meu calculat pana acum: 428416.png Mentionez ca am trecut absolut toate alimentarile de cand o am. Ultimul consum, calculat ieri a fost de 6.73 l/100km (300+ autostrada, un Bucuresti-Giurgiu dus-intors si 100 km in Bucuresti) focusul tatalui meu este varianta de 90 cp si are in perioada asta un consum de 5.2%, la o viteza medie cam de 35km/h. unchiul meu are varianta de 110 cp si pe extraurban consumul este similar la acelasi stil de mers. nu vreau sa isc vreun flame dar vazand ceva secvente din filmuletul de asta iarna pe autostrada cred ca stiu de unde ai putea sa reduci un pic consumul, respectiv in afara de treptele 1 si 2 sa nu mai tii motorul la sub 1800rpm indiferent daca mergi constant sau nu. de asemenea nu stiu la ce turatie schimbi in superioara dar tinand cont de lungimea rapoartelor cutiei de viteze sub ~2700rpm nu iti recomand. tata un astfel de stil de mers are. tine cont ca este o masina destul de grea inclusiv pentru motorul de 110 cp. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
MuciX |
8 May 2011, 12:29
Post
#184
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Nu isti nimic, cel putin nu mie, exista o singura situatie in care e posibil sa schimb sub 3000 rpm si anume din 1 in 2 pe stradute. In rest nu o las sa coboare sub 1750 rpm. Inca mai sunt in procesul de acomodare cu trancanitul lui, dar ma descurc . Cum am mai zis, "consum" treptele destul de repede.
Cat despre filmuletul despre care vorbesti era o zapada de nedescris, vizibilitate canci, iar berbecul de la volan, recte eu, facea filmulete de pus pe forum. Si acolo i-am dat intentionat a 5-a, tocmai ca sa stea subturata. Cat despre comparatia 110-90 cp, am citit pe forum ca ar fi oameni care au motorul de 90 cp si au sarit de 1000 km cu un plin - 55 litri in carte. Imi vine greu sa cred ca au scos consumul asta si au ajuns intr-un timp rezonabil la destinatie. 8 May 2011, 13:37: LE: Image003.jpg ( Size: 295.04k ) Number of downloads: 1164 Asa arata ceasurile astea cand pornesc prima data masina. Cand pun contactul, cel de apa se duce pana putin peste primul reper, iar cel de benzina sare de ultimul reper atunci cand este plin (ajunge pana la reper in cam 100 km exterior si 75-80km in oras). Am un prieten cu un focus de 90 cp, dar cu facelift, la el nu se intampla asta. Sa cred ca s-a umblat (cu neatentie) in ceasurile de bord? 8 May 2011, 13:39: QUOTE(gattoman @ 7 May 2011, 21:51) Daca imi explici si unde as putea cauta... This post has been edited by MuciX: 8 May 2011, 12:39 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
slider2 |
8 May 2011, 20:45
Post
#185
|
doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 |
chestia cu consumatul treptelor nu ar trebui sa insemne un consum mai ridicat. eu practic aceeasi tehnica poate chiar mai agresiv pe symbol si sa fie el al naibii daca papa mai mult de 5.5% in perioada asta, viteza medie fiind undeva pe la 24km/h. este un consum comparabil cu al altor soferi de symbol care au un stil de accelerare mai lent.
