O rabla, ...modificarea motorului standard
![]() ![]() |
O rabla, ...modificarea motorului standard
YRX |
![]()
Post
#691
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|||
YRX |
![]()
Post
#692
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() La orice slefuire inhalezi o gramada de praf, chiar si la glet. Acum realizati de ce costa o garuta de bani piesele din compozite, e de munca ca la balamuc |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
argon |
![]()
Post
#693
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
una bucata masca cu filtru e vreo 3,5 ron, am vazut ieri la Real si m-am gandit la tine cand ai zis ca e un meleon si ceva nustiunde
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BZN |
![]()
Post
#694
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Decat d-aia mai bine lipsa
![]() Am folosit eu una acum ceva timp si ma miram ce dracu mirosea asa urat in camera... Si nu am catel sau pisica... ![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#695
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu puteai ma s-o slefuesti cu apa pe ea?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#696
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Perfect pe dracu'. Poate doar daca o dai la pistol. Daca o dai la pensula, vor ramane dare ca vopseaua de pe tocaraie.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#697
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Muttley @ 16 Mar 2010, 10:08) E o idee buna asta cu suruburile... Sau nu, pentru ca pop-niturile ies putin in exterior si le pot acoperi cu rasina pentru a fi etanse. Cred ca raman nituri. Esti constient ca niturile inseamna totodata ca o sa pomenesti tot calendarul ortodox daca vrei sa desfaci creatura. Macar temporar, as merge pe suruburi in locul tau. Daca te ingrijorezi atat de etanseitate, poti sa tai niste saibe de cauciuc pe care sa le pui primele. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#698
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Mda... eu intelesesem ca vrei sa prinzi cele doua bucati cu nituri, si imi dadea cu virgula. Tre' sa vad daca nu cumva cafeaua din firma e decofeinizata
![]() Oricum, ideea lui emircea cu surub/saiba tot are un avantaj... O saiba acopera o suprafata mai mare, si ar avea sanse mai mici decat nitul sa tortureze rasina la vibratii. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#699
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Stiam ca-s batute-n cuie de rasina. Dar aste e acum, cu ele noi, tinute in mana.
O turatie de relantiu de hai sa zicem 900 RPM inseamna 15 Hz. Iar o turatie de 4000 RPM inseamna ~67 Hz. Frecvente destul de joase, dupa parerea mea. Acu' nu stiu cum se transmit/impart/multiplica vibratiile astea prin motor, dar cutia asta a ta va fi oricum situata undeva la marginea motorului, asa ca va fi si mai dragalas supusa acestor vibratii. In timp, poti fi sigur n-o sa cedeze lipitura data de rasina? Nu cred ca e demn de uitat nici faptul ca sta intr-o zona care va fi supusa la incalziri de la temperatura mediului inconjurator pana la 80-90 de grade, dupa care se va raci inapoi la temperatura normala. Ma indoiesc ca rasina si aluminiul au acelasi coeficient de dilatare. Acu' nu stiu, s-ar putea sa pun problema drobului de sare ( n-ar fi prima oara ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#700
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
pleaca nenea muttley
![]() revenind: zici ca masina sta degeaba un an - ai de gand sa-i faci vreo pregatire in acest sens? |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
Merced |
![]()
Post
#701
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Mananci fursecuri cu lapte (Muttley edit), ca o sa-i pui si ulei in cilindrii, o sa-i faci multe chestii de genu' asta, ca esti tare fixist.
![]() This post has been edited by Muttley: 16 Mar 2010, 23:02 |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
driverx |
![]()
Post
#702
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
A pus-o si pe ceva caramizi, ca animalele din curte sa nu o mai foloseasca pe post de cotet(z). Pana si animalele astea stiu ce stiu .....
![]() ![]() This post has been edited by driverx: 16 Mar 2010, 19:34 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Merced |
![]()
Post
#703
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Chiar, uitasem. E fixist rau.
![]() ![]() Cu siguranta, dupa ce o pregateste doua zile. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
kog |
![]()
Post
#704
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
cum scrie la carte: cu vazelina pe partile cromate, pe butuci sa nu omoare suspensiile, ulei in cilindri, panza pe scaune, tija intre volan si ambreiaj sa nu ramana lipit discul de placa, etc.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Filip |
![]()
Post
#705
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
In cartea masinii scrie ca daca automobilul nu este pornit pe o perioada mai mare de ~ 6 luni de zile, trebuie conservat (printre operatiunile de conservare se numara si introducerea uleiului in cilindrii), + montarea masinii pe capre (sa nu stea arcurile comprimate), o bucata de lemn care sa tina pedala de ambreiaj apasata (sa nu faca contact discul de ambreiaj cu placa de presiune), si mai erau chestii mentionate, dar nu mai imi aduc aminte. Deci e ceva firesc si recomandat.
