O rabla, ...modificarea motorului standard
![]() ![]() |
O rabla, ...modificarea motorului standard
Siconi |
![]()
Post
#661
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Merced |
![]()
Post
#662
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Parca se muta dupa femei, nu din cauza locului de munca...
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
emircea |
![]()
Post
#663
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Siconi @ 3 Mar 2010, 22:25) Si nu vei mai termina masina in veci!!! Vei fi fxxxx la cap de consoarta pana te enervezi singur de nu-stiu-ce surpriza ce ti-o face stimata rabla si sub influenta nervilor decizi ca e cazul s-o lasi deoparte si sa te bucuri de altceva (si daca nu-ti vezi bine finantele, constati ca rata la 'aia noua' iti reduce bugetul ce-l bagai in benzina si te bucuri fix... din parti). This post has been edited by emircea: 4 Mar 2010, 13:46 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#664
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu stiu ca carbelitoarele alea ale tale au fost si sunt o culme a domeniului lor.... insa dupa atata taiat, sudat lipit, flansuit, adaptat din galeria aia.... incep sa cred ca mai bine luai 4 bucati de carbelitoare Mikuni CVK de pe o yamaha R1 si rezolvai mai simplu treaba. 1000 cmc alimentati la 12000 rpm inseamna mai mult decat 1600 cmc alimentati la 5500 rpm.
Si pentru alea faceai galerii din cutii de ness si tabla de aluminiu iar pentru reglat era si mai simplu. This post has been edited by einstein1984: 6 Mar 2010, 19:41 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Hexer |
![]()
Post
#665
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
1.sa nu tai fibra cu foarfeca
2.merge mai bine daca smulgi in bucati cu mana, in bucati cat palma, nu trebue sa aiba forma perfecta +e mai usor sa umpli cu rasina si formezi dupa voie Sa mai incercat de mai multe ori cum vrei tu dar rezultatul era ca nu merge, umpla cu multa rasina intre straturi si intre intercalari, si devine fragil. Sper ca reusesti sa intelegi ce scriu, altfel cu ce am vazut mai binel lasi la sineva care se acupa cu asa ceva. This post has been edited by Hexer: 7 Mar 2010, 16:34 |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
YRX |
![]()
Post
#666
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu trebuia sa te chinui atat cu taiatul bucatelelor de fibra. Odata udata cu rasina ia foarte usor forma matritei, nu e ca hartia....
![]() Eu as lucra asa: - as da un strat de rasina peste matrita (maxim 2 - te ajuta apoi la saturarea primului strat de fibra) - as aseza primul strat de panza, udat cu rasina de la stratut anterior, apoi un strat de rasina - as aseza piesele de metal - apoi cu straturi suplimentare in functie de nevoi as construi in continuare Spor.... |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Siconi |
![]()
Post
#667
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai cam asa se si face... Tot asa am facut si eu. Fibra de sticla se muleaza asa de bine cand e deja imbibata cu rasina (primul strat de rasina mai gros), ca nu a trebuit sa fac nimic decat sa imbib bine cu pensula si cu un betisor de lemn pentru a face priza buna pe toate curbele si muchiile necesare. Nu e nevoie sa te complici cu sabloane si decupaje. Merge totul de la sine. O sa vezi cand le aplici
![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
membru_DC |
![]()
Post
#668
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
eu nu cred ca este vorba de T>20°C.... si chiar asa, ce se poate intampla daca lacul si intaritorul le iei peste noapte cu tine-n casa (20°C - 24°C) si apoi maine faci repede amestecul dintre acestea inainte ca temp. acestora sa scada..... singura problema ar mai ramane cu timpul de uscare
![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
YRX |
![]()
Post
#669
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Intr-adevar, proasta vreme ti-ai ales pentru fibra. Cel mai normal ar fi sa astepti temperaturi mai mari, chiar 20 de grade afara, deoarece n-o sa poti lucra intr-un garaj inchis ermetic pentru ca te droghezi rau, va trebui sa ai usile larg deschise sau mai bine sa lucrezi afara.
Ca sa lucrezi la temperaturi mai mici si sa ai in continuare timpi de uscare rezonabili mai poti sa maresti cantitatea de catalizator din rasina. Daca vara un 2% catalizator este arhisuficient pentru un timp de lucru de 20 de min, la sub 10 grade poti sa folosesti 4%. Cel mai bine este sa faci un test cu rasina inainte, vezi cum se intareste. Oricum nu este indicat sa lucrezi la sub 0 grade, nu se polimerizeaza complet si ramane cruda la interior. This post has been edited by YRX: 10 Mar 2010, 08:15 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Hexer |
![]()
Post
#670
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
Sa iei un uscator de par, e perfect pentru ce vrei sa faci.
