DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages « < 39 40 41 42 43 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noua Dacia Sandero - ce parere aveti?, Impresii "la cald" - puncte tari, puncte slabe

bobocul
post 27 Jun 2008, 18:05
Post #1201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 10 June 07




biggrin.gif Pe mine ma amuza unele din discutiile astea. Toata lumea ar trebui sa le multumeasca celor de la Dacia. Iata de ce.
Cei care vor masini straine, sa le multumeasca pt. ca Dacia face masini ieftine, iar dealerii marcilor straine trebuie sa reduca preturile ca sa le fie masinile cumparate.
Dealerii marcilor straine, trebuie sa le multumeasca, pt. ca Dacia face masinile asa cum le face si unii posibili cumparatori de Dacia se reorienteaza catre masini straine.
Iar noi, care nu avem prea multi bani, sau care suntem multumiti de masinile Dacia, asa cum sunt ele, sa le multumim ca le fac mai ieftine si bune si le putem cumpara.

This post has been edited by bobocul: 27 Jun 2008, 18:06


--------------------
dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimatis
post 27 Jun 2008, 18:34
Post #1202


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 20 June 07




nici unul nici altul nu prea are de ce sa ii multumeasca daciei. masinile de-acum (incolo) sunt aproape la fel de scumpe ca la concurenta si la fel de proaste cum au fost si pana acum. sau chiar mai proaste.

sad.gif adica daca e dacie, e foarte buna asa cum e, numa ca unora "ne pute" doar ca suntem snobi?! fii realist, dacia e inca o masina ieftina, foarte ieftina, si nu vorbesc aici de preturi!
...pacat! pentru ca numa niste atentie sporita la detalii si finisari ar fi facut diferenta.

This post has been edited by adimatis: 27 Jun 2008, 18:36


--------------------
dacia logan abs+ 1,4 2007
"Multi oameni confunda un management prost cu destinul!" -
Kim Hubbard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 27 Jun 2008, 18:36
Post #1203


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(xcss @ 27 Jun 2008, 17:22)
Sau indieni... a lor e si mai ieftina.
Off topic, nu reusesc sa cuprind psihologia asta. Olandezii fac intalnire cu 500 de MCV-uri (stiu, stiu, e topicul de Sandero), si se chiar mandresc cu ele, dar nu retin sa se fi organizat o intalnire similara in tara mama a Daciei.


Eu as fi curios sa facem o comparatie intre MCV-urile olandezilor si alea care se vand in Romania.

27 Jun 2008, 19:38:
QUOTE(bobocul @ 27 Jun 2008, 19:05)
biggrin.gif Pe mine ma amuza unele din discutiile astea. Toata lumea ar trebui sa le multumeasca celor de la Dacia. Iata de ce.
Cei care vor masini straine, sa le multumeasca pt. ca Dacia face masini ieftine, iar dealerii marcilor straine trebuie sa reduca preturile ca sa le fie masinile cumparate.
Dealerii marcilor straine, trebuie sa le multumeasca, pt. ca Dacia face masinile asa cum le face si unii posibili cumparatori de Dacia se reorienteaza catre masini straine.
Iar noi, care nu avem prea multi bani, sau care suntem multumiti de masinile Dacia, asa cum sunt ele, sa le multumim ca le fac mai ieftine si bune si le putem cumpara.


Am mai spus si mai sus. Crezi ca Adidas o sa micsoreze preturile pentru ca unii chinezi fac pe vapor Adibas la pret mic?
Si nu stiu daca ai observat, dar in Romania masinile scumpe nu sunt chiar rare.
Deci putina atentie la detalii din partea producatorilor n-ar strica.

