DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

56 Pages « < 50 51 52 53 54 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Logan 2009, poze spion

TAW
post 16 Sep 2010, 14:16
Post #1531


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 796
Joined: 1 August 07
From: Bacau




QUOTE(Dsign @ 16 Sep 2010, 10:55)
Au observta din 2004 pana acum ca au construit o masina mult prea fiabila. Din 2006, de cand au lansat acel mic face-lift si pana acum au incercat necontenit sa monteze pe masina diferite solutii din ce in ce mai ieftin si mai putin fiabile, pentru ca daca troaca nu se strica, moare de foame serviciul Post-Vanzare.
*


Inclin sa iti dau dreptate, pentru ca odata cu perimarea modelelor anterioare (DSN, SLZ, BL, BK si PU/DC/DS), rata de retur in service (atat TG cat si PG)
QUOTE(Arhimede @ 16 Sep 2010, 11:54)
Asta suna a teoria conspiratiei. Nu cred ca face cineva masini cu gandu sa aibe serviciul post vanzare de munca.
*


Serviciul Apre-vente munceste cu piese si materiale furnizate de producator, deci interesul e oarecum comun...
QUOTE(CGDBZ @ 16 Sep 2010, 12:05)
Eu nu prea cred ca noul Logan va fi mai ieftin .
*


Nici eu...In cel mai bun caz, pretul de pornire va fi la fel.


--------------------
Renault Scenic 1.6 16v Dynamique D11 2008
Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Sep 2010, 14:36
Post #1532


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Multumesc TAW...

Ca sa intaresc ideea, readuc in discutie celebrele pompe de servo-directie si caetele de directie Ford.

Pica in draci la Transit/Connect, la Focus, New Mondeo, si asta se intampla de cativa ani incoace. De ce mama naibii nu se termina o data cu pieslee proaste acolo? Asta este intrebarea unuia caruia i-a picat de 3 ori pompa de servo, o singura data in garantie, restul a platit din buzunar.


La Logan sunt chestii observate personal, in nopti intregi de surubarit si mesterit pe sub diverse modele. Imi este clar acum ca producatorul isi da seama ca masina este mult prea fiabila si incearca o chestie benefica in 2 planuri : reducerea costului de fabricatie si asigurarea activitatilor de post-vanzare.

In continuare pare a fi teoria conspiratiei, insa e cam pe bune.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Sep 2010, 15:26
Post #1533


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Io tot nu inteleg ce o dati cu aprevantu inainte, cand la noi a contat cel mai mult partea de vn. Clienti au fost garla inainte la Dacia, isi permiteau sa se poarte cum doreau cu ei. Iar acum este pustiu, dar nici nu se misca nimic in 90% din service-uri. Cel putin in sud este bataie de joc. Tin toti la marje, dr nici nu vand. Nici macar nu se organizeaza nimic pentru atragerea clientului.

This post has been edited by IRONICK: 16 Sep 2010, 15:27


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAW
post 16 Sep 2010, 15:32
Post #1534


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 796
Joined: 1 August 07
From: Bacau




IRONICK, esti foarte sigur ca lipsa clientilor se datoreaza in principal preturilor si politicii de "servire"?...da gata ca suntem off-topic... biggrin.gif


--------------------
Renault Scenic 1.6 16v Dynamique D11 2008
Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 16 Sep 2010, 15:35
Post #1535


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Eu zic ca au mai mult interes sa-si mentina imaginea de masina fiabila daca e asa cum ziceti voi ca nu se strica deloc, decat sa piarda si ce au si sa incerce sa obitna ce nu au.

Nimeni nu vinde masini ca sa castige bani de pe urma servicilor post vanzari. Asta e o chestie anexa din care probabil se castiga bani importanti. Dar un producator de masini are ca obiect principal vanzarea de masini. Si odata ce ai un produs competitiv nu compromiti vanzarea pentru servici anexe.

Daca e asa profitabil sa repari masinile pe care le produci facea orice firma de copt seminte masini.

