DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O rabla, ...modificarea motorului standard

studioworks
post 4 Feb 2010, 10:03
Post #571


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 2 February 10
From: de aici




Ce indica acel martor surpriza?????


--------------------
Dacia Sandero 1.4 editia cu frana de mana supt bord
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 4 Feb 2010, 10:10
Post #572


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




Sper ca ai verificat incarcarea si cu un voltmetru adevarat, nu doar cu ala din bord...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Feb 2010, 10:21
Post #573


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




sa vedem, alternatorul de Dacie e de 600W, cel de Logan de vreo 840W, ce te face sa crezi ca al doilea ar da la ralanti cu mult mai mult decat primul? dupa acul din bord nu te poti lua, e doar informativ, varianta mai plauzibila e ca vechiul tau releu separat dadea 14,1 sa zicem, si cel incorporat in alternatorul de Logan da 14,5, pentru acul din bord e o diferenta imensa, n'are nici o legatura cu puterea maxima a alternatorului.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Feb 2010, 10:25
Post #574


-


Group: Members
Posts: 22.701
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(argon @ 4 Feb 2010, 10:21)
varianta mai plauzibila e ca vechiul tau releu separat dadea 14,1 sa zicem, si cel incorporat in alternatorul de Logan da 14,5, pentru acul din bord e o diferenta imensa,  n'are nici o legatura cu puterea maxima a alternatorului
heliu iar isi da cu parerea aiurea


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Feb 2010, 10:29
Post #575


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




poti sa explici? meseriasule..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 4 Feb 2010, 10:46
Post #576


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.503
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(bucatzel @ 3 Feb 2010, 18:46)
Banui ca nu s-au facut cine stie ce descoperiri epocale in domeniul alternatoarelor, asa ca in afara de amperaj mai mare, n-o fi prea diferit alternatorul asta de logan. O regula de 3 simpla ar duce turatia minima pentru incarcare normala pe la 2500. Ceva ce cred ca nu va fi o problema pentru tine tongue.gif
*



QUOTE(Muttley @ 4 Feb 2010, 00:53)
[attachmentid=1627590069]
O chestie ar fi ca paaarca scade turatia ceva mai mult ca inainte, asa c-a trebuit tinuta putin din acceleratie.
*



'tzar alternatorul al naibii ca acuma sun ca un tampit tongue.gif . desi probabil alternatoarele mai noi or fi optimizate pentru incarcare si la relantiu, ca de, lumea sta mai mult in ambuteiaje acum decat obisnuia prin anii '70 .

L.E. @ merced... cred ca asta va fi un tuning de bagat in seama pentru toti aia care vor sa inghesuie cat mai multi watti in dacie. Chiar daca o sa le distruga consumul tongue.gif

This post has been edited by bucatzel: 4 Feb 2010, 10:53


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 4 Feb 2010, 10:51
Post #577


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




Nici intensitatea dubla pe care o furnizeaza alternatoru' de Logan nu-i de neglijat...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Feb 2010, 10:53
Post #578


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




sa ne'ntelegem, nu e de 70A alternatorul?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 4 Feb 2010, 11:00
Post #579


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Cum intensitate dubla ? ca mai mult de 5 A in plus la relantiv nu da !
Oricum ... mutley testu cel mare (la mine) e asa ... radio pornit , faza scurta pornita , aeroterma pornita , ventilator radiator pornit, plus stergatoare pe viteza mica (intr-o seara cu un fel de ninsoare dar mai mult ploaie) si in necesat de 2800 RPM sa le tina pe toate ... asta da relantiv pe daca mea sad.gif
La ce rpm le ti tu toate (ai alt cuplu la motor) ? (te rog dupa ce reusesti sa anambelzi totul sa iti aduci aminte de intrebarea mea si daca se poate un raspuns)


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Feb 2010, 12:09
Post #580


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.588
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Vezi ca motoarele cu perfuzie mai modifica ralantiul in functie de tensiunea de incarcare.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 4 Feb 2010, 17:51
Post #581


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(Muttley @ 4 Feb 2010, 09:49)
nu i-am mai largit ci i-am schimbat cu papuci de 8.
*


Foarte bine biggrin.gif . Nota 10 la electrica blush.gif .

QUOTE(argon @ 4 Feb 2010, 09:40)
2. ai glume in program?
*


Nu, chiar nu am. Si am zic ca e aproximativ. Si uite si de ce, si apropo nu da cu paru ca stiu ce o sa zici wink.gif .

QUOTE(argon @ 4 Feb 2010, 10:21)
dupa acul din bord nu te poti lua, e doar informativ, varianta mai plauzibila e ca vechiul tau releu separat dadea 14,1 sa zicem, si cel incorporat in alternatorul de Logan da 14,5, pentru acul din bord e o diferenta imensa,  n'are nici o legatura cu puterea maxima a alternatorului.
*


Neg tot ce ai scris. Pur si simplu nu e adevarat. Adevarul este ca daca tragi prea tare de cel de dacie, releu ala incearca sa tina curentul in frau, prin simplu fapt ca da drumul la maxim la excitatie. Dar cum diodele nu rezista sad.gif , apare caderile de tensiune.
Cel de Logan are diode mai ok pe el. Releul la fel il ajuta sa tina curentul in frau, astfel incat avem o tensiune stabila.

