DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?

cristidb
post 28 Jan 2007, 23:00
Post #481


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(autom @ 29 Jan 2007, 00:45)
Ba da........scurt si la obiect.......inteleg ca lampa de la bord se alimenteaza de la pinul 87 si celalat terminal al lampii la ,,-,,-ul masinii.......

Pana la urma ati studiat teoria arcului electric DOMNULE AUTOMATIST?

De ce nu intreaba nimeni cum se poate reduce acest arc electric in asa fel incat sa se monteze orice releu?  Ce capacitate trebuie sa aiba condensatorul care se poate monta in paralel? Merge cel de deparazitare, cel de delcou sau alt tip?

Chiar urmaresc acest topic.............
*



Daca vrei sa comanzi electroventilatorul de la un circuit electronic (ECU de exemplu) atunci trebuie un releu cu dioda in paralel cu bobina pentru a reduce varfurile de tensiune. Nu vad ce legatura are cu subiectul. Aici se vorbea de comandarea lui cu o termocupla. Care e legatura si ce vrei sa demonstrezi?


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 28 Jan 2007, 23:00
Post #482


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Stimate sobolan, nu poti convinge dand cu pumnul in masa. Vremurile alea au apus demult. Ce zici de asta?
RELFAR.jpg ( Size: 12.11k ) Number of downloads: 826


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Jan 2007, 23:03
Post #483


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(dyogenes @ 28 Jan 2007, 23:00)
Stimate sobolan, nu poti convinge dand cu pumnul in masa. Vremurile alea au apus demult. Ce zici de asta?
RELFAR.jpg ( Size: 12.11k ) Number of downloads: 826

*



cu pumnu nu dau in masa radmasa.gif
e o metoda care functioneaza dar tot neortodoxa....nu e practica....de ce va complicati atata.....luati releu de elv si gata........


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 28 Jan 2007, 23:07
Post #484


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Frate, io nu vad unde-i complicatia...


2. Nu am verificat, dar bygy s-ar putea sa aiba dreptate si acel releu sa scurtcircuiteze motorul pentru a-l frana. Zic asta deoarece cand mergeam cu viteza, sa aprindea discre LED-ul, semn ca ELV-ul se comporta ca un mic generator. Nu vad insa cu ce m-ar deranja asta. Becul din butonul de bord nu se aprindea (probabil tensiunea generata de ELV era peste 3V (buna pt LED) dar mult sub 12V pentru a aprinde becul.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Jan 2007, 23:08
Post #485


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(cristidb @ 28 Jan 2007, 22:30)
Mai baieti, nu mai aberati pe aici cu pusul la masa al plusului motorului pentru franare si alte dracii. In cazul de fata, al unui ventilator comandat cu termocupla, nu e nevoie de nici un releu smecher. Unul standard cu 4 pini e suficient.
Am atasat un pdf in care e descris modul de functionare a releelor. Cititi atent inainte de a va mai contrazice aiurea pe forum. Nu de alta dar sunt absolvent de automatica si stiu foarte bine ce e un releu si cum se monteaza.
*




ai facut degeaba facultatea daca asa va invata pe voi acolo atunci cea sa zic sau i lipsit de la ore cu asa ingineri automatisti ........ nu mai zic nimic cauta un electrician bun ca sa te invete si practica ca la teorie stie toata lumea ai idee de ce se pun diode pe bobinele releelor??



schema electrica de dacie electroventilatorul si termocupla cu rosu

Attached thumbnail(s)
sasd.JPG ( Size: 52.93k ) Number of downloads: 767
instalatia_dacia.JPG ( Size: 433.13k ) Number of downloads: 763


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Jan 2007, 23:14
Post #486


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(bygy007 @ 28 Jan 2007, 23:08)
ai facut degeaba facultatea daca asa va invata pe voi acolo atunci cea sa zic sau i lipsit de la ore cu asa ingineri automatisti ........ nu mai zic nimic cauta un electrician bun ca sa te invete si practica ca la teorie stie toata lumea ai idee de ce se pun diode pe bobinele releelor??
schema  electrica de dacie electroventilatorul si termocupla cu rosu
*



eu ,unul, nu ma pricep la electronica dar ce a zis bygy007 e corect.....cititi bine cursurile de pe la facultate si nu lipsiti chiar daca la curs nu se face prezenta biggrin.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 28 Jan 2007, 23:14
Post #487


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(bygy007 @ 29 Jan 2007, 01:08)
ai facut degeaba facultatea daca asa va invata pe voi acolo atunci cea sa zic sau i lipsit de la ore cu asa ingineri automatisti ........ nu mai zic nimic cauta un electrician bun ca sa te invete si practica ca la teorie stie toata lumea ai idee de ce se pun diode pe bobinele releelor??
schema  electrica de dacie electroventilatorul si termocupla cu rosu
*


Mai desteptule... si cu ce te incalzeste faptul ca pui firul de plus al motorului la masa can d motorul nu e alimentat asa cum e in schema ta si nu il lasi in aer?


