DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O rabla, ...modificarea motorului standard

vis-a-vis
post 22 Jan 2010, 01:14
Post #541


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Daca n-are 4x4, nu exista wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 Jan 2010, 10:21
Post #542


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




VEzi ca praful ala de clingherit nu e tocmai sanatos. Noroc ca klingheritul nu se mai face cu azbest....
Macar o masca din aia antiporcina daca aveai si tu.

This post has been edited by einstein1984: 22 Jan 2010, 10:23


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 22 Jan 2010, 14:24
Post #543


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Si zici ca a iesit mult fum, ai?! radmasa.gif
Normal, daca nu sti ca pentru lemn exista o panza speciala pentru flex, cu dantura... E drept ca cu panza de metale iese o taietura super, dar face enorm de mult fum, mai ales la esentele tari, fiindca e frecarea mare si aschierea mica... nu merge ca la metal, pe principiul pilirii prin frecare.
Important e ca pana la urma ai reusit.
E bine daca ai acces la un CNC sa decupezi garniturile. Ai facut deja in CAD amprenta garniturii sau ai gasit-o deja gata facuta?
Mai exista si alte variante de confectionare: se poate prinde solid placa de clingherit de galerie/flansa si se dau prin acestea gaurile pentru trecerea suruburilor de prindere (in cazul tau, prezoanele). Apoi, cu ajutorul unor suruburi de fixare prinzi placa de clingherit cu sibe si piulite ca sa stea fixa... "corp comun" cu galeria. Se traseaza pe interior cu un marker, daca exista posibilitati, daca nu, se pune in galerie un lichid care sa lase urma (colorant, cerneala) exact pe locul care corespunde gaurii (clingheritul e acum pe post de capac la gaurile din galerie/flansa). Dupa golire si uscare, se desfac suruburile de fixare si se inspecteaza placa de clingherit. Evident, "cercurile colorate" se vor decupa si pili pentru a obtine o margine fina. Conturul se marcheaza cand clingheritul este pe galerie/flansa. dupa demontare se fac toate decupajele necesare marcate.
Gata garnitura! Lucrand cu atentie, nu are cum sa dea gres sau sa iasa prost. Depinde numai de mana de lucru sa fie una sigura pe ea.
Dar, daca ai acces la CNC, e mult mai bine wink.gif
Bafta.

22 Jan 2010, 14:27:
LE: Cam in acest fel mi-am facut eu garniturile la pompa de apa... ambele!

This post has been edited by Siconi: 22 Jan 2010, 14:27


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 22 Jan 2010, 16:31
Post #544


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Se gasesc truse cu oringuri pe diverse marimi. Eu am gasit la un magazin de piese de tractoare si la unul de rulmenti.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 22 Jan 2010, 17:55
Post #545


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Muttley @ 22 Jan 2010, 14:41)
Alt subiect - de unde iau O-ringuri de 47mm rezistente la benzina?

*



Daca doresti si altceva decat O-ringuri , ca o alternativa , se gasesc snur-uri de etansare de diferite diametre ,se taie la lungimea necesara iar capetele se lipesc cu o substanta de lipire ( personal , recomand Loctite 301 ,este excelent ,folosim noi ) .

Acesta metoda o folosim intotdeauna cu rezultate 100 % pozitive !

Bafta !

Daca nu gasesti snur-uri , PM si vedem ce si cum .... happy.gif

This post has been edited by Minel: 22 Jan 2010, 17:57


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianac79
post 22 Jan 2010, 18:40
Post #546


.


Group: Members
Posts: 153
Joined: 14 June 04
From: Roman,Iasi.




QUOTE(Muttley @ 22 Jan 2010, 16:35)
Care-mi spune ce va sti sa faca asta cand va fi gata^_^
[attachmentid=1627586259]
E vorba de trei chestii.
*


Eu o vad ca pe o placa de conexiune spre un viitor airbox/carcasa filtru de aer nedumerire.gif

This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 21:53


--------------------
Dacia Logan Laureate 2010 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 22 Jan 2010, 18:44
Post #547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




QUOTE(Muttley @ 22 Jan 2010, 16:35)
Care-mi spune ce va sti sa faca asta cand va fi gata, primeste o ciocolatiiicaaaa  happy.gif

Probabil va veni peste carburatoare, pentru a prinde un filtru de aer de genu cum e cel din poza de mai jos.. Sau baza pentru un airbox ?

edit: lucianac79 mi-ai luat-o inainte biggrin.gif, pana am scris eu mesajul.