This post has been edited by nh1980ro: 27 Jun 2008, 18:38


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobocul
post 27 Jun 2008, 19:07
Post #1204


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 10 June 07




adimatis, partial e adevarat ce spui, dar, sunt aproape convins ca, dealerii concurentei au un adaos comercial f mare daca i-si permit sa faca reduceri intre 500 si 4000 euro. Aceste reduceri sunt aplicate de dealeri si in putine cazuri de fabricant. Fabricantul face in general reduceri atunci cand se apropie termenul de oprire a fabricatiei pt un model, in rest, reducerile sunt facute de dealeri, atunci cand se lanseaza un nou model la concurenta sau cand nu le mai merg vanzarile. Dealerii castiga din diferenta de pret dintre valoarea masinii livrate de fabricant si pretul de vanzare cu care il scot ei pe piata (aici poate sa apara un adaos dublu, unul al importatorului si unul al dealerului). Pe alta parte, e adevarat, Dacia (si chiar toata industria noastra) sufera la capitolul calitate. Romanii nu sunt obisnuiti (sau nu vor, in unele cazuri) sa lucreze corect. Timpul trece, leafa merge, noi ne facem ca muncim. Sunt destui cei care cumpara marfa facuta in acest fel. Lucrurile facute pt. export sunt serii speciale, facute cu muncitori alesi pe spranceana, cu un control al calitatii adecvat (de multe ori calitatea este verificata chiar de personal angajat de beneficiarul respectiv) . Ce pica la export merge la romani. Mai avem mult pana o sa se schimbe mentalitatea asta, romaneasca (valabil si pt muncitori si pt patroni). Muncitorul nu are interes sa faca ceva de calitate daca este platit prost (cate o data chiar daca este platit bine tot face prost, fiindca vede ca tine) ,iar patronul nu are interes sa plateasca muncitorul bine daca tot i-si vinde marfa.

nh1980ro, e adevarat, sunt multe masini scumpe in romania, dar cine le are? Cei care au bani multi (nu conteaza daca au obtinut banii prin munca cinstita sau prin alte metode), copii celor care au bani multi, si cei care nu au bani, dar se indatoreaza, numai pt a se da mari ca au o masina scumpa. Un om normal, cu o gandire normala, i-si va lua acea masina care i-si permite ( pret de cumparare + cheltuieli ulterioare de intretinere a ei + cheltuielile normale de intretinere a familiei)

This post has been edited by bobocul: 27 Jun 2008, 19:13


--------------------
dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NascuToamna
post 27 Jun 2008, 19:20
Post #1205


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 6 October 06




am uitat sa va zic... la drivetest am observat ca sandero are demaraj bun si cu aerul conditionat pornit. imi aduc aminte cu nostalgie de lipsa de putere resimtita cand plecam de pe loc cu AC-ul pornit la Logan si calcam cu sete acceleratia...
in alta ordine de idei, eu am un tantar uscat in stopul stanga spate la megane. Un amic avea si el o buburuza, iar la nunta altui amic de weekendul trecut am gasit o musca... inca vie ce-i drept. fiecare proprietar de megane e un mic Manole...


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dCI 2007
http://romanian-spotters.forumer.ro/trip-reports-f9/bucuresti-olbia-marrakech-cu-krp-test-drive-dacia-duster-t3907.htm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 27 Jun 2008, 19:43
Post #1206


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(NascuToamna @ 27 Jun 2008, 19:20)
am uitat sa va zic... la drivetest am observat ca sandero are demaraj bun si cu aerul conditionat pornit. imi aduc aminte cu nostalgie de lipsa de putere resimtita cand plecam de pe loc cu AC-ul pornit la Logan si calcam cu sete acceleratia...



Si care sunt noile solutii tehnice prin care Sandero accelereaza mai bine ca Logan?


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 27 Jun 2008, 19:50
Post #1207


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




E cursa pedalei de accelratie mai scurta?...smile.gif
Eu am vazut ca ambreiajul prinde mai jos decat la Logan si poate de aici impresia ca trage mai bine.
Avand in vedere ca motorul e identic si compresorul de AC tot identic, iar greutatea tinichelei e tot pe acolo nu vad de ce ar diferi demarajul.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Jun 2008, 22:04
Post #1208


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 27 Jun 2008, 17:07)
Ideea este in felul urmator. Renault stie sa faca masini ieftine, pentru ca asta a facut pana acum. De ce ceilalti producatori se chinuie sa scoata o masina ieftina de cativa ani si nu reusec? Pentru ca ei au anumite standarde la solutile tehnice. Pur si simplu nu stiu sa le faca mai ieftine.
*

Sa nu scot eu pe firmament niste solutii tehnice de pe 206, care sunt mai ieftine decat alea de pe logan...
Alti producatori scot masini ieftine, atât decât că le vand mai scump...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 27 Jun 2008, 22:16
Post #1209


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




http://www.dilemaveche.ro/index.php?nr=227...articol&id=8500

Poate parea off-topic, dar eu consider ca nu este, chiar deloc. Daca moderatorii considera ca nu se potriveste aici sa stearga postul. Multumesc, si sper ca va citi cineva.

