DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 35 36 37 38 39 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?

Gaba
post 20 Nov 2009, 09:12
Post #1081


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




sa zicem ca e mai mult pentru multumirea mea sufleteasca smile.gif


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 20 Nov 2009, 11:29
Post #1082


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Tot nu am inteles... la ce temperatura functioneaza optim motorul de Dacia? Mai exact cel din semnatura mea?
Inca o rugaminte. Fata de linia din mijloc de la temp. de pe bord cam unde trebuie sa fie acul pentru temp. optima?
Am o nedumerire.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 20 Nov 2009, 13:40
Post #1083


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




In general nu o sa gasesti 2 ceasuri care sa arate la fel .. fie ca sunt de apa , de ulei , sau de incarcare ... dar daca te ajuta la mine e la jumatatea distantei dintre prima linie alba de sus si mijloc smile.gif.
Legat de temperatura optima ... se zice ca e optim sa functioneze intre 80-90 grade , iar asa cum ma gindesc eu in functie de uzura as zice in felul urmator :
82 grade 0-50.000 mii km
86 grade 50.000-90.000 km
89 grade 90.000-130.000 km
92 grade 130.000 >

Asta e parerea mea deci nu e ceva din carti (sunt prea multe variabile intr-un motor ca sa poti da o temperatura optima de functionare a motorului ... ex. un motor turat constant peste 4000 rpm la 50.000 km e mult mai uzat decit unul folostit constant la 2800 rpm la acelasi numar de kilometri)


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 20 Nov 2009, 17:46
Post #1084


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




Photo_0096.jpg ( Size: 349.24k ) Number of downloads: 780
Photo_0116.jpg ( Size: 325.54k ) Number of downloads: 871
Photo_0117.jpg ( Size: 587.51k ) Number of downloads: 862


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 20 Nov 2009, 18:13
Post #1085


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




QUOTE(Gaba @ 20 Nov 2009, 09:06)
@ays ... cum i zice la ventilatorul pe care l-ai luat ? (am si eu si se pare ca incepe sa imi faca figuri ...)
  Dupa ce l-am montat exact in aceeasi pozitie am dat de niste probleme :
1. Imi freca cureaua de corpul motorului ventilatorului (am puscat cam 4 curele din cauza asta -peste 4000 daca freaca ai sanse sa sara de pe fulie si sa rupa bucati de din curea)
2. am schimbat fulia de la pompa de apa cu una de nova putin mai mica la diametru (am scapat de frecarea de corpul motorasului insa am remarcat dupa aproape 6 luni ca se freca tot la turatii mari de furtunul in care este termostatul , si a facut o frumusete de sant care a trecut si prin insertia de textil din el , insa nu a apucat sa curga pentru ca l-am schimbat)
3. am trecut de la curea de 1216 la curea de 1200 (freaca mai mult ca inainte de corpul motorasului insa se comporta exact ca un sustinator intinzator , si era si vopseaua lustruita de pe el )
4. ventilatorul nu era eficace decit daca sta la o distanta mai mica de 2 mm de radiator
5. e enervant de zgomotos (noroc ca nu sta mult timp pornit)
6. am adaugat in partea dreapta jos un ventilator de 120x120x25- 4200rpm 12v pentru ca dupa un drum lung si stat in trafic in oras se cam incalzeste tot ce e in jurul galeriei de evacuare
7. Dupa putin mai mult de 1 an vantilatorul nu porneste imediat ce primeste curent ci abia dupa ce se incalzeste bine ... nu stiu cum sa explic
Daca imi gasesc cablu  o sa pun si niste poze
Bafta si sper sa nu ai problemele mele
*


sal electroventilatorul nu mai stiu cum i zice cvm sau cam asa scria pe cutie
iar cu cureaua am aceeasi problema si eu am montat fulie de nova cu curea de 1200 si imi atinge si mie putin de corpul ventilatorului la turatii mari dar sa vedem e inca in probe laugh.gif ce se va mai intampla iar ventilatorul deabia se aude din masina acum ca e nou wub.gif daca mai am si muzica usor data chiar nu il aud vad cand porneste atunci cand se aprinde becul de la buton a si scade putin turatia motorului
in rest toate bune deocamdata wub.gif sa speram si pe viitor