This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 21:53

Attached thumbnail(s)
ABF2_100.jpg ( Size: 36.5k ) Number of downloads: 713


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianac79
post 22 Jan 2010, 20:03
Post #548


.


Group: Members
Posts: 153
Joined: 14 June 04
From: Roman,Iasi.




Nu ma dau in vant dupa dulciuri 04.gif

Daca logica mea functioneaza la fel ca si la alti enjineri, eu vad posibilitatea scoaterii carcasei filtrului de aer din compartimentul motor.


--------------------
Dacia Logan Laureate 2010 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 24 Jan 2010, 12:42
Post #549


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




QUOTE(Siconi @ 22 Jan 2010, 14:24)
Si zici ca a iesit mult fum, ai?!  radmasa.gif
Normal, daca nu sti ca pentru lemn exista o panza speciala pentru flex, cu dantura...



Nu va puna naiba sa folositi asa ceva daca nu vreti sa va faceti nevoile din pat intr-o sticla 2 sapt, si sa nu iesiti din casa 6 sapt.
Am descoperit ca tot ce se poate face cu flexu se poate face si fara (mai incet, ce-i drept, dar mult mai sigur)
Acuma nu va spun sa nu folositi flexul, la mine a devenit fobie si de asta nu pot, dar va spun sa va feriti de combinatia flex+panza de lemn ca de naiba! ph34r.gif

Muttley, bravo pentru toata munca depusa! Intrebare: cand prognozezi ca o sa fie gata motorul (gata de pornire si de mers) ? smile.gif


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Jan 2010, 09:19
Post #550


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Mah, exista si bomfaier (fierastrau manual, exista si panza de fierastrau, exista si circular de mana, si drujba si mai ce vreti voi. Eu doar am spus ca daca tot nu a avut alta unealta de taiat, putea sa faca asa sau asa... cu riscurile evidente; ma gandesc ca nu e copil sa-i spun eu.

Muttley, filtrul de aer il tragi spre locasul bateriei ca la gordine sau ce planuri ai cu el?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianac79
post 25 Jan 2010, 12:31
Post #551


.


Group: Members
Posts: 153
Joined: 14 June 04
From: Roman,Iasi.




Cred ca ar merge acolo o cutie de filtru in genul celor de pe Golf 3, si cred ca s-ar gasi destul de usor pe la dezmembrari, si nu ai avea nici probleme cand cauti filtre de aer.


--------------------
Dacia Logan Laureate 2010 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 25 Jan 2010, 13:01
Post #552


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Da' nu-i putin riscant sa vii asa jos si "deschis" cu gura filtrului de aer? Frunze (hai ca de astea scapi cu o plasa metalica ), mizerie, mai mult praf, iar daca depasesti pe ploaie, toata apa pe care-o ridica ala din fata o bagi direct pe admisie. Si se ridica mai multa apa si intr-un format mai "optimizat" decat ploaia normala.

Plus ca iarna nu prea vad de unde tragi aer "mai caldut"

Nu prea vad care-i problema cu neetanseitatea acolo, pentru ca oricum, se intampla inainte de filtru.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 25 Jan 2010, 13:14
Post #553


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
Mai mult, fiind sub nivelul carburatoarelor, nu intra apa pe timp de ploaie.


Intra praf.
Dar pana la urma, tu stii cel mai bine pe unde mergi cu masina si daca o expui prafului.

Ca o gluma, ai putea sa ii scoti farul dreapta pentru faza lunga, sa o lasi sa traga aer pe acolo. Eventual sa iasa filtrul de aer pe acolo.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianac79
post 25 Jan 2010, 14:03
Post #554


.


Group: Members
Posts: 153
Joined: 14 June 04
From: Roman,Iasi.




A mai fost cineva pe aici care a scos admisia de aer pe acolo pe unde vrea Mutley, si nu tin minte sa fi raportat vreo problema de genul acesta. Nu mai tin minte exact topicul si nici idee despre ce sa bag la search.


Am impresia ca a prezentat el niste modificari si la carburator in acelasi topic, scosese clapeta de soc si cateva alte modificari.