in ceea ce priveste consumurile la tdci 90 vs 110cp extraurban consumul este foarte similar, urban nu am testat. vara trecuta am facut un drum de vreo 1000km plecand pe ruta bucuresti - cheia - brasov - miercurea ciuc - lacul sfanta ana - targu neamt - falticeni - vatra dornei - bistrita - reghin - targu mures - sighisoara - brasov - dn1 - bucuresti . in focusul de 90cp au fost 3 persoane, s-a mers cu ac cuplat 80% din timp. in focusul de 110cp au fost 2 persoane, s-a mers cu clima 90% si vreo 15% cu cruise control. tata a condus in stilul obisnuit focusul de 90 iar eu am mers cu cel de 110 al unchiului meu, conducand o idee mai agresiv dar nu cu mult tinand cont ca am mers unul dupa celalalt si faceau ai mei urat daca ma indepartam. consumul indicat de cb a fost de 4.9% la 90cp si 5.0% la 110. ambele cb-uri au fost resetate la bucuresti, iar singurele diferente intre cele doua masini in afara de motor fiind de an fabricatie 2005 vs 2006, si nivel de echipare trend vs ghia, in rest mai difera doar culoarea si cateva elemente de caroserie. inclusiv anvelopele sunt acelasi model dar difera dot-ul si uzura, dar nu foarte mult . prietenul meu cel mai bun are si el focus doar ca este 2007 si hatchback, iar ca motorizare este 1.6tdci 90cp. consumul pe care il are prin bucuresti era, acum ceva timp cand era mai frig, cam de 7.5 - 8 % in conditiile in care parcurge drumuri scurte in care motorul nu prea ajungea la temperatura optima. later edit: chestia cu indicatorul de combustibil este ciudata. nici unul dintre cele 3 focusuri cu care am contact nu au o astfel de indicatie/problema. This post has been edited by slider2: 8 May 2011, 20:53 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
MuciX |
8 May 2011, 21:27
Post
#186
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
La mine mersul in Bucuresti se rezuma in mare la ruta Titan - Semanatoarea, deci nici eu nu fac cine stie ce drumuri. Ce am observat eu esta ca CB tinde sa arate un consum mai mic decat ce se calculeaza prin metoda plin - plin. Spun ce am observat pe spritmonitor la cei care au CB pe masina.
Cu ceasurile nu imi fac griji pentru ca o sa le schimb cat de curand, sa imi pun unele cu CB. Ma rog, momentan incerc sa imi finantez un concediu si o sa imi fac niste calcule dupa, dar am vazut ceasuri cu 100-150 lei. This post has been edited by MuciX: 31 Dec 2011, 17:53 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
14 May 2011, 16:04
Post
#187
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Gata, m-am tinut de cuvant! Am fost luni la un service pentru o inspectie sa vad ce ar mai fi de schimbat pe langa amortizoare. Diagnostic, pe langa amortizoare bucsele mari, cele din spate, ale basculelor erau cam duse. Pe langa asta totul parea tapan, si mi-au zis ca nu mai e nimic de schimbat pe langa. Am dat comanda de piese. In ceea ce priveste amortizoarele, am decis asupra Kayaba Exel-G, iar bucsele, Lemforder. Ultimul schimb de ulei s-a facut la 160000 km, iar neamtul l-a programat pe urmatorul la 176000 km sau Noiembrie 2011. Cum tractorul a facut joi 170000 km, iar la fel cum iarna nu-i ca vara, nici Romania nu e ca Germania, am decis sa schimb si uleiul. Uleiul il aveam, sincer din ce a ramas de la ultimele schimburi... fix 4 litri mai aveam . Am dat comanda doar de filtru - Mahle.