20 Nov 2009, 18:18:
[quote=cristiman46,20 Nov 2009, 07:13]
ays-ul ti ai si pus pozele mah ??
*


da mah m-am gandit sa mai pun si eu niste poze ca, cam se amutise pe aici tongue.gif

This post has been edited by ays-ul: 20 Nov 2009, 18:18


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 20 Nov 2009, 18:29
Post #1086


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




pui o curea un pic mai lunga si nu mai atinge de electoventilator


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 20 Nov 2009, 22:41
Post #1087


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




QUOTE(Gaba @ 20 Nov 2009, 13:40)
In general nu o sa gasesti 2 ceasuri care sa arate la fel .. fie ca sunt de apa , de ulei , sau de incarcare ... dar daca te ajuta  la mine e la jumatatea distantei dintre prima linie alba de sus si mijloc smile.gif.
Legat de temperatura optima ... se zice ca e optim sa functioneze intre 80-90 grade , iar asa cum ma gindesc eu in functie de uzura as zice in felul urmator :
86 grade 50.000-90.000 km
*



Ok a mea are 51000 aproximativ... acum. Eu am mai spus si pe alte topicuri... Vara in Iunie cand doboara soarele mintea omenirii am la 120km/h pe autostrada acul de la temperatura undeva cam la hmm... cum privim indicatorul... avem minimul - linia de mijloc - maximul ... la mine este cam la 70% intre minim si linia din mijloc. Cand prind inghesuiala in Bucuresti tot asa vara de stau bara la bara si injur Romania ca nu are Dacia AC imi sta acul cam la 85% intre minim si mijloc. Inainte sa ii pun galeria sport din inox si sa ii bag ulei aral imi statea si mie in oras peste mijloc cam cum ai spus tu. Acum nu.

Acum ma gandesc... Era mai bine inainte sau acum? I-am dat si 140 si am tinut-o acolo destul de mult (pana a bipait antiradarul) si tot asa nu ajuns la jumatate acul. S-a ridicat cam cu 2 mm fata de 120.

Inca ceva. Asta vara cand am ajuns la mare fara oprire intre Buc si Mamaia (nici 1 minut) Am deschis capota la motor si puteam sa il iau in brate caci nu ardea.

Acum nu stiu ce sa zic legat de temperatura optima... Poate ma lamureste cineva.

Multumesc!

PS. In sfarsit am pus si pe Mazda galerie full inox sport + ulei Aral si tot asa e temperatura mult mai scazuta.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 23 Nov 2009, 08:18
Post #1088


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Deci la mine urla ventilatorul ... o sa incerc sa il inregistrez cind ajung acasa si sa il pun aici ..
Acum s-ar putea sa fie vorba de modele diferite dar dupa cum arata sunt la fel smile.gif
ps . la un moment dat ma gindeam serios sa pun unul de pejo 206 doar ca trebuie pus in fata ... dar e mai mare si mult mai silentios , + ca are si 2 trepte de viteza

Attached File(s)
Attached File  Ventilator_GMV_206.pdf ( 51.82k ) Number of downloads: 83


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 23 Nov 2009, 09:49
Post #1089


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




eu nu am avut probleme de cand l-am pus cu frecat curea sau altceva

Gaba pentru 2 trepte de viteze iti trebuie 2 termocuple (sau una dubla cu 3 contacte) care sa iti comande acel electroventilator


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 24 Nov 2009, 08:03
Post #1090


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Deci asta ar fi cu ventilatoru.


This post has been edited by Gaba: 24 Nov 2009, 08:04


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 24 Nov 2009, 09:48
Post #1091


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




QUOTE(Gaba @ 23 Nov 2009, 08:18)
Deci la mine urla ventilatorul ... o sa incerc sa il inregistrez cind ajung acasa si sa il pun aici ..