Attached File(s)
Attached File  alternator_dacie.pdf ( 239.57k ) Number of downloads: 70
Attached File  alternator_logan.pdf ( 27.62k ) Number of downloads: 71


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 4 Feb 2010, 19:59
Post #582


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(argon @ 4 Feb 2010, 10:21)
sa vedem, alternatorul de Dacie e de 600W, cel de Logan de vreo 840W, ce te face sa crezi ca al doilea ar da la ralanti cu mult mai mult decat primul?
*


Aici vreau sa spun si eu ceva, daca tot am dat-o-n electrica auto:
Faptul ca noul alternator poate debita 70A fata de cel vechi care furniza cel mult 50A este un lucru mai mult decat bun. Daca totalitatea consumatorilor auto cuplati la un moment dat ar insuma 55A (sa zicem), vechiul alternator nu va face fata si rezultatul il vei vedea cand motorul merge la relanti si in bord sai in faruri nu ai lumina cu care esti obisnuit si care ar trebui sa fie. Omului ii cadea playerul cand apasa frana. E o chestie grava, inseamna ca alternatorul cel vechi era praf sau nu era de 50A. Cel nou va putea suplini diferenta de curent pentru ca infasurarile lui (3 la numar) sunt facute dintr-un fir mai gros, iar diodele rezista la un curent mai mare. Evident, puterea oferita la iesire este mai mare, chiar si la relanti. Releul este electronic si cu referinta direct de pe infasurari, ceea ce controleaza mult mai bine si mai facil excitatia alternatorului.
Muttley, noul alternator e o bijuterie, asa ca nu ai de ce sa iti para rau pentru efortul depus la adaptarea lui pe masina.


QUOTE(einstein1984 @ 4 Feb 2010, 12:09)
Vezi ca motoarele cu perfuzie mai modifica ralantiul in functie de tensiunea de incarcare.
*



Relantiul la asta cu injectie se mai modifica si in functie de sarcina,Cred ca asa ai vrut sa spui. Iar un alternator mai solicitat reprezinta o sarcina proportionala cu curentul debitat spre consumatori. Orice alternator, cu cat e excitat mai tare, are tendinta de a frana mai mult, la fel este si cu generatoarele de curent. Sarcina are ca efect franarea rotorului, datorita campului magnetic mult mai intens creat de excitatie si infasurarile generatorului (in fond, alternatorul este tot un generator... fizica asta).
Normal ca la relanti sa apara o sarcina in plus; exact ca si la instalatiile de aer conditionat.

Sper ca s-a facut lumina in sat. Oricum, tot ce conteaza dupa atata teorie este ca asta de 70A e mai capabil decat cel de 50A si mai eficient la relanti. That's all!



--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan_kalibra
post 4 Feb 2010, 21:46
Post #583


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 17 September 09
From: Slatina




Buna treaba ai facut Muttley cu alternatorul asta de Logan,si eu am avut de ala de 32 A si era refacut in totalitate de mine(verificat diode,verificat stator,rotor, strunjit colectorul coala ca sa calce periile perfect,carbuni noi) si acum iarna cu faza scurta,aeroterma si uneori stergatoare se ducea aproape pe rosu(mai ales la ralanti),nu mai spun ca la cd-player nu mai dadeam drumul deloc. Si urmarea : am luat unul impecabil de pe o injectata de 2001 de 50 A si cu aceiasi consumatori(chiar si faza lunga) sta acul drept la ralanti. Singura mica problema e ca scade putin turatia la cuplarea unor consumatori mai mari(ex:aeroterma,proiectoare)dar asta doar datorita cresterii intensitatii campului magnetic intre stator si rotor. In concluzie daca eu sunt multumit de asta de 50 A tu o sa fii chiar satisfacut de al tau de 70 A.


--------------------
Dacia 1310 1982 decembrie - OT 10 DAN
OT 10 DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Feb 2010, 09:07
Post #584


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Muttley @ 7 Feb 2010, 04:51)
..... M-apuc s-o vopsesc  laugh.gif
*



Ar fi cazul radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Ditamai rugina pe mai tot botul. Numai numarul de inmatriculare mai e cat de cat intreg. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Dar, ca sa fiu on topic.....am aceasi veioza ca tine. Doar ca a mea e argintie, nu neagra.

Si sa fiu si mai ontopic. E vreun motiv pentru care ai optat pentru un GMV care se pune in fata si nu in spatele radiatorului?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 7 Feb 2010, 09:17
Post #585


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




daca o sa aiba probleme cu supraincalzirea (desi nu cred) poate pune si ventilatorul pe fulie


oricum, mai incape masca cu ditai ala acolo?


