DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Kit admisie, cine stie??

Calin_UKU
post 30 Sep 2008, 23:19
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 May 08
From: Bistrita-Cluj




Melomame ai filtru conic in carcasa sau fara carcasa?


--------------------
Dacia SuperNova 2002 - bn01uku
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reckno
post 3 Apr 2009, 09:13
Post #92


Adaug tampiti in lista de warn logs!


Group: Members
Posts: 523
Joined: 18 June 07




Daca vreti cip sport pe motor, scoatere limitare etc...dati-mi pm


--------------------
Renault Megane Coupe 2011 - MAG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melomanuu
post 5 Apr 2009, 02:04
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 600
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




Eu am dat jos filtrul sport pentru ca acum mai mult se plimba prietena mea cu masina iar ei nu-i trebe filtru sport, oricum nu stie la ce foloseste si plus de aia intra mult mai multa mizerie in motor


--------------------
dacia super nova 2001 clima - TM86SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Apr 2009, 07:49
Post #94


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




oricum nu se simte nimic cu un filtru sport doar un zgomot mai mare la admisie generat de motor in rest nu se simte de loc. Trebuia ca pe fiecare cilindru sa ai cate un filtru ... in fine alte modificari cea ce la super nova nu se poate.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melomanuu
post 9 Apr 2009, 16:43
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 600
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




Deci daca stai si compari motorul de SN cu un motor de golf 3 sau stiu eu, vr-un opel astra mai vechi o sa ajungi la concluzia ca motorul de sn este al naibii de simplu si poti face destul de multe pe la el dar categoric nu renteaza pentru ca o sa te coste foarte mult. Asa ca daca pui un filtru sport si o toba sport sunetul este demential, cu toate ca poate nu mai ai 75 CP poate ai 77, dar credeti-ma sunt destui prosti care ca creada ca de fapt tu ai vreo 100-150 cp


--------------------
dacia super nova 2001 clima - TM86SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Apr 2009, 16:54
Post #96


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




da' ce are asa complex un motor de golf 3 sau de astra mai vechi de ala e dsn e "asa de simplu"?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Apr 2009, 17:35
Post #97


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




melomanuu nu vad sa scoti tu 77 cp doar cu un filtru sport si o evacuare finala sport daca nu e modificata adimisa in motor implicit evacuarea care sa plece de la motor implicand serpisori. Ca urla urla si un motor de 1300 fara filtru de aer si urla mau rau decat DSN-ul doarece dsn-ul are tulumba de admisie din plastic iar sunetul e atenuat pe cand la 1300 iese prin carburator rapid sunetul si zici ca ai 100 cp cand colo 60 cp si aceeia trasi de par.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogyciu
post 25 Apr 2009, 20:46
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.017
Joined: 11 July 07
From: Constanta




Eu am K&N pe masina, kit-ul dedicat pt tipul asta de motor, cei care zic ca nu se simte nimic cu filtru sport ori nu au vazut un filtru sport pe masina niciodata ori asa au auzit la altii si duc vorba mai departe... Iarna am pus filtrul stock pe masina (e aer rece destul) iar in ziua cand l-am schimbat cu filtrul K&N am simtit cel mai bine diferenta... Cuplul la turatii joase e putin mai prost (isesizabil as spune) in schimb dupa 4000 de ture simti din plin ca e altceva acolo. Sunetul nu mai zic, cu pedala calcata la maxim pe banda 1 sperii copii de pe trotuar. Si ca sa fiu "on-topic" cat de curand sper sa reusesc sa aduc filtrul putin mai spre masca, sa traga aer mai rece... Poate ma ajuta si pe mine cineva cu o teava de inox/aluminiu de 76mm diametru... Spor tuturor la modificari!


