O rabla, ...modificarea motorului standard
![]() ![]() |
O rabla, ...modificarea motorului standard
bmwh548 |
![]()
Post
#721
|
||
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
- -
|
|||
ct-03-tvy |
![]()
Post
#722
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
in loc de cauciucu ala.nu merg facute garnituri din clincherit?
![]() in mod sigur sau unflat alea de la benzina+putina caldura mai lamurit si cu siliconu VR ![]() distantierele sunt o idee buna ![]() spor ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#723
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#724
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca te uiti pe forumu de motorete, o sa afli cum sa-ti faci singur si repede vacuumetru.
Adica aci: http://www.motociclism.ro/forum/index.php?...11&st=0&start=0 Un coleg a facut o varianta modificata, face diferenta de vacuum intre 2 carburatoare si asa ies furtunele mai scurte. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
driverx |
![]()
Post
#725
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 28 Mar 2010, 21:02) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cum l-ai plimbat? Prin garaj 50 cm in fata, 50 cm inapoi in spate si tot asa? QUOTE(Muttley @ 28 Mar 2010, 21:02) Desi nu credeam ca o sa mai am ocazia sa spun asta, DAAAR.....INCAAAA mai ai CEVA sanse sa revii la realitate ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Merced |
![]()
Post
#726
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu m-a plimbat inca, da' tre s-o faca, ca doar asa a zis. Si nu 50 de metri nene, ca-l penalizez.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
payty |
![]()
Post
#727
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
eu sunt convins ca poti gasi un filtru de alta forma care sa intre cum trebuie. sunt zeci de feluri. imposibil sa nu fie ceva si pt ce ai tu acolo. masoara si du-te pe capul unui vanzator.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#728
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Da' daca-i modifici teava aia de prindere si-i faci unghiul de 90 de grade, incepand exact de la baza filtrului? ceva in genul fotoshopului de mai jos?
filtr.jpeg ( Size: 299.79k ) Number of downloads: 592 filtre conice nu sunt decat sport? Vreunele cu acelasi tip de element filtrant, doar mai mici, nu se ezicsta? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#729
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Ar mai fi inca o solutie...
O carcasa de filtru gen cea originala de dacie, dar cu prinderea mutata de pe centru mult spre dreapta ? filtr.jpeg ( Size: 6.74k ) Number of downloads: 387 Asta ar trebui sa-ti economiseasca aia cativa cm de care ai nevoie. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bosolanu_ |
![]()
Post
#730
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 25 May 08 From: Timisoara / Dr.Tr.Severin ![]() |
Daca nu gasesti filtru mai scurt deocamdata cred ca ar mai fi vreo 2 solutii, mai de criza ce-i drept.
1. Nu mai stiu exact cum e prinderea la farul ala, dar cred ca se poate da din reglaje putin mai in fata cam cu 1 cm poate mai mult si asa ai avea loc. 2. Daca nu ai mufa la becul ala, sacrifica un bec si indoaie pinii spre exterior. 3. Ambele puncte de mai sus. Evident astea ar fi niste solutii cam aiurea, dar poate te ajuta pana gasesti filtru de marime potrivita. offtopic: Ti-am citit topicul inca de la inceput. Abia astept sa vad o filmare cu totul mergand. Multa bafta. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2003
- MH-03-BWG
|
|
Merced |
![]()
Post
#731
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
A avut surprize. O sa va povesteasca el ce inseamna lenea sa mai pui o piulita in plus.
![]() In alta ordine de idei am mers si eu in masina. Cu siguranta fara suta mea de kile se infigea de 10 ori mai bine, da' eu am ramas impresionat, chiar asa dereglata cum era. Fuge, chiar bine de tot. Ma bucur ca s-a materializat visul sau. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#732
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Lasa, ca te plimb eu cu negresa si o sa zici ca beteleu' e melc
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
YRX |
![]()
Post
#733
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
deci... "plimbat 50 de m pe Merced" - done
![]() Asteptam detalii despre cum merge, sunt tare curios cum se comporta, de cand citesc topicul asta mi-a venit dor de un reglaj carburator.... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Merced |
![]()
Post
#734
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Au fost peste 50m. Au fost cativa kilometri acolo.
vis-a-vis, dai un semn cand apari prin Pitesti, da' sa bem o bere ceva, nu sa ma urc pe motor, ca am fobie. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#735
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Toate trec
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#736
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
poze si film poze si film!!!!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
Merced |
![]()
Post
#737
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Mi-a dat prin cap sa filmez, da' pana la final mi-a fost lene sa scot telefonu' din buzunar.
