LOGAN 1.2 16V, CE PARERE AVETI? ATI TESTAT?
![]() ![]() ![]() |
LOGAN 1.2 16V, CE PARERE AVETI? ATI TESTAT?
Iulikk |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
||
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|||
Shush |
![]()
Post
#482
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
kossak |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
La cat de bine e insonorizat loganul parca nu-ti vine sa treci de 100km/h si de 3000 rpm. Deci consumul ramane bun
![]() |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
cdadan |
![]()
Post
#484
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Filip |
![]()
Post
#485
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Am condus berlina de 1289 cmc si urca in functie de cata aderenta are. Eu personal n-am pomenit sa nu poti sa urci o panta. Ii dai 1-a si blana si ara soseaua... aderenta sa ai. Nu stiu de ce va speriati de moatoare mici... pe vremuri se mergea cu Oltcit special de 34 de cai, trabant, wartburg si n-am auzit pe oameni sa spuna ca nu merge sa urci pe Transfagarasan cu ele.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Altis |
![]()
Post
#486
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 24 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta e drum lung?
Am momente cand vreau sa ma plimb. In general drumul asta il fac cu 110/80/ora si cu 6000rpm in depasiri. Chiar am vrut sa vad cum consuma la mersul asta - vezi postarile in care un coforumist spune ca a lui papa 6.5. Cand mai ies afara, repet, o sa vreau sa vad si cat consuma la mersul meu cotidian. Daca plateam eu masina, era clar un 1.6/16v, dar cum calul de dar... |
--------------------
Tucson
JM
2007
- . Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
|
|
Markos |
![]()
Post
#487
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Păi 5.9 am scos și io cu meganu 1.6 16 ve, există dovada la jurnalu de bord
![]() Dar tot așa, cu 110 pe ceas viteza de croazieră. Al naibii de plictisitor. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#488
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#489
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(cadryan @ 23 Jan 2012, 13:54) @cadryan eu am condus cam 5000 km un symbol 2 cu motorizare 1.2 16v. am avut de asemenea in proprietate un megane 1 1.6 16v si am la activ vreo 35.000km cu un symbol 1.5dci 65cp. astfel iti pot spune asa: 1. ceea ce ai auzit despre dci nu este chiar adevarat. da au mai avut probleme dar nu toate. sunt cazuri si cazuri. conteaza foarte mult cum il intretii, de unde alimentezi si cum mergi cu el. noi cam suntem natia mersului subturat ceea ce la motoare turbo in special diesel dauneaza grav. de asemenea sunt multi care baga motorina de te miri pe unde si distrug sistemul de injectie. este oarecum o loterie cu dieselul la second hand dar ceea ce ai spus tu ca dupa 30.000km se duce motorul este o aberatie, scuza-ma ca-ti spun. dci-ul ala de l-am condus este ala cel mai prost, cel care a avut cele mai multe probleme, dar la 140.000km motorul avea toata injectia originala. tu iti iei ce vrei acum, eu doar iti spun ca nu este chiar cum se spune. si inca o chestie nu doar dci-urile au probleme ci mai toate motoarele diesel de la mai toate marcile. 2. desi intre logan si symbol sunt oarece diferenta de masa si probabil si aerodinamica, cele 2 modele se comporta aproape identic in ceea ce priveste timpii de accelerare si viteza maxima. la ceea ce ai spus tu ca vei folosi masina, daca adopti un stil de condus mai relaxat este bun motorul de 1.2. eu am facut si drum extraurban cu el si am mers ok chiar si mai alert, doar sa nu te feresti de turatii ridicate. in oras consumul n-a sarit niciodata de 8.5% si nu pot spune ca mergeam chiar economic, iar uneori dimineata porneam aerul conditionat ca sa se incalzeasca mai repede. daca nu ai problema cu a duce la nevoie acul turometrului in zona a 6000rpm indiferent de treapta de viteza iti vei face treaba cu masina. daca ai tresariri de genul sa-l depasesti pe x sau y doar pentru ca ti s-a pus tie pata sau te-a sicanat un pic, eu iti recomand sa stai linistit cu 1.2. este un motor care te va duce din a in b, dar trebuie sa-i cunosti foarte bine limitele. va trebui pe depasiri sa vii destul de lansat si sa retrogradezi chiar si 2 trepte de viteza la nevoie. eu pe dn1 spre azuga cand au inceput acele viraje, sa le spune semi serpentine, am cuplat treapta 3 pentru ca intr-a 4a parea ca nu mai poate, aveam pedala aproape la fund si motorul nu se mai tura. in masina eram doar 2 persoane fara pic de bagaj. afara consumul este cam maricel pentru un motor de 1.2 dar asta se datoreaza regimului de turatii destul de ridicat la viteze de croaziera decente. pe langa asta zgomotul transmis in habitaclu s-ar putea sa fie deranjat. totusi daca iesi din oras doar o data la 3-4 luni nu prea vad de ce te-ar deranja asa mult lipsa de putere, chiar daca o vei simti va fi pentru scurt timp si destul de rar. in oras iti faci treaba bine cu el daca nu vrei sa executi accelerari bruste in special sub 2500rpm. o sa mesteci destul de mult in cutia de viteze, etajarea treptelor fiind destul de scurta si o sa mergi cu 60km/h la ~2000rpm in treapta a 5a. ca si sfat (care oricum ti s-a mai dat) fa un test drive cu amandoua, eventual cu tot familionul dupa tine si incearca sa gasesti un dealer mai pe la periferia orasului astfel incat sa poti merge si in oras si in exterior. de preferat ar fi sa eviti autocobalcescu de pe cheiul dambovitei de langa targ pentru ca traseul pe care fac ei test driveul este foarte scurt si nu prea ai timp sa vezi ce poate sau nu masina. This post has been edited by slider2: 23 Jan 2012, 18:26 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#490