--------------------
.... .... .... - ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melomanuu
post 25 Apr 2009, 22:38
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 600
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




QUOTE(klaus @ 9 Apr 2009, 17:54)
da' ce are asa complex un motor de golf 3 sau de astra mai vechi de ala e dsn e "asa de simplu"?
*




Nu stiu daca ai avut ocazia sa desfaci macar un monopunct de pe un golf 3 sa vezi cat de complicat ii fata de multipunctu de pe SN. Era un exemplu oarecare si probabil as mai putea continua



QUOTE(djasu82 @ 9 Apr 2009, 18:35)
melomanuu nu vad sa scoti tu 77 cp doar cu un filtru sport si o evacuare finala sport daca nu e modificata adimisa in motor implicit evacuarea care sa plece de la motor implicand serpisori. Ca urla urla si un motor de 1300 fara filtru de aer si urla mau rau decat DSN-ul doarece dsn-ul are tulumba de admisie din plastic iar sunetul e atenuat pe cand la 1300 iese prin carburator rapid sunetul si zici ca ai 100 cp cand colo 60 cp si aceeia trasi de par.
*




Daca ii sa o luam asa SN nu are cu exactitate 75 cp. Tot timpu ramane o marja in functie de presiunea atmosferica, de calitatea benzinei, buji, ulei etc. Asa ca daca prinzi una din zilele bune poti atinge cei 77 cp teoretic sau cel putin sa traga mai bine ca inainte. In orice caz si eu am avut filtru sport si stiu ce este aia si nu zic ca nu are un sunet demential doar ca mult este efectul placebo. Problema este ca foarte mult praf intra in motor, de aia l-am si dat jos


--------------------
dacia super nova 2001 clima - TM86SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Calin_UKU
post 26 Apr 2009, 14:25
Post #100


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 May 08
From: Bistrita-Cluj




Montajul pe care il am eu la admisie: Racord flexibil termo-izolant de la Pipercross+Teava inox. Diametrul admisie este de 70.
In poza 2 se poate vedea si surubul de la siguranta de pe capota.(pt cine ma rugat sa pun poze)

Attached thumbnail(s)
DSCF1871.JPG ( Size: 573.72k ) Number of downloads: 1107
DSCF1872.JPG ( Size: 558.94k ) Number of downloads: 1214


--------------------
Dacia SuperNova 2002 - bn01uku
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Apr 2009, 16:24
Post #101


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nici nu se-ncalzeste foarte tare teava aia de inox cu contact termic direct pe capacul culbutorilor... Banuiec ca d-aia era necesar racord flexibil termoizolat...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Calin_UKU
post 26 Apr 2009, 17:09
Post #102


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 May 08
From: Bistrita-Cluj




chiar nu se incalzeste de loc, si eu am ramas uimit.


--------------------
Dacia SuperNova 2002 - bn01uku
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 26 Apr 2009, 21:15
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




Normal ca nu se incalzeste ca e metal nu e ca plasticu


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marco24
post 3 May 2009, 14:20
Post #104


Membru...


Group: Members
Posts: 592
Joined: 22 February 06
From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea




..ce zice klaus si ce intelegeti voi icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 16v / BMW E46
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 3 May 2009, 22:49
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Ma gandeam si eu la un filtru sport. Ca montare ziceam sa fie direct pe corpul clapeta, ma refer la cel conic. Apoi o priza de aer in capota. In aces caz nu mai trebuiesc racorduri facute si este destul de elegant. Mai ales priza de aer, daca este bine montata si estetica. Ce parere aveti?

Sau mai bine un set de bujii adevarate? Mie i-mi place cum arata tulumba aia la filtrul de aer stock. Daca as gasi si un furtun elegant ...


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NsL
post 10 May 2009, 04:27
Post #106


Membru Nazdravan


Group: Members
Posts: 113
Joined: 3 March 08
From: PLOIESTI Pitesti




QUOTE(CrysMM @ 3 May 2009, 22:49)
Mie i-mi place cum arata tulumba aia la filtrul de aer stock. Daca as gasi si un furtun elegant ...
*