LE:
QUOTE
Mașini multe, mașini scumpe: deci, probabil că sîntem pe drumul cel bun, nu? Mașinile noastre cele noi spun exact contrariul. Și anume, că aparținem de fapt unui grup sărac, dar decis să nu pară așa.


This post has been edited by Stefan: 27 Jun 2008, 22:22


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 27 Jun 2008, 22:19
Post #1210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




QUOTE(sonycu @ 24 Jun 2008, 20:04)
salutare..

facusi un test drive cu un sandero laureate 1.6 mpi 90 cp weekend-ul trecut..

impresii:

1. servo-directia merge foarte greu.. mai greu ca la ex solenza mea sau ca la logan

2. asa laudatele manere sunt dintr-un plastic destul de slab calitativ si cam firave..

3: trage foarte greu (fara ac pornit).. mie mi-a fost mila de masina si nu am trecut de 3000 de ture dar baiatul care a condus dupa mine i-a dat pana in 6.000 de ture.. incepuse reprezentantul dacia sa comenteze.. si nici un "feeling'.. nimic.. abia abia mergea.. ce sa mai zic de motorul de 1.4.. no comment..

4: vizibilitate buna

5: scaune.. hm.. bune..

6: comanda reciclare aer e cam incomoda..

7: zgomot interior destul de mare..

8: usile sunt usoare si astfel se inchid cu un "pic" de avant.. cam deranjant.. la logan se inchid frumos..

9: haionul de asemenea trebuie trantit deoarece nu se inchide singur, sub propria greutate..

10: plasticele exterioare, adica manerele, sunt de o calitate indoielnica..
bun.. personal nu voi achizitiona sandero.. prefer loganul.. mai ales ca vine cel restilizat.. sigur.. AFU este un mare + pentru sandero.. dar..
*



Impartasesc intru totul punctele 1 si 3.

27 Jun 2008, 22:21:
QUOTE(oboman1980 @ 26 Jun 2008, 12:21)
am testat si eu versiunea Laureat 1.6, aia de 9350 Euro si mie chiar mi-a placut. Daca as dispune de fonduri si maine m-as duce la reprezentanta sa o comand. Doar ca as lua motorul de 1.4 ca m-am obisnuit cu el pe solenza mea.

In rest sa auzim numai de bine
*



Esti masochit? (mai ales ca conduci Solenza)

This post has been edited by mark``: 27 Jun 2008, 22:21


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 27 Jun 2008, 22:38
Post #1211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(nh1980ro @ 27 Jun 2008, 19:36)
Am mai spus si mai sus. Crezi ca Adidas o sa micsoreze preturile pentru ca unii chinezi fac pe vapor Adibas la pret mic?
Si nu stiu daca ai observat, dar in Romania masinile scumpe nu sunt chiar rare.
Deci putina atentie la detalii din partea producatorilor n-ar strica.
*



Tu daca nu-ti dai in petec, nu-ti place asai ?
Nu o sa micsoreze Adidas preturile din cauza lu Adibas, dar din cauza lu' Nike cel mai probabil, pentru ca joaca in aceeasi liga cu Nike nu cu Adibas.
Cum nici Mercedes nu o sa reduca din cauza Loganului, dar posibil din cauza BMW-ului sa reduca.
Cee'd desi ii din liga superioara reduce ca sa se apropie si sa fure clienti din liga inferioara, si nu numai ei, ci si altii.
Si pentru asta nu-ti tre studii de economie si altele, iti trebuie numai un minim de logica.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NascuToamna
post 28 Jun 2008, 01:52
Post #1212