Sau sa zic ca era pe bord pus, dar din cauza cuplului nu ajungeam sa-l iau. ![]() In alta ordine de idei, erau doua filtre ale politiei pe drumul pe care s-a facut plimbarea, nu ne-au bagat in seama, surprinzator. Mi-am dat seama mai tarziu de ce, cand am vazut ca asta era drumul spre REMAT. Probabil au crezut ca acolo e destinatia finala. ![]() Ce injuraturi o sa-mi iau de la Muttley acum... ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#738
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
no offense, dar daca arata tot asa si suna ca o drujba ii inteleg pe politisti
![]() dar nu cred ca este om sa citeasca topicul asta si sa nu viseze la motorul ala ![]() This post has been edited by nalodaniel: 31 Mar 2010, 22:25 |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
payty |
![]()
Post
#739
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pana la urma ai mai montat antivalul ala? sa nu fie de la el ungerea deficitara a pistoanelor. am eu un compresograf din ala. cand vrei, ma anunti si daca ai si masina la indemana
![]() oricum ar fi, felicitari pt munca depusa. This post has been edited by payty: 1 Apr 2010, 06:14 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#740
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate ai avut ghinion sa se alinieze fantele segmentilor la vreu piston;
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
driverx |
![]()
Post
#741
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
payty |
![]()
Post
#742
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 1 Apr 2010, 06:31) pai ma gandesc ca daca ai pus antivalul atunci ungerea setului motor e posibil sa fi avut de suferit deoarece setul se unge prin barbotarea si stropirea pe care o produce arborele cotit, ori daca ai pus antival, acest lucru s-a diminuat din cauza ca se obtine un efect ca si cand ai avea un nivel mai mic al uleiului. practic, nivelul tau la ulei e de la antival pana sus. bine, ca ulterior se fac vapori de ulei si se unge, asta e adevarat, dar pana la vapori trebuie sa incalzesti intai motorul. This post has been edited by payty: 1 Apr 2010, 08:33 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#743
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
intervin cu o explicatie daca mi se permite
personal garantez ca presiunea de gaze din motor cea care se simte la capacul culbutorilor se datoreaza vaporilor de benzina (aceastia se expandeaza mult fata de apa de ex. de aici si explozia la ardere), acum cred ca iti dai seama ca motorul primeste prea multa benzina, ai sa vezi daca ii faci un consum, benzina nearsa ajunge in baie si deacolo iasa pe unde poate chestia cu benzina in baia de ulei am vazut-o pe viu la un experiment de curatare a motorului, vaporizeaza instantaneu benzina daca e cald si se ineaca cu gazele din epurator din cauza asta cred ca ai lag-ul la accelerare brusca poti sa verifici ca am dreptate lasand scos furtunul de la epurator multa bafta si ca sfat tot din experienta nu da rabla daca o poti pastra undeva ca nu cere de mancare, nu o vei mai putea scoate din minte e un fel de Mecca |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#744
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pune o punga in jurul tevii de joja si tureaza putin motorul.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#745
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
ai inteles corect, explicatia ta mi se pare mai chiar mai buna, eu ma gandeam ca nu arde toata benzina din cauza oxigenului insuficient si ajunge in cilindri in ciclul de evacuare, si am uitat sa scriu sa te uiti la culoarea bujilor si daca fac depuneri, le poti curata cu benzina si o periuta de dinti inainte sa le bagi la loc ca sa vezi ulterior diferentele daca tot nu faci drumuri prea lungi ca sa se curete singure
ma rog nu inteleg prea bine carburatoarele tale dar pompa de repriza nu e chiar pompa de sprit cum auzeam pe la daciile carburate? asta face pipi doar prin apasarea pedalei de acceleratie, scuze dar nu inteleg legatura cu relantiul daca e prea greu de explicat nu e neaparat sa poluezi topicul voi afla si eu cumva diferenta totusi ar fi indicat o proba si cu amestec mai sarac (ma gandesc ca ele fiind proiectate pentru capacitati mai mari dau benzina mai usor unuia cu capacitate mai mica ca al tau amestecul devenind bogat, am inteles ca ar fi nevoie de jetarea lui daca nu gresesc sau macar scazut nivelul din c.n.c.), si observat nivelul de gaze de de carter ce-l face motorul cred ca s-ar imbunatati mersul L.E. fa un calcul orientativ la consum pentru 100 km si vezi daca un motor de capacitatea ta poate papa in mod normal atata benzina asa ca idee fara sa te intereseze turatii sau nr. cilindrii, doar sa nu fie rotativ ![]() This post has been edited by danciusergiu84: 1 Apr 2010, 13:26 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#746
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
aha, am inteles, atunci poate ai timp sa incerci ce am mai complectat in textul meu anterior sa vedem ce se intampla
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Merced |
![]()
Post
#747
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu zic ca te pripesti, tragi concluzii aiurea. Nu s-a compromis setul ca ai pornit motoru' in garaj, sa fim seriosi. Pana la testul de compresie, abtine-te.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
driverx |
![]()
Post
#748
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Du-te ma si fa test de compresie.
Sau......posibilele pierderi pe langa piston is faza de 1 Aprilie? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#749
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Tu crezi ca noi mai rezistam mult in suspans? Ne chinui cu topicul asta de mai mult de un an, nu te gandesti si tu deloc la noi.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#750
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da, dar nu s-a finalizat.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:22 |