*




Inainte de a-mi cumpara un electroventilator, mi-am adus aminte de un articol citit intr-o revista despre PC-uri (calculatoare), referitor la coolere.

Nu vreau sa deschis o polemica, dar mi sa parut interesant ce am citit acolo, deci:

- un ventilator cu pale mai multe, sa aiba randament, ii trebuie rotatii multe = zgomot
- un ventilator cu pale mai putine, deci mai mari, merge bine la turatii mici, are randament = silentiozitate.


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 24 Nov 2009, 10:25
Post #1092


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




mama ce urla !!!


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 24 Nov 2009, 18:15
Post #1093


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




tin sa va anunt ca termocupla mea si dat duhul dupa o saptamana a ramas blocata pe pornit popa.gif
trebuie sa caut ceva mai bun preferabil de masina straina
stie cineva o fi la fel la filet toate termocuplele si cele romanesti si cele straine si cam cati bani o fi una straina?

This post has been edited by ays-ul: 24 Nov 2009, 18:21


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 24 Nov 2009, 18:46
Post #1094


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Eu am dat 28 de ron pe una FACET, made in Italy.Iti pun mai incolo codul daca te intereseaza.


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 24 Nov 2009, 19:33
Post #1095


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 24 Nov 2009, 18:46)
Eu am dat 28 de ron pe una FACET, made in Italy.Iti pun mai incolo codul daca te intereseaza.
*


da mersi
asta pe care am avut-o cica era de super nova si a fost 18 ron


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 24 Nov 2009, 19:59
Post #1096


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 24 Nov 2009, 18:46)
Eu am dat 28 de ron pe una FACET, made in Italy.Iti pun mai incolo codul daca te intereseaza.
*



Tot d-asta am si eu , 92-82 , si ii perfecta .... rolleyes.gif



This post has been edited by Minel: 24 Nov 2009, 20:02


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 24 Nov 2009, 20:10
Post #1097


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




cam de cat timp le aveti si cum ati cerut la magazin? magazinul fiind tot de piese dacia sau de masini straine?
a si inca ceva la filet o fi aceelasi diametru? 04.gif


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 24 Nov 2009, 20:18
Post #1098


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




eu am una in pod de golf 2 are pt 2 trepte de viteza ,filetul e acelasi ca si la radiatorul de dacie ,deci e un stas in prezenta filetului

This post has been edited by vladut88: 24 Nov 2009, 20:20


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Nov 2009, 20:38
Post #1099


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Minele, cum facem cu ELV-ul? Ai mai reusit sa sapi ceva?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 24 Nov 2009, 20:39
Post #1100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




QUOTE(Gaba @ 24 Nov 2009, 08:03)
Deci asta ar fi cu ventilatoru.

*






ce curea ai ? daca ai de 1225 sau 1218 incearca cu una de 1200 pentru ca vad ca mai ai unde sa o intinzi wink.gif


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 24 Nov 2009, 21:58
Post #1101


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Uite aici codul:BEHR: BH 812409325 90º - 85º
FACET: FE 37420 88º- 74º
FACET: FE 3702 92º - 88º

Oricare dintre astea e perfecta,alegi in functie de preferinte.
Au aceeasi marima la filet,se potrivesc perfect.Te duci la orice magazin mai rasarit,unde se vind piese auto pentru mai multe marci(eu am unul aici care e un fel de magazin de prezentare a celor de la Unix.Au piese pentru n tipuri de masini sau daca nu, aduc la comanda pentru orice masina.Daca vrei sa nu te oboseasca prea mult nu le spune ca pentru Dacie iti trebuie.
Eu o am pe a mea de 7 luni si merge ca in prima zi.Ii pui un releu de calitate si tine pan' la pastele cailor.


