DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O rabla, ...modificarea motorului standard

payty
post 10 Jan 2010, 10:08
Post #511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 9 Jan 2010, 23:50)
Uitucule tongue.gif



ma scuzati... blush.gif

da, la umplere, e un avantaj ca din cate imi aduc aminte, cnc-urile de la 2 dellorto insumate cred ca fac aproape 300 de ml, deci e ceva de dat la pompa.

This post has been edited by payty: 10 Jan 2010, 10:09


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali vtk
post 12 Jan 2010, 20:42
Post #512


Membru cu trotineta


Group: Members
Posts: 221
Joined: 8 November 06
From: Braila




ca sa rezolvi problema cu furtunul ala de la chelioasa cumpara unul de injectie si rezolvi problema


--------------------
DACIA 1300 1980 - BR-15-DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 13 Jan 2010, 22:17
Post #513


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




poate nu am citit eu cu atentie topicul sau poate nu am vazut bine dar -> tu ai astupat gaurile din chiulasa unde vin suruburile de prindere a galeriei la montajul de serie?

This post has been edited by payty: 13 Jan 2010, 22:19


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Jan 2010, 07:33
Post #514


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




sa nu traga aer fals.... trebuie avut grija ca din cate vad sunt cele de sus iar carburatoarele tind sa traga de galerie in jos, deci exact in punctul ala s-ar putea sa se departeze galeria de chiulasa.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Jan 2010, 09:14
Post #515


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




si eu tot asa ma gandeam cand aveam galeria de la tine: sa ii fac o tija cu un arc de supapa in capat care sa functioneze pe post de amortizor


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 14 Jan 2010, 12:52
Post #516


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Teoretic rigid ar fi ok, dar o sa ai momente (desele sesiuni de reglaj prin care vei trece biggrin.gif) cand o sa vibreze ceva motoru si carburile, cu rateuri pe carburi etc - desigur daca il prinzi pe tamponul de la motor ar trebui sa fie ok..

Acum imi dau seama cat de mult ai marit porturile de admisie daca ai ajuns la gaura aceea pt. prezon blink.gif, sunt uriase biggrin.gif. Vreun nume / marca pentru "adezivul" ala ?


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Jan 2010, 14:42
Post #517


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




La cat e de groasa flansa aia nu cred ca are cum sa fie elastica astfel incat sa traga carburile de flansa in jos si sa ia aer fals. Daca sunt stranse bine prezoanele, n-ai cum sa mai misti ceva acolo.
Cat despre cele 2 gauri pe care le-ai astupat, ma gandesc ca folosit o solutie bi-component gen Bizon sau Sika, special pentru metale si cu temperaturi de lucru de 300*C... un fel de sudura metalica. Ca sa nu-l tot nivelezi, umpleai gaura cu adeziv, puneai o bucatica de hartie pe post de capac si o tineai fixa acolo cu ajutorul flansei. In acest fel nu mai iesea afara nimic, nu se mai scurgea nimic si la urma hartia o dadeai jos prin orice metoda. Zic asta ca sa nu te mai chinui sa "o scoti la nivel" si sa curga.
Bafta mai departe.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 15 Jan 2010, 08:33
Post #518


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Muttley @ 14 Jan 2010, 23:06)
Am impresia ca la primele 1300 se prindea de el si de perechea lui din partea cealalta un fel de traversa, un element de suspensie motor...
*


Si eu auzisem de ceva jucarie care sa mai reduca din vibratiile motorului, dar nu tin minte sa fi vazut vreodata ceva acolo.
M-am holbat prin cartea lui Mondiru si n-am vazut nimic prins acolo. Eu stiam ca e folosit ca si punct de agatare a motorului pentru "esctractie".
Cf cu pozele de pe aici... nu pare a fi ceva nici pe alea vechi http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2183391

This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 21:44


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 15 Jan 2010, 10:07
Post #519


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 14 Jan 2010, 23:06)
Cine poate sa-mi spuna de ce intra 4 fire in mufa si are doar 2 contacte?  huh.gif