This post has been edited by Arhimede: 16 Sep 2010, 15:38


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Sep 2010, 15:47
Post #1536


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(TAW @ 16 Sep 2010, 16:32)
IRONICK, esti foarte sigur ca lipsa clientilor se datoreaza in principal preturilor si politicii de "servire"?...da gata ca suntem off-topic... biggrin.gif
*
Bre, asta se discuta la o bere sau un vin, mama ei de treaba ...

This post has been edited by IRONICK: 16 Sep 2010, 16:53


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimfx
post 16 Sep 2010, 16:47
Post #1537


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 7 February 08




Cumva in completarea discutiei:

INTERVIU: Seful programului Logan: Noi modele sunt in plan. La Titu ar putea fi testate electrice

Seful programului Logan, Gerard Detourbet, reconfirma ca pe platforma Logan, denumita tehnic B0, vor fi construite noi modele, unul mai mare si altul mai mic, iar Centrul Tehnic Titu va deveni o veriga foarte importanta a operatiunilor Renault din Europa, fiind posibil ca aici sa fie testate si masini electrice, intr-un orizont de timp mediu. Intr-un interviu acordat in exclusivitate 0-100.ro, Detourbet spune ca “Logan nu e prea frumos”, dar ca asta se va rezolva la noua generatie.

Adrian Mitrea: Ce importanta are pentru Renault Centrul Tehnic Titu?

Gerard Detourbet: Acest Centru este foarte important pentru noi pentru ca se ocupa de masinile B0. Toate masinile sunt dezvoltate aici (in Romania – n.r.) si un pas ne lipsea inainte de Titu: confirmarea ca totul e in regula cu masinile.

Acest Centru vine sa certifice ca masinile sunt bune (…).

Adrian Mitrea: Veti dezvolta si masini electrice aici?

Gerard Detourbet: Nu este in plan in prezent, pentru ca, dupa cum stiti, nu avem in plan lansarea de masini electrice pe platforma B0, dar nu stim care va fi viitorul acestui Centru. In 3-10 ani e posibil sa dezvoltam masini electrice aici.

Adrian Mitrea: Dacia e o marca low cost. Chiar si asa, Duster ajunge la 17.000 euro si nu mai poate fi numita o masina ieftina, dar este cea mai ieftina din segmentul ei. Pe acelasi principiu, am putea vedea o Dacia decapotabila in viitor?

Gerard Detourbet: (…) Acest program (B0 – n.r.) este conceput pentru a lansa masini unice in segmentul lor: masini entry (ieftine). Am creat Logan si Sandero la peste 4 patru metri, apoi MCV – un break deosebit, si apoi trebuie sa mai acoperim doua segmente: masini mai scurte si masini mai mari in termeni de lungime. Asadar, avem in calcul sa facem masini in aceste segmente si e evident ca vor fi tot masini entry.

Adrian Mitrea: Cand spuneti entry va referiti la masini mai mici decat Sandero?…

Gerard Detourbet: Nu neaparat. Cand spun entry ma refer la pretul de intrare in categoria respectiva de masini. Daca luam ca referinta masini de 4,5 metri, care costa intre 17.000-20.000 euro, noi vom face in asa fel incat sa scoatem o masina in acest segment, dar la un pret cu 20-30% mai mic. Deci vorbim de o masina entry in segment.

Adrian Mitrea: Cand spuneti segment la care anume va referiti?

Gerard Detourbet: La unul superior si la unul inferior in comparatie cu Logan si Sandero.

Adrian Mitrea: Acum gama Dacia are sase masini. Care este numarul maxim de masini pe care-l puteti face pe platforma Logan (B0)?

Gerard Detourbet: Pana la opt. Stiti ca dezvoltam doua noi modele la fabrica din Tanger si dupa aceea vom crea un inlocuitor si poate unul-doua noi tipuri de caroserii pe platforma. Deci vom ajunge la 8-9 caroserii pe aceeasi platforma.

Adrian Mitrea: Mai intai vom vedea “modelul care va inlocui un altul” si abia mai apoi noile caroserii?