Oricum, ca tot postez pe topicul D-lui Muttley, tot respectul pentru munca dumneavoastra! ![]() Doamne @kog zau daca ti-am vazut mesajul, ca nu mai postam! ![]() ![]() This post has been edited by Filip: 16 Mar 2010, 19:58 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Merced |
![]()
Post
#706
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
O fi el fixist, da' pe capre nu cred ca o pune, si nici ambreiaju' nu-l blocheaza apasat.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#707
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
HP business nb
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Siconi |
![]()
Post
#708
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Exista si pop-nituri de 25mm lungime si 5mm grosime (4.8mm, ma rog). Ca nu aduc unii, asta e altceva.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bmwh548 |
![]()
Post
#709
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Ceva bazar/talcioc nu ai pe acolo? Prin Iasi in bazar stiu ca au o multime de dimensiuni.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Siconi |
![]()
Post
#710
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bucatzel |
![]()
Post
#711
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
De la 30 la 25 ii ceva cale, in locul tau as testa inainte si as taia dupa. Banui ca s-ar vedea macar pe bujii culoare diferita dupa un pic de drum.
Sau daca chiar esti pornit pe idee, ai 2 trompete pe care sa-ti permiti sa le sacrifici? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
ment |
![]()
Post
#712
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
QUOTE(MihaiD) Am uploadat aci un manual http://rapidshare.de/files/48226773/dellorto.pdf.html, daca nu-ti merge da un pm cu emailu tau. Ce te intereseaza pe tine e pe la pag.60. Te referi la manualul asta asta nu ? Nu mai merge linkul, stiu ca il gasisesm si eu pe undeva pe net dar nu il gasesc acum.. Poti sa-l uploadezi undeva ? |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
bucatzel |
![]()
Post
#713
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Un rand mai sus zice ca lungimea trompetelor e functie de "aplicatie". Trompete scurte, turatii mari, trompete mai lunguiete, turatii mai normale. In conditiile astea, chiar n-as taia decat fortat de situatie...
Ca daca te incadrezi in distanta minima recomandata, ce vrei tu aici mi se pare fine-tuning, la ceva ce inca nu stii clar cum merge. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
ment |
![]()
Post
#714
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
QUOTE(bucatzel) Un rand mai sus zice ca lungimea trompetelor e functie de "aplicatie". Trompete scurte, turatii mari, trompete mai lunguiete, turatii mai normale. In conditiile astea, chiar n-as taia decat fortat de situatie... Da dar pana la urma nu au fost "calculate" astea (din cate stiu ![]() Si 10mm din lungimea trompetelor mai mult ca sigur ca nu se vor simti, insa 30mm de la trompete la perete pare cam prea putin si asta s-ar putea sa se simta. Cum esti presat de timp, cel mai bine incearca cu ele asa ca scopul imediat parca era sa faci masina sa mearga ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
dominy |
![]()
Post
#715
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
in partea de jos poti face filet interior la "panarama" care vine spre carburatoare iar gaurile partii exterioare le largesti putin astfel poti pune suruburi de 7 sau de 8 (vad ca tu folosesti de 6) in partea greu accesibila.Bineinteles ca poti face operatia asta la toata jucaria.Oricum cred ca vei gasi tu o solutie.hmmm .... totusi cred ca merge invers, filet spre exterior largire spre carburatoare.
o zi buna |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
dominy |
![]()
Post
#716
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
da dar atunci te-ai chinuit degeaba sa o faci demontabila
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
Siconi |
![]()
Post
#717
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Eu as merge pe ideea de a face filet in gaurile de la flansa de pe jumatatea dinspre contra-aripa si usor largite gaurile de la flansa dinspre carburatoare, pus surub M8 si prins dinspre carburatoare... ar fi o varianta mai buna si mai lejera; pentru o strangere ferma, se pot folosi saibe grover sau "soare". E o chestie de 1h de munca la filete, ca largirea se face extrem de simplu, mai ales ca e vorba de Al.
Dar, daca tot mai ai de reglat la ele, mai bine le dai jos, apoi vezi tu care varianta o aplici. This post has been edited by Siconi: 24 Mar 2010, 13:18 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#718
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ii faci rodajul?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#719
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La restu'
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#720
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Vapori de benzina? Silicon rosu facuse taicameu o tentativa de etansare la rezervor in zona sondei pentru ca garniturile erau proaste. Cand a inceput sa mearga masina in suturi si a gasit bucatele de silicon in filtru si in CNC nu-ti spun ce tacam de injuraturi a urmat.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:25 |