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 25 Nov 2009, 07:09
Post #1102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 24 Nov 2009, 21:58)
Uite aici codul:BEHR: BH 812409325  90º - 85º
                  FACET:  FE 37420  88º- 74º
                  FACET:  FE 3702  92º - 88º

Oricare dintre astea e perfecta,alegi in functie de preferinte.
Au aceeasi marima la filet,se potrivesc perfect.Te duci la orice magazin mai rasarit,unde se vind piese auto pentru mai multe marci(eu am unul aici care e un fel de magazin de prezentare a celor de la Unix.Au piese pentru n tipuri de masini sau daca nu, aduc la comanda pentru orice masina.Daca vrei sa nu te oboseasca prea mult nu le spune ca pentru Dacie iti trebuie.
Eu o am pe a mea de 7 luni si merge ca in prima zi.Ii pui un releu de calitate si tine pan' la pastele cailor.
*



mersi da mai am o intrebare cam la ce pret se invart?


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 25 Nov 2009, 09:26
Post #1103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 24 Nov 2009, 18:46)
Eu am dat 28 de ron pe una FACET, made in Italy.Iti pun mai incolo codul daca te intereseaza.
*




--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 25 Nov 2009, 13:39
Post #1104


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




@ ays-ul
daca pun de 1218 nu mai freaca corpul ventilatorului dar freaca furtunul de cauciuc de deasupra si il mananca rapid + ca sare de pe fulii si se face bucati cureaua (o sa pun si poze cu o curea facuta bucati sa intelegeti ce calitate proasta e )


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 25 Nov 2009, 15:12
Post #1105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




pune poze sa vad despre ce e vorba unsure.gif

25 Nov 2009, 17:23:
am fost de mi-am comandat termocupla facet 90 -85 in valoare de 45 ron si soseste maine biggrin.gif

This post has been edited by ays-ul: 25 Nov 2009, 17:23


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 25 Nov 2009, 17:56
Post #1106


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Unde mama ciorilor ai gasit pretul ala?Eu mai vazusem ca ar fi defapt 33 de ron nu 28 cat am gasit eu.
Dar si de la 33 la 45 e diferenta enorma.
Partea cea mai buna e ca iti pui termocupla de calitate. smile.gif


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 25 Nov 2009, 18:10
Post #1107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 25 Nov 2009, 17:56)
Unde mama ciorilor ai gasit pretul ala?Eu mai vazusem ca ar fi defapt 33 de ron nu 28 cat am gasit eu.
Dar si de la 33 la 45 e diferenta enorma.
Partea cea mai buna e ca iti pui termocupla de calitate. smile.gif
*


la hoti nostri in ploiesti si mie mi sa parut cam mult blink.gif dar am fost la mai multe magazine si asta e pretul la toate dar asta e nu ma uit la bani laugh.gif macar de nu as mai avea probleme cu ea

26 Nov 2009, 16:00:
in sfarsit sa zicem ca am rezolvat-o mi-am montat termocupla facet 92-82 smile.gif
acuma sa vedem cat tine minunea biggrin.gif

This post has been edited by ays-ul: 26 Nov 2009, 16:00


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 26 Nov 2009, 19:18
Post #1108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




Salut.cred ca s-a mai intrebat eu nu am gasit.
Electroventilatorul e bidirectional?Sau se arde daca il pun invers?


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 26 Nov 2009, 19:26
Post #1109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




poti sa il legi si invers nu se arde ,dar paleta daca ea e facuta sa sufle si tu schimbi sensul ea nu va da randament numai daca o intorci invers pe ax

This post has been edited by vladut88: 26 Nov 2009, 19:27


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 27 Nov 2009, 13:12
Post #1110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




poze mai noi cu chitibusurile montate wub.gif

Attached thumbnail(s)
24112009_006_.jpg ( Size: 172.09k ) Number of downloads: 600
24112009_007_.jpg ( Size: 175.8k ) Number of downloads: 554
24112009_008_.jpg ( Size: 154.77k ) Number of downloads: 291


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 35 36 37 38 39 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 15:04
Forum Renault