DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

885 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Grandtourul meu de 3000 de euro, Laguna 2.0 dci 180

Catalinmodena
post 20 Jun 2009, 14:36
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Total de acord.Stiu o gramada de Cielo si Espero de 12-13 ani care nu au fost deloc menajate si sunt tot masini.Am mers si cu Cielo si cu Espero si cu Nubira I si II,in familie am un logan si clio symbolul pot spune ca stiu ce poate.Dar daca un Logan sau un Symbol sta pe sosea cel putin ca un cielo eu nu mai zic nimic.Si va mai spun ceva.Oricand prefer un Espero ca cel din topicul asta(adica ingrijit),in fata oricarui logan sau symbol!
Tin minte ca atunci cand a fost lansat cielo la noi in urma unor teste abia pe la aproape 500.000 de km ii segmentasera motorul.Si pentru vremea lor chiar au fost monumente de fiabilitate,si o spun ca toata raspunderea.

This post has been edited by Catalinmodena: 20 Jun 2009, 14:40


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 20 Jun 2009, 21:23
Post #362


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(Andy_ACS @ 20 Jun 2009, 13:26)
Corect, in 95-96-97 cine isi cumpata Cielo nou era potent financiar, peste medie. Cine lua Espero era boss. Stiu ca parca ptin 98 si-a luat un vecin Espero la reducere/promotie cu 12.000 usd. Probabil inainte rea mult mai mult. Iar in vremea aia 15.000 usd erau BANI.
Oricum eu vad ca pe piata SH masinile care erau noi scumpe au o devalorizare mult mai mare (atat valoare absoluta cat si procentual). Intr-un fel e normal, deoarece majoritatea la noi vor sh ieftine.
Daca aveam nevoie de masina si gaseam una ca a lui argon o luam si eu. Merita banii.
Chiar daca nu are nustiu ce dotari, nu e moderna, etc e MASINA. Si a lui e in stare buna.
Ce mi se pare mie ciudat e ca sunt 2 tabere pe topic, ambete exagereaza:
- grupul celor care inalta in slavi daewoo, raport calitate pret (pe naiba, erau masini chiar scumpe), fiabilitate (da, in 96-97 fata de daciile autohtone erau MONUMENT de fiabilitate), intretinere ieftine (toti cu daewoo au iesit din garantie si isi fac revizii in regie proprie, diferente sunt la piese dar nu asa cum se zice. Comparati concret in magazine)
- grupul care se ia de faptul ca e masina veche, nu are nu stiu ce dotari mai mult sau mai putin folositoare, are forma nu stiu cum, are bord nu stiu cum, etc. La 2000E e masina care merita. Mai ales ca proprietarul are si masina de oras si dorea una de drumuri lungi. E genul de masina pentru care nu stai stresat, nu iti e teama sa lasi nu stiu cate zeci de mii de euro in parcare (pentru care ai facut rate pe 7 ani, ai renuntat la concediu si la jucarii pt ala micu').

Bafta!
*



fiabilitate lui woo vechi este ridicata in slavi acum ... la costurile de achizitie si intretinere de acum. Piesele sunt mult mai ieftine la woo decat la alti producatori si-n plus sunt si de foarte buna calitate.
La vremea lor masinile woo nu erau ieftine deloc, nici la achizitie nici la intretinere. Au beneficiat insa de o lege "protectionsta" in ultima parte a anilor 90, lege care spunea ca intitutiile de stat trebuie sa cumpere masini produse in Romania .... asa ca mai toate agentiile, regiile, etc cumparau woo (ptr directorime) si dacii ....


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Jun 2009, 23:54
Post #363


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Azi, undeva intre Cluj si Teius am vazut un Espero la vreo 20 metri de drum...in iarba, remodelat bine. Era .... alb. biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 21 Jun 2009, 00:38
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Cam speri deageaba, ca azi zicea ca mere pe la cealalta casa a ta, numa sapt viatoare vine spre cj tongue.gif


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Jun 2009, 09:41
Post #365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Victoras2001 @ 19 Jun 2009, 23:56)
Presupun ca in afara de tine, Argon si inca vreo doi, n-a mai condus nimeni atat espero cat si logan. Poti face o paralela, la obiect, intre ele? Sa vad si io de ce-i una mult peste ailalta?
*


