DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O rabla, ...modificarea motorului standard

ramon_1300
post 17 Jul 2008, 22:20
Post #121


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




Permitemi sa te felicit pt ce ai facut pana acum, galeria a iesit bine dar se putea si mai bine smile.gif. Parere: decupeaza `flansa` nu o lasa asa, in ideea de a lua contur. Daca tot te-ai chinuit atata pt admisie mai fa un efort si fa ceva cu evacuarea, nu cred ca face fata galeria de evacure la ce de ce va scoate motorul, un 4-2-1 ar fii beton fata de 4-1. O galerie 4--2-1 mareste cuplul, tinand cont ca tu nu vrei sa-l urci prea mult in ture ar fii perfect, cu ceva inox si rabdare ai sa construiesti una frumoasa. Ar mai fii ceva diametrul la iesire din detenta e mic tare modifica un pic si acolo. Succes


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 17 Jul 2008, 23:21
Post #122


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




e un 4-2-1 fortat, eu iti propun sa mergi cu 2 tevi de 30-35 pana langa cutie cat iti permite spatiu


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 18 Jul 2008, 04:12
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Am inteles in sfirsit care era problema ta cu galeria asta. Banuiesc ca se putea face ceva dar nu stiu daca merita, in sfirsit, acuma e depasita faza. De la ce masina e galeria asta?

Referitor la confectionarea din teava, e drept acolo exista niste unghiuri cam abrupte, dar se poate indoi teava daca chiar e nevoie. Si se poate si evaza daca e nevoie. E drept pare mai dificil dar nu e. Trebuie insa experienta.

Turnarea e varianta ieftina (si destul de buna in majoritatea cazurilor), ideea mea cu tevile a aparut din cauza ca te-am vazut muncind atita ca sa folosesti galeria aia care avea numai probleme. Eu am trecut prin acelasi lucru cu galeria de BMW dar in cele din urma am renuntat pentru ca am gasit o glerie originala pentru masina mea, asa ca n-avea sens sa ma apuc eu sa reinventez roata. Dar vezi tu, galeria pe care am gasit-o eu se potriveste perfect, n-am avut nimic de facut la ea.

Referitor la carburatorul tau, e ceva in neregula acolo. Eu insa n-as fi frezat corpul carburatorului ci as fi confectionat o noua timonerie. In felul asta carburatorul ramine intact. Asa cum ai facut tu, valoarea carburatorului a devenit brusc zero. Nu mai poate fi refolosit pentru alte aplicatii daca vei voi sa-l vinzi dupa experienta asta.

Din poza ta, piesele arata corect comparate cu carburatoarele mele pe care le-am luat cu mina mea de pe masina lor originala. brida de sincronizare a fost modificata la mine (am facut alta) pentru ca la BMW carburatoarele stau mai aproape unul de celalalt. Brida originala e pastrata in caz ca carburatoarele ajung de vinzare.

Piulitele de M8 cu pas de 1mm se vind pe aicea, dar nu sunt chiar banale. Cauta o Alfa GTV cu carburatoarele alea (banuiesc ca pentru prezoanele pe care sta carburatorul iti trebuie, ca le luasi de la alfa, iti trebuiesc piulitele cu pricina) si acolo le gasesti. Daca esti disperat pot sa-ti cumpar eu si sa-ti trimit dar nu ma intreba cit costa ca nu stiu. O idee ar fi sa inlocuiesti prezoanele cu pricina (care au filet de 8 cu pas de 1,25 pe o parte si 8 cu 1mm pe partea cealalta cu prezoane cu filet de 8 cu 1,25 pe toata lungimea. Daca ai noroc poti sa gasesti piulitele astea la pivotii inferiori la BMW 2002 sau seria NK dar numai daca au avut pivotii originali inlocuiti (pivotii originali au altfel de piulite).

This post has been edited by Gheorghedracu: 18 Jul 2008, 04:26


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 18 Jul 2008, 08:38
Post #124


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(Muttley @ 17 Jul 2008, 21:43)
[...]am vorbit cu cineva care lucreaza la o firma care face piese din cauciuc. Sper sa-mi aduca la timp niste cauciuc rezistent la temperaturi mari si benzina[...]
[...]siliconul de baie o fi rezistent la benzina?[...]
*


Siliconul de baie nu prea este rezistent la benzina. Ca sa nu risti, pune din faimosul Viktor Reinz intr-un recipient, lasa-l sa se usuce, apoi toarna peste el benzina. Nu stiu nici eu cum e cu asta, dar iti garantez ca Den Braven si Bison se distrug.