--------------------
Dacia Logan Laureate 2010 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silesax
post 26 Jan 2010, 18:24
Post #555


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 26 November 09




muttley apreciez tot ce faci la motorul acela dar ce vrei tu sa scoti din el pina la urma??? adica care e ideia? sa scoata mai multi cai?citi in plus?
de curiozitate ai tinut socoteala citi bani ai investit pina acum??
in rest iti urez succes in tot ce faci si la urma sper sa fii multumit de rezultat si sa o folosesti mult si bine nu sa ajunga sa stea uitata in vreun garaj.
salutare biggrin.gif


--------------------
dacia break 1997 motor 1400 - br 03 ufg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 26 Jan 2010, 18:32
Post #556


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Hai sa-ti zic eu ce cred ca vrea nenea asta, asa din cate am citit eu.
Tuning, adica adevaratul sens al cuvantului, adica acordaj fin. Sa faca acest motor sa mearga frumos, cu piese cat mai bune si cu accesorii mai performante, dar totusi cat sa nu schimbe nimic important din configuratia de baza. Sa fie cat mai legal, cum zic astia mai mici. Sporul de putere sa nu fie insa in detrimentrul fiabilitatii, pur si simplu o masina de zi cu zi pe care sa te bazezi mii de kilometri dar care sa aiba o viteza de croaziera decenta.

Stiu, e greu de priceput de ce nu se urmareste performanta cu orice pret, dar sunt mai greu de inteles astia cu mintea inginereasca 04.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 26 Jan 2010, 18:54
Post #557


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Stiu, e greu de priceput de ce nu se urmareste performanta cu orice pret, dar sunt mai greu de inteles astia cu mintea inginereasca 04.gif

radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Jan 2010, 18:56
Post #558


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Mie fiabilitatea mi se pare cea mai mare performanță cănd e vorba totuși de o Dacie. Așa că efortul e lăudabil... smile.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 26 Jan 2010, 20:41
Post #559


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




QUOTE(vis-a-vis @ 26 Jan 2010, 18:32)
Hai sa-ti zic eu ce cred ca vrea nenea asta, asa din cate am citit eu.
Tuning, adica adevaratul sens al cuvantului, adica acordaj fin. Sa faca acest motor sa mearga frumos, cu piese cat mai bune si cu accesorii mai performante, dar totusi cat sa nu schimbe nimic important din configuratia de baza. Sa fie cat mai legal, cum zic astia mai mici. Sporul de putere sa nu fie insa in detrimentrul fiabilitatii, pur si simplu o masina de zi cu zi pe care sa te bazezi mii de kilometri dar care sa aiba o viteza de croaziera decenta.



si totusi...actuala axa la care din criteriile de mai sus intra? huh.gif ca eu dau de petrol daca ma mai scarpin mult in cap...
app. asta cu ingineria e cel mai tare microb biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jan 2010, 11:51
Post #560


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




eu as zice cu silicon de facut garnituri. Deci nu d'ala banal rosu cu ce ungi garnitura, ci din ala din care faci garnitura de la zero. E si rezistent la benzina si uleiuri.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Jan 2010, 22:24
Post #561


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Yeah...ai si tu relantiuuuuu
124.gif 124.gif 124.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 28 Jan 2010, 23:16
Post #562


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Tin minte acum mult timp, pe la inceputul threadului, cand ai pus ca filtre de aer scotchbrite-urile si tot nu te-ai invatat radmasa.gif punand astea acum. Oricum, interesant experiment. Probabil de la axa cu came "innegrirea", combinat si cu reglajele carburatoarelor, desi ciudata faza cu cilindrul 3, sper sa fie din carburator - gen poate difera unul din "idle jets" zic si eu biggrin.gif. Uita-te si la bujii maine.

This post has been edited by ment: 28 Jan 2010, 23:16


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 29 Jan 2010, 06:00
Post #563


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 28 Jan 2010, 22:05)
In primul rand de ce s-or fi-negrit? Asa face toate, adica la toate motoarele apar rateuri pe admisie atat de pregnante? Sau poate in cazul meu are ceva contributie axa cu came, cu timpi de incrucisare mari?

s-au innegrit pt ca probabil ai overlap mare si daca supapa de admisie se deschide mult mai devreme atunci ies pe acolo si gaze de evacuare deoarece evacuarea nu s-a facut complet pt cilindrul respectiv. plus ca galeria orizontala e mult mai eficienta si gazele pot ajunge in carburator. daca te uiti bine, exista fum negru si in carfiluri, de exemplu.
ca e mai mult la cilindrul 3, asta nu e o problema. poate fi un culbutor dereglat, un carburator reglat altfel sau faptul ca nu ai vacuum tot timpul.
felicitari pt montaj. abia astept sa zici cum se comporta la drum.