La Espero punctez confortul, tinuta de drum, puterea motorului, stateai comod in scaune, toate comenzile sunt la locul lor. Am condus un Espero 1.8 si pur si simplu m-a lipit in scaun la demaraj, a fost o placere sa-l conduc, Clio de-abia se urnea de pe loc comparativ cu ala. Cand vezi diferenta la mers, sincer, ignori 1 litru in plus la suta de kilometri. Iar eu, daca merg cu Clio in paralel cu un Espero, la 140-160, am acelasi consum ca si el (am testat), doar ca motorul meu e mult mai solicitat si pe serpentine la munte trebuie sa schimb in a doua in limitare unde Espero merge cu a 3-a la 4500 de ture.
La Logan/Clio, se vede clar ca sunt niste masini low-cost. Ce am in plus la Clio e airbag-ul, la care as renunta oricand pentru un scaun mai confortabil, sa nu-mi mai amorteasca piciorul pe acceleratie si un ambreiaj caruia sa nu-i mai scartaie furca. Nu stiu daca Espero avea scaun cu reglaj pe inaltime, insa la Clio e absolut inutil acel reglaj, daca ai peste 1.60 inaltime, practic se putea compensa cu o perna sub fund. Logan/Clio stau insa mai bine la consum, ceea ce este normal, nu poti sa ceri de la un 1.5 DOHC sau de la un 1.8 consum ca la 1.4, avand in vedere ca motoarele sunt de aceeasi generatie, K7J fiind un motor proiectat in 1994, iar motoarele coreene avand tot cam aceeasi varsta. Ca 1.8 V-tec de pe Honda consuma mai putin acum, e partea a doua.
Intr-adevar, atunci Espero era o masina scumpa la intretinere. Acum insa, se gasesc piese foarte ieftine pentru el, filtrele care la Clio costa 60-80 de lei, la Espero costa 20-40 de lei.
Daca ma pui sa fac un drum de 800 de km prin gropile patriei, intre Clio-ul meu din 2005 si Espero (la aceeasi stare tehnica), aleg oricand Espero.

This post has been edited by Laurentziu83: 21 Jun 2009, 09:43


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 21 Jun 2009, 11:56
Post #366


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Clio 1.4 8v are consumabile similare cu dsn, slz, lgn benzina 1.4/1.6. Eu cred ca tu nu stii de unde sa le cumperi ieftine, gasesti filtre si la 15 lei(aer), 25 lei (benzina) 8 lei (ulei).
Diferenta la piese (nu consumabile) intre daewoo si dacia exista, dar nu e asa mare. La consumabile diferenta e aproape nula, tot ulei bagi si in una si in cealalta, filtrele nu sunt scumpe, bujii la motorul tau de clio costa 5 ron bucata, filtrele ti-am zis mai sus, asa ca nu ai dreptate.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 21 Jun 2009, 12:29
Post #367


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
E genul de masina pentru care nu stai stresat, nu iti e teama sa lasi nu stiu cate zeci de mii de euro in parcare (pentru care ai facut rate pe 7 ani, ai renuntat la concediu si la jucarii pt ala micu').


Ai punctat bine. Sunt multi care fac sacrificii imense pentru un LOGAN.
Si pentru asta il ridica in slavi si il privesc ca pe o masina frumoasa/confortabila/puternica/moderna/etc. .

Multi is nebuni si isi spun : "azi mi-am luat LOGAN; de acum nu mai imi permit o bere in oras, o friptura pe masa, dar conduc LOGAN" . laugh.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2009, 14:22
Post #368


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




bine v-am gasit, vad ca v-ati descurcat si fara mine biggrin.gif

QUOTE(Jack Daniel's @ 18 Jun 2009, 23:13)
Proprietarul anterior era ori Freddy Krueger, ori stia cum sa dea kilometrajul inapoi la limuzina de 2000 euro numita Espero, ca prea e uzata fata de usa.
*


am curatat murdaria aia demult.

Dupa 500 de km facuti, incep cu partea nasoala, nu se impaca prea bine cu drumurile nasoale, exemplu Lipova-Savarsin(nu, nu pe european ca era inchis mad.gif , ci pe judetean), trebuie sa recunosc ca un Logan sta mai bine, macar imi raman pietrele de la rinichi la locul lor.