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 28 Jan 2007, 23:15
Post #488


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(cristidb @ 28 Jan 2007, 23:00)
Care e legatura si ce vrei sa demonstrezi?
*



Ma refer la un condensator in paralel cu, contactul electric nu cu solenoidul.


QUOTE(dyogenes @ 28 Jan 2007, 23:07)
Zic asta deoarece cand mergeam cu viteza, sa aprindea discre LED-ul, semn ca ELV-ul se comporta ca un mic generator. .
*



Normal ca se comporta ca un generator.........devine un generator de cc cu excitatie separata (in cazul nostru campul magnetic statoric este produs de magnetii permanenti)


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 28 Jan 2007, 23:17
Post #489


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Ma, sa mor io ca ii inteleg pe aia de la Times cand au zis ca bulgarii sunt lipsiti de initiativa iar romanii sunt incapabili sa lucreze in echipa. Chiar e musai sa va jigniti unii pe altii? Chiar credeti ca puteti judeca modul in care a facut cineva facultatea dupa un contact in plus la un releu? Si ce daca nu se franeaza? I se tocesc rulmentii daca se invarte in mers la 100 Km/h cu 10 RPM? Sa fim seriosi!


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Jan 2007, 23:17
Post #490


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




pe bune acu....releul dedicat ptr. elv. exista si trebuie montat......referitor la post-uri : sa nu se lase cu vreun warn........ radmasa.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 28 Jan 2007, 23:21
Post #491


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Nu "TREBUIE" ci "POATE FI" montat.

De fapt, eu nici nu am pus termocupla, ci un senzor electronic cu o jonctiune BE de la un tranzistor BF214. Montajul cu un A741 comanda un releu de faruri. si merge excelent.

This post has been edited by dyogenes: 28 Jan 2007, 23:23


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Jan 2007, 23:23
Post #492


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(dyogenes @ 28 Jan 2007, 23:21)
Nu "TREBUIE" ci "POATE FI" montat.
*



ba trebuie, cel putin, deocamdata.....daca tot sunteti electronisti inventati un montaj de care sa nu se mai lege nimeni si inseamna ca ala e la fel de bun sau poate mai bun decat releul dedicat elv. !!!!


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 28 Jan 2007, 23:25
Post #493


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Mi-ai luat vorba din gura. Vezi ca intre timp mi-am editat postul de mai sus. Montajul il gasesti la "scheme electronice" tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 28 Jan 2007, 23:25
Post #494


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(sobolan @ 29 Jan 2007, 01:23)
ba trebuie, cel putin, deocamdata.....daca tot sunteti electronisti inventati un montaj de care sa nu se mai lege nimeni si inseamna ca ala e la fel de bun sau poate mai bun decat releul dedicat elv. !!!!
*


Amice, esti idiot. Nu ai inteles nimic.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Jan 2007, 23:26
Post #495


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(dyogenes @ 28 Jan 2007, 23:25)
Mi-ai luat vorba din gura. Vezi ca intre timp mi-am editat postul de mai sus. Montajul il gasesti la "scheme electronice" tongue.gif
*



pai posteaza-l aici...ca aici arde !!!!!!


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Jan 2007, 23:27
Post #496


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(cristidb @ 28 Jan 2007, 23:25)
Amice, esti idiot. Nu ai inteles nimic.
*



bai ai grija mare la ce zici.....ai mare grija....nu te tragi de sireturi cu mine.....atentie mai omule.....ai grija.......

This post has been edited by sobolan: 28 Jan 2007, 23:51


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 28 Jan 2007, 23:31
Post #497


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(autom @ 28 Jan 2007, 23:15)
Ma refer la un condensator in paralel cu, contactul electric nu cu solenoidul.
*



Intrebarea o mentin...........


