Kit admisie, cine stie??
![]() ![]() ![]() |
Kit admisie, cine stie??
Calin_UKU |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 May 08 From: Bistrita-Cluj ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
2002
- bn01uku
|
|||
Reckno |
![]()
Post
#92
|
![]() Adaug tampiti in lista de warn logs! Group: Members Posts: 523 Joined: 18 June 07 ![]() |
Daca vreti cip sport pe motor, scoatere limitare etc...dati-mi pm
|
--------------------
Renault
Megane
Coupe 2011
- MAG
|
|
melomanuu |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 600 Joined: 10 March 07 From: Timisoara ![]() |
Eu am dat jos filtrul sport pentru ca acum mai mult se plimba prietena mea cu masina iar ei nu-i trebe filtru sport, oricum nu stie la ce foloseste si plus de aia intra mult mai multa mizerie in motor
|
--------------------
dacia
super nova
2001 clima
- TM86SRG
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#94
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
oricum nu se simte nimic cu un filtru sport doar un zgomot mai mare la admisie generat de motor in rest nu se simte de loc. Trebuia ca pe fiecare cilindru sa ai cate un filtru ... in fine alte modificari cea ce la super nova nu se poate.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
melomanuu |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 600 Joined: 10 March 07 From: Timisoara ![]() |
Deci daca stai si compari motorul de SN cu un motor de golf 3 sau stiu eu, vr-un opel astra mai vechi o sa ajungi la concluzia ca motorul de sn este al naibii de simplu si poti face destul de multe pe la el dar categoric nu renteaza pentru ca o sa te coste foarte mult. Asa ca daca pui un filtru sport si o toba sport sunetul este demential, cu toate ca poate nu mai ai 75 CP poate ai 77, dar credeti-ma sunt destui prosti care ca creada ca de fapt tu ai vreo 100-150 cp
|
--------------------
dacia
super nova
2001 clima
- TM86SRG
|
|
klaus |
![]()
Post
#96
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
da' ce are asa complex un motor de golf 3 sau de astra mai vechi de ala e dsn e "asa de simplu"?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#97
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
melomanuu nu vad sa scoti tu 77 cp doar cu un filtru sport si o evacuare finala sport daca nu e modificata adimisa in motor implicit evacuarea care sa plece de la motor implicand serpisori. Ca urla urla si un motor de 1300 fara filtru de aer si urla mau rau decat DSN-ul doarece dsn-ul are tulumba de admisie din plastic iar sunetul e atenuat pe cand la 1300 iese prin carburator rapid sunetul si zici ca ai 100 cp cand colo 60 cp si aceeia trasi de par.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Eu am K&N pe masina, kit-ul dedicat pt tipul asta de motor, cei care zic ca nu se simte nimic cu filtru sport ori nu au vazut un filtru sport pe masina niciodata ori asa au auzit la altii si duc vorba mai departe... Iarna am pus filtrul stock pe masina (e aer rece destul) iar in ziua cand l-am schimbat cu filtrul K&N am simtit cel mai bine diferenta... Cuplul la turatii joase e putin mai prost (isesizabil as spune) in schimb dupa 4000 de ture simti din plin ca e altceva acolo. Sunetul nu mai zic, cu pedala calcata la maxim pe banda 1 sperii copii de pe trotuar. Si ca sa fiu "on-topic" cat de curand sper sa reusesc sa aduc filtrul putin mai spre masca, sa traga aer mai rece... Poate ma ajuta si pe mine cineva cu o teava de inox/aluminiu de 76mm diametru... Spor tuturor la modificari!
|
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
melomanuu |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 600 Joined: 10 March 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(klaus @ 9 Apr 2009, 17:54) Nu stiu daca ai avut ocazia sa desfaci macar un monopunct de pe un golf 3 sa vezi cat de complicat ii fata de multipunctu de pe SN. Era un exemplu oarecare si probabil as mai putea continua QUOTE(djasu82 @ 9 Apr 2009, 18:35) melomanuu nu vad sa scoti tu 77 cp doar cu un filtru sport si o evacuare finala sport daca nu e modificata adimisa in motor implicit evacuarea care sa plece de la motor implicand serpisori. Ca urla urla si un motor de 1300 fara filtru de aer si urla mau rau decat DSN-ul doarece dsn-ul are tulumba de admisie din plastic iar sunetul e atenuat pe cand la 1300 iese prin carburator rapid sunetul si zici ca ai 100 cp cand colo 60 cp si aceeia trasi de par. Daca ii sa o luam asa SN nu are cu exactitate 75 cp. Tot timpu ramane o marja in functie de presiunea atmosferica, de calitatea benzinei, buji, ulei etc. Asa ca daca prinzi una din zilele bune poti atinge cei 77 cp teoretic sau cel putin sa traga mai bine ca inainte. In orice caz si eu am avut filtru sport si stiu ce este aia si nu zic ca nu are un sunet demential doar ca mult este efectul placebo. Problema este ca foarte mult praf intra in motor, de aia l-am si dat jos |
--------------------
dacia
super nova
2001 clima
- TM86SRG
|
|
Calin_UKU |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 May 08 From: Bistrita-Cluj ![]() |
Montajul pe care il am eu la admisie: Racord flexibil termo-izolant de la Pipercross+Teava inox. Diametrul admisie este de 70.
