O rabla, ...modificarea motorului standard
![]() ![]() |
O rabla, ...modificarea motorului standard
studioworks |
![]()
Post
#571
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 2 February 10 From: de aici ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 editia cu frana de mana supt bord
|
|||
Merced |
![]()
Post
#572
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
Sper ca ai verificat incarcarea si cu un voltmetru adevarat, nu doar cu ala din bord...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
argon |
![]()
Post
#573
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
sa vedem, alternatorul de Dacie e de 600W, cel de Logan de vreo 840W, ce te face sa crezi ca al doilea ar da la ralanti cu mult mai mult decat primul? dupa acul din bord nu te poti lua, e doar informativ, varianta mai plauzibila e ca vechiul tau releu separat dadea 14,1 sa zicem, si cel incorporat in alternatorul de Logan da 14,5, pentru acul din bord e o diferenta imensa, n'are nici o legatura cu puterea maxima a alternatorului.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#574
|
![]() - Group: Members Posts: 22.701 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(argon @ 4 Feb 2010, 10:21) varianta mai plauzibila e ca vechiul tau releu separat dadea 14,1 sa zicem, si cel incorporat in alternatorul de Logan da 14,5, pentru acul din bord e o diferenta imensa, n'are nici o legatura cu puterea maxima a alternatorului heliu iar isi da cu parerea aiurea |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
argon |
![]()
Post
#575
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
poti sa explici? meseriasule..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#576
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 3 Feb 2010, 18:46) Banui ca nu s-au facut cine stie ce descoperiri epocale in domeniul alternatoarelor, asa ca in afara de amperaj mai mare, n-o fi prea diferit alternatorul asta de logan. O regula de 3 simpla ar duce turatia minima pentru incarcare normala pe la 2500. Ceva ce cred ca nu va fi o problema pentru tine ![]() QUOTE(Muttley @ 4 Feb 2010, 00:53) [attachmentid=1627590069] O chestie ar fi ca paaarca scade turatia ceva mai mult ca inainte, asa c-a trebuit tinuta putin din acceleratie. 'tzar alternatorul al naibii ca acuma sun ca un tampit ![]() L.E. @ merced... cred ca asta va fi un tuning de bagat in seama pentru toti aia care vor sa inghesuie cat mai multi watti in dacie. Chiar daca o sa le distruga consumul ![]() This post has been edited by bucatzel: 4 Feb 2010, 10:53 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Merced |
![]()
Post
#577
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nici intensitatea dubla pe care o furnizeaza alternatoru' de Logan nu-i de neglijat...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
argon |
![]()
Post
#578
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
sa ne'ntelegem, nu e de 70A alternatorul?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Gaba |
![]()
Post
#579
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Cum intensitate dubla ? ca mai mult de 5 A in plus la relantiv nu da !
Oricum ... mutley testu cel mare (la mine) e asa ... radio pornit , faza scurta pornita , aeroterma pornita , ventilator radiator pornit, plus stergatoare pe viteza mica (intr-o seara cu un fel de ninsoare dar mai mult ploaie) si in necesat de 2800 RPM sa le tina pe toate ... asta da relantiv pe daca mea ![]() La ce rpm le ti tu toate (ai alt cuplu la motor) ? (te rog dupa ce reusesti sa anambelzi totul sa iti aduci aminte de intrebarea mea si daca se poate un raspuns) |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#580
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.588 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca motoarele cu perfuzie mai modifica ralantiul in functie de tensiunea de incarcare.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#581
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 4 Feb 2010, 09:49) Foarte bine ![]() ![]() QUOTE(argon @ 4 Feb 2010, 09:40) Nu, chiar nu am. Si am zic ca e aproximativ. Si uite si de ce, si apropo nu da cu paru ca stiu ce o sa zici ![]() QUOTE(argon @ 4 Feb 2010, 10:21) dupa acul din bord nu te poti lua, e doar informativ, varianta mai plauzibila e ca vechiul tau releu separat dadea 14,1 sa zicem, si cel incorporat in alternatorul de Logan da 14,5, pentru acul din bord e o diferenta imensa, n'are nici o legatura cu puterea maxima a alternatorului. Neg tot ce ai scris. Pur si simplu nu e adevarat. Adevarul este ca daca tragi prea tare de cel de dacie, releu ala incearca sa tina curentul in frau, prin simplu fapt ca da drumul la maxim la excitatie. Dar cum diodele nu rezista ![]() Cel de Logan are diode mai ok pe el. Releul la fel il ajuta sa tina curentul in frau, astfel incat avem o tensiune stabila. Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Siconi |
![]()
Post
#582
