DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?

rolly
post 23 Jan 2007, 23:45
Post #421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




M-am mai gandit si am decis sa ma duc sa imi cumpar o termocupla de 82...nu de alta, dar cred ca cu asta pe care o am, chiar daca poate nu voi arde garnitura de chiulasa, cel putin nu voi fi obligat sa tot completez din cand in cand cu apa datorita procesului mare de evaporare cauzat de o temperatura asa de ridicata...


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 24 Jan 2007, 06:30
Post #422


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(rolly @ 23 Jan 2007, 23:12)
La temperatura la care ajunge lichidul meu am oare sanse sa ard chiulasa?
Sa inteleg ca ar trebui sa imi inlocuiesc termocupla de 92 (care deschide la vreo 97 de grade in realitate) cu una de 82-63 ?
*



O sa iti mearga pornit non stop cu termocupla aia pe care intentionezi sa o montezi.Nu va ajunge niciodata la 60 grade apa, daca ai termostat. E mai buna aia de 92 pt motorul tau.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Jan 2007, 10:44
Post #423


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




sa sti ca pe unele termocuple degeaba scrie ca pornesc la 82 de gr.ci mult mai tarziu.eu am una care porneste la 92 de gr,montata dupa iesirea apei din radiator.am mers toata vara cu ea si nu am avut nici o pb.contrar opiniei unor forumisti:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 24 Jan 2007, 17:14
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




azi am montat una de 82-63...am observat ca cifrele astea sunt stantate doar de decor pe termocupla, pentru ca imi deschide pe la 92 si imi inchide pe la 85...se vede o singura diferenta: la termocupla de 92 imi mergea electroventilatorul cel mult 30 de secunde si apoi inchidea..in schimb cu astalalta merge cam 3 minute (vorbesc acum de mersul la relanti)....in mers insa se stinge mai repede, din cauza aerului mai rece de afara..abia astept sa dea caldura sa vedem in mers cat va tine...


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 24 Jan 2007, 17:19
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




P.S.
Ma intreb: oare merge asa de mult electroventilatorul la relanti din cauza termostatului care opreste apa pe la 87 de grade, si atunci nu mai vine la termocupla apa de 85 de grade care sa il opreasca?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 24 Jan 2007, 17:23
Post #426


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Pai termostatul se inchide cand apa care iese din motor are mai putin de 87 de grade, iar termocupla opreste ventilatorul cand apa care intra in motor are 85 de grade. Din motivul asta se monteaza termocupla la iesirea din radiator.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 24 Jan 2007, 17:39
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




Pai si nu asta am spus si eu?
Intrebam numai sa vad daca am priceput eu bine fenomenul....deci termocupla actuala ia contactul atunci cand are temperatura de 85 de grade sau mai putin, insa nu are cum sa ia contact cu apa de temperatura asta atat vreme cat termostatul da drumul la apa doar peste 87 de grade...si atunci din cauza asta merge mult mai mult timp elecroventilatorul, pentru ca o perioada de timp el raceste un radiator prin care nu trece apa...


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 24 Jan 2007, 19:56
Post #428


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ideea e ca temperatura motorului trebuie mentinuta constanta de catre termostat, iar cand acesta nu face fata, trebuie ajutat de electroventilator.

Cu alte cuvinte, termostatul trebuie sa lucreze undeva in jurul valorii de 85 de grade, iar electroventilatorul trebuie sa porneasca pana-n temperatura de fierbere.

Daca faci alte experimente, chinui motorul si bateria.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Jan 2007, 20:21
Post #429


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




asa e:) cel mai bine este termocupla 92-86:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Jan 2007, 20:50
Post #430


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(ydaniel @ 24 Jan 2007, 20:21)
asa e:) cel mai bine este termocupla 92-86:)
*




pai acuma mai pe inteles de ce e mai bine cu asta....se raceste apa din radiator mai bine cu asta ? blink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Jan 2007, 20:53
Post #431


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu pt ca e regimul termic cel mai bun.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Jan 2007, 20:57
Post #432


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(ydaniel @ 24 Jan 2007, 20:53)
nu pt ca e regimul termic cel mai bun.
*



explica mai detaliat te rog....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Jan 2007, 20:59
Post #433


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




asa am gandit eu:) e bine?
pai termostatul cel mai cald are deschiderea completa la 87 de gr.mai incolo porneste elv>


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Jan 2007, 21:03
Post #434


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(ydaniel @ 24 Jan 2007, 20:59)
asa am gandit eu:) e bine?
pai termostatul cel mai cald are deschiderea completa la 87 de gr.mai incolo porneste elv>
*




eu zic ca nu prea e bine....daca apa de 87 intra in radiator totodata ea se mai raceste(daca masina e in miscare)....daca ai termocupla care deschide la 92 atunci mai dureaza pana porneste elv.....daca ai termocupla care deschide la 82 un pic dureaza si se deschide.....vara ,intradevar ,sta ala cuplat mai mult......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Jan 2007, 21:19
Post #435


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu am de 92 si crede-ma nu sta cuplat mult.si cel mai interesant lucru pe ceasul indicator arata ca functioneaza la fel ca una de 86 gr montata inaintea radiatorului.ex bagykid