Foarte probabil sa fi provenit de la un circuit cu mai multe mufe in paralel.
Trebuie verificat cu un instrument de masura(multimetru), insa, in principiu cele patru fire sunt legate doua cate doua in mufa. Ceva in genul figurii de mai jos.
mufa.jpg ( Size: 4.47k ) Number of downloads: 349


Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Jan 2010, 10:49
Post #520


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




e 15 ron un multimetru, il pui pe functia de masurat diode, si atingi intr-un capat si in celalalt, daca piuie are continuitate.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 15 Jan 2010, 11:28
Post #521


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ba, esti handicapat?

In primul rand multimetrul pe pozitia aia masoara continuitatea, poate fi un fir. E desenata dioda pt ca aceasta componenta electrica lasa curentul sa treaca doar intr-un singur sens si cu ala se verifica daca-i buna. Ce dracu-i de citit, stie orice copil de la clasa a 6-a in sus.
Asa ca ia-ti un aparat de masura si pune mana si masoara. Cu becul iti mai trebuie si o sursa de curent care sa-l aprinda. Gandesti complex si total inutil.

This post has been edited by vis-a-vis: 15 Jan 2010, 11:33


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 15 Jan 2010, 11:49
Post #522


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Scuzati-ma ca va deranjez.... ca sa masori continuitatea unui fir, ii masori rezistenta (folosesti partea de ohmetru [pui selectorul in zona in care are simbolul de ohm, si pui sondele la un cap si la celalt al firului de masurat] )... daca e 0, firul e intreg, daca-i infinit, e intrerupt...

Sincer Muttley, pe langa o dacie ca a ta nu strica sa ai un multimetru. Ca la nevoie mai poti masura si vreo tensiune cu el, pe cand cu becul tre' sa te legi in 3 directii ca sa mai ai si un curent care sa aprinda becu' ala nenorocit.

L.E. Da, e corect. Dar decat sa tai firele alea (daca-s pereche), mai bine torsadeaza-le de la mufa pana la destinatie... ai sanse mai mici sa se duca naibii amandoua.

This post has been edited by bucatzel: 15 Jan 2010, 11:52


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Jan 2010, 12:04
Post #523


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Merge și cu-n bec. smile.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 15 Jan 2010, 13:53
Post #524


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Acu dau si eu cu batul in balta.... dar ... daca pe 2 din fire e alimentarea motorului pompei si pe celelalte 2 e un intrerupator electric pentru momentul cand iti creste presiunea datorita cuiului ponton inchis (comanda orpirea pompei cind e plin carburatorul )? Parca ziceai ca e fara retur si regulator de presiune smile.gif


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 15 Jan 2010, 14:20
Post #525


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Muttley @ 15 Jan 2010, 11:59)
Ok.
Dar tot am sa tai doua tongue.gif
*



Apoi daca tot vrei sa tai, io zic sa le tai pe amandoua si sa pui niste fire care sa mai respecte si ele un cod al culorilor. Da' asta deja ii chestie de finete, dupa ce ai convins magaoaia sa se comporte frumos.

Nu te lua dupa dex, ca aia n-au vazut sarma in viata lor biggrin.gif

Asa arata fire torsadate.
CAB_FU25_M.jpg ( Size: 51.57k ) Number of downloads: 1204


@Gaba.
1. nu e necesar... pompa se descurca singura cand sa se opreasca.
2. Cam ce poate sa faca intrerupatorul ala, in afara de-un scurtcircuit?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Jan 2010, 01:06
Post #526


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Daca tii la estetica mai mult si nu vrei sa le "matisezi" ulterior cu banda de izolat pe toata lungimea traseului lor (dand un aspect ingrijit), le poti scurta la maxim si le schimbi cu o pereche de fire care sa pastreze si un set de culori cu care sa stii oricand de la prima vedere care e legat la masa si care la PLUS. In electricitate, maro sau rosu inseamna PLUS, iar albastru sau negru... MINUS (masa).