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 6 October 06




hmm... nu stiu ce sa zic de cursa pedalelor, mie mi s-a parut identica cu a ricarui alt logan. doar ca mult, muuult mai moi decat cele din primele loturi. seamana cu cele noi. mie mi s-a parut ca trage si e mai fasneata decat fratele mai mare. chit ca proportiile sunt asemanatoare, cred ca si distributia greutatii influenteaza demarajul si tinuta la drum intins. ce pot sa va zic e ca nimeni nu a mers la consum la drive-testul pt presa din croatia... colegul meu de la prosport m-a luat cu 5km/h in plus, eu reusind sa prind doar 160km/h. totusi masina parea ca poate mai mult, insa dupa ce cu un logan cu notorizare identica, 1.6, 90cp, un coleg a prin 200 pe o sosea turceasca nu mai mira nimic. sincer mi s-a parut mult mai bine antifonata.
nu stiu de ce am o senzatie de deja-vu... la fel erau si comentariile la lansarea loganului. cand am cumparat, la vremea aceea imi era si frica sa fortez masina pt ca aveam in cap toate hibele enumerate de altii. sigur vor exista multe comentarii negative, multe comparatii cu marci nemtesti, mult prea indragite si supraevaluate pe la noi, iar sandelul se va vinde oricum...


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dCI 2007
http://romanian-spotters.forumer.ro/trip-reports-f9/bucuresti-olbia-marrakech-cu-krp-test-drive-dacia-duster-t3907.htm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 28 Jun 2008, 06:11
Post #1213


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(NascuToamna @ 28 Jun 2008, 02:52)
un coleg a prin 200 pe o sosea turceasca nu mai mira nimic. sincer mi s-a parut mult mai bine antifonata.


La lansarea Loganului de acum 4 ani? Cand bizonul de ziarist s-a rasturnat cu masina? Vai de capul nostru de presa auto.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jun 2008, 12:20
Post #1214


-


Group: Members
Posts: 22.604
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(klaus @ 27 Jun 2008, 23:04)
Alti producatori scot masini ieftine, atât decât că le vand mai scump...
Da, dar nu din bara in bara ca la Logan. Si pejoul ala este o exceptie ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut16031987
post 28 Jun 2008, 13:44
Post #1215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 29 May 06




din curiozitate m-am urcat intr-un sandero laureat. Ce am observat si mi s-a parut ciudat a fost un capac aflat langa manerul interior al usii. M-am gandit pentru moment ca ar putea fi un capac care sa mascheze vreun surub, dar m-am mai gandit la altceva, si anume ca acel capac inlocuieste ceea ce ar fi trebuit sa existe acolo, si anume buton pentru deschiderea/ inchiderea geamului, acel capac avand o forma dreptunghiulara asemanatoare unui buton. Astept pareri?

This post has been edited by ionut16031987: 28 Jun 2008, 13:45


--------------------
dacia preference/ dacia 1310 tlx 2005 1.4 mpi,/ 1989 - IF 01 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NascuToamna
post 28 Jun 2008, 13:54
Post #1216


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 6 October 06




am vazut si eu capacelele si am intrebat la briefing daca vor exista ceva modificari pe viitor. din cate am auzit in rusia exista incalzire in scaune pe Logan, asa ca au butonul de actionare acolo unde la noi exista doar un loc care poate fi decupat, asemanator cu ce ai vazut tu pe usi. raspunsul oficialilor a fost ca masina ar putea suferi modificari pe viitor, gen deschiderea geamurilor de pe usi sau oglinda de cutoazie culisanta la sofer. eu cred ca locul e lasat pt anumite versiuni din anumite tari...



QUOTE(ssilviu @ 28 Jun 2008, 07:11)
La lansarea Loganului de acum 4 ani? Cand bizonul de ziarist s-a rasturnat cu masina? Vai de capul nostru de presa auto.
*



gandeste-te logic, daca se rasturna la 200 la ora nu mai ramanea mare lucru din el... doamne fereste. s-a intamplat acum doi ani, intr-o delegatie si in mare au contribuit si pantele din zona... in 2004 la lansare nu s-a rasturnat nici un baiat care lucra in presa wink.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dCI 2007
http://romanian-spotters.forumer.ro/trip-reports-f9/bucuresti-olbia-marrakech-cu-krp-test-drive-dacia-duster-t3907.htm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 28 Jun 2008, 14:23
Post #1217


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Capacul ala acopera prinderea manerului de fata de usa. In "manerul" de la Logan acolo este o scobitura.


