O rabla, ...modificarea motorului standard
![]() ![]() |
O rabla, ...modificarea motorului standard
vis-a-vis |
![]()
Post
#541
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#542
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
VEzi ca praful ala de clingherit nu e tocmai sanatos. Noroc ca klingheritul nu se mai face cu azbest....
Macar o masca din aia antiporcina daca aveai si tu. This post has been edited by einstein1984: 22 Jan 2010, 10:23 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Siconi |
![]()
Post
#543
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Si zici ca a iesit mult fum, ai?!
![]() Normal, daca nu sti ca pentru lemn exista o panza speciala pentru flex, cu dantura... E drept ca cu panza de metale iese o taietura super, dar face enorm de mult fum, mai ales la esentele tari, fiindca e frecarea mare si aschierea mica... nu merge ca la metal, pe principiul pilirii prin frecare. Important e ca pana la urma ai reusit. E bine daca ai acces la un CNC sa decupezi garniturile. Ai facut deja in CAD amprenta garniturii sau ai gasit-o deja gata facuta? Mai exista si alte variante de confectionare: se poate prinde solid placa de clingherit de galerie/flansa si se dau prin acestea gaurile pentru trecerea suruburilor de prindere (in cazul tau, prezoanele). Apoi, cu ajutorul unor suruburi de fixare prinzi placa de clingherit cu sibe si piulite ca sa stea fixa... "corp comun" cu galeria. Se traseaza pe interior cu un marker, daca exista posibilitati, daca nu, se pune in galerie un lichid care sa lase urma (colorant, cerneala) exact pe locul care corespunde gaurii (clingheritul e acum pe post de capac la gaurile din galerie/flansa). Dupa golire si uscare, se desfac suruburile de fixare si se inspecteaza placa de clingherit. Evident, "cercurile colorate" se vor decupa si pili pentru a obtine o margine fina. Conturul se marcheaza cand clingheritul este pe galerie/flansa. dupa demontare se fac toate decupajele necesare marcate. Gata garnitura! Lucrand cu atentie, nu are cum sa dea gres sau sa iasa prost. Depinde numai de mana de lucru sa fie una sigura pe ea. Dar, daca ai acces la CNC, e mult mai bine ![]() Bafta. 22 Jan 2010, 14:27: LE: Cam in acest fel mi-am facut eu garniturile la pompa de apa... ambele! This post has been edited by Siconi: 22 Jan 2010, 14:27 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Siconi |
![]()
Post
#544
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Se gasesc truse cu oringuri pe diverse marimi. Eu am gasit la un magazin de piese de tractoare si la unul de rulmenti.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Minel |
![]()
Post
#545
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Muttley @ 22 Jan 2010, 14:41) Daca doresti si altceva decat O-ringuri , ca o alternativa , se gasesc snur-uri de etansare de diferite diametre ,se taie la lungimea necesara iar capetele se lipesc cu o substanta de lipire ( personal , recomand Loctite 301 ,este excelent ,folosim noi ) . Acesta metoda o folosim intotdeauna cu rezultate 100 % pozitive ! Bafta ! Daca nu gasesti snur-uri , PM si vedem ce si cum .... ![]() This post has been edited by Minel: 22 Jan 2010, 17:57 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
lucianac79 |
![]()
Post
#546
|
. Group: Members Posts: 153 Joined: 14 June 04 From: Roman,Iasi. ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2010
- .
|
|
ment |
![]()
Post
#547
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
QUOTE(Muttley @ 22 Jan 2010, 16:35) Care-mi spune ce va sti sa faca asta cand va fi gata, primeste o ciocolatiiicaaaa ![]() Probabil va veni peste carburatoare, pentru a prinde un filtru de aer de genu cum e cel din poza de mai jos.. Sau baza pentru un airbox ? edit: lucianac79 mi-ai luat-o inainte ![]() This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 21:53 Attached thumbnail(s) ABF2_100.jpg ( Size: 36.5k ) Number of downloads: 713 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
lucianac79 |
![]()
Post
#548
|
. Group: Members Posts: 153 Joined: 14 June 04 From: Roman,Iasi. ![]() |
Nu ma dau in vant dupa dulciuri
![]() Daca logica mea functioneaza la fel ca si la alti enjineri, eu vad posibilitatea scoaterii carcasei filtrului de aer din compartimentul motor. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2010
- .