Gerard Detourbet: Da.

Adrian Mitrea: In ce an vom vedea acest inlocuitor de care spuneti?

Gerard Detourbet: In prezent e secret.

Adrian Mitrea: Uitandu-ma structura productiei, am observat ca fabricatia Logan sedan este scazuta. Aveti de gand sa mutati productia Logan sedan in Maroc si sa faceti aici un alt model care ar avea mai mare cautare pe pietele vestice?

Gerard Detourbet: Vom inlocui Logan intr-o zi, cu o noua generatie, care va fi produsa tot aici (in Romania – n.r.). Nu vrem sa operam modificari in structura productiei. Nu e nevoie. E clar ca piata din Romania isi va reveni candva si noi trebuie sa fim aici si sa producem. Masinile sedan sunt mai importante in Romania decat hatchback-urile si este absolut necesar sa producem aici masini sedan.

Adrian Mitrea: Spuneti-mi despre noul Logan… Am mai discutat cu colegi de-ai dumneavoastra de aici din Romania, cum ar fi Philippe Prevel (seful Renault Technologie Roumanie), si spunea ca noul model va pastra atuurile modelului actual. Spuneti-mi… veti pastra in paralel la vanzare vechiul Logan cu noul Logan?

Gerard Detourbet: E clar ca Dacia a dobandit un ADN pe care nu vrem sa-l eliminam. Diferentele intre noul si vechiul Logan vor fi in principal legate de stil. Primul Logan nu e prea frumos… a fost dezvoltat intr-o anumita perioada, pentru anumite piete (emergente – n.r.). Acum aceasta masina se vinde peste tot in lume si trebuie sa fie mai curata ca design. In acelasi timp incercam sa reducem pretul de vanzare pentru noul model si sa rezolvam anumite probleme cum ar fi zgomotul. Chestiuni dinacestea…

Adrian Mitrea: Dar e posibil sa faceti noul model mai ieftin decat cel pe care il va inlocui?

Gerard Detourbet: Da, va fi mai ieftin. Cand a inceput sa fabrice Logan, Renault a inceput de fapt sa fabrice masini “economice”. Dupa 6-7 ani am creat o multime de masini si suntem prezenti cu ele peste tot in lume. Asa ca am castigat cunostinte si acum putem procura piese din diverse tari. Deci putem gestiona toate acestea pentru a lansa masini mai moderne, mai atragatoare, mai economice, dar la acelasi pret si chiar mai mic.

Adrian Mitrea: Inseamna ca acestea sunt vesti bune, pentru ca rivalii coreeni avanseaza, nu?

Gerard Detourbet: Da, absolut!

Adrian Mitrea: Cu cat ar putea fi mai ieftin? 5-10%?

Stati putin! (rade) Veti vedea! Asteptati… (rade)

Adrian Mitrea: Toate discutiile despre noul Logan indica 2012 ca cea mai probabila data pentru lansare. Confirmati acest termen?

Gerard Detourbet: Nu vreau sa confirm nimic despre noul Logan. E clar ca am inceput si ca punctul final nu e azi. E secret deocamdata si trebuie sa-l patrez pentru ca… trebuie sa intelegeti… competitia e foarte activa. Dar… am inceput.

Adrian Mitrea: Am putea vedea un indiciu despre noul Logan la Salonul Auto de la Geneva din 2011?

Gerard Detourbet: Nu.

Gerard Detourbet a fost prezent miercuri (15 septembrie) in Romania, la inaugurarea Centrului Tehnic Titu.

http://www.0-100.ro/2010/09/16/interviu-se...tate-electrice/


--------------------
MINI Cooper 2002
climatronic, 4 airbag, 30.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 16 Sep 2010, 17:38
Post #1538