QUOTE(dyogenes @ 28 Jan 2007, 23:17)
Chiar credeti ca puteti judeca modul in care a facut cineva facultatea dupa un contact in plus la un releu?
*




Imi fac autocritica si plec capul dar tot bombanesc...........sper sa nu ne sapuneasca moderatorii.....Daca fiecare inginer geseste un contact.......ce ar mai merge in tara asta? ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif

Sper sa invatam cate ceva de pe acest site si sa ne ajutam unii pe altii.......apropo.....meciurile fac bine la sanatate......meciuri adica contre.......


Ca sa revin la subiect: ce se intampla la instalatie daca motorul GMV-lui devine generator?


Chiar e momentul sa tragem concluziile si sa vedem ce avem de imbunatatit in bine. De exemplu am termocupla cu doua praguri de temperatura si ma gandesc cum sa folosesc contactul neutilizat...........


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 28 Jan 2007, 23:32
Post #498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Iacata schema...


SCHEMA.jpg ( Size: 47.02k ) Number of downloads: 764


This post has been edited by dyogenes: 28 Jan 2007, 23:34


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Jan 2007, 23:33
Post #499


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(cristidb @ 29 Jan 2007, 00:14)
Mai desteptule... si cu ce te incalzeste faptul ca pui firul de plus al motorului la masa can d motorul nu e alimentat asa cum e in schema ta si nu il lasi in aer?
*




nu am facultate si nu sint destept ca tine dar explicataa ar fi ca la viteza ar incepe sa se invirteasca si ar astupa radiatorul si nu s-ar mai raci bine incearca sa inviti elicea cu firele in aer si scutrcircuitate si vezi diferenta


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 28 Jan 2007, 23:36
Post #500


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Dar bygy, elicea ELV este invartita de aerul CARE DEJA A TRECUT prin radiator! Cel putin la mine, ca am elv-ul in spatele ventilatorului. Si tocmai, cred ca o elice care sta opune rezistenta mai mare la flux decat una care se invarte pasiv sub actiunea lui.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Jan 2007, 23:36
Post #501


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(bygy007 @ 28 Jan 2007, 23:33)
nu am facultate si nu sint destept ca tine dar explicataa ar fi ca la viteza ar incepe sa se invirteasca si ar astupa radiatorul si nu s-ar mai raci bine incearca sa inviti elicea cu firele in aer si scutrcircuitate si vezi diferenta
*



sigur se infraneaza !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Jan 2007, 23:50
Post #502


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




maine ma duc la un tovaras electronist sa vedem care-i treaba cu schema lui dyogenes....poate o aplic la mine pe masina.......eu nu ma pricep la electronica dar am prieteni care ,la o adica, pot sa o realizeze.......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 28 Jan 2007, 23:54
Post #503


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Mie mi s-a parut mult mai sigura fata de termocupla clasica. Am scris cum am montat senzorul prin paginile 9-10 (daca bine imi amintesc) ale acestui topic. Schema si poza montajului + detalii tehnice se gasesc la topicul de scheme electronice. In plus, se pot monta 2 senzori, cu 2 astfel de montaje. Unul comanda ELV-ul, iar celelalt, reglat la o temp. mai mare, foloseste ca indicator de supraincalzire (avarie).


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 28 Jan 2007, 23:57
Post #504


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(sobolan @ 28 Jan 2007, 23:50)
poate o aplic la mine pe masina.......
*




Ideal ar fii sa pastrezi si sistemul clasic cu termocuplu.........in caz ca apare o problema elecronica sa lucreze celalat sistem...........


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 29 Jan 2007, 00:02
Post #505


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




??? Pai nu ai decat sa scurtcircuitezi jonctiunea CE a tranz BD 136 cu ajutorul intrerupatorului din bord, nu iti trebuie termocupla clasica. Daca pica cumva releul (la fel de bine pica si la termocupla clasica), trebuie sa cuplezi firul de + al elv direct la 12 V. Dar clasica tot nu ai de ce sa o pastrezi (ma rog, sa nu curga apa din radiator... radmasa.gif ).


aaa... sau te referi ca se buleste electronica... pai:
1. Montajul e alimentat de fapt cu tensiune stabilizata, deci orice variatii de tensiune ai avea nu il influenteaza.
2. Tranzistorul stabilizator se blocheaza daca din "gresala" legi montajul invers.
3. Montajul l-am introdus intr-o cutie de plastic bine ermetizata cu silicon negru pentru geamuri termopan, asa ca nici spalarea motorului nu e o problema.


4. (sau clipa sinceritatii) Ideea nu imi apartine, am vazut-o la un Passat aici in curte la un vecin. Ala are senzori cu jonctiune semiconductoare (2 cu 2 montaje, unul pt avarie). Deci daca NEAMTUL a adoptat acesta solutie, probabil e mai fiabila decat termocupla de Topoloveni....