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 7 Feb 2010, 18:53
Post #586


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




Io as fi lasat si elv-u original in schema, ala racea si alternatorul printre altele si scadea timpul de functionare, ca la termocupla aia 87-77 (parca) stii bine ca mergea incontinuu vara si aia in configuratia domestica a motorului;
Varianta cu elice pe fulie nu o recomand, in primul rand ca e montat ventilatorul pe partea pe care se monta si elicea (foarte inspirata alegerea), si in al 2-lea rand ca sugruma motorul una-ntr-una; eu am constatat la o proba, ca scade turatia motorului cu ~ 200 de ture cu elicea in schema;
Acuma urmeaza sa ma contrazica unii si sa spuna ca cele 2 ventilatoare au nustiu ce consum, intr-adevar, da consumu ala ii din 5 in 5 minute pentru intervale scurte si asta vara, ca iarna, n-ai sa vezi elv pornit

This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 22:10


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 7 Feb 2010, 23:10
Post #587


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Vreo protectie nu se poate incorpora la aprinderea aia? nedumerire.gif

This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 22:13


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 7 Feb 2010, 23:34
Post #588


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ca sa protejezi... ce? S-a ars dintr-un motiv. Muttley il poate dezvalui (conditiile in care s-a petrecut beleaua).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 8 Feb 2010, 05:52
Post #589


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




nu crezi c-ar fi timpul sa pui pe lista de imbunatatiri viitoare o aprindere mai serioasa?(tci sau ceva de genul) cred sincer ca te-ar ajuta mult si nu doar la capitolul fiabilitate smile.gif


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 8 Feb 2010, 07:45
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Aprinderea este foarte serioasa, crede-ma.
poate modulul final sa aiba vreo problema de incompatibilitate cu instalatia electrica mdificata sau partea digitala, dar fara partea de gestiune programabila a avansului probabil masina ar fi avut destule probleme in mers.

Dar esti sigur ca e de la cutiuta albastra? poate totusi (doamne fereste), s-a ars cealalta cutiuta in care iti infigi mufa programatorului.

eu as zice sa le testezi separat. nu prea stiu exact cum functioneaza gestionarul de avans, dar un prim test ar fi sa te legi la el cu programatorul si sa vezi daca "misca". daca e mort, atunci inseamna ca e de la el.

pe urma vorbeste cu gotronic si vezi daca cutiuta albastra poate functiona ca si aprindere de sine statatoare. refaci sistemul clasic, cu platina (fara sa mai dereglezi delcoul de la cele 22.5 grade avans) si dai o cheie. daca se aprinde becul, atunci inseamna ca cutiuta e ok si e de la cealalta cutiuta.

This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 22:14


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 9 Feb 2010, 11:42
Post #591


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Daca nu se aprinde afisajul, este o problema a cutiei gri, vedem cum facem.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 10 Feb 2010, 00:30
Post #592


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Delicios wub.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan_kalibra
post 12 Feb 2010, 21:02
Post #593


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 17 September 09
From: Slatina




Hai bre Muttley ,te asteptam cu noutati,ai reparat aprinderea? Bafta in continuare cu proiectul. Respect.


--------------------
Dacia 1310 1982 decembrie - OT 10 DAN
OT 10 DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 14 Feb 2010, 01:23
Post #594


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Trompetele sunt cumparate ? Parca ai mentionat pe undeva despre ele, dar nu gasesc.. Arata bine montajul smile.gif.
BTW http://www.clubgti.co.uk/forum/showthread.php?t=198875 trompete cu placa respectiva, mai exotic biggrin.gif.

This post has been edited by ment: 14 Feb 2010, 01:23


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Feb 2010, 18:30
Post #595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




ai schimbat si difuzoarele de la carburatoare?



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 17 Feb 2010, 08:07
Post #596


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Nu cred ca are importanta unde e intrarea. Oricum airbox-ul e un rezervor. Distantele dintre intrarea in airbox si intrarile carburatoarelor oricum nu sunt egale. Intrarea e pozitionata in functie de spatiul din jurul motorului.

This post has been edited by cristidb: 17 Feb 2010, 08:07


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 17 Feb 2010, 10:47
Post #597


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Sper sa nu ma bag aiurea-n seama, dar trompetele nu-ti regleaza curgerea spre carburator? Daca-ti ajunge aerul nerestrictionat in airbox (si trompetele sunt destul de distantate fata de peretele opus), ce-ti mai ati capul?


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 17 Feb 2010, 10:47
Post #598


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Nu-i niciun efect negativ, doar ca aerul nu o sa curga cum l-ai desenat tu. In cutie tot o sa ai turbulente.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 17 Feb 2010, 11:14
Post #599


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




......

This post has been edited by Muttley: 17 Feb 2010, 11:16

Attached thumbnail(s)
cool.jpg ( Size: 31.5k ) Number of downloads: 500


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 17 Feb 2010, 11:40
Post #600


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




stf.jpg ( Size: 365.99k ) Number of downloads: 532


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 11:43
Forum Renault