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Altis @ 23 Jan 2012, 18:10) N-am zis lung, am nuantat. Sunt totusi 400 km, nu poti zice ca-i scurt. Scurt e 4 km, de acasa pana la birou. QUOTE(Markos @ 23 Jan 2012, 18:11) Păi 5.9 am scos și io cu meganu 1.6 16 ve, există dovada la jurnalu de bord ![]() Dar tot așa, cu 110 pe ceas viteza de croazieră. Al naibii de plictisitor. Incearca si cu 90, poate reusesti 5.4. La 90 ai cam 2700, care-i un regim mult mai lejer pentru motor si sigur papa mai putin. Totul pentru o cauza nobila, evident. Demonstrezi ca motoarele foarte mici sunt inutile. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Markos |
![]()
Post
#491
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Altis |
![]()
Post
#492
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 24 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Dane, esti ironic degeaba.
Nu am vrut sa demonstrez nimanui nimic, mi-am satisfacut o curiozitate. Un motor mic nu e inutil deloc. Eu personal am avut perioade cand 200.000 - 20 de lei, 3-4 litri de benzina economisiti pana la munte contau, si inca mult. Pentru 20 de minute in care ajungi mai repede, mananci o pizza. Sunt oameni care iau in calcul si chestia asta. |
--------------------
Tucson
JM
2007
- . Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
|
|
kum |
![]()
Post
#493
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Tin minte cand praseam la capitala, am plecat odata de-acasa pe la 2 noaptea. (n-aveam somn
![]() ![]() Noroc ca eram odihnit, ca altfel adormeam naibii la volan! ![]() This post has been edited by kum: 23 Jan 2012, 19:47 |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#494
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#495
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai cu PMW te cred ca daca lasi motoru pornit cind alimentezi nu se mai opreste pompa
![]() acum pentru cel care a initiat discutia mai bine face un test , dar 1,2 mi se pare lesinata (din discutiile cu un posesor de aici de pe forum) , pai si a mea e lesinata pe gaz cu 4 persoane si cu ac pornit , dar asta vara cind am venit de la mare am avut un 10% consum la 130 real , adica un 5% benzina echivalent lei , pacat ca nu se mai fac pe gaz , oricum daca la vremea cind am luat-o era 1,6, 16V cu gaz sigur o luam pe aia |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Shush |
![]()
Post
#496
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Filip @ 23 Jan 2012, 18:09) Am condus berlina de 1289 cmc si urca in functie de cata aderenta are. Eu personal n-am pomenit sa nu poti sa urci o panta. Ii dai 1-a si blana si ara soseaua... aderenta sa ai. Nu stiu de ce va speriati de moatoare mici... pe vremuri se mergea cu Oltcit special de 34 de cai, trabant, wartburg si n-am auzit pe oameni sa spuna ca nu merge sa urci pe Transfagarasan cu ele. Si tie iti convine sa dai a 2-a sau chiar a 1-a la orice rahat de panta ? Nu mai zic ce injuraturi iti iei din spate ![]() |
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
bygy007 |
![]()
Post
#497
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
acuma viseaza ca nu are masina , si strugurii is acri
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bogdan_t |
![]()
Post
#498
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 19 March 05 From: Radauti, Suceava ![]() |
1.2 am condus putin... masina era noua, foarte lenta, am depasit cu greu un tir, am schimbat a treia si tot nu se ducea. e posibil sa fie din cauza ca motorul nu era rodat/lasat, masina n-avea nici 1.000km.
1.4 am condus 100.000km, fosta masina, acum am 1.6 16v. mi-am facut treaba si concediile si cu 1.4, masina incarcata si AC cuplat, insa... diferenta de putere e mare, diferenta de consum nesemnificativa in conditiile date. parerea mea, 1.6 16v! consumul nu e mare, nu stiu sa-ti zic diferenta, insa pot sa-ti spun ca eu am 6.400 km cu ea, 7.2%, nu am resetat calculatorul de cand am cumparat masina. merg zilnic oras, dimineata plec la munca pe la 5.30 - trafic 0, dupa amiaza ma intorc pe la 16-17. parcurg zilnic 25-30km iar in week-end cam 100. asta e consumul, cu fosta masina, 1.4 laureate, aveam in jur de 8%. oricum, fa un test drive cu ambele, ia si familia cu tine sa poti face testul in conditiile in care vei folosi noua masina. numai bine! |
--------------------
Dacia
Logan
2011, Prestige 1.6 16v
- SV-37-TOM
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Off-topic
bogdan_t, la tine nu se reseteaza periodic consumul? |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
cadryan |
![]()
Post
#500
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 10 January 05 ![]() |
Multumesc tuturor pentru impresii !