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#549
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
QUOTE(Siconi @ 22 Jan 2010, 14:24) Si zici ca a iesit mult fum, ai?! ![]() Normal, daca nu sti ca pentru lemn exista o panza speciala pentru flex, cu dantura... Nu va puna naiba sa folositi asa ceva daca nu vreti sa va faceti nevoile din pat intr-o sticla 2 sapt, si sa nu iesiti din casa 6 sapt. Am descoperit ca tot ce se poate face cu flexu se poate face si fara (mai incet, ce-i drept, dar mult mai sigur) Acuma nu va spun sa nu folositi flexul, la mine a devenit fobie si de asta nu pot, dar va spun sa va feriti de combinatia flex+panza de lemn ca de naiba! ![]() Muttley, bravo pentru toata munca depusa! Intrebare: cand prognozezi ca o sa fie gata motorul (gata de pornire si de mers) ? ![]() |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
Siconi |
![]()
Post
#550
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Mah, exista si bomfaier (fierastrau manual, exista si panza de fierastrau, exista si circular de mana, si drujba si mai ce vreti voi. Eu doar am spus ca daca tot nu a avut alta unealta de taiat, putea sa faca asa sau asa... cu riscurile evidente; ma gandesc ca nu e copil sa-i spun eu.
Muttley, filtrul de aer il tragi spre locasul bateriei ca la gordine sau ce planuri ai cu el? |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
lucianac79 |
![]()
Post
#551
|
. Group: Members Posts: 153 Joined: 14 June 04 From: Roman,Iasi. ![]() |
Cred ca ar merge acolo o cutie de filtru in genul celor de pe Golf 3, si cred ca s-ar gasi destul de usor pe la dezmembrari, si nu ai avea nici probleme cand cauti filtre de aer.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2010
- .
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#552
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Da' nu-i putin riscant sa vii asa jos si "deschis" cu gura filtrului de aer? Frunze (hai ca de astea scapi cu o plasa metalica ), mizerie, mai mult praf, iar daca depasesti pe ploaie, toata apa pe care-o ridica ala din fata o bagi direct pe admisie. Si se ridica mai multa apa si intr-un format mai "optimizat" decat ploaia normala.
Plus ca iarna nu prea vad de unde tragi aer "mai caldut" Nu prea vad care-i problema cu neetanseitatea acolo, pentru ca oricum, se intampla inainte de filtru. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#553
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Mai mult, fiind sub nivelul carburatoarelor, nu intra apa pe timp de ploaie. Intra praf. Dar pana la urma, tu stii cel mai bine pe unde mergi cu masina si daca o expui prafului. Ca o gluma, ai putea sa ii scoti farul dreapta pentru faza lunga, sa o lasi sa traga aer pe acolo. Eventual sa iasa filtrul de aer pe acolo. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
lucianac79 |
![]()
Post
#554
|
. Group: Members Posts: 153 Joined: 14 June 04 From: Roman,Iasi. ![]() |
A mai fost cineva pe aici care a scos admisia de aer pe acolo pe unde vrea Mutley, si nu tin minte sa fi raportat vreo problema de genul acesta. Nu mai tin minte exact topicul si nici idee despre ce sa bag la search.
Am impresia ca a prezentat el niste modificari si la carburator in acelasi topic, scosese clapeta de soc si cateva alte modificari. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2010
- .
|
|
silesax |
![]()
Post
#555
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
muttley apreciez tot ce faci la motorul acela dar ce vrei tu sa scoti din el pina la urma??? adica care e ideia? sa scoata mai multi cai?citi in plus?
de curiozitate ai tinut socoteala citi bani ai investit pina acum?? in rest iti urez succes in tot ce faci si la urma sper sa fii multumit de rezultat si sa o folosesti mult si bine nu sa ajunga sa stea uitata in vreun garaj. salutare ![]() |
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#556
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa-ti zic eu ce cred ca vrea nenea asta, asa din cate am citit eu.