Cat despre material, te-ai scos si de garnituri de rezerva.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 17 Jan 2010, 08:07
Post #527


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pui si tu o poza cu electroventilatorul ala?


vezi ca sensul marcat pe el e in ideea de a-l monta pe masina pt care e facut el, mai exact sa stii cum pui firele. el nu are nicio problema in a se invarti in orice sens (am mai auzit chestii din astea cum ca se arde, bla bla). e mai bine sa il pui in spate decat in fata pt ca in fata iti blocheaza fluxul de aer prin radiator pe cand in spate, chiar daca il pui, nu va fi complet lipit de radiator deci aerul va avea pe unde sa iasa.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 17 Jan 2010, 20:42
Post #528


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 17 Jan 2010, 01:14)
Am restrans azi chiulasa. Intervalul de strangere (acum vad, n-am avut informatia scrisa la masina) e 5.5 - 6.5 daNm. Aveam o dilema daca nu cumva ar merge sa strang mai mult din cauza rc-ului mare. Nu mai conteaza insa, am mers pe 6.5 si asa o las.
*


Am vazut chiulasa stransa pana la 10 daNm si au rezistat suruburile fara probleme.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 18 Jan 2010, 11:16
Post #529


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




QUOTE(payty @ 17 Jan 2010, 08:07)
..... e mai bine sa il pui in spate decat in fata pt ca in fata iti blocheaza fluxul de aer prin radiator pe cand in spate, chiar daca il pui, nu va fi complet lipit de radiator deci aerul va avea pe unde sa iasa.
*



Ai dreptate cu blocatul fluxului de aer daca il pui in fata, dar daca ii schimbi sensul de rotatie, exista posibilitatea sa nu mai fie eficient din cauza formei palelor ventilatorului, care sunt gandite sa mearga intr-un anumit sens.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 19 Jan 2010, 11:18
Post #530


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




La cit sunt de mici palele poti sa il lasi linistit numai pe asta , mai ales si daca are turatie mare (peste 2500rpm) findca restrictia de curgere a aerului e foarte mica chiar daca e oprit , in timp ce la turatie mare debitul este mai mult de cit potent (mai ales la ce forma are o paleta - se vede ca e facut sa creeze aceeasi presiune pe toata lungimea paletei) . Eventual poti pune termocupla dubla , iar pe contactul ce deschide mai repede pui o rezistenta de 100 ohmi (si wati multi smile.gif , o sa iti reduca tensiune deci o sa fie turatia mai mica )


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 19 Jan 2010, 11:40
Post #531


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Tunerii astia de la noi din cartier merg cu amestec bogat. Cica asta ar influenta temperatura. Amestecul sarac ar duce la supraincalzire.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 19 Jan 2010, 11:49
Post #532


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Alternativ, poti s-o pui pe intrerupator, ca in afara de perioada verii nu prea cred ca o sa ai nevoie de doua ventilatoare. Adica, vara sa fie cuplata in paralel cu ventilatorul standard, iarna pe off.

Avantajul daca o pui in fata ar fi ca poti sa il pui pe dreapta radiatorului. Din ce vad eu, ventilatorul tau iti acopera mai mult partea stanga.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 19 Jan 2010, 13:35
Post #533


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




la cealalta dacie aveam ventilatorul in fata. elicea era la distanta de vreo 2 cm de radiator.

daca puneam mana pe radiator in spate, unde era motorul, era tot rece, avea doar o "insula" calda cam cat palma, sau ceva mai mare. corespundea exact cu mijlocul elicei, unde e cercul ala de sustinere. asta e echivalent cu o micsorare a suprafetei radiatorului deoarece acea suprafata calda nu se raceste niciodata eficient. de asta am zis de montat in spate, acuma faci cum vrei , eu doar ti-am zis ce am observat eu.