Cum mi-a recomandat si mie 26KBE iti recomand si eu tie :
daca ai cunostiinte pe la cei de la ApaNova ,Romtelecom sau alte firme care lucreaza cu cabluri ,racorduri sau pur si simplu unde vezi niste muncitori care fac sapaturi prin oras sa schimbe fire sau conducte ,roaga-i ( cu un Pet de 2 Litri de bere happy.gif ) sa iti dea si tie 30 de centimetri de furtun de protectie flexibil de 0,5 (nu sunt sigur de dimensiune) si gata furtunul elegant tongue.gif ..plus ca il poti monta spre fata masinii (intre radiator si bara de sub capota ( sper ca intelegi unde)


--------------------
DACIA SUPER NOVA 2002 - PH xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 11 May 2009, 09:15
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Este de 0.55 furtunul. Am gasit ceva de genul asta la un magazin. Dar nu mi-a placut, era rosu. Poate gasesc altceva. Cat despre pozitionarea lui, daca gasesc o metoda eleganta sa-l pun in fata bine, daca nu sa stea acolo unde este. Eu ma gandeam la o priza de aer. Cred ca merge racordata si la furtun. Filtru sport nu mai vreau. Bani multi nu dau pe el. Din cel ieftin am vazut ce face. Un amic are 70.000 km cu masina (de noua) si filtru sport ieftin tot de noua. L-a schimbat de 3 ori pana acum si spalat la fiecare 5.000 km. Acum are mizerie in motor. Nu multa dar are. A fost nevoit sa faca un motor flush si s-au mai indreptat lucrurile dar tot mai este mizerie. Plus ca se misca bine masina asa cum este (exceptie cand pica cate ceva si ma ia cu necurati de imi vine sa-i dau foc).


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 11 May 2009, 16:02
Post #108


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Filtru sport de carbon ala da se merita dar nu va vad pe nici unu sa dati 200-300 de lei poate si mai bine. Eu cum am spus sunt multumit de cel normal.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costi.88
post 5 Jun 2009, 20:31
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.090
Joined: 16 September 07
From: Pitesti




Eu am vazut un sistem de admisie la Renault Megane cu motor de 1.6 8v din 2000. Este cel de fabrica iar motoru seama leit cu cel de 1.4 de pe dsn, cu exceptia adimisiei. Ma gandeam poate la un astfel de sistem. Sunt curios daca admisia de pe un Megane 1.6 8v s-ar potrivi la un dsn?? In plus asta permite montarea unu filtru sport langa baterie si mai departe de motor, ca sa traga aer mai rece 04.gif
Ce parere aveti ?

5 Jun 2009, 20:36:
Desigur, o astfel de admisie inseamna si un alt corp clapeta smile.gif

This post has been edited by Costi.88: 5 Jun 2009, 20:36

Attached thumbnail(s)
megan_avariat_010.jpg ( Size: 75.73k ) Number of downloads: 1021
megan_avariat_011.jpg ( Size: 78.41k ) Number of downloads: 978


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi 2008 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Jun 2009, 20:53
Post #110


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu observi ca are colectorul de admisie din aluminiu din ce vad eu in poza.

This post has been edited by djasu82: 5 Jun 2009, 22:06


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costi.88
post 5 Jun 2009, 21:30
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.090
Joined: 16 September 07
From: Pitesti




Am observat ca e acceleratie electronica, dar asta nu se poate modifica usor sa fie mecanica prin simpla eliminare a acelui servomotor ? Am observat ca acel colector este din aluminiu, insa nu am idee daca s-ar potrivi la SN. In fine eu doar am dat o sugestie pentru un kit de admisie. smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi 2008 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogyciu
post 5 Jun 2009, 21:49
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.017
Joined: 11 July 07
From: Constanta




Daca va uitati atent in poze o sa vedeti cablul de acceleratie la motorul ala... Fratele meu are un Megane 1,6 8v si admisia e total diferita... si unde ai vazut tu asemanarea dintre motoare? In afara de evacuare, bloc motor si capac culbutori e total altfel (si suportii sunt altii)... Si cu ce te ajuta sistemul ala? Unde crezi tu ca ai sa ai loc la motorul de SN sa pui carcasa aia de filtru?