This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 22:00


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 31 Jan 2010, 12:51
Post #564


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




1) imi place alternatoru nou (de logan?), exact la fel a trebuit sa polizez si io 3 mm din urechea aia, iar la prinderea pe suportul de pe chiulasa am adaugat un distantier de ~3mm in fata, astfel s-au aliniat perfect fuliile; bratul pe care pivoteaza l-am mutat inspre contraripa cu 2 saibe distantier groase (ca alea de la prezoanele galeriilor); vezi ca pentru proba poti pune un soclu de bec de pozitie (de la far cn) cu un beculet de 2w2.jpg ( Size: 275.72k ) Number of downloads: 606
, apoi daca o sa functioneze corespunzator (nu vad de ce n-ar face-o), tragi firu ala de care ti-am zis pana la bord la becu ala smecher cu baterie pe el; ultimul faza, demontezi RRT-ul ca numai ai ce face cu el.
2) referitor la gluma aia de separator, mai bine foloseai unu de oltcit dela de metal, demontabil, chiar si de la dezmembrari luat si eventual inainte de vopsirea baii de ulei ii puteai suda acesteia un stut ca ala de la joja, pentru scurgerea uleiului inapoi in baie sa nu te complici cu sticle de pepsi pe sub aripa
3) da 5 lei pe un T-eu la dezmembrari, ca alea noi crapa cand ti-e lumea mai draga
In rest spor la treaba....


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 31 Jan 2010, 16:09
Post #565


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Muttley cu rahatul ala de filtrul de recirculare/colectare gaze/ulei a avut probleme asemenatoare si o cunostina cu Golf4, numai batai de cap i-a facut.

Pana la urma si-a comandat alt model mai reusit.

Si eu caut unu d-ala pt Passat dar inca nu am gasit unu care sa nu faca probleme la altii (scurgeri, infundaturi). Eu am filtru la capacul de la culbutori dar e f. prost conceput si se infunda des deci tot o solutie d-asta ar fi cea mai buna sa nu-mi mai murdareasca admisia.


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Feb 2010, 19:49
Post #566


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Electrostatic, daca ai unde sa le faci ca lumea. Cu zincarea e mai cu cantec, daca nu le tine suficient in baia de zincare si se zgarceste la 2 grame depuse in plus. Depinde de omul care te ajuta cu acoperirea lor.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 3 Feb 2010, 10:46
Post #567


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




exact

alta treaba, am inteles ca vrei sa faci fulia cu 10 mm mai mare decat aia originala de logan, e un lucru bun, altfel iti lua mult din puterea motorului cand aveai mai multi consumatori porniti (la mine scadea turatia cu 200 - 250 ture cu faza scurta aprinsa, casetofon, elv pornit, frana calcata);
eu am schimbat fulia originala a alternatorului cu una cu 10 mm mai mare, dar eu am avut noroc sa se potriveasca aia de dacie perfect; aceasta schimbare nu a afectat incarcarea

This post has been edited by nelu_1985: 3 Feb 2010, 10:56


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 3 Feb 2010, 18:46
Post #568


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Suna cat de cat ok.

Din cate tin eu minte de pe bordul subsemnatului, cu alternator de 50, noaptea, incarcarea ajungea in zona ok pe la ~2000 rpm.

Banui ca nu s-au facut cine stie ce descoperiri epocale in domeniul alternatoarelor, asa ca in afara de amperaj mai mare, n-o fi prea diferit alternatorul asta de logan. O regula de 3 simpla ar duce turatia minima pentru incarcare normala pe la 2500. Ceva ce cred ca nu va fi o problema pentru tine tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 4 Feb 2010, 09:30
Post #569


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(Muttley @ 4 Feb 2010, 00:53)
1.Am finalizat "largirea" papucilor de pe surubul alternatorului, pus la punct noua configuratie a firului de masa (inainte era prins pe alternator, acum l-am prins de un surub de pe bloc al suportului motor).

2.O chestie ar fi ca paaarca scade turatia ceva mai mult ca inainte, asa c-a trebuit tinuta putin din acceleratie. Treaba asta pentru mine e egala cu zero.
*


1. Vezi sa faca contact perfect, pentru ca deja ai mai micsorat suprafata. Eu zic daca ai timp sa pui papuci corecti acolo.
2.Gandestete ca alternatorul ala de logan duce la relanti aproape cat celaltalt la turatie maxima tongue.gif

This post has been edited by iuliano_smile: 4 Feb 2010, 09:30


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Feb 2010, 09:40
Post #570


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




2. ai glume in program?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 10:12
Forum Renault