DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 21 22 23 24 25 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O rabla, ...modificarea motorului standard

Siconi
post 3 Mar 2010, 22:25
Post #661


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(Muttley @ 3 Mar 2010, 22:14)
Cu schimbarea orasului e amestecata rau. De cativa ani, eu n-am domiciliu stabil in adevaratul sens al cuvantului icon_mrgreen.gif
*


Insoara-te si stii de-o treaba... te stabilesti si tu la casa ta ca omu', ca servici bun ai deja.

This post has been edited by Siconi: 3 Mar 2010, 22:26


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 3 Mar 2010, 22:28
Post #662


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Parca se muta dupa femei, nu din cauza locului de munca... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 4 Mar 2010, 10:07
Post #663


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(Siconi @ 3 Mar 2010, 22:25)
Insoara-te si stii de-o treaba... te stabilesti si tu la casa ta ca omu', ca servici bun ai deja.
*



Si nu vei mai termina masina in veci!!! Vei fi fxxxx la cap de consoarta pana te enervezi singur de nu-stiu-ce surpriza ce ti-o face stimata rabla si sub influenta nervilor decizi ca e cazul s-o lasi deoparte si sa te bucuri de altceva (si daca nu-ti vezi bine finantele, constati ca rata la 'aia noua' iti reduce bugetul ce-l bagai in benzina si te bucuri fix... din parti).

This post has been edited by emircea: 4 Mar 2010, 13:46


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Mar 2010, 19:35
Post #664


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu stiu ca carbelitoarele alea ale tale au fost si sunt o culme a domeniului lor.... insa dupa atata taiat, sudat lipit, flansuit, adaptat din galeria aia.... incep sa cred ca mai bine luai 4 bucati de carbelitoare Mikuni CVK de pe o yamaha R1 si rezolvai mai simplu treaba. 1000 cmc alimentati la 12000 rpm inseamna mai mult decat 1600 cmc alimentati la 5500 rpm.
Si pentru alea faceai galerii din cutii de ness si tabla de aluminiu iar pentru reglat era si mai simplu.

This post has been edited by einstein1984: 6 Mar 2010, 19:41


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 7 Mar 2010, 00:59
Post #665


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




1.sa nu tai fibra cu foarfeca
2.merge mai bine daca smulgi in bucati cu mana, in bucati cat palma, nu trebue sa aiba forma perfecta

+e mai usor sa umpli cu rasina si formezi dupa voie


Sa mai incercat de mai multe ori cum vrei tu dar rezultatul era ca nu merge, umpla cu multa rasina intre straturi si intre intercalari, si devine fragil.

Sper ca reusesti sa intelegi ce scriu, altfel cu ce am vazut mai binel lasi la sineva care se acupa cu asa ceva.

This post has been edited by Hexer: 7 Mar 2010, 16:34


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Mar 2010, 11:48
Post #666


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Nu trebuia sa te chinui atat cu taiatul bucatelelor de fibra. Odata udata cu rasina ia foarte usor forma matritei, nu e ca hartia.... biggrin.gif ... mergea sa asezi foaia intreaga peste matrita si eventualsa o mai crestezi pe unde nu se aseza.
Eu as lucra asa:
- as da un strat de rasina peste matrita (maxim 2 - te ajuta apoi la saturarea primului strat de fibra)
- as aseza primul strat de panza, udat cu rasina de la stratut anterior, apoi un strat de rasina
- as aseza piesele de metal
- apoi cu straturi suplimentare in functie de nevoi as construi in continuare
Spor....


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 8 Mar 2010, 09:45
Post #667


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai cam asa se si face... Tot asa am facut si eu. Fibra de sticla se muleaza asa de bine cand e deja imbibata cu rasina (primul strat de rasina mai gros), ca nu a trebuit sa fac nimic decat sa imbib bine cu pensula si cu un betisor de lemn pentru a face priza buna pe toate curbele si muchiile necesare. Nu e nevoie sa te complici cu sabloane si decupaje. Merge totul de la sine. O sa vezi cand le aplici wink.gif.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 9 Mar 2010, 22:44
Post #668


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




eu nu cred ca este vorba de T>20°C.... si chiar asa, ce se poate intampla daca lacul si intaritorul le iei peste noapte cu tine-n casa (20°C - 24°C) si apoi maine faci repede amestecul dintre acestea inainte ca temp. acestora sa scada..... singura problema ar mai ramane cu timpul de uscare sleep.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 10 Mar 2010, 08:15
Post #669


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Intr-adevar, proasta vreme ti-ai ales pentru fibra. Cel mai normal ar fi sa astepti temperaturi mai mari, chiar 20 de grade afara, deoarece n-o sa poti lucra intr-un garaj inchis ermetic pentru ca te droghezi rau, va trebui sa ai usile larg deschise sau mai bine sa lucrezi afara.
Ca sa lucrezi la temperaturi mai mici si sa ai in continuare timpi de uscare rezonabili mai poti sa maresti cantitatea de catalizator din rasina. Daca vara un 2% catalizator este arhisuficient pentru un timp de lucru de 20 de min, la sub 10 grade poti sa folosesti 4%. Cel mai bine este sa faci un test cu rasina inainte, vezi cum se intareste.
Oricum nu este indicat sa lucrezi la sub 0 grade, nu se polimerizeaza complet si ramane cruda la interior.