In poza 2 se poate vedea si surubul de la siguranta de pe capota.(pt cine ma rugat sa pun poze) Attached thumbnail(s) DSCF1871.JPG ( Size: 573.72k ) Number of downloads: 1107 DSCF1872.JPG ( Size: 558.94k ) Number of downloads: 1214 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002
- bn01uku
|
|
klaus |
![]()
Post
#101
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nici nu se-ncalzeste foarte tare teava aia de inox cu contact termic direct pe capacul culbutorilor... Banuiec ca d-aia era necesar racord flexibil termoizolat...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Calin_UKU |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 May 08 From: Bistrita-Cluj ![]() |
chiar nu se incalzeste de loc, si eu am ramas uimit.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002
- bn01uku
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
Normal ca nu se incalzeste ca e metal nu e ca plasticu
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
Marco24 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 592 Joined: 22 February 06 From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea ![]() |
..ce zice klaus si ce intelegeti voi
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v / BMW E46
|
|
CrysMM |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu ![]() |
Ma gandeam si eu la un filtru sport. Ca montare ziceam sa fie direct pe corpul clapeta, ma refer la cel conic. Apoi o priza de aer in capota. In aces caz nu mai trebuiesc racorduri facute si este destul de elegant. Mai ales priza de aer, daca este bine montata si estetica. Ce parere aveti?
Sau mai bine un set de bujii adevarate? Mie i-mi place cum arata tulumba aia la filtrul de aer stock. Daca as gasi si un furtun elegant ... |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
NsL |
![]() ![]()
Post
#106
|
![]() Membru Nazdravan Group: Members Posts: 113 Joined: 3 March 08 From: PLOIESTI Pitesti ![]() |
QUOTE(CrysMM @ 3 May 2009, 22:49) Cum mi-a recomandat si mie 26KBE iti recomand si eu tie : daca ai cunostiinte pe la cei de la ApaNova ,Romtelecom sau alte firme care lucreaza cu cabluri ,racorduri sau pur si simplu unde vezi niste muncitori care fac sapaturi prin oras sa schimbe fire sau conducte ,roaga-i ( cu un Pet de 2 Litri de bere ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
SUPER NOVA
2002
- PH xx XXX
|
|
CrysMM |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu ![]() |
Este de 0.55 furtunul. Am gasit ceva de genul asta la un magazin. Dar nu mi-a placut, era rosu. Poate gasesc altceva. Cat despre pozitionarea lui, daca gasesc o metoda eleganta sa-l pun in fata bine, daca nu sa stea acolo unde este. Eu ma gandeam la o priza de aer. Cred ca merge racordata si la furtun. Filtru sport nu mai vreau. Bani multi nu dau pe el. Din cel ieftin am vazut ce face. Un amic are 70.000 km cu masina (de noua) si filtru sport ieftin tot de noua. L-a schimbat de 3 ori pana acum si spalat la fiecare 5.000 km. Acum are mizerie in motor. Nu multa dar are. A fost nevoit sa faca un motor flush si s-au mai indreptat lucrurile dar tot mai este mizerie. Plus ca se misca bine masina asa cum este (exceptie cand pica cate ceva si ma ia cu necurati de imi vine sa-i dau foc).
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#108
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Filtru sport de carbon ala da se merita dar nu va vad pe nici unu sa dati 200-300 de lei poate si mai bine. Eu cum am spus sunt multumit de cel normal.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
Eu am vazut un sistem de admisie la Renault Megane cu motor de 1.6 8v din 2000. Este cel de fabrica iar motoru seama leit cu cel de 1.4 de pe dsn, cu exceptia adimisiei. Ma gandeam poate la un astfel de sistem. Sunt curios daca admisia de pe un Megane 1.6 8v s-ar potrivi la un dsn?? In plus asta permite montarea unu filtru sport langa baterie si mai departe de motor, ca sa traga aer mai rece
![]() Ce parere aveti ? 5 Jun 2009, 20:36: Desigur, o astfel de admisie inseamna si un alt corp clapeta ![]() This post has been edited by Costi.88: 5 Jun 2009, 20:36 Attached thumbnail(s) megan_avariat_010.jpg ( Size: 75.73k ) Number of downloads: 1021 megan_avariat_011.jpg ( Size: 78.41k ) Number of downloads: 978 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#110
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu observi ca are colectorul de admisie din aluminiu din ce vad eu in poza.