Mai am o ultima intrebare: Ce parere aveti in urmatoarea ipostaza? Motor 1.2 16V si eventual o suplimentare ulterioara cu un CIP pt a mai castiga 10 CP... Eu cred ca nu bate 1.6 16V, dar creste consumul. Asa ca: Varianta 1 : ECONOMIC urban: 1.2 16V Varianta 2: Putere : 1.6 16V Completare: stil de mers: 1. Urban: daca e liber, merg si cu 60-80 Km/h, in functie de conditiile de drum. Nu sunt tipul de sofer teribilist, dar nici foarte linistit. 2. Extra-urban: In limitele sigurantei, avand in vedere ca merg si cu copiii in masina ! Totusi, la drum lung, cand am de facut 350 km nu pot merge (exceptie in localitati) cu viteze de 80-90 km/h ci prefer macar un 120 km/h. Peste 130km/h nu ma risc cand sunt cu copiii. Dealerul ales este ADRAS (Dr. Taberei). M-au invitat la un test-drive. Urmeaza sa le raspund la invitatie cand va fi posibil. This post has been edited by cadryan: 24 Jan 2012, 09:25 |
--------------------
Dacia
1310 Li
- B-00-AAA
|
|
cdadan |
![]()
Post
#501
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Remapare la 1.2 16v?
![]() Nu doar ca nu va bate 1.6-le, nu va bate nici macar 1.2-ul cu mape originale. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cadryan |
![]()
Post
#502
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 10 January 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- B-00-AAA
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#503
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 23 Jan 2012, 20:56) Se face cu gaz, dar doar la motorul de 1,2 16V ![]() Legat de traseul celui care vrea să-și cumpere mașina, să fim serioși, traseul Ghencea-Prosper-Marriott este un traseu liber (pentru București), în care diferența de consum între cele 2 motoare sunt sigur că este foarte mică. Pe traseul ăsta mergi încet, dar MERGI. |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
cadryan |
![]()
Post
#504
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 10 January 05 ![]() |
Ce parere aveti ?
PS: pt. moderatori: nu vreau sa fac reclama mascata, ci doar sa cer o parere. Multumesc pt. intelegere. 24 Jan 2012, 10:05: QUOTE(cosmin_2300 @ 24 Jan 2012, 09:30) Se face cu gaz, dar doar la motorul de 1,2 16V ![]() Legat de traseul celui care vrea să-și cumpere mașina, să fim serioși, traseul Ghencea-Prosper-Marriott este un traseu liber (pentru București), în care diferența de consum între cele 2 motoare sunt sigur că este foarte mică. Pe traseul ăsta mergi încet, dar MERGI. Numai liber nu e ![]() Daca nu sunt cei de la circulatie la Prosper si la Trafic-Greu e chiar "crima" This post has been edited by cadryan: 24 Jan 2012, 10:05 Attached thumbnail(s) Promotii_Dacia.JPG ( Size: 117.68k ) Number of downloads: 643 |
--------------------
Dacia
1310 Li
- B-00-AAA
|
|
zanzie |
![]()
Post
#505
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
QUOTE(cadryan @ 24 Jan 2012, 11:04) Ce parere aveti ? Scumpa rau. ![]() Merita daca era 5000. |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
cdadan |
![]()
Post
#506
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
kossak |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Chiar se uita cineva la 1 litru in plus la consum? Daca ai bani de 1.2 iei 1.2 ; in oras te descurci iar in afara te impaci cu ideea ca o sa consume putin mai mult. Daca nu faci multi km pe an nu vad care e problema...
|
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#508
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(cadryan @ 24 Jan 2012, 10:04) Eu stau în zona Prosper, deci știu cum e ![]() Dacă zona asta ți se pare aglomerată, încearcă să mergi la Unirii, Muncii, Dristor, Ștefan cel Mare, etc. Ideea este că deși sunt multe mașini, stai foarte puțin pe loc, deci consumul nu va fi prea diferit. Plus că AC-ul te va exaspera la plecări de pe loc cu motorul ăla de 1.2! |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
bogdan_t |
![]()
Post
#509
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 19 March 05 From: Radauti, Suceava ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2011, Prestige 1.6 16v
- SV-37-TOM
|
|
Filip |
![]()
Post
#510
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(Shush @ 23 Jan 2012, 22:33) Si tie iti convine sa dai a 2-a sau chiar a 1-a la orice rahat de panta ? Nu mai zic ce injuraturi iti iei din spate ![]() Ma refeream la drumuri d-astea. Oricum stai linistit ca si motorul de Dacie 1310 trage mai bine sub 1500 rpm decat sa zicem... un 1.3 multijet. Poti sa mergi cu 1200 rpm in a 5-a si sa accelerezi de la turatia aia (daca ai picior usor) si nu da in nas motorul. |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:34 |