Tuning, adica adevaratul sens al cuvantului, adica acordaj fin. Sa faca acest motor sa mearga frumos, cu piese cat mai bune si cu accesorii mai performante, dar totusi cat sa nu schimbe nimic important din configuratia de baza. Sa fie cat mai legal, cum zic astia mai mici. Sporul de putere sa nu fie insa in detrimentrul fiabilitatii, pur si simplu o masina de zi cu zi pe care sa te bazezi mii de kilometri dar care sa aiba o viteza de croaziera decenta. Stiu, e greu de priceput de ce nu se urmareste performanta cu orice pret, dar sunt mai greu de inteles astia cu mintea inginereasca ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#557
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Stiu, e greu de priceput de ce nu se urmareste performanta cu orice pret, dar sunt mai greu de inteles astia cu mintea inginereasca 04.gif
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#558
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Mie fiabilitatea mi se pare cea mai mare performanță cănd e vorba totuși de o Dacie. Așa că efortul e lăudabil...
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#559
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 26 Jan 2010, 18:32) Hai sa-ti zic eu ce cred ca vrea nenea asta, asa din cate am citit eu. Tuning, adica adevaratul sens al cuvantului, adica acordaj fin. Sa faca acest motor sa mearga frumos, cu piese cat mai bune si cu accesorii mai performante, dar totusi cat sa nu schimbe nimic important din configuratia de baza. Sa fie cat mai legal, cum zic astia mai mici. Sporul de putere sa nu fie insa in detrimentrul fiabilitatii, pur si simplu o masina de zi cu zi pe care sa te bazezi mii de kilometri dar care sa aiba o viteza de croaziera decenta. si totusi...actuala axa la care din criteriile de mai sus intra? ![]() app. asta cu ingineria e cel mai tare microb ![]() |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
argon |
![]()
Post
#560
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
eu as zice cu silicon de facut garnituri. Deci nu d'ala banal rosu cu ce ungi garnitura, ci din ala din care faci garnitura de la zero. E si rezistent la benzina si uleiuri.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#561
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Yeah...ai si tu relantiuuuuu
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ment |
![]()
Post
#562
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Tin minte acum mult timp, pe la inceputul threadului, cand ai pus ca filtre de aer scotchbrite-urile si tot nu te-ai invatat
![]() ![]() This post has been edited by ment: 28 Jan 2010, 23:16 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
payty |
![]()
Post
#563
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 28 Jan 2010, 22:05) In primul rand de ce s-or fi-negrit? Asa face toate, adica la toate motoarele apar rateuri pe admisie atat de pregnante? Sau poate in cazul meu are ceva contributie axa cu came, cu timpi de incrucisare mari? s-au innegrit pt ca probabil ai overlap mare si daca supapa de admisie se deschide mult mai devreme atunci ies pe acolo si gaze de evacuare deoarece evacuarea nu s-a facut complet pt cilindrul respectiv. plus ca galeria orizontala e mult mai eficienta si gazele pot ajunge in carburator. daca te uiti bine, exista fum negru si in carfiluri, de exemplu. ca e mai mult la cilindrul 3, asta nu e o problema. poate fi un culbutor dereglat, un carburator reglat altfel sau faptul ca nu ai vacuum tot timpul. felicitari pt montaj. abia astept sa zici cum se comporta la drum. This post has been edited by Muttley: 8 Feb 2010, 22:00 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#564
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
1) imi place alternatoru nou (de logan?), exact la fel a trebuit sa polizez si io 3 mm din urechea aia, iar la prinderea pe suportul de pe chiulasa am adaugat un distantier de ~3mm in fata, astfel s-au aliniat perfect fuliile; bratul pe care pivoteaza l-am mutat inspre contraripa cu 2 saibe distantier groase (ca alea de la prezoanele galeriilor); vezi ca pentru proba poti pune un soclu de bec de pozitie (de la far cn) cu un beculet de 2w2.jpg ( Size: 275.72k )