--------------------
.... .... .... - ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costi.88
post 5 Jun 2009, 21:53
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.090
Joined: 16 September 07
From: Pitesti




Pai eu ma referam la un filtru sport pus in locul acelei carcase.


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi 2008 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Jun 2009, 22:12
Post #114


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si ce te costa sa faci rost de un furtun asa cum l-am pus eu la super nova ... daca doresti filtru sport iti recomand filtru din carbon dar costa in rest nu-ti sugerez ca distrugi motorul. Oricum nu vei creste performatele motorului chiar daca il lasi si fara filtru. Daca ai dori perfomante ar trebui sa elimini colectorul de admisie iar pe fiecare admisie de la motor ar trebuie coprpuri clapeta iar axul de la clapeta de acceleratie sa fie legate impreuna toate cele 4 . Asa da o sa devin motorul foarte dinamic si poti creste puterea nu stiu oricum sare de 12% poate si mai bine daca modifici evacuarea. Puterea creste fiindca fiecare cilindru isi ia amestecul preparat separat la fel cum sunt motoarele pe carburator.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costi.88
post 5 Jun 2009, 22:30
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.090
Joined: 16 September 07
From: Pitesti




Cate o clapeta de acceleratie pe fiecare cilindru... asta ar fi tare 04.gif
Ar creste puterea si motorul ar avea un raspuns mult mai bun la apasarea pedalei.
Dar apare o problema. Din ce stiu eu SN nu are debitmetru de aer, in schimb are un senzor ( sau 2 senzori, asta nu stiu sigur) care tin locul acelui debitmetru. In cazul in care pui cate clapeta de acceleratie pe fiecare cilindru, ce te faci cu acel senzor? Unde il mai fixezi? Aici nu stiu ce sa zic. ph34r.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi 2008 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melomanuu
post 5 Jun 2009, 22:42
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 600
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




degeaba pui 4 corpuri clapeta ca nu o sa rezolvi nimic. Nu seamana carburatorul cu injectia. La carburator puneai cate unu pe fiecare cilindru si mergea, la injectie nu. Daca pui cate o clapeta pe fiecare cilindru, lucru greu realizabil, tre sa resoftezi calculatorul pentru a primi un debit mai de benzina pe injectoare, poate chiar sa le schimbi cu unele mai mari si cel mai probabil sa schimbi si pompa de benzina sa poata baga presiune mai mare. Asa ca mai gandeste-te...


--------------------
dacia super nova 2001 clima - TM86SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogyciu
post 5 Jun 2009, 23:12
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.017
Joined: 11 July 07
From: Constanta




Asa ceva? Se poate in principiu pe orice masina... Ideea e ca trebuie rescris softul de la 0 si trebuie investit f mult in piese...


--------------------
.... .... .... - ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_i_t_z_a
post 11 Jun 2009, 20:41
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 745
Joined: 8 May 09
From: The Land Of Opportunities




Am si eu o intrebare,daca gasesc un filtru sport care sa potriveasca in cutia originala,fara nici o modificare,doar inlocuirea celui vechi,ma ajuta la ceva.Nu ezitati sa ma ajutati si cu ceva link`uri sau preturi.Multumesc wink.gif


--------------------
Dacia SuperNova 2003 Clima - BH-85-BIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Calin_UKU
post 12 Jun 2009, 07:59
Post #119


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 May 08
From: Bistrita-Cluj




filtre pe inlocuitor gasesti la cei de la Green Filters.
vezi aici http://www.logantuning.ro/lt/categories/index/3


--------------------
Dacia SuperNova 2002 - bn01uku
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_i_t_z_a
post 12 Jun 2009, 10:56
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 745
Joined: 8 May 09
From: The Land Of Opportunities




Acum ca am gasit ce cautam,ma intreb merita acei bani,se simte vre`o diferenta,afecteaza consumul,....sau mai bine cumpar un filtru original cu 50 ron,si il schimb mai des?Bafta


--------------------
Dacia SuperNova 2003 Clima - BH-85-BIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 21:26
Forum Renault