N-ai nimic cu inhalarea vaporilor la o singura piesa, oricum in 10 min e gata. Sa aplici toate straturile deodata, sa nu astepti nici 2 minute intre ele, altfel intre ele rasina o sa fie instabila, crapa usor, nu conteaza daca e epoxi. Singura exceptie daca pui mai mult de 3 straturi, atunci poti astepta cate vrei. Pune mai mult catalizator in rasina ca sa intareasca mai repede. Si cum am mai zis, sa nu faci cu sablon, din bucati ca palma, si nu taiate cu foarfeca ci smulse. This post has been edited by Hexer: 10 Mar 2010, 09:29 |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
Siconi |
![]()
Post
#671
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Eu nu m-as juca cu sanatatea. Vaporii emanati sunt destul de toxici. De aici si recomandarea de a lura in medii bine ventilate. Doamne-fereste mai cazi prin garaj lesinat si stai acolo cu zilele daca nu stie nimeni de tine.
Ia rasina si restul de materiale in casa peste noapte si, cand in sfarsit esti cu inima-n dinti, le iei cu tine intr-un rucsac invelite in patura (ca sa nu se raceasca pana ajungi tu jos si faci caldura in garaj. Pui un pic mai mult catalizator, cum ti s-a spus si eventual poti face rost de o masca de gaze. Mare grija la sursele de scantei, daca nu deschizi usile pentru aerisire decat la sfarsit ca sa nu pierzi caldura!!! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
emircea |
![]()
Post
#672
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Matli, daca lucrezi in spatiu inchis, vei fi un mic aurolac. Indiferent de rezultatul lucrarii, vei pluti pentru tot restul serii.
Singura sansa sa faci treaba ca lumea si sa nu inhalezi mare lucru e sa fie temp. peste 20 grade si mediul bine aerisit - nici macar in casa nu ti-as recomanda sa faci asta, mirosul ala va ramane cateva saptamani pana dispare complet. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Hexer |
![]()
Post
#673
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
Nu stiu cine a zis sa tai cu faorfeca dar sigur n-are habar despre cum trebue lucrat cu compozite...ori mester de ala roman...vazut pe youtube 2 video si face bare...Eu asta am invatat timp de un an intreg de la cei mai buni.
Daca in garaj aj 10 grade si te dai cu aeroterma pe sticla de rasina pana ce o aplici dupa care peste material in 30min se intareste atat incat nu mai evapoza seminifacti, si o poti lasa peste noapte. Eu ma facut barca la -5 cu aerotherma si a iesit perfect, am adaugat cu 30-50% ami mult catalizator. In 48 de ora era gata sa mearga pe apa (la 10 grade mai putin de 10 ore) |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
Siconi |
![]()
Post
#674
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(Muttley @ 10 Mar 2010, 09:50) Nu cred ca e nevoie de acel umar in interiorul piesei de legatura. E suficient ca suruburile care intra pe filete sa fie un pic mai scurte decat jumatatea piesei si obtii o strangere buna, fara batai de cap... ... asta daca am inteles eu bine ce vrei sa faci cu piesa aia. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
YRX |
![]()
Post
#675
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Rasina aia vinil-esterica pe care o ai e pe baza de stiren, adica prenandez, aurolac etc. O sa te faca praf in spatiu inchis (nu dureaza sigur 10 minute lucrarea ci mai mult !). Daca tot te mananca cauta-ti o masca de pus pe nas cu filtrare carbon (cum au vopsitorii sau chiar o masca de gaze militara). De fumat nici vorba, una ca te ia cu ameteala si alta este ca sunt foarte imflamabile.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#676
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca fapt divers, erau mici aurolacii de la gara acum vreo 15 ani... acum sunt oameni in toata firea. Or fi ei mai rezistenti prin natura imprejurarilor, dar nu cred ca moare nimeni daca inhaleaza putine toxine.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Hexer |
![]()
Post
#677
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
in 2 x 10 min termin un scaun scoica...si asta e in structura de sandwich (nu am nici talent si nici vechime)
|
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
Merced |
![]()
Post
#678
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu esti normal daca la doua noaptea tu mestereai in garaj...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
YRX |
![]()
Post
#679
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bravos, ti-a iesit destul de bine.