Vineri am avut programare. Cand au dat basculele jos, au observat ca pivotii sunt putin cam moi. Vineri la ora 15:00 era cam greu sa dau comanda si sa si ajunga in timp util. Eu trebuia ca la 18:30 sa la serviciu. S-au uitat la ei, au tras de ei, mi-au zis ca in ciuda faptului ca sunt moi, nu au joc, deci ar trebui sa nu puna mari probleme in urmatoarea perioada. Tin sa spun ca totul era din fabrica pe ea, nu a fost schimbat nimic, pivotii erau cei originali, nituiti. Nu zic asta pentru a lauda masina, doar pentru ca ma mir de drumurile alea de Jermania... nu mi-a venit sa cred. Toata afacerea a dus la 1272 lei cu tot cu manopera. Imi pare rau ca nu am apucat sa fac drumuri cu ea, sa vad cum se comporta, dar voi reveni cu pareri. Am zis ca la urmatoarea leafa sa le schimb si pe cele din spate, sa fie acelasi neam. I-am intrebat pe ei, dar va intreb si pe voi... tinand cont ca nu s-a umblat la directie, ar trebui sa fac geometrie roti? As fi vrut sa aman pana le schimb si p-alea de pe spate si o fac toata, ambele punti odata. Service-ul la care s-a intamplat toata taraseala este "Safara Technics" si se afla in Sema Park. Vreau sa fac o paranteza pentru a spune ca sunt niste oameni exceptionali. Voi incerca sa le fac o recenzie si pe sectiunea de service, eu unul ii recomand cu caldura. Urmeaza ITP, imi exprira pe intai iunie si RCA care expira pe 6 iunie. Ca de obicei, voi apela la RCA ieftin. Numai bine! |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ArtVandelay |
14 May 2011, 16:14
Post
#188
|
Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova |
Nu se auzeau zgomote pe spate de la bucsele alea? intreb ca mie mi se aud niste zgomte pe anumite tipuri de drumuri..si nu stiu ce trebuie schimbat..
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
MuciX |
14 May 2011, 16:21
Post
#189
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Eu m-am referit la basculele fata. Sunt doua bucse, l-a mine s-a schimbat asta.
Si eu aveam niste zgomote, ca de zanganit de chei, iar din masina cu geamul inchis se auzeau infundat. Mi-au ramas si dupa reparatie, deci nu erau de acolo. Am urcat-o iar pe elevator si nu e din articulatii. Suspectez placutele de frana sau bolturile in care se prind etrierii. Din alta parte nu stiu de unde sa zic ca e. S-au mirat si ei, tre sa vad cum scap de ele cat mai repede ca ma scot din sarite. 14 May 2011, 17:22: LE: Nu cumva se aud la drumuri cu multe denivelari mici, de ex mers pe dale de beton? La mine atunci se aude. This post has been edited by MuciX: 14 May 2011, 16:22 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ArtVandelay |
14 May 2011, 16:30
Post
#190
|
Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova |
ba da, exact atunci, dale de beton, asfalt crapat etc..
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
MuciX |
14 May 2011, 16:48
Post
#191
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Iti pot spune clar ca nu e din articulatii. Cum stai cu placutele de frana? Urc-o pe un elevator si da cu pumnul in cauciuc dinspre interior spre exterior. Repeta loviturile tinand mana pe etrier/placute.
Ar mai fi o posibilitate, caseta de directie, dar daca nu ai joc in directie, eu cred ca se poate exclude. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ArtVandelay |
14 May 2011, 17:07
Post
#192
|
Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova |
Pai la mine clar se aude din spate, poate nu m-am exprimat bine. si nu cred ca e de la placute. ori amortizoarele ori, sper, ceva bucse pe acolo (ca-s mai ieftine de schimbat )
This post has been edited by ArtVandelay: 14 May 2011, 17:07 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Merced |
14 May 2011, 17:12
Post
#193
|
No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.267 Joined: 24 June 07 |
Posibil sa fie de la bucsele care prind bratele puntii spate. Si la Cielo incepuse sa se auda ceva dubios de o vreme si cand am ridicat-o sa schimb uleiul am vazut beleaua pe dreapta. Ditai jocul are, dar am luat deja inlocuitoarea si luni schimb.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
AmunDei |
14 May 2011, 17:19
Post
#194
|
Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal |
Ai iesit binisor ca pret zic eu. Da uleiu' ala mai era in mintile lui (adica nu prea vechi)?
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Iulikk |
14 May 2011, 18:12
Post
#195
|
Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral |
Gasesti prin real / carefura / metro ulei si din 2007.... deci... merge .
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
MuciX |
14 May 2011, 19:42
Post
#196
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
@ George Constanza: Din cate stiu eu nu ar trebui sa bata amortizoarele, poti vedea daca au curs.