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(argon @ 4 Feb 2010, 10:21) sa vedem, alternatorul de Dacie e de 600W, cel de Logan de vreo 840W, ce te face sa crezi ca al doilea ar da la ralanti cu mult mai mult decat primul? Aici vreau sa spun si eu ceva, daca tot am dat-o-n electrica auto: Faptul ca noul alternator poate debita 70A fata de cel vechi care furniza cel mult 50A este un lucru mai mult decat bun. Daca totalitatea consumatorilor auto cuplati la un moment dat ar insuma 55A (sa zicem), vechiul alternator nu va face fata si rezultatul il vei vedea cand motorul merge la relanti si in bord sai in faruri nu ai lumina cu care esti obisnuit si care ar trebui sa fie. Omului ii cadea playerul cand apasa frana. E o chestie grava, inseamna ca alternatorul cel vechi era praf sau nu era de 50A. Cel nou va putea suplini diferenta de curent pentru ca infasurarile lui (3 la numar) sunt facute dintr-un fir mai gros, iar diodele rezista la un curent mai mare. Evident, puterea oferita la iesire este mai mare, chiar si la relanti. Releul este electronic si cu referinta direct de pe infasurari, ceea ce controleaza mult mai bine si mai facil excitatia alternatorului. Muttley, noul alternator e o bijuterie, asa ca nu ai de ce sa iti para rau pentru efortul depus la adaptarea lui pe masina. QUOTE(einstein1984 @ 4 Feb 2010, 12:09) Relantiul la asta cu injectie se mai modifica si in functie de sarcina,Cred ca asa ai vrut sa spui. Iar un alternator mai solicitat reprezinta o sarcina proportionala cu curentul debitat spre consumatori. Orice alternator, cu cat e excitat mai tare, are tendinta de a frana mai mult, la fel este si cu generatoarele de curent. Sarcina are ca efect franarea rotorului, datorita campului magnetic mult mai intens creat de excitatie si infasurarile generatorului (in fond, alternatorul este tot un generator... fizica asta). Normal ca la relanti sa apara o sarcina in plus; exact ca si la instalatiile de aer conditionat. Sper ca s-a facut lumina in sat. Oricum, tot ce conteaza dupa atata teorie este ca asta de 70A e mai capabil decat cel de 50A si mai eficient la relanti. That's all! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Dan_kalibra |
![]()
Post
#583
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 17 September 09 From: Slatina ![]() |
Buna treaba ai facut Muttley cu alternatorul asta de Logan,si eu am avut de ala de 32 A si era refacut in totalitate de mine(verificat diode,verificat stator,rotor, strunjit colectorul coala ca sa calce periile perfect,carbuni noi) si acum iarna cu faza scurta,aeroterma si uneori stergatoare se ducea aproape pe rosu(mai ales la ralanti),nu mai spun ca la cd-player nu mai dadeam drumul deloc. Si urmarea : am luat unul impecabil de pe o injectata de 2001 de 50 A si cu aceiasi consumatori(chiar si faza lunga) sta acul drept la ralanti. Singura mica problema e ca scade putin turatia la cuplarea unor consumatori mai mari(ex:aeroterma,proiectoare)dar asta doar datorita cresterii intensitatii campului magnetic intre stator si rotor. In concluzie daca eu sunt multumit de asta de 50 A tu o sa fii chiar satisfacut de al tau de 70 A.
|
--------------------
Dacia
1310
1982 decembrie
- OT 10 DAN OT 10 DAN
|
|
driverx |
![]()
Post
#584
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 7 Feb 2010, 04:51) Ar fi cazul ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dar, ca sa fiu on topic.....am aceasi veioza ca tine. Doar ca a mea e argintie, nu neagra. Si sa fiu si mai ontopic. E vreun motiv pentru care ai optat pentru un GMV care se pune in fata si nu in spatele radiatorului? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#585
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
daca o sa aiba probleme cu supraincalzirea (desi nu cred) poate pune si ventilatorul pe fulie
oricum, mai incape masca cu ditai ala acolo? |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#586
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Io as fi lasat si elv-u original in schema, ala racea si alternatorul printre altele si scadea timpul de functionare, ca la termocupla aia 87-77 (parca) stii bine ca mergea incontinuu vara si aia in configuratia domestica a motorului;
Varianta cu elice pe fulie nu o recomand, in primul rand ca e montat ventilatorul pe partea pe care se monta si elicea (foarte inspirata alegerea), si in al 2-lea rand ca sugruma motorul una-ntr-una; eu am constatat la o proba, ca scade turatia motorului cu ~ 200 de ture cu elicea in schema; Acuma urmeaza sa ma contrazica unii si sa spuna ca cele 2 ventilatoare au nustiu ce consum, intr-adevar, da consumu ala ii din 5 in 5 minute pentru intervale scurte si asta vara, ca iarna, n-ai sa vezi elv pornit This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 22:10 |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#587
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Vreo protectie nu se poate incorpora la aprinderea aia?