Mai poti sa faci o chestie, dupa ce se usuca cat de cat (sa nu mai miroasa) poti sa le duci in casa sa le tii la caldura vreo 2 zile. Asa te asiguri ca rasina se intareste complet. 8 straturi ???? Da ce-ai facut acolo, cat de gros ti-a iesit laminatul? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Siconi |
![]()
Post
#680
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Stai sa de-matriteze intai... sa taie surplusul si apoi poate sa masoare. Abia a trecut de faza a doua.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Merced |
![]()
Post
#681
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Stai ca acu' am citit mai atent, nebunu' a lasat "cuptoru" ala improvizat pornit.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Merced |
![]()
Post
#682
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ia lasa-le dracu' de prostii, du-te cu matrita la cineva sa-ti faca din tabla draci aia de rezonator...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
YRX |
![]()
Post
#683
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
N-are nimic ca au cateva bule de aer, sunt inevitabile fara pompa de vacum. Oricum, nu cred ca-ti vor dauna la ceva, sunt intre straturi si pentru aplicatia ta nu-i nevoie de perfectiune, ca nu e arbore cardanic de carbon.
Pe tubul ala ai joc pentru ca in procesul de uscare fibra se micsoreaza, chiar si cu 5%. Lasa-le sa se usuce bine si poti sa mai intervii cu un adeziv epoxidic unde e necesar, iti lipeste ala tot. Ti-am zis ca nu prea adera bine la metale, mai ales lustruite, da tu nimic... batman-batman... ![]() This post has been edited by YRX: 12 Mar 2010, 10:05 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#684
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ma, daca o suprafata se micsoreaza se retrage spre centru, n-avea cum sa se stranga pe tub, ca s-a tras din toate laturile (moama ce explicatie am in mine, sper ca m-am facut inteles
![]() Adezivul epoxy bicomponent il gasesti pe toate gardurile - Bison, Uhu, Loctite etc. E bun pentru toate suprafetele, trebuie sa respecti proportiile si modul de folosire. Cu el iti lipesti afurisitul ala de tub de rasina si dupa ce se intareste n-are moarte. Klaus le stie bine cu lipiciurile astea, vezi ca parca a mai explicat el pe forum ce si cum. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#685
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma, ala-i ceainic d-ala rusesc pe care-l bagi in priza si fluiera...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
elro |
![]()
Post
#686
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
Si ce ar trebui sa faca acel ceainic?
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
elro |
![]()
Post
#687
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
Multumesc pt. explicatie
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
payty |
![]()
Post
#688
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
chiar sunt curios cat de repede se umple borcanul in cauza. (la un motor in toate mintile lui, nu la unul care consuma benzina + ulei in parti egale).
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Dan_kalibra |
![]()
Post
#689
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 17 September 09 From: Slatina ![]() |
Frumos separatorul ala, eu am cautat sa cumpar din ala de Oltcit si negasind i-am scos epuratorul prin scut chiar din prima zi cind am facut motorul(cand normal zici ca nu prea scapa compresie in baie),evitand astfel sa traga pe admisie condens ,spuma si orice alte impuritati, care oricum apar chiar daca folosesti un ulei bun(Castrol spre exemplu). Sa nu dati cu pietre pentru cartonul ala(e de ani de zile acolo),protejeaza CNC-ul iarna(cand mergi pe benzina).
L.E. : Scuze pt. curatenia motorului(e asa de 3 ani de cand l-am facut), nu obisnuiesc sa spal motoarele,mai ales la Opel(are multe conexiuni electrice mufate) iar daca-ti oxideaza un pin iti da mari batai de cap(spray de contacte ,etc.). Muttley sper ca si la Pitesti e soare asa ca :SPOR LA TREABA ! Attached thumbnail(s) Fotografii_0130..jpg ( Size: 94.8k ) Number of downloads: 571 Fotografii_0131..jpg ( Size: 102.07k ) Number of downloads: 540 |
--------------------
Dacia
1310
1982 decembrie
- OT 10 DAN OT 10 DAN
|
|
emircea |
![]()
Post
#690
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Nu-mi dau seama din poze, dar resturile despre care vorbesti nu merg curatate cu o bormasina si perie de sarma rotativa?
Pop-nituirea nu iti da batai de cap. Sa dai gaurile precis, sa folosesti niturile pentru dimensiunea respectiva, sa ai un burghiu si bormasina la indemana in caz ca vreunul nu s-a prins cum trebuie. Ma gandesc totusi ca niturile e posibil sa se slabeasca de la vibratii, nu te-ar avantaja combinatia surub cu cap imbus, de 4 sau 5(sau cat ai nevoie) +saiba plata+piulita+contrapiulita? Folosind piulita si contrapiulita strangi cat ai nevoie, apoi blochezi cu contrapiulita. This post has been edited by emircea: 16 Mar 2010, 09:57 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:15 |