@ Focus nu au punte rigida pe spate. @ AmunDei: n-are mai mult de 18 luni de cand a fost cumparat. Adica cel mai vechi dintre ele. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Merced |
14 May 2011, 20:02
Post
#197
|
No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.267 Joined: 24 June 07 |
Bate si la amortizor, da' nu ca ar fi curs, tot asa, in partea dinspre punte se mai duc bucsele alea alea lui. Nu prea ai cum sa le schimbi decat cu totul.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
MuciX |
14 May 2011, 20:05
Post
#198
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Pe spate sunt bucse? Eu parca nu am vazut, dar nu zic ca nu e posibil sa ma insel
As fi vrut sa imi fac ITP direct la RAR, ca o ambitie personala, sunt curios daca ar trece. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ArtVandelay |
14 May 2011, 20:22
Post
#199
|
Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova |
Eu imi cam prind urechile in ea, parca gasisem undeva o poza mai detaliata dar nu gasesc acum
http://www.fomec.org/fomec_gallery/albums/...ocus_inner3.jpg http://www.76s.net/focus-06/gfx/2062006354.jpg |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Merced |
14 May 2011, 21:21
Post
#200
|
No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.267 Joined: 24 June 07 |
Pai din ce vad eu pe poza aia cu puntea, la capatul bratelor sunt niste bucse din cauciuc.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
MuciX |
23 May 2011, 12:31
Post
#201
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Eh, am facut azi si I.T.P.-ul, mai ramane RCA de facut pana pe 6 iunie.
A trecut fara niciun fel de problema masina si, ca de obicei, a fost blocata si de catre R.A.R. D-asta l-am si intrebat pe 'nea Marian, daca sa ma duc direct la R.A.R. sa-l fac. De ce zic de obicei? E a treia oara cand fac un I.T.P. la o masina si a treia oara cand mi-o blocheaza astia de la R.A.R. Cata "bafta" sa ai? Zic ochei pentru timpul pierdul si vad partea plina a paharului - macar stiu ca e teapana masina. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marian-j |
23 May 2011, 13:11
Post
#202
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara |
Mdeah,acum am si inteles si eu pe deplin de ce doreai sa faci inspectia in reprezentanta.
Intradevar,in statiile itp din cadrul RAR nu se aplica treaba cu blocajele. Mai nene,ce sa mai zic? Ai o "bafta" sa dai cu ea dupa caini! Lasand insa la o parte inconvenientele,baremi sezi cu sufletul impacat ca "tractorasul" e beton.Poti iesi linistit la "arat". Drum bun! |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
MuciX |
23 May 2011, 13:15
Post
#203
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Asa am zis si eu. Sicer nu am avut probleme cu Kangurul sau cu Matizul, dar mereu aveam "palpitatii" cu dezechilibrul franei pe spate. Asta daca are discuri n-a zis nici pas.
Ie beton tractoru, dar tot am zanganitul ala pe sub ea. Mi-a reconfirmat si inspectorul de la R.A.R. ca nu e joc in articulatii. Mi s-a mai sugerat ca ar putea fi din bucsele antirului... Sper sa nu-mi pierd parul cu asta |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marian-j |
23 May 2011, 13:42
Post
#204
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara |
Sincer,nu-mi amintesc despre ce zdranganit e vorba dar voi citi in sus pe topic sa vad ce si cum.Daca prind vre-un Focus pe la mine prin "parohie" am sa-l "agit" bine pe platourile oscilante sa ma lamuresc exact cum e treaba cu bucsele ce le suspectezi si poate "imi fata mintea vre-un pui".