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 28 Jun 2008, 15:11
Post #1218


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(NascuToamna @ 28 Jun 2008, 14:54)
in 2004 la lansare nu s-a rasturnat nici un baiat care lucra in presa  wink.gif
*



Eh, erai tu prea mic pe vremea aia ca sa-ti amintesti happy.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NascuToamna
post 28 Jun 2008, 16:23
Post #1219


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 6 October 06




nu intelegi... stiu ca s-a rasturnat o masina, din vina soferului. am zis ca nu s-a rasturnat un baiat si ca persoana respectiva nu lucra in presa...


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dCI 2007
http://romanian-spotters.forumer.ro/trip-reports-f9/bucuresti-olbia-marrakech-cu-krp-test-drive-dacia-duster-t3907.htm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 28 Jun 2008, 16:36
Post #1220


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




ce parere sa mai am de sandero daca pitesti incepe sa se umple de ele. intr-un an daca o tine tot asa o sa se vinda super bine.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serry
post 28 Jun 2008, 22:16
Post #1221


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 8 December 04




QUOTE(NascuToamna @ 27 Jun 2008, 19:20)
la drivetest am observat ca sandero are demaraj bun si cu aerul conditionat pornit. imi aduc aminte cu nostalgie de lipsa de putere resimtita cand plecam de pe loc cu AC-ul pornit la Logan si calcam cu sete acceleratia...
*



Pot sa confirm si eu ca Sandero demareaza mai bine decat un Logan. Povestea e ca in timpul opratiunii "Porti Deschise" eram prin oras cu Loganul meu 1.6. La semafor un Sandero statea la rosu. Ma apropii de el si opresc in asa fel incat sa pot sa observ mai bine detaliie. Am oprit practic cam la fel cu el si am putut sa observ ca erau 4 pasageri in Sandero 1.6 Laureat. Eu eram singur. La verde am demarat amandoua masinile fara menajamente(eu vroiam doar sa testez demarajul meu ei vroiau sa testeze Sandero) si nu am avut nici o sansa. Sper sa nu se interpreteze ca vroiam sa fac concurs sau alte chestii. Pur si simplu neavand timp de test cu Sandero am avut ocazia sa testez demarajul celor doua in alt fel. Eu aveam AC pornit, la Sandero nu stiu daca era pornit AC, insa imi vine greu sa cred ca pe caldura de afara(30-32 grade) puteau merge 4 oameni maturi fara AC.
Pentru mine e clar. Sandero demareaza mai bine decat Logan(Loganul meu).
Poate alte Loganuri sunt mai rapide wacko.gif sau o sa zica unii ca depinde de stilul de condus insa in 100m cu pedala in blana nu prea cred ca poate fi vorba de stil de condus. Nici nu am apucat sa-i dau a treia.

Cam asta e povestea mea cu impresii despre Sandero.


--------------------
Dacia Logan Ambition - XX-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 28 Jun 2008, 22:35
Post #1222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




Tare mi-a placut aceasta masinuta, si eram decis sa iau unul... Mi-a placut exteriorul, forma bordului, calitatea fetei usii, portbagajul, pana cand mi-am pus mana pe comenzile climei... wacko.gif Plastic ieftin, nefinisat, cand le miscai simteai cum se misca mecanica realizata din plastic total. Am si coborat din masina, foarte dezamgit sad.gif Daca asa arata partea climei, oare si in alte parti tot asa este? Butonul de la A/C arata ca butonul unui pix... 182.gif .Poate cu timpul o sa remedieze acest aspect, dar pana atunci cred ca o sa aleg o alta masina... plange.gif

This post has been edited by csimby: 28 Jun 2008, 22:36


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 29 Jun 2008, 03:34
Post #1223


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Cateva clipuri/articole cu teste facute de francezi si un review:

http://videos.tf1.fr/video/sport/automoto/...a-sandero-.html

http://www.autonews.fr/fr/multimedia/video...-sandero-1.html

http://news.caradisiac.com/Dacia-Sandero-l...-excellence-407

http://www.321auto.com/Actu/Essais/DACIA-Sandero-14_MPI.asp

... maiahiii.
Daca nu intelegeti folositi google translate pentru articole. Oricum in toate iese bine. smile.gif)

Bonus:
http://www.spiegel.de/auto/fahrberichte/0,...,560904,00.html
undeva la mijlocul articolului asta din care nu inteleg nimic biggrin.gif , e o casuta denumita Soundcheck - acolo se gasesc sunetele pe care le face Sandero in diferite ipostaze: demaraj, pornire motor, manevrare A/C (asta trebe sa fie interesant), semnalizare.