This post has been edited by dyogenes: 29 Jan 2007, 00:09


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Jan 2007, 00:08
Post #506


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(dyogenes @ 29 Jan 2007, 00:02)
??? Pai nu ai decat sa scurtcircuitezi jonctiunea CE a tranz BD 136 cu ajutorul intrerupatorului din bord, nu iti trebuie termocupla clasica. Daca pica cumva releul (la fel de bine pica si la termocupla clasica), trebuie sa cuplezi firul de + al elv direct la 12 V. Dar clasica tot nu ai de ce sa o pastrezi (ma rog, sa nu curga apa din radiator... radmasa.gif ).
*



pai asta n-o stiam(daca nu ma pricep la electronica).....eu stiam una si buna...nu functioneza pe clasic unesc firele de la termocupla si merge elv in continuu....ma ocup io si de schema aia a ta maine daca am timp......poate revin si cu detalii daca o realizeaza electronistii astia ai mei......totusi e mai bun pe clasic adica un releu si un buton.....cu electronica asta ma cam complic......vad io....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 29 Jan 2007, 00:10
Post #507


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




vezi ca mi-am editat postul de mai sus...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 29 Jan 2007, 00:14
Post #508


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(autom @ 28 Jan 2007, 23:57)
Ideal ar fii sa pastrezi si sistemul clasic cu termocuplu.........in caz ca apare o problema elecronica sa lucreze celalat sistem...........
*




QUOTE(dyogenes @ 29 Jan 2007, 00:02)
??? Pai nu ai decat sa scurtcircuitezi jonctiunea CE a tranz BD 136 cu ajutorul intrerupatorului din bord, nu iti trebuie termocupla clasica. Daca pica cumva releul (la fel de bine pica si la termocupla clasica), trebuie sa cuplezi firul de + al elv direct la 12 V. Dar clasica tot nu ai de ce sa o pastrezi (ma rog, sa nu curga apa din radiator... radmasa.gif ).
*




Ma referam sa lucreze ambele sisteme in paralel.......sisteme redundante........daca cade cel electronic sa functioneze cel normal......

2 relee......2 sisteme.

Instalatia este prost gandita ........ma refer la cea cu termocuplu........in industirie de foloseste logica inversa. Adica cand sistemul se defecteaza sa cupleze pozitia cea mai cu putine sanse de distrugere.

Acum daca se defecteaza celebra termocupla , si condcatorul nu vede, fierbe motorul.......asta deoarece logica este cea normala......releul si termocontactul in stare normala ,, de raft,, au contacte normal deschise......GRESIT.......

Logica buna ar fi urmatoarea.......si releul si termocontactul sa fie cu logica ,,pe invers,,........in sensul in care daca se defecteaza una din verigi--de exemplu sare un papuc la termocontact..releul sa fie cu contactul normal inchis sa functioneze in continuare.
De aceea , ca mijloc de protectie, tot sistemul nu are siguranta fuzibila........parca asa am vazut din schema....Ideea se foloseste in instaltii din cladiri......pompele de incendiu sunt alimentate separat de la primul tablou de alimentare, eventual fider separat, in asa fel incat sa ,,cada,, ultima. La fel si electromagnetul de la graifarele de fier vechi din topitorii...........



--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Jan 2007, 00:15
Post #509


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(dyogenes @ 29 Jan 2007, 00:10)
vezi ca mi-am editat postul de mai sus...
*



pare fiabila schema....ma ocup eu de ea......
OFF-TOPIC: se oftica cristidb ca el a facut facultate si nu sufera sa se contrazica cu argumente tehnice cu altii.....da au mai facut si altii facultate bre cristi.....daca nu te tine nu posta...... radmasa.gif ....si un sfat bun ptr cristidb: nu mai arunca cu insulte ca sa nu cumva sa mergi blat pe strada dupa aia radmasa.gif ........

This post has been edited by sobolan: 29 Jan 2007, 00:16


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 29 Jan 2007, 00:16
Post #510


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(dyogenes @ 29 Jan 2007, 00:02)

4. (sau clipa sinceritatii) Ideea nu imi apartine, am vazut-o la un Passat aici in curte la un vecin. Ala are senzori cu jonctiune semiconductoare (2 cu 2 montaje, unul pt avarie).
*



Exact asta vroiam sa zic.........


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 21:22
Forum Renault