La Ford-ul ce-l am si eu in dotare m-au disperat niste tacanituri ce s-au dovedit a proveni de la biletele barei antiruliu fata.In prima instanta nici nu m-am gandit la nenorocitele alea de bielete deoarece nu aveau nici o mie de km de cand fusesera inlocuite cu unele noi.Cica TRW.TRW o laie!! Si daca erau facute pe submarin si tot ar fi trebuit sa tina mai mult. Dupa ce am terminat cu bieletele alea au inceput sa se "fleshcaie" bucsele cap telescop fata.Si nu au gunoaiele nici trei mii de km.Alea le-oi schimba io candva cand oi avea chef.Acum n-am! FORD=Fixed Or Repaired Daily Baremi nu ne plictisim! |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
MuciX |
23 May 2011, 14:31
Post
#205
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
La mine se aude ca un zanganit de chei, daca merg cu geamul deschis. Daca inchid geamul, se aude ca o minge de golf intr-un pahar de plastic (vezi ce grafic sunt?). Nu se aude la gropi mari, doar cand e zguduita masina mult, pe dale de beton spre exemplu.
Eu stiam Found On Road Dead. 23 May 2011, 15:32: LE: Ma mai gandeam la un joc in caseta de directie? Asta ca sa fie tacamul complet This post has been edited by MuciX: 23 May 2011, 14:32 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marian-j |
24 May 2011, 00:12
Post
#206
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara |
Eu as lasa deoparte caseta de directie deocamdata.
Nu o eliminam din discutie ci o mutam mai spre capatul de jos al listei de posibile cauze a zgomotelor pe urmatorul considerent:daca o caseta de directie genereza zgomote sesisazibile inseamna ca prezinta deja uzuri sau alt gen de defectiuni ce ar fi trebuit sa le observe cei de la itp.Momentan merg pe mana lor si datorita faptului ca din cate am observat eu zgomotele de caseta nu prea aduc a zdranganit de chei ci sunt zgomote distincte,neregulate ce au tendinta sa se amplifice pe masura ce drumul devine tot mai denivelat precum si la urcarea/coborare unui obstacol(o bordura sau un calmator de trafic de exemplu). Momentan hai sa incepem cu o chestie banala si destul de usor de observat. Nu cumva s-o fi desprins vreun separator sau alt constituent interior al vreunei tobe de esapament? |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
MuciX |
24 May 2011, 10:23
Post
#207
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
S-a verificat si traseul de evacuare. Era putin desprins scutul ala termic, dar nu era de acolo. Oricum ala ar fi scos alt sunet daca era de la el.
Ieri am verificat uleiul (de "doo" ori) si am gasit nivelul peste limita maxima. Ma gandeam daca as folosi un furtunas (dinala de la dopul de damigeana de pilda) cu o seringa in capat, oi putea sa il trag prin canalul jojei? N-as vrea sa ma bag pe sub ea acum si scutul ala e o scarba de dat jos. Atasez si o poza: Untitled.jpg ( Size: 43.03k ) Number of downloads: 756 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
19 Jun 2011, 22:33
Post
#208
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Vreau sa va arat ceva si nu stiu ce topic sa poluez cu asta, asa ca il poluez pe al meu.
Week-end-ul asta am fost cu niste colegi de serviciu pana la Rasnov. Unul dintre ei are o Ascona de prin 77, pe care a avut si Mandea privilegiul de a o conduce. Se poarta exemplar, dupa cei 34 de ani, vreau sa zic si e o placere rara sa te plimbi cu ea. Mai intoarce si cate un cap... ce sa mai. O sa pun un filmulet cam lung facut pe DN 73A, pe sensul spre Rasnov. Nu prea se aude motorul pentru ca am lasat ca un cascat ambele geamuri de pe fata deschise. Sper sa va placa, eu unul eram in culmea fericirii. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
FLP |
20 Jun 2011, 22:37
Post
#209
|
Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan |
Te-ai ingrasat ca un porc!!!!
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
MuciX |
20 Jun 2011, 23:58
Post
#210
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Nu stii vorba, ca numa prostii raman la fel? Unii albesc, altii fac burta...
Abia astept, sfarsitul asta de saptamana ma plimb iar cu ea |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th December 2024 - 12:53 |