DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O rabla, ...modificarea motorului standard

YRX
post 16 Mar 2010, 10:10
Post #691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Hai ca ti-au iesit bine.
90% din munca la fibra este matrita, cu cat mai aproape de perfectiune cu atat mai putina munca la slefuit piesele finite.
Ar fi bine sa dai jos orice aschie de rasina prinsa de produs, dar daca mai dai cu rasina le prinzi acolo definitiv si nu cred ca mai ai probleme.
Pe exterior ar fi bine sa le vopsesti, rasina este sensibila la UV, in timp imbatraneste si se crapa.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 16 Mar 2010, 10:21
Post #692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




radmasa.gif
La orice slefuire inhalezi o gramada de praf, chiar si la glet.
Acum realizati de ce costa o garuta de bani piesele din compozite, e de munca ca la balamuc


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Mar 2010, 11:04
Post #693


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




una bucata masca cu filtru e vreo 3,5 ron, am vazut ieri la Real si m-am gandit la tine cand ai zis ca e un meleon si ceva nustiunde dry.gif Si aia simpla te ajuta, nici 1 leu bucata.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 16 Mar 2010, 11:10
Post #694


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Decat d-aia mai bine lipsa laugh.gif
Am folosit eu una acum ceva timp si ma miram ce dracu mirosea asa urat in camera... Si nu am catel sau pisica... icon_mrgreen.gif


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 Mar 2010, 11:17
Post #695


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Nu puteai ma s-o slefuesti cu apa pe ea?


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 Mar 2010, 11:25
Post #696


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Perfect pe dracu'. Poate doar daca o dai la pistol. Daca o dai la pensula, vor ramane dare ca vopseaua de pe tocaraie.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Mar 2010, 11:38
Post #697


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Muttley @ 16 Mar 2010, 10:08)
E o idee buna asta cu suruburile... Sau nu, pentru ca pop-niturile ies putin in exterior si le pot acoperi cu rasina pentru a fi etanse. Cred ca raman nituri.
*



Esti constient ca niturile inseamna totodata ca o sa pomenesti tot calendarul ortodox daca vrei sa desfaci creatura. Macar temporar, as merge pe suruburi in locul tau. Daca te ingrijorezi atat de etanseitate, poti sa tai niste saibe de cauciuc pe care sa le pui primele.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Mar 2010, 12:28
Post #698


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Mda... eu intelesesem ca vrei sa prinzi cele doua bucati cu nituri, si imi dadea cu virgula. Tre' sa vad daca nu cumva cafeaua din firma e decofeinizata tongue.gif

Oricum, ideea lui emircea cu surub/saiba tot are un avantaj... O saiba acopera o suprafata mai mare, si ar avea sanse mai mici decat nitul sa tortureze rasina la vibratii.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Mar 2010, 13:40
Post #699


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Stiam ca-s batute-n cuie de rasina. Dar aste e acum, cu ele noi, tinute in mana.

O turatie de relantiu de hai sa zicem 900 RPM inseamna 15 Hz. Iar o turatie de 4000 RPM inseamna ~67 Hz. Frecvente destul de joase, dupa parerea mea. Acu' nu stiu cum se transmit/impart/multiplica vibratiile astea prin motor, dar cutia asta a ta va fi oricum situata undeva la marginea motorului, asa ca va fi si mai dragalas supusa acestor vibratii. In timp, poti fi sigur n-o sa cedeze lipitura data de rasina?

Nu cred ca e demn de uitat nici faptul ca sta intr-o zona care va fi supusa la incalziri de la temperatura mediului inconjurator pana la 80-90 de grade, dupa care se va raci inapoi la temperatura normala. Ma indoiesc ca rasina si aluminiul au acelasi coeficient de dilatare.

Acu' nu stiu, s-ar putea sa pun problema drobului de sare ( n-ar fi prima oara tongue.gif ), asa ca sper sa revina vreunu' din expertii rasinilor si sa-ti zica sa nu mai asculti tot ce zic.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 16 Mar 2010, 17:07
Post #700


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




pleaca nenea muttley plange.gif
revenind: zici ca masina sta degeaba un an - ai de gand sa-i faci vreo pregatire in acest sens?


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 16 Mar 2010, 18:53
Post #701


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Mananci fursecuri cu lapte (Muttley edit), ca o sa-i pui si ulei in cilindrii, o sa-i faci multe chestii de genu' asta, ca esti tare fixist. tongue.gif

This post has been edited by Muttley: 16 Mar 2010, 23:02


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Mar 2010, 19:33
Post #702


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




A pus-o si pe ceva caramizi, ca animalele din curte sa nu o mai foloseasca pe post de cotet(z). Pana si animalele astea stiu ce stiu ..... tongue.gif tongue.gif

This post has been edited by driverx: 16 Mar 2010, 19:34


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 16 Mar 2010, 19:39
Post #703


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Chiar, uitasem. E fixist rau. 04.gif O incui auzi... radmasa.gif
Cu siguranta, dupa ce o pregateste doua zile. rolleyes.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 16 Mar 2010, 19:47
Post #704


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




cum scrie la carte: cu vazelina pe partile cromate, pe butuci sa nu omoare suspensiile, ulei in cilindri, panza pe scaune, tija intre volan si ambreiaj sa nu ramana lipit discul de placa, etc. icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 16 Mar 2010, 19:53
Post #705


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




In cartea masinii scrie ca daca automobilul nu este pornit pe o perioada mai mare de ~ 6 luni de zile, trebuie conservat (printre operatiunile de conservare se numara si introducerea uleiului in cilindrii), + montarea masinii pe capre (sa nu stea arcurile comprimate), o bucata de lemn care sa tina pedala de ambreiaj apasata (sa nu faca contact discul de ambreiaj cu placa de presiune), si mai erau chestii mentionate, dar nu mai imi aduc aminte. Deci e ceva firesc si recomandat.
Oricum, ca tot postez pe topicul D-lui Muttley, tot respectul pentru munca dumneavoastra! icon_mrgreen.gif

Doamne @kog zau daca ti-am vazut mesajul, ca nu mai postam! biggrin.gif Serios, ne-am gandit in acelasi timp la cartea cu coperte negre a lui Mondiru cred. laugh.gif Dar nu mai sterg ce-am scris.