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 16 Sep 2010, 12:03)
Si eu care credeam ca urmatoarea Dacie va fi facuta plecand de la Clio 3
*


mai degraba 4

apropo de autoveh. electrice, am avut onoarea sa vad recent toate proiectele auto cu 0 emisii ce s-au fabricat pana la ora actuala in Romania .... toate expuse la un loc..... smile.gif
foarte interesante povestile fiecarui proiect in parte.... rolleyes.gif
pacat ca am fost in trecere si n-am apucat sa-mi petrec mai mult timp la fiecare masina pentru o analiza mai amanuntita sad.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 17 Sep 2010, 08:56
Post #1539


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Din toate „electrizantele”, Zoe mă interesa…


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 17 Sep 2010, 09:10
Post #1540


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(Arhimede @ 16 Sep 2010, 16:35)
Nimeni nu vinde masini ca sa castige bani de pe urma servicilor post vanzari.
*


Garnatiile au ajunssa se intinda pe perioade mai mari decit durata de viata presupusa a masinii ca sa dea ocazia producatorului sa cheltuie banii cistigati din vinzare. Are mustrari de constiinta legate de pret.
Inmulteste pretul mediu al unei revizii, cu numarul reviziilor in perioada aia de garantie si vezi ce-ti iese. Daca n-ai date, iti pun eu aici niste facturi.
Revizii cu ocazia carora iti schimba filtrele, pe care le poate schimba orice atelier, la 1/4 din pretul service-urilor autorizate de producator, dar la care nu poti apela pentru ca pierzi garantia.
Cum ai numi procedeul asta?
Macar la Imprimante, ca sa dau un exeplu, unde te fura si mai pe fata la consumabile, aproape ca nu ti se mai cer bani pe obiect.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Sep 2010, 09:41
Post #1541


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.386
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Si service-ul ala multimarca stie ce OTS-uri ai tu pe masina? Sau are piese sa le aplice?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wanderer
post 24 Sep 2010, 14:38
Post #1542


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 October 05
From: Bucuresti




am schimbat in sfarsit discurile de frana acum cateva luni de zile...cand am sunat la service dacia si mi s-au trantit 160 de lei manopera ca sa desfaca 8 suruburi si sa curete niste rugina, evident ca am zis nu, multumesc. Deci nu, service-urile oficiale nu fac nimic pt atragerea clientilor, chiar daca au mai putini clienti pe acolo - deja vanzarile scazute de masini fac 2 ani...in inca un an, cand o sa iasa majoritatea din garantie, sunt curios cine mai da pe la ei in conditiile astea.

Pe de alta parte: LOGAN a avut succes tocmai pt ca a dovedit ca este o masina fiabila. Renunti la blazon si la elemente de confort pt ca la putini bani iei o masina fiabila, care isi indeplineste cu succes ideea unei masini noi: o iau, si 3-4 ani de zile nu ma doare capul sa trec prin service.
Concluzia: sa micsoreze calitatea produsului in scopul de a vedea LOGAN-urile noi trecute mai des prin service, ar fi o mare greseala, pe care in cativa ani ar plati-o cu varf si indesat. Si nu cred ca Renault isi va permite vreodata asa ceva, pe o piata concurentiala in care Ford se lauda ca scoate ceva similar, Skoda vinde si ea produse relativ similare ca pret, samd.

Insa da, sunt de acord ca mai pot sa elimine un element de antifonare, o bara de stabilizare, un reglaj lombar...samd. Nu sunt de acord cu scoaterea lor, dar sunt de acord cu voi, Renault poate (si va) face astfel de modificari, atata timp cat rezultatul va fi f putin perceput de cumparator si nu va avea efect clar sesizabil asupra calitatii (tehnice a) produsului. Cum spunea cineva mai sus, scaderea de cheltuieli este pe buzele tuturor, era si inainte de criza, si acum este cu atat mai mult. Iar unele modificari (cum ar fi bara stabilizatoare) pot duce pur si simplu la cumpararea versiunii mai scumpe, deci avantaj Renault.

Ca verificare, nu stiu, deci intreb: Dsign, ai auzit/observat cresterea numarului de LOGAN-uri noi (sau Sandero-uri, daca sunt la piese comune) care trec prin service ca sa repare defectiuni aparute din cauza acelor modificari pe care le-ai descoperit tu?