This post has been edited by YRX: 10 Mar 2010, 08:15


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 10 Mar 2010, 09:28
Post #670


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Sa iei un uscator de par, e perfect pentru ce vrei sa faci.
N-ai nimic cu inhalarea vaporilor la o singura piesa, oricum in 10 min e gata.
Sa aplici toate straturile deodata, sa nu astepti nici 2 minute intre ele, altfel intre ele rasina o sa fie instabila, crapa usor, nu conteaza daca e epoxi.
Singura exceptie daca pui mai mult de 3 straturi, atunci poti astepta cate vrei.
Pune mai mult catalizator in rasina ca sa intareasca mai repede.

Si cum am mai zis, sa nu faci cu sablon, din bucati ca palma, si nu taiate cu foarfeca ci smulse.

This post has been edited by Hexer: 10 Mar 2010, 09:29


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Mar 2010, 09:32
Post #671


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu nu m-as juca cu sanatatea. Vaporii emanati sunt destul de toxici. De aici si recomandarea de a lura in medii bine ventilate. Doamne-fereste mai cazi prin garaj lesinat si stai acolo cu zilele daca nu stie nimeni de tine.
Ia rasina si restul de materiale in casa peste noapte si, cand in sfarsit esti cu inima-n dinti, le iei cu tine intr-un rucsac invelite in patura (ca sa nu se raceasca pana ajungi tu jos si faci caldura in garaj. Pui un pic mai mult catalizator, cum ti s-a spus si eventual poti face rost de o masca de gaze. Mare grija la sursele de scantei, daca nu deschizi usile pentru aerisire decat la sfarsit ca sa nu pierzi caldura!!!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 10 Mar 2010, 09:45
Post #672


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Matli, daca lucrezi in spatiu inchis, vei fi un mic aurolac. Indiferent de rezultatul lucrarii, vei pluti pentru tot restul serii.

Singura sansa sa faci treaba ca lumea si sa nu inhalezi mare lucru e sa fie temp. peste 20 grade si mediul bine aerisit - nici macar in casa nu ti-as recomanda sa faci asta, mirosul ala va ramane cateva saptamani pana dispare complet.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 10 Mar 2010, 10:05
Post #673


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Nu stiu cine a zis sa tai cu faorfeca dar sigur n-are habar despre cum trebue lucrat cu compozite...ori mester de ala roman...vazut pe youtube 2 video si face bare...Eu asta am invatat timp de un an intreg de la cei mai buni.

Daca in garaj aj 10 grade si te dai cu aeroterma pe sticla de rasina pana ce o aplici dupa care peste material in 30min se intareste atat incat nu mai evapoza seminifacti, si o poti lasa peste noapte.

Eu ma facut barca la -5 cu aerotherma si a iesit perfect, am adaugat cu 30-50% ami mult catalizator. In 48 de ora era gata sa mearga pe apa (la 10 grade mai putin de 10 ore)


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Mar 2010, 14:16
Post #674


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(Muttley @ 10 Mar 2010, 09:50)
Mai mult pentru "arhiva personala":
[attachmentid=1627601047]
*



Nu cred ca e nevoie de acel umar in interiorul piesei de legatura. E suficient ca suruburile care intra pe filete sa fie un pic mai scurte decat jumatatea piesei si obtii o strangere buna, fara batai de cap...
... asta daca am inteles eu bine ce vrei sa faci cu piesa aia.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 10 Mar 2010, 16:03
Post #675


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Rasina aia vinil-esterica pe care o ai e pe baza de stiren, adica prenandez, aurolac etc. O sa te faca praf in spatiu inchis (nu dureaza sigur 10 minute lucrarea ci mai mult !). Daca tot te mananca cauta-ti o masca de pus pe nas cu filtrare carbon (cum au vopsitorii sau chiar o masca de gaze militara). De fumat nici vorba, una ca te ia cu ameteala si alta este ca sunt foarte imflamabile.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Mar 2010, 16:07
Post #676


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ca fapt divers, erau mici aurolacii de la gara acum vreo 15 ani... acum sunt oameni in toata firea. Or fi ei mai rezistenti prin natura imprejurarilor, dar nu cred ca moare nimeni daca inhaleaza putine toxine.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 10 Mar 2010, 21:21
Post #677


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




in 2 x 10 min termin un scaun scoica...si asta e in structura de sandwich (nu am nici talent si nici vechime)


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 11 Mar 2010, 09:25
Post #678


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Nu esti normal daca la doua noaptea tu mestereai in garaj...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 11 Mar 2010, 09:59
Post #679