This post has been edited by Filip: 16 Mar 2010, 19:58


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 16 Mar 2010, 21:19
Post #706


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




O fi el fixist, da' pe capre nu cred ca o pune, si nici ambreiaju' nu-l blocheaza apasat. ohmy.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 16 Mar 2010, 23:39
Post #707


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




HP business nb smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Mar 2010, 23:45
Post #708


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Exista si pop-nituri de 25mm lungime si 5mm grosime (4.8mm, ma rog). Ca nu aduc unii, asta e altceva.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 17 Mar 2010, 16:24
Post #709


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




Ceva bazar/talcioc nu ai pe acolo? Prin Iasi in bazar stiu ca au o multime de dimensiuni.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 23 Mar 2010, 13:41
Post #710


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




aplauze.gif incet-incet se mai elimina din cele puse pe lista.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 23 Mar 2010, 15:13
Post #711


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




De la 30 la 25 ii ceva cale, in locul tau as testa inainte si as taia dupa. Banui ca s-ar vedea macar pe bujii culoare diferita dupa un pic de drum.

Sau daca chiar esti pornit pe idee, ai 2 trompete pe care sa-ti permiti sa le sacrifici?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 23 Mar 2010, 15:22
Post #712


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




QUOTE(MihaiD)
Am uploadat aci un manual http://rapidshare.de/files/48226773/dellorto.pdf.html, daca nu-ti merge da un pm cu emailu tau. Ce te intereseaza pe tine e pe la pag.60.


Te referi la manualul asta asta nu ? Nu mai merge linkul, stiu ca il gasisesm si eu pe undeva pe net dar nu il gasesc acum.. Poti sa-l uploadezi undeva ?


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 23 Mar 2010, 17:16
Post #713


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Un rand mai sus zice ca lungimea trompetelor e functie de "aplicatie". Trompete scurte, turatii mari, trompete mai lunguiete, turatii mai normale. In conditiile astea, chiar n-as taia decat fortat de situatie...

Ca daca te incadrezi in distanta minima recomandata, ce vrei tu aici mi se pare fine-tuning, la ceva ce inca nu stii clar cum merge.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 23 Mar 2010, 21:40
Post #714


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




QUOTE(bucatzel)
Un rand mai sus zice ca lungimea trompetelor e functie de "aplicatie". Trompete scurte, turatii mari, trompete mai lunguiete, turatii mai normale. In conditiile astea, chiar n-as taia decat fortat de situatie...


Da dar pana la urma nu au fost "calculate" astea (din cate stiu smile.gif), oricum nu prea merge sa le calculezi trebuie testat.
Si 10mm din lungimea trompetelor mai mult ca sigur ca nu se vor simti, insa 30mm de la trompete la perete pare cam prea putin si asta s-ar putea sa se simta.
Cum esti presat de timp, cel mai bine incearca cu ele asa ca scopul imediat parca era sa faci masina sa mearga biggrin.gif.


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 24 Mar 2010, 08:41
Post #715


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




in partea de jos poti face filet interior la "panarama" care vine spre carburatoare iar gaurile partii exterioare le largesti putin astfel poti pune suruburi de 7 sau de 8 (vad ca tu folosesti de 6) in partea greu accesibila.Bineinteles ca poti face operatia asta la toata jucaria.Oricum cred ca vei gasi tu o solutie.hmmm .... totusi cred ca merge invers, filet spre exterior largire spre carburatoare.


o zi buna


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 24 Mar 2010, 11:47
Post #716


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




da dar atunci te-ai chinuit degeaba sa o faci demontabila smile.gif


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Mar 2010, 13:16
Post #717


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu as merge pe ideea de a face filet in gaurile de la flansa de pe jumatatea dinspre contra-aripa si usor largite gaurile de la flansa dinspre carburatoare, pus surub M8 si prins dinspre carburatoare... ar fi o varianta mai buna si mai lejera; pentru o strangere ferma, se pot folosi saibe grover sau "soare". E o chestie de 1h de munca la filete, ca largirea se face extrem de simplu, mai ales ca e vorba de Al.
Dar, daca tot mai ai de reglat la ele, mai bine le dai jos, apoi vezi tu care varianta o aplici.

This post has been edited by Siconi: 24 Mar 2010, 13:18


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 26 Mar 2010, 09:35
Post #718


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ii faci rodajul? biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 26 Mar 2010, 10:01
Post #719


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




La restu' wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 28 Mar 2010, 15:52
Post #720


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




Vapori de benzina? Silicon rosu facuse taicameu o tentativa de etansare la rezervor in zona sondei pentru ca garniturile erau proaste. Cand a inceput sa mearga masina in suturi si a gasit bucatele de silicon in filtru si in CNC nu-ti spun ce tacam de injuraturi a urmat.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 06:25
Forum Renault