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 29 Jun 2008, 08:53
Post #1224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




apropo de teste autonews.de a acordat masinii 4 stele din 5 posibile. Un test drive de 7 pagini cu sandero aici: http://www.auto-news.de/auto/tests/anzeige...m-Test_id_21928



rating_1.0.gif
rating_1.0.gif
rating_1.0.gif
rating_1.0.gif
rating_0.0.gif


21928_1214210308246.jpg
21928_1214210248113.jpg

This post has been edited by aphophis: 29 Jun 2008, 08:54


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 29 Jun 2008, 10:06
Post #1225


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




M-am uitat pe situl ala minune iar noul Mondeo 2.2tdci cu 175CP a luat tot 4 stele!
Sandero e un Mondeo killer! biggrin.gif


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 29 Jun 2008, 11:06
Post #1226


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




@aphopis, pacat ca ii in germana ...

This post has been edited by AR-18-MOS: 29 Jun 2008, 11:07


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 29 Jun 2008, 13:12
Post #1227


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




QUOTE(zanzie @ 29 Jun 2008, 11:06)
M-am uitat pe situl ala minune iar noul Mondeo 2.2tdci cu 175CP a luat tot 4 stele!
Sandero e un Mondeo killer!  biggrin.gif
*



Sa nu exageram. A luat 4 stele raportat la pret. In gluma da, este Mondeo killer, in sensul ca poate se va deschide lumea si catre conceptul asta de masina A to B.
De ani de zile constructorii pun din ce in ce mai multa tehnologie pe masini, si cred ca ne-am pierdut cu totii simtul a ceea ce este necesar. Vrei home-cinema? Exista JVC, Panasonic, iti iei acasa. Vrei masaj in scaune? Exista saloane care o fac mai bine decat scaunul gandit de un inginer neamt. (pe cine preferi sa te maseze... o masinarie iesita din capu neamtului sau o bruneta voluptoasa?); etc.
A, ok, ce tine de siguranta rutiera, nu se discuta (pasiva sau activa). Atata vreme cat toate sistemele astea de corectare a traiectoriei si, daca se ajunge acolo, protectie la coliziuni isi arata functionalitatea si salveaza vieti (si bani), dupa parerea mea ar trebui chiar impuse constructorilor pentru a fi oferite standard. Si nu sunt nebun, bineinteles ca si dotarile de confort sunt necesare; de exemplu A/C, care e mai mult decat doar necesar confortului.
Daca un constructor a speculat nevoia unei astfel de masini care se intoarce la radacini, bravo lor. Chestia e sa o faca bine si de fapt cred ca aici e marea controversa care se poarta. Nu cred ca e cineva care sa nu fie deacord cu acest nou concept. Sau poate nu-l inteleg.
A reusit Renault sa faca masina aia A to B (apropo, asta am inventat-o pe loc deci e trademark icon_mrgreen.gif )? Nu stiu.


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 29 Jun 2008, 13:42
Post #1228


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(Stefan @ 29 Jun 2008, 13:12)
De ani de zile constructorii pun din ce in ce mai multa tehnologie pe masini, si cred ca ne-am pierdut cu totii simtul a ceea ce este necesar. ...


Bun dar o pozitie optima la volan inseamna ca nu e necesara?
Pai raman la Loganul actual si mai strang ceva bani pentru o masina in care sa stau normal la volan.
Salutare.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 29 Jun 2008, 13:45
Post #1229


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Eu n-am zis nimic de Sandero. Nu am zis ca le-a reusit implementarea conceptului. Am zis ca idee e frumoasa. Restul... vedem ce-i cu pozitia aia la volan; oricum mie imi place cum stau in Sandero. E adevarat ca se potriveste mai bine persoanelor inalte, ca mine. Mai ales cu volanu ala care nu prea merge dat mai jos.


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 29 Jun 2008, 14:13
Post #1230


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Si mie imi placea mai mult cum stateam in berlinele de dupa '99 decat in Sandero, dar la acelea le lipseau multe alte chestii.. smile.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
45 Pages « < 39 40 41 42 43 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 20:55
Forum Renault