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Bravos, ti-a iesit destul de bine.
Mai poti sa faci o chestie, dupa ce se usuca cat de cat (sa nu mai miroasa) poti sa le duci in casa sa le tii la caldura vreo 2 zile. Asa te asiguri ca rasina se intareste complet.
8 straturi ???? Da ce-ai facut acolo, cat de gros ti-a iesit laminatul?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Mar 2010, 10:14
Post #680


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Stai sa de-matriteze intai... sa taie surplusul si apoi poate sa masoare. Abia a trecut de faza a doua.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 11 Mar 2010, 10:15
Post #681


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Stai ca acu' am citit mai atent, nebunu' a lasat "cuptoru" ala improvizat pornit. ohmy.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 11 Mar 2010, 23:05
Post #682


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Ia lasa-le dracu' de prostii, du-te cu matrita la cineva sa-ti faca din tabla draci aia de rezonator...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 12 Mar 2010, 10:04
Post #683


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




N-are nimic ca au cateva bule de aer, sunt inevitabile fara pompa de vacum. Oricum, nu cred ca-ti vor dauna la ceva, sunt intre straturi si pentru aplicatia ta nu-i nevoie de perfectiune, ca nu e arbore cardanic de carbon.
Pe tubul ala ai joc pentru ca in procesul de uscare fibra se micsoreaza, chiar si cu 5%. Lasa-le sa se usuce bine si poti sa mai intervii cu un adeziv epoxidic unde e necesar, iti lipeste ala tot. Ti-am zis ca nu prea adera bine la metale, mai ales lustruite, da tu nimic... batman-batman... biggrin.gif

This post has been edited by YRX: 12 Mar 2010, 10:05


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 12 Mar 2010, 14:36
Post #684


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Ma, daca o suprafata se micsoreaza se retrage spre centru, n-avea cum sa se stranga pe tub, ca s-a tras din toate laturile (moama ce explicatie am in mine, sper ca m-am facut inteles tongue.gif )
Adezivul epoxy bicomponent il gasesti pe toate gardurile - Bison, Uhu, Loctite etc. E bun pentru toate suprafetele, trebuie sa respecti proportiile si modul de folosire. Cu el iti lipesti afurisitul ala de tub de rasina si dupa ce se intareste n-are moarte. Klaus le stie bine cu lipiciurile astea, vezi ca parca a mai explicat el pe forum ce si cum.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 12 Mar 2010, 15:24
Post #685


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ma, ala-i ceainic d-ala rusesc pe care-l bagi in priza si fluiera...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 12 Mar 2010, 15:54
Post #686


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Si ce ar trebui sa faca acel ceainic? icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 12 Mar 2010, 16:10
Post #687


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Multumesc pt. explicatie happy.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 12 Mar 2010, 18:48
Post #688


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




chiar sunt curios cat de repede se umple borcanul in cauza. (la un motor in toate mintile lui, nu la unul care consuma benzina + ulei in parti egale).



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan_kalibra
post 13 Mar 2010, 15:37
Post #689


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 17 September 09
From: Slatina




Frumos separatorul ala, eu am cautat sa cumpar din ala de Oltcit si negasind i-am scos epuratorul prin scut chiar din prima zi cind am facut motorul(cand normal zici ca nu prea scapa compresie in baie),evitand astfel sa traga pe admisie condens ,spuma si orice alte impuritati, care oricum apar chiar daca folosesti un ulei bun(Castrol spre exemplu). Sa nu dati cu pietre pentru cartonul ala(e de ani de zile acolo),protejeaza CNC-ul iarna(cand mergi pe benzina).
L.E. : Scuze pt. curatenia motorului(e asa de 3 ani de cand l-am facut), nu obisnuiesc sa spal motoarele,mai ales la Opel(are multe conexiuni electrice mufate) iar daca-ti oxideaza un pin iti da mari batai de cap(spray de contacte ,etc.).

Muttley sper ca si la Pitesti e soare asa ca :SPOR LA TREABA !

Attached thumbnail(s)
Fotografii_0130..jpg ( Size: 94.8k ) Number of downloads: 571
Fotografii_0131..jpg ( Size: 102.07k ) Number of downloads: 540


--------------------
Dacia 1310 1982 decembrie - OT 10 DAN
OT 10 DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 16 Mar 2010, 09:57
Post #690


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Nu-mi dau seama din poze, dar resturile despre care vorbesti nu merg curatate cu o bormasina si perie de sarma rotativa?

Pop-nituirea nu iti da batai de cap. Sa dai gaurile precis, sa folosesti niturile pentru dimensiunea respectiva, sa ai un burghiu si bormasina la indemana in caz ca vreunul nu s-a prins cum trebuie. Ma gandesc totusi ca niturile e posibil sa se slabeasca de la vibratii, nu te-ar avantaja combinatia surub cu cap imbus, de 4 sau 5(sau cat ai nevoie) +saiba plata+piulita+contrapiulita? Folosind piulita si contrapiulita strangi cat ai nevoie, apoi blochezi cu contrapiulita.

This post has been edited by emircea: 16 Mar 2010, 09:57


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 21 22 23 24 25 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 06:15
Forum Renault