Acum partile bune, i love this car wub.gif , se 'lipeste' de drum, antifonarea este foarte buna, de exemplu de pe banda opusa nu aud masinile/tirurile care trec, nu ma trimiteti la doctor, ca e demonstrabil, m-am invatat si cu motorul, care tot aveam impresia ca s-a oprit, pana pe la 2500 rpm nu se aude din interior deloc, reprizele sunt bune, i-am dat si top spedu', pana la 160 (pe ceas) urca lejer, senzatia e ok, nu te ia frica, de la 160 in sus nu mai are vana, dar urca pana 185 (binenteles tot pe ceas), nu am insistat prea tare, ca mi frica de gumele vechi, sa nu fie coapte, maine le schimb, oricum in mod normal nu o sa trec de 140 si aia pe autostrada.

-in rest nu troncane nimic la ea, portbagajul e imens, nu incapeau in esteit atatea, am rezovat si proiectoarele, asta are sigurante impartite in doua locuri, in bord, si intr-o cutie e langa acumulator, o siguranta era arsa.


QUOTE(bebecool @ 20 Jun 2009, 05:11)
Motorul consuma de RUPE.
*



am facut si consumul, metoda plin-plin, 503 km cu 40 de litri, 100 km urban, 400 extraurban, rezulta 7,95 %, nu stiu ce sa zic, sigur scade, ca i-am dat in gusa sa vad ce poate, la mersul meu normal ma astept la mai putin.

Attached thumbnail(s)
IMG_6001.jpg ( Size: 910.58k ) Number of downloads: 816
IMG_6010.jpg ( Size: 840.04k ) Number of downloads: 823


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 21 Jun 2009, 15:21
Post #369


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(argon @ 21 Jun 2009, 14:22)

am facut si consumul, metoda plin-plin, 503 km cu 40 de litri, 100 km urban, 400 extraurban, rezulta 7,95 %
*




Cu sau fara A/C? radmasa.gif


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2009, 16:23
Post #370


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




revin cu o rectificare, era 583 km, nu 503, nu m-am uitat bine prima data, m-am mai linistit, asa imi iese 6,86%, parca mai merge, si referitor la AC, aproximez mai putin de jumatate din drum cu el pornit, la intoarcere adica azi, s-a recit vremea, deci nu i-am dat drumul.

M-am uitat si in cartea cu care a venit masina, acolo spune 5,2 % consum la 90 km/h, si 6,3 la 120 km/h.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 21 Jun 2009, 16:56
Post #371


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Daca tot ai deschis topicul cu titlul:Limuzina mea de 2000 de euro" eu zic nu mai bagi nici un ban in ea!Las-o asa cum e ca oricum are dotari suficiente!!Doar ai grija de ea si dai apa paie si bataie!!!Nu baga in seama ironiile despre batranica ta ca e buna si stilata!
Esteitul ce faci cu el?Da-l si tu vreunui pusti din familie cadou sa invete meserie pe el cati ani va mai merge!


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2009, 17:02
Post #372


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




esteitu' a plecat vineri contra 2700 ron, la cineva care se va folosii de el, ca la mine ar fi stat degeaba.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 21 Jun 2009, 17:02
Post #373


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Referitor la "esteit", eu astept tot astept sa-mi zica cu cat mi-l vinde. 04.gif

Edit: mad.gif

This post has been edited by Merced: 21 Jun 2009, 17:02


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2009, 17:05
Post #374


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




e mic, mare scoru'? cat crezi ca ar fi facut, off the record...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 21 Jun 2009, 17:06
Post #375


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




E ok pretul, la banii aia te-as fi scapat eu de el, mai avea ceva vlaga in ea masina, avea tabla buna...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 21 Jun 2009, 17:26
Post #376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Acum daca ti-ai cumparat masina de drum lung poate te pui pe niste excursii frumoase sa vadem si noi ce poate un Espero!
Drum bun oriunde te-ai duce!!!


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2009, 17:34
Post #377


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




mersi bulan!

pentru inceput a vazut niste lotusi IMG_6023.jpg ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 429
IMG_6024.jpg ( Size: 725.57k ) Number of downloads: 325


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 21 Jun 2009, 17:38
Post #378


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(argon @ 21 Jun 2009, 17:02)
esteitu' a plecat vineri contra 2700 ron, la cineva care se va folosii de el, ca la mine ar fi stat degeaba.
*



Volanu' l-ai pastrat ca sa-l pui pe Espero?