This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 21:47


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 20 Jan 2010, 15:49
Post #534


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Frumoasa lucrare. Intreb insa: coliere nu pui la furtunele de benzina? Sa nu cumva sa ai surprize in timp...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 20 Jan 2010, 20:53
Post #535


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Salut.
Ti-am citit topicul, te felicit si te admir pt rabdare si pasiune.
Am sesizat si micile dileme vis a vis de pompa electrica de Damas.
Noi am montat asa ceva pe zeci de Oltcit-uri cu motoare comprimate si cu rampa de 2 carburatoare dublu-corp bi-camerale de Alfa Romeo 33 - Webber IDF sau Dellorto-. Pompele au fost montate in compartimentul motor si n-au facut nazuri la temperatura - se stie ca in compartimentul-motor de Oltcit este temperatura mai ridicata decat la Dacia. Asa ca las-o cu incredere in compartimentul motor, dar foloseste furtune adecvate, nu de Dacia si musai coliere.
Cat despre plafonare, n-au fost probleme nici la 6500 rpm. Poti monta 50 de carburatoare cat casa, daca reglezi debitul de benzina pt un motor de 1.3, cazul Oltcitului, motorul nu va consuma benzina in nestire, chiar scade consumul. Daca-i dai prea multa benzina se ineaca, merge prost si n-ai facut nimic. Asa ca sunt convins ca pompa isi va face treaba.
Mult noroc si succes cu motorul!

This post has been edited by Club12TRS: 20 Jan 2010, 20:54


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Jan 2010, 09:21
Post #536


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai ce treaba are debitul scazut la 11V si ceva? Ala va fi doar sa amorseze carbelitoarele si sunt destul de sigur ca va fi suficient pentru asta. Debite mari ai in sarcina cu motorul pornit deci, unde ai 14,4 V. Probleme ar aparea doar daca vrei sa lergi din baterie, fara alternator dar si acolo ar trebui sa se descurce la turatii si sarcini mici.
In cate secunde amorseaza carburatoarele la debitul ala?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Jan 2010, 10:48
Post #537


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Sau iei curent de la alta masina, ca sa fii sigur ca nu scade tensiunea cand intra pompa in functiune. MA rog, asta depinde si de cati amperi ia pompa si cati poate da redresorul.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 21 Jan 2010, 10:54
Post #538


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Scuza-mi armetica, dar....
presupunand ca la 150 km/h ai un consum al naibii de nesimtit de 20%.
=> 20 litri in 40 de minute => consum de 0.5 litri pe minut. Asta inseamna ca si cu debitul ala de 0.6 mai are timp si sa ia cate-o pauza.

Unde sunt eu mai curios cum se pune problema e in sarcini "alternative", unde consumul e mai mare. Ca pe vremea cand imi mai aruncam ochiul pe computerul de bord, am ochit si consumuri nu-chiar-atat-de-instant de 40%. De exemplu la urcat deal cu plecare de pe loc.

L.E. Si sa nu uitam ca la 150 alternatorul ala deja se intreaba cum ar putea sa te curenteze un pic, ca are de unde biggrin.gif

This post has been edited by bucatzel: 21 Jan 2010, 10:58


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Jan 2010, 11:09
Post #539


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pune mana si impinge-o afara.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Jan 2010, 01:09
Post #540


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Muttley @ 17 Jan 2010, 01:14)
Am restrans azi chiulasa. Intervalul de strangere (acum vad, n-am avut informatia scrisa la masina) e 5.5 - 6.5 daNm. Aveam o dilema daca nu cumva ar merge sa strang mai mult din cauza rc-ului mare. Nu mai conteaza insa, am mers pe 6.5 si asa o las.

Edit: clar, sunt cu vaca...
*



cred ca da radmasa.gif
cuplu...merge si mai mult..eu le strangeam la 9,5 si nu mai umblam acolo dupa 500km cum fac unii...
nu te-ai lasat vad...la cati bani ai bagat in rabla iti luai un e230 din 93 macar ...asa cred ....imi place perseverenta ta si succes mai drace laugh.gif ,tine-ne la curent radmasa.gif

This post has been edited by sobolan: 22 Jan 2010, 01:10


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 12:10
Forum Renault