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Jan 2007, 21:47
Post #436


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




blink.gif ....da.....care poate sa explice treaba asta in termeni tehnici sa posteze....vreau sa ma lamuresc si eu ca nu prea le am cu termotehnica .......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 24 Jan 2007, 22:16
Post #437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




pai daca termocupla mea de 92 deschidea cand avea apa 97 de grade (la iesirea din radiator), va dati seama cat era temperatura apei la intrarea in radiator respectiv in motor? Pai la asemenea temperaturi, mie sincer mi-a fost mila de garnitura de chiulasa...plus ca seca borcanul vazand cu ochii (evaporare a apei foarte mare)


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Jan 2007, 22:18
Post #438


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




la mine nu s-a intamplat asa;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 24 Jan 2007, 22:35
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




Ce anume nu s-a intamplat asa?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Jan 2007, 23:07
Post #440


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




tare curios sunt cum se va descurca vara cu termocupla de 92.....tare mi-e mila de motoru tau...de care radiator ai ? mare sau mic ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 24 Jan 2007, 23:31
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




QUOTE(ydaniel @ 24 Jan 2007, 22:19)
eu am de 92 si crede-ma nu sta cuplat mult.si cel mai interesant lucru pe ceasul indicator arata ca functioneaza la fel ca una de 86 gr montata inaintea radiatorului.ex bagykid
*


Exact cum zici tu s-a intamplat si la mine..cand aveam termocupla de 92 imi deschidea pe la 97 si nu mergea electroventilatorul mai mult de 30 de secunde, ca imi si cobora apa la 85 , insa nu dupa mult timp iar urca si tot asa..in schimb in mers apa statea constant pe la 93-95, temperatura care mi se pare prea mare pentru un bun mers al motorului...drept dovada, cat am mers asa, masina dadea niste rateuri in sarcina identice ca simptome cu o aprindere defectuoasa..insa de cand mi-am pus termocupla astalalta, nu mai face asa, motorul nemaitrecand de 92 de grade, iar in mers sta pe la 85 constant, ceea ce zic ca e bine..


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Jan 2007, 23:35
Post #442


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(rolly @ 24 Jan 2007, 23:31)
Exact cum zici tu s-a intamplat si la mine..cand aveam termocupla de 92 imi deschidea pe la 97 si nu mergea electroventilatorul  mai mult de 30 de secunde, ca imi si cobora apa la 85 , insa nu dupa mult timp iar urca si tot asa..in schimb in mers apa statea constant pe la 93-95, temperatura care mi se pare prea mare pentru un bun mers al motorului...drept dovada, cat am mers asa, masina dadea niste rateuri in sarcina identice ca simptome cu o aprindere defectuoasa..insa de cand mi-am pus termocupla astalalta, nu mai face asa, motorul nemaitrecand de 92 de grade, iar in mers sta pe la 85 constant, ceea ce zic ca e bine..
*



normal.....asa da....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Jan 2007, 12:46
Post #443


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




mie de cand nu elv si termocupla de 92 fr merge mai bine si in plus se incalzeste repede motoru.am radiator mare;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 26 Jan 2007, 14:35
Post #444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




Am fost si la drum cu ea..am facut 260 de km iar la drum intins nu a pornit niciodata, decat in oras, insa si acolo daca porneste la un semafor si apoi plec si merg cu 50 la ora, se opreste rapid...abia acum imi dau seama cat de inutila era paleta la drum intins, unde poti sa mergi cat vrei fara ca electroventilatorul sa porneasca


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 27 Jan 2007, 16:14
Post #445


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Spunetimi si mie cat ma costa dar sigur un ELV+termocupla+releu+montaj ,fara radiator


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 27 Jan 2007, 16:58
Post #446


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mad toz @ 27 Jan 2007, 16:14)
Spunetimi si mie cat ma costa dar sigur un ELV+termocupla+releu+montaj ,fara radiator
*



vezi la pagina 14 cat am dat eu acum vreo saptamana !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 27 Jan 2007, 17:49
Post #447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




la second elv-ul e cu cat il gasesti (eu l-am primit pe al meu gratis deci nu stiu cat costa) in schimb unul nou la reprezentanta Dacia e aproape 100 de lei + 11 lei termocupla de 82-63 + 10 lei releu iar montajul l-am facut eu deci nu stiu....per total pe mine m-a costat 22 de lei


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 27 Jan 2007, 22:42
Post #448


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




nu m-as risca la unul sh...nu se stie ce poate avea pana nu il desfaci.....unul nou de dacia berlina injectie e nou 59 ron.....releul e mai greu de gasit...nu recomand folosirea unui releu de faruri.....trebuie releu special ptr. elv. ......

This post has been edited by sobolan: 27 Jan 2007, 22:43


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 27 Jan 2007, 22:56
Post #449


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(sobolan @ 27 Jan 2007, 22:42)
nu m-as risca la unul sh...nu se stie ce poate avea pana nu il desfaci.....unul nou de dacia berlina injectie e nou 59 ron.....releul e mai greu de gasit...nu recomand folosirea unui releu de faruri.....trebuie releu special ptr. elv. ......
*




Subscriu........am luat asta vara elv de nova (600 000), am gasit releu special pentru el, termocupla de adi.........merge boboc........ laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

ELV+urile astea noi au sunet mai placut, turatie mai mare si debit mai mare de aer......

Va salut......


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 27 Jan 2007, 23:25
Post #450


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(autom @ 27 Jan 2007, 22:56)

ELV+urile astea noi au sunet mai placut, turatie mai mare si debit mai mare de aer......

Va salut......
*



asa este....recomand nou de la magazin !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 03:56
Forum Renault