(Stiu ca-ti place sa ti se aminteasca de el, mai ales de catre driverx biggrin.gif )


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2009, 17:39
Post #379


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




l-am pastrat, da nu sa-l pun, bucur vreun copchil cu Dacie cu el.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 21 Jun 2009, 17:52
Post #380


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Tu te-ai hotarat serios de tot sa rupi legaturile cu Dacia. O sa candidezi si pentru moderator la sectiunea Espero pe forumul dedicat?


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 21 Jun 2009, 17:57
Post #381


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
l-am pastrat, da nu sa-l pun, bucur vreun copchil cu Dacie cu el.

Hai, nu mi-l dai mie ? Si daca mai ai prin casa pe langa volan vreun monitor il primesc si pe el cu cea mai mare placere !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Jun 2009, 18:28
Post #382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Andy_ACS @ 21 Jun 2009, 12:56)
Clio 1.4 8v are consumabile similare cu dsn, slz, lgn benzina 1.4/1.6. Eu cred ca tu nu stii de unde sa le cumperi ieftine, gasesti filtre si la 15 lei(aer), 25 lei (benzina) 8 lei (ulei).
Diferenta la piese (nu consumabile) intre daewoo si dacia exista, dar nu e asa mare. La consumabile diferenta e aproape nula, tot ulei bagi si in una si in cealalta, filtrele nu sunt scumpe, bujii la motorul tau de clio costa 5 ron bucata, filtrele ti-am zis mai sus, asa ca nu ai dreptate.
*


Pai si ce bujii pun de 5 ron/bucata? Sinterom? Nu multumesc. La Matiz pun NGK la 14 lei bucata, nu pe cod de origine.
Filtrul de aer la 15 lei pentru Logan nu sunt sigur ca e chiar asa bun incat sa-l pun pe masina mea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 21 Jun 2009, 20:02
Post #383


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




bujii recomandate de producator - eyquem rfc 52 lz (sunt 5 ron bucata). Daca tu vrei sa-i pui mai scumpe e alta poveste, dar nu spune ca sunt mult mai scumpe consumabilele la dacie.
Filtrul de aer de origine (cutie renault) l-am luat eu cu 25 de lei. Daca doreai compatibil facut de alta firma era si 15 ron.
Deci la intretinere:
- uleiul e cam acelasi drac si la dacia si la daewoo
- filtrul de ulei e cam la fel (la dacia am cumparat de origine cu 12 ron, compatibil era 8-9 ron)
- filtrul de aer de origine 25 ron, compatibil 15 ron la dacie (la daewoo presupun ca sunt to asa, nu cred sa fie mult mai ieftine smile.gif )
Alte consumabile gen curea de distributie - la dacia 170 ron kitul, la daewoo habar nu am.
Antigel la dacia 18 lei litrul, lichid de servo 25-30 lei 1/2 litri, lichid de frana nu mai stiu exact dar tot cativa lei. Uleiul de cutie e cam 20 de lei litrul (elf).
Daca mai ai informatii de consumabile de la daewoo scrie-le aici sa facem comparatie si sa demontam definitiv mitul.
Ce e posibil sa se intample in schimb - in service autorizat la dacia sa se practice adaosuri mai mari decat la daewoo, astfel incat o revizie in service autorizat la dacia sa fie mai scumpa. Asta nu stiu intrucat eu imi fac reviziile simple singur.

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 21 Jun 2009, 20:03


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 21 Jun 2009, 20:04
Post #384


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Andy_ACS @ 21 Jun 2009, 21:02)
....

Antigel la dacia 18 lei litrul, lichid de servo 25-30 lei 1/2 litri, lichid de frana nu mai stiu exact dar tot cativa lei. Uleiul de cutie e cam 20 de lei litrul (elf).
Daca mai ai informatii de consumabile de la daewoo scrie-le aici sa facem comparatie si sa demontam definitiv mitul.
Ce e posibil sa se intample in schimb - in service autorizat la dacia sa se practice adaosuri mai mari decat la daewoo, astfel incat o revizie in service autorizat la dacia sa fie mai scumpa. Asta nu stiu intrucat eu imi fac reviziile simple singur.