Temperaturile (daca nu intentionezi sa folosesti cauciucul la evacuare) nu sunt foarte mari; chiar daca piesele sunt in vecinatatea galeriei de evacuare, n-ar trebui sa depaseasca 90 de grade. La asa ceva, daca n-ai de ales, rezista cauciucul ce se folosea la camere de roti.

Bafta si da-i pornire!

This post has been edited by emircea: 18 Jul 2008, 08:39


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kta
post 18 Jul 2008, 08:52
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(Gheorghedracu @ 18 Jul 2008, 06:12)
Piulitele de M8 cu pas de 1mm se vind pe aicea, dar nu sunt chiar banale. Cauta o Alfa GTV cu carburatoarele alea (banuiesc ca pentru prezoanele pe care sta carburatorul iti trebuie, ca le luasi de la alfa, iti trebuiesc piulitele cu pricina) si acolo le gasesti.
*



N-o sa gaseasca in veci o Alfa GTV aici biggrin.gif (totusi exista o sansa in a gasi o Alfetta, Giulietta sau un 75 pe carburatie)

N-am inteles faza cu flansele pe care le-ai gasit si dup-aia le-ai taiat. Au devenit doua romburi puse unul peste altul. Asta puteai sa construiesti si tu.

La faza cu parghiile care loveau in carb, vezi sa nu le fi pus aiurea. Trebuia sa incerci sa pui sistemul la celalalt carb. Par ele identice (carburatoarele), dar nu sunt.

This post has been edited by kta: 18 Jul 2008, 08:55


--------------------
================= ================= ================== - ---------
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 19 Jul 2008, 08:39
Post #126


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(Muttley @ 18 Jul 2008, 09:07)
[...]siliconul vreau sa-l folosesc la interiorul bridelor. Acolo este un tronson scurt in care diametrul e mai mare, ceva de ordinul 45mm fata de 40 in rest. Vreau sa umplu golul cu silicon.
*

Furtunul dinter pompa de apa si radiator, cel superior, nu ajunge la 45 mm? are peretii grosi. Mai curand te orientezi spre o bucata de furtun de genul asta decat spre silicon. Parerea mea!

Despre piulite, intreaba meseriasii la care-ai apelat daca nu-ti pot face un set. Daca nu, taie prezoanele alea daca nu intra in gaura filetata sau, dupa caz, largeste gaurile, alte filetele si pune suruburi de 10, cu lungimea de care ai nevoie.

Bafta si treci mai departe! Si mai repede, ca ne grabim... 243.gif cheers.gif

Sau, varianta 2: faci tu bride, tot din aluminiu, la acelasi frezor cu flansa galerie-chiuloasa, cum trebuie si cu prezoane de care vrei. Daca te grabesti, dureaza cateva zile.

This post has been edited by emircea: 19 Jul 2008, 08:44


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 19 Jul 2008, 10:08
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




incearca sa inlocuiesti prezoanele cu unele cu filet cu pas normal (1,25mm) sau pune surburi scurte cu cap imbus sau cum le ziceti voi la care poti sa ajungi cu o cheie cu bila la capat.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 19 Jul 2008, 16:00
Post #128


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




rolleyes.gif e bine icon_mrgreen.gif sa mai pui poze rolleyes.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 20 Jul 2008, 06:06
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Nu rezolvi nimic daca folosesti saibe rigide sub suruburile de prindere ale carburatoarelor. O singura garnitura dinaia e destul pentru fiecare cuplaj, nu e nevoie pe ambele parti. Garniturile MISAB merg pe acest principiu. Acolo primesti niste siabe cu o parte groasa de cauciuc care vine sub piulita de fixare, partea de metal spre piulita, partea cu cauciuc spre carburator.

Si tie nu de socuri trebuie sa-ti fie frica ci de spumarea benzinei in carburator care e garantata daca n-ai garnituri elastice (stiu ca sunt unii care vor spune ca la ei nu se intimpla, dar asta e o curiozitate a naturii).


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Jul 2008, 12:30
Post #130


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Cauciucul ala, e cumva Viton?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ben et Seb
post 21 Jul 2008, 22:34
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 19 July 08




C'est vraiment un bon travail ça bravo !

tes brides pour les carburateurs sont magnifique, tu te débrouilles vraiment bien !!

c'est quoi comme carburateur ?

c'est impressionnant comme tu as réussi à adapter l'admission pour ton moteur... en France ce type d'admission coûte une fortune...


Bon courage pour la suite !!