![]() This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 22:13 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
Siconi |
![]()
Post
#588
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Ca sa protejezi... ce? S-a ars dintr-un motiv. Muttley il poate dezvalui (conditiile in care s-a petrecut beleaua).
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
nalodaniel |
![]()
Post
#589
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
nu crezi c-ar fi timpul sa pui pe lista de imbunatatiri viitoare o aprindere mai serioasa?(tci sau ceva de genul) cred sincer ca te-ar ajuta mult si nu doar la capitolul fiabilitate
![]() |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
payty |
![]()
Post
#590
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Aprinderea este foarte serioasa, crede-ma.
poate modulul final sa aiba vreo problema de incompatibilitate cu instalatia electrica mdificata sau partea digitala, dar fara partea de gestiune programabila a avansului probabil masina ar fi avut destule probleme in mers. Dar esti sigur ca e de la cutiuta albastra? poate totusi (doamne fereste), s-a ars cealalta cutiuta in care iti infigi mufa programatorului. eu as zice sa le testezi separat. nu prea stiu exact cum functioneaza gestionarul de avans, dar un prim test ar fi sa te legi la el cu programatorul si sa vezi daca "misca". daca e mort, atunci inseamna ca e de la el. pe urma vorbeste cu gotronic si vezi daca cutiuta albastra poate functiona ca si aprindere de sine statatoare. refaci sistemul clasic, cu platina (fara sa mai dereglezi delcoul de la cele 22.5 grade avans) si dai o cheie. daca se aprinde becul, atunci inseamna ca cutiuta e ok si e de la cealalta cutiuta. This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 22:14 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#591
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu se aprinde afisajul, este o problema a cutiei gri, vedem cum facem.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#592
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Delicios
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Dan_kalibra |
![]()
Post
#593
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 17 September 09 From: Slatina ![]() |
Hai bre Muttley ,te asteptam cu noutati,ai reparat aprinderea? Bafta in continuare cu proiectul. Respect.
|
--------------------
Dacia
1310
1982 decembrie
- OT 10 DAN OT 10 DAN
|
|
ment |
![]()
Post
#594
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Trompetele sunt cumparate ? Parca ai mentionat pe undeva despre ele, dar nu gasesc.. Arata bine montajul
![]() BTW http://www.clubgti.co.uk/forum/showthread.php?t=198875 trompete cu placa respectiva, mai exotic ![]() This post has been edited by ment: 14 Feb 2010, 01:23 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
payty |
![]()
Post
#595
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
ai schimbat si difuzoarele de la carburatoare?
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
cristidb |
![]()
Post
#596
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca are importanta unde e intrarea. Oricum airbox-ul e un rezervor. Distantele dintre intrarea in airbox si intrarile carburatoarelor oricum nu sunt egale. Intrarea e pozitionata in functie de spatiul din jurul motorului.
This post has been edited by cristidb: 17 Feb 2010, 08:07 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
emircea |
![]()
Post
#597
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Sper sa nu ma bag aiurea-n seama, dar trompetele nu-ti regleaza curgerea spre carburator? Daca-ti ajunge aerul nerestrictionat in airbox (si trompetele sunt destul de distantate fata de peretele opus), ce-ti mai ati capul?
|
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
cristidb |
![]()
Post
#598
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu-i niciun efect negativ, doar ca aerul nu o sa curga cum l-ai desenat tu. In cutie tot o sa ai turbulente.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#599
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
......
This post has been edited by Muttley: 17 Feb 2010, 11:16 Attached thumbnail(s) cool.jpg ( Size: 31.5k ) Number of downloads: 500 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#600
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 11:43 |