Bafta!
*




Man. Te lupti cu mori de vant. Inca nu ai realizat ca el nu ne aude pe noi, dar mai ales nu aude claxoanele?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 21 Jun 2009, 20:05
Post #385


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Stie cineva Braille? laugh.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2009, 20:10
Post #386


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am luat doar un filtru de ulei, Mann, cu 20 ron, si ulei, 4 litri de Mobil 1, 5w40, 130 ron. Bujiile sunt 40 ron setul, Bosch, dar nu le schimb inca, placute frana Ferodo sunt 60 ron.

Mai am niste preturi de piese, gen sonda litrometrica, GM, 70 ron, pompa apa 100 ron, disc frana 130 ron, amortizoare Bilstein 190 ron, oglinda completa electrica incalzita 190 ron, pompa benzina corea 170 ron, etc, sper sa am nevoie cat mai putina de a stii preturi, oricum sunt ieftine.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 21 Jun 2009, 20:17
Post #387


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Bine boss....


(Asa am observat ca mi se adreseaza gigel de la spalatorie)

This post has been edited by FLP: 21 Jun 2009, 20:18


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 21 Jun 2009, 20:20
Post #388


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(argon @ 21 Jun 2009, 20:10)
am luat doar un filtru de ulei, Mann, cu 20 ron, si ulei, 4 litri de Mobil 1, 5w40, 130 ron. Bujiile sunt 40 ron setul, Bosch, dar nu le schimb inca, placute frana Ferodo sunt 60 ron.
[...]
*



Zici ca vorbesti din lista de preturi de la ultima (mea) revizie tongue.gif Atata doar ca eu am cumparat 3 litri de oloi, 5w30, Dacia Oil, bujii "de origine", distributia cat a zis Andy, filtrul de oloi "de origine" parca a fost 12 lei. Placutele de frana in schimb erau 80 lei, Ferodo. N-a fost nevoie sa le schimb, insa.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 21 Jun 2009, 20:21
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(bulan @ 13 Jun 2008, 19:31)
Oda lui argon

Cat este Deva de mare
EL nu are asemanare
De pe net EL decoleaza
Si pe noi ne modereaza

Cel mai tare si mai tare
Este argon fratioare
Si nu are salariul mare
Dar ne joaca in picioare

Este "nalt si frumusel
Nu este altu ca EL
Toata Deva de-i cata
Nu-i gasesti tu perechea

E boem si-i place viata
Si dulceata
Traiului patriarhal
Intr-un hal far de hal

La servici munceste bine
Este tata de albine
Este mandru bugetar
De munca n-are habar

El cu Big e dragastos
Cu Sony este milos
Cu bulan marinimos
Si cu restu e scortos

Cand da banu nu conteaza
EL pe noi ne modereaza
Nu ne-o trage peste bot
Dar ne da banu de tot

Daia zic eu vorba mare
Prin urmare
Ca argon e cel mai tare
La postari EL numar n-are

Toata ziua EL posteaza
Cu raspunsuri riposteaza
El mereu este pe faza
Si nimic EL nu rateaza

Toata lumea iL pizmuieste
Si-L vorbeste si-L vorbeste
Ca EL e moderator
Nu-i un simplu muritor

Are sange albastru-n vene
Nu te pui cu EL mai nene
Este nobil ca un gaz
Si un Domn in orice caz

by bulan un biet bard
*


Cu espero ne omoara
Fara sa iesim pe afara



--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2009, 20:23
Post #390


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




astea-s consumabile , zic eu ca e normal sa coste cam la fel, dar la piese se schimba problema..tocmai din cauza politicii reno de jecmaneala...cunosc de la vechea Dacie, aceasi piesa se vindea sub brandul producatorului cu 90 ron, o pompa de frana sa zicem, ca o baga jegosii aia in cutie albastra dacia - reno de origine, 210 ron dintr-un foc. Binenteles ca nu se mai gaseau incet incet reperele sub marca producatorului, ci doar in cutie cu holohrama, restul gunoaie de Asam, care, aveti grija, ca fac en-gros piese de Logan, prin china, si le vand sub brandul Asam.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
885 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 11:45
Forum Renault