BeN et SeB


--------------------
Renault /Nissan 4L/CLIO/ GT Turbo/ 350Z 1983
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Jul 2008, 23:55
Post #132


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Jiglerele de la carb-uri sunt ce trebuie? Adica, pentru motor de 1400?

Adu-ti aminte topicul meu, cu o 'conserva' de carburator pentru un motor de 1900 cmc, pus pe 1600, nu reuseam sa dam relantiul sub 1500 rpm.

Felicitari, spor la treaba si sa-i dai de cap odata!

P.S. Galeria de admisie arata acum a sculptura abstracta... biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 Jul 2008, 06:49
Post #133


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Dupa taiat, sudat frezat polisat galeriile, facut placi, flanse, bride, suruburi piulite la nenorocirea aia de galerie de admisie, cred ca te scuteai de multe probleme daca adaptai niste traductori de la o injectie de benzina (chiar de spernova) si te scuteai de muuuulta munca. Oameni sa ajusteze softul se gasesc, piese idem, si ramanea sa faci doar niste galerii din admisie, care puteau fi si din teava de pvc.
Tot respectul!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 Jul 2008, 09:14
Post #134


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ralantiul nu e influentat si de lipsa colectorului de evacuare?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 22 Jul 2008, 10:20
Post #135


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Stai asa... daca ai nivel mare in cnc, daca nu-si ia si aerul corespunzator, n-are de unde sa se tureze atat.

Da o pornire si astupa cu palmele admisia de aer, sa vezi ce se intampla (daca n-ai destule palme, mai ceri ajutoare). Ar trebui in mod normal sa se opreasca motorul, daca nu-si trage aer de prin alte parti.

Spor la treaba, fa-o sa mearga!


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 22 Jul 2008, 10:44
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Bravo neica, rezolva cu carburile, lasa aprinderea in pace e ok cum e.
Astept cu nerabdare sa faci si motorul, si sa vin in vizita de lucru.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mgi1400
post 22 Jul 2008, 11:30
Post #137


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 1 January 05




daca nu ai aer fals sunt desincronizate carburatoarele


--------------------
dacia/peugeot/fiat /// sport/406/punto *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 22 Jul 2008, 12:43
Post #138


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ba, repet. Rabla mergea cat de cat bine pana ai pus mana pe carburi. Cauta problema in zona aia. Ti-am mai zis....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Jul 2008, 12:55
Post #139


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Muttley @ 22 Jul 2008, 13:35)
Precizez ca ralantiul motorului (in ciuda valorii turatiei) e foarte rotund, motorul se-nvarte f cursiv, fara nicio vibratie.
*




care ralanti??? la turatia aia nu mai e ralanti demult. Ar fi culmea sa nu mearga rotund asa turat.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 22 Jul 2008, 13:19
Post #140


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Verifica inca o data jicloarele, si mai ales circuitul de relanti.

Attached File(s)
Attached File  dellorto.zip ( 84.13k ) Number of downloads: 138


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 22 Jul 2008, 17:25
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




Nu se compara nici o injectie standard cu 2 doua carburi Dellorto DHLA sau Weber DCOE.

This post has been edited by verde57: 22 Jul 2008, 17:26


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 22 Jul 2008, 17:30
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Ai verificat ca clapetele astupa ultima gaura de la progresie cind sunt inchise? Vezi ca e posibil ca sa ai o gaura de progresie neastupata chiar daca celelalte sunt. Cite gauri de progresie au carburatoarele, 3 sau 5? (nu e nevoie sa le desfaci, poti sa desfaci doar suruburile alea mari din spate verticale si afli). Cu ocazia asta vezi si daca clapeta se inchide in spatele lor sau ba.

This post has been edited by Gheorghedracu: 22 Jul 2008, 17:31


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 22 Jul 2008, 21:01
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




exact chestia asta mi s-a intamplat mie cu un weber de r18 pe care l-am montat pe vechiul motor. era de motor de 1.6 deci nu se pune problema de setari ale carburatorului. cand il porneam, statea la 2000-2500 rpm.

bine, la mine cred totusi ca era aer fals pentru ca eliminasem tot mecanismul de soc automat si cred ca nu am astupat cum trebuie toate gaurile.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 22 Jul 2008, 22:56
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Dupa cum ai spus si tu "teoretic"intr-adevaar este!
Ai fost criminal cu jetul! radmasa.gif
Vai de ochisorii tai in momentul acela! sad.gif Ustura mai ceva ca un spray paralizant!
Respecte si bafta!



A...si rodajul fa-l totusi cu carfil-ul.