This post has been edited by wanderer: 24 Sep 2010, 14:41


--------------------
Logan Laureate 1.4MPI - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 4 Oct 2010, 18:53
Post #1543


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




noul logan se va inspira mult din designul duster afirma seful de design Renault, Laurens van den Acker, sursa

ok cineva sa-l dea afara repede pe individul asta...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 4 Oct 2010, 20:58
Post #1544


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(slider2 @ 4 Oct 2010, 19:53)
noul logan se va inspira mult din designul duster afirma seful de design Renault
*


pai si nu e asa?.... parca au aparut mai demult niste poze (schite) pe aici da' au fost sterse repede (cu tot cu postare) de moderatori.

This post has been edited by membru_DC: 4 Oct 2010, 20:58


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 4 Oct 2010, 21:02
Post #1545


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




eu cand v-am zis.... ati facut toti misto de mine... wacko.gif


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 5 Oct 2010, 18:12
Post #1546


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




din punctul meu de vedere va fi un regres designul de duster pus pe logan in comparatie cu logan ph2.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 6 Oct 2010, 09:54
Post #1547


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




Eu sper sa imprumute si designul interior.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Oct 2010, 09:58
Post #1548


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu sper sa nu imprumute absolut nimic din actualul Logan.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 6 Oct 2010, 10:01
Post #1549


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




Nici macar motoarele si tabla? sad.gif


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Oct 2010, 10:04
Post #1550


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




mai ales tabla ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 6 Oct 2010, 10:07
Post #1551


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Sigur puntea spate va fi aceeasi..... radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 6 Oct 2010, 10:07
Post #1552


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Omul a zis doar tabla, nu s-a referit si la rugina.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 6 Oct 2010, 10:13
Post #1553


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




Sper sa fie mai ieftina decat actuala generatie.
http://www.adevarul.ro/actualitate/evenime..._335967012.html


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 6 Oct 2010, 10:20
Post #1554


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Dacă despre mașina misterioasă din 2012 nu se știe nimic, cea din 2011 va fi un monovolum, care va semăna cu un Kangoo alungit, cu „șapte locuri adevărate".

Stroe.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Oct 2010, 10:31
Post #1555


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(IRONICK @ 6 Oct 2010, 10:58)
Eu sper sa nu imprumute absolut nimic din actualul Logan.
*



Eu sper să împrumute măcar fiabilitatea. 162k și încă nu am schimbat nimic la el ...

This post has been edited by ssilviu: 6 Oct 2010, 10:31


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 6 Oct 2010, 10:38
Post #1556


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




si eu sper sa imprumute fiabilitatea + cutia de viteze de la clio. smile.gif


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 6 Oct 2010, 10:40
Post #1557


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Am citit peste o mie de cuvinte, dar nu văzui nici o imagine a ceea ce va veni…


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Oct 2010, 10:42
Post #1558


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.386
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




E secret.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 6 Oct 2010, 10:59
Post #1559


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Eu sper sa pastreze ideea unui motor 16v mai puternic biggrin.gif si ceva imbunatatiri la rigiditatea caroseriei. Ca acum pe curbe zici ca-i din plastilina, dupa 100 000km

@wanderrer, nu stau toata ziua in service sa stiu ce m-ai intrebat. Doar gandeste-te la un pivot si 2 bucse de bascula la masinile fara bara stabilizatoare smile.gif Eu am adoptat solutiile de pe utilitare : bara stabi, bieleta de preluare cuplu, frane, etc si tot mi se pare slaba. Dar eu sunt eu...


Astept cu nerabdare 16v-ul acela de 130cp+


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bradone
post 6 Oct 2010, 12:15
Post #1560


Membru autentic


Group: Members
Posts: 622
Joined: 5 March 07




QUOTE(Dsign @ 6 Oct 2010, 11:59)

Astept cu nerabdare 16v-ul acela de 130cp+
*



pai.. mai apare sau a disparut in criza?


--------------------
skoda octavia II 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
56 Pages « < 50 51 52 53 54 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 04:29
Forum Renault