Number of downloads: 606
, apoi daca o sa functioneze corespunzator (nu vad de ce n-ar face-o), tragi firu ala de care ti-am zis pana la bord la becu ala smecher cu baterie pe el; ultimul faza, demontezi RRT-ul ca numai ai ce face cu el. 2) referitor la gluma aia de separator, mai bine foloseai unu de oltcit dela de metal, demontabil, chiar si de la dezmembrari luat si eventual inainte de vopsirea baii de ulei ii puteai suda acesteia un stut ca ala de la joja, pentru scurgerea uleiului inapoi in baie sa nu te complici cu sticle de pepsi pe sub aripa 3) da 5 lei pe un T-eu la dezmembrari, ca alea noi crapa cand ti-e lumea mai draga In rest spor la treaba.... |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Executron |
![]()
Post
#565
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Muttley cu rahatul ala de filtrul de recirculare/colectare gaze/ulei a avut probleme asemenatoare si o cunostina cu Golf4, numai batai de cap i-a facut.
Pana la urma si-a comandat alt model mai reusit. Si eu caut unu d-ala pt Passat dar inca nu am gasit unu care sa nu faca probleme la altii (scurgeri, infundaturi). Eu am filtru la capacul de la culbutori dar e f. prost conceput si se infunda des deci tot o solutie d-asta ar fi cea mai buna sa nu-mi mai murdareasca admisia. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Siconi |
![]()
Post
#566
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Electrostatic, daca ai unde sa le faci ca lumea. Cu zincarea e mai cu cantec, daca nu le tine suficient in baia de zincare si se zgarceste la 2 grame depuse in plus. Depinde de omul care te ajuta cu acoperirea lor.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#567
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
exact
alta treaba, am inteles ca vrei sa faci fulia cu 10 mm mai mare decat aia originala de logan, e un lucru bun, altfel iti lua mult din puterea motorului cand aveai mai multi consumatori porniti (la mine scadea turatia cu 200 - 250 ture cu faza scurta aprinsa, casetofon, elv pornit, frana calcata); eu am schimbat fulia originala a alternatorului cu una cu 10 mm mai mare, dar eu am avut noroc sa se potriveasca aia de dacie perfect; aceasta schimbare nu a afectat incarcarea This post has been edited by nelu_1985: 3 Feb 2010, 10:56 |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#568
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Suna cat de cat ok.
Din cate tin eu minte de pe bordul subsemnatului, cu alternator de 50, noaptea, incarcarea ajungea in zona ok pe la ~2000 rpm. Banui ca nu s-au facut cine stie ce descoperiri epocale in domeniul alternatoarelor, asa ca in afara de amperaj mai mare, n-o fi prea diferit alternatorul asta de logan. O regula de 3 simpla ar duce turatia minima pentru incarcare normala pe la 2500. Ceva ce cred ca nu va fi o problema pentru tine ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#569
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 4 Feb 2010, 00:53) 1.Am finalizat "largirea" papucilor de pe surubul alternatorului, pus la punct noua configuratie a firului de masa (inainte era prins pe alternator, acum l-am prins de un surub de pe bloc al suportului motor). 2.O chestie ar fi ca paaarca scade turatia ceva mai mult ca inainte, asa c-a trebuit tinuta putin din acceleratie. Treaba asta pentru mine e egala cu zero. 1. Vezi sa faca contact perfect, pentru ca deja ai mai micsorat suprafata. Eu zic daca ai timp sa pui papuci corecti acolo. 2.Gandestete ca alternatorul ala de logan duce la relanti aproape cat celaltalt la turatie maxima ![]() This post has been edited by iuliano_smile: 4 Feb 2010, 09:30 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
argon |
![]()
Post
#570
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
2. ai glume in program?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:12 |