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 22 Jul 2008, 23:29
Post #145


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Intr-adevar, fa rodajul cu carfilu'. Sa fii sigur ca nu fortezi prea tare motorul, din intamplare... nu ca ai fi un vitezoman.

Bafta mai departe!!!!


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 23 Jul 2008, 05:20
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Chestia cu suprapunerea gaurilor de admisie trebuie rezolvata prima (mi se pare chiar prostie ideea de a folosi garnitura cu pricina fara sa gindesti ca va fi o problema).

Daca in continuare suspectezi amestec sarac fa rost de o sticluta cu pulverizator (din cele ieftine de plastic cu care se stroepsc florile sa zicem) si cu motorul mergind, pulverizeaza un pic de benzina inspre gurile carburatoarelor si vezi ce se intimpla.

This post has been edited by Gheorghedracu: 23 Jul 2008, 05:21


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 23 Jul 2008, 12:03
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Stai usor, Harap Alb! Tocma imi amintii inca un detaliu. Vezi ca mecanismul de soc la carburatoarele astea lucreaza diferit. Functioneaza corect? Ai verificat?

Carburatoarele sunt simple, reglarea lor nu e.

Nu's ce o-ti fi discutat voi dar carburatoare orizontale pe admisii siameze (cum sunt cele de la Dacie) s-au folosit dar cu adaptoare speciale. O sa ma uit din nou in carte (lene mare) si o sa vaz ce si cum, dar in orice caz admisiile trebuie separate.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 23 Jul 2008, 20:30
Post #148


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




matley am vreo 3 intrebari:

1. Cam ce consumi te astepti la 2 carburatoare?
2. poti sa ma rezolvi si pe mine cu o galerie asemanatoare ?
3. Pana la urma cum montez si eu weber-urile mele 1 sau 2 ?

apropos am facut rost de alte supape (tot mai lungi icon_mrgreen.gif )


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 23 Jul 2008, 20:34
Post #149


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




daca le regleaza si jeteaza corespunzator o sa aibe consum mai mic decat cu IRMA

This post has been edited by ArtVandelay: 23 Jul 2008, 20:35


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 24 Jul 2008, 04:47
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Sase gauri de progresie inseamna ultima generatie de carburatoare d-astea. Clapetele ar trebui sa aiba doua degajari in fata dinspre motor ca sa deschida mai devreme progresia. Trebuie verificat de asemenea ca progresia se deschide simultan pe toate patru giturile (daca ai vreun ax de clapeta torsionat, esti terminat).

Scoate panarama aia de scotch brite d-acolo pina nu se exfoliaza si trece prin motor toata. daca chiar vrei cev ape post de filtru fa rost de filtru de evacuare (antialergic) pentru aspiratoarele moderne si foloseste-l. Spalatorul ala de vase e bun sa raschetezi cilindrii pe interior cu el, ca sa nu vorbim de ce poate sa faca la pasajele de ungere daca ajunge in ele.

Daca ai probleme in sarcina medie, trebuie sa te gindesti la emulsoare si nivelul in CNC (astea sunt legate dar nu univoc). Alegerea corecta a unui emulsor e o arta neagra, d-aia am spus mai sus ca carburatoarele sunt simplu de inteles dar greu de reglat. Nici nu-mi trecuse prin cap ca o chestie elementara ca astuparea completa a progresiei ti-a scapat, am zis-o asa ca sa fim siguri ca acoperim toate posibilitatile.

Daca vrei filtre ca lumea in cele din urma va trebui sa te gindesti la ceva serios.

Consumul masinii nu va fi mic daca nu umbli la jetarile pompei (deversorul si returul spre CNC, si se poate modifica si cursa membranei), caci pompa de acceleratie are debitul incomparabil mai mare decit cea de la un carburator normal (am impresia ca ai aflat destul de direct chestia asta), deci orice apasare pe acceleratie scuipa cantitati industriale de benzina in motor, si de acolo o sa ai consumul matusalemic (mai ales ca motorul nu poate sa arda tot, fa o proba si vezi cit fum negru scoti). In regim de sarcina normala, motorul isi ia cit are nevoie, nu mai mult. Deocamdata ai remarcat beneficiul principal al carburatoarelor astora si anume curgerea libera (motorul nu mai se "asfixiaza" in sarcina).

Reglajul fin al carburatoarelor insa incepe de la alegerea venturi-urilor si gitului auxiliar. Nu am adus vorba pentru ca sunt greu de gasit si scumpe. Daca poti insa, de acolo incepi.

This post has been edited by Gheorghedracu: 24 Jul 2008, 04:59


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:57
Forum Renault