This post has been edited by djasu82: 5 Jun 2009, 22:06 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
Am observat ca e acceleratie electronica, dar asta nu se poate modifica usor sa fie mecanica prin simpla eliminare a acelui servomotor ? Am observat ca acel colector este din aluminiu, insa nu am idee daca s-ar potrivi la SN. In fine eu doar am dat o sugestie pentru un kit de admisie.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Daca va uitati atent in poze o sa vedeti cablul de acceleratie la motorul ala... Fratele meu are un Megane 1,6 8v si admisia e total diferita... si unde ai vazut tu asemanarea dintre motoare? In afara de evacuare, bloc motor si capac culbutori e total altfel (si suportii sunt altii)... Si cu ce te ajuta sistemul ala? Unde crezi tu ca ai sa ai loc la motorul de SN sa pui carcasa aia de filtru?
|
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
Pai eu ma referam la un filtru sport pus in locul acelei carcase.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#114
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si ce te costa sa faci rost de un furtun asa cum l-am pus eu la super nova ... daca doresti filtru sport iti recomand filtru din carbon dar costa in rest nu-ti sugerez ca distrugi motorul. Oricum nu vei creste performatele motorului chiar daca il lasi si fara filtru. Daca ai dori perfomante ar trebui sa elimini colectorul de admisie iar pe fiecare admisie de la motor ar trebuie coprpuri clapeta iar axul de la clapeta de acceleratie sa fie legate impreuna toate cele 4 . Asa da o sa devin motorul foarte dinamic si poti creste puterea nu stiu oricum sare de 12% poate si mai bine daca modifici evacuarea. Puterea creste fiindca fiecare cilindru isi ia amestecul preparat separat la fel cum sunt motoarele pe carburator.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
Cate o clapeta de acceleratie pe fiecare cilindru... asta ar fi tare
![]() Ar creste puterea si motorul ar avea un raspuns mult mai bun la apasarea pedalei. Dar apare o problema. Din ce stiu eu SN nu are debitmetru de aer, in schimb are un senzor ( sau 2 senzori, asta nu stiu sigur) care tin locul acelui debitmetru. In cazul in care pui cate clapeta de acceleratie pe fiecare cilindru, ce te faci cu acel senzor? Unde il mai fixezi? Aici nu stiu ce sa zic. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
melomanuu |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 600 Joined: 10 March 07 From: Timisoara ![]() |
degeaba pui 4 corpuri clapeta ca nu o sa rezolvi nimic. Nu seamana carburatorul cu injectia. La carburator puneai cate unu pe fiecare cilindru si mergea, la injectie nu. Daca pui cate o clapeta pe fiecare cilindru, lucru greu realizabil, tre sa resoftezi calculatorul pentru a primi un debit mai de benzina pe injectoare, poate chiar sa le schimbi cu unele mai mari si cel mai probabil sa schimbi si pompa de benzina sa poata baga presiune mai mare. Asa ca mai gandeste-te...
|
--------------------
dacia
super nova
2001 clima
- TM86SRG
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Asa ceva? Se poate in principiu pe orice masina... Ideea e ca trebuie rescris softul de la 0 si trebuie investit f mult in piese...
|
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
B_i_t_z_a |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 745 Joined: 8 May 09 From: The Land Of Opportunities ![]() |
Am si eu o intrebare,daca gasesc un filtru sport care sa potriveasca in cutia originala,fara nici o modificare,doar inlocuirea celui vechi,ma ajuta la ceva.Nu ezitati sa ma ajutati si cu ceva link`uri sau preturi.Multumesc
![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
2003 Clima
- BH-85-BIT
|
|
Calin_UKU |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 May 08 From: Bistrita-Cluj ![]() |
filtre pe inlocuitor gasesti la cei de la Green Filters.
vezi aici http://www.logantuning.ro/lt/categories/index/3 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002
- bn01uku
|
|
B_i_t_z_a |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 745 Joined: 8 May 09 From: The Land Of Opportunities ![]() |
Acum ca am gasit ce cautam,ma intreb merita acei bani,se simte vre`o diferenta,afecteaza consumul,....sau mai bine cumpar un filtru original cu 50 ron,si il schimb mai des?Bafta
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2003 Clima